Audi A4 2,0l TDI

Era momentul ca Audi sa lanseze mult asteptatul urmas al modelului de succes A4, iar noi am avut placerea sa-l cunoastem, in cadrul unui test cu versiunea 2,0l TDI 140 CP.

Noul model, cu o lungime de 4,57 m, incorporeaza caracteristicile clasice si eleganta predecesorului sau, avand un design deosebit, ce subliniaza atat imaginea sportiva a brandului Audi dar mai ales nivelul de rafinament atins de designerii firmei. Un lucru este sigur, dinamismul fara compromis al motorului TDI si suspensia de aluminiu, combinate cu designul simplu, dar elegant al caroseriei, sunt bazele unui nou tip de experienta la volan: placerea reala de a conduce.

Un vehicul al carui temperament se observa la prima vedere, Audi A4 are in mod evident linii asemanatoare cu limuzina A6. Totusi, proportiile musculoase si forma unica, dinamica a farurilor, ii asigura o individualitate deloc discreta.

Am ramas putin surprinsi ca, la un astfel de model de lux, Audi nu a introdus semnalizatoarele integrate in oglinzile retrovizoare. Cu atat mai mult, cu cat la ruda “saraca”, noua Skoda Octavia, acestea exista; un mare punct in minus pentru Audi A4…

Si la interior, surpriza! Calitate exceptionala a materialelor, tipica firmei Audi, imbinata perfect cu designul, dar … asemanare parca prea mare a unor elemente de interior, cu alte modele din grupul VW, respectiv Golf V si noua Skoda Octavia.

De exemplu, forma tunelului median, care la imbinarea cu bordul seamana perfect cu modelele precizate mai sus, si care, la fel, nu ofera foarte mult loc pentru locurile din fata. Am simtit la volan, cum piciorul drept sta practic lipit de acest tunel, fara prea multa libertate de miscare. In contrapartida, A4 ofera un nivel foarte ridicat de confort al pasagerilor din spate, acestia dispunand de spatiu in plus pentru picioare.

Din pacate, fara a fi carcotasi, sesizam o descrestere a diferentei de calitate care exista intre modelele anterioare ale grupului VW. Inainte, stiai clar ca Skoda Octavia e sub Passat la calitatea interiorului si Passatul se inchina in fata lui Audi A4. Acum, diferenta intre noua Octavia si A4 nu mai este foarte mare, iar noul Passat care va sosi anul acesta, poate fi o surpriza neplacuta chiar si pentru A4.

Nivelul de echipare incearca, totusi, sa reaseze fiecare model la locul lui: modelul A4 testat, desi departe de a fi full-options, era supraincarcat cu echipamente optionale. Nu mai vorbim de inchidere centralizata sau geamuri electrice la o astfel de masina: echipamentul standard cuprinde cam tot ce e necesar, inclusiv climatizare automata, cu reglare separata, computer de bord cu ecran digital.

Ca optionale, A4 dispunea de suspensie sport, volan sport multifunctional, tapiterie din piele Volterra, sistem “Adaptive Lights” (faruri autoadaptive, 8 difuzoare Bose, sistem de navigatie “Plus” cu DVD de navigatie si ecran color, magazie de 6 CD-uri, faruri Xenon Plus.

Respiram …si de la capat: jante din aliaj usor 7,5×17, cu 9 spite (in foto, A4 avea rotile de iarna, cu jante din tabla), racitor in torpedou, sac de schi, scaune fata sport cu reglaj electric si incalzite, senzor de lumina si ploaie, oglinda retrovizoare cu efect antiorbire, pregatire telefon portabil. Si mai sunt si altele… Oricum, se poate spune ca Audi poate adopta sloganul “totul pentru inca un client multumit”.

Sistemul audio-multimedia ne-a lasat cu gura cascata, probabil unul dintre cele mai performante din clasa medie, la ora actuala, daca nu cumva, chiar cel mai bun. Seara, culorile bordului te fac sa te simti ca intr-o nava spatiala…

Cum nimic nu este uitat, cand este vorba de un Audi, siguranta masinii se ridica la cele mai inalte standarde. Pachetul de siguranta include standard: airbaguri frontale, laterale fata si de protectia capului fata spate, centuri de siguranta cu pretensionare pentru toate locurile, ABS+EDS (blocarea electronica a diferentialului), ESP si BAS (asistenta franare). Copii pot calatori in siguranta cu Audi A4, datorita sistemului de prindere a scaunelor de copii Isofix prezent ca dotare standard.

