Mercedes-Benz A180d

Modelul compact al celor de la Mercedes-Benz s-a schimbat recent, si vine pe piata cu doua atuuri incontestabile, cea mai buna aerodinamica si cel mai bun interior. Am testat un model echipat mediu, cu un pret de asemenea mediu, pentru ca un model complet echipat, sa spunem demonstrativ, poate ajunge la peste 60 000 euro.

Concluziile sunt interesante, si veti vedea asta in filme. Pentru inceput clasa A vine doar cu 3 motorizari, din care 2 colaborare cu Renault (ceea ce nu e un lucru rau deloc).

Veti recunoaste in specificatiile motorului 1.5l diesel, cu care era echipat modelul de test, anumite asemanari cu 1.5l dCi si e normal, motorul de baza este cel de la Renault, cu modificari facute de Mercedes-Benz, modificari menite sa sporeasca performanta, fiabilitatea si sa reduca emisiile de noxe si consumul.

Noul model introduce si o marunta controversa, modelele de baza vin cu o suspensie semirigida pe puntea spate, punte independenta nu ai decat la modelele cu tractiune integrala sau la modelul A250, momentan, nu imi e destul de clar daca in varianta cu suspensie adaptiva pe spate ai independenta sau semirigida, datele tehnice nu specifica destul de clar acest lucru.

Rezultatul e interesant, interiorul mi se pare absolut remarcabil, chestie de gust poate, insa calitatea e deosebita si nu are rival in acest moment.

Nu judecati masina doar prin prisma pretului ridicat, in lume exista oameni pentru care 40 000 euro inseamna doar un cadou de 8 martie…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.