Kia Sportage 2,0l CRDi

Din 1993, constructorul coreean Kia a avut un model propriu in segmentul 4×4. Astazi, profitand de legaturile sale cu Hyundai, lanseaza pe piata a doua generatie Sportage, un tot-teren modern, care se incadreaza in categoria SUV (Sport Utility Vehicle) compact. Cateva detalii ne indica o oarece „asemanare“ cu Tucson, dar care nu mira si nu deranjeaza, tinand cont de obsesia reducerii costurilor interne pe care o au toti producatorii de automobile.

Pentru cel mai recent SUV al sau, Kia a decis sa pastreze numele „Sportage“ al modelului din care, in anii ‘90, s-au vandut peste 550.000 de exemplare. Conform unor studii interne de marketing, se asteapta ca cererile de SUV-uri in Europa sa creasca exponential si sa atinga nivelul de 1 milion pe an, pana la finele lui 2008.

Kia Sportage este oferit cu un singur tip de caroserie (hatchback cu cinci usi), dar cu trei versiuni de motorizare (benzina de 2,0 l, 147 CP, 2,7 l, 175 CP si diesel de 2,0 l, 112 CP), tractiune pe doua roti sau integrala, transmisie manuala cu cinci trepte sau automata si in doua niveluri de echipare: LX si EX. Am ales spre testare modelul 2,0 l CRDi in varianta de echipare EX.

Din punct de vedere stilistic, grupurile opice frontale, mari si bine conturate, ca si amplasarea rotii de rezerva in portbagaj, si nu pe hayon, individualizeaza noul model, prin nota de eleganta pe care o confera. In acelasi stil este proiectat si habitaclul, cu o plansa de bord reusita, avand materiale plastice de buna calitate. Instrumentatia de bord nu este completa, lipsind unele accesorii clasice pentru un 4×4. Pozitia la volan este corecta, dar cu un spatiu pentru picioare la limita pentru cei cu talia peste 1,85 m.

Modularitatea este exemplara, cu o bancheta spate care se rabate usor si rapid totodata. Lista dotarilor de serie cuprinde: ABS (antiblocarea rotilor fata in timpul franarii), TCS (control al fortei de tractiune), aer conditionat automat, radio CD si egalizator, busola, sistem de dezghetare stergator parbriz, maner de sprijin pe bord pentru pasagerul fata, trapa electrica, tapiterie si volan din piele etc.

Motorul diesel 2,0 l CRDi provine de la Hyundai Santa Fe, fiind un grup modern, cu o chiulasa cu 4 supape/cilindru si rampa comuna (Common Rail). Daca puterea maxima furnizata de 112 CP la 4.000 rpm nu are darul sa impresioneze, se poate conta, insa, de la 1800 rpm, pe un cuplu motor generos de 245 Nm. Pe un traseu variat, Sportage s-a comportat bine, cu reprize corecte, greutatea totala de 1,7 t penalizand demarajul de la 0 la 100 km/h la cam 14,0 s.

Kia Sportage, chiar daca nu a fost in elementul sau, a sustinut din plin motto-ul „the power of surprise“ (puterea de a surprinde). Chiar in absenta unui reductor, cu transmisia 4×4 supravegheata electronic, s-au putut depasi toate capcanele drumului, gen fagase mari, bolovani si mult, mult noroi. In aceste situatii extreme, trebuie tinut cont de faptul ca, dorind sa se ofere un plus de confort, s-a renuntat la solutia suspensie dura. Astfel, zbaterile caroseriei sunt ceva mai ample, cu un nedorit transfer de mase la manevrele scurte de evitare a unui obstacol, sau pe drumurile sinuoase.

Consumul mediu de motorina s-a cifrat in jurul valorii de 8 l/100 km, cu un maxim de 13 l in conditii extreme. Pentru a exista un termen de comparatie, media este mai mare cam cu trei litri decat in cazul unui Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi sau Ford C-Max, modele insa ceva mai agile si rapide, dar cu o putere aproximativ egala.

Noua Kia Sportage se va duela cu Hyundai Tucson, Toyota RaV4, BMW X3, Honda CR-V, Mitsubishi Outlander, Nissan X-Trail, Subaru Forester, Mitsubishi Pinin sau Suzuki Grand Vitara. In aceste conditii, cifra de 330 de exemplare, pe care cei de la Kia Rom au anuntat ca doresc sa o realizeze pana la finalul anului, este cat se poate de reala. Modelul de baza costa 13.622 euro, iar cel testat, 17.789 euro (CIP).

