Nissan Patrol GR 3,0l DI

Cand vine zapada mare si viscolul troieneste cu furie drumurile (pana si in… Bucuresti) ne-aducem aminte de utilitatea automobilelor 4×4, dorindu-ne, daca nu unul personal, macar sa “povestim” despre un model performant. Asa am ajuns sa vorbim despre noul Patrol, lansat recent de Renault Nissan in Romania.

Cum se stie, primul automobil tot-teren s-a nascut dintr-o necesitate a armatei americane. Faimosul Jeep Willys, pe care noi il cunoastem doar de prin filme, s-a umplut de glorie, odata cu debarcarea din Normandia.

Japonezii, satui de razboi pana peste cap dupa bomba de la Hiroshima, porniti pe refacerea tarii, si-au dorit tot un “4×4”, dar pentru agricultura. Asa s-a nascut Nissan Patrol, lansat in 1951.

Fata de Jeep-ul american, Patrol fusese dotat cu un motor de 6 cilindri (3.600 cmc), care scotea 85 CP (cu 25 mai mult decat Willys!) si un cuplu maxim remarcabil.

Din 1960, Patrol si-a dezbracat austera “haina militara”, devenind un “4×4” eminamente civil, dar capabil sa raspunda si cerintelor oricarei patrule militare. Desi un autovehicul oarecum “destinat” unui anumit specific, Patrol s-a vandut de la inceput foarte bine.

Mai nou, de 15 ani piata europeana a fost sensibilizata de doua initiale adaugate cunoscutei marci: Patrol GR, adica Grand Raid. In aceste zile de iarna, cand abia s-a incheiat Raliul Dakar, cele doua initiale sunt parca mai tulburatoare.

Noul Patrol beneficiaza de un puternic si nou motor diesel de 3,0 litri, avand un consum care incepe sa faca invidioasa pana si o Dacia Nova, ce nu are nici jumatate din greutatea impunatorului Patrol 2004.

In mapele de promovare, producatorul se lauda, pe buna dreptate, cu un automobil 4×4 convingaror si puternic ca si acum 50 de ani! De atunci, cinci generatii de Patrol s-au impus in multe tari de pe toate continentele.

Peste tot, pe unde au cautat, special pentru aceasta, cativa reporteri japonezi au gasit exemplare din prima serie lansata in urma cu cinci decenii, care si acum sunt utilizate in mod curent!

Se spune ca azi, marca Nissan este lider, aproape fara concurenta, pe piata automobilelor “4×4”, avand cea mai extinsa gama de oferte cu tractiune integrala. Probabil asa o fi, caci nu vrem sa le facem reclama gratuita…

Prin ce se defineste noul Patrol prezent in Romania? Evident, printr-un aspect care face o puternica impresie. Pentru cei care stiu modelul predecesor, interiorul celui nou este mai luxos, tabloul de bord a fost complet modificat, motorul are o putere sporita si un cuplu mai mare, iar fata de dotarile standard (si ele mult mai generoase) optiunile sunt mai bogate.

Intr-un cuvant, sunt schimbari care depasesc cu mult ceea ce inseamna un face-lift conventional. Noua ne-au placut spoilerele, aripile si ornamentele rotilor, noua forma a capotei, ca si grila radiatorului, incadrata de faruri redesenate in forma de potcoava.

De ce este mai “tare” decat altele Nissan Patrol? In primul rand este un vehicul ce se adapteaza excelent drumurilor dificile si conditiilor nefavorabile de deplasare. Pentru ca este prin excelenta un “caraus”, ce poate fi incarcat cu multiple bagaje si echipamente, a fost dotat cu un sistem de alarma aproape inexpugnabil.

Daca afara ninge, ploua, ori trebuie parcurse trasee dificile, in interior acest “off-road” robust beneficiaza de multe utilitati specifice unui automobil de lux.

Noul Patrol are, cum spuneam, un interior complet modificat. Materialele sunt de o calitate superioara ce asigura un evident plus de confort, incepand cu scaunele, care au o forma imbunatatita, iar modelul de varf, chiar tapiterie din piele.

Cu toate modificarile si imbunatatirile aduse, noul Patrol ramane acelasi off-road autentic: sasiu robust, transmisii cu doua rapoarte, sisteme electronice avansate de control al tractiunii, capacitate de tractare de pana la 3,5 tone, motorul turbo-diesel ZD de 3,0 litri, disponibil deocamdata pe pietele europene, fiind socotit deosebit de performant.

