Citroen C3 1.2l Pure Tech AT6 Shine

Citroen s-a distins in ultimii ani printr-o reintoarcere la istorie, interpretand noile sale modele intr-un mod inovativ si neconventional, dar totusi legat de mostenirea tehnologica si indrazneala care a caracterizat mereu marca. De multe ori e un pariu riscant, insa nu cred ca e cazul acum, cu C3.

Noul C3, desi activeaza in segmentul mic, nu e asa mic pe cat ni se pare din fotografii, de altfel daca urmariti cu atentie dimensiunile exterioare, o sa observati ca depaseste modele care cu 3-4 generatii in urma erau compacte consacrate. Acest lucru inseamna o translatare a claselor, de la mic catre mare, vizibila de altfel la toate marcile. Modele mici de generatie noua sunt egale sau mai mari in dimensiuni cu modele aflate o clasa mai sus, insa de generatii mai vechi.

Evident, apar anumite avantaje, de la habitabilitatea superioara, la faptul ca poti lua clienti din 3 segmente diferite, in cazul C3-ului, care prin dotari si prestatii poate fi si este considerat un supermini, poti agata clienti din segmentul A sau C, care prefera fie un C3 basic la pret de model segment A, fie un C3 full, la pret de compacta entry-level. Desigur, acest lucru este valabil, intr-o anumita pondere, si la modelele concurente, insa nu la toate.

O sa descoperiti un model indraznet, cu un motor perfect, in 3 cilindri, turbo, cuplat la o transmisie automata EAT6 deosebit de performanta si rafinata, cu tehnologii in premiera mondiala si prestatii de top in segment.

10 thoughts on “Citroen C3 1.2l Pure Tech AT6 Shine

  1. Liviu

    Salut.
    Si motorul de 1.2 litri de la Peugeot este premiat la fel de mult ca cel de la Ford………

    • turatiimaster

      Nu are decat 3 premii, nu 6.

  2. Marius

    Salut Robert! In primul rand sincere felicitari pentru efortul depus! Urmaresc cu interes constant review-urile tale, tot respectul pentru ceea ce faci! Stiu ca ai multe planificate, daca ti se ofera ocazia, un test cu Hyundai Kona….Keep up the good work!

    • turatiimaster

      Multumesc, o sa fie si Kona.

  3. Alexandru

    Salut! Te rog sa ma ajuti sa iau o decizie,bazandu-ma pe experienta ta.Ma intereseaza sa achitionez un Mercedes E class noul model dar am o mare dilemă la motorizare, deoarece nu stiu ce sa aleg intre diesel si benzina, ținând cont că multe țări europene se gandesc sa renunte la diesel. Multumesc anticipat!!!

    • turatiimaster

      E discutabil, afara e posibil sa vedem mai repede o scadere a dieselurilor, in Romania eu nu vad mai devreme de 10 ani o tendinta in sensul asta. Adica la noi daca iti iei E si vrei sa il vinzi peste cativa ani, vei pierde pentru ca nu e diesel. Nu stiu ce sa zic, daca tii masina mai mult timp sinu te intereseaza foarte mult valoarea de revanzare, un E200 benzina ar fi o varianta cinstita, mai ales daca te incadrezi la un numar rezonabil de km anual, gen 20-25 000. Daca faci mai mult de 25 000 km anual, te poti gandi si la diesel.

      • Alexandru

        Multumesc pentru lămuriri!!! UN AN NOU PLIN DE ÎMPLINIRI!!!

  4. leeloo

    iti garantez ca valoarea de revanzare va fi foarte mica.
    Deja sunt probleme mari in vest cu revanzarea la diesel si ce se intampla pe piata de vest va afecta la un moment dat si piata din romania.
    http://www.automarket.ro/stiri/300000-de-masini-diesel-euro-5-din-germania-asteapta-noi-proprietari-79355.html

    O sa astepte mult si bine, ajung toate in Romania cu discount mare.
    In Belgia vanzarea de masini diesel a scazut de la aprox 80 % inainte de Dieselgate la mai putin de 45 % si din aia 45 % jumate sunt leasing-uri de flota.
    Am coleg in Belgia incearca de jumatate de an sa vanda un landover vechi de 4 ani cu 60 k km istoric complet de service, nu are oferte nici 2/3 din ce avea el impresia ca va lua pe el.. si belgia era raiul dieselului.

    http://www.telegraph.co.uk/news/2017/09/11/used-diesel-cars-have-lost-quarter-value-since-start-2017/

    Pe scurt, preturile la diesel sh au cazut si cu 25 %.
    Cam asta e trendul si probabil va fi si mai rau.

  5. Adrian

    Daca cutia este energofaga, nu ar trebui sa consumul sa fie putin mai mare?

    • turatiimaster

      Cutia e energofaga ca principiu, dar noile automate cu convertizor sunt destul de eficiente acum, ma refer la cele din 2016 incoace. Iar EAT6 de la PSA chiar e o cutie reusita si se vede si in filme.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.