Caroserie
+ Calitate, accesibilitate, design modern
– Nu se ofera decat o varianta de caroserie

Habitaclu
+ Aparatura de bord cu cadrane mari, calitatea materialelor folosite, echipamente interesante
– Reglare limitata a scaunului soferului, lipsa accesorii 4×4 prezente in oferta concurentei

Confort
+ Instalatie aer conditionat performanta, oferta spatiu interior, dotari
– Suspensia prea moale, orientata mult spre confort, nu este pe placul sportivilor

Motor/Transmisie
+ Cutie de viteze bine etajata, cuplu motor disponibil de la 1800 rpm.
– Putere relativ redusa pentru cilindreea motorului

Tinuta de drum
+ Manevrabilitate foarte buna, aptitudini in teren variat
– Nedorit transfer de mase la franare si ocolirea de obstacole, datorat suspensiei moi

Siguranta
+ Dotari la partea de securitate pasiva
– Programul de stabilitate ESP este optional

 KIA Sportage 2,0l CRDi 
 Motor2,0l CRDi 
 Tip4 cilindri in linie, Diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)1991 
 Putere maxima (CP/rpm)112/4000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)245/1800 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4350/1800/1695 
 Masa proprie (kg) 
 Portbagaj (l) 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)13,8 
 Viteza maxima (km/h)168 
 Consum mediu declarat (l/100 km)7,0 
 Consum mediu in test (l/100 km)8,1 
    
 Preturi  
 Pret CIP17 789 euro 
 Pret DDP 
    
 DealerMit Motors International 

74 Responses

  1. Mihai says:

    Sau schimb…

  2. Mihai says:

    Vand Hyundai Grandeur

  3. anonim12 says:

    am o kia sportage 2.0 crdi,6 trepte,4×2 2007 stare foarte buna: 18000euro tel 0726807867 constanta

  4. ndd says:

    Am citit multimea de pareri expusa…sunt posesorul unui Kia Sportage 2.0 CRDI, 140 cai, 6 trepte. Masina mi-am cumparat-o din Germania (nou, noutza). In momentul de fata am 6000 Km, iar masina se comporta excelent. Am mers pe diferite drumuri si nu am ce sa ii reprosez.
    Doar atat: cunostinta cu carburantul superparafinat romanesc i-a cam luat din vivacitate, nu mult…
    Doua lucruri vreau sa spun:
    1. Masina este mult, mult peste asteptarile mele
    2. Referitor la comparatia Tucson/Sportage, cred ca este o problema de gust (ambele sunt produse de Hyundai, daca pornim de la asumptia ca Kia a fost preluata de Hyundai).
    Personal am gasit mult mai atractiva Kia.
    Si inca ceva, pot sa fiu contrazis daca gresesc, motorul este o colaborare cu Mercedes.

  5. Dingo says:

    cotetzu

  6. roberto says:

    Ma gandesc sa iau in leasing un 4×4 diesel cam de 30 000 euro.Acum oscilez intre mitsubishi L200,hyundai santa fe si kia sorento.Astia de la reprezentantele din constanta nu au in show room nici sorento si nici L200.Am vazut la tv ca e promotie la kia,dar la reprezentanta nu am auzit nimic de asa ceva.Mi-ar prinde bine niste sfaturi competente ,pe mail daca se poate.merci (oricum,azi era cat pe ce sa ma enervez si sa iau un touareg mountain,dar ma scoate din buget de tot :)nu o sa mai am bani nici de motorina… )

  7. mihaiilea says:

    nu ai dreptate pt ca a 6-a nu o inpinge din cauza formei aerodinamice dupa capul tau daca pui 7 viteze sau 8 mere mai repede nici vorba opel astra 2.0 turbo de 200cp in a 5 prinde 225 si a 6-a nu trece de 215 pt ca nu are forta sa o mai urce in turatie ii un punct mort unde nu mai are nici cuplu nici putere,treapta a 6-a ii pusa pt consum la masinile astea,la masini cu motor de la 2500 in sus diesel si benzina isi face efectu da nu la 140cp,pasat de 130cp cu 5 viteze fuge mult mai bine ca passat de 130cp 6 viteze,

  8. andrei burcea says:

    imi pare foarte rau mihaela dar te contrazic foarte de ce , pentru ca varianta de 112 Cp ( cu Cip dusa la 140 Cp), fata de 140 Cp, nu are cum sa aiba o ascensiune mult mai mare, deoarece la modelul cu, 6 trepte de 142 de Cp, in treapta a 5 ai cam 160km, iar daca dai si treapta a 6 ( trebuie sa ai si loc pe drum pt asta), sari de 190km asa ca crede-ma este mult mai puternic datorita rapoartelor facute in asa fel incat daca ajungi la 4000rpm sa nu iti infranze adica sa poti trece fara nici un fel de problema peste acest prag, eu zic altceva facem un drive-test cu una de 140 cp ( cu cip), si cu una de 140 ( 6 trepte), si vedem daca este sau nu ca mine, dar crede-ma nu ma insel deloc.
    Putere scoate mai multa dar atentie doar la turati joase, tu ca sa atingi 190km/h mai mult ca sigur te-ai folosit de inferioara-superioara, si aici sincer si sigur iti spun ca daca mai dai si inferioara-superioara ajungi mult mai repede la 190km/h ( in timp).