Ramane insa zgomotos la rece, chiar si dupa incalzire, in interior sesizandu-se sunetul puternicului diesel.

Pretul CIP al noului Patrol variaza de la 28.700 euro la 36.500 euro, semn ca diversele game, ca si optiunile, sunt foarte largi, daca si buzunarul clientului este pe masura. Oricum, atunci cand il conduci, senzatia ca te afli intr-un tanc persista pe orice teren, insa prin oras, mare atentie! Desi se conduce ca un autoturism, e mare cat un TAB…

46 Responses

  1. Marian says:

    Am un patrol gr 28 93. Necesita restaurare . As vrea sa l restaureze dar nu am șanse . Pentru ca mie sa nu dau de. Vreun mecanic , HOT bandit …. asa cal vreau să-l vind cu 2000 € am și i șalupa riotop 450 1500 euro cu tot cu peridoc 0743594501

  2. andi says:

    E super Patrol-ul la toate capitolele
    Pt cine e interesat am unul de vanzare

    Dotari full, an 2002

  3. A.T.V. plictisitor si urat in sosea , rege in coclau says:

    cei care compara q7,ml,tuareg si alte suv-uri, ascultati manele nu?

  4. rhadoo says:

    am si eu un patrol din 99,super masina,o iubesc,urc aproape zilnic pe munte,in Parang,cu ea si nu ma lasat niciodata balta.pot spune ca e inegalabila pe drumuri accidentate,consumul putin cam mare,dar nu exagerat,avand in vedere performantele si diferentialul este de vis

  5. george says:

    motorul ZD 30 cu care este echipat patrolul din 2004 pana in 2007 este destul de slab, au remediat problema cand au introdus zd 30 ddti, ala chiar este indestructibil,

  6. george says:

    Salut, referitor la intrebarea ta Mihai, intradevar este foarte adevarat cu motoru de Patrol, eu am unu din 2005 care la 125000 km mi-a cedat motoru, reparatia este foooooooooooooarte costisitoare, da in rest masina nu are concurenta,

  7. mihai says:

    salut sunt fan patrol e al doilea pe care il am e din 2001 super multumit de el avand in vedere utilizarea lui in scopurile destinate adica noroaie zapezi etc plus ca senzatia de siguranta maxima e cu tine tot timpul ,un pic mai greoi pe asfalt si cam rigid dar sa nu uitam ca e un 4×4 adevarat veritabil in teren pe unde suv=urile nu vor trece niciodata /Apropo despre motoare am auzit ceva ca ar fi avut probleme stie cineva? la 3.0 in rest ce sa va spun daca vreti aventura luativa fratilor patrol cu incredere =salutare=

  8. roby_ursu says:

    salut, am si eu o intrebare…Hyundai Galloper are aceeasi cutie 4WD super select ca si Mitsubishi Pagero ?

  9. eugen says:

    este o masina buna si frumoasa iar in ciuda aspectului masiv se conduce foarte usor chiar si de o femeie,am avut norocul sa conduc destul de mult un patrol si pot sa spun ca e o masina placuta dar nu sa te chinui cu ea prin orase aglomerate de la noi ci sa o folosesti acolo unde ii sta bine …padure ,drumuri desfundate ,iar daca hotii astia de la putere ar mai scadea un pic taxele la genul asta de masini cu motoare mari ar fi si mai bine,in rest e extraordinara ,poate nu merge ea ca un X5 dar pe teren e rege ,consumul e destul de mare 12-14 pe oras sau padure ,intretinerea ca la orice lucru japonez cand te lasa platesti de te ustura ,stai dupa piese ca reprezentantele nu au pe stoc decat presuri de interior …nu piese dar daca pleci undeva cu ea uiti de toate acestea si te bucuri de natura si sti sigur ca te aduce acasa intreg .asteptam noul model ca toyota a scos deja unul…

  10. CONSTANTIN ANDREI says:

    salutari… am un pajero din 99, masina este foarte placuta la condus, insa eu vreau sa o vand pt ca eu unu am avut ghinion cu ea… cel ce mi`a vandut`o a dato cu inima indoita 🙂 cred… deci pajero 99 , 6000 euro… 2.8TD cine o vrea?

