Ford Tourneo Connect 1,6l TDCi Titanium

Cred că am mai spus-o şi cu alte ocazii, dacă nu ar fi existat maşinile pick-up, atunci mi-aş fi luat o altă utilitară. Da, îmi plac multe, recunosc, de la Mercedes Vito la VW Transporter, dar nu pot trece cu vederea utilitarele de la Ford.

Ford a schimbat mult în gama sa de utilitare, aproape că trebuie să stai cu fişele tehnice în mână ca să poţi înţelege exact ce model vei conduce – dar totul e spre bine.

Îţi poţi practic configura o utilitară de vis. Aşa cum e, de exemplu, acest Ford Tourneo Connect. Nu e ieftină, dar când vezi câte poate să facă, înţelegi că merită.

7 locuri, consum mediu de maşină mică, insonorizare superbă, ţinută de drum tipică Ford, precisă şi confortabilă, cum să nu iubeşti o maşină mare şsi tare?

N-are rost să irosesc caractere în textul ăsta, oricum nu poate prezenta cum vreau maşina, aşa că vă îndemn: uitaţi-vă la filme şi o să înţelegeţi de ce eu aleg oricând un Tourneo în detrimentul unei berline medii sau mari.

Pentru că… Tourneo.

9 thoughts on “Ford Tourneo Connect 1,6l TDCi Titanium

  1. ddor71

    Mare dreptate ai cand spui ca este genul de masina foarte practica spre care ar trebui sa ne indreptam atentia. Pentru doua familii prietene, pentru rude, daca ai norocul sa fie oameni seriosi, cu preocupari comune cu ale tale si venituri comparabile, solutia ar fi cumpararea unei astfel de masini impartind costurile. Din pacate mai rar sunt indeplinite aceste conditii.
    Masina arata foarte bine si pare foarte spatioasa. Totusi este ceva ce nu imi place la noua serie de masini Ford aspect care se poate observa si la alte branduri: chiar sa pui pe toate masinile tale acelasi bord (diferentele sunt minore)? La aceasta masina in proportie de 90% sunt aceleasi componente in bord ca la Focus.
    Apreciez in aceasta privinta Kia si Hyundai care nu au mers atat de departe. Prea multa optimizare, flexibilizare, globalizare. Devine enervant.

  2. Klaus

    De acord cu tine, aceasta masina merita intreaga atentie a celor ce cauta un vehicul cu spatiu interior mare, dotat, bine finisat, cu un grad inalt al functionalitatii. Ford Tourneo Connect este ideal pentru drumuri lungi si te indeamna sa mai faci un copil, daca ai doar unul 🙂
    In buna traditie a clientului roman, poti cara cu ea frigidere, mobila sau s-o iei pe mama soacra de la tara, insotita de multe sacose pline cu cartofi, mere si alte produse 🙂
    Mi-ar placea ca acest Ford sa fie oferit si cu motoare 2.0 TDCI, iar pretul sa fie mai redus. Personal as opta pentru un 1.6 Ecoboost 150 cp, sunt fan al benzinei. Insa pentru fanii diesel motorul de 2000 cmc excelent, puternic, economic si silentios.

  3. zaibar

    se inmatriculează ca și autoutilitară? adică impozit + rca mai mare decât un monovolum de familie?
    cred că asta-i explicația pentru care nu se găsește în shortlist la mulți familiști
    asta și pentru că vw golf+ și zafira …
    la prețu’ afișat, un SUV compact e mult mai dezirabil. vorbim de prețuri la care se poate lua un asx/quashqai/yeti. sau orice sh.

  4. Sergiu

    Vei face un test cu Audi A7 BiTDI ?

    • turatiimaster

      Posibil, in masura timpului disponibil.

  5. alex

    301 pe care il anuntai este hdi? Cum ti se pare la 12800 nou, hdi, allure? La banii astia poti lua si un Sandero Stepway sau un Logan MCV Dci care sunt masini ok si eram curios de parerea ta.

  6. Bogdan G.

    Buna ziua.
    Eu am comentat la Fiesta pe pagina de youtube, dar de data asta comentez aici. Ambreiajul deobicei la Ford prinde putin sus. Si mie mi-a luat cateva zile sa ma obijnuiesc cu el. Acuma ca sa fiu sigur ca nu opresc motorul o turez putin. Pacat ca pe Fiesta nu este cutie manuala cu 6 trepte(numai ST are).Ar fi ajutat consumul Foarte mult zic eu. Sub 5 mie nu imi scade(5,3-5,5) dar si merg cu ea mai mult pe autostrada cu 120-130 in mod normal. F bun consumul mediu de 6,3 la o masina de genul asta. Butoanele de pe bord si mie imi plac mai mult astea decat cele care vin cu unitatea Sony, plus ca efectul pian mie nu prea imi place pt ca se vad urmele de la degete f tare.
    Portbagajul ramane de 300 de litri cu scaunele alea 2 date in fata la maxim sau in pozitie daca ar avea pasageri pe ele? 300 de litri e fenomenal daca ar fi cu pasageri pe ele….Fiesta are 295 deci ar incapea si cateva bagaje.
    F interesanta ca si masina de familie. Aici pe pagina Ford se pare ca nu au Titanium, dar un TRend ar iesi cam la 23.000 cu ceva optionale. Mie imi place f mult S-Max dar e f scump comparativ cu acest Tourneo Connect…

    Imi plac f mult review-urile tale.

    Keep up the good work.

  7. ddor71

    Alex, permite-mi te rog sa vin si eu cu un sfat: alege Dacia.
    Vei avea o masina fiabila, spatioasa, ieftina la intretinere, cu o retea de service dezvoltata, mai placuta la condus si ma refer aici la timoneria cutiei de viteze si la directie care la Dacia sunt mult mai bune. Poate la motorul diesel sa pluseze usor Peugeot dar este prea mic avantajul.
    Cred ca si la revanzare mult mai usor vei vinde Logan-ul mai ales un
    Logan MCV.

  8. alex

    Am mai avut loganuri berlina si mcv si am fost foarte multumit de ele ca si fiabilitate. Ca si aspect imi place mai mult 301 si mototrul hdi este putin mai bun decat dci, mai rafinat. Masina va fi folosita mai mult pentru oras si ai dreptate, posibil sa fie mai rantabila o Dacia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.