  9. anghel valentin says:

    ce-mi puteti spune despre kia sportage wd model`98 benzina? (calitate, consum/100 km, tractiune etc.

  10. mihaiilea says:

    de acord cu tine,esti destept,dar raportu 6 este prost facut si masina nu trece de 4200rpm si prinde 180 pe ceas in blana,si pot jura ca eu am atins in a 5-a pe autostrada 190km/h la 4600rpm pe rosu,da eu am filtre aer sport si evacuare am 7 cp in plus fata de 140,deci al 6 lea raport ii mai bun in momentu in care ii gandit,si plus ca gemoetrie variabila te ajuta sa ai putere la turatii joase si sa fie o continuitate,dar nu scoate putere mai multa ca turbo normala numaa mai constanta pe toata plaja de turatii

  11. andrei burcea says:

    mihaela, sa stii ca cel cu CIp nu este mai puternic decat de cel de 6 trepte, deoarece cel de 5 trepte ( 112cp/245 Nm) este SOHC, iar cel de 6 trepte este DOHC .
    SOHC= o singura axa cu came
    DOHC= dubla axa cu came , ceea ce inseamna ca are turbina cu geometrie variabila, adica mai exact la o turatie mica are o evacuarea mai mare.
    Merci Andrei!

  12. mihaiilea says:

    vezi ca in bucuresti ii face un upgrade la motor te costa 350 euro si ti l face de la 112cp si 245 nm la 140cp si 305nm merita ii super vioi chiar mai vioi ca ala de 140cp si 6 viteze si ii f violent numa ca de esti sub 2000rpm tremura deja si sunetu motorului se shimba

  13. bogda says:

    piele(m-am cam grabiti si nici nu merge tastatura)am uitat sa specific modelul este sportage 2.0crdi 112cp

  14. bogda says:

    piele(m-am cam grabiti si nici nu merge tastatura)am uitat sa specific modelul este sportage 2.0crdi 112cp

  15. bogda says:

    buy back

  16. bogda says:

    andrei as avea si yoo intrebare!!!!!daca as putea s dau la sistem buy back cu cedare de leasing sau sa o vand p kia meafabricatie 2006 02 (30 000km)full optionpele bej culoare rosiebullbar praguri avans50% 180erata lunara cu 13 000euro pentru a-mi lua un sorento???as avea vreo sansa sau vreo posibilitate!!!tin sa zic ca masina este impecabila!!!mai sunt 48 rate

  17. andrei burcea says:

    Cristian cutie automata de pe Kia Sportage este una Tiptronica in 4 viteze , motorul dezvolta 113, cp la un cuplu de 245nm /1800-2500 rpm .
    Cutie de 6 trepete este manuala si dezvolta o putere de 140 Cp la un cuplu de 305 nm /1800-2500 rpm .
    Am sa iti trimit pe email oferta impreuna cu dotarile std precum si cele optionale alauri de caracteristicile tehnice.

  18. Pavel Cristian says:

    Salutare tuturor….ma gandesc si eu sa achizitionez un Kia Sportage diesel de 2.0 140 CP si am auzit ca au si cutii automate….deoarece site-ul Kia Romania este momentan in constructie m-ar interesa si pe mine mai multe informatii despre acea cutie automata…ce tip este…cate viteze are….DSG/Multitronic/Tiptronic….scuze dar nu ma prea pricep….rog pe cei care lucreaza in domeniu sa-mi trimita un email cu mai multe date tehnice+ preturi depre modelele cu motorizarea diesel de 140 cp, cutie automata + manula de 6 trepte,ambele modele FULL OPTIONS…va multumesc si astept email.

  19. mihaiilea says:

    ma destept de boda daca o cumperi bani jos cum o sa iei in lizinc o sa platesti la valoare reziduala cei 20 la suta si iti iese numa cu 2000 mai scumpa deeci 24.000 +tva +2000 de euro care ii exact 31.000 de mii euro pana in 34000 nou nout o asemenea masina

  20. k says:

    Am o KIA diesel/5 trepte/2.0. Am vreo 60000km cu ea, fara sa o menajez si sunt super multumit.
    Singura problema ar fi reviziile cam scumpe … si pe cate te obliga sa le faci la 10000 in cazul diesel-urilor :(.
    Suspensiile “moi” sunt super ok pe drumurile noastre.
    Intr-adevar nu este o masina pe care sa o rupi pe munte … are garda cam jos.
    … si inca ceva … interiorul este bine finisat si sonorizarea standard e de buna calitate … ceea ce n-ai sa vezi nici la Tucson si nici chiar la Santa Fee.