  11. ad_y says:

    pt domnul “Directorul”:
    Nu o sa intelegi o pasiune ca asta, esti facut sa stai in birou si sa iti creasca burta. Scuze de exprimare. E o categorie de oameni care adora acest “sport”, acestor oameni le place sa iasa in padure si sa depasesca obstacole. Ca sa sti si tu pe unde nu a trecut x5-ul sau ml-ul a trecut aro, o masina la 15% din pret! Eu eram in Aro si trageam x5-ul si in spate era un Pajero care tracta ml-ul + alte cateva masini.

  12. ad_y says:

    pt domnul “Directorul”:
    Nu o sa intelegi o pasiune ca asta, esti facut sa stai in birou si sa iti creasca burta. Scuze de exprimare. E o categorie de oameni care adora acest “sport”, acestor oameni le place sa iasa in padure si sa depasesca obstacole. Ca sa sti si tu pe unde nu a trecut x5-ul sau ml-ul a trecut aro, o masina la 15% din pret! Eu eram in Aro si trageam x5-ul si in spate era un Pajero care tracta ml-ul + alte cateva masini.

  13. Silviu says:

    salutare… in primul rand avem o problema majora cu redactorii acestui articol care habar nu au despre noul Patrol(sau doar incearca sa il supraaprecieze)! citez :”sisteme electronice avansate de control al tractiunii” :))) foarte amuzant!Ma mir cum de nimeni nu s-a sesizat de aceasta greseala grosolana.Patrol inafara de diferential blocabil manual-electric spate si manual (cu coarba) fata nu a avut niciodata vreun sistem de control al tractiunii!In rest masinuta este foarte fiabila si ma descurc cu ea perfect zi de zi in Bucuresti mai ales in locurile mai speciale de parcare unde poate ajunge doar Patrol (ex. borduri inalte, scari etc. etc.)Pentru asta Patrol castiga in Bucuresti detasat si in fata unui Smart.Cunoscatorii stiu de ce. 😉

  14. lucian says:

    salut, sunt posesorul unui patrol model 2004 3.0Di si trebuie sa marturisesc ca nu am mai avut de mult timp un asemenea sentiment de siguaranta ca atunci cand il conduc(de altfel l-am si achizitionat pt siguranta familiei); motorul cam zgomotos dar iti da un sentiment de forta si fiabilitate dar in final trebuie sa recunosc ca eu reduc totul la siguranta si fiabilitate- nu l-am folosit niciodata in offroad.

  15. nicu says:

    salut,am in jur de 40.000 de euro si vreau sa-mi cumpar si eu un suv,va rog sa ma ajutati sa ma decid la ceva bun.Mentionez ca-mi place putin viteza,m-am gandit la un subaru tribeca ce parere aveti.

  16. Alyn says:

    Sunt o persoaa norocoasa sa conduc un Nissan patrol de 3.3litri model din 81 este un adevarat tanc pe terenul acidentat cat si prin apa .dupa parerea mea este ca mai ataare maina de teen deasupra oricarei marci si cum zice nu ma faceti comparatie intre X5 Ml si alte marci acestea sunt masin de orasi nu de off road;)

  17. geo says:

    mi-au placut remarcile voastre. mie nissan patrol ala de prin `90 imi place mult, ala mai nou nu prea. iar dintre cayenne, ml, x5 si tuareg imi place x5. dar sa nu comparam masinile de off-road cu suv-urile de sosea. cum un x5 nu poate merge pe unde poate un patrol nici patrolul nu merge pe autostrada cu 200 km/h. depinde la ce vrei sa folosesti masina. daca mergi in germania sa aduci o masina pe platforma cu patrolul te gandesti si la consum. asa ca parca ar fi mai bun un x5(celelalte suv-uri europene nu-mi plac deloc). ce nu inteleg eu si poate imi explica cineva: de ce merg oamenii prin traficul din bucuresti cu patrol gr sau suv-uri? care este avantajul? personal folosesc masini mici in bucuresti(vw polo, opel corsa, seat ibiza, ford fiesta)

  18. Mircea says:

    http://www.youtube.com/watch?v=Yf9FPs40VUM

    …sa privim si sa plangem …de invidie

  19. Lou says:

    singura masina produsa de nissan care merita respect. celelalte produse nissan sint prostitutie clara, pline de compromisuri. pacat ca nu se mai produce patrol.

