Kia Sportage facelift 2018

Kia Motors a dezvăluit astăzi modelul îmbunătățit Kia Sportage, cel mai bine vândut model al brandului la nivel european și global dispunând de o gamă de noi funcționalități și îmbunătățiri. Noul model are elemente noi de design exterior și interior, dar și tehnologii noi de siguranță și infotainment. Sistemele de rulare sunt de asemenea, în concordanță cu viitoarele standarde ale emisiilor.

Sistemul de propulsie avansat mild-hybrid EcoDynamics+ de 48V este prima tehnologie care va fi lansată ca parte a strategiei extinse de electrificare a sistemelor de propulsie ale brandului. Kia este primul producător care va oferi simultan consumatorilor o gama completă constând din vehicule hibride (HEV), plug-in-hybride (PHEV), complet electrice (EV) și mild-hybrid 48V. Kia intenționează să lanseze 16 modele cu sisteme de rulare noi până în 2025, incluzând cinci hibride noi, cinci modele plug-in-hybrid, cinci vehicule cu baterii electrice și – în 2020 – un nou vehicul electric cu tehnologie Fuel Cell.

Kia a vândut mai mult de 131,000 unități ale modelului Sportage în 2017, reprezentând un sfert din vânzările totale ale brandului în Europa. Îmbunătățirile aduse modelului Sportage includ și modificări ale versiunii GT-Line. Clienții din Europa vor putea primi noul model începând din trimestrul 3 al anului 2018.

Sistemul de propulsie îmbunătățit include noua tehnologie mild-hybrid diesel EcoDynamics+

Modelul Sportage oferă acum o gamă largă de motoare, incluzând noul sistem de propulsie EcoDynamics+ mild-hybrid diesel de 2.0 litri. Tehnologia EcoDynamics+ ajută accelerația oferind un plus de putere de la o baterie de 48-volți și extinde durata in care motorul este oprit cu ajutorul noului generator de pornire mid-hybrid (MHSG). Poate reduce emisiile CO2 cu până la 4% conform WLTP – Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure și până la 7% conform NEDC – New European Driving Cycle*

Motorul diesel actual de 1.7 litri CRDi (common-rail direct injection) a fost înlocuit cu noul motor eficient CRDi ‘U3’ de 1.6 litri, cel mai curat motor diesel dezvoltat de Kia până în acest moment. Noul motor diesel de 1.6 litri livrează 115 sau 136 CP, versiunile superioare de echipare dispunând de tracțiunea integrală și transmisia automată cu dublu ambreiaj cu șapte trepe.

Acum, toate sistemele de propulsie sunt în concordanță cu standardele de emisii Euro 6d TEMP.

Aliniat la designul atractiv al SUV-urilor Kia

Îmbunătățirile exteriorului sportiv al modelului Sportage includ noi spoilere față și spate, dar și blocuri optice față și spate redesenate și un nou design al jantelor din aluminiu de 16-, 17- și 19-inch. Opțiunile includ ornamente cromate și cinci culori noi de vopsea.

Modelele ce dispun de versiunile de echipare GT Line sunt echipate cu o nouă grilă a radiatorului in culoare negru lucios și inserții cromate de culoare închisă pe pragurile laterale și pe hayon. Jantele din aliaj de 19 inch GT Line au fost redesenate iar toate modelele sunt echipate cu o țeavă de evacuare dublă și un design revizuit al lămpilor de ceață LED de tip ‘ice cube’.

Interiorul a fost rafinat, dispunând acum de un design nou al volanului și de un panou de bord revizuit, dar și de o nouă tapițerie în două tonuri de culoare, negru și gri. Modelele cu versiunea de echipare GT Line sunt disponibile și cu tapițeria din piele în două tonuri – negru și gri – sau opțional cu tapițeria din piele neagră cu accente de culoare roșie.

Tehnologii de siguranță inteligente și sisteme infotainment noi

Modelul îmbunătățit Sportage adoptă cel mai avansat sistem de asistență în timpul condusului dezvoltat de Kia, ce include Smart Cruise Control cu sistemul Stop&Go, sistemul Around View Monitor ce contribuie la ușurarea manevrelor de parcare dar și sistemul de avertizare a șoferului – Driver Attention Warning – ce combate oboseala și lipsa de atenție la volan. Clienții europeni au la dispoziție noi sisteme de infotainment cu touchscreen de 7.0 inch sau de 8.0 inch ‘frameless’.

