Honda Civic Sedan 1.5l VTEC TURBO CVT ELEGANCE

Noul Civic are si o varianta sedan, am avut placerea sa o conduc imediat dupa Civic Hatchback, deci senzatiile au fost proaspete si am putut vedea diferentele mai bine, pentru ca da, sunt asemanatoare dar totusi altfel.

In primul rand ca echiparea pe sedan a fost alta, Elegance in loc de Sport Plus, si apoi motorizarea 1.5l VTEC TURBO era de data asta cuplata la o cutie de viteze de tip CVT. Surpriza, cel putin din datele tehnice Honda, pare sa fie modelul care ofera cea mai rapida acceleratie de la 0 la 100 km/h…

Nici interiorul nu este identic, dincolo de forma diferita a masinilor, inclusiv ceasurile de bord erau un pic altfel si parca mi-au placut mai mult ca la hatchback, insa mi-au lipsit unele din dotarile standard de pe Sport Plus…

Nu e o masina ieftina, insa in acelasi timp e o provocare intr-un segment interesant, care ia clienti si din zona compacta cat si din cea medie (ca de altfel majoritatea sedanurilor de gen), oferind un pachet de siguranta activa standard foarte bun.

Liniile un pic mai curate decat la hatchback nu fac decat sa accentueze spectaculozitatea caroseriei, dar ramane aceeasi provocare vizuala, fie iti place, fie nu.

Despre cum se misca, ce consum are si cum s-a simtit noua transmisie CVT, precum si alte “detalii”, o sa las filmele sa vorbeasca…

6 thoughts on “Honda Civic Sedan 1.5l VTEC TURBO CVT ELEGANCE

  1. Alin Florin

    Salut Robert si felicitări pentru ceea ce faci. Am si eu întrebare. Ai întâlnit la mașinile pe care le ai condus pana acum sa aibă depunere de funingine pe eșapament? Eu am găsit la al meu Fiat tipo 1.4 benzina. Masina are doar 2000km din care 1200 in oraș. Precizez ca funinginea s-a luat foarte ușor de pe mâna cu apa si săpun.

    • turatiimaster

      Se mai intampla.

  2. Dan

    Am avut ocazia sa conduc si masina asta cu CVT si varianta 5d sport aceeasi motorizare cutie manuala.Din punctul meu de vedere sedanul cu aceasta cutie ucide toata placerea condusului.Cum spune si Robert,ai alte variante de masini tari.

  3. Silviu

    Apropo de discutia de la thread-ul anterior, dupa indelungate framantari interioare, am comandat-o pe asta (adica sedanul), pe echiparea medie. Varianta hatchback nu avea un portbagaj satisfacator de mare pentru ceea ce ma gandesc eu ca imi va trebui pe termen mai lung. Mi se pare un compromis extrem de decent cel pe care l-am facut… pretul a fost 22 si ceva de mii, iar la banii astia, o Mazda 6 cu portbagaj similar ca volum, dotari similare si insesizabil mai mult spatiu in spate costa considerabil mai mult. Cand m-am uitat la Skode, tot asa, o Octavia era mult mai scumpa daca ma apucam sa pun pe ea optiunile pe care le primesc aici. (lasand la o parte renumele si istoricul, care lucreaza destul de clar in favoarea Honda ca marca).
    Se putea mai bine din partea Honda? Tot ce se poate… faza cu butonul de portbagaj e enervanta, precum si faptul ca anumite chestii doar din tableta le accesezi (cum ar fi anumite setari de AC); nici garda la sol nu este cea mai OK pentru drumurile patriei. Sa vedem cum e cand vine saptamana viitoare, dar tot nu cred ca pe ceea ce imi doream eu (un sedan de marime medie, cu echipari OK, fiabilitate, portbagaj maricel, care se conduce binisor si pret in jurul a 20 de mii) erau variante mai bune. Sau poate mi-au scapat mie 🙂 Acum oricum este prea tarziu si destinul mi-este legat de masina asta. Revin, daca este, cum impresii si vis-a-vis de consum, apropo de cele mentionate si in clipurile video. Numai bine!

    • Ionut

      Poate Corolla, dar modelul e deja invechit.

    • Mihai

      Comparatia cu 6 nu-si are rostul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.