Mazda CX-5 2.5l G194 AT6 4×4 Revolution Plus

Mazda CX-5 s-a mentinut in preferintele cautatorilor de SUV-uri, avand o serie de calitati incontestabile, tehnologiile Skyactiv si placerea condusului au fost apreciate unanim, insa segmentul a fost si va fi unul foarte disputat.

In 2017 Mazda a adus o noua generatie de CX-5, complet redesenata si adusa la zi, dar, cel putin pentru mine, cel mai important este faptul ca au fost atenti la observatiile clientilor si au imbunatatit noul model in acord cu cerintele acestora.

Astfel, actualul CX-5 chiar vine antifonat la nivelul unei masini cu pretentii, si-a mentinut dinamica deosebita si agilitatea, interiorul mult mai rafinat te face sa te simti cu adevarat confortabil si conectat permanenta cu noile tehnologii.

Masina din test exhiba un motor puternic, pe benzina, aspirat, de 2.5l, il stiti deja de la testul cu Mazda 6, isi merita pe deplin porecla de “ultimul mohican”, are o putere un pic mai mare, 194 fata de 192 CP, si e cuplat la o excelenta transmisie automata cu 6 rapoarte.

Versiunea de echipare Revolution Plus vine cu de toate, chiar cu prea multe, dar si pretul este pe masura, ducand CX-5 intr-o zona in care oamenii nu mai cauta un compromis, ci cauta ce e mai bun in categoria respectiva.

19 thoughts on “Mazda CX-5 2.5l G194 AT6 4×4 Revolution Plus

  1. Lucian

    Salut Robert. Intrebare este ce sa aleg intre cx 5 si honda cr v, comparand benzina cu. Benzina si diesel cu diesel, automate, echipari de top? La honda stii bine combinatiile benzina 2 cu cvt, diesel 1,6 cu at9 trepte.
    La mazda benzina aceasta de 2.5 si dieselul 2.2.
    Este cx 5 peste hobda crv?
    Multumesc.

  2. Gabriel

    Din experienta Dvs. motorul acesta pe benzina aspirat “tine” mai mult decat motorul diesel de 175CP. Ma intereseaza o motorizare care sa ma tina multi ani fara investitii semnificative.
    Detin din 2014 o Mazda CX-5 2.0i, AT si sunt foarte multumit. Am facut cate un mic test drive cu noua Mazda CX-5 benzina G194 si cu diesel-ul CD175 si se misca altfel. Acum ma bate gandul sa o schimb cu versiunea noua insa nu m-am hotarat daca sa merg pe benzina sau diesel.
    Din contactele pe care le aveti in industria auto mai credeti in viitorul autoturismelor echipate cu motoare diesel?
    Multumesc.

    • turatiimaster

      Orice motor peste 2l tine lejer 3-400 000 km daca e bine intretinut (corect, la timp, etc). Nu asta e problema, ci a kilometrilor. Sub 20-30 000 anual, nu prea vad rostul unui diesel. Eu as lua 2.5 benzina daca impozitul nu va deranjeaza.

  3. Bit

    “Materialele sunt de calitate”, nu “calitative”

  4. Liviu

    Pentru Robert
    Am si eu o intrebare din punct de vedere al motorizarilor , cam care sant diferentele de consum si felul in care se conduce masina la 2.2 175 CP si benzina de 2.5 , cutie automata.
    Pentru Mugur
    Cum ti se pare afijajul head up display pe parbriz ? E ok ,e util. Are sotia un Cx3 4×4 AT 150 CP si head up display pe bord nu te ajuta prea mult.

    Multumesc

    • turatiimaster

      Salut, pai am tot zis in filmele cu Mazda ca head-up-ul poate lipsi, ceasurile de bord sunt bine gandite si nu ai nevoie de head-up display. Diferentele de consum, nu stiu ce sa zic, cam 3l la suta, adica pe 2.2l stai in 7, 7.5, in timp ce la 2.5 eu zic ca undeva un 10 e ce poti scoate fara sa iti blestemi zilele si sa mergi la economie. Stilurile de condus sunt diferite, in anumite privinte benzina e spectaculoasa, la 0-100 e mai rapida ca dieselul, insa cam si in cifre si pe sosea, dieselul e superior. Depinde de stil si kilometri, faci multi km, peste 30 000 anual, merita diesel, daca nu sari de 20 000, n-are sens sa iei altceva decat G194, rafinamentul e superior dieselului.

