Dacia Logan 1,4l Laureate

La nici o luna dupa drive-testul din Turcia, am avut posibilitatea de a efectua si in Romania un drive-test mai cuprinzator, cu modelul considerat de noi optim in gama Logan, respectiv varianta de 1,4l in versiunea de echipare Laureate. Cu sprijinul Directiei de Comunicare Dacia, am intrat in posesia unui exemplar cu circa 2500 km rulati, pe care l-am incercat pe parcursul a tot atatia km, parcursi intensiv, in numai trei zile. Fata de primele constatari, concluziile au fost oarecum surprinzatoare.

Daca pretul de 7260 Euro merita platit, depinde de aspiratiile si prejudecatile fiecaruia dintre noi. La banii acestia se poate gasi si o masina straina bunicica, dar cu un parcurs de peste 80000 km. Pentru noi, alegerea este dificila, si sincer, suntem mai inclinati spre Logan (motor si cutie de viteze noi, garantie, deci mai putine probleme din aceasta parte).

Oricum, capacitatea portbagajului este enorma, si face legea chiar si printre modele de clasa medie. Incarcat de bagaje la refuz, s-a dovedit excelent, dar lipsa unui plan dur sub mocheta din portbagaj poate fi deranjanta pentru unii… Nu sunt carcotas, dar atentie mare la arcurile si sistemul de actionare al capotei portbagajului!! Daca se rupe sau cade vreun opritor, luneta se va sparge!

Pe un parcurs preponderent montan, am avut parte de conditii de vreme destul de nefavorabile, deci am putut testa si climatizarea pe timp rece, dar si farurile si stergatoarele de parbriz. Climatizarea este exceptionala (stiu, am mai spus-o…), dar acum avem butonul pus pe cald, motorul se incalzeste foarte repede (asa cum au spus si cei de la Dacia) si totul este OK!

Comportamentul suspensiei este foarte corect, atat pe drumuri proaste, cat si pe autostrada (inaltimea e cam mare: aude cine trebuie?); totusi, la trecerea cu viteza chiar scazuta peste denivelari mari, apare o miscare destul de neplacuta (gen barca), datorita cursei mari a suspensiei. Sigur, avem drumuri proaste, dar nu suntem chiar in Tibet! Altfel, am considerat suspensia silentioasa si bine adaptata drumurilor noastre. Mergea o garda la sol mai redusa un pic…

Impinsa la limita, masina derapeaza progresiv, chiar foarte linistit as putea spune, o simpla ridicare a piciorului de pe acceleratie si o contrabracare lejera aducand-o inapoi pe traiectoria corecta. Se sesizeaza, de asemenea, chiar si la derapajele “impuse” de noi, tendinta de autocorectare a puntii spate: practic, simti cum masina pleaca de spate usor, ca in fractiunea de secunda urmatoare sa constati cum puntea spate face eforturi pentru a mentine singura masina pe traiectorie.

Spatiul interior se remarca, fiind foarte bine gandit, cu o pozitie la volan excelenta pentru orice talie. Daca volanul era si reglabil totul era minunat. Dar, vorba romanului, “merge si asa”… Ploile torentiale care ne-au surprins pe drum ne-au oferit si o dovada a excelentei etanseitati de care da dovada Logan, dar si un bun poligon de incercare pentru tinuta de drum.

Calitatea luminilor, atat cele interioare, cat si cele de drum, este la acelasi nivel cu Clio Symbol, iar stopurile au noaptea, o amprenta vizuala similara cu a modelului Megane II. (daca intra apa si praf in ele vom vedea pe parcurs). Parerea celor care au intrat in contact cu masina pe parcursul testului este ca arata oricum mai bine decat Clio Symbol, si pe afara si inauntru (dar nu il bate la calitatea materialelor…).

Speram ca garantia de 6 ani la coroziune nu va fi doar o poveste… Ca daca tine 6 ani si in al 7-lea se gaureste, degeaba! Mai ales ca nu ne place deloc chestiunea cu santurile din chederele de jos ale geamurilor laterale; se pare ca pe acolo se scurge apa, dar unde se duce? Curge prin usi? Clio Symbol nu are asa ceva! De remarcat si calitatea vopselei, in crestere, dar inca departe de un Daewoo Cielo, de exemplu. Se mai observa inca efectul “coaja de portocala”…

Nu am fost “dati pe spate” de pneurile Montana, de 185/65R15 – in sfarsit, avem pe Dacia roti de marime “civilizata” – roti care sunt destul de zgomotoase la rulare, datorita desenului mai degraba “all seasons” decat de “sosea”.
Ne mentinem parerea rezervata fata de sensul gresit si calitatea slaba a butoanelor climatizarii, de asemenea, clapa de actionare a torpedoului este prea departe de sofer; amplasarea unei clape mai spre stanga ar fi fost de preferat.

Slaba calitate a stergatoarelor de parbriz si lipsa actionarii lor automate, dupa stropirea parbrizului, nu sunt elemente tocmai de neglijat. ! Aceasta din urma e, pur si simplu, de necrezut, la o masina de peste 7000 de euro. Un sprijin lateral mai sustinut pentru scaunele din fata nu deranja pe nimeni iar bancheta din spate fractionabila putea fi macar optionala. Oricum, absenta unui sistem de deschidere a portbagajului din interior, ii reaminteste romanului (chiar si la 8160 Euro…) ca se afla la volanul unei masini de om sarac.

Totusi, lipsa ABS-ului pe modelul de 1,4l si modul de combinare al optionalelor, in general, nu ne satisface. Practic, suntem obligati sa cumparam ce masina vor francezii sa ne dea, nu ce vrem noi… Pentru un model cu dublu airbag, computer de bord, oglinzi electrice si incalzite, etc, lipsa ABS-ului din lipsa de optiuni este cel putin curioasa…

Acum, partea cea mai importanta a masinii: performantele si consumul de combustibil. Spre uluirea mea totala, mai ales ca proaspat sosit de la drive-testul din Turcia (unde masinile n-au excelat la dinamica si consum…), modelul testat s-a comportat excelent! Fiind rodat si ceva mai lasat (2500km la bord) motorul de 1,4 l s-a descurcat admirabil in cele mai variate conditii de drum si mai ales pe trasee montane urcate in forta! Sa ma ierte domnul cu Megane II dCi de 120CP (sase trepte) care m-a urmarit disperat vreo 15 de kilometri pe Dealul Negru… Nu s-a putut apropia mai mult de 25 de m! Ne-am impacat la un suc, intr-o parcare, unde a oprit si dansul, convins ca a descoperit versiunea sport a lui Logan!

Iar consumul: “parfum” as putea zice si anexez si foto cu computerul de bord… La 120 km/h indica intre 5,8 si 6,4 l (consum instantaneu), in functie de inclinatia drumului. La 90 km/h, avea momente cand indica si 4,7 l, dar nu sarea de 5,3l. Urban sau pe traseele montane grele, mergea intre 7,5 si 8,8 (sigur, si cu varfuri de 15l, la accelerari puternice…). Cand am predat masina la Dacia, pe computerul de bord era un consum mediu de 5,4l la 100 km parcursi… Subiect de discutie pentru tehnicienii de acolo, care mi-au confirmat si ei (dar nu mai era cazul…) ca motorul de 1,4 este alegerea perfecta din gama Logan! Cel putin deocamdata!

 Dacia Logan 1,4l MPI Laureate 
 Motor1,4l 8V 
 Tip4 cilindri in linie 
 Capacitate cilindrica (cmc)1390 
 Putere maxima (CP/rpm)75/5500 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)112/3000 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4250/1735/1525 
 Masa proprie (kg)975 
 Portbagaj (l)510 
 Garda la sol (mm)155 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)13,0 
 Viteza maxima (km/h)165 
 Consum mediu declarat (l/100 km)6,8 
 Consum mediu in test (l/100 km)6,5 
    
 Preturi  
 Pret CIP 
 Pret DDP7 300 euro 
    
 Dealer 

180 Responses

  1. Unu says:

    Lordule , ce aberezi tu ? Masini de firma ? Pai de mama dracu , tu ai masina Versace ? Si noxele ei miros a Channel 5 ? Logica ta este 0 barat . In afara de parerea ta ( pe care fac ceva ) ca sh-ul este mai bun , alta explicatie mai ai ? Una obiectiva ? De exemplu ca este intretinerea mai ieftina ? Ca sigur km din bord sunt reali ? Baietel , du-te si te trateaza a cap .

  2. Liviu says:

    Daca sunt atat de bune de ce sunt targurile pline de Loganuri majoritatea la kilometraje mici si preturi subtiri?

  3. George says:

    Am luat de curand 1.5 dci de 85 cai si merge frate!pe pante i-am dat 130 si la drum intins atinge 170 aproape instantaneu!m-am tinut lejer de masini cu pretentii cum ar fi Audi A6 ,Passaturi si altele !viteza maxima nu i-am testat-o pt canu am avut ocazia dar ia linistit 200!ce nu prea imi place este stabilitatea in linie dreapta,in rest pe curbe sta binisor!

  4. lord says:

    Doamne frate cand vad atatia idioti cu loganurile lor mi se face piele de gaina…romani fraieri cumparati-va mai bine masina la mana a doua dar de firma si lasati loganurile sa se spele aia de la renault cu ele pe cap…am avut logan si multumesc la dumenzeu k m-am scapat de el…cea mai proasta masina din lume…am lacomit k e noua si relativ ieftina dar am muscat-o rau de tot…e varza la viteze peste 120, in curbe moarte sigura, suna k un tractor si sa nu mai vb de clima aia imputita pentru care a trebuit sa merg de 3 ori la service SI E MASINA NOUA…mori draq de cald in ea vara…si sa nu mai vb de interiorul ala de tot rahatu…numai plastic si comenzi puse parca la bajocura…am vandut penalitatea dupa 3000 de km si mi-am luat un crysler 300m din 2002 cu banii aia…si sa-i aud pe fraierii care tin k loganu e tare…taranilor o masina veche de 10 ani opel, bmw, sau oricare alta e mai tare la dotari k penalitatea aia…si nu mai venii cu vrajeala k aia second e forjata, k asa forjata cum e ii da clasa toata ziua la penalitatea numita LOGAN.

  5. asdfas says:

    rROMANI PROSTI! Fugiti la vietile foastre de kkt si nu mai visati! Plebe imputita!

  6. Alex Voicu says:

    Am logan 1.4 si este o porcarie. Se inclina ca o barca in curbe, este zgomotoasa indiferent de drum (ruliu), nu are nerv la acceleratie, franele sunt prea brutale, ventilatoarele de aer cald sunt zgomotoase de la nivelul 2, consum imens in oras.

  7. uve says:

    nu am nimic cu proprietari de dacia logan sincer va spun ca la ora actuala suntem ca niste cobai in LABIRINT toti producatori vind masini la acelasi pret si NOI le facem piata daca merge:::merge daca nu LE DAM CEVACU SOIA sa fie satui ca vin ei la revizie si au eie grija sa recupereze diferenta de pret:imi pare rau dar asta este realitata

  8. unu care isi ia logan says:

    care are logan pe GPL din fabrica cum se face rodaju??? va rog sa-mi spuneti si mie! cu cate turatii,viteza,si la inceput se merge obligatoriu pe benzina??

