Mitsubishi Eclipse Cross 1.5l T CVT 4WD Intense+

Mitsubishi anuntase de mult unele concepte interesante, iata unul devenit realitate, sub forma acestul Eclipse Cross, un SUV interesant, ce reinvie si denumirea de Eclipse, legendara pentru marca. Am condus un Eclipse Cross in varianta de echipare Intense+, pentru a descoperi probabil un ultim Mitsubishi veritabil, pentru ca alianta cu Renault-Nissan isi va pune amprenta asupra produselor viitoare.

Dincolo de forma de tip “iti place sau nu”, se ascunde o masina capabila zic eu, cu o interpretare proprie, nipona, si un motor complet nou, turbo, benzina, cuplat la o cutie de viteze tip CVT.

Sobrietatea ce a caracterizat modelele marcii in anii anteriori pare sa fie uitata, acest Eclipse Cross se prezinta remarcabil la interior, cu o calitate perceputa peste medie, cu sisteme de siguranta activa si pasiva moderne si cu un sistem infotainment ceva mai deosebit.

Sigur, esentele bune nu doar se tin in sticlute mici, ci si costa mult, asa ca in cazul acestei versiuni de echipare pretul e destul de indraznet, insa nu va nelinistiti, exista si variante entry level mai accesibile.

Experienta cu masina a fost deosebita, doar un comportament mai temperamental al computerului de bord m-a facut sa imi pierd cumpatul in anumite momente, insa pe ansamblu nota pe care o acord acestui model este foarte buna.

Sistemul de tractiune integrala S-AWC stie sa faca mai multe lucruri decat te astepti la prima vedere, motorul e rafinat si permite o dinamica adecvata, insa consumul de carburant a fost mai mult estimat, decat real, din cauza sus mentionata a computerului de bord “cu vointa proprie”.

De vazut daca sunteti in cautare de un SUV, tineti cont si de faptul ca s-ar putea sa fie ultimul vehicul produs exclusiv sub umbrela Mitsubishi, desigur asta nu e neaparat o chestiune rea, sinergia cu Renault si Nissan ar trebui sa produca efecte pozitive asupra rezultatelor de vanzari ale brandului, ceea ce pana la urma se va traduce in castig in materie de cota piata.

15 thoughts on “Mitsubishi Eclipse Cross 1.5l T CVT 4WD Intense+

  1. Catalin

    Chiar imi place cum arata acest model, o masina interesanta.

    • Dan

      Parca ar fi tanc :)) intr-adevar e misto.

  2. Iulian

    @Dani cred ca compari mere cu pere si nu esti atent la detalii:
    1- ai 4×4 ?
    2- ai cutie automata ?
    3- ai adaptiv cruise control ?
    4- ai sistem de franare de urgenta ?
    5- ai avertizor la depasirea benzii de rulare?
    6- ai camera panoramica ?
    7- ai faruri cu LED ?
    8-ai alerta unghi mort ?
    9. mai adauga tu

    Raspunde cu DA sau NU la intrebarile de mai sus si o sa vezi de unde provine diferenta de pret.
    PS: nu stiu exact ce dotari ai pe Kadjar dar ceea ce tin sa mentionez ca optionalele costa

  3. kim_vl

    Pe mine m-au impresionat acceleratia Eclipse-ului si cat de repede schimba cutia.

  4. Dani

    Acum am citit mesajul, dar am venit cu alta masina la munca. Dupa-masa iti trimit poza cu indicatia de la bord, da-mi un email. Nu ar trebui sa te mire consumul motoarelor Renault, 1.5 dci e deja legenda, mai am un Sandero Stepway din 2017 si la fel, maxim 6 l consuma in oras. Nu locuiesc in Bucuresti, intr-adevar, dar dimineata si dupa-masa e bara la bara.

