Hyundai Ioniq Hybrid Exclusive

Ca Hyundai face masini foarte bune, nu mai e deloc un mister, cel putin ultimii ani ne-au demonstrat asta. Ca se ocupa si de tehnologii alternative, e si asta stiut, dar sa vii cu o masina care sa se bata cu veteranul incontestabil si practic fara concurent, Prius, chiar e ceva care merita vazut.

Urmariti cu atentie filmele, o sa descoperiti o masina extraordinara, hibrid, cu o solutie tehnica in premiera, adica in loc de o cutie CVT, hibridul Ioniq are o cutie de tip dublu ambreiaj, DCT, cu 6 trepte, cu mod Sport. Si, evident, acest lucru are avantaje si dezavantaje. Marele avantaj e ca masina se conduce, chiar se simte cum trebuie pe sosea…

Dincolo de aspectele tehnice, aerodinamic Ioniq se lauda cu un coeficient aerodinamic exceptional, 0.24, punand in valoare toate resursele, atat cele active, cat si cele pasive, pentru a maximiza eficienta.

Vestile bune nu se opresc aici. Ioniq are si versiune EV si PHEV, ceea ce abia asteptam sa conducem cat mai curand. Pentru ca mai ales in mediul urban supraaglomerat, tehnologiile alternative sunt net superioare motorizarilor clasice, cu combustie.

3 thoughts on “Hyundai Ioniq Hybrid Exclusive

  1. Silviu Gheorghe

    Buna ziua! Foarte bune review-uri. Felicitari. M-ar interesa sa cumpar un Hyundai i30 Fastback, si v-as ruga un review cu acesta cand aveti ocazia. Multumesc!

    • turatiimaster

      O sa fie in primavara sper.

  2. leeloo

    Eu am facut drive test cu Kia NIRO , acelasi ansamblu hibrid + cutie DCT.
    Confirm 100 % ce ai zis de cutia DCT folosita in combinatia asta. Deci nu seamana cu nici o alta cutie DCT de pe alte masini.
    Citeam pe undeva ca motorul electric , ajutat de electronica preia o parte din functiile unul convertizor de cuplu dintr-o automata clasica, de unde si feeling-ul special al cutiei. Nu stiu daca e adevarat, dar asa pare a fi.

    Cred ca asta ar fi prima masina cu cutie DCT pe care as avea curajul sa o cumpar pentru folosit in trafic urban greu, zi de zi.
    Poate urmatorul Ioniq de la test va avea deja ceva km, sigur o sa observi ca vei pleca de pe loc mult mai usor electric.
    Si la a mea ( o toyota c-hr hibrid ) am observat acelasi lucru. Inainte de 1500 de km doar daca ma chinuiam putin si eram foarte atent cu pedala de acceleratie plecam electric de pe loc,
    Acum, dupa ce e roadata cum trebuie, ma misc cu traficul si fara sa fac vreun efort plec electric fara probleme si urc si pante marisoare chiar, numai electric.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.