  9. radu says:

    si io am un laureat de 1.4 si masina nu prea fuge, nu te prea ajuta in depasiri, consunul se incadreaza si confortul e bun. in rest sun multumit de masina, nu am avut probleme cu ea. o am de 2 ani si ceva

  10. unu care isi ia logan says:

    apropo ce stiti de loganu 1.4mpi GPL din fabrica,are cineva?cum se comporta si ce consum are,ce viteza max ati luat??ast.raspunsurile voastre.bafta

  11. unu care isi ia logan says:

    ma baieti nu mai comparati loganu cu marci nemtesti.reveniti-va si nu mai vorbiti cu niste copii care deabea au renuntat la pampers,doar sunteti maturi,nu?

  12. unu says:

    Vad ca inca mai posteaza aici smecherii astia cu sh dupa care stai in peco pt 2 litri de benzina ( ca nu isi permit mai mult dar au masina de fite) . Stiti bancul ala cu cat costa picatura de benzina ? Asta fac ei calculeaza picatura de benzina cand ajung in peco si alimenteaza si ei vreo 15 picaturi . Repet , decat o curva ( masina ) fututa de altii mai bine un harb ( Logan) nou .
    Hai la cersit bani de benzina . Pa .

  13. irinoi says:

    Mai fratilor, eu lucrez la Dacia asa ca nu spun prostii.In primul rand Dacia a fost un experiment al francezilor pentru a castiga teren in vanzarile de automobile, unde piata era sufocata de masinile germane, americane… si cele frantuzesti mai putin Renault care cazuse mult.Si se pare ca acest “experiment” a fost unul reusit ca dovada s-au extins cu modelul si in alte tari si regiuni.In conceptia lor Logan a fost momeala de a catiga piata.Cat despre masina e bunicica( nu comentez mai mult).Acum ati inteles care este treaba cu Logan?

  14. irinoi says:

    Mai fratilor, eu lucrez la Dacia asa ca nu spun prostii.In primul rand Dacia a fost un experiment al francezilor pentru a castiga teren in vanzarile de automobile, unde piata era sufocata de masinile germane, americane… si cele frantuzesti mai putin Renault care cazuse mult.Si se pare ca acest “experiment” a fost unul reusit ca dovada s-au extins cu modelul si in alte tari si regiuni.In conceptia lor Logan a fost momeala de a catiga piata.Cat despre masina e bunicica( nu comentez mai mult).Acum ati inteles care este treaba cu Logan?

  15. radoy says:

    va spun sincer..am fost cu un logan de 2 ori pana la budapesta..prima data singur si dupaia cu 4 persoane…poi au aia niste drumuri de nu se compara..sa trec la ce-i mai important..am trecut ungaria la 120-130..si odata i-am dat pana la 160.motorul face zgomot destulde puternik si e chiar deranjant..dupa aceea in depasiri..masin are sprint foarte slab..am avut ghinionul la intoarceri sa prind drum plin cu tiruri..nu puteam sa le depasesc decat doar daca nu venea chiar nimik din fata..consumul a fost destul de mare..un plin de rezervor dus intors..la cei 90 de cai pe care ii are ma asteptam la altceva.ar trebui ceva turbo sau un intercooler pe el….poate ma contrazice cineva la consum sau la ce am zis mai sus

  16. gabi says:

    cred ca lauzi prea mult loganul,si ala cu reno-ul ori il avea stricat ori nu stia sa conduca.eu am un ford mondeo break cu motor de 2.0 dohc la 136 cp si cred ca i-au loganul intr-o clipa,dar bineinteles ca nu se compara la consum.n-am zis ca ar fi o masina rea dar totusi!!!!

  17. dany manole says:

    sal all.am o dacie din “85 shi pt ce fac io sunt multumit de ea.dar parerea mea este urmatoarea:decat logan nu conteaza ce natie o fi el pe benzina sau diesel mai bine un ford siera,orion,golf 2 sau 3,jetta bmw din”79 sa nu mai zic de solenza pe benzina.p.s sa nu credeti ca nu am condus logan shi diesel shi pe benzina.daca gresesc va rog corectati-ma.ms

  18. bmw 30 says:

    Bai pustilor,astia care sunte-ti contra “log”,voi nu aveti minte nici cat un “vierme”sunte-ti cu totul deplasati mintal,genetic,etc,samd.Decand voi astia mari si tari in vorbe comparati Loganul cu BMW,si altele cand el este defapt inlocuitorul berline 1310,si mai scutitima voi cu expresia ca nu ma urc nici mort in log ca parca mama-ta te-a facut in BMW sau mertan.Inainte de `89 era-i goanga mare daca aveai o “1310”iar acauma ti sa ridicat europa la cap,mergeti la medic ca suferiti cumplit,dece?pai voi vorb numai de viteze de 150-180-200km/h,unde va credeti in Germania,noi abia avem unde merge cu “100”si voi vreti sa depasiti viteza legala,probabil ca stati bine cu malaiul.Deci astia conta LOGAN nu uitati ca parinti vostri daca au avut masina cu 1310 a dus-o tata pe mama la spital sa va nasca pe voi mariiii geni in ale comparatiilor asa ca CIOCUL mic si mai bagati capul in cartea de istorie.sa nu ma intelegeti gresit nu spun ca log e o masina perfecta dar in comp cu 1310 este AUR asa ca cinste celor ce poseda un Logan,este bun . Iar celor contra Logan va doresc sa aveti numai BMW in garaje bineinteles pe perti in postere ca s mai ieftine nu,asta e. Imi pare rau dar nu inteleg dece in toate comparatiile pe care le faceti il puneti pe Logan intro clasa unde nu a ajuns inca,aveti rabdare nitel voi astia cu gura mare si cu “haremul” de masini straine in curte.Deci voi astia triiiii in “clanta”sa va intre bine la “dovlecel”ca LOGAN este o masina de familie care isi face foarte bine treaba,ca va place sau nu asta e.Si in cele din urma in 2006 sau vandut aproape 200.000 mii de LOGAN iar voi astia o mana de oameni faceti atata gargare,reveniti cu picioarele pe pamant ca doar eu nu am intalnit un produs “prost”sa aibe succes,probabil voi ati vazut,eu nu.Eu sunt fan convins BMW,dar asta numi intuneca gandirea si-mi place si LOGAN.Toate cele bune,ne mai auzim.

  19. Andrei says:

    Ba toti o subestimati nici makr nu ati condus asa ceva…dak tot e proasta masina atunci de ce se fac cereri de cumparare peste tot in Europa………

  20. mihaiilea says:

    mah flaviu un motor pe benzina care ii taie alimentare la 6100rpm la 3000rpm doarme mah nici nu are cuplu maxim sta in stand bye si cat ai vrea sa te tine ma fratiuc in 8 ani faci 300.000km daca meri bine in romania,daca meri foarte bine ii faci in 6 ani da ma indoiesc cat ai vrea sa tina loganu nu te supara??si trebuia sa ti iei 1.6mpi care avand motor mai mare va rezista mai mult timp,si daca faci atatia km era mai avantajos un diesel care sigur rezista 300.000km si pt un diesel e mult 300.000km incepe uzura mare si tu imi spui de benzina,sunt mercedesuri si bmw benzina care nu rezista 200.000 de km si tu nu esti multumit daca ai face 300.000 si cu motor de 1.400cmc,ia du te ma de aci

  21. flaviu says:

    si sa va mai spun ceva, noi comparam loganul cu masinile nemtesti (VW,audi,BMW,mercedes….)care noi au un pret de la 25000 euro in sus.dar vreau sa va spun ca am stat in italia vreo 6 luni si am condus tot felul de gozerii de masini chiar noi fiind din categoria preturilor mai mici si sa stiti ca mi-a fost dor de loganul meu.ce inseamna , trageti voi concluzia.

  22. flaviu says:

    sunt proprietar de logan 1.4i si imi place,e spatios si comod si daca sti cum sa il calci merge bine , avand in vedere ca e injectie nu se calca din prima pana jos cum spunea domnul Gore , in schimb eu fac multe curse la drum intins si nu sunt multumit de raportul vitezelor ca la abia 100 km/h are deja aproape 3000 rpm , ce sa mai spun de 120 sau 140 km/h, in felul asta se cam forjeaza motorul si sunt curios daca motorul asta ma tine macar 300.000 km ca eu ii fac cam repede.

  23. marius says:

    fratilor nu va mai spargeti in figuri atata….ia spuneti cu cat credeti ca merge loganu 1.4 laureate la 6000 rpm cu 185km/h si cu 150km/h in a 4-a….cine nu crede sal testeze…hai k va las sa va certati aici aiurea….si la banii astia ce masina noua iti iei????

  24. mihaiilea says:

    eu am bmw 530d si are 4500rpm si dupa aia ii line punctata pana la 5000rpm,poti merge in 5000rpm si am avut in a doua vreo 95 nu cred ca era 100 de km/h si el imi zice ca merge cu skoda de 90cp,ala habar nu are,normal ca daca ii zice tdi are turbo,si 0-100 ia loganu lejer,ca are avantaju de 6000rpm in loc de 4500rpm,are greutate 250 de kg in minus si aceasi putere da cuplu find mic te ia dupa 110-120

  25. ikar says:

    ….singura octavie fara turbo este sdi-ul care are 68cp,restul au turbo,la un 0-100km daca soferii sunt priceputi,iar masinile sunt echipate aman2 cu anvelpe d ac calitate,pe ac carosabil sunt sigur ca logan 1.6 castiga,in schimb la viteze mai mari sau la reprize octavia de 90cp arde rau de tot loganu sincer nu cred ca octavia tdi 90cp merge cu a2a la 100km,am av deosebita placere de a merge cu x3 3.0d si a2a la 4500rpm are cam 90km,insa nu stiu daca la dieseluri limitarea este la 4500rpm si nu mai sus

  26. mihaiilea says:

    sa sti ca nu exista 1.9tdi de 120cp,exista 1.9tdi urmatoarele modele 90cp,105cp,110cp,o fost 115cp dupa aia 130 si dupa aia 150 pe golf si bora si seat leon,si ca sa sti si tu variantele de 115,130 si 150 au pd care inseamna pompa pe fiecare injector diuse se numeste si la fel si varianta de 105cp care echipeaza modele le dupa 2005!deci nu sti nimic,si sa sti ca printre altele vb din cunpostine am avut bora 1.9tdi de 150cp 4 motion!!