    • kim_vl

      Poti sa postezi aici; eu (noi) te cred ca scrie 5.7, dar nu cred ca e si consumul real, la pompa. Poate ti-a ramas un istoric de consum extraurban foarte bun. Nici eu nu locuiesc in Bucuresti si si la mine e bara la bara dimineata si dupa-amiaza. Qashqai-ul meu 1.6 dCi MT6 4X4 afiseaza in oras 7-8 si consuma real minim 8. Inafara poate ma apropii real de acel 5.7. Am si un ASX, am avut si o Corsa, ambele diesel dar niciunele nu consuma/n-a consumat sub 7% in oras.
      Captur-ul sotiei, benzina 1.2 TCe 120 CP 2WD consuma in oras 10% cred eu, in primul rand, pt. ca e o masina grea (1345 kg) si nu cred eu ca nici Kadjarul sa fie mai prejos in privinta greutatii.
      PS: cand am cumparat Capturul in brosuri scriau la echiparea mea ca are 1100 kg si real, in CIV, are 1345 kg. La Kadjar cum e ?

  5. kim_vl

    Resetarea computerului de bord (consumului mediu) de la sine nu e nimic nou la Mitsubishi. De 7 ani si jumatate de cand am ASX-ul n-am reusit sa-l fac sa nu se reseteze dupa fiecare oprire a motorului (n-am observat nicio legatura cu cele 4 ore de care vorbeste Robert). Vad ca pe masura ce computerizeaza, masinile japonezilor devin din ce in ce mai haioase.
    In rest nu prea am ce sa-i reprosez masinii.

  6. Dani

    nici nu mai tai nici nu mai pun nimic peste 5.7 Nu am de ce sa mint, nu lucrez la Renault, trimit oricand poza cu indicatia de la bord. Masini 4×4 am condus, pe distante scurte intr-adevar, dar nu am simtit diferenta, probabil din cauza stilului de condus. Am familie, nu ma aventurez nici in viraje, nici pe polei / zapada. Pur si simplu eu nu vreau sa platesc 11.000 euro pentru 4×4 si un consum mai mare. Parerea mea…

    • kim_vl

      Sa pui si poza cu kilometrajul de la ultimul plin si cu pompa de alimentare. 5.7 in ORAS e SF chiar si pt. o masina din clasa mica.

    • kim_vl

      Ce-ti spune tie faptul (real) ca la doua masini cu posibilitate selectare tractiune 2WD/4WD, la cea tinuta tot timpul pe 2WD cauciucurile fata sunt mult mai uzate decat cele pe spate, iar la 4WD AUTO (deci, doar la nevoie) uzura este aproape uniforma fata-spate ?

  7. Dani

    Eu nu inteleg de ce sunt atat de scumpe suv-urile non-premium… Am un kadjar 1.6 diesel, consum 5.7 in oras, pret 22.700 euro , 4×2, cu 11.000 euro mai ieftin decat mitsubishi asta, mai mult spatiu si consum muuuult mai bun. Unde e logica ? De unde diferenta de pret ??? Si sa nu-mi spui despre 4×4 fiindca am fost peste tot cu kadjarul, si vara si iarna si la ski si nu am simtit niciodata nevoia de 4×4

    • kim_vl

      Mai “taie” (de fapt mai pune) din 5.7-le ala. Cunosc 1.6-le dCi ca pe ochii din cap; e un motor grozav cu un consum normal de motor diesel de 1.6-2.0, orice ai spune de caroseria pe care e pus.
      Iar o masinoaca precum Kadjarul fara 4×4 ce rost are ? 4×4 iti ofera in primul rand stabilitate pe care cel mai bine o poate sesiza cineva care a mers cu ambele tipuri de tractiuni.

      • Laj

        La noi este impamantenita ideea de necesitate 4X4 pe zapada/noroi .. multi nu vor sa creada/inteleaga ca o tractiune integrala permanenta ajuta si vara pe trasee virajate,plecat de pe loc fara pierderi de aderenta sau la inevitabile schimbari bruste de traiectorie pt.a evita un obstacol .Si da ,cei ce nu au acest sistem “nu simt nevoia niciodata ” :))

        • andrei

          Ne place să ne credem mari șoferi. Obiectiv vorbind, sunt foarte puține situații în care ajungi să simț diferența. Sau,cel puțin, dacă mergi ca un om normal la cap, nu ar trebui să ajungi în situații în care să conteze dacă mașina e 4×2 sau 4×4.

          • kim_vl

            Nu sunt un mare sofer; de-aia imi trebuie 4×4.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.