BMW seria 5 3,0l d

Seria 5 impresioneaza prin designul exterior si interior, conceptele noi introduse in premiera si o serie larga de cuceriri ale tehnicii menite sa infraneze oarecum succesul dobandit de rivalele sale, Mercedes clasa E si Audi A6. La fel ca fratele sau mai mare, seria 7, si BMW seria 5 redefineste standardele clasei sale, relansand lupta la nivelul clasei mari. Performanta, dinamismul, siguranta, luxul, confortul, dar si economia, sunt doar cateva din armele seriei 5.

La fel ca si la precedenta generatie, seria 5 este disponibila in doua versiuni de caroserie, limuzina si break. Limuzina am testat-o in varianta de 3,0l diesel si deja ne-am hotarat ca nu ne mai dorim altceva cand suntem pe sosea, decat aceasta masina. Nu am incercat inca noul model Audi A6, dar la senzatii sportive nu credem ca-l bate pe superbul BMW 5.

Pe o parte, acest model BMW vine cu o multime de optiuni si de functii noi, iar pe de alta parte numarul tastelor de control a acestor functii scade dramatic fata de seria 7, scopul declarat fiind acela de a obtine o reorientare a soferului catre procesul conducerii, sporindu-i atentia la trafic.

Elementele si facilitatile de care soferul are nevoie pentru condus sunt grupate acum in jurul volanului sau chiar pe acesta, parametrii de baza fiind afisati chiar pe tabloul de bord. Majoritatea functiilor, incluzand aici sistemul de navigatie ASSIST, sunt instalate pe consola centrala, fiind accesate de catre sofer prin intermediul sistemului revolutionar de control, ce interactioneaza cu display-ul de control.

Acest concept de amenajare interioara, denumit iDrive, da soferului un control intuitiv si sigur asupra masinii sale, precum si un acces confortabil catre lumea exterioara, prin sistemele de navigatie si multimedia incluse.

Lista de optiuni este uriasa, si aproape dubleaza valoarea masinii. Printre obtiunile exotice se numara sistemul de navigatie Professional, DVD player-ul, farurile bixenon autoadaptive (urmaresc singure traiectoria virajelor), asistarea la parcare, tapiteria din piele, aerul conditionat automat, volanul incalzit. O premiera in segment este si sistemul de proiectare a informatiilor direct pe parbriz.

Denumit Head-up Display, acest sistem permite soferului sa-si mentina privirea asupra soselei, avand proiectate pe parbriz informatiile vitale pentru o conducere in siguranta. Opt airbag-uri si o suita de sisteme electronice active (ABS, CBC, ASC, DSC, DTC, DBC) contribuie la obtinerea unui sentiment de siguranta la bordul noului BMW seria 5.

Noua generatie a motorului diesel de 3,0l, cu 6 cilindri si patru supape pe cilindru, dispune de cele mai noi inovatii ale firmei, cum ar fi sistemul bi-Vanos (control al timpului de deschidere al supapelor), VALVETRONIC (variaza inaltimea supapelor), galeria de admisie cu lungime variabila. In practica, acest management al motorului aduce beneficii deosebite in ceea ce priveste reducerea consumului de combustibil si cresterea puterii maxime.

Puterea este transmisa la roti prin intermediul primei cutii de viteze din lume automata si cu sase trepte. Controlata de un levier clasic, amplasat intre scaune, transmisia integreaza sistemul “shift by wire”, fiind extrem de compacta si de eficace. Daca soferul doreste sa conduca sportiv, transmisia permite si schimbarea semiautomata a treptelor, prin mutarea levierului in stanga si actionarea secventiala a acestuia.

Tinuta de drum este impecabila in orice conditii de drum, cu sprijinul atat al electronicii, dar si al suspensiei deosebit de performante. Cu DSC-ul decuplat, chiar si cu tractiunea pe spate, BMW-ul seria 5 se conduce sigur si relaxat, iar motorul este pur si simplu extraordinar. Nu cred ca, daca as avea banii necesari, as mai putea opta pentru un motor pe benzina la seria 5. Poate doar pentru cel de pe M5! Cu 218 CP, dieselul de 3l este pur si simplu fulminant!