  20. jeeper kreeper says:

    Fratilor,
    patrolul este o masina excelenta in off-road si se descurca binisor si pe sosea (in ciuda greutatii si a centrului de greutate ridicat).
    Este printre foarte putinele masini pentru care as schimba, poate Jeepul (prietenii stiu de ce :)).
    restul, X5 si fratii lui, sunt pentru “pitici” refulati si alti manelisti care vor sa se uite “de sus” la ceilalti, tocmai finca nu-i baga nimeni in seama, altfel.
    Uitati-va ce masini au misiunile ONU si NATO in diverse tari, incepand cu Iugoslavia si terminand cu Namibia: X5 sau Patrol? ML sau Land Cruiser?

  21. ionu says:

    Vand Nissan Patrol Gr diesel 2006 – 35000 km

    30000 euro

  22. Directorul says:

    ca app, cand vreau sa urc in creierul muntzilor, iau elicopterul, ca nu ma cobor eu la nivelul unui patrol … sau mai stii, o Dacia papuc 4X4? fac pariu ca se descurca mai bine!

  23. Directorul says:

    Bai trancalailor, X5 si ML iti iei sa te dai cu el pe sosea, pe unde merg oamenii normali, ce ma intereseaza pe mine sa ma urc pe munti cu un …. de masina ca asta, cand pot sta la mine la birou in centrul capitalei cu X5-ul in parcare ????

  24. adi says:

    vreau sa-mi cumpar un patrolgr 2800cm3 din 99. se preteaza si la drumuri grele ? e model lung cu 7 locuri.cam cat merge motorul ? acesta are 150000km.

  25. alx99 says:

    Wampy!?Ce stii tu despre off road ?! BMW X5 este cea mai mare prostie care s-a fabricat.Impreuna cu fratii lui Tuareg, Cayenne, etc.Aceasta masina este INEXSISTENTA in Off road iar pe sosea…..de ce nu ti-ai cumpara un roadster?De ce sa te prefaci ca ai masina de teren? Eu cred ca habar nu ai ce este o masina de teren si nu stiu ce cauti aici.
    Patrolul este una din putinele masini de teren care se mai fabrica,impreuna cu Defender, Mercedes G si cam atat.Land Cruiser se grabeste sa prinda din urma clienti ca WAMPY?!!!(ce pseudonim).Din pacate , Patrolul a pierdut enorm la fiabilitate, avand probleme cu ambreiajul(subdimensionare), cu cutia si chiar cu motorul.Daca aveti cunostinte pe la Vodafone, intrebati cum e cu lotul de masini la care se schimbau motoarele pe la 50.000 km?Unde intra francezul iese….Logan.Uitati-va la Navara ce garda la sol are, cam cat un papuc Dacia.

  26. Mihai says:

    Cred ca patrolul e cea mai reusita masina offroad, robusta, cu un motor destul de fiabil si care nu ramnae blocat oriunde.Mai au cateva probleme dar sunt prea minore.
    daca ii faci un tuning la motor si bagi niste roti de 325/65 R18 cu niste jenti de marca ai o masina de teren adevarata si poate niste amortizoare mai inalte asa ca sa ai o panorama mai placuta.

  27. Mircea says:

    Imi cer scuze pentru modul in care am scris “Hyundai Galloper ” …a fost o scapare :-).Sper sa nu se supere coreenii pe mine ca le-am botezat modelul .

  28. Mircea says:

    Mai strange ceva bani . Poti sa cumperi o masina de teren buna la banii astia, dar pe benzina . Crede-ma nu ar fi o solutie prea grozava . Masinile de teren consuma mult si in varianta Diesel …in cea pe benzina te risti sa nu ajungi unde iti propui , daca ratezi vreo benzinarie de pe drum ( cu exceptia cazurilor in care ai sonda in curte ) .Am vazut Terrano bune pe la 10.000 . Motorul de 2.7 litri Diesel e grozav , unghiurile de trecere sunt bune , iar faptul ca nu este foarte lata reprezinta un avantaj in teren inghesuit . In oras se conduc foarte usor . am avut unul in varianta cu 3 usi …si am fost extrem de multumit de el . Poti sa incerci si un Hunday Galoper de 2.5 TD..sunt practic Pajero ( modelul vechi ) .Au bune capacitati de trecere , mecanica e bruta ( in sensul bun al cuvantului )iar tractiunea , fara prea multa electronica . ( Nu am nimic impotriva sistemelor electronice – am simtit pe propria piele ce inseamna un astfel de ajutor in situatii critice – dar pentru o servisare ieftina si o fiabilitate sporita , sugerez sistemele de tractiune vechi … pe punti si cu diferentiale mecanice 100% .