  21. andrei burcea says:

    catalin sunt mai multe posibilitati , eu lucrez in cadrul companiei Kia Romania in departamntul de vanzari, am sa iti transmit un e-mail in urmatoarele 3-4 zile si iti voi comunica cum vei putea face un schimb intre masina veche si cea noua .
    merci Andrei !

    • Ionica says:

      Salut, Andrei! Stiu că aceste comment-uri au fost făcute cu mult timp în urmă. Eu le-am găsit acum, căutând referințe despre motorizarea 2.0 CRDI, 140 hp, de pe Kia Sportage II + II facelift (cea cu partea din față modificată). Sunt în cautarea unei KS 2008 – 2010, de preferat motorizarea de 1975 cmc benzină, 4WD, dar cum nu prea găsesc (ce-i acum la vânzare sunt ”varză”), caut să mă documentez despre motorizarea CRDI. Crezi că poți să mă ajuți cu o părere calificată despre acest motor? Din câte știu, sunt masini care au volanta cu masă dublă, iar de aici unele probleme. Nu știu dacă au DPF. Mulțumesc mult!

  22. catalin says:

    multumesc bogdan pentru informatie. Din pacate, KIA Motors nu practica sistemul pay back si eu nu ma vad mergind in tirg cu masina…

  23. bogda says:

    cu 7000 euro avans la un suv(sportage)rata medie p 5 ani valoare reziduala la sfarsit ar fi cam 280 e……..cam asha

  24. catalin says:

    Am o kia sportage din 1997, din lotul adus de puiu iordanescu pentru prieteni (rica raducanu, copos etc) si merg cu ea numai iarna la munte. am 30mii km cu ea si nu i-am facut nimic, doar i-am schimbat toba fiindca a ruginit cind a stat 2 ani. De ce s-o vind cind pot lua pe ea max 7.000 euro, bani cu care nu pot achita un avans pentru un suv respectabil… Asa, ca prim propietar, o stiu cu bune si cu rele. Are cineva alta idee?

  25. bogda says:

    buey scuze da gresesti tare d tot…….

    MOTORIZARE ECHIPARE PRET CIP PRET DDP

    Grandeur 3.3 3.3 DOHC € 24490 € 41524 singura versiune pentru romania ..nush daca e si in afara ..!!!!!la atatia bani as lua altceva:D!!!!as mai sta sau mas chinui si mias lua un 525d din 2005 gasesti

  26. mihaiilea says:

    bogdane,nu stiu cum sa spun nu eu tatal meu are bmw 530d cu un cip si turbo schimbat are 268 cp si 610nm,e mult mai tare ca motor si stabilitate ca grandeur,deci am facut venind de la bucuresti audi s4 de 344cp si 410nm la 3750rpm,dar ii mai mare grandeur,deci crede ma ca e superba masian si ajunge cu toate taxele cu tot la 34.000 pe cand bmw 5 a fost 58.000 nu stiu daca merita acea diferenta si atentie eu nu am piele in masina si am si cutie manuala aia ma mai costa vreo 4.000 la bmw,deci hai sa lasam discutia iar hyundai e mai puternic mai dotat si ami mare decat kia opirus interesaza te si are viteza si performante mult mai bune!!este 24.000 de mii cu toate dotarile plus taxe plus tot ajunge 32.000 sau 34.000!deci e fantastic e la pret de passat si scad mai mult taxele vamale din 2007 si oricum platesti acize non eu numa la valoarea reziduala!!!

  27. bogdan says:

    euro 3

  28. bogdan says:

    salut!!!kia opirus:)!!!pretul e cam accelasi ca si hyundaiul da faza e ca nimeni nu e prea “nebun“sa dea vreo 40 si cva d mii de euro ddp pe o asa masina!!!te incanta pretul cip doar atata …da la 40 mii de euro..no chance sami iau hyundai grandeur sau kia opirus!!!un volvo s60 un e 220cdi chiar si un seria 5 da nu prea dotat..!!!da nu kia sau hyundai!!!din cate stiu yo diselurile d la kia si hyundai is euro 3???sau nu??chia nushtiu da stiu ca bmw din 2004 are motoare euro4 p disel si hyundai si kia nici la benzina nu cred ca auzisera!!!la kia mea am motor euro …asta e…da..nu fa asa comparatie cu audi a6 seria 5 sau din astea ca nu are sens!!!!comparatie intre opirus si grandeur

  29. mihaiilea says:

    dupa ce te urci in hyundai grandeur mai discutam,vreau sa ti zic ca e la niveluri mai inalte ca a6,bmw 5 si mercedes e ,e superba masina,iar motorul de 235cp e tare plus ce dotari are ramai blocat in standard piele,faruri xenon,pdc,castofon infinity 10 difuzoare 250w,cutie automata cu varianta streptronic,perdeluta in spate,clima cu douza zone,bord computer,dezghetare geam din fata,lemn in interior,trapa,oglinda heliomata,scaune cu memorie si complet electrice.7.7 0-100 maxim 238 si pret cip 24990!!spune mi ce kia se poate compara cu asa ceva!!sa ma anunti bine te rog si sa vezi masina cum arata si dupa aia mai discutam,totusi nu la abureala da ii beton masina!!