Echipat cu o transmisie in sase trepte si motorul TDI de 140 CP (aceeasi combinatie cutie de viteze-motor existenta si pe noua Octavia), A4 te imbie la croaziere pe autostrazi (cand o sa le avem si noi…), fiind duo-ul de suuces al gamei, ca raport pret performante. Motorul ofera un cuplu excelent, de 320 Nm, prezent intre 1750 si 2500 rpm, asigurand performante de top: 212 km/h si 0 la 100 km/h in 9,7s.

Desi nu bate ca performante, in gama A4, decat modelul de 1,6l benzina si pe cel de 1,9l TDI, motorul TDI de 2,0l ramane favoritul nostru, mai ales prin prisma consumului de combustibil foarte bun: 6,4l medie indicata de computerul de bord. Evident, masina a fost “alergata” destul, de aceea consideram consumul ca fiind excelent.

Trenul de rulare demonstreaza clar intentiile sportive ale marcii, prin folosirea pe scara larga a aluminiului obtinandu-se baza ideala pentru agilitate maxima si, desigur, un raspuns mai bun la manevrele de virare. Suspensia fata cu brate suprapuse si cea spate de tip trapezoidal, impreuna cu garda la sol redusa, permit o precizie ridicata a trenului de rulare, la miscarea chiar brusca a volanului.

Nu credem ca pot fi gasite neajunsuri in functionarea trenului de rulare. O mentiune: aceeasi rigiditate pe care o mentionam la Octavia, se face simtita si la A4; pe drumuri mai putin perfecte (ca la noi adica…), aceasta poate fi interpretata ca disconfort. Sa nu uitam ca suspensia este sport…

O cumparam? Da, cu siguranta, dar daca avem banii necesari si suntem fani Audi… Standard, A4 2,0l TDI, costa 24 446 euro CIP, dar cu optiunile (11 826 euro CIP), pretul ajunge la 36 272 euro CIP (43 637 euro cu toate taxele incluse). Nu sunteti fani Audi sau aveti un buget redus? Asteptati noul Passat sau incercati noua Octavia!

Caroserie
+ Calitate foarte buna a realizarii şi asamblarii
– Semnalizatoare clasice, neintegrate in oglinzile retrovizoare

Habitaclu
+ Ergonomie buna a comenzilor, nivel inalt de dotare cu echipamente de ultima ora
– Spatiu restrans pentru picioare la locurile din fata

Confort
+ Confort exceptional la rulare, in conditii de drum civilizate
– Comportament rigid la contactul cu denivelari mici, datorat suspensiei sport

Motor/Transmisie
+ Excelent ansamblul motor/transmisie. Compromis intre performante si consum redus
– Zgomotul tipic de diesel se simte la rece

Tinuta de drum
+ Comportament ireprosabil la viteze mari, inclusiv pe virajele abordate rapid
– Garda la sol redusa favorizeaza lovirea pragurilor

Siguranta
+ Pachet complet de siguranta, sistem Isofix
– –

 Audi A4 2,0l TDI 
 Motor2,0l TDI 16V 
 Tip4 cilindri in linie, Diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)1968 
 Putere maxima (CP/rpm)140/4000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)320/1750-2500 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4586/1772/1427 
 Masa proprie (kg)1470 
 Portbagaj (l)460 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)9,7 
 Viteza maxima (km/h)212 
 Consum mediu declarat (l/100 km)5,7 
 Consum mediu in test (l/100 km)6,4 
    
 Preturi  
 Pret CIP36 272 euro 
 Pret DDP43 637 euro 
    
 Dealer 

No Responses

  1. Prius says:

    Analogia am facut-o intre VW Golf / Audi A3 si/sau VW Jetta/Audi A4 2 TDI . Diferentele de pret sunt ireal de mari la aceleasi tehnologii , restul de gadgeturi in plus de pe Audi , fiind mofturi , mai ales intr-o tara saraca precum RO. (adica un fel de tichie de margaritar ….)