Performantele dinamice sunt, fara indoiala, excelente, acceleratia de la 0 la 100 km/h realizandu-se in 7,3 secunde, cu o viteza maxima de 243 km/h. Consumul de combustibil pe care l-am obtinut pe parcursul testului s-a situat in jurul valorii de 9,2l la 100 km, destul de scazut daca privim prin prisma clasei din care face parte masina, dar mai ridicat decat prevede uzina constructoare.

Cu toate optiunile, masina are un pret destul de ridicat, de circa 62000 Euro fara TVA, insa deocamdata este referinta categoriei. Oricat ar vrea, Mercedes Clasa E mai are un pic de lucrat pentru a face fata unei comparatii cu BMW seria 5. O amenintare reala ar putea fi noul Audi A6, dar vom vedea cum se prezinta acesta cand il vom testa. Pana atunci, in clasa mare, BMW seria 5 conduce!

 BMW seria 5 3,0l d 
 Motor3,0l d 16V 
 Tip6 cilindri in linie, Diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)2993 
 Putere maxima (CP/rpm)218/4000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)500/2000-2750 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4841/1846/1468 
 Masa proprie (kg)1685 
 Portbagaj (l) 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)7,3 
 Viteza maxima (km/h)243 
 Consum mediu declarat (l/100 km)7,8 
 Consum mediu in test (l/100 km)9,2 
    
 Preturi  
 Pret CIP62 000 euro 
 Pret DDP 
    
 Dealer 

No Responses

  1. mircea says:

    Sa fim seriosi acum,n-o sa ajunga Bmw la Mercedes niciodata.Un Mercedes e un Mercedes.Oricum sunt fan Mercedes si Bmw .

  2. cezar says:

    am un bmw 330d 2002 186cp 6 cilindri cum vi se pare din punctu vostru de veders ,este o masina buna

  3. racer says:

    am uitat sa va spun 😛 BMW 530D E39 este noua mea masina incepand de azi. Foarte serios va spun ca este o bijuterie pe roti. foarte bine antifonata, foarte stabila in viraje (225mm pe 16inch) iar motorul de 6 cilindri cand il pornesc ma uimeste. turbina suiera atunci cand calc pedala ceva mai tare si de la 1750 pana la 3500 ma baga in scaun de parca as avea motor de avion in spate. Este o TORPILA pe sosea. abia acum imi dau seama ce este o masina adevarata. cele pe care le-am condus pana acum ( mai putin audi) mi se par carute

  4. racer says:

    parerea mea: am mers cu toate modelele de dacie din 1980 pana azi, daewoo cielo, ford focus, escort break si mondeo, mercedes w124 si am un audi a4 1,8 benzina B5 (modelul 1995-2000). masinile pe care le-am condus le-am enumerat in ordine crescatoare a placerii de a le conduce. nici una nu se compara cu un bmw 530D din 2000 cu peste 180 cp si cu o bomba sub capota. Ar trebui ca cei care nu au pus pedala la podea intr-un bmw si nu au simtit ce poate motorul , nu au stat intr-un scaun de bmw (care te sustine in viraje), sa se urce si sa conduca unul. Dupa care sa inceapa sa-l laude. toata stima pentru BMW

  5. dorin says:

    maixxx nu numai m3 e adevarat eu am un 330xi de 231cv putin mod cu 243cv si e ca o racheta si in general un bmw pe benzina nu se compara cu unu dizal asa ca bmw pe benzina e beton am mai vazut pe unu altu care spune baliverne despre bmw dar habar nu au ce inseamna bmw

  6. dorin says:

    am un bmw 330xi pe benzina si nu gasesc filtru de denzina am cumparat vreo doua da nu se potrivesc

  7. danutz says:

    sal..am si eu nu BMW 525d din 2002,motor de 2500cmc si 120 de kw…ce parere aveti??e bun?

  8. passat says:

    Bai xxx asta-i parerea ta ka singurul BMW adevarat este M3 pe benzina

  9. xxx says:

    e o masina pt mosmegi…o masina de adormit copii… singurul bmw adevarat e unul pe benzima si anume M3!am drepatate?

  10. Pachumba says:

    racheta pe 4 roti … nimic la aceeasi cilindree sau chiar mai mare nu-i sta in fatza … o minune a tehnici motoru` de 3 litri diesel plus toata tehnologia de pe masina … e VIS!

