Consiliere de specialitate

Punem la dispozitia firmelor si persoanelor fizice experienta noastra in domeniul auto, prin consiliere de specialitate, in cazul oricarui tip de problema legata de autovehicule, fie ca este vorba de flota sau de un singur vehicul.

Traduceri tehnice, management, editarea de manuale de utilizare auto, achizitii, service, piese de schimb, asistenta rutiera de urgenta, servicii utile, turism auto, inchirieri auto, leasing, asigurari, toate acestea pot fi operatiuni destul de complicate pentru o persoana neavizata. Din multimea de oferte de pe piata auto, nu e usor sa faci o selectie corecta a optiunii corecte, pentru firma sau uzul propriu.

Dorind atingerea unui grad inalt de integrare cu dorintele clientului, alegem impreuna cele mai bune criterii de selectie, pentru maximizarea eficientei folosirii autovehiculului in afacerea acestuia. Apelati la profesionisti pentru rezultate profesioniste!

Din portofoliu:
– Mit Motors (manuale de utilizare auto, manuale service)
– Kia Romauto (manuale de utilizare auto, manuale service, certificari ISO, chestionare de service, comunicate de presa, documentatii service)
– Auto Soft (afise, pliante, chestionare interne)
– DYC AD – Coreea (manuale auto si service pentru intreg grupul Hyundai/Kia)
– DataSilverGrup (manuale alarme auto, senzori parcare, navigatie)
– Karma Protect (manuale alarme auto, senzori parcare, navigatie)

20 thoughts on “Consiliere de specialitate

  1. Stefan

    Masinile pe benzina din aceeasi clasa (compacta de exemplu) au un consum apropiat , diferentele de consum real nu sunt foarte mari la cele cu capacitate cilindrica aproximativ egala. O varianta de motor pe benzina cu consum mic s-ar putea sa fie noul motor Mazda cu aprindere prin compresie, care (spune producatorul) va avea eficienţa unui motor diesel. Noua tehnologie va fi implementată din 2019 pe motoarele SKYACTIV-X. Vom vedea daca in realitate se vor confirma afirmatiile facute despre acest tip de motor.

  2. Mihai D

    Buna ziua! Am urmarit cu interes prezentarile facute de dvs. pt. SUV-uri (Hyundai Tucson, Kia Sportage, Renault Kadjar, Peugeot 3008 si Mazda CX 5), si imi este greu sa ma hotarasc. Ca sa intelegeti de la ce plec; acum detin un Opel Astra H (1,4 / 90 CP, benzina), si cu masina plina (2 adulti + 2 copii + portbagaj plin), am mari emotii la depasiri si drumuri in panta. Ex. : In situatia incarcarii masinii la maxim, la urcare pe o panta lina, in treapta a 5 a cu acceleratia la pamant nu depaseam 65km/h.
    Imi trebuie un motor mai puternic cu un cuplu pe masura ( Astra H are cuplu undeva pe la 125Nm), care sa faca fata unei astfel de situatii si un spatiu mai generos in portbagaj. Ma intrebam daca motorul de la Renault 1,2 / 130 CP nu este prea mic pentru cele aproape 1500kg. Asemenea referitor si la modelele similare de la Kia/ Hyundai 1,6 / 132CP. AM testat Kadjarul de 1,6 diesel 4×4 si se simte bine, dar eu nu vreau motor diesel.
    Ca sa intelegeti, Opel-ul il am de aproape 11 ani si e luat de nou, si in 11 ani am parcurs aprox. 92000 Km. Deci nu circul foarte mult, dar cam o data pe an fac cate un drum pana in Grecia.
    Ma gandesc ca pentru

    Multumesc anticipat.

    P.S. – Imi face cu ochiul si Noul Kia Ceed 1,5 benzina, dar nu stiu daca portbagajul e suficient de incapator cat sa-mi incapa un troler din acela mai mare pe adancime (75cm inaltime).

