Ford Fiesta 1.0l EcoBoost AT6 Titanium

Ford se apleaca asupra unui segment pe care il stapaneste bine si readuce in atentie un model de mare succes, Fiesta. Complet revizuit, rafinat, insa pastrand aproximativ dimensiunile modelului pe care il inlocuieste, noul Fiesta propune clientilor cartea dinamicii fara compromis, lasandu-i insa pe cei care vor mai mult spatiu sa caute in alta parte…

Solutia aleasa pentru designul spatelui cuminteste linia masinii, nu arata rau insa parca Fiesta era caracterizata de stopurile mai extravagante. Modelul testat era echipat cu motorul 1.0l EcoBoost, in varianta 100 CP, cuplat la noua transmisie automata cu 6 trepte, care inlocuieste vechea cutie cu dublu ambreiaj.

Progresul natural facut de tehnica auto face ca noua transmisie sa imbine mai convingator atuurile convertizorului de cuplu cu economia de carburant. In plus, schimbarile sunt relativ rapide, desi nu mai ai rapiditatea de mitraliera a cutiei PowerShift cu dublu ambreiaj dar dinamic masina convinge.

Evident, Ford pluseaza cu pachetul de optiuni, masina vine foarte bine echipata (desigur, echiparea avand pretul sau…), la bataie fiind puse ultimele tehnologii ale marci, atat pe partea de siguranta activa cat si pe cea de conectivitate, o sa observati inclusiv noul sistem Sync3 la lucru…

Tehnologia nu e ieftina, asa ca pretul masinii urca destul de sus. Nu poti insa contesta sasiul superb si manevrabilitatea exceptionala a Fiestei, desi cel putin pe hartie nu depaseste concurentii traditionali in materie de performante…

One thought on “Ford Fiesta 1.0l EcoBoost AT6 Titanium

  1. Danut

    Din cate obersv producatorii revin la cutiile automate clasice, convertizor cuplu, deoarece sunt mai fiabile in comparatie cu DCT-urile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.