  11. mihai says:

    Mai Mihaiilea, fii tu sigur ca la BMW benzina e baza,in motoarele pe benzina au traditie si pe ele mizeaza.Fac insa dieseluri pentru cei care vor performante la nivel BMW dar numara litrii din rezervor…ca n-au salarii nemtesti.Un adevarat cunoscator al marcii BMW care tine la traditie isi va lua intotdeauna o motorizare pe benzina.Si sa te prezinti la curse de viteza cu motoare diesel e aiurea.Parerea mea e ca dieselul din principiu nu este destinat sportului.

  12. rares says:

    gata l-ammmm luuuuaaaaat o minunatie de 330xd cu pachet m,optiunile exact ca in revista plun cateva dotari personale.in decembrie ajunge.o intrebare mai am ce stitzi de sistemul hi fi bose nu ala dolby sorround ala mai ieftin putin astept? pa pa

  13. mihaiilea says:

    dieselu ii baza,clar,ma voi stiti ce cuplu are un bmw 330i are 315nm de la 2750nm in sus un bmw 330d are 500nm de la 1750rpm,compari,80-120km/h bmw 330i are 6.6 si bmw 330d are 4.9 deci hai sa nu comparam,bmw 330d are 4.9 80-120km/h si nou m5 de 507cp are 4.5 deci ii super tare,ia cutie manuala ca automata ii poveste,tatal meu are 530d modificat cei drept si o facut porche cayenne turbo,audi s4,bmw 550i si alte masini mercedes s500 modelu din 2002 si alte masini!da daca vrei sportivitate iei manuala daca vrei sa fi relaxat si fiabilitate iti iei automata,plus ca daca esti sofer un pic mai nepriceput mai tare mergi cu automata,manuala e mai tare daca e condusa da un expert si se vede atunci mare diferenta,trebuie sa sti si tehnic sa ti cunosti perfect masina si sa ai multa experienta!

  14. rares says:

    mersi si eu inclinam spre disel dar am auzit ca in legatura cu fiabilitatea cele pe benzina sunt mai sus,in fin doar am auzit,,in ceea se priveste cutia nici nu ma gandeam sa nu fie manual.mai astept sfaturi mersi

  15. Mihai says:

    Alege varianta diesel.Motoarele diesel sunt mult mai fibile si au o durata de viata mult mai lunga iar performantele sunt relativ aceleasi.
    Iti dau un sfat:daca se poate sa aibe si cutie manuala,BMW intodeauna a fost si este o masina sportiva indiferent de motor,doar BMW are acea putere care creaza dependenta.indiferent ca e 316i sau 330d.
    Iti urez succes si sa te gandesti foarte bine la urmatoarea alegere.Ciao ciao

  16. rares says:

    haidetzi ma raspundeti !!!
    se apropie clipa si nu sunt deloc hotarat

  17. rares says:

    am nevoie urgenta de pareri sfaturi etc.
    vreau sa imi iau un bmw seria 3 nou.nu stiu dintre care sa aleg :330xd consum 7.5% sau 330xi consum cam 10%.detalii despre revanzare fiabilitate tot ce stitzi .multzumesc astept

  18. mihaiilea says:

    bmw 530d,am varianta de 231cp si 500nm,am pus un chip si evacuare fortata 268cp si 610nm modificare la hamburg i ngermania,apoi acum 3 saptmani am pus al doilea turbo si am 310cp si 650nm,masurat pe dyno la munchen,am primit 310cp la 4250rpm si 650nm de la 2100 la 3400rpm!o meritat investitia

  19. mihaiilea says:

    pe bucata de langa sibiu,5km sau mai mult drept,am prins 265 pe cuvant!!!!!

  20. Vio says:

    Nu mai suport pe cei care bat câmpii despre maºini. Mai lasaþi-mã cu firma voastrã, Audi.E doar divizia “de lux” a firmei Volkswagen. domnii mei, pe când audi se zbãtea în faliment ºi nu avea somn pentru cã fiscul de atunci, de prin anii 1930, bãtea la porþile de placaj ale firmei ºi de care oricum n-a scãpat decât prin fuziunea a 4 firme(atenþie:4 firme) BMW-ul bãtea recorduri de înãlþime ºi anduranþã cu motoarele lor super care funcþionau pe avioane.Când motocicletele BMW ale naziºtilor treceau prin mlaºtinile de un metru firma voastrã, Audi, era inexistentã. Inima BMW-urilor, motoarele, sunt imbatabile.Sunt ca niºte ceasuri elveþiene…A propos, de ce a trebuit dragii mei sã fie cumpãratã de VW celebra firmã Audi, din pragul falimentului, prin anii 80? Îmi puteþi spune? Singura firmã de familie BMW rezistã de 100 de ani fãrã fuziuni ºi falimente.Ba nu, a cumpãrat Rolls Royce, pardon!Voi chiar nu sunteþi normali? Eu tot vã salut…

  21. mihai says:

    dar oricum…respect pentru BMW!