    • Teodor

      Motor aspirat care sa traga la deal in a 5-a cu masina incarcata nu prea exista, poate doar cele peste 2000 cc. (nici pentru toate motoarele turbo n-as baga mana in foc). Asa ca 1.6 GDI de la Kia/Hyundai iese din discutie, desi cei ce l-au incercat zic ca nu e lenes daca retrogradezi treapta de viteza la timp (eu m-am descurcat onorabil cu un Astra H 1.6 pe “ogoarele” patriei si avea cuplu mai mic decat GDI-ul).
      Avand in vedere ca vrei cuplu iti ramane doar varianta benzina turbo.
      Daca nu vrei neaparat SUV si ai nevoie de portbagaj mare iti poti lua si o compacta break (Ceed SW, Astra K Sports Tourer etc.).
      Bafta!

      • Claudiu

        Recomand motorul 1.6T-GDI 180cp 265NM de pe kia/hyundai. 5 pers, bagaje, urcare si nici nu simti la pedala. La consum pe de alta parte…:))
        Aveam pareri proaste de turbo, dar nu ai cum sa te bati cu rezultatele.

      • Mihai D

        Multumesc pt. raspunsuri.
        M-am gandit serios si la varianta break , dar am renuntat din cauza lungimii, desi varianta de pe ceed am impresia ca e ceva mai scurta. M-am uitat si la V40 de la Volvo,de curiozitate ca era mai scurta, dar portbagajul e la fel de mic ca la Astra a mea. Deci nu am facut nimic. Am fost la un pas sa iau SH un WV Touran cu motor de 2.0 motorina, automată, dar am zis, avand in vedere experienta cu masina mea luată de nouă, ca mai bine ma mai chinui odata ca si prima data si nu ma mai doare capul ca stau cu ea periodic in servis ca a mai cedat nustiu ce piesa. E o loterie. Opelul meu face in noiembrie 11 ani, si pana acum ma suportat 91000 km, fara sa cârâie. Abia anul asta am inceput sa bag bani in ea.
        Un prieten bun de-al meu are Sportage 1,6, 177cp si zice ca se infige masina, raspunde la comenzi, dar nu poate sa-mi spuna ceva concret, pt. ca nu s-a dat la ea prea tare. O are de un an, si nu a stat sa fie atent la cum raspunde in situatiile care ma intereseaza pe mine.

        • Teodor

          Daca este vorba despre 1.6 T-GDI (177 cp) nu cred ca ai de ce sa te mai gandesti. E totusi motor turbo de 1.6 cu cuplu 265 nm! Vezi ce a zis si Claudiu mai sus.
          Daca vrei cuplu si mai mare atunci cred ca diesel-ul e indicat (sau poate ceva pe benzina din clasa premium).

          • Mihai D

            E mai mult decat suficient cuplul de 265Nm, e clar ca Hyundai / Kia sunt ok, dar ma intrebam daca ar fi ok si un Kadjar, desi un motor de 1.2; 130 CP, o fi suficient. ideea e sa nu am emoti nici in depasiri (mai ales cand e vorba sa depasesti un tir). Adica atunci cand calc acceleratia sa raspunda pe masura . In acelasi timp ca oricine care nu are bani de monstrii pe 4 roti, pun tot felul de intrebari incercand sa axez spre o directie.
            Mazda, de exemplu mi-ar place mult, dar la 23000 E pe langa motorul de 2.0, nu ai prea multe optiuni. Si bani de Revolution nu am. De aceea intrebam si de Renault Kadjar. L-am condus , intr-un test drive, dar cu motorul pe motorina de 1.6 4×4. si e excelent, mumai ca eu prefer benzina.

            Multumesc

            • Mihai D

              Recunosc ca ma uit nu doar la puterea motorului, ci si la pretul final al masinii, la consum si intretinere.

              • andrei

                Fără supărare dar situația e absurdă și nicio mașină pentru oameni normali (adică fără motor imens) nu se comportă mult diferit pentru că e o mașină care se conduce foarte subturat pentru situația respectivă de trafic. Soluția de bun simț e retrogradarea. La fel și pentru depășirile în siguranță, dacă cineva se sperie când face o depășire pentru că simte că nu poate depăși în siguranță e strict vina șoferului pentru că nu este capabil să aprecieze o situație de trafic și nicio mașină nu rezolvă problema asta. Iar aici soluția ar fi, din nou, un condus de bun simț care, în cazul ăsta, nici nu pune în pericol viața oamenilor.