  27. mihaiilea says:

    ma prostule!!esti tampit rau de tot,am zis ca 0-100 face loganu si pe drum intins face skoda cand ii lansata ca are cuplu mai bun!!!ma esti tanpit!are turbo intra pe skoda.ro intrea pe ce vrei!este 1.9tdi de 90cp de 110cp,de 115cp,130cp,150cp,si diferenta de puere ii data de presiune de pe injector!esti chiar prost du te intreaba la skoda,singuru diesel care nu are turbo ii sdi care vine de la super diesel injection!!dobitocu dracului

  28. InFUMuratul says:

    Ma tampitule!!! ca altfel nu pot sa iti zic… mai sus ziceai k ma faci cu loganul iar acum zici k sigur castiga skoda…coaie..esti 0… si ti-am mai zis… SKOTA octavia TOUR are 90 cai si NU ESTE TURBO… scoda care este TDI, adik turbo diesel injection, are 120 de cai….NU 90…(nu de alta dar el nu a condus in viata lui k nu are decat 14 ani)… DECI COAIE… ESTI TERMINAT… si sa scri ceva aici DUPA CE AI CONDUS MACAR 1000 de km…

  29. mihaiilea says:

    are 210nm la 2000rpm si 90cp la 4000rpm,am gresit

  30. mihaiilea says:

    ma de cand esti specilist in masini bmw 530d modificat al meu mere in treapta a doua 90km/h la 4500rpm si imi zici ca mere skoda in a doua la 100 esti prot mah/de curiozitate intre!skoda e mai grea cu are 1345 si loganu 1010 ii diferenta de 335kg!mah pe aceasi puere normal ca il faci 0-100 ma fraiere!tu conduci trannant sau ce?habar nu ai mah de viata ta normal ca mai incolo te face ca are cuplu 210nm la 4000rpm si se numeste tdi pt ca e turbo diesel injection deci are turbo intereseaza te!!esti chiar un infumurat si un prost!

  31. InFUMuratul says:

    Scuze…dar cu carrera 100 orice masina iti consuma mai putin… e cifra octanica mai mare… iti tre mai putina benzina k sa obtii performante bune…si yo am o berlina… si i-am pus carrera100…fuge mult mai bine…am prins cu ea 170 (cu benz normala se chinuia pana la 160), consumul in bucuresti mi-a fost de 7-8% fata de 10-12%cu benz normala, iar in afara consumul mediu mi-a fost de 6-7… park era diesel :D… dar tre sa mentionez k folosind aceasta benzina motorul s-a incalzit f repede (iarna nu ar fi rau) dar la o temperatura de 20-25grade afara in aglomeratie nu de putine ori imi intra acul de la temp apei pe rosu… (cu benzina normala nu trecea de mijloc indiferent de trafic)… recomand benzina asta la toti utilizatorii de masini pe timp de iarna… asta iarna cand erau -25grade mi-a consumat 20%… dar tre sa mentionez k eram singurul cu berlina prin oras:P si k foloseam benzina normala… cu carrera100 probabil ramaneam in 10-15%… sau poate si mai putin pt k incalzeste f repede motorul…cat despre filtrele de ulei si uleiul folosit… se simte si asta…dar nu cine stie ce.. yo merg numai pe mobil… si trege mai rotund… se aude mai frumos motorul…dar nu mi-a scazut consumul si nici nu trege mai tare… ENJOY

  32. dragos says:

    maina prezentata este exact modelul pe care l-am cumparat eu (si probabil majoritatea proprietarilor de Logan) acum un an si jumatate.
    Vorbid despre “asezarea motorului”, nu pot sa spun decit ca (cel putin pentru masina mea) evolutia a fost fantastica in termeni de consum si agilitate.
    La inceput mi s-a parut cam lenes… dar dupa 5000 de km, dupa schimbarea uleiului (am pus la 6500 Km un ulei full sintetic Mobil1)consumul mixt si raspunsul motorului la o acceleratie fortata si sustinuta sau imbunatatit extraordinar. Exemplu:
    1. resetare date calculator de bord;
    2. o saptamina de codus in Bucuresti (zilnic): 8,1 la 100/km;
    3. urmat de un drum la Olanesti (via Pitesti, Rm. Vilcea): consum pe autostrada la 145 km/h (3800 rpm) de 7.3
    4. La intoarcerea in Bucuresti consumul mediu era de 6.1

    Trebuie sa mentionez ca benzina folosita a fost Petrom Top 99 si OMV Carrera 100. Va sfatuiesc sa folositi numai benzina de calitate… va garantez ca merita si se simte la drum.

    Respect

    D

  33. InFUMuratul says:

    mihaiilea asta habar n`are de masini fratilor… o fi omorat si el un logan… si probabil sta cu ceasul rolex si masoara secundele in care prinde el suta… imi pare rau k nu am mai intrat sa vad comentariile k iti raspundeam mai din timp… 1. skoda de 90 cai nu e turbo… aia turbo are 120… :D… si oricum dieselul are cuplu mare la turatii mult mai mici… si ink una…du skoda treci de suta din treapta a 2-a… asa k nu vad cum ma iei tu cu loganul tau… poate doar daca ai NOS, turbokompresor si pleci cu a 2-a…atunci poate trage mai binisor…:D… oricum raportul de trepte lasa de dorit la logan… cu orice masina de 90 cai in mod normal in treapta a 2-a ar trebui sa poti trece de suta… dacia e buna daca nu vrei sa bagi bani multi intr-o masina… asa mai bine mai pun ceva si imi iau un mitsubishy lancer… la un motor de 1.6 nu ma duce mai mult de 14.000… si aia o duci in 8000 de ture in siguranta…
    ENJOY

  34. mihaiilea says:

    deci la firma are 5 loganuri si skoda octavia!!daca esti curios firmele se numesc superforta si transelectronic!oki si masina lui e bmw 530modificat din 2005 nou nout,daca vrei iti trimit poze sau ce vrei tu!nu sunt invidios dar eu zic ca e o masina buna pt bani ei!no tu iti permiti megane majoritatea nu isi permit nici macar un logan de 6000euro,daca vrei eu ti am zis si mama mea are tucson 2.0crdi de 155cp,no si mama o avut logan pana acuma 5 luni un 1.6mpi pe care am pus si eu mana in curte la mine!

  35. ikar says:

    fara suparare,pana acu spuneai ca detii logan,acum tata are bmw 530d tunat,frumos…pt o pers la 40 si ecva ani,pana la urma incep sa cred ca nu ai nici una din cele enumerat,da,urmatoarea masina pe care o voi lua nu va face nici macar un 525d netunat

  36. mihaiilea says:

    pe mine ma fac ca nu am carnet ca am 14 ani fiule dar tata are 530d modificat de 310cp si 700nm deci ma indoiesc ca il faci tu,o facut s4,m3 si alte masini tari si mere maxim in jur de 275 pt ca i s o scos limitatorul,ii manual are a 2 turbina un ecu si sistem evacuare fortata,vrei o cursa,80-120 bate m5 are 4.1 secunde si m5 de 507 are 4.5 deci pvestim alta data oki si nu vb despre cine nu sti,oricum si eu aleg meganu dar cel 1.6 16 valve te face fara supi are acelasi motor si cutie si ii mai usor no scuza ma daca te am deranjat sau insultat!scuze!

  37. ikar says:

    cata invidie…ma face doar la 0-100km,mai departe megu o ia inainte,oricum pe tine te fac ambele…..iar peste cateva sapt nu ma va mai face nici una

  38. mihaiilea says:

    ma omule oricum e mai rapid meganu tau dar sunt apropiate oricum amu e logan 1.6 16valvz care e mai usor si face in 10.2secunde 0*100si te face

  39. Aurel says:

    Ceasu meu este de 1:36 dimineata..stau de cateva ore bune pe net, caut citesc..ma interesez..si din cate am citit si vazut o sa imi iau pana la urm. un Logan de 1.4 ..poate pe viitor cine stie..iese ceva mai bun si se poate schimba si mai adaug ca se poate face frumos un Logan..dupa cate ati vazut in ziua de azi numai sa dispui de bani ..daca nu ..usor usor..oricum masina noua e masina noua..cum zicea cineva de mai sus..garantie..service-uri ..este Romania in asta traim..totdeauna este loc de mai bine asa ca..va salut..si multumesc in aceeasi masura! Numai bine!

  40. ikar says:

    omu,lasa-i pe aia de pe renault.ro,eu am meg fara facelift cu 1.6 16v 115cp 152NM/4200rpm si 1260kg de pe talon si 11.1s din ce scrie in carte,e vb de 280kg dif si 25Nm…la o liniutza conteaza f mult raportul kg/Nm….si mie tare imi e ca alea 11.1s is valabile doar cu ASR-ul cuplat…..acu nush ce sa zic si cu datele din carte,dc posesorii de super-nova zic ca fuge mai bn ca solentza,mai bn ca logan 1.4 si sta cel mai nasol pe hartie….super-nova 0-100=14.5s,logan 1.4 0-100=13s

  41. miahiilea says:

    diferenta este te rog sa ma scuzi de 195 de kg,oricum meganu e clar superior

  42. mihaiilea says:

    omu,eu nu stiu ce sofer esti deci nu comentez!ai 110cp pe situ renault.ro,si ai 10.9 secunde 0-100,si ai 150 de kg in plus fata de logan,are 980de kg si 90 de cp aia ii 1 cp la 10.88kg,la tine ai 1175 si 110cp ai 10.6,si cutie mai buan de viteza,16 valve pe 4 cilindri in loc de 2 deci raspuns mai bun,turati mai mare un pic si nerv in plus,deci ii diferenta de 0.6 secunde care ii ceva,in formula 1 se discuta 1 secundaa la 4km aici se discuta de 0.6 secunde nici pe 200m,e mai tare meagnu da nu il iei la km pe ala cu loganu cu maxim 2 lungimi de masini poate mai mult un pic

  43. ikar says:

    nu stiu ce sa zic poate ca tu esti un sofer mult mai iscusit fata de altii,eu am un megane2 1.6l 115cp 11.1s pe hartie,sincer loganu 1.6 nu se tine dupa mine la un 0-100,sa n mai vb de la 100 in sus(iar daca mai fac o liniutza,noaptea in oras,cand mai vad un nervos la semafor,nu scot nici rezerva nici bancheta si nici nu las 4-5L in rezervor)

  44. mihaiilea says:

    personal iti zic ca ma scos 11.4 0-100 masurat concret,depinde de sofer,un preten nu o scos mai bine de 13 niciodata da nici nu o trecut de 5000rpm,depinde cum pleci si daca ii dai in blana 6000rpm,trebuie sa recunosc maisna are pneuri michelin care is adevate nu montana care ti le da in serie sau ce dracu iti da!

  45. mihaiilea says:

    personal iti zic ca ma scos 11.4 0-100 masurat concret,depinde de sofer,un preten nu o scos mai bine de 13 niciodata da nici nu o trecut de 5000rpm,depinde cum pleci si daca ii dai in blana 6000rpm,trebuie sa recunosc maisna are pneuri michelin care is adevate nu montana care ti le da in serie sau ce dracu iti da!