Notă
* Testat conform WLTP și transpus înapoi conform NEDC

25 thoughts on “Kia Sportage facelift 2018

  1. Sorin

    Astazi am facut un drive test cu Noul Sportage masina nivel de echipare GT-line cu maximul de optionale inclusiv trapa motorizare benzina 177 CP DCT . Sunt surprins de cat de mult a avansat Kia la nivelul de calitate a asamblarii si materialelor folosite . Foarte placut impresionat de cutia de viteze DCT parere personala peste DSG-ul de la WV . Foarte confortabila masina chiar cu jante de 19 usurinta cu,care se conduce si de modul cum raspunde masina mai ales in modul sport . Chiar am devenit interesat de model dar deocamdata 2 DSL hybrid nu se poate comanda . Foarte placuta pozitia la volan si scaunele destul de confortabile . Consumul era de 13% desigur needificator avand in vedere ca vorbim de o masina de drive tesr care avea doar 270 km la bord .

    • kim_vl

      Tot urâtă. Tot parere personală.
      Consumul in oraș cam ăla e, nu te astepta la mari diferente (vezi mărturisirile posesorilor, chiar si de pe site-ul ăsta).

      • kim_vl

        In schimb Stonic-ul e superb; chiar merita imprumutat designul si la Sportage.

  2. kim_vl

    Misto. Iti si tu un “mild” din-asta ca sa pleci cu familia la drum lung pe coclauri si nu poti baga roata de rezerva in portbagaj.

  3. Andrei

    Pai in acest caz eu zic sa se interzica si zborul avioanelor pt. ca si alea polueaza. Ajungem la o discutie fara sfarsit care nu isi are rostul aici. Raman la parerea mea, atat timp cat statul a fost de acord sa imi inmatriculeze masina ( masina mea este pe benzina, deci aceste posibile viitoare interdictii nu ma afecteaza ) nu este normal ca dupa aceea sa imi interzica accesul in oras cu ea. Ca fapt divers, Kia Sportage pe motorina are mai putina noxe decat varianta pe benzina. Stiu pe cineva care si-a luat pe benzina dar nu s-a incadrat la programul rabla din aceasta cauza. Varianta pe motorina se incadra.

  4. kim_vl

    Au aparut preturile de Romania: https://www.kia.ro/showroom/kia-sportage-2018#

    • Claudiu

      Asa cum se zvonea, au renuntat la reducerea de 3% oferita de producator

    • Teodor

      Din ce vad pe site, daca vrei climatronic, faruri de ceata si doar alte cateva dotari de bun simt, chiar si pe versiunea cea mai ieftina (Plus) cu motorul aspirat de 1.6 (macar de ar fi facut de Mazda 😉 ) ajungi la 20.000 euro! Sa vedem peste cateva luni daca baga vreo promotie, dar mai mult de cateva sute de euro sigur nu vor scadea din preturi…
      Daca un facelift a scumpit atat masina (stiu, au mai bagat ceva sisteme standard bla, bla, bla…dar asta nu prea ma incalzeste) nu vreau sa ma gandesc ce preturi vor cere peste 2-3 ani cand vor lansa Sportage V!
      Ca si in cazul noului Ceed, pe forumul de marca membrii (cei care au un Kia sau vor unul, deci cei carora li se adreseaza in lrimul rand produsele Kia) nu sunt prea multumiti de preturile faceliftului Sportage. Ramane de vazut daca cresterea preturilor (motivata de o crestere a calitatii) le va afecta vanzarile in Romania…

      • turatiimaster

        Am la test acum Opel Crossland X 1.2 Turbo AT6 care costa “doar” 23 000 euro. Sportage, ne place sau nu, e unul dintre cele mai echilibrate SUV-uri de pe piata. Cu ce vine acum pe el, fiind un facelift foarte consistent, e normal sa aiba preturi mari, o sa mai scada pe parcurs probabil. Trebuie sa tinem cont ca cererea de Sportage e mai mare decat oferta, adica producatorul iti aloca un anumit numar de masini la inceput, avand practic cererea mai mare decat oferta e normal sa te duci in sus cu pretul. Producatorul nu are o problema ca in Ro se vand mai putine, ca el oricum e sold out cu productia anuala de Sportage. De notat introducerea motorului 1.6l CRDi, care e complet nou, cu curea distributie long life, in loc de lant, super silentios si performant, in combinatie cu DCT si 4×4, nu prea are rival la ora asta…

        • Teodor

          De acord cu dvs. dar cu o mica observatie: Opel ofera reduceri consistente si e posibil ca la achizitie pretul Crossland-ului respectiv sa fie sub 20.000 euro. Mult, putin? Nu stiu, nu ma da pe spate masina aia.
          Dupa ceva vreme e posibil sa mai scada si Kia preturile modelelor astea nou lansate. Sper!
          Eu nu am ceva cu Kia neaparat (garantia de 7 ani e super ok iar masinile lor imi plac foarte mult), ci cu trendul asta general al scumpirilor. In ritmul asta, peste 10-15-20 si pretul Daciilor (care vor fi tot low-costul grupului Renault) va porni de la 20.000 euro.
          In alta ordine de idei sunt curios daca acordul dintre U.E si Japonia de eliminare a unor taxe va produce efecte si in Romania. Si daca da, atunci ce modele de masini japoneze si de piese de schimb (doar cele produse in fabricile din Japonia sau toate?) se vor ieftini si cu cat. Poate eventuala ieftinire a japonezelor si a pretului lor de intretinere va pune presiune si pe restul producatorilor.