  22. mihai says:

    as vrea sa te cred pe cuvant dar trebuie sa ma mai straduiesc.265 real pe cluj-pitesti?????Da ce s-a facut acolo autobanda si nu stiu eu?Si cat e limita legala de viteza?Sa mori tu ca nu te a prins nici un radar…si ca ai avut unde sa ii dai la viteza asta…Poate doar la Le Mans sau pe Hungaroring…Da ma rog…daca zici tu…asa o fi,

  23. mihai says:

    pentru mihai!nu is pilot de curse dar am un milion de km facuti in romania si scoala de pilotaj profesionist de la bucuresti!deci sincer in romania am facut inclusiv audi s4 care are 344cp dar are 410nm la peste 4000rpm,intelegi si eu am 500nm pe o greutate mai mica si conteaza mult la reprize,daca imi dai un subaru impreza wrx sti iti demonstrez ca cu ce masina vrei tu din tara asta cluj-oradea sau cluj pitesti nu ma iei!si ma fost cu 265 real masina nu ii limitata si are un chip si o alta turbina!scoate in jur de 610nm acuma si 268 de cp!in strandard avea 231 cp si 500nm la 1750rpm.bmw e baza iar tudor nu stie despre masini,si este un ipocrit,bmw 530d e tare!

  24. sioux says:

    si dupa cum spuneam….masina e oatza,dar nu e cea mai oatza din clasa ei….e classe…a 6…..

  25. RAOUL says:

    BMW cea mai buna marca de automobile din lume isi merita toti banii !!! Bravo BMW !!!

  26. Mihai says:

    100% ai dreptate.Nu neaparat M5 e destul un 530 benzina :)si rupi gura targului

  27. mihai says:

    Pai asa e mai Mihai.Ca si avusesem o discutie cu o babaciune despre dragoste:))))))))))))))))si incercam sa ii explic de ce as vrea mai degraba un M5 decat o tipa buna.Ca la BMW daca ai calcat frana se opreste dar la femeie daca ii zici sa taca nu tace.:)))))
    si daca ai femeie mai greu vine BMW-ul(ca e scump rau)dar daca ai BMW-ul vin femeile de nu ti vine sa crezi:))))Nu?

  28. Mihai says:

    Te pot asigura eu ca si Motorul cu 4 in linie e de nota 10 ca altfel nu il bagau pe piata.Acuma am 170.000 km la bord si daca ma crezi nu am schimbat nici un injector nici pompa de injectie.Ce am schimat sunt filtrele de motorina si ulei care se schimba la fiecare revizie si bine inteles cele de climatronic.Turbina ? e putin probabil sa cedeze turbina la numai 40.000 km.Turbina tine destul de mult la orice masina.Daca bagi motorina buna (ex Euro 4) nu vei avea probleme de gen :catalizator,injectoare,pompa infundata etc.E si normal ca pe la 250.000 sa mai apara ceva probleme minore.BMW-ul e ca o femeie.Il respecti-Te respecta.Nu-l respecti-Nu te respecta.Cel putin eu am primit observatii ca prea mult intretin masina si ca nu imi fac timp de prieteni.E si normal:)) cu BMW`u meu circul in fiecare zi si sunt foarte atasat de el.Daca ar vorbii chiar ca nu mi-ar mai trebuii nici femeie :))

  29. Mihai says:

    Am zis eu ca nu ai dreptate ?.Sunt fan foarte mare BMW si mi se rupe de ce zice TUDOR atat doar ca m-a scos din minti.Daca l-am jignit pe TUDOR imi cer scuze dar am fost putin nervos.
    Mihai eu tot astept sa intrii pe messenger dar vad ca nu prea intrii :).