  46. ikar says:

    darga mihaila nu mi se pare corecta comparatia logan 1.6 si octavia 1.9,una e diesel,alta-i benzina,una are aproape 1300kg,alta 1000kg,deci la o liniutza mi se pare corect ca loganul sa o ia inaintea skodei,oricum la drum intins nu poti sa te tii dupa skoda,iar la reprize nici atat,dieselul pana intra turbo are o perioada”moarta`dar si cand intra……iar treaba cu 0-100km/h=11.5s 1.6mpi /13.0s 1.4mpi ramane doar pe hartie,realitatea e alta

  47. mihai says:

    mai Marian…scuza-ma,nu trebuia sa o iei personal,n-am vrut sa te jignesc sau sa te acuz de ceva.Nu sunt proprietar de Logan si nici n-am sa fiu.Apreciez doar faptul ca a inceput sa faca si Dacia masini la standarde europene.Ca este inferior altor masini…aia e….Loganul e un inceput,un inceput destul de bun zic eu,desi sunt de parere ca la cat costa se putea mult mai mult.Are o aerodinamica foarte slaba si asta afecteaza si consumul si performantele.E spatios dar cred ca se putea obtine acelasi spatiu interior la o aerodinamica mai buna(parbrizul e aproape plat iar stalpii laterali sunt aproape verticali,ca la Fiat Multipla)Nu discut finisajele interioare zic doar atat…chiar si daca ar fi schimbat doar culoarea plasticului folosit si tot ar fi redus din aspectul ala de ieftin.Dar asta e…comoditatea,dezinteresul,si mentalitatea ca “las` ca mere si asa”.Scuze inca o data,dar n-am nimic personal cu tine

  48. Marian says:

    Mai Mihai este exagerat sa ma acuzi ca nu mi-a placut Loganul pantru ca nu prinde sute de km la ora

  49. Marian says:

    Nu imi doresc masina sport. Vreau doar sa fac depasiri in siguranta pe drumurile din afara localitatilor. Amfacut cu Loganul un drum Bucuresti – Arges. Acelasi drum l-am facut si cu SuperNova. Loganul abia tragea pe serpentine fata de Supernova. Cand faci o depasire cu Loganul, la drum intins, trebuie sa stai bine cu inima. Este foarte stresant sa te gandesti : oare o sa reusesc? Nu trebuie sa ai masina sport ca sa faci fata unor situatii obisnuita din trafic. Oricum, cu toate acestea, Loganul este mai reusit decat Supernova datorita caroseriei, amortizarii si finisajelor. In ores e OK, dar in afara este un dezastru

  50. mihai says:

    Pai mai Mariane dar si tu esti culmea.Pai pe tine daca te intereseaza demarajul,viteza,depasirile de ce nu iti iei o masina sport?Nici Loganul nici Supernova si nici Aveo nu sunt masini sport.Astea nu sunt masini concepute sa alerge cu sute de km pe ora si sa atinga suta in sub 10 secunde.Deci pana la urma de ce te intereseaza asa de mult demarajul?Ai nevoie de o berlina clasica de familie sau una sport?Tu stii mai bine ce vrei de la o masina.

  51. marian says:

    Am avut acest Logan si am facut cu el cam 6000 km. Nu mi-a placut ca nu are demaraj si nu poti face depasiri cum trebuie. Am avut si SuprNova 65OOOkm.Aceasta avea demaraj mai bun.
    Am vandut Loganul si am luat Chevrolet aveo. Nici nu se compara. Demaraj f bun ( 95 km/h in treapta a 2-a la aprox 6200 rot/min ), depasiri in siguranta iar interiorul asa cum trebuie

  52. george says:

    nu merita , la o masina de 8000Euro sa ai probleme ba cu zgomotul din interior ,ba te trezesti cand ti-e lumea mai draga ca nu citeste cipul si stai si te rogi de ea sa porneasca,si multe altele .
    mai bine iti iei Cielo ca e mult mai capabila decat MIZERIA DE LOGAN 1.4MPI.
    Am citit multe pareri si mi se pare prea de tot sa lauzi o masina cum defapt nu este.

  53. george says:

    lasati vrajeala soferilor si nu mai faceti reclama mascata Loganului 1.4MPI ca e varza.Am 18000 cu ea si zbarnaie plasticele in interior,geamul daca il ai deschis putin in mers vibreaza de zici ca se sparge cat despre mersul la deal E GROAZNICA.Forta pauza.deloc. intr-o depasire trebuie sa o urci in 4000-4500rmin sa se miste ,CE DRAQ SA FIM SERIOSI ASTA E O MIZERIE CARE COSTA MULTI BANI.

  54. mihai says:

    Mihai ivd4ever E posibil si nu ma mira.Dar probleme apar si la alte marci mult mai “cu pretentii”.Aici in Norvegia am vazut BMW seria 1 cu chederul stanga spate cazut (nu stiu de ce poate o fi fost vina proprietarului poate nu,repet nu stiu)insa daca nu ma crezi iti pot trimite poza.Deci nici nu ma mira ca Logan are probleme de genul asta.Dealtfel ma gandeam mai de demult ca desi a fost proiectat de Renault Loganul tot nu ar fi putut sa nu aiba vechea problema specifica unei Dacii…….rugina.Ca o fi asta un caz izolat sau nu asta nu stiu insa ceea ce stiu e ca daca nu au putut sa ofere aspect si performante din cauza costurilor atunci in mama lor de nenorociti macar tabla si vopseaua sa fie de calitate!!!Oricum repet nu ma mira ce am vazut pe daciaclub.ro

  55. mihaiilea says:

    mai omule vb de logan 1.6 mpi care este pe benzina si este limitat la 6100 rpm,cel diesel are turatia maxima de 4500rpm desi un diesel la 4500rpm e mai turat decat un logan 1.6 la 6100rpm,motoru diesel e de turati mai mici cu cuplu mare,iar cel pe benzina are cuplu mic dar e motor de turatii

  56. RAOUL says:

    Poate4 500 – 5 000 dar nu 6 000rpm ia las-o mai incet mai mihaiilea cu rpm!!!

  57. CRISTI 13 says:

    sint curios dc. nu explodeaza Loganul in vit. 1 la 6.000rpm.sa ma anunti te rog.Eu am unul diesel asa ca nu am curajul la asa ceva.

  58. mihaiilea says:

    mai infumuratule 90 cp sunt 90 cp sau esti prost!!ca sa meri cu loganu ala tare,ca si cu octavia trebuie sa chimbi vitezele in 5500rpm??ai facut asta?octavia e turbo are cuplu mai mare!!uita te in catalog si vezi ca loganu are 11,5 0-100km/h si octavia are 13 secunde 0-100km/h deci esti mincinos si rautavios!!eu iti arat ca fac o linie cu loganu ii dau viteza 1 6000rpm am cam 45de kh/h ii dau viteza a-2-a 6000rpm o duc in 80 km/h si ii dau viteza a trei-a 6100rpm si o duc in 130 si vreau sa ti arat ca skoda aia a ta nu mi vede numaru!ai banii sa faci pariu?are tata la firma atat skoda 1.9 tdi 90 cp si logan 1,6 mpi!vrei sa facem ma anunti!da pe baii vreau sa ti arat ca sa te calmezi!

  59. stefanel says:

    ford focus 2004 7400E 120 mii km betonnnnnn sa nu mai vbim de consum 😀 5 %

  60. stefanel says:

    ford focus 2004 7400E 120 mii km betonnnnnn sa nu mai vbim de consum 😀 5 %

  61. Marian says:

    Acuma cateva zile am vandut masina asta in piata.Am fost foarte dezamagit cand am vazut ca incepe sa se cojeasca vopseaua de pe aripi.Nu am mai asteptat sa fie asa vizibil si am dus-o in piata si am dat-o cu 7500 numai sa ma scap de ea.Am mai pus 2500 si mi-am luat un Ford Mondeo din 2002 care se comporta excelent si nici nu se compara

  62. InFUMuratul says:

    Apropo…cik francezii sunt deranjati de logan (renault)… cik din cauza logan au scazut fff mult vanzarile la clio…. (cinstit…clio e urata cu spume)… Am inteles k o sa o lase mai moale cu loganul… voi ce ati auzit???

  63. InFUMuratul says:

    Yo am o dacie berlina cu motor 1,4l…. mere binisor dar la turatie zici k e tractor… YO unu am testat si un logan 1,6 si o super nova…. pe linie dreapta mi s-a parut destul de puturoasa logan (super nova m-a bagat in scaun de nu m-am vazut)… iar la logan pentru un motor de 1,6 de 90 de cai mi s-a parut fff puturoasa (am mers cu un diesel de 90 de cai…o octavia…scuze…dar nu incape diferenta….) Iar de viteza…dupa ceva vreme am luat 180 cu logan 1,6 (cu octavia am prins 130 mai repede decat am prins cu logan 90…)… Cat despre viteza maxima…scuze…dar mai multa senzatie faci cu o berlina din 95 la 160 decat cu un laureat de 1,4 nou noutz… e verificata frate!!!!
    Cel mai mult la logan mi-au placut dotarile…pentru asta isi merita pretzul…dar ,motorizarea nu m-a incantat…:D (ce mi-a placut la logan k are tabla foarte tare pe spate.. am vazut un accident…unu cu o berrlina a intrat intr-un logan… loganul abia s-a indoit putin la spoiler…dar berlina se facuse zdrente… bagase radiatorul in motor….:D)

  64. Mircea Busuioc says:

    E Dacie mai.Este o vorba la români “Las-o ma ca merge asa”asa au zis si zisii “ingineri” de la Dacia.Eu cred ca au vopsit dacia ai cu pistolu si cred ca toate asa se vopsesc

  65. Mihai says:

    Eu zic ca e jenant sa rugineasca vopseaua dupa 5600km.Sa va convingeti pun un link aici.Daca Robert crede ca fac reclama il rog sa imi stearga postul.

    http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=25123

  66. Adrian says:

    De 100x o masina din occident decat sicriul asta pe roti.Chiar daca e plin de passaturi in Romania mai bine stiu ca dau 10.000 pe un passat decat 8000-9000 pe un Logan.Cu BMW nici nu se compara

  67. Mihai says:

    Cred ca multi prefera o masina din occident SH din 2002-2003 decat un Logan nou.Cel putin eu am preferat un BMW 520d(E39) din 2003 cu 17.000 euro si stiu ca daca ii fac revizile la timp tine si 900.000 km.Nici nu exista termen de comparatie te poti inscrie in curbe si cu 160 si pana la 210 mai este mult si bine.Asta e parerea mea.Ce e facut de nemti e facut de nemti

  68. ali says:

    Eu am Logan-ul Pref. de 1.4mpi din octombrie 2004 si sint f multumit.Sint destui care gasesc fel de fel de “defecte” la aceasta masina,dar nu ei sint vinovati ci nepriceperea din ei si visele ca o masina veche din occident de 2-3000 de euro e mai buna(da bine la tipe).E buna si sta bine si in cele mai grele curbe si inca la viteze adevarate.

  69. marci says:

    Nu stiu de ce va stresati,ca au trecut vremurile cand cumparai masina pe viata.In prezent o iei pe 5-10 ani cel mult,perioada in care daca circuli normal nu faci mai mult de 100k sau 200k.Cred ca la logan o sa tina motoarele fara pb. pt. ca si-au demonstrat fiabilitatea pe modelele Clio.

  70. Mihai says:

    Mai omule daca ii faci revizile la timp si te comporti cum trebuie cu masina imposibil sa nu tina un motor de opel 600.000

  71. mihai says:

    ma omule cum dracu sa tina 600.000 de mii ma,da ii diesel ma si nici asa nu tine,si oricum dieselu are o perioada de rezistenta dubla din cauza turatiei scazute,si temperaturi motorului mai mici cu 2-4 grade,da ma loganu eu nu ma astept sa tina 400.000 dar daca tine 300000 ii foarte bine,crede ma!!!!

