Prim contact Kia Stinger

Probabil ca o sa ma invidieze destul de multi, dar, din fericire chiar am condus noul si rapidul Kia Stinger. Cel mai rapid model Kia din istorie, se pare ca va face o figura frumoasa, pe plan international cel putin, nu ma indoiesc ca vom vedea si in Romania destule pe strazi.

Ce il recomanda? Vocea si talentul, daca va amintiti scena celebra, mai pe intelesul nostru, pretul si performantele. Pentru ca Stinger se pozitioneaza interesant, in lupta cu greii premium, practic neavand rival in segmentul imediat inferior, desi multi il identifica gresit ca fiind un fel de Mondeo, din pacate, sau mai bine zis, din fericire, e cu totul altceva.

Rivalii noului model de la Kia se semneaza doar premium, Audi A5 Sportback, BMW seria 4 Gran Coupe, Volkswagen Arteon, Jaguar XE, etc, eventual, daca doriti neaparat, cu S, M, R, S, in coada. Pentru ca, da, uluitor, un Stinger GT afiseaza muschi mai mari chiar si decat ai versiunilor sportive consacrate ale sus numitelor bijuterii. Ceea ce e cel putin magulitor pentru Kia…

Pana cand o sa il filmam pe indelete, iata cam cum se manifesta masina pe circuit. In Romania…

4 thoughts on “Prim contact Kia Stinger

  1. Cosmin

    Doresc o părere calificată și niște sfaturi în legătură cu acest model care mă atrage dar despre care nu cunosc suficient și cu care nu am mers
    1. Ce ar trebui ales între tractiune spate și tractiune integrală atât dpdv al stabilității cât și dpdv al dinamicii
    2. Care motorizare 2.0 benzină vs 2.2 diesel este mai plăcută dpdv al reacțiilor mașinii
    3. Care sunt atuurile dar și slăbiciunile ei raportate la o utilizate în România
    4 Dacă veți realiza teste cu acest model în variantele de motorizare mai sus amintite
    4.

    • Claudiu

      2. 2.0 turbo scoate 6sec pana la 100, 2.2 diesel scoate 7.7 deci poti trage concluziile si singur. Dezavantajul e ca la benzina pe capacitatea asta turbo te poti astepta la un consum rotund.
      3. garda la sol mica pentru drumurile noastre:(

    • turatiimaster

      Vrei emotie si condus dinamic, 2.0 benzina tractiune spate. 2.2 diesel merge foarte bine dar nu are feeling-ul benzinei iar AWD-ul faca masina imbatabila insa complet neutra si nu te emotioneaza. Daca nu ai o problema cu consumul mai mare, benzina. O sa avem si Stinger in urmatoarele 2 luni. Atuul masinii, pretul, in primul rand, are un pret foarte mic raportat la concurentii directi, apoi performantele, foarte putine masini gasesti in aceasta configuratie, cu tractiune spate. E o masina care a avut un feedback extraordinar pe plan mondial.

  2. kim_vl

    1. Ai vazut baietasii iarna cu BMW-urile cu tractiune spate ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.