  2. Prius says:

    Sincer , cred ca este o diferenta intre motorizarile BMW si cele de pe Audi . La BMW motoarele sunt realizate special ptr aceste masini si atat . Sunt concepute din start ptr a echipa niste masini din clasele Premium. La Audi (cel putin motorul de 2.0 TDI ) este de fapt un motor de pe o compacta (VW Golf) imbracat in haine mai scumpe. Din proprie experienta , am ajuns la concluzia ca nu se merita sa dai dublu pe un Golf cu 4 cercuri pe capota . La performante dinamice egale este de preferat sa cumperi masina mai ieftina (asta daca nu esti fan inrait) Economisesti multi bani. Iar fiabilitatea de regula este cam aceeasi . Si oricum , in diferenta dintre Golf si Audi la aceeasi mecanica , iti poti permite sa ti se defecteze orice la Golf . Orice reparatie , nu ajunge la diferenta de pret la cumparare dintre cele 2 masini. La fel la SAAB sau la Volvo , care folosesc motoare de la alti producatori. BMW si Mercedes , sunt intradevar masini concepute in totalitate de ei. Nu sunt fan al masinilor made in Germany , dar la unele marci , se plateste prea mult o fita cum ar fi brand-ul .

  3. racer says:

    salut. am avut audi a4 din 1998, 1,8l benzina. recunosc foarte buna masina, foarte fiabila, foarte buna pentru drumuri lungi (timisoara – piatra neamt fara oprire 8 ore). acum sunt posesorul unui BMW 530d model E39 (din 2000) si stiu ca este comparabil cu audi A6 dar imi place mai mult tractiunea spate si distributia greutatii pe punti 50:50. Audi are avantajul pieselor de schimb pe toate drumurile ( audi skoda vw au piese identice la tot ce inseamna motorizare). la audi prefer un A6 4×4 (perna de aer & stuff) 2,5tdi iar la bmw… orice serie 5 cu 6 cilindri (diesel)

  4. Lumba Dumba says:

    Motoarele de 2.0 TDI au intradevar o problema, la chiuloasa, care trebuie schimbata. Nu stiu daca toata motoarele au aceasta problema, dar am mai mult prieteni (peste 5-6) la numar care detin o masina din grupul VW-AUDI, si toti au schimbat chiuloasa in intervalul 70-120.000 km … dar in rest, motorul e foarte bun, performant, si consumul nu e deloc ridicat … si asta spune un posesor/fan BMW …

  5. florian says:

    salut! Vreau sa va intreb si eu daca este adevarat ce se zvoneste, ca motorul de la Audi A4, cel de 2.0 tdi…ar avea grave probleme…vreau sa-mi cumpar si nu stiu e sa fac….

  6. yulyan says:

    aplauze ptr. cei ce descopera mas.japoneze si calitatile lor.NR.1 in lume TOYOTA CALYTATE+INGINERIE=PRETURI ACCESIBILE

  7. Al3x says:

    Dc e vb de motoare japonezii-s la putere, ei nu tb sa contruiasca motoare mari ca sa aiba performantze. Un honda(vtec), toyota(vvti), mazda (rotary engine), nissan(cel mai tare motor aspirat in v) … deci dc e vorba de liniutze hai la americani shi va arata ei ce pot japonezele.
    ps:circuitul de la nurbugring are recordul detinut de nissan skyline de curse iar europenii inq nu l-au batut (vezi top gear)… BFT ALL !!!

  8. zguby says:

    pentru a se intelege,eu sunt un fan inrait bmw,o spun din capul locului ,am avut si audi a 6,dar de un an incoace am avut un bmw 325 td si acum am un 320 i.audi nu se ridica in ceea ce priveste sportivitatea liniara a motorului sau flexibilitatea in trafic nici macar la jumatatea oricarui competitor la aceeasi categorie marca bmw.pe de alta parte audi acorda intr-adevar mai multa atentie interiorului masinii,se axeaza mai mult pe eleganta.deci daca vrei forta si sportivitate iti iei bmw,iar daca vrei eleganta dar n-ai bani de mert`iti iei audi.iar cu bmw e demential sa faci drift-uri si liniute.cu 320 actual nu a reusit nimeni sa ma faca.sunt cel mai tare.ho ho ho.

  9. Marian says:

    Prietenu` de mai sus… “nea georgel” …sa-si faca face-lift la creier, chiar dac expresia se refera la fata… Cred ca el vouia sa transforma astea de la audi A4 in mig. Eu zic ca e mai mult decat 1 face-lift ce s-a intamplat acolo

  10. Marian says:

    Intr-adevar se vad schimbari mai ample la noul 320 decat la A4, atat la interior cat si le exterior. 320 d are si un plus de putere dar A4 are 1 plus de eleganta. Noul 320 este si o aparitie mai proaspata decat noul A4. Eu as alege BMW-ul.