  72. Mihai says:

    Ma bucur pt achizitionarea voastra.Logan e o masina destul de buna dar dupa cum am auzit motoarele tin foarte putin comparativ cu alte motoare (aici nu includem BMW si Mercedes-Benz).Am vorbit cu un dealer si mi-a spus ca motorul de 1.4 daca ii faci reviziile la timp(schimbat ulei,filtre…etc)tine cam 350.000 km.La un Opel Astra 1.7 DTi tine cam 600.000 e o diferenta destul de mare

  73. Radu says:

    scz am uitat cum se scrie firma…nici un nume clar d pronuntat bun nu are :D:D

  74. Radu says:

    Deawood…si a da…multi vb fara sa stie ceva despre Logan…vb sa se afle in treaba tot aia care nu tre` vb

  75. Radu says:

    am de zis si eu ceva…cu toate ca am numai 16 ani…parintii mei si-au luat un Logan d 1.4 mpi….si suntem foarte multumiti de ea…in comparatie vechiile dacii nici nu se compara…si da lectii Cielo-ului,Matizului….si celorlalte masini d la Dewood

  76. mihai says:

    va tot da ti destepti invidiosilor cu solenza voastra,pe care il tine pariu solenza 1,4mpi cu logan 1,6mpi e prost are 15cp in plus,16 nm in plus si nu stiu ce sa ti spun kg are doar 1010 kg alti zic ca are 980kg,deci iti garantez ca ia solenza si la sprint si la viteza,solenza e o masina de 13 secunde 0-100km/h si vit maxima 165km/h iar loganu are 11,5 secunde 0-100km/h si 175 vit maxima.oricum e mai tare loganu si nu consuma mai mult de 9 litri garantat,o revista de specialitate a facut test si ma corectez au masurat 11,6 secunde 0-100km/h,iar la solenza este 13,4 secunde 0-100km/h.care e mai tarte desteptilor???

  77. Mihai says:

    misha nu pot sa spun ca e chiar asa urat Logan`u.Dar este ceva ce nu imi place.Eu lucrez in occident de aproape 7 ani si am condus multe masini.Pana acuma am dedus un lucru:Dotarile full la logan sunt chiar si la Ford Focus sunt standard sa nu mai vorbesc de full options care e dotat cu ce vrei.Dupa mine pt romani nu e o afacere de milioane sa cumpere masina noua.Acuma sunt care castiga mii de euro pe saptamana aceia isi permit sa isi cumpere limuzine.Cel putin eu as alege un Ford Mondeo din 2002 cam la 9000 euro si e aproape full.Fiecare ce alege.Eu am un 520d din 2002 SH.Daca cumperi masina noua..in momentul ce ai scoso de pe portile uzinei a scazut cateva mii de euro.Nu vreau sa ii jignesc pe cei care au Logan dar asta e pararea mea

  78. Cur Murdar says:

    Comercializez embleme auto pt orice marca si model.Noi sau second-hand.Marfa este din import.Preturi pt toti soferii! Pt comenzi scrieti pe adresa mentionata.Succes in trafic!

  79. misha says:

    mai baietzi. care mai de care ne dam cu parerea despre logan – e urat, efrumos, e naspa, arata bine, etc,etc. dar hai sa va zic si eu una : de ce se vinde in draci in europa de vest? de ce timpul mediu de asteptare pt. un logan este acolo de 2 luni? de ce nu-si cumpara “oamenii din tarile civilizate” MASINI si nu loganuri? totusi aceia sunt oameni civilizati nu lumea aIII-a cum zice cineva. personal conduc un ford focus din iunie 2004, am facut cu el 92.000 km si vreau sa va spun ca scaunele de la logan sunt mai comode decat la focus, chiar daca am incercat sa reglez scaunele de focus in toate pozitiile posibile. materialele folosite la focus au cam aceeasi calitate ca si la logan, executia este superioara, la fel ca si motorizarea si suspensiile. comenzile de asemenea sunt facile. tatal meu are un logan 1.4 la care primii 500 km i-am facut eu si am ramas placut impresionat de performantele care le are. frantzujii au dat lovitura cu loganul, au scos o masina cu un raport pret/calitate foarte bun. avand in vedere ca natura mama ne-a inzestrat cu ratiune, aceasta ne va ajuta pe fiecare din noi sa luam o decizie – cine vrea logan, isi ia logan, cine nu…are de unde alege, resurse sa fie.

  80. Erdei Calin says:

    Dacia logan este o masina exrtaordinara,foarte frumoasa. Chiar daca are motor de 1,4MPI sprintul este mai mare fata de altele straine!!! Voi ce ziceti despre ia?

  81. Erdei Calin says:

    Dacia logan este o masina frumoasa shi ieftina !!! Eu am deja una shi sunt super multumit de ia ,merge super!!!! Nu stati pe ganduri,luati-va shi voi una!!!

  82. angello says:

    bine caline!!!!! ai dreptate!!!! dak ne dai bani ne cumaparam si noi una!!!! pe bune :-p :-p :-p

  83. Erdei Calin says:

    Dacia logan este o masina frumoasa shi ieftina !!! Eu am deja una shi sunt super multumit de ia ,merge super!!!! Nu stati pe ganduri,luati-va shi voi una!!!

  84. Erdei Calin says:

    Loganul este o masina perfecta pr romani!!!

  85. marian says:

    am Logan 1.4 Laureate ded 8luni. Are 6000 km . Am fost multumit de el avand in vedere ca am avut Supernova inainte. Este o Mare diferenta intre ele. Daca nu aveti decat fix pt Logan luatil ca n-aveti ce face. Daca aveti ceva in plus NU-L LUATI. Tehnologic Loganul e sub Solenta, are punte rigida pe spate, discuri de frana pline pe fata, n-are bara antiruliu, iar cutia de viteze e pentru alte motoare. Eu cred ca francezii de la renault isi bat joc de noi.Cu toate acestea e cea mai buna Dacie, dar e departe de cea mai slaba masina straina din clasa ei.
    Eu am dat pe Logan 2000 euro avans, si o rata de 170 pe luna pe 4 ani cu valoare reziduala de 20 la suta. Acum l-am vandut si am comandat o coreana Am dat 2770 avans cu rata de 210 pe luna, pe 4 ani, si val rez de 20 la suta .Pretul cip 8700 euro. Am facut test cu ea si e mai buna.

  86. gaby says:

    desi nu ma prewa priveste
    destul de buna

  87. RaZvAn says:

    loganu e o super masina la pretul asta spunetimi ce gasiti mai bun? eu am logan din a 2-a serie facuta in tara adik cam de un am jumate si are 20000 de km si nimik nu bate pe ea si de consumat nu prea consuma numa in orash in jur de 8% motorul de 4 litri si in interior se aude putzin motorul peste 3500 rpm dar nu e un zgomot urat e un zgomot care il percepi k pe un sunet frumos. eu sunt fff. multumit de ea!!! si nu imi pare rau k mi-am luat LOGAN!!! dak vreti sa va luati masina astia la care nu va plac LOGANELE luativa si voi o dacie din 1974 sa vedeti acolo masina

  88. mihai says:

    se tot spun prostii.loganu e chiar aprig pt 90 de cp dar isi obtine puterea la turatii inalte schimb ati viteza in jur de 5800rpm si o sa ramai inpresionat de putere.totusi problema este ca suna tare iar multi nu forteaza!!!eu iti garantez ca nu se tine nici o solenza dupa tine,am fost cu unu si o mers cu 185 de km/h pe autoostrada,am mers intra-a treia viteza cu 125km/h dar suna ca o masina de curese aia ii problema,la banii ei logan 1,6 ii foarte bun iar motorul are potential bun!!!loganu la regim de 170-180km/h pe autostrada a luat 8,2l nu mi se pare mult!!!e o masina bun iar pot sa spun ca am fost cu masini foarte tari ca bmw m3,bora tdi de 150cp,bmw 535d de 272cp,mercedes c320 si 735i si pot sa spun ca e o masina buna crede ti ma!!!!

  89. xtreme says:

    Esti liber sa-ti cumperi ce masina vrei, de aceea sunt mii de modele. Am un Logan 1.4/L si SINCER nu am ce sa-i reprosez . Suntem o tara din lumea a III-a si nu vom avansa atat timp cat exista incultura si indisciplina. SA TRAITI ! ! !

  90. xtreme says:

    Esti liber sa-ti cumperi ce masina vrei, de aceea sunt mii de modele. Am un Logan 1.4/L si SINCER nu am ce sa-i reprosez . Suntem o tara din lumea a III-a si nu vom avansa atat timp cat exista incultura si indisciplina. SA TRAITI ! ! !

  91. Andrei says:

    baieti , eu vreau sa-mi iau un logan 1.4 laureate si sa mi-l modific intr-un salon de tuning . ce spuneti , cu 2000$ reusesc ?

  92. ady says:

    parerea mea este ca logan e foarte urita si nu merita bani .am condus este o mizerie care arata ieftin numai cind m-am uitat la bordul ala nu imi venea sa cred cit de oribil arata .eu cred ca oamenii o cumpara pt ca o pot plati in rate uni din ei restul sunt prosti.am vazut ca vorbea cineva despre golf3 aia este o masina foarte buna si are pret intre 3500-5500euro .merita toti bani iar despre tine aleXpeed cu emblema de bmw sa fim seriosi ala este rege pe strazi frate cum poti sa spui asa ceva nu te supara .iar la bani la care se vinde logan cred ca sunt multe alte obtiuni pt masini second hand

  93. Dany says:

    bai sincer sa va spun,sunteti niste moldoveni prosti! punct .

  94. aleXpeed says:

    daca avea emblema de bmw, nu ati fi criticat asa masina, dar pe unii ai deranjeaza k pe ea scrie DACIA!!!!!

  95. aleXpeed says:

    Tata are un logan 1.4l cumparat pt taximetrie, dar nu asta e important, a doua zi dupa ce a primit masina de la dealer a fost la zalau sa-i faca rodajul, mai mult de 80kmh nu ia dat dar este remarcabil faptul k la sfarsitul drumului computerul de bord indica un consum mediu de 4.9l la 100, si nu va mint, k am fost si eu cu el!!!!! cat despre logan, ca marca ma refer, in loc sa ne multumim cu ce avem noi romanii, ne uitam la germani!!! pt drumurile din romania, e foarte buna, sa va luati mertzane sau bmw-uri scumpe si sa le rupeti in gropi, si sa vedeti care e mai usor de intretinut!!!6 ani garantie la tabla pt logan!!!!!

  96. Schet says:

    Doreste cineva o emblema de Logan?pret 20$.

  97. alex says:

    ba frate nu ne mai vinde noua gogosi ca mere rabla de Logan 170km/h la o turatie de 4500…asta sa o zici la unu care e pe clasa 1

  98. ionutz says:

    Am Dacia Logan Laureate de 1.4l shi sunt f multumit de el……………franele excelente……i-am facut test la munte prin serpentine shi n-are nimik.
    Yo zic ca la 7630 euro echipata cu aer conditionat, proiectoare de ceatza, computer de bord este nemaipomenita…Consumul mediu este de 6.4l mixt, iar in oras nu depaseste 11litri(depinde cum bagi piciorul)…I-am dat maxim 170km/h la aprox 4500tr/min iar pana la 5500 mai e destul…multa bafta!!!