  30. andrei burcea says:

    bogdan si are si un motor mult mai puternic decat cel precedent de 170 Cp, cu un cuplu maxim de 392 Nm .
    este o masina foarte buna cu un aspect deosebit si care are un comportament exccelent.

  31. bogdan says:

    =))))uite-te la kia sorento(noua kre trebuie sa apara)e la concurenta cu ml-ul d asta c mai zici?????vechea il ia pe terracan din orice directie;)coupe(hyundai0 strada nu prea am vazut grandeur este park carnival la kia sji am vazut……astai chestie de gust in orice caz p sorento nu o va lua hyundai terrancan in nici un caz la design;)

  32. mihaiilea says:

    is de acord,amandoua masini is bune si o spart piata,oricum mama are tucson si ii super multumita,la inceput masina avea 113cp si 250nm cam puturoasa,acuma dupa chip,evacuare fortata si filtre aer sport are 155cp si in jur de 310nm,pe autostrada acu o indicat cam 195,dar are si o mica eroare era drum drept nu panta,tinand cont ca am luat-o pe iarna masina este foarte buna si la fel si kia,ii chestie de gust adevarat dar hyundai e mai mare nume ca si kia,uitati va la hyundai sonata si grandeur si coupe

  33. andrei says:

    Pai mai mihai , pe Sportage nu potzi pune Tunning atat la motor( CIP) cat si la exterior. Dupa cum a zis si bogdan aici este vorba doar de gusturi, dar sa stii ca nu este nici o diferenta intre cele 2 la motor.

  34. bogdan says:

    pai mey mihai …logic k tucson pentru k e hyundai !!

  35. mihai says:

    uni sunt pasiona ti de tunning sti!are un chip ,sistem de evacuare fortata ,filtre sport,si nu stiu cum sa ti zic astea iti dau putere in plus!nu am zis ca in stoc e mai tare tucsonu decat kia sportage!dar e mai vandut oki!si e primu care a primit 140cp si 300 nm si 6 viteze!

  36. andrei says:

    Mihai sa imi zici si mie de ce este mai puternic Hyundai Tucson decat Kia Sportage ca in ce stiu eu caracteristicile tehnice arata aproape la fel cel putin la putere, cuplu etc?

  37. bogdan says:

    mey mihai …poate ai dreptate da fiecare isi ia cei place!!!!uitete la tucson p griul ala la interior si uitete la sportage sa vezi diferenta (bej o am)

  38. mihai says:

    oki o sa ma interesez andrei!oricum si pt bogdan mama mea are tucson de 140 de cp si 6 vit si tata i-o facut un chip in bucuresti,are cica in jur de 170 de cp si 340 nm =,masina mere excelent,am fost pe pitesti bucuresti si pe ac indica 200,conteaza reprizele si cat fuge pt mine,hyundai tucson si kia sportage sunt excelente dar tucsonu e mai vandut deci este mai bun!!

  39. andreea says:

    stiu ca nu are legatura cu kia sportage, dar ce parere aveti despre suzuki ignis? are un pret pe care mi-l permit, desi cel mai mul mi-ar placea un hyundai tucson. dar…asta e. multumesc

  40. andrei says:

    da mihaela a aparut chiar la inceputul acesei luni daca nu stii te rog eu nu te mai contrazice lucrez la Kia Romania si sunt consultant de vanzari ce as avea de castgat sa te mint pe tine ? ba din contra as avea de pierdut daca vrei sa te convingi te astpet la Show-room si am sa itzi demonstrez (LE AM CHIAR SI PE STOC), deja pe luna aceasta s-au vandut 45 de Kia sportage 2.0 credi ex 6mt.
    SFAT : nu te mai grabi sa judeci oamnei incearca macar sa te informezi mai bine pe viitor merci andrei.

  41. bogdan says:

    mihaiilea
    si yo amauzit ca a aparut sportage cu 142cpda nu asta e chestia:faci upgrade la 141cp;)….2-am mai vazut pe unde ai postat u si vad ca la tine totul se rezuma viteza si demaraj.daca ma interesa viteza imi luam un golf v gti sau un megane etc,da nu ma interesat:d

  42. mihaiilea says:

    sa sti ca pe toate paginile de web kkia apare cel de 2.0crdi de 112 cp si sa sti ca schimbarea de 140 cp si 6 viteze s-a produs numai la tucson!asa ca ce specialist esti tu?mai bie taci!