  11. alin says:

    e o masina foarte buna dar prea scumpa.

  12. King_XXL says:

    pt nestiutori, exista 320d, avion si la propriu si la figurat, comparativ cu audi a4 … si pe langa asta, BMW-ul e masina 😉

  13. dan says:

    Masina care trebuie ! 🙂

  14. je says:

    scuzati k ma bag in discutie da vad ca la voi totul se rezuma la viteza!!!!la asa o masina si io as avea pretenti da….sincer nici chiar asa 😉

  15. mihaiiilea says:

    eu nu am zis de bmw 330d mai citeste o data,are standard 184 cp!te rog citeste cu atentie!!

  16. Mihai says:

    E si normal sa scada compresia si performantele daca tu ai pus chip tunning pe masina.Motorul standard la (E46)e de 136 CP nu 184 CP.Daca le intretii cu reviziile la timp o sa te tina si 900.000 km si Audi si BMW.Asta doar daca stii cum sa folosesti un motor diesel

  17. mihai says:

    eu iti dau un sfat prietenesc!!!!am avut bmw 330d de 184cp si vreau sa ti zic ca mai mult de 220km/h nu am prins pt ca in timp si cine stie cati km au masinile scade compresia iar cu timpul performantele!!daca poti ia 320d,e nou si sigur are 8,3 si 223,bmw 330d e vechi si nu esigur ca mai are 7,8 la suta si vit maxima 227!!!iti zic eu!!!!am condus bmw 330d si am facut drive test cu 320d!!!ia 320d nou!!

  18. cata says:

    salut ,mie imi place foarte mult audi dar si bmv . parerea mea ca bmv este foarte sport si poate chiar un pic mai bun ca audi , DAR audi este elegant ai aceleasi performante ca la un bmv si mai este ceva este mai robust mai sigur (vezi quatro sau tractiune fata) .audi imbina mai bine sportivitatea cu siguranta , de restul nu mai zic nimic pt ca intre cele doua marci alte diferenta nu sunt . asa ca ce ma sfatuiti sa cumpar un audi a4 tractiune fata sau quatro sau un bmv 320 sau 330 , ma refer la second hand , ce imi pot spune cei care au condus asa ceva?

  19. mihai says:

    cu mare placere ma si te mai anunt ca bmw a castigat la clasa sa in 2006 cea mai buna masina!!!i ati bmw parerea mea!!la motoare de 2.0d acuma bmw e campion clar!!!!ii super buna masina nu o sa ti para rau!!!

  20. geo says:

    mersi mult

  21. miahiilea says:

    ma omule bmw are 163 de cp nu 140,are 340nm nu 320 nm,bmw are 40 de kg in plus aia in nesemnificativ,bmw are greutate distribuita 50 la suta fata 50 la suta spate aia inseamna ca in curbe sta mai bine,preturile sun relativ egale,dimensiunile sunt aproximativ egale,dotarile cam la fel dar bmw e ma scump la asta,iar iti spun eu un secret bmw e bmw,bmw a produs motoare de avion si aud e bun,dar nervul motorului bmw nu il bate nimeni,nervu si sprintul la aceasi capacitate cilindrica bmw se comporta alcumva,bmw e setat pt sportivitate si pt dinamism si motorul dar si suspensa iar aud e setat ca limuzinca din toate punctee de vedere,bmw raspunde mai prompt la acelerati la orice turatii.vit maxima e de 225bmw si 212 audi iar aceleratia 8,3 secunde bmw 0-100km pe cand adi 9,7 cea ce e mare diferenta,inca ceva reprizele 80-120 km/h is mai bune la bmw,iar consumurile sunt apropiate,ma omule eu te sfatui sa iei bme 320d dar si audi 2.0tdi e bun si fain,ma eu iti recomand bmw cu cea mai mare placere,am fost posesor la un bmw 330d,s actua posesor al unui 535d din 2005,deci eu nu mai schimb bmw cat traiesc clar!!!!