  30. mihai says:

    Cu tot respectul pe care il am fata de BMW o sa fiu un pic rautacios…nu fata de BMW ci…fata de fani.
    Am o intrebare pentru mihaiilea(si prietenul meu Mihai ivd4ever ar trebui sa fie un pic atent)Mai mihaiilea vorbeai mai sus ca distrugi la pariu,si rupi si razi amg-uri si mercedes-uri si Audi si tata mare mai stie cati alti zmei ai mai pus tu la pamant……….. :)))As vrea sa stiu si eu unde ai facut tu curse din astea.Ai fost cumva pe Hungaroring?Esti pilot auto?
    Bai tata te inteleg ca esti frate cu Schumacher dar las-o mai moale ca ne sperii.Ai BMW…esti tare,sa il stapanesti sanatos(te invidiez) dar lasa ne cu afirmatii din astea(si incearca sa vorbesti un pic mai frumos).Si inca ceva atat pentru tine cat si pentru Mihai ivd4ever……..nu stiu ce are Tudor cu BMW-ul…(probabil a lucrat la ei si l-au dat afara:))))dar zic pentru a n-spea oara BMW nu trebuie absolutizat.Si tu Mihai nu cred ca e fair-play sa il faci copil pe Tudor ca nu stii ce varsta are.Dar eu stiu ce varsta ai…….fii mai de treaba….aveam o parere despre tine.
    Stiu ca deranjez dar imi exprim si eu parerea.Daca celor de la redactie nu le place ceea ce scriu n-au decat sa stearga posturile mele…nu ma supar

  31. Csabi says:

    Tudore! BMW-ul face masini,restul numai incearca.

  32. Csabi says:

    salut mihai!un seria 5 incepe de la 6 cilindri.nu merita compromisul pt.un motor mai mic care consuma ceva mai putin.nu stiu cat cunoasteti despre motoarele diesel bmw,cert este ca probleme pot sa apara si la kilometri putini,40 000,gen turbo si injectoare.injectoarele sunt 11 milioane/buc la schimb cu cele vechi.e bine sa circulati cu rezervorul nu tocmai gol deoarece motorul common-rail lucreaza la o presiune ridicata 1750 bari,iar astfel motorina din surplus se inalcalzeste care nu e tocmai o treaba buna.

  33. TUDOR says:

    :))am mercedes.socrul meu a avut numai mercedesuri 2 sferturi din prietenii mei au mercedes si audi si care au avut cate un bmw au regretat. asta e..unii au standarde mai ridicate…voi…

  34. Mihai says:

    Tudore ce masina ai ?.Urcate intr`un BMW si taci in puii mei din gura ca ma faci sa vorbesc ca la usa cortului.Uitete cata reclama face la passat si tuareg si uitete la BMW câtã face ?Esti pe dinafara la masini.Si-au dat multi cu parerea la partile negative dar deja esti figurant.Veziti de treaba ta copile si nu ne mai aburii aici cu relatarile tale care le poti spune celor care habar nu au ce aia aia BMW

  35. TUDOR says:

    :)))mihai..ai cumva trening alb? si esti brunet?:)))ce inseamna tare? mercedes si ww sunt grupuri puternice in lume..cu vanzari in multe segmente..iar despre amg….daca nu te duce capul taci. limitare electronica e una…si neputinta masinii tale e alta..asa ca….ramai la trening si la telefon cu clapita pt tarani ca tine:)))

  36. mihai says:

    mai tudore!!tu ai un handicap!!!bmw este nr 1 in europa!!!singura firma germmana cu vanzari in crestere este bmw!!!!idiotule!!auzi eu am bmw 530d de 231 cp si mananc ma distrug la pariu si audi 3.0tdi care are de fapt 8 secunde 0-100km/h si distrug si mercedes e320cdi lejer.ma am fost cu 270 cu un diesel ma am trecut de cat scrie pe bord iti arat pe film ma si plus ca pe gps neu de mana arata viteza 265 asa ca am ras si s55amg care la 250 s-o oprit si am mers pana in 265!!asa ca eu am motor 3.0 diesel nu 5.5 si facut de amg!!ala si o dat pumni undeva!!intreaba e oriceine bmw e cea mai tare

  37. Mihai says:

    Am vazut 525d nu avea navigatie si piele in rest era full

  38. yo says:

    masina asta din poza cu aceleasi optiuni si cu 40 000 50 000km costa cam 35 000 e!!!!!!!nu kred k gasesti asa m asina la 23 000e doar modelul vechi

  39. Mihai says:

    Pentru banii unui român nu prea cred…sa dai un miliard pe o masina.Da cred ca ce a zis Bianca e modelul de 520d.A zis ca are 13 ani si nu ea numai calatoreste cu BMW`u.Daca nu te urci in el sa vezi cum sprinteaza atunci nu iti dai seama doar de pe locul pasagerului

  40. mihai says:

    Pai si l-a luat nou sau s.h.?Si e modelul prezentat mai sus sau modelul anterior?Daca e cel prezentat mai sus(asa cum zice ea)atunci chiar si la 75000km e destul de ieftin.