                • Mihai D

                  Posibil sa ai dreptate, legat de trecerea intr-o treapta inferioara cand depasesti, dar cand vrei sa depasesti un tir si nu reusesti, iar daca dai o treapta inapoi ai senzatia de supraturat (poate ca nu ar fi chiar supraturat), Dar totusi un motor de 1.4, 90 CP, nu se poate compara cu un motor cu cilindree mai mare sau cu turbina. o simti altfel, simti ca se agata de asfalt, raspunde mult mai bine la comenzi. De aceea caut o putere mai mare a motorului. Ca sa nu o mai simt cu se gatuie cand ajung in anumite situatii. Altfel in mare ai dreptate.

            • Teodor

              1.2 TCE are 205 nm iar masina are in jur de 1350 kg. Ca sa-ti dai seama daca e de ajuns pentru tine neaparat sa faci un test si cu Kadjar cu motorul asta , nu te baza doar pe forumuri.
              Eu unul nu prea ma impac cu ideea motoarelor mici turbo, desi acum sunt la moda…
              Si legat de SUV-uri, dupa multa munca de cercetare am ajuns la concluzia ca nu prea are rost sa dau cam 20.000 E pe unul 4×2 si cu motor slab…
              In alta ordine de idei, hatchback cu motor super si portbagaj mare in clasa compacta este si Civic-ul (doar sa-ti placa cum arata).

              • Mihai D

                Am testat Captur cu acest motor, dupa ce am testat Kadjar cu 1,6 diesel, si era intradevar mai infipta, dar nu mi-a lasat impresia ca e cu mult mai agila decat a mea + ca in ambele se auze destul de bine zgomotul motorului. Cei din Pipera nu aveau motorul de 1.2 ppentru testare la Kadjar. Pe designul reusit, ai si posibilitatea de a alege optiunile individual nu doar pachete, si poti ajunge la un pret ok.
                Honda Civic arata interesant, dar intr-adevar trebuie sa te obisnuiesti putin cu el. Un prieten a avut civic si zicea ca il ducea reviziile anuale( ulei filtre), pe la 1000 lei, dar ar oferi o experienta aparte de condus. Pe de alta parte trag cu ochiul si la Noul Ceed care am inteles ca a evoluat mult atat ca design( intr-adevar arata excelent) , cat si ca mod de a fi condus. Spuneau, cei care l-au testat, ca aminteste de senzatia pe care o ai cand conduci o Honda. Nu stiu ce sa zic. Motor de 1.4 T-GDI , 140cp, 242Nm, 103 kw…..suna interesant. Si portbagaj de 395l. Trebuie sa ma gandesc serios la alegere.

                • Teodor

                  Capturul 1.2 TCe are vreo 1184 kg, cam cu 200 kg mai usor decat Kadjar. Deci daca nu ti-a placut motorul ala pe Captur nu are cum sa-ti placa pe Kadjar.
                  Intr-adevar Honda Civic e mai scumpa (achizitie si intretinere) dar are cam tot ce vrei tu… Asta e, si frumoasa si devreme acasa nu prea exista :)))
                  Noul Ceed mi se pare si mie interesant, dar inca nu m-am decis intre SW sau Hatchback… Eu as mai astepta pana la anul, poate mai scad ceva din preturi ( abia a fost lansata). Toti o lauda dar pe forumul de marca oamenii zic ca e cam scumpa si la interior e ceva mai slaba calitativ in comparatie cu sora I30 (care poate fi si ea o varianta daca vrei masina anul asta).
                  Eu ma mai uit si la Elantra (imi placa cum arata si are pe ea 1.6 GDI care e si pe Sportage, deci teoretic face fata; e si aspirat, deci mai fiabil), Astra K (aici ma atrag pretul si faptul ca poate dau H-ul la buy back), Insignia (imi place), S-Cross (daca imi vine pe chelie sa-mi iau neaparat 4×4 o varianta e S-Cross-ul in echiparea Passion cu motor 1.4 turbo), poate chiar Passat (au o reducere aniversala de 2.500 euro iar in echiparea Advance era ok ca pret/dotari; ps: pe site nu mai figureaza echiparea asta si nici motoarele pe benzina, am inteles ca introduc un motor nou de 1.5 si poate asta ar fi motivul lipsei lor… oricum trebuie mers si intrebat la dealeri)…
                  Bafta si da un semn daca te decizi ce sa iti iei!