  99. boby says:

    hm, eu am un CLK 320 si nu se compara cu Loganul….ca cam asta mai zice cate un prost care se baga pe aici aiurea……
    baaaaaaaaa….numa baturi in cap….astia nu vad ca un logan e 5.900…pomana,,,,vorba lu unu “care ai de aruncat un logan la il prin eu”

  100. SOR 77 says:

    BAI FRATILOR SI EU IA-M DAT LA LOGANUL MEU 1.6 190KM/H.MAI MULT NU A VRUT…

  101. iulian_73 says:

    Ar mai fi ceva:in mers la balans,nu foarte mare,se aude un “kitait” pe partea stanga(cred eu).Masina este in garantie dar daca are cineva vreo parere,ii foarte multumesc.Ar fi ideal sa cam stii ce sa spui la service.

  102. iulian_73 says:

    Ma poate ajuta cineva:se poate monta aer cond. pe un Logan Ambiance? se merita? apar ceva probleme? pret? sau trebuia cumparata cu aer?

  103. TigerMAN says:

    Bah, pentru taranii astia care habar au ce inseamna o masina! Ce kilu meu vb daca nu cunoastetzi! Vb numai stiu cui, umblati cu RATB-ul si voi criticati o masina care nici macar nu v-ati urcat in ea, dar sa mai si mergeti…Eu am o Solenza si am vreo 11.000 k ea! Sunt extrem de multuit! Vreau sa zic ca are un demaraj f bun tinand cont ca are motor de 1400 cm3…Despre Logan 1.4 la motor nu prea e diferenta majora, e acelasi motor, doar ca este euro3! Vreau sa mai imi iau un Logan de 1.6, am mers cu el, este adevarat, se aude cam tare motorul la turatii maricele! Dar este OK. In plus am mers maxim cu el 150km/h dar dupa motor, se parea ca se mai ducea! Pentru cei care sa faca liniutze si mai stiu eu ce cu el si il critica atat, parerea mea e sa-si ia ceva potrivit pentru asa ceva! Loganul este o masina de familie pe care o folosesti sa te deplasezi in conditi normale, nu sa te iei la intrecere la semafor! Ce mi se pare aiurea este ca au pus discuri pline la frana! E un micutz pas inapoi asta as spune! Daca au pus pe Super Nova si Solenza, ar fi trebuit sa puna si aici!! Si apropo, multi mi-au spus ca Loganul are un limitator la pedala de acceleratie!! Kestia asta kiar nu am bagat-o de seama! Este adevarat!!? Cam asta am avut sa spun!

  104. aurel says:

    mai, ce sa zic, cand te urci dintr-o dacie din 86 in care ploua, fara caldura si in 4 trepte intr-un logan de 1,4 laureat, credeti-ma se simte o diferenta enorma…
    nu am decat vreo 1200 de km, din care cel putin 700 numai in oras si un consum de 7 la suta..
    e adevarat ca la finisaje sta cam slabut; vad ca nimeni nu a pomenit de vreo problema la partea audio; la mine cel putin, radioul are niste intreruperi de sunet si nu din cauza lipsei dde frecventa, habar nu am de la ce…iar,ce-am mai observat eu e ca apa de la stergatoare vine cam greu in dreptul soferului cel putin la primul impuls…si mai arunca si prost apa ,oricum important este ca s-a facut un pas inainte..

  105. mircea says:

    am un logan laureat 1.4, am facut 4500 km, mi s-a parut cam greoi la urcat pe serpentine, uneori nu intra in marsarier din prima, consumul mediu este de 7.5 L si am fost cu el si prin tara si prin oras, de destul de multe ori cu aerul conditionat pornit. Cam proasta vizibilitatea la curbe din cauza grosimii stilpilor cabinei, in schimb buna stabilitate in curbe, am atins cu ea 168 km pe ora, dar cred ca mai putea -oricum, turatia era aproape de maxim, iar turometrul nu are zona rosie (am turat-o atit cind avea cam 3500 km). In depasiri mi se pare putin cam greoaie. Frinele sint bune, dar la viteze mari are tendinta sa patineze usor. Am incercat, fiind un suflet fara mila, sa ajung la padina cu ea, pe drum forestier, a urcat destul de bine datorita si garzii de la sol de 15 cm, totusi m-am intors la un moment dat, dupa ce am patinat pe niste pietre. Fiind pasinat de munti vroiam sa imi iau o lada niva (4×4) inainte, dar am ales loganul. Nu stiu iarna cum o sa se comporte, prin zapada, frina de motor pare destul de ok.

  106. raptoru says:

    Sa traim ….bah fratilor nu o mai criticati ma pe biata masina , ca vorbiti in necunostiinta de cauza …..probabil ca majoritatea dintre voi nu aveti nici macar 18 ani …..eu am un laureate de 1.4 si sunt f. multumit de ea …..si in schimb masina noua e masina noua …iara aia care zic ca isi ia din partea aia second sa-si ia frate ca eu sunt patit cu second hand ..in rest MULTA SANATATE si nu mai vb aiurea !!!!!!!!

  107. costyn says:

    Parerea mea este ca Loganul este una dintre cele mai bune masini din romania(la ora actual) in raportul calitate/pret!!de retinut pt toate saraciile care merg cu autobuzul :::LA 8000 DE EURO NU MAI GASESTI MASINA NOUA CU GARANTIE SI MAI ALES FULL OPTION!!!!!!

  108. radu says:

    bai oameni buni am o solenza si chiar as vrea sa ma pun cu-n logan dc esti din bacau …………..logan=ZERO

  109. marin says:

    Stimate domn JOHNNY_B si eu traiesc prin straini de 15 ani, dar nam uitat de unde am plecat.Referitor la masini? am avut si am la ora actuala ,aici in italya, DACIA. Eu cred ca tu ai uitat de unde ai plecet. Cunosc multe persoane care mergeau pe jos acasa si aici fac pe iei ca au masini straine domnule te joci!!!!
    SA TRAIM BINE VA SALUT

  110. Vasy says:

    am un golf 3 cu motor de1,8i 100cp,dar la ture mari nu se aude motorul ca si in logan cand sta la relanti.chiar si la viteze mici se aude motorul.

  111. George says:

    intr-un bar intra 2 barbati. unu zice: hai sa bem ceva
    – nu pot ca sunt cu masina
    celalalt:
    – eu pot ca sunt cu Dacia.
    ***************************
    tot ce va pot spune este ca nu agrrez dacia cu toate ca am avut candva, si nu din alte motive decat estetice ( nu am condus Logan) dar o sa va zic(virgula) ca la munca exista un lot de dacii berline pe injectie care au 300.000.-350.000 km la bord fara a li se umbla la motor.sunt masini de ambulanta. treaba este ca nu testam o masina cu cat fuge ci mai intelept este sa o testam cat de fiabila este in timp.Asta trebuie sa faceti la Logan. costurile ulterioare face ca o masina sa fie un model bun. si nu uitati ca fiecare din noi a fost la un moment dat in posibilitatea de as dori macar o bicicleta sa ajunga intr-un loc anume. treaba este ca Loganul este o masina fara pretentii cu dotare si disign dupa banu dat. dai mai mult… cumparati o masina mai buna. dar daca nu ai bani de alta scumpa e foarte bun Loganul. 🙂 nu uitati cati posesori de Tico sunt….

  112. puiu says:

    am Laureat de 1,4 si sunt multumit , si la curbe e o.k

  113. eddy says:

    Daca vrei Laureat alegeti unul de 1.4.Iar daca vrei mai multi cai iati Ambition mi se pare mult mai avantajos pt ca mare dif. de pret nu e si chiar daca te uiti la 400-500 de euro,totusi are ABS si multe altele pe care la Laureat nu le ai.Eu am Laureat de 1.4 si mare dif. intre 1.6 si 1.4 nu e,ma refer la demaraj si vit.

  114. POPESCU says:

    AS DORI SA CUMPAR UN LOGAN LAUREATE 1.4 -1.6 SI NU STIU CARE SA ALEG

  115. POPESCU says:

    AS DORI SA CUMPAR UN LOGAN LAUREATE 1.4 -1.6 SI NU STIU CARE SA ALEG

  116. POPESCU says:

    AS DORI SA CUMPAR UN LOGAN LAUREATE 1.4 -1.6 SI NU STIU CARE SA ALEG

  117. Johnny_B says:

    Roaba ati vrut, roaba aveti… si inca pe 4 rotzi, restul sint numai povesti… Sa traitzi bine !

  118. marin says:

    intrebatil pe GOGU. Cu ce autobuz circula

  119. eddy says:

    “Sa sustii ca (gogu)e mare expert auto!!!…….

  120. gogu says:

    Sa sustii ca dacia golan e o masina reusita e o mare prostie!!! E o dacie cu motor de reno….atat….ba chiar un cazan cu motor reno. E un pas inainte, dar nu asa spectaculos cum sustin unii.

  121. gogu says:

    Sa sustii ca dacia golan e o masina reusita e o mare prostie!!! E o dacie cu motor de reno….atat….ba chiar un cazan cu motor reno. E un pas inainte, dar nu asa spectaculos cum sustin unii.

  122. gogu says:

    Sa sustii ca dacia golan e o masina reusita e o mare prostie!!! E o dacie cu motor de reno….atat….ba chiar un cazan cu motor reno. E un pas inainte, dar nu asa spectaculos cum sustin unii.

  123. puiu says:

    si eu trebuie sa ridic maine una identica , sper sa fie O.K

  124. clau says:

    ptr.mitz am un logan de 1.6 si am fost curios sa o pun la incercare cu un laoreate de 1.4 a lui varu-meu am testat-o cam pe 100-150m l-am lasat in urma pe 1.4 la vreo 10-15m asa ca 1.6 nu are cum sa fie mai slaba dacat 1.4.

  125. Cozmyn says:

    Si k tot critikatzi ….. nu mai zik k la inceput ziceatzi k masina mai proasta k loganul nu exista ……. va spun eu incercatzi loganul dupa 3000 de km sa vedetzi ce demaraj v-a avea si dupa aceea mai vorbitzi !!!! urcatzi-va si incerkati(dak avetzi carnet) aici sunt multzi kare comenteaza si eu nu au nici makar un logan dinastra “prost” cum zicetzi voi mai tata luatziva bmw k e la fel de ieftin tot 100000 de euro costa !!!!!!!

  126. Cozmyn says:

    Si k tot critikatzi ….. nu mai zik k la inceput ziceatzi k masina mai proasta k loganul nu exista ……. va spun eu incercatzi loganul dupa 3000 de km sa vedetzi ce demaraj v-a avea si dupa aceea mai vorbitzi !!!! urcatzi-va si incerkati(dak avetzi carnet) aici sunt multzi kare comenteaza si eu nu au nici makar un logan dinastra “prost” cum zicetzi voi mai tata luatziva bmw k e la fel de ieftin tot 100000 de euro costa !!!!!!!