  41. Mihai says:

    Am fost in piata de la Tg Mures cam prin octombrie anul trecut si am vazut un 525d cu 23000 euro era aproape full nu avea piele si navigatie.Avea 75.000 km.uitete pe mobile.de si ai sa vezi si tu preturile.Pe un 530d poate ca a dat un miliard tot ce e posibil

  42. mihai says:

    astept neaparat raspuns.Nu are cum sa coste atat de putin

  43. mihai says:

    Am totusi o intrebare pentru Bianca (si pentru tine Mihai): COSTA UN BMW SERIA 5 UN MILIARD????????Pai in 2005 un miliard de lei vechi insemna vreo 25000 euro iar mai sus scrie ca modelul asta costa 62000 de euro cip.Cred ca nici second hand nu il iei la pretul asta.

  44. mihai says:

    BMW=Bring Me Womans

  45. Mihai says:

    Lasa-l mai Vio ca el habar nu are ce e un BMW.Se ia dupa toti prostii din lumea intreaga.daca ii zice “Badea Gheorghe” de la ciurdã ca Dacia 1310 e cea mai tare masina el va venii si va scrie aici sa ne luam Dacia.Singura critica care am auzit pt BMW si am mai spus si mai sus e singura:Tractiunea spate.Le dau dreptate…pt incepatori e foarte neplacut deoarece orice “prost” cand intra intr-un derapaj mic pune frâna nestiind ca BMW e dotat cu sisteme electronice de redresarea vehiculului.Tudor sa imi spui si mie cine mama sãrãciei e ziaristu ala de 2 bani?
    De 100 de ori respect pentru BMW merita toti banii din lumea asta.Cu tot respectul pt Audi si Mercedes ei mai au de invatat inca.Intr-un seria 7 poti intoarce Dacia lui Tudor :))e un adevrat camion.Daca te duci in vacanta nu iti mai trebuie cazare ca ai unde sa dormi ca iti ofera conditii de 5 stele.

  46. Vio says:

    Dragã Tudor,dacã ai ajuns sã crezi un ziarist cu Matiz cã un BMW seria 7 are probleme cu geamurile atunci ar trebui sa te alaturi lui Gigi Becali care, atunci cand s-a dus la Automobile Bavaria sa-ºi cumpere seria 7, cand s-a lansat, a refuzat ajutorul celor de acolo pentru a o porni zicând: Lasã domne cã ºtim ºi noi cum se porneºte o maºinã! ªi uite aºa s-a urcat Becali la volan de s-a uitat preþ de cateva minute pe la bord fãrã sã ºtie cã bijuteria se porneºte cu skepsis de la un braþ mid de langa volan care este de fapt cutia automatã.ªi uite aºa se nasc din astia care iºi dau cu pãrerea cã tot au internet acasã. Te-aº îndruma sã crezi cã Seria 7 a intrat în Cartea Recordurilor cu cele mai multe fiþe electronice ºi cele mai multe conexiuni electrice din istorie. Eu zic sã te mulþumeºti cu o privire agale asupra unei zâne din seria 7 cã oricum e greu sã te urci in una.A propo,sã nu tragi uºa dupã tine cã se închide oricum automat.Trãiascã îngeraºul BMW!!!

  47. Adi says:

    estiiiiiiiiiiii varzaaaa vorba lui Mihai….cand ai vazut tu un BMW ruginit dupa 5 ani.Poate vorbesti de modelele de acuma 30 ani.TUDOR iti zic ceva….BMW-u nu e de tine.Nici mercedes nici audi

  48. Mihai says:

    Si mie mi se pare cam ciudata aceasta masina..nu prea seamana cu E39.Am cumparat vara trecuta un 520d modelul anterior e aproape full dar nu are navigatie.Dar cred ca modelul anterior mi se pare mai reusit (mai nemtesc).Parerea mea

