Renault Clio Estate 1.5l dCi 110 Intens

Vreti un break mai mic, dar voinic? Nu prea sunt multe alegeri, pentru ca nu multi producatori s-au aventurat in segmentul subcompact cu versiuni break. E costisitor si daca nu esti atent, pierzi, ca atare oferta nu numai ca nu e bogata, dar practic nu ai de ales decat intre Skoda Fabia Combi si Renault Clio Estate . Ambele cu avantaje si dezavantaje, ca orice masina, de altfel, insa cine vrea genul acesta de caroserie, deja stie situatia si probabil s-a gandit si la Logan MCV…

Am incercat un Clio facelift, in varianta Estate cu motorul de 110 CP si cutie de viteze cu 6 trepte, si ne-am convins ca cei de la Renault nu au gresit cand au ramas in nisa asta. Masina impresioneaza, prin spatiu si prestatii, despre motor nu mai vorbim, e arhicunoscut si o sa il mai tot vedem, pe multe marci, inca multi ani de acum inainte.

Sigur, cand ai versiune de echipare superioara si ceva optiuni, pretul creste, insa fiecare isi configureaza masina dupa gust si putere financiara. Un Clio Estate Intens, arata excelent in varianta Intens si cu insertii colorate la interior si exterior.

Motorul se joaca relaxat cu Clio, indiferent daca este incarcat sau nu, combinatia motor-transmisie e foarte buna, cum de altfel am remarcat si pe alte modele ale gamei Renault, asta daca nu apreciezi confortul unei transmisii automate si te rezumi la clasicul schimbator.

Orice ai de incarcat in Clio, pare ca poate, si datorita sistemului de pliere a spatarelor banchetei spate, si datorita faptului ca are un volum al portbagajului mai mare decat al multor modele compacte.

Pana apare noul Clio si daca vom mai avea sau nu un Clio Estate atunci, frumusetea asta exista si se poate comanda.

3 thoughts on “Renault Clio Estate 1.5l dCi 110 Intens

  1. Adi

    Salut,
    Imi permit sa-ti recomand sa te gandesti si la un Subaru Outback

  2. zamisnicu catalin catalin

    Salut Robert,

    Nu stiu daca scriu unde trebuie, insa vreau sa iti cer o parere despre doua marci auto. Mai exact urmeaza sa schimb primul suv, cu siguranta si ultimul, cu un break. In acest sens sunt interesat de Bmw seria 5 touring xdrive fabricatie dupa 2014 si de audi a6 allroad fabricatie dupa 2012. Imi place foarte mult seria 5, insa si a6 allroad e un fel de quilty pleasure. Vreau sa te intreb care ar fi diferenta in stilul de condus , silentiozitate si mai ales confortul la gropi intre cele doua.
    Multumesc.

    • turatiimaster

      Parca A6 allroad e ce trebuie in cazul asta, 5 touring-ul e foarte ok, insa pentru Romania e mult mai adaptat un Allroad. Stiu ca nu mai vrei SUV dar de ce sa nu ai o masina cu avantajele unui SUV. Confortul la gropi e mai bun la Allroad, care are suspensia adaptata pentru asa ceva.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.