  22. GEO says:

    DA INTRE ASTA SI SERIA 3 C ATI ALEGE?????????????VREAU ARGUMENTE NU K SERIA 3 E BMW SI SAL ALEG P ALA SI SERIA 3 TOT IN 2.0 LA MOTORIZARE ASTEPT RASPUNSURI CAT MAI MULTE

  23. geo says:

    cat costa accelasi model da pe o motorizare 1 9 tdi(va rog sami raspundeti)oricare stie

  24. yo says:

    super e putzin zis(siteul) si mai multe drivetesturi nar strik(saptamanal kte o mashina)

  25. Mihai says:

    E adevarat ca turatii.ro e un super site.Tot respectul pt. Robert.Am numai 19 ani si am invatat de pe acest site multe despre masini.Succes in continuare

  26. andrei says:

    As vrea, daca se poate, sa vad un test-drive cu Audi A3 Sportsback…ma mira faptul ca nu este deja pe site (avand in vedere faptul ca aveti cu Bmw seria1 care este competitor direct)…

  27. cristi.v says:

    Nici vorba sa fie face-lift,este alta platforma,chiar si numai daca ne gindim ca are multi link asa ca esti singurul slab-si faci de ris AUDI,probabil visezi la alte masini

  28. robert says:

    Te enervezi degeaba. Eu nu contest afirmatiile tale. Eu iti pun la dispozitie comunicatul de presa oficial al Audi emis de Porsche Romania, in care acestia il declara ca fiind noul model si nu un facelift. Daca eu as scrie ca este doar un face-lift, asa cum vrei tu, toata tara ar rade de mine, inclusiv jurnalistii auto, ca nu stiu sa citesc un comunicat de presa. Fara suparare, faptul ca ai ambele masini nu te face mai istet decat altii. Ca sa te luminez putin, sunt masini ale grupului VAG care au platforma tehnica identica, nu iti spun care, ca zici ca le stii. Da-mi voie sa te intreb, sa inteleg ca Octavia e un face-lift al modelului Golf de la VW? Nu exista o definitie a face-lift-ului, la masini, fiind un termen imprumutat din chirurgia estetica. Revenind la problema ta, daca Audi a avenit cu motoare noi, volan nou, fata noua, spate nou, dotari in plus, samd, cred ca au voie sa il declare model nou, indiferent care este motivatia. Ce e curios, numai tu esti asa patimas, m-am uitat si pe site-uri internationale si toti scriu ca e noul A4 si nu un face-lift. Ma rog, stii vorba aia, daca toti zic ca asa e, poate ca nu ai tu dreptate…

    Si apropo de chestia ca suntem slabi: nu prea meriti un raspuns, dar ti-l dau totusi. Nu am alta pasiune si meserie, de cand ma stiu asta am facut, m-am ocupat de masini. Conduc in fiecare an in jur de o suta de masini noi, si fac treaba asta de vreo zece ani. Unii spun ca o fac bine, iar vreo 23 000 cred despre Turatii.ro ca este un supersite. Daca tu crezi ca suntem slabi, e ok, ca nu vrei sa mai intri pe forum, iar e ok, si daca esti convins ca Audi A4 pe care il ai e doar un face-lift, iar e OK. Si era sa uit, nu beau bere…

  29. Lascu George says:

    Salut baieti,chiar sunteti slabi,ceea ce nu intelegeti voi,..este faptul ca Audi A4 a facut un face-lift din modelul deja existent pe piata,daca priviti interiorul acestui model si cel al “modelului nou” veti observa ca panoul usilor,si intregul bord a ramas neschimbat,..singura diferenta vizibila la interior fiind volanul cu sila “single-frame” ce imita forma noii grile fata specifica de acum, tuturor modelelor AUDI.Eu am actualul “model” asa cum il numiti voi si am avut si modelul anterior,…deci daca eu am ambele masini,…cum imi spuneti voi mie ca acesta este un nou model??? Cei de la Audi,..au facut aceasta afirmatie prin departamentul de marketing,pentru a contracara modelul BMW serie 3 al bavarzeilor,…acestia din urma lansand noul “3”!!!!Atata vreme cat sunteti slab informati,va rog sa nu mai vb pe forum,ca sincer suteti penibili…Aaaa,era sa uit,…daca vreti neaparat sa va convingeti,va duc eu personal la Porsche Roania si va dau si o bere,doua sa va racoriti,dupa aflarea vestii ca acesta este intradevar un face-lift.Vb serios,chiar vreau sa-mi scrieti pe adresa de mail,pt. ca pe forum nu prea intru,..tocmai in ideea de a nu ma enerva cand vad ca niste necunoscatori in ale masinilor isi dau cu parerea despre masini si mai ales despre AUDI !!!!

