Hyundai Ioniq Hybrid Exclusive

Pentru ca primul test cu Ioniq, desi reusit zicem noi, s-a desfasurat totusi in conditii mai putin comparabile cu restul masinilor filmate, am repetat testul, cu alta masina, identica, pe rutele folosite uzual. Si practic am obtinut ce isi doreste toata lumea, o imagine mai clara asupra acestui model, in mai toate conditiile de trafic.

Concluziile se mentin, pentru cineva care cauta o masina hibrid, n-ar trebui sa scape din vedere acest Ioniq, comportamentul general si perceptia pe care o ofera sunt net superioare. Desi pretul nu e foarte mic, totusi marimea, confortul si calitatile deosebite, fac ca masina sa merite pe deplin banii platiti, mai ales ca Hyundai ofera reduceri substantiale.

Ce continua sa mi se para uimitor la Ioniq, faptul ca se descurca excelent la viteze de autostrada, adica permite consumuri de diesel si un agrement superior in conducere fata de un hibrid conventional, cu transmisie de tip CVT. In acelasi timp, in conditii de trafic urban groaznic, vine cu avantajele sistemului hibrid, reusind sa faca ceea ce numai un alt hibrid poate sa faca, adica sa te lase in zona de 5% consum exclusiv urban.

Mie mi s-a parut nu doar un vehicul deosebit si incitant, ci si o imagine a ceea ce poate sa faca grupul Hyundai si la ce trebuie sa ne asteptam in viitor, deja au anuntat Kona electric cu autonomie 400 km si urmeaza sa vedem si in Romania celelalte versiuni de Ioniq, adica PHEV si EV.

8 thoughts on “Hyundai Ioniq Hybrid Exclusive

  1. Bogdan

    Buna seara.
    Am mare nevoie de un sfat obiectiv de la dvs daca se poate. Vreau sa mi iau o masina din clasa mica, m am oprit la un hyundai i20 1.25 84 cai putere benzina. Dupa parerea mea, din cunostintele mele despre piata auto, o alegere buna tinand cont de raportul calitate pret. Pt suma de aproximativ 12.5 mii am aproape toate dotarile pe care le vreau pe ea. Intrebarea mea este: exista alta masina pe piata care ofera mai mult decat acest hyundai la acesti bani?
    Multumesc anticipat.

    • turatiimaster

      Buna seara, asa cum probabil ati vazut si in filmele cu i20, a fost recomandarea mea, la 12 300 euro era o masina superba, noua. Si asa este si acum. Va mai puteti uita si la noul Rio, de la Kia, platforma tehnica e identica, dar puteti sa configurati masinile, spre deosebire de Hyundai.

      • Bogdan

        Asa este. Am fost si la kia pentru a-l vedea insa cu dotarile pe care le are hyundai, kia sare bine de 13 mii de euro.
        Aveti vreo informatie cu privire la venirea in Romania a hyundai- ului 2018? Acesta are si sistem start- stop.

        • turatiimaster

          Nu stiu cand vine i20 cu stop/start.

  2. Bogdan

    Momentan am un 1.2 tsi de 105 cp cu dsg7. De felul meu merg calm dar in depasiri in forta se cam chinuie. As vrea sa stiu cum se comporta acest ioniq in cazuri similare. Il ajuta motorul electric? Am citit specificatiile si motorul electric are putere si cuplu similar 1.2 tsi. Ma gandesc ca cele doua motoare in tandem ar trebui sa aibe un demaraj foarte bun.

    • turatiimaster

      Cu putina atentie la filmele cu Ioniq, o sa gasesti exact raspunsurile la aceste nedumeriri. Ai teste de reprize, 0-100, practic “live”, vezi exact ce te intereseaza. Accelereaza foarte bine, mai ales ca transmisia este tot de tip DSG (dublu ambreiaj).

      • Bogdan

        Stii cumva unde pot inchiria un ioniq pentru un drive test extins?

        • turatiimaster

          Poti incerca sa vorbesti la Colina Motors, daca te simt oamenii ca vrei sa cumperi, nu vad de ce nu ar fi de acord. Dupa parerea mea, e o masina absolut senzationala, mai ales ca e destul de mare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.