  43. mihaiilea says:

    sunt fan diesel,masinile pe motorina pot bate o masian pe benzina dar nu kia sportage sa ne intelegem eventual 535d,audi a8-4.2tdi si bmw 320 d de 163 care cu un chip are 200 s iacuma apare nou motr de 2.0d la bmw de 175 ca sa le dea peste nas la aia de vw care o scos 2.0tdi de 170 cp pe passat!si cel de pe bmw va avea 175 cp si 360nm in loc de 170 cp si 350n,,dar vw obtine 170cp la 4200rpm,si bmw 320d obtine la 4000 175 cp,dar deviem,oricum hyundai tucson e mai tare si mai frumos decat kia,dar nu stiu de unde o scoti kiar sportage nu are 142 cp ca are 113 si am indoiesc ca o pus si e el 6 viteze si 140cp

  44. BOGDAN says:

    mircea:
    da audi a4 io iti zic ca in romania este 40si cva d mii de euro cu full option p ea!!!!!!!!!u nai cum sa imi zici mie ca o dai cu mai mult de 20000dupa 2ani!!!si 5000 6000e e vrajeala a fo 1pers 2 kre aveau nevoie de bani1sportage din `99 este 6 acuma si din 2000cva d genu asta 8500Pret: 6,000 EURO An fabricatie: 1998 Carburant: Benzina
    Rulaj: 91,300 km Capacitate: 2,000 cmc Putere: 96 KW
    Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO
    Dotari:
    CUTIE MANUALA 5+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE; SERVO-DIRECTIE; AER CONDITIONAT; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
    STARE FOARTE BUNA, REVIZII LA ZI, CARTE DE SERVICE, SENZOR DE PARCARE, ALARMA CU SENZOR DE INSTIINTARE LA DISTANTA, CD/MP3

  45. andrei burcea says:

    Mircea voi cei din targ aveti anumite opini in functie de pretul vostru ” de piata” dar la o masina noua ( in special la vanzare)sa stii ca cel mai important lucru este cantitatea volumul care se vinde sau se cumpara. Din statistici reiese ca Kia Sportage modelul 1992 a fost unul dintre cele mai bine vandute S.U.V -uri. nu contest ca poate au avut probleme dar din ce vad eu in acest moment cred ca majoritatea oamenilor au fost multumiti, la momentul respectiv Raportul Calitate Pret era cel mai avantajos in special pentru un S.U.V
    Modelul nou se gasete in Romania din septembrie 2005 si tzin sa itzi spun ca s-au vandut foarte bine deja atingand cota de 1000 de bucati deoarece in momentul de fata este masina care in Anglia a detronat suprematia Toyota( ceea ce crede-ma inseamna ceva)intradevar nu putem compara Toyota cu Kia deoarece primi au mai multa experienta in domeniul 4×4 dar la raportul calitate pret iarasi suntem cei mai buni.
    pentru a te convinge de capabilitatile noului model Kia Sportage( mai nou cel de 142 de Cp cu 6 trepte ), am sa te invit la un drive-test pentru a itzi face o opinie .
    Masina este superioara multor alte marci mai renumite, si in plus beneficiaza si de generatia de motor common rail care se stie ca este foarte performanta a ajuns chiar sa bata benzina ( in special pe drag-urile de 1 mila ).

  46. BOGDAN says:

    mircea din cate am auzit de la service este un model foarte reusit (am auzit asta si p forumuri)si e ca si cum ai compara audi 80 cu primul model de a4 (parerea mea)sportageul vechi nici mie numi place mi se pare oribile da asta nou nu se compara la nimic si …asta e model care are tehnologie fata de vechea sportage ca de asta se scot modele noi si yo zic ca asta nu maim are nici o problema !!!!!!!!

  47. andrei burcea says:

    mircea daca compari modelul vechi cu cel actual de la Sportage te inseli amarnic, si inca ceva nu cred ca sportage modelul vechi a fost o masina proasta deoarece daca era o masina proasta nu se mai vindeau atat, iar sportageul nou nu are nici o legatura, nu ai cum vii si sa zici ca e o masina slaba pentru ca nu este asa.
    in primul rand ca sa itzi pot dovedi ca nu este asa cum spui tu te astept la un drive-test cu un Sportage 2.0 crdi ex m/t , si ai sa itzi schimbi parerea in totalitatea, in momentul acesta raportul calitate este foarte bun chiar exceptzional
    pentru cei interesati va invit la un drive test cu Kia Sportage ( pt mai multe detali va rog sa ma contactatzi la nr de tel 0726.18.48.43) va multumesc!

