Honda HR-V 1.5l i-VTEC ELEGANCE

Dupa mai multe prezentari de modele Honda cu motorizarea diesel 1.6 i-DTEC, surpriza, am primit la test un interesant HR-V cu motorizarea 1.5l i-VTEC, echipare Elegance, dupa cum se stie deja, fabricat in Mexic.

Nu cred ca e cazul sa mai explic ce legatura speciala e intre marca Honda si motorizarile pe benzina, ca se stie, sunt inovatori in multe aspecte, asa cum veti observa si in prezentarea acestui model.

Supriza vine din comportamentul deosebit al masinii, care ofera o dinamica superioara, nu la nivelul unor concurenti cu motorizari turbo, dar peste medie raportat chiar si la masini din alte clase, cu motoare benzina aspirat de cilindree si putere asemanatoare.

Si ca totul sa fie si mai bine condimentat, HR-V consuma putin, indiferent la ce ne raportam, fie la concurentii directi, fie la un HR-V cu 1.6l i-DTEC, caz in care diferenta in favoarea motorului diesel este destul de mica.

In aceste conditii si evident luand in calcul kilometrii anuali pe care ii parcurge fiecare, e destul de dificil sa alegi dieselul, mai ales cand conduci mult in oras. Un motor aspirat in trafic urban intotdeauna e avantajat fata de un turbo, nu mai vorbim de un diesel, pentru ca poate fi condus relaxat la orice turatie, iar i-VTEC chiar stie cum sa ajute in situatii de gen.

Desi la prima vedere pretul pare mare, avantajele masinii raman de necontestat, spatiu mare pentru bagaje si pasageri, pachet de siguranta activa foarte bun, tinuta de drum si comportament dinamic tipic unui model Honda, adica orientat spre dinamica, precum si valoarea buna la revanzare, fac ca HR-V sa fie de luat in calcul.

8 thoughts on “Honda HR-V 1.5l i-VTEC ELEGANCE

  1. gabi morariu

    Salut… cum se intretine textilul de pe usi?… nu este “un medalion textil” ca la alte modele, ci toata partea superioara a fetei de usa… intreb pt. ca locuiesc int-o zona cu umiditate ridicata… fata de Bucuresti… multumesc.

  2. Cosmin

    O analiză privind noul Civic

    • turatiimaster

      O sa vina si noul Civic, inca nu s-a lansat oficial, cred ca prin iunie putem spera sa il conducem.

      • bancher

        am fost la test drive la noul Civic la Asko pe calea Giulesti si am facut test drive cu motorizarea 1.5 litri benzina 182 CP.
        Motorul este super, are o putere de acceleratie extraordinara, mai ales dupa 3000 turatii.
        Recomand sa cereti masina celor de la Asko pentru un test drive, o sa aveti ce sa scrieti !!! Nu spun mai multe sa nu va influentez opinia!

        • turatiimaster

          O sa fie si noul Civic.

        • kim_vl

          1,0 era disponibil ?

  3. Toma Simona

    Buna ziua. Vreau sa-mi cumpăr o masina pentru viata de zi cu zi si care o iesire la sfarsitul de săptămâna la un munte sau un loc mai linistit undeva la tara, si un concediu pe an, deci in jur de 12000 km pe an. Am vizionat filmele cu HR-V, Captura, si Vitara Nu stiu ce să aleg dintre Honda HR-V si Suzuki Vitara . Va rog un sfat. Multumesc

    • turatiimaster

      Daca aveti nevoie de 4×4, Vitara, daca nu, HR-V.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.