  29. laurentiu says:

    salut , as vrea sa cumpar o masina de teren dar de teren sa fie ,am 8000 de euro ,cer o parere de la cunoscatori .multumesc.

  30. alin tudorancea says:

    Stimate Domn,

    Firma noastra comercializeaza elemente de tuning marca ANTEC, din INOX 100%, cu aprobarea TUV, fabricate in Germania, la cele mai avantajoase preturi. Putem echipa toata gama de modele 4×4 si SUV ale marcii Dumneavoastra. Dorim o colaborare cu Dumneavoastra in sensul furnizarii acestor echipamente clientilor care doresc montarea lor pe masini.
    Daca sunteti interesat, nu ezitati sa ma contactati la aceasta adresa de e-mail.

    Va doresc o zi buna.

    Alin Tudorancea
    General Manager
    Sc.MM96 SERV.srl

  31. Mircea says:

    http://www.humvee.net/misc/video.html

    Acesta este un link cam scump la vedere 🙂 . Este pentru pasionarii Off-Road . O colectie de filmulete “live” despre ce poate sa faca o masina de teren . Sunt deasemenea si cateva link-uri catre alte site-uri care contin filmulete cu H1 .
    Este putin in afara topicului , dar nu am stiut unde sa le postez .

  32. wampy says:

    Sa-mi fie cu iertare… afar` de Mircea si Robert aproximativ, se remarca aici o adunatura de diletanti care “discuta” la gramada despre SUVuri si jeepuri (Burebista si Silviu sunt chiar complexati, dom`le!). Fratilor, fara suparare uitati ce ati scris p-aci… X5 e din alte filme! Oricum nu se pot compara ca nu e off-road insa eu ajung pe macadam cam 1% din drumurile mele, in total (si, ma rog, merg de dimineata pana seara). In rest tot pe asfalt ma dau. …Iar pe asfalt, sa fim seriosi! Personal am Nissan Terrano II (cu sasiu) si mai conduc Freelander. Am avut si Wrangler (arcuri foi cam tampite). Dar astea numai ca n-am bani de X5. Sansa mea a fost ca am putut sa merg vreun an si sa bat toata tara cu un BMW d-asta (la volan!). Voi din ce carti fabulati? Cititi ce am scris mai jos, la articolul BMW X5 3.0 D, si poate intelegeti, desi ar mai fi f multe de spus. Scuze daca m-am dat rotund…

  33. Mircea says:

    Astept cu nerabdara clipa in care un Tuareg sau un X5 va face asa ceva , si va ramane intr-o singura bucata
    http://www.siciliain4x4.it/fotoGR/images/Il%20mio%20nissan%20patrol%20GR%20(16)_JPG.jpg

  34. alin says:

    baieti cu x5 sau cu toureg sa se ascunda la marginea padurii….

  35. silviu says:

    pentu adevaratii cunoscatori exista pajero,patrol,landcruiser,poate un wrangler sau un discovery!pentru baietasii lui taticu,pentru taurasii de ograda care vor sa mai agate cate o vacuta infometata sunt niste hibrizi precum x5,touareg,ML,cayenne si lista e lunga!asta e romania,plina de fanfaroni ce-si iau masina pentru ca asa au vazut la tv,si deci e cool!saracii!

  36. Mircea says:

    Wrangler-ul este o masina off road adevarata . Are si avantajul unui ampatament mic si al unei garzi la sol mari .
    Ca si Patrol-ul are sasiu si punti ceea ce ii asigura o rezistenta extraordinara in timp pentru folosirea in off-road extrem . X5 si Tuareg nu au asa ceva . Sunt mult mai comfortabile , dar nu au fiabilitate in timp si nici rigiditatea a caroseriei , desi beneficiaza de sisteme de tractiune performante . Sunt doua clase diferite .

  37. iulian says:

    Nu am un PATROL cu toate ca este masina visurilor mele, insa am un Wrangler. Cu el am reusit sa trec fara probleme drumul strategic”Transalpina” (intre obarsia lotrului si sebes) si pasul Rotunda(Sangeorz bai catre borsa), ambele drumuri forestiere, desfundate si pline de bolovani si buturugi. Daca juniorul meu s-a descurcat onorabil, puteti sa va dati seama ce ar fi facut un senior ca Nissan Patrol GR.