  49. Mihai says:

    Nu prea cred asta.Nici o data nu a patit BMW asa.Poate ca cel ce a testat masina a defectat sistemult de inchidere a geamurilor.Exemplu iti dau pe cei de la Adac care au mintit in privinta Loganului.Credema ca sunt 1001 distrusi in lumea asta.Poate acel ziarist a avut mercedes sau cine stie.Daca te iei dupa presa ajungi sa iti iei Dacia.Incearca tu orice BMW nu conteaza de care si dupa acea mai vorbim.BMW sta aproape in top la masinile europene.Motoarele sunt mult mai tari ca cele de la Audi.De confort nu mai vorbesc ca la asta nici Audi nu sta rau.Daca ai sa pui vreodata mana pe un BMW ai sa intelegi ce vorbesc eu aici.
    Inainte sa testez si eu un BMW am fost exact ca tine.
    BMW-urile sunt niste bijuterii.Dupa mine ar trebuii puse in vitrina si doar sa le admiri.Apropo am avut un A6 modelul precedent…dar nu se compara

  50. TUDOR says:

    Tov Mihai, varza esti tu..daca ai citi si tu cel cunoscut ziarist englez de specialitate a testat seria 7 si ….jenant…nu s-au ridicat geamurile ..asta e…lasa orgoliiile personale de 2 lei si fii obiectiv…toti specialistii o sa iti zica o ordine 1. mercedes 2.audi…….3.bmw. asta e

  51. mihai says:

    Imi place foarte mult insa seria7 face-lift.L-au mai germanizat.N-am mers niciodata cu un seria7 dar am auzit de la altii ca inauntru ai senzatia ca stai in fotoliu si te uiti la televizor,nici nu simti ca mergi pe sosea,confort clasa1.
    Ca sa iti dau un exemplu de BMW care imi place mult ca design(si nu numai)gandeste-te la modelul anterior al seriei5,ce design fluid si omogen avea…superb,tot respectul.Actualul seria5 e un pic ciudat.Pentru mine specific la un BMW gasesc grila radiatorului,farurile duble,bordul cu consola centrala intoarsa catre sofer,transmisia la rotile din spate,motoarele(nu intru in detalii ca e prea mult de scris)si….in general designul “conservator“.Imi place mult de exemplu felul cum a evoluat ca design modelul VW Golf(incepand cu Golf1 si terminand cu Golf5)nu inseamna insa ca daca eu sunt mai conservator si altii trebuie sa fie ca mine,oricum repet,gusturile difera.Dar eu ma refeream numai la design(ca motoare performante si dotari stiu tata ce poate un BMW):)

  52. Mihai says:

    Tudor esti varza ia urcate intr`o serie 7 sa vedem daca nu se inchid geamurile.Mihai mi-am dat seama ca esti om de treaba si spui adevarul pe fata.Intr-un fel iti dau dreptate intr-un fel nu.Inginerii de la BMW trebuie la fiecare 3 luni sa imbunatateasca ceva oglinzi,faruri.. etc etc.Eu am modelul anterios (E39)si pot sa spun ca nu seamana deloc cu noul model.Puteau inca sa mai mentina si modelul anterior dar asta a fost decizia lor.BMW-urile raman BMW-uri.In europa mi se pare ca au cele mai tari motoare diesel (nu sunt sigur).Si modelele noi sunt destul de clasile.uitete la la masca de la radioator ca sunt aproape identice la fiecare model.Nu putem zice ca daca i-au mai rotunjit farurile si stopurile nu mai e BMW…sunt sigur ca ai condus un BMW si in unele privinte m-am convins ca ai dreptate.Numa bie

  53. mihai says:

    Mai Mihai hai sa ne intelegem bine,eu am un respect deosebit pentru BMW dar trebuie sa recunosti ca in ceea ce priveste designul(nu am absolut nimic de comentat in ceea ce priveste performantele sau dotarile)masina arata total diferit in comparatie cu celelalte modele din generatiile trecute.Cand a aparut noul seria7 si noul seria5 nu prea au placut ca design.Au fost critici la adresa noii linii de design adoptata de BMW in presa auto de afara(asta ti-o spun sigur).In ceea ce ma priveste eu unul cred ca BMW ar trebui sa ramana o masina cu un design clasic,simplu,omogen…..“nemtesc“daca pot spune asa.Noile modele BMW nu prea mai au designul ala nemtesc (au fost desenate de un american,Chris Bangle,care e seful departamentului de design la BMW)Nu spun ca nu arata bine,dar stilul e nepotrivit pentru un BMW.Oricum,gusturile nu se discuta,poate tie iti place.
    Iar eu nu sunt sofer de Duminica

  54. TUDOR says:

    am inceput sa ma plictisesc. a vazut cineva testele la seria 7? cum nici geamurile nu se ridicau? hai sa fim seriosi a fost bmw. acum…design de ceasuri din bazar cu motorizari nefiabile si consumuri mari. sa mai zic ca ruginesc dupa 5 ani? nici nu mai au ce cauta in competitie cu mercedes si audi. au pierdut de mult si sportivitatea: un amg sau s ii da ceat oricand unui m care are relizarile de serie la competitori.