                  • Teodor

                    P.S.: * aniversaRa ( heh, telefon, graba, neatentie 🙂 )
                    P.S. 2: Si mie mi se pare grozav 1.4 T-GDI de pe Ceed!

                    • Mihai D

                      Si eu am decis sa aman pe anul viitor, nu de alta dar trebuie sa mai strang ceva avans. Cam toater un minim de 20 – 25% (5500 – 6500 E), doar la Renault au niste programe financiare cu avans de la 0% – 5% pana pa 50%, in functie de programul ales.
                      Captur are 1248kg si Kadjar 1306kg.
                      Diler-ul de la Renault zicea ca nu se mai preiau comenzi pt. motorul de 1.2 (se vinde doar ce au pe stoc), pt. ca introduc un motor de 1.3, 130 cp…..Si-or fi dat seama ca e prea mic pentru greutatea masinii.
                      Ma gandeam serios si la Mazda, dar la aceeasi bani cu celelalte 22-23000 E are putine optiuni.

                    • Stefan

                      Renault scoate din fabricatie motorul 1,2 T-ce si este inlocuit de motorul (construit impreuna cu Daimler) mai performant 1.3 T-ce (1.330 cmc) cu puterea de 115 CP si cuplu 220 Nm, 140 CP si cuplu 240 Nm precum si 160 CP si cuplu de 270 Nm. Cu siguranta altfel va fi comportamentul masinilor produse de Renault-Nissan cu acest motor.

                    • Ionel

                      Si motorul asta consuma multisor

  3. Emil

    Salutare Robert. Sunt în dilema. Intenționez sa achiziționez în cursul anului un suv. Am urmărit cu interes prezentările făcute la Nissan Qashqai și noul Duster. Dispun de aprox170000 E. Nu ma interesează tracțiunea integrala avem în familie 4×4 condus de soție. Vreau pt mine o mașină mai înaltă pt drumurile noastre cu transmisie automata. Ce sa fie Xtrail sau EDC. Ma întreb ce sa aleg intre un Nissan din 2016 1.6 / 130cp Xtrail sau un Duster nou în configurație 1.5 dci/110cp cu EDC varianta Confort. Ambele mi se par cam mici pt greutatea lor, încă nu am fost în drive test cu nici una deocamdată. Iau în calcul și zvonurile precum ca ar urma sa fie echipat și noul Duster în viitor în anumite variante cu noile motoare 1.3TCE/ 140CP/sau160cp. Eu am un stil de conducere mai dinamic nu fac mai mult de 9000km pe an și 90% oraș și puțin macadan pana la poarta. Dacă ai alte variante sunt dispus sa le iau în calcul. Multumesc

  4. Dunca G

    Buna ziua. Ma numesc G. Dunca si am urmarit cu mare interes prezentari video despre Kia Sportage 1,6 gdi 4×2, 132 cp, deoarece intentionez sa achizitionez acest model. Azi sunt intr – o mare dilema si ma intreb care ar fi mai buna alegere Kia Sportage sau Hyundai Tucson cu aceleasi specificatii tehnice. Este clar ca la aceiasi bani Sportage ul are mai multe dotari si garantie mai mare dar in contrapartida restul membrilor fam mele au preferat Tucsonul pentru aspect! In principiu doresc o masina pe care sa o tin aprox. 15 ani (in conditii de garaj si atentie pt detalii: curatenie, gresaje…) si sa rulez in medie pana in 15000 km /an. Intrebarea mea este pentru specialistul dvs (cel care a testat Sportage ul 1,6 gdi 132 cp- scuze pt ca nu i cunosc numele, dar exprimarea dansului a fost ca si a comandat deja un Sportage) de ce a ales Kia si nu a mers pe Hyundai ? Din alte informari si cautari pe net concluzia reiese ca ambele fac parte din acelasi grup insa Hyundai ar fi gama premium ?! Multumesc mult.

    • turatiimaster

      Tehnologia este identica, difera doar aspectul, garantia si dotarile, desigur si anumite optiuni exclusive si spatiul interior. Avantajul major al modelelor Kia este posibilitatea de configurare cu optiuni individuale, lucru imposibil la Hyundai. Daca va preocupa doar aspectul estetic, luati Hyundai, fara probleme. Eu am ales Kia Sportage pentru ca am putut sa imi aleg optiunile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.