Fundaţia Groupe Renault România la debut: acţiuni de împădurire cu impact naţional

În luna în care evidenţiem grija pentru protecţia mediului înconjurător – iunie – Groupe Renault România a lansat fundaţia cu acelaşi nume. Compania a anunţat crearea acesteia în cadrul unui eveniment organizat chiar în mijlocul naturii, la Grădina Botanică din Bucureşti.

Mobilizarea pentru o lume mai bună şi Accesul la artă şi cultură sunt cele două domenii sub care Fundaţia Groupe Renault România va activa în viitor.

Groupe Renault Romania priveşte spre viitor, spre generaţiile care vor accentua semnalul schimbărilor, oricare ar fi domeniul de activitate. Dacă astăzi, odată cu lansarea Fundației noastre, am ales să vă conectăm la mediul înconjurător, la problematica acestuia, în viitor vă vom detalia proiecte care susțin și direcțiile noastre strategice de responsabilitate socială corporativă.

Până la sfârşitul anului 2019, alături de partenerii noştri de la Plantăm fapte bune în România, vom susține cu material săditor plantarea a 30.000 de copăcei la nivel național. Numărul acestora nu a fost ales întâmplător. Anul trecut, graţie programului REMAT, au fost vândute aproape 30.000 de vehicule noi, care respectă normele de protecție a mediului. Acestui demers i se adaugă trei iniţiative de voluntariat intern, la Bucureşti, Mioveni şi Titu, a declarat Antoine Doucerain, președintele Fundației Groupe Renault România și director general Groupe Renault România.

Fundația Groupe Renault România are drept obiectiv pe termen lung să consolideze angajamentul companiei, prezentă de 19 ani în România, susţinând iniţiative în sprijinul societăţii, în două domenii principale care sunt parte a angajamentelor Groupe Renault, de mulţi ani:

• MOBILIZE, cu două teme: Incluziunea prin Educaţie, Diversitate, Întreprinderi sociale şi Mobilitatea sustenabilă prin Protecţia mediului şi Siguranţa rutieră.
• ACCES LA ARTĂ ŞI CULTURĂ prin intermediul Artei cinematografice, Artei contemporane şi Culturii franceze

Până la sfârşitul anului 2019, Groupe Renault România va susține cu material săditor acţiunile de împădurire organizate de Plantăm fapte bune în România – plantarea unor copăcei pe terenuri forestiere cu probleme (terenuri agricole degradate, cu risc de alunecare, supuse fenomenului deșertificării) sau pe terenuri din interiorul orașelor.

Fundaţia Groupe Renault România s-a lansat astăzi, 11 iunie. La evenimentul de lansare au luat parte Antoine Doucerain, director general Groupe Renault România, Oliver Faust, director Responsabilitate Socială Corporativă Groupe Renault, Cornel Brezuică, preşedinte Administraţia Fondului pentru Mediu, Marin Toma, președinte Asociația Ecoassist, reprezentant legal al Plantăm fapte bune în România, Paulina Anastasiu, director Grădina Botanică, dar şi angajaţi.

Totodată, în cadrul lansării a fost anunţat şi Consiliul director al Fundaţiei. Invitaţii au avut parte de surprize. Au participat la un atelier de realizare butaşi de plante şi îngrijirea florilor de interior, sustinut de Eugenia Niţă, inginer horticultor al Grădinii Botanice. Apoi au vizitat colţul verde al Fundaţiei Groupe Renault România, unde compania a donat arbuşti din specii rare.

Mai multe detalii despre activitatea Fundaţiei Groupe Renault România, puteţi afla pe site –ul companiei, dar şi pe pagina de Facebook dedicată şi inaugurată cu ocazia lansării: facebook.com/fundatiagrouperenaultromania/

Groupe Renault România
Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,76 milioane de vehicule în 2017. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi.

Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault este singura companie din România care integrează toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare.

În 2017 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 5,7 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 17.700 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.

Despre Plantăm fapte bune în România
Este o iniţiativă naţională de împădurire bazată pe voluntariat, lansată în 2011. Din 2011 și până în prezent, 31.869 voluntari au plantat și îngrijit 664.328 copăcei pe un total de 207 hectare de terenuri publice neproductive în 22 de județe din România. În 2013, inițiativa a primit Înaltul Patronaj al Alteței Sale Regale Principesa Margareta a României, iar de-a lungul anilor i s-au acordat nouă distincții din partea comunității. Reprezentantul legal al inițiativei este Asociaţia EcoAssist din București.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.