  55. Mihai says:

    M-am informat foarte corect.Am intrebat sute de test-driveri si nu au avut ce sa spuna nimic rau de acesta masina nici in privinta designului nici al motorizarii nici al confortului etc etc.Singurul lucru care mi l-au spus majoritatea oamenilor e ca tractiunea spate nu prea te avantajeaza in romania.Dar daca esti sofer de Duminica normal ca nu te avantajeaza cu nimica.

  56. laur says:

    mashina asta e avion nu ai ce sa ii ceri.este pur si simplu uimitoare. ai bani iao frat edak nu iti place nu eshti normal

  57. mihai says:

    te-ai informat corect inainte sa ma contrazici?sau zici asta doar pentru ca asa crezi tu?

  58. Mihai says:

    Dute veziti de treaba.Crezi ca BMW isi permite sa lanseze masini care sunt criticate ?Nu am auzit pe nimeni sa critice un BMW mai ales pe acesta

  59. mihai says:

    design discutabil,destul de criticat prin presa straina la vremea aparitiei.Mie nu imi place.Parca nici nu mai e BMW.Ce a facut Chris Bangle din BMW?

  60. bobo says:

    iti ies x5 q banii astia nusi merita banii:D(x5 q full)

  61. mihaiilea says:

    bmw ii masina tare,id meu de messenger ii mihaiilea@yahoo.com si la fel si e mailu meu

  62. Mihai says:

    Intradevar BMW e o super masina.Vreau sa cumpar seria noua de 2l

  63. Mihai says:

    Bianca daca ai messenger sa imi lasi un id tau pe ivd4ever@yahoo.com ca vreau sa vorbesc ceva cu tine in legatura cu ceva.Ciao

  64. mihai says:

    am fost cu un bmw dee 231 cp 530d modelul nou cu 270km/h o trecut cu mult de 260km/h cat scria pe bord,am ramas inpresionat complet.super masina

  65. bianca says:

    pai nu conduc eu masina am doar 13 ani in fine merg pe 14 ani

  66. bianca says:

    CUM SA INCEP, AM LUAT-O IN 2005, CUM SA MA EX[PRIM NU VREAU SA MA DAU MARE SAU ASA CEVA A FOST APROAPE UN MILIARD.

  67. Mihai says:

    Bianca cu cat ai cumparat masina ?.E noua sau SH ?

  68. bianca says:

    asa e bmw-ul meu de fapt este exact ca acesta va pup dulcik

  69. mihai says:

    va anunt ca peformantele da te de dumneavoastra sun false in cazul cutiei manuale are 7,1 secunde 0-100km/h si 245km/h iar noul model de 231 ce cp si 500nm la 1750rom are 6,8 secunde 0-100km/h si 250 limitat electronic

  70. Mihai says:

    Am cumparat de o luna un 520d.Vorba ta e o bijuterie nu se compara cu nici o masina pe care am avut-o pana acuma.E BMW asta spune tot

  71. Vio says:

    Salut.Eu am o bijuterie de 520d din 2002.Vreau sã spun cã este pur si simplu uimitor.Avand in vedere motorul de doar 2000 cmc ºi 136 de cai este foarte dinamic si mulþumitor.Eu unul am mizat pe consum.Despre comportament ce sã vorbim.Inglobeazã toate funcþiile electronice ca ºi la celelalte.Ca un argument în plus,ieri, pe Bucureºti-Braºov la 100km/h,pe pilor automat înregistram 3,7 litri la sutã.Ei, ce zici Mihai.Salutare.Vio

  72. Mihai says:

    robert am o intrebare BMW 520d seria veche de 136 de cai cum se comporta ?

  73. Alex says:

    Ce sa zic e avion curat

Leave a Reply to mihai Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.