  127. Cozmyn says:

    tzinand cont k masina e mai grea decat dacia sau solenza e sigur k ea v-a avea demarajul mai slab decat orice mesina avand si putzini cai putere !!! si asa k frate cumparatzi-a alta dak vretzi dar inainte suitzi-va in ea sa vedetzi cat confort la numai 8000 de euro !!!! ce mai vretzi pt atat ar trebuii sa fim foarte multumiti!!!

  128. Mihai says:

    insist totusi sa mi raspunda cineva daca e adevarat ca logan de 1.4 atinge suta in 14.8 secunde mi se pare mult fata de cat a declarat constructorul(13.0 sec)dar tinand cont ca un golf 5 de 1.4 si 75 CP atinge suta in 14.9 sec conf. cu datele date de constructor…

  129. rdu says:

    Am un Lauraete 1.6 cu 2400km parcursi si consum mediu in oras 8.3 iar pe ruta iasi-bucuresti am scos 5.8(viteza medie de 75 km/ora)

  130. alin says:

    Care este viteza maxima atinsa de voi cu motoru de 1,4MPI (eu am atins 165km/ora)

  131. Mihai says:

    intr-un articol legat de drive testul de la vairano se spunea ca logan de 1.4 atinge suta in 14.8 sec. e adevarat?

  132. Dante says:

    Eu unul am avut o dacie din 1977… era praf masina, de mai bine de 2 ani nu am bagat nici un ban in ea in afara de ulei si benzina… la cat de rabla era ea m-a multumit, pornea iarna la sfert de cheie fara soc tras si asta fara vrajeala… cand s-a lansat logan in romania am fost la un testdrive si am ramas placut impresionat … sublinez am condus si masini straine modele variate etc … nu am bani sa imi permit una straina si pot sa declar ca sunt multumit de oferta logan mai ales ca mi-au primit rabla mea la casa 🙂 oricum eu zic ca e o masina buna: Masina romaneasca; pentru buzunare romanesti; pentru romani. Mai mult de atat nu am ce sa spun…

  133. claudiu says:

    Am un Logan 1.6l,full-options, de trei luni, 2500KM. Consum:6,2 afara, 8,9 in oras (condus de sotie …). Este exact ce ne trebuie noua, romanilor. Baiatii cu Golf III de 60 de cai, Solentze s.a.m.d. sa invetze sa conduca masini si-apoi sa-si dea cu parerea. Cine stie dintr-astea cu condusul, nu are nevoie de alta masina !!! (la acesti bani..). Credeti-ma pe cuvant. La finisaj, stergatoare si ergonomie e varza insa (inca odata: la acesti bani…).

  134. mitz says:

    leo cu ce motor cu 1.4 sau 1.6?vorbesc serios!raspunde te rog.

  135. leny says:

    De o luna de zile loganul se vinde in Belgia si Olanda. Am fost de curiozitate la un dealer. Se vinde in draci. Timpul de asteptare: minim 2 luni. Ce sa insemne oare asta?

  136. leonard says:

    Sa nu uitati niciodata,cei care scrieti ca cel mai bun
    renault este peugeot-ul ca
    wiliams-renault a cistigat formula1 chiar in acest an,
    peugeotul nu a cistigat niciodata nimic in formula 1.
    terminati cu vrajelile ca nu este buna masina logan.E nascuta din renault,si prinde
    peste 180km/ora in ambele versiuni.eu am zburat pe linga bmw x5 pe magistrala
    cu 160km/ora.este masina renault numai este dacia veche.sa vedem cind se va lansa break-ul logan si coup-
    ul ce-o sa mai ziceti le-am vazut pe un site,sint superbe.

  137. leonard says:

    Sa nu uitati niciodata,cei care scrieti ca cel mai bun
    renault este peugeot-ul ca
    wiliams-renault a cistigat formula1 chiar in acest an,
    peugeotul nu a cistigat niciodata nimic in formula 1.
    terminati cu vrajelile ca nu este buna masina logan.E nascuta din renault,si prinde
    peste 180km/ora in ambele versiuni.eu am zburat pe linga bmw x5 pe magistrala
    cu 160km/ora.este masina renault numai este dacia veche.sa vedem cind se va lansa break-ul logan si coup-
    ul ce-o sa mai ziceti le-am vazut pe un site,sint superbe.

  138. leonard says:

    Sa nu uitati niciodata,cei care scrieti ca cel mai bun
    renault este peugeot-ul ca
    wiliams-renault a cistigat formula1 chiar in acest an,
    peugeotul nu a cistigat niciodata nimic in formula 1.
    terminati cu vrajelile ca nu este buna masina logan.E nascuta din renault,si prinde
    peste 180km/ora in ambele versiuni.eu am zburat pe linga bmw x5 pe magistrala
    cu 160km/ora.este masina renault numai este dacia veche.sa vedem cind se va lansa break-ul logan si coup-
    ul ce-o sa mai ziceti le-am vazut pe un site,sint superbe.

  139. leonard says:

    Sa nu uitati niciodata,cei care scrieti ca cel mai bun
    renault este peugeot-ul ca
    wiliams-renault a cistigat formula1 chiar in acest an,
    peugeotul nu a cistigat niciodata nimic in formula 1.
    terminati cu vrajelile ca nu este buna masina logan.E nascuta din renault,si prinde
    peste 180km/ora in ambele versiuni.eu am zburat pe linga bmw x5 pe magistrala
    cu 160km/ora.este masina renault numai este dacia veche.sa vedem cind se va lansa break-ul logan si coup-
    ul ce-o sa mai ziceti le-am vazut pe un site,sint superbe.

  140. Bodo says:

    Inca ceva,bai Marine knd Solenza o sa ruleze cu 200 km/h,eu ma fac aviator!las-o draku ca nu esti in filme,ce-i avion?un coleg de facutate are solenza si mai mult de 180 nu ia!cam atat…apropo misto site,in special sectiunea drive-test.Va salut si sper ca pe viitor sa testati si un 407 diesel

  141. molnar attila says:

    Am avut dacia in 1972 ,lada 1500 dacia super nova si acum dacia logan 1,4.Daca fac comparatia cel mai comod e totusi dacia logan ,dar ca si motor, performanta este ca si dacia super nova.Daca ni ai mania vitezei este foarte bun in comparatie cu ce am avut.La pret si confort cred ca in clasa ei este bun, nu are concurenta.Sper s-a ma insel dupa parcurgera unui perioade mai lungi.

  142. Marin says:

    Eu am o SOLENZA SCALA din mai 2004 si acum are 20000km muncesc si locuiesc in italia roma merge impecabil de bine ca si in prima zi.Am ajuns si la 200km/ora cu 1.4 deci merge si DACIA am trei drumuri de italia si sunt multumit de masina. N-am testat LOGANUL dar il voi testa de curand. cei care nu pot vedea DACIA au cuparat cimitirele de masini din ITALIA si GERMANIA. Nu vorbesc de cei ce au cumparat o masina straina noua.dupa experienza cu SOLENZA SIGUR LOGANUL o sa fie si mai bun. iar consumul (pentru cei ce nu stiu sa citeasca) se face dupa 4000-5000km nu cu motorul in rodaj.

  143. Carlos_Sacalul says:

    Asa este…strugurii sunt acrii cand nu ajungi la ei!Eu am incredere ca masina isi va dovedi fiabilitatea in timp…ma intreb ce vor comenta atunci baietii cu fite.Am studiat toate ofertele,am testat lgn si consider ca in clasa ei are cel mai bun raport dimensiune/echipamente/pret de piata

  144. sergiu says:

    am avut ocazia sa conduc toate modelele caci am lucrat la vinzari dacia. merita modelel de 8200 euro caci la banii astia primesti f f multe. consumul atit la 1.4 cit si la 1.6 se incadreaza in limitele date de uzina. numai prostii se sperie ca consuma 14-15 pt ca nu stiu diferenta dintre consumul instantaneu si cel mediu afisat de computerul de bord.masina are atit calitati cit si defecte.de exemplu abs-ul ar trebui sa fie optional pe toate modelele si nu ar strica un upgrade al frinelor(in anul 2005 frine cu discuri pline la rotile din fata?!?!?! ) depinde de noi daca vrem sa vedem jumatatea plina sau cea goala a paharului. dar la pretul ei parca cea plina e mai mare.

  145. zpolan says:

    If any body have done to translate Drive-test about Dacia Logan 1,4I Lauerate to english language and send to my e-mail?
    Thanks everybody…, I live in Croatia where I buy new Dacia Logan 1,4I Lauerate !!!

  146. zpolan says:

    If any body have done to translate Drive-test about Dacia Logan 1,4I Lauerate to english language and send to my e-mail?
    Thanks everybody……

  147. gore says:

    am primit de la firma un LOGAN de 1.6 cu toate dotarile si cu 5550km. la bord.Am fost cu ea la munte si pe serpentine nu ma ajutat sa ies din depasiri chiar daca eram cu talpa jos de tot si in treapta inferioara motorul era super turat dar pentru zgomot ca pentru viteza nu prea cred.Intradevar este altceva decat celelalte masini romanesti cu toate ca mai trebuie lucrata si la partea de finisaje.Asta e in colibasi lucreaza Ghe. sau Ion care nu cred ca-si dau toata silinta…la noi merge ma si asa.Noua ne ramane sa speram ca vom avea si noi ceva bun facut de romanasi nostri.Bafta in continuare cu site-ul.

  148. mitz says:

    ma,tot nu stiu 1,4 sau 1,6. eu am un lastun asa ca saltul la un logan e colosal.ma tenteaza un motor mai mare,dar tot am dubii.unii spun ca 1,4 trage mai bine ca 1,6.asa o fi?

  149. sorin says:

    Se pare ca unii oameni nu vor sa accepte progresu.Vorbea cineva de Skoda ce ati uitat de Felicia o masina ceva mai spartana decat Logan.Este peste berlina si celelate dacii cu cateva clase mai ales la siguranta,este prima masina care va fi testata la Euro NCAP unde se spera la vreo 3 stele nu e mult dar e mai bine decat ce a fost pana acum.Ce vreti acum sa fabrice Dacia acum masini din clasa lux sa nu le mai cumpere decat cativa oameni cu dare de mana?
    Dar asa e in mintea unor oameni fara perspective “ce e romanesc e prost facut”

  150. rac says:

    Fratilor, masina e OK, si asta nu o spun numai eu, testele facute in Italia-Vairano si Germania de Auto Motor und Sport zic ca sunt profesioniste, concludente si IMPARTIALE. Apreciez deasemenea si testul facut de Turatii, cu mult peste cel al lui Vardie. Am auzit multi circotasi gen:”consuma 14%, e urita…, si nasolenta e mai misto…”, de aceea ii dau nota 8 acestei masini dar cu speranta ca in viitor sa fie montate la sistemul de frinare discuri ventilate in fata si discuri simple pe spate. Pentru asta sunt dispus sa dau un ban in plus. Stiu ca de ceva ani chiar si motorizarile sub 100cp au asa ceva, ceea ce e foarte bine.