  30. Alex says:

    Nu prea cred ca e un facelift

  31. cocodrilu says:

    cine nu are sau nu a avut AUDI sa nu recomande altceva decat in cunostiinta de cauza, nu poti spune o opinie decat cand il ai nu cand visezi sau te-ai dat o tura cu el. eu am un a4 2003, si o sa-l schimb cu asta nou sau vechi cum ii spuneti voi. SI SA STITI CA E CAE MAI TARE MASINA. cel mai bun compromis intre sport si elegant, puternic si manierat. si de ce sa nu recunoastem, foarte PREZENTABIL………… nu-i asa ca vi-l DOROITI????????

  32. moreno says:

    de ce nu faceti si voi noste comparati intre doua marci ex golful de la vw ca ar fi ceva mai tare decat ce faceti voi acu!:d

  33. Hordouan Mihai says:

    Audi va ramane mereu o masina de succes.

  34. boby says:

    nu iti lua A4, nu e nou delok, asta nu e decat un facelift, au schimbat decat blocurile optice, spoilerele si un pic partea din spate, la capota portbagajului…interiorul e acelasi de 5 ani, la fel ca si caroseria…urmeaza new A4 cam la sfarsitul lui 2006….pana atunci i-ati un Seria 3, e nou, altu mai apare in 2009 cel mai devreme, il critica multi ca e urat desi nu e, dar si-ar dori fiecare cate unu….si e la aceeasi bani cu A4…….bafta

  35. gabriel says:

    Imi doresc un A4 nou(2.0l TDI)Imi spune cineva cand a fost lansat ultimul model si cand se preconizeaza sa apara urmatorul?Multumesc mult !

  36. constantin doru says:

    E SUPER TARE masina, insa ca performante si tinuta de drum nu e deloc mai buna decat Noua Octavia, si pretul e aproape dublu!!!
    Dar castigi la imagine.

  37. robert says:

    Tovarasu George, viziteaza te rog site-ul oficial Audi (am inteles ca esti fan!?!?!) si documenteaza-te. Citeste comunicatul de presa Audi si apoi orienteaza-te catre alta marca, caci, ca fan, faci de ras o marca de prestigiu, care isi permite sa lanseze un model nou si la 4 ani. Jenant si limbajul pe care il folosesti. Esti totusi intr-o comunitate de oameni civilizati… A, poate ne luminezi si pe noi, umilii necunoscatori, la cat timp scot marcile astea un nou model?!?

  38. Lascu George says:

    “Era momentul ca Audi sa lanseze mult asteptatul urmas al modelului de succes A4”
    Cum puteti afirma asa ceva ?????Fratilor, daca scoateti bordul lui A4, si il montati la acesta nou cum spuneti voi, totul se va potrivi de minune, pt. ca este una si aceeasi masina!!!!Deci, daca inginerii de la Audi au schimbat 2 faruri, 2stopuri o grila, si au imbunatatit suspensia nu inseamna ca au lansat un nou model!!!!
    Ce dracu o fi atat de greu de inteles???? scoateti usa de la un model si montati-o pe celalalt sa vedeti ca se potriveste la fix!!! sunteti de tot rasul, auzi noul model? Baaaa, sunteti slbi de tot, nu mai scrieti articole daca sunteti slab informati, ati inteles ????????????

  39. Lascu George says:

    Oare de ce faceti toti greseala sa afirmati ca acesta este noul audi A4?Gresit, gresit, de 1000 de ori gresit!!!!!Nu domnilor, nu este noul A4; este un facelift al acestuia, noul audi A4 va aparea peste2-3 ani!!!!!!
    Pai cum sa apara noul Audi A4 dupa 4 ani de la lansare? Ce marca scoate un nou model din 4 in 4 ani?deci: nu mai vb. daca nu stiti, va faceti de ras, vb. foarte serios! Concluzia: Audi A4 a ramas la aceeasi generatie, deci nu este un model nou.Clar! Eu sunt un mare fan Audi, si cand scrieti asemenea greseli ma apuca rasul dar si plansul in acelasi timp!!!!!!!!!!!

  40. Adi says:

    Subscriu,AUDI e AUDI,oricare ar fi asemanarile cu Skoda si Passat pe masca frontala (si nu numai) sunt niste cercuri…:P

  41. Alin says:

    AUDI ramane AUDI orice minusuri minuscule ar avea. Eu prefer un AUDI in schimbul oricarei masini,fie ea si Mercedes.Poate ca prea repede au scos noul A4 daca ne gandim ca precedentul nu are decat 3 ani,in comparatie cu A6 sau A8, dar e super linia generala urmata de noile modele AUDI

Leave a Reply to Prius Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.