  38. mihai says:

    san total deacord cu parerile de “masini 4×4 de jucarie”in ceea ce priveste x5 si altele asemenea.Nissan si Toyota raman lideri in domeniu masinilor de teren pe care si le poate permite omul de rand

  39. dr.robert.bc says:

    pentru copiii care cred ca o masina aratoasa si cu multi km/h si tractiune 4×4 inseamna ca ai masina de teren….cumparati-va un un fiat panda. diferenta intre panda si x5 este doar de confort si ceva km/h. bmw indiferent tipul este doar o masina de oras.
    pentru cunoscatori: patrolul este o adevarata masina off-road. cam atat.

  40. burebista says:

    Dupa cum spuneam si intr-un mesaj anterior cei care aleg X5 sau ML sunt niste copii chinuiti care nu fac diferenta intre strada din fata blocului, si drumul de la bunica lui de la tara, ei isi aleg masina pt. ca este ochioasa si asa poate sa agate mai multe gagici si acelea moarte de foame, care oricim nu fac diferenta intre un troleibuz si un tramvai.Am cunoscut pe cineva odata care avea un X 5 si avea mari probleme cu, cutia si-l cam lasa in drum.Asa ca l-a vandut si nu si-a mai luat altul.Cei de la Bmw dadeau din umeri.Altul avea un Tuareg care undeva prin Romania sa oprid in mijlocul drumului si nu s-a mai miscat.Bune masini fac si nemtii astia, dar nu de teren.Pe unde circula Pajero, Patrol sau alti japonezi ceilalti fac poze, dar din elicopter ca altfel nu prea au cum sa ajunga pe acolo.

  41. Mircea says:

    Este o masina remarcabila .
    De remarcat in principal faptul ca are un consum apropiat de Toyota Land Cruiser , care este cu vreo 6-700 kg mai usoara . Nu se poate compara cu X5 deoarece nu face parte din aceeasi categorie .Prin locurile in care Patrol se plimba ca pe bulevard , X5 sau Tuareg nu reusesc sa inainteze nici 15 metri ( nici nu sunt proiectate sa savarseasca asemenea acte de vitejie ) .
    Pentru cei care stiu ce inseamna off-road si mai ales pentru cei care au avut masini 4×4 pe mana … Patrol reprezinta o referinta in domeniu .

  42. lukyan says:

    intr-adevar este o super masina dar areun singur defect:forma-este cam patratoasa si nu prea are aspect pentru o masina de teren.mai degraba un ML sau un X5 sunt mult mai ochioase si mai trebuie lucrat putin la km/h sunt cam putini totusi si terrano are mai muliti-200km/h

  43. totti says:

    e super Nissanul este o masina f mare si foarte puternica si nu cred ca te va lasa cand iti este mai greu

  44. ShK says:

    ce poate sa placa atat masina asta? e oribila, e mare, nu are motoare performante si costa si cat un tanc… de ce e asa de mare diferenta performantelor intre ea si BMW-ul X5, amadoua avand diesel-ul de 3 litri… mi se pare o masina cu care te poti duce la stana sa-ti mani oile, ca asa ceva nu are ce cauta pe sosea… poate doar pe camp…

    • Bogdan says:

      Din moment ce compari patrolul cu x5 habar nu ai masinile de teren. Ia hai cu x5-ul pe unde bagi un patrol…
      Că nu îti place tie e altă discutie, dar să spui despre o mașină de top ca e nașpa spune despre tine. Habar nu ai titi

  45. Robert says:

    Am avut sansa sa conduc timp de mai mult de 3 ani un Patrol GR in cele mai diverse conditii. Este una dintre cele mai bune masini facute vreodata, dupa parerea mea, iar daca japonezii au resit sa reduca consumul in conditiile unei cresteri a puterii, asta nu face decat impuna Patrol-ul ca pe una dintre cele mai bune vehicule 4×4 care au circulat vreodata pe sosele si nu numai. Zgomotul din interior nu face decat sa sporeasca senzatia de “tanc”, intr-un mod pe care eu l-am gasit agreabil. Stabilitatea in viraje este remarcabila pentru dimensiunile sale, eu reusind sa iau cu 120 km/h viraje pe care nu le-am putut aborda in acest mod cu un autoturism obisnuit. Comportamentul pe teren accidentat este absolut remarcabil. Practic nu am ramas “in drum” nicaieri, fie ca ma aflat pe dealurile impadurite din jurul Campulungului sau pe terenurile mlastinoase din Delta.

Leave a Reply to george Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.