  151. dydy says:

    mai baietzi, masina asta e laudata criticata……eu nu am intzeles oamenii care s-au inscris sa cumpere masina inainte sa o vada. Asta numai in Romania se poate vedea. De criticat?? criticatzi fratzilor ca numai asa putem imbunatatzi. ce sa mai vb o masina facuta in bataie de joc(multumita lui !!nASTASE!! care a aprobat chiar pupat in fund pe astia de la renault) dar pretzul spune tot. Vorba aia : cel mai bun renault e un peugeot!!
    in 2005 sa spui ca un motor in 8 supape e ok mi se pare………antic . ce mai incoa incolo . am fost in dubii daca sa imi iau logan dar m-am lamurit acum-1.5dci ca altfel consumul o ia razna. sa va zic si de ce: daca la cele cu carburatie puteai sa alegi daca sa mergi cu soc sau nu la astea–nu ai incotro iar daca faci si taximetrie……mai tot timpul mergi cu socul tras ( ca de , nici nu apuci sa simti o boare de caldura ca se da jos clientu si cine stie cand s-o mai urca altu.si uite asa au taximetristi consum de 14. cand om avea si noi autostrazi atunci o sa vedeti consum de 5-6l/100

  152. Eddy says:

    #925; e adevarat(mi_E_rau)ca versiunea de 1.6 prinde numai 160km/h,cea de 1.4 prinde atat chiar mai mult.La testul din turcia au prins 180km/h cu 1.6 a fost filmata chestia asta,am vazut la roata de rezerva (antena1).Si apropo cu,consumul este in jur de 9-10L in oras,asa am scos eu cu 1.4,probabil ca 1.6 consuma putin mai mult,dar nu cred ca e o mare diferenta cam (0.5-1L)mai mult.

  153. Gaby says:

    Vreau sa spun ca am luat pt firma in jur de 10 Logan-uri si sunt foarte multumit de ele.Consumul este relativ cu cel din cartea tehnica a masinii(adica bun).Am luat 3 versiuni 1.4 si restu 1.6.Cu doua dintre ele am iesit si din romania.Cu una pana in Astria,iar cu cealalta am fost in majoritatea tarilor de vest(Grem.Frant.Belg.Span.).Vreau sa zic ca am facut in jur de 22000km,cred ca este primul Logan care a parcurs atatia km,masina merge ca in prima zi nu am avut nici o problema.Am facut si revizia la 15000km.Asa ca se merita,cu celelate masini am in jur de 8000km,toti angajati sunt multumiti de masini.Am uitat sa precizez ca le-am luat din sept. deasta am facut atatia km.

  154. mi_E_rau says:

    Mie imi place initiativa celor de la Dacia…Ar fi trebuit garda la sol umpic mai mica si poata sa nu fie chiar asa de inalta masinutza. Cat despre motorizari, cred ca ar fi trebuit sa avem si noi macar 120cp. Oricum nu cred ca Loganul prinde 200km/h! In testul din Turcia au zis ca la 1.6 nu i au dat mai mult de 160 si asta in treapta a4a (Libertatea)!!! Taximetristii zic ca 1.6 le ia in oras 14%, si crede ti ma ca astia sunt experti la scos consum mic! S a luat un Logan cu tata pe Buc-Pit…ce sa mai zici ca l a lasat in urma p ala cu Loganul.
    P.S. Nu e cine stie ce masina dar oricum mai buna ca performanta si fiabilitate ca Loganul.

  155. sergiu sfetcu says:

    Am un Logan ,varianta de 1,4l,si am obtinut un consum de aproximativ 5,8-6,0l in trafic interurban(exclus munte).Din punctul de vedere al suspensiei, mi s-a parut cam rigida la inceput dar acum dupa 3000 Km, e OK!

  156. C-lin says:

    Loganu consuma 9l mediu si se duce bine prinde2:0:0 Cine nu crede sa incerce eu i-am dat.(e vorba de motorul de 1.6l

  157. ionut_marius says:

    apropo zicea ca nu se pute apropia un meganne 1.9dci de el,megane-ul are 300Nm la 1900rpm fata de el care are 112Nm la 3000rpm,cred ca nu a calcat-o posesorul meganeu-lui,atuni ce imi trebuie ca sa depasesc un Logan 1.6 un bmw cu 300cp

  158. Alex RGE says:

    Si ne certam ca chiorii pt o masina de familie destinata oamenilor in varsta de 35-45 ani cu unu sau mai multi boraci aaa copii.

  159. Alex RGE says:

    Trandafireee iati tu Logan frate sa te rastorni cu el in prima curba,ca de bani de trecut strada gasim noi(astia care critica Loganu) eu nu am decat un DOHC de 1,8 100cai pe care nu il schimb pt nimic in lume.

  160. trandafir razvan says:

    Salutare… Bai fratiilor,ce atatea mofturi aveti???Aceleas critici le-am auzit si cand a fost lansata SOLENZA;Nu aveti bani nici macar “sa treceti strada” si sunteti in stare sa criticati o masina care este atat de vanduta si ceruta!!!

  161. Alex RGE says:

    Multam pt raspuns Robert e posibil sa fie si eroare eu nu am spus decat uitati-va ce salt calitativ au facut cei de la Skoda cand au fost preluati de VW…

  162. robert says:

    Alex RGE – confunzi cu alte site-uri. De aici nu se sterge nimic decat daca are continut ofensator. Posteaza linistit ca nu a sters nimeni nimic. Cat despre critici la Logan, mai studiaza pe site… Sunt cu zecile si nu le-a sters nimeni. S-ar putea sa fie vreo eroare, ca parca erau mai multe mesaje aici… Da o eroare #957 dar nu inteleg de ce. Cu riscul de a ma repeta, nu sterg decat mesajele care au un limbaj intolerabil pe un site ce (zici tu ca parea) se mentine serios.

  163. Alex RGE says:

    Se pare ca daca aduci unele critici la adresa Daciei Logan mesajele nu sunt afisate.Pacat parea un site serios.

  164. Eddy says:

    Imi spuisi si mie cati km avea loganu cand l-ai testat Ovidiu?Loganu isi da drumul abia pe la 3000-4000 de km.Dar fiecare incearca sa-si laude masina.

  165. ovidiu says:

    Am un golf III, 1.4i din 1994. Am testat Logan 1.6i si la cei 90 C.P. pe care ii are motorul,acceleratia este slabuta, as outea spune ca nu am simtit diferenta intre cei 60 CP ai masinii mele si cei 90 ai Logan-ului. Care-i explicatia? Cutia de viteze oare are rapoarte ce nu se potrivesc cu acest motor de 1.6?Este mai lenta ca o Solenza de 1.4i

  166. b0gDaN3l says:

    Pff, nu stau sa mai fiu carcotas, ca daca sunteti batuti in cap, parerea nu v-o schimb eu….dar la cei 75 CP doar 165 km/k …..chiar sunt curios sa vad cum merga una dintrastea.Ca aspect…..Solenta tunata e de 1000 de ori mai frumoasa.
    Nu sunt un posesor de dacie, si nici nu-mi doresc sa fiu.

  167. marius says:

    Ce pot sa mai spun si eu..decat ca toti taranii prosti…..care acum vezi doamne sau emancipat si ei …acum merg numai pe masini straine.Dar au uitat cand mergeau cu RATB….sau cu rata …..numai de vechile DACII…care trebuia sa stea cu reseul langa ei sa se dezabureasca geamul…Toti prosti au cate ceva de spus …dar daca intri in amanunt ……ce afli ?……ca nu stiu nici cum arata…si ei spun ca este proasta

  168. Vlad Carstea says:

    Cei care sustin ca Loganul de 1.4l sunt in necunostinta de cauza! Au vazut 14 litri pe computerul de bord si au zis ca asta e consumul masinii, fara sa se uite mai departe sa vada ca era consumul instantaneu! Acelesi povesti au aparut si la aparitia lui Daewoo Cielo! Asa mai fac unii; povesti de adormit copiii! Eu am condus Loganul de 1,6 si am fost chiar incantat! Sa speram intr-o continua imbunatatire! Dacia este pe drumul cel bun!

  169. calin popa says:

    Cine nu are bani pentru ea o hulesc , iar cine are bani o cumpara. Am mai auzit o parere ca solenza e mai buna si mai frumoasa. Asta e de retinut…. Ce sa mai zici ? Traim in Romania si asta ne umple tot timpul. Salutere

  170. calin popa says:

    NU am o Dacia Logan , am fost o data cu ea si mi sa parut super. Ce nu inteleg e faptul ca toti romanii o vorbesc de rau fara sa fie in conostinta de cauza. Cum sa consume 14 la suta? la un motor de 1,4 e aberant. Sunt rautaciosi. Cumparati-va fratilor din occident iar ce e romanesc huliti ca de aceea sunteti romani. Salutare

  171. Dode-"Doru" says:

    Am varianta de 1,6 Laureat. Am avut consumul in oras, ca numai in oras am mers de cand am luat-o de 10l/100km si am dat drumul la aer conditionat, nu m-am incurcat. Cine nu crede sa vina sa se convinga!! Sunt super multumit de ea. Nu ma intereseaza neaparat consumul dar am progresat fratilor, scrie DACIA pe ea!!

  172. Robert says:

    Fals. Nu va mai luati dupa toti frustratii, nu consuma mai mult de 11, in mers normal, ba chiar si mai putin.

  173. Liviu says:

    Am auzit pe cineva ca logan 1.6mpi consuma 16l/100km in oras, e adevarat?

  174. Cosmin says:

    Bun articolul , dar ar fi excelent dar pe acelasi traseu s-ar putea testa varianta de varf a gamei (motor 1.6 si ABS).
    Sunt in continuare dezbateri pe seama avantajelor/dezavantajelor motorului de 1.6

  175. Cristi says:

    #925;-mi place la Logan lateralul prea drept , in comparatie cu masinile occidentale.

  176. Cristi says:

    Ar fi interesant sa faceti acelasi test si cu un logan cu motor de 1.6. Eu inca sunt in dubiu ce sa aleg intre cele 2.

  177. Doru says:

    Logan este super masina!! Numai invidiosii gasesc defecte. La banii astia sa gaseasca ei ceva mai bun, nou si cu garantie 3 ani!! Capota de la motor in interior este prevazuta cu prinderi pentru capitonaj antifonic. Si sigur o sa fie valabil la varianta diesel. Se poate pune si la modelul de 1,6. Daca vrei poti!!

  178. Catalin says:

    Daca si motorul de 1,6l deranjeaza… atunci cumpara-ti o dacia berlina! Vei auzi si simti din plin diferenta!

  179. Robert says:

    Peste 3000 rpm motorul se aude deranjant dupa parerea mea, parca nu ai nici o insonorizare. Am testat recent si 1,6l. Fuge binisor fata de drive-testul din turcia, dar se aude motorul ca la curse. Sigur, unora le place. Insa pentru o masina de familie zgomotul peste 3000 rpm este foarte tare. In Clio, nici dieselul nu se aude asa.

  180. valentin says:

    totusi nu s-a amintit de zgomotul produs de motor in interior, cat de simtita era turatia, care cred ca a adepasit lejer 3300 turatii.ro

Leave a Reply to rac Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.