          • turatiimaster

            Problema cu scumpirile e generalizata. Opel da discounturi pentru ca starea lor e destul de incerta acum, dupa ce au fost cumparati de PSA, e foarte posibil sa asistam la moartea marcii, asadar interesul lor pe termen scurt e sa ruleze bani, altfel se vor inchide mai repede decat poate prevede cineva. Trendul scumpirilor are si alte cauze, toate motorizarile au sisteme in plus, cerute de legislatie, la Kia motorizarile benzina au deja GPF (vor avea si celelalte marci), 1.6l diesel are SCR si AdBlue, 2l diesel are MildHybrid, asadar costuri, nu e ca si cum au pus niste xenon in loc de halogen. Cutie automata noua cu 8 trepte, faruri LED, Cruise Control Adaptiv, hibridizare, conducere semiautonoma, totul costa. Si mai e ceva la Kia, o data cu aparitia Stinger, si-au propus sa iasa din zona generalista si sa tinteasca putin mai sus, spre o pozitionare gen semi-premium. Asta se face prin calitate, garantie, fiabilitate, si, desigur, prin pret. Eu am Sportage GT Line plus optiuni, a fost 30 700 pret de lista la vremea lui, diferenta de pret cu care vine modelul nou nu e atat de mare, e 32 736 euro in configuratie identica, in conditiile in care am in plus cutia automata noua cu 8 trepte, mildhibrid, consum mai mic, plus alte maruntisuri specifice facelift-ului.

            • kim_vl

              Degeaba e mild daca e tot diesel. Nici nu va inchipuiti cat de greu a fost sa vand un diesel de 6 ani/60.000 km.

              • turatiimaster

                Asta pentru ca oamenii sunt in mod intentionat prostiti ca diesel egal poluare si benzina e mai buna, si nu e chiar asa. Nu e deloc asa, de fapt. Si mai e un factor, mai important decat poluarea, faptul ca Romania este supraaglomerata cu masini, e normal sa nu vinzi cand iti poti lua cu 1000-5000 euro ce masina vrei la sh, indiferent de stare. Cand s-a taiat taxa aia de mediu, buna, rea, ea avea un rol, de prevenire a introducerii in tara a masinilor ieftine, vechi, poluante. S-a scos taxa, tara e inundata de masini sh, la o asemenea oferta, sigur ca e greu sa vinzi orice. Pentru ca o masina de 60 000 si 6 ani, luata de noua, ai anumite asteptari de pret cand o vinzi, asteptari care nu se regasesc in dorintele potentialului cumparator, care vede doar masini pana in 10 000 euro pe toate trotuarele.

                • Andrei

                  Parerea mea este ca oamenii nu se mai inghesuie la diesel pt. ca le este teama ca in viitor va fi interzis accesul masinilor diesel in oras. Nu are o legatura foarte mare cu poluarea. Iar campania aceasta pornita impotriva masinilor diesel este o mare tampenie.

                • kim_vl

                  Desi am fost superincantat de motorul 1.6 dCi si mie mi-e teama sa mai cumpar un diesel acum.
                  Aproape jumatate de an mi-a luat sa vand masina si am dat-o la minimul de pret la care eram dispus s-o vand.

                  • turatiimaster

                    Nu faptul ca e diesel e problema, ci suprasaturarea cu masini a pietei, numai in ultima luna au intrat 10 000 de masini SH in RO, extrapoleaza si tu la un an, si vezi care e situatia. Ca sa intelegem treaba mai bine, toate motorizarile benzina care vin din 2019 vor avea GPF, deci filtru de particule, la fel de problematic ca la diesel, asa ca eu unul nu imi fac multe griji. Chiar o sa ma consult cu niste avocati zilele astea, pentru ca mie mi se pare o problema legala faptul ca oamenii si-au cumparat masini, diesel sau benzina, noi, respectand normele de poluare in vigoare la momentul respectiv, si e putin anormal ca la 3-4 ani pe urma, sa nu mai poata merge in centrul orasului cu masina. Paradoxal, iesi de la TUV sau ITP cu masina in parametri, inclusiv la noxe, si pe strada esti ilegal. Ar trebui vazut daca se poate da statul in judecata pentru chestia asta sau nu, sau ce ar trebui facut. Statul ar trebui sa prevada o perioada minima in care posesorul de vehicul Euro 6, de exemplu, poate conduce masina fara grija ca va fi interzis in orasul in care locuieste, perioada care ar trebui sa fie undeva in zona de durata medie de viata, gen 6-8 ani. Cumpar un Euro 6 acum, 6-8 ani sa nu am probleme cu vignete de poluare si alte rahaturi, dupa 8 ani, da, supraimpozitare, taxa de mediu, etc. Pentru ca nu e legal ce se intampla acum, in mod clar e un abuz, si e la nivel european.