  48. Mircea says:

    Am avut primul model . Nu imi sta in caracter sa spun lucruri urate despre vreun producator de SUV-uri , dar Kia Sportage (primul model ) este o masina de toata rusinea . Sistemul de tractiune este de 2 parale . Am schimbat inele de cuplare de 3 ori intr-o iarna . Practic , sistemul “roata libera” este o tehnologie care nu are ce cauta pe un SUV . ( Am inteles ca la urmatoarea generatie s-a renuntat la asta ) .Despre calitatea fabricatiei , am numai cuvinte urate la adresa coreenilor . Am desfacut bordul cu totul pentru a lipi radiatorul de clima …practic am dezbumbat toata masina .Accesul la diferite componente consumabile ale masinii este extrem de greoi . Serivisarea este la pamant . Primele doua randuri de inele mi le-au pus niste mucosi care nu intelegeau nimic din ce faceau ( la firma LaBell ) . Ultimul rand l-am montat personal , impreuna cu un rulment de presiune ( gaselnita proprie ) care sa preia frecarea dinte plasticul incorporat in cuplaj si saiba de la planetara ) . Dupa asta a fost singura Kia din Brasov la care functiona tractiunea integrala ( ultimul rand de inele mi l-a confectionat un prieten la Rolem Codlea din Dural ). Deci …sfatul meu ( pentru cei care vor sa petreaca timpul liber la volan ,nu pe sub masina )…uitati de Coreene ieftine , cand vine vorba de 4 x 4.Atata dati , atata face . In general , pentru cei care nu stiu ce inseamna un sistem de tractiune 4 x 4 …si mai ales , ce inseamna utilizarea acestuia on si off -road …luati-va o masina cu tractiune integrala permanenta . Aceasta va face viata frumoasa , si nu va ataca buzunarul in fiecare sfarsit de saptamana .

  49. jiji says:

    Am facut un drive-test cu Sportage si mi-a placut… e super. Totusi din punct de vedere tehnic, nu o pot compara cu Forester care se comporta mult mai bine. Imi pare rau ca nu am reusit sa fac un test si cu Tucson… cei de la Cta nu vor sa foloseasca masina decat in interes personal… masina este mereu plecata in “interes de serviciu”. La Buc este la fel… pt. un test este suficient sa te urci in ea, in sowroom… mai mult nu se poate.
    Raportat la pret, nu este o diferenta mare intre cele 3.
    La dotari sunt unele diferente… Forester nu are ESP dar are o tractiune AWD care este mult superioara celor 2 (cu toate ca nu am testat Tucson) si de asemenea are garda la sol constanta (o incarci si se pastreaza la fel ca atunci cand e goala). Este drept Sportage are dotari mai bune si sunt mai flexibili in dotarea masinii comparativ cu Tucson care este livrat in doar 2 variante de echipare.
    Una peste alta, nu o sa-mi cumpar Tucson pt. ca nu-mi plac cei de la vanzari.

  50. bogdan says:

    cam 5 milioane prima revizie se face la 10 000 km,

  51. dani says:

    Masina e buna…pentru banii care ii dai pe ea…dar stiti cat costa reviziile la diesel?????????

  52. BOGDAN says:

    florin asta e treaba de gusturi si iti zik yo k am sportage q interior bej (nu se compara tucsonu)e la baie la interior performantzele is acceleasi (acuma tucsonul are moror mainou in 6 trepte 140 cp)doar santa fe tias recomanda (desigur aLA NOU);) SUCCES

  53. Alex says:

    Detin opel astra classic II si doresc sa achizitionez si o masina de teren.. dar nu una scumpa..am inteles ca sportage este o masina f buna din punct de vedere al raportului pret/calitate..nu stiu ce sa aleg, sportage, santa fe, sau tucson ?!? va rog dati-mi niste sfaturi. va multumesc

  54. florin says:

    tucson`ul e mai frumos , e un pic mai scump ,DAR mai frumos !!

  55. yo says:

    tudor nu pot crede ce zici!!!!!!!!!!!de fapt nu mi vine sa cred yo am dat comanda de un sportage p 14 ianuarie si pe 2-3februarie miam ridicat masina si avansul a fost de 13 000euro:D 2 saptamani mi au zis in 2 mia venit

  56. Tudor Aurel says:

    S.C. AMVEXIS COM S.R.L CONSTANTA,DEALER KIA, DEZINFORMEAZA CLIENTII PRIN FAPTUL CA NU-SI ASUMA RESPONSABILITATILE STABILITE PRIN CONTRACTE, FACANDU-I RASPUNZATORI PE CEI DE LA KIA MOTORS CARE LA RANDUL LOR NU VOR SA DEA NICI UN FEL DE INFORMATIE LEGAT DE COMANDA SI LIVRAREA MASINII CHIAR DACA IN CONTUL LOR S-AU VIRAT APROAPE 10.000 EURO SI S-AU MAI PLATIT SI 4 RATE DE LEASING.MA NUMESC TUDOR AUREL SI V-AM TRIMIS NENUMARATE MAILURI, O SCRISOARE SI O GRAMADA DE TELEFOANE CARE S-AU OPRIT LA RECEPTIE PENTRU CA ,,POLITICA FIRMEI” E SA NU SE DISCUTE DIRECT CU CLIENTII-CAZUL IOANA SOARE.NU VA MULTUMESC ,,KIA”, SUNTETI NESERIOSI!EU MAI SPER SA POT PURTA UN DIALOG