  5. George

    …si un Seat Ateca ar fi interesant 😉

  6. George

    Buna ziua! Felicitari pentru toata activitatea dvs. Foarte riguroase si prompte prezentarile. Vreau sa va rog daca se poate ca in viitorul apropia sau indeparta sa prezentati si de la skoda o masina. M-ar fi interesat parerea dvs despre skoda kodiaq si despre skoda scout.
    Va multumesc si va doresc mult succes in ceea ce faceti! Toate cele bune!

    • turatiimaster

      Nu existam pentru cei de la Skoda si eu nu mai sunt dispus sa ma rog de nimeni sa imi dea masini, cine vrea da, cine nu, la revedere.

  7. Mugur

    Salut,

    In primul rand iti multumesc pentru review(a contat in achizitia unei noi Mazda CX5).
    Iti confirm tot ce ai spus despre masina, le-a iesit mult mai bine decat la prima generatie.
    Detin o Mazada CX5 din 2012(Attraction/2.0/Manuala). Planuiam o noua masina in 2019.
    Un acident si am ramas fara masina 1-2 luni(o singura masina in familie, 2 copii, iarna, etc).
    Cu cateva zile inainte de acident am vazut review-ul tau si o pusesem pe lista(altaturi de Tiguan).
    Ce sa o mai lungesc, un discount bun si m-am ales cu un Revolution Top/2.2/AT.
    Diferentele sunt majore, este drept unele date si de motor/cutie cat si de nivelul de echipare.

    Multumesc.

    • turatiimaster

      Sa ai noroc de masina!

      • Mugur

        Multumesc.

        • Ionel

          Cum sta cu insonarizarea?

          • Mugur

            Nu am scos masina in afara orasului(dupa 100Km/h devenea zgomotul pregnant la cea veche).
            Am mers cu 80-90 si nu se aude nimic.
            Pot sa iti spun de usi, care au alt sunet la inchis(de plin/ermetic) , la cea veche era de gol(nerafinat).
            O alta diferenta vizibila, referitor la antifonare (ca nu prea am avut timp de ea foarte mult 🙁 ) , in portbagaj este pasla peste tot(la cea veche in zona rotilor era plastic neacoperit).
            La oglinzi, unde se imbina cu usa, acum sunt imbracate cu o bucata de cauciuc(si evident nu mai vibreaza).
            Geamurile fata sunt duble.
            Dupa cum spunea si Robert in review, stergatoarele sunt ascunse acum.
            A fost luata la pila serios, de data asta masina iti da senzatia ca este “terminata”, prima generatie a fost lansata cam in graba.
            Cand o vezi de la distanta, pare un facelift, mie mi se pare o alta masina(cum am spus in primul comentariu, este posibil ca senzatia sa fie accentuata si de nivelul de echipare/motorizare).
            Un alt punct slab corectat este confortul, suspensia/directia mai bine reglate, scaunele sunt altceva, masina sta mult mai bine in curbe(stiu curbe unde cu cea veche simteam ruliu iar la cea nou parca merg drept).
            Evident calitatea materialelor a crescut(ar fi fost culmea sa nu 🙂 ) si nu o zic asa de florile marului(se simte cand apesi butoanele, au textura f placuta, pielea de pe volan e fina, etc)

            Singurul ‘mare’ minus pe care il vad este lipsa Android Auto/Apple Carplay.
            Confirm zgomotul cam mare la motorasul de la deschiderea portbagajului(dar nu ma deranjeaza).
            Ecranul cred ca puteau sa-l faca de 8inch(dar cum spunea Robert te uiti in el din cand in cand)

            In concluzie masina imi place 🙂

          • Mugur

            Revin cu o mica precizare.
            Cand am zis ca nu se aude nimic, m-am referit la zgmotele care se auzeau in veche generatie la 80-90 km/h.
            Nu vreau sa creez imaginea unui Audi, pentru ca nu este 🙂

  8. Chirill

    Salut Robert.
    Am o dilema, caut o mazda cx-5 2.0 rulata, gasesc doar la km mari, 220.000 km din 2012, nu prea stiu cat de ok mai este masina la 14.000 euro cu acesti km. Diesel se gaseste mai ieftin si mai bun cu km.
    Cat de fiabila mai ramane benzinara cu. 220 mii vs un disele cu 140-160 mii?

    • utu_sig

      gasesti pe mazda.de in jur de 15000 cu km sub 100k
      http://www.mazda.de/gebrauchtwagen/

    • turatiimaster

      Daca nu faci peste 25 000 km anual, nu merita diesel pe Mazda, mai cauta, se gasesc si la dealer oferte.

      • Chirill

        Nu fac, fac maxim 10.000 km cred.
        Am masina de servici care e folosoita zi de zi.
        Am mers si cu un 2.5 at, cum pleaca de pe loc, pff zici ca nu e automata si parca pleci cu 3000 rpm.
        Multumesc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.