Isuzu D-Max 1.9l Ddi 4×4 Premium

A venit si randul modelului nou de la Isuzu, in varianta cu cutie de viteze manuala si specificatie de Romania, asa ca ne-am bucurat cateva zile sa il conducem pe oriunde, pentru ca, nu-i asa, cand ai D-Max, busola chiar are o semnificatie, o iei pe unde vrei…

Sunt cateva aspecte de subliniat, fata de varianta cu cutie automata nivelul de zgomot este in mod clar mai redus, asadar banuiesc ca zgomotul de care ma plangeam la varianta AT venea de la convertizorul de cuplu, cum de altfel am spus si in filmarile respective.

Apoi, varianta pentru Romania are un sistem audio mai sofisticat, si el cu problemele sale, insa in mod evident ceva mai avansat, avand si display mai mare, antena exterioara de tip dorsala de rechin.

In rest, D-Max ramane acelasi monstru in offroad si onroad, diferentele fata de modelul 2.5 bi-turbo fiind mai mult de consum, cel putin pana acum, din experientele mele cu motorul 1,9l Ddi, nu am reusit sa bat consumurile pe care le poti scoate cu varianta 2.5. Downsizing sa se faca, suntem de acord, dar sa bata si consumul am vrea…

Si, evident, modelul de test avea o inchidere de bena interesanta, relativ practica si usor de folosit, dar fiecare isi configureaza masina dupa nevoile proprii, posibilitatile fiind aproape nelimitate la un pick-up.

5 thoughts on “Isuzu D-Max 1.9l Ddi 4×4 Premium

  1. Andrei

    Salut Robert,

    Scuze ca nu sunt la obiect, dar astazi am vazut noul Ssangyong Rexton, si sincer sa fiu, mi-a placut.
    Am intrat pe site, am vazut ca are un pret promotional foarte bun(32.000 de euro), si dotari foarte bune.

    E posibil sa vedem(anu asta) drive test pe Turatii.ro?

    Multumesc,

    Andrei

    • turatiimaster

      O sa fie, miercuri pun mana prima data pe unul, probabil prin decembrie il si filmam.

  2. Andrei Pop

    Salut Robert,

    Daca ai achizitiona azi un D-max, care ar fi alegerea ta? Cutie manuala sau automata?
    Dupa analiza concurentei ai alege tot Isuzu?
    Care sunt costurile insonorizarii dupa achizitie si unde se pot realiza aceste modificari/imbunatatiri fara a pierde garantia?

    • turatiimaster

      Eu imi vand amandoua D-Max-urile pentru ca nu au cutie automata, deci intelegi care e raspunsul. Alegerea mea acum ar fi automata. Discutia despre concurenta e vasta si depinde foarte mult ce faci cu masina, pentru munca D-Max e prima optiune de departe, pentru lifestyle as merge mai degraba pe Navara sau Ranger. Dupa o experienta de 9 ani cu 2 D-Max-uri, pot sa spun ca in afara de zgomotul mai mare al motorului si de interiorul spartan, in rest nu am cunoscut service-ul decat pentru revizii. Ma tem ca celelalte modele de pick-up nu au referintele astea si stiu foarte bine ce spun. Dar sunt mai confortabile, au mai multe optiuni, beculete, etc.

      Antifonarea mi-am facut-o singur, depinde ce vrei sa faci la ea, poate sa coste intre 500 si 1500 euro.

  3. Ionut

    O masina foarte buna, solida, imi place mult

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.