                    • Andrei

                      Da, clar este un abuz. Din moment ce tu, ca stat, ai fost de acord sa imi inmatriculezi masina, nu poti sa vii sa spui ca nu mai ai voie sa umbli cu ea pe strada.

                    • andrei

                      De fapt nu e niciun abuz pentru că interdicția funcționează în mod egal iar statul (fie el central sau local) are dreptul să stabilească politicile de circulație. Mai mult, nu există dreptul omului la a avea mașină, mai ales un anumit tip de mașină, dar există dreptul omului la viață sănătoasă.

                    • turatiimaster

                      Una e una, alta e alta, stiu cum functioneaza legislatia un pic, daca nu exista dreptul omului de a avea un anumit tip de masina, nu e normal sa fie interzisa masina de la vanzare? Sau e normal sa ti-o vanda, sa dai 30 000 de euro pe ea ca prostul, ca Euro 6 si alte minuni, si pe urma doar sa o admiri in gradina? Aici e problema si este un abuz. Daca ceva e periculos pentru sanatatea publica, devine interzis, vrei un exemplu foarte bun? Mercurul. Mercurul e toxic pentru populatie, ce s-a facut? S-a interzis comercializarea si detinerea. Nu te lasa sa cumperi mercur legal de la farmacie si pe urma iti interzic sa il folosesti, ca e toxic. Si daca extrapolam, daca exista dreptul omului la o viata sanatoasa, de ce primariile oraselor permit distrugerea spatiilor verzi, de ce taiem copacii, ce cauta TIR-urile in orase, de ce nu avem centuri ocolitoare daca ne deranjeaza noxele de la masini in orase, de ce construim haotic langa gropi de gunoi, etc. Problema nu e principiul, cu principiul sunt de acord, problema e abuzul, care exista.

                    • kim_vl

                      Nu o sa rezolvi nimic nici cu avocatii. Daca si in Germania curtea federala a admis posibilitatea ca primariile sa stabileasca singure ce si cand interzic…

                    • Andrei

                      Sustin ca este un abuz. Nu poti sa accepti inmatricularea masinii si dupa aceea sa imi interzici sa o folosesc. In completare la ce ai spus, ar trebui interzise si autobuzele care circula pe motorina. Salvari, masini de pompieri etc.

                    • andrei

                      Argumentul tău este unul fals. Faptul că nu ți se garantează dreptul la ceva anume nu înseamnă că acel ceva trebuie automat interzis. Sunt lucruri complet diferite. Altfel, total de acord, statul nu face suficient de mult pentru garantarea unor drepturi. Doar că una e una și alta e alta.

                    • turatiimaster

                      Nu este deloc fals, este si real si mai ales moral. Pe asta se bazeaza o societate, pe reguli. Si alte lucruri s-au interzis si se vor mai interzice, insa se anunta din timp acest lucru in asa fel in cat impactul asupra oamenilor sa fie minim. Cand au scos ai nostri taxa de mediu, nu ii mai preoucupa poluarea? Se baga in Romania 10 000 de SH-uri lunar, oare cum se simt cei care au dat bani pe masini noi, conforme cu normele de poluare, cand afla ca sunt pusi la gramada cu ceilalti si li se interzice accesul in oras (sigur, la noi e pur teoretic, dar argumentele exista si ne putem trezi in orice moment ca se interzice acest lucru). Nu este nimic neobisnuit ca un individ sau un grup de indivizi sa isi caute dreptatea in instanta, chiar si impotriva statului si a legilor statului, daca acesta sau acestea ii incalca anumite drepturi. Pentru asta exista instantele de judecata. Exista deja precedente in strainatate, iar rezultatul va fi interesant de vazut, inca se judeca, e posibil ca oamenii sa primeasca dreptul de a returna masinile si a fi despagubiti.

  5. Teodor

    Asadar va exista tractiune integrala pentru ambele motorizari diesel.
    Din pacate, tractiunea integrala va fi disponibila in continuare doar pe “versiunile superioare de echipare”. Cred ca Sportage 1.6 T-GDI 4×4 STYLE ar fi un best-buy.
    Legat de preturi, sunt curios cu cat vor creste fata de vechea generatie si daca noul motor 1.6 CRDI va fi mai scump cu mult fata de vechiul 1.7 CRDI.

    • Teodor

      * scuze, am vrut sa zic “Cred ca un Sportage 1.6 T-GDI 4×4 CLASSIC ar fi un best-buy”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.