  57. sarpe says:

    cred k e o masina care imbina foarte bine multe aspecte ale conducerii:confort, fiabilitate, aptitudini on/off road. In plus este oferita la un pret foarte competitiv. Japonezii au inceput sa faco o figura frumoasa in lumea automobilelor. Se stie deja k Toyota e nr1 mondial la fiabilitate….

  58. BOGDAN says:

    SALUT TUTUROR!!!!!!!!!!!AZI AM RIDICAT MASINA D LA BUCURESTI SI C SA ZIK E SUPER !!!!!!!!!BUC GALATI AM PUS MOTORINA D 800 000LEI SI AM MERS CU VITEZA D 150 PANA LA BUZAU E SUPER

  59. Burcea Andrei says:

    uita-ti si numarul de telefon pentru mai mult ajutor 0726.18.48.43

  60. Burcea Andrei says:

    numele meu este burcea andrei si lucrez la kia romania sunt “sales consultant” as dori sa le spun celor care au fost si sunt nemultumiti de masina sa vina si sa faca un drive test cu mine sau cu unul dintre colegi mei si nu o sa va para rau, masina se comparta foarte bine atat pe teren accidentat cat si pe asfalt pentru nelamuriri astept e-mailurile voastre .

  61. m.b. says:

    Si eu cred ca e o masina excelenta si chiar astept sa imi iau si eu una dar as vrea sa ii intreb pe cei care au scris articolul , cu ce masini au mai fost cand au testat sportageul pt ca vad in prima poza inca vro 4 masini si ce se remarca cel mai mult e cea albastra din fata. Cum s-a comportat sportageul in comparatie cu celelalte? a si inca ceva aveti idee daca o cumperi pe firma cam ce conditi trebuie sa indeplinesca firma? venit si etc merci mult daca vreti sa imi raspundeti puteti sa o faceti pe mail la vrajitoru0@yahoo.com
    merci mult!!!!

  62. aninimul says:

    c sa spun e super tare masina am facut prima mie d km ……se descurca bine are stabilitate!!daca aveti bani nu ezitati sa v o luati

  63. anonimul says:

    mia venit e super atre masina:d dau detalii dupa cateva mii d km

  64. bogdan says:

    tractiune 4*2 t referi????dak da se poate e vreo 13 mii shi cva d euro da dak ai bani iati 4*4 e super t scoate din multe

  65. duta viorel says:

    va rog sa imi comunicati daca masina kia sportage crdi se poate comanda numai cu tractiune pe fata si la ce pret

  66. BOGDAN says:

    kre shtie kt costa bullbar praguri etc>>>>>da sub 25 mil k poate sper k pot gasi si mai ieftine

  67. BOGDAN says:

    ANONIM SHI KT TEA AJUNS MASINA K AM VAZUTO SHI NUI URATA LA MINE IN GL E SHI CU O REDUCERE D 1500 EUR

  68. ANONIMUL says:

    SAU NU SCUZE MASINA ASTA AM VAZUTO NUMAI IN POZE……AQUMA AM VAZUTO IN REALITATE E SUPER……..DAU PARERI DUPA CEMI VINE E ROSIE Q FULL OPTION PIELE BEJE ETC

  69. ANONIMUL says:

    ESTE O PANARAMA SINCER MAI DAI 1000 SI CVA D EURO SHI ITZI IEI TUCSON (DA TATA DA ALA ARE DESIGN ETC)

  70. cristi says:

    i-mi pare rau sa o spun da acest model de masina e cel mai prost si distrus din toate masinile sport pe care le stiu…lada niva e best fata de kia .asta e opinia mea testata

  71. Robert Adam says:

    Mihaela, daca ai bani, cumpara masina fara ezitare. La raport pret/performante este cel mai bun tot-teren. Are si calitate si design si e ieftina. Consumul e dat aici, la fisa tehnica. Scheletul caroseriei este confectiunat din oteluri aliate si are o calitate buna.

  72. ciprian marius says:

    toate masinile stil 4*4 sunt super

  73. MIHAELA says:

    Este modelul care vreau sa cred ca merita toti banii.As dori sa aflu in ce consta calitatea caroseriei, din ce materiale este confectionat scheletul masinii si consum.

Leave a Reply to BOGDAN Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.