Ati inchiriat vreodata o masina din Romania?

Titan inchirieri auto

Realizez cu surprindere ca, desi am destul de multe ipostaze in care sunt fara masina, nu am fost niciodata in situatia de a inchiria una. Nu in Romania. Stiu, suna incredibil, dar e adevarat…

Am inchiriat masini in Grecia, cand mergeam in vacanta, am inchiriat scutere, mi se parea un serviciu foarte ok si convenabil la momentul respectiv, n-am avut insa curiozitatea sa incerc o inchiriere de autovehicul in Romania.

Ba mai mult, habar nu aveam ca poti comanda o masina la aeroport. Adica, noi avem problemele pe care le avem cu taximetrele, in aeroportul Otopeni, nici nu imi inchipuiam ca poate exista si aceasta optiune, de a inchiria si primi masina chiar la aeroport…

Vii cu avionul si la iesirea din aeroport iei masina inchiriata. Suna scump, nu -i asa? Daca insa faci o socoteala cat te costa sa iti lasi masina proprie, parcata cateva zile in aeroport, ajungi imediat la concluzia ca o masina inchiriata e cea mai buna solutie. Sigur, depinde de situatie. Exista si alte alternative, transport in comun sau taxi, cu avantaje si dezavantaje.

Din punctul meu de vedere, sunt optiuni care merita luate in calcul. Sunt destul de multe companii care inchiriaza masini, in Romania, nu toate iti ofera insa garantia ca “aventura” inchirierii unui vehicul se va sfarsi cu bine.

Pentru ca inchirierea e, pana la urma, un contract de responsabilitate pentru ambele parti…

M-am documentat si, cu sprijinul firmei TITAN, am incercat sa vad ce inseamna inchirierile auto de la noi, ce fel de masini sunt, ce conditii, preturi, elemente de fidelizare, etc.

Sigur, oferta e extrem de variata, de la autovehicule pana la tipul de servicii, am vazut si posibilitati de inchiriere pe termen lung, par scumpe la prima vedere, insa la un calcul simplu intelegi ca pe langa profit, firmele de inchirieri au si costuri destul de ridicate.

Fiecare trebuie sa studieze cu atentie ce nevoi are, la ce ii serveste masina inchiriata (si sunt o sumedenie de situatii), daca e mai rentabil sa inchirieze o masina sau pur si simplu poate iese mai ieftin cu alt mijloc de transport.

Oricum, chestia cu inchiriatul direct in aeroport mi se pare o chestie buna, mai ales pentru cei care vin in tara pe perioade relativ scurte de timp, gen sarbatori, e simplu, cauti pe Google “inchirieri auto aeroport bucuresti”, rezervi masina si cam asta e.

Avantaje sunt multe, e greu sa le descriu pe toate aici. Pe site-ul companiei TITAN se gasesc toate informatiile de care aveti nevoie pentru inchirierea unui vehicul, plus pareri ale clientilor sau chiar ponturi despre cum puteti economisi bani.

10 Responses

1. Razvan says:

Salut!
    Am colaborat cu cei de la http://www.rent-a-car-otopeni.ro au preturi destul de bune si masini de calitate.

2. patanii inchirieri masini says:

Mare atentieeee!!! Eu am fost pagubita cand am apelat la o companie de inchirieri masini bucuresti cu renume. Te iau cu frumosul, ii iei de buna credinta si nu citesti pana la capat contractul, iar cand returnezi masina de inchiriat, mai platesti inco o data pretul.

3. 71doru says:

Am inchiriat o singura data un Opel Zafira cu 7 locuri pentru un weekend in Grecia la o nunta pe insula Evia.
    Nu a fost usor sa gasesc asa ceva si pe deasupra patronul firmei sa accepte sa ies cu ea din tara.
    A fost o adevarata aventura, cununia religioasa a avut loc intr-un varf de munte de unde te puteai pravali pana in mare, peisajul insa ridica si mai mult nivelul de adrenalina.
    Am urcat niste pante imposibile pe alei de latimea unei masini si cu intoarceri la 180 grade, evident fara parapeti.
    La una dintre urcari catre hotelul unde eram cazati, prima data pe intuneric, am ratat ultima curba la stanga care se lua practic pe 3 roti, asa era de in loc si de abrupta, bine macar ca era betonata. Daca nu veneai lansat si nu cunosteai traseul nu aveai nicio sansa. As fi facut invidios orice posesor de 4×4.
    Cert este ca i-am adus omului inapoi masina neatinsa si cu ambreiajul neabuzat. Tot timpul am stat cu stresul ca aveam doar un chit de reparat pene de cauciuc si niste anvelope inbatranite.
    A fost cea mai palpitanta experienta din viata mea de sofer.

4. Razvan says:

In Romania inca mai avem de invatat ce inseamna serviciile profesionale de inchirieri masini.

5. Marius says:

Da am inchiriat si eu masini din Romania si am fost foarte multumit atat de masina cat si de pret.

6. Marius says:

Am inchiriat si eu masini de cateva ori si am fost foarte multumit de calitatea serviciilor oferite.

7. DaNu' says:

Toate bune si frumoase…insa firma are o problema! Masinile nu au CASCO!!! Doamne fereste de un eveniment nedorit…esti bun de plata.

8. alex462 says:

Eu am apelat la Francrocar de cateva ori. Te asteapta soferul cu masina la aeroport iar atunci cand pleci il culegi din oras si il lasi cu tot cu masina la aerport. Nu am avut nimic sa le reprosez. Ba chia odata am uitat mobilul in masina si m-au sunat sa imi zica.

9. alex says:

Salut Robert, eu m-am ocupat peste 10 ani de inchirieri in Romania si aveam serviciu de livrare predare gratuit oriunde in Bucuresti, inclusiv aeroport indiferent de ora, chiar si noaptea. Mai ales vara aveam foarte multi clienti americani si canadieni care plecau de obicei la 3-4 dimineata si mergeam aproape zilnic sa preluam masininile de la ei.
    Acum sunt multe firme pe piata dar nu toate serioase.