Renault Clio III 1,5l dCi

O noua muza in galeria modelelor clasei mici se anunta a fi Clio III… Complet redesenat, noul Clio a relevat calitati surprinzatoare pentru clasa din care face parte. Evident, asa cum ne-au obisnuit constructorii, noua varianta e mai mare, mai puternica, mai economica, etc.

Realitatea ne demonstreaza ca asa e… Daca in privinta designului putem fi subiectivi, impresia data de exterior fiind destul de “domestica”, nu avem cum sa nu remarcam progresul facut de Renault in ceea ce priveste asamblarea masinii inauntru. Calitatea excelenta a materialelor si grija pentru detalii au permis crearea unui interior absolut deosebit.

Ergonomia superioara si materialele placute la atingere realizeaza o ambianta primitoare, odata intrat in masina. Se remarca grija pentru mentinerea in trendul industriei auto, din panourile usilor lipsind tijele pentru inchiderea centralizata a usilor, imbinarile bordului sunt reduse la minim (pentru evitarea aparitiei zgomotelor), culorile calde si, desigur, multe elemente sunt comune cu Megane II (pentru reducerea costurilor).

Surpriza vine la pornirea motorului diesel 1,5l dCi: aproape o soapta. Pana la o viteza de circa 140 km/h, motorul este absolut silentios, iar in trafic urban e o placere sa-l conduci, mai ales ca se dovedeste si foarte agil… Nu sufera comparatie cu Logan, insonorizarea este chiar deosebita, iar motorul urca in ture fara efort, aproape ca unul pe benzina. Si are doar 68 CP!

Tinuta de drum impecabila, o servodirectie ceva mai studiata decat la Megane (parca ceva mai precisa), dar cu o revenire a volanului in pozitia de mijloc destul de brusca, hmm…, e ok pe ansamblu. Frane de buna calitate, desi cu tamburi pe spate, dar corect dozate, nu au pus nici un fel de probleme.

Foarte util s-a dovedit pseudo sistemul de faruri autoadaptive. Pseudo pentru ca nu este in esenta un sistem ce misca farurile in directia rotirii volanului, dar efectul este intrucatva similar. Mai precis, la rotirea volanului cu mai mult de x grade se aprinde un bec pozitionat spre stanga sau dreapta, functie de directia inspre care se indreapta masina. Nu e un moft si cu siguranta va fi standard pe toate masinile in maxim 2 ani. Absolut util si trendy.

Fiindca veni vorba de tendinte, la care personal tin foarte mult, remarc alinierea francezilor la ultimele “ifose” in domeniu: stergatoare de parbriz “Aero” si semnalizatoare laterale integrate nu in oglinda retrovizoare (deh, nu copiem, ci inovam sau adaptam), ci in bandourile laterale (nu e o solutie foarte noua, dar scuteste doua gauri in plus in aripi). Si e la moda…

Putin neobisnuite am gasit manetele de actionare a semnalizarii si stergatoarelor de parbriz, dar adaptarea se face rapid, deci nu sunt o problema.

Punctajul la Euro NCAP e maxim, 5 stele, logic, doar e Renault, mai mentionez tetierele cu o forma “hoata”, iar pe spate toate cele trei tetiere pot fi complet coborate, deci “jos palaria” pana acum. Evident sunt prezente toate optiunile devenite clasice la Renault: ABS, AFU, BAS, ESP, climatizare electronica, satelit comanda audio la volan, etc.

Consumul a fost decent, exact cum ne asteptam, in ciuda conducerii sportive sau preponderent urban, consumul nu a sarit de 6,2l la suta de km, cu mentiunea ca masina avea doar 46 km la bord cand am primit-o.

Verdict: masinuta demna de luat in seama, cu dotari de clasa superioara si plina de gadget-uri (joja ulei cu senzor si indicare la bord, marcare kilometraj cu vitezele uzuale (50, 90, 130 km/h), inchidere automata a usilor la demaraj, martor usi deschise, optional pornire cu card (sistem Megane II), etc.). Absolut agreabila!

Caroserie
+ Design reusit si dinamic, calitatea asamblarii, aerodinamica buna, stergatoare parbriz Aero, semnalizatoare integrate in bandourile laterale, spatiu marit fata de vechea generatie
– Sistem de spalare a parbrizului destul de invechit conceptual (duze duble, fara spray)

Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor postului de conducere, dotari optionale oferite, calitatea asamblarii, scaune foarte bine concepute
– Suporturi bauturi in consola centrala neinspirat amplasate, spatiile de depozitare din usi au o functionalitate redusa din cauza amplasarii deasupra a difuzoarelor, clapeta deschidere torpedou este cam departe de sofer

Confort
+ Confort foarte bun la rulare, indiferent de teren, sistem pseudo-faruri adaptive foarte util
– –

Motor/Transmisie
+ Motorul si transmisia cu 5 trepte se completeaza foarte bine, consum redus de combustibil, insonorizare deosebita pentru clasa masinii (nu simti ca e diesel), lipsa vibratii
– –

Tinuta de drum
+ Comportament rutier foarte bun, directie impecabila
– Usoara sensibilitate la vant lateral, la rularea cu viteze de peste 140 km/h

Siguranta
+ Pachet de siguranta excelent, 5 stele Euro NCAP, ABS, ESP,AFU + altele optional
– –

 Renault Clio III 1,5l dCi 
 Motor1,5l dCi 
 Tip4 cilindri in linie, Diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)1461 
 Putere maxima (CP/rpm)68/4000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)160/1700 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)3986/1707/1493 
 Masa proprie (kg)1165 
 Portbagaj (l)288/1038 
 Garda la sol (mm)120 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)15,2 
 Viteza maxima (km/h)162 
 Consum mediu declarat (l/100 km)4,6 
 Consum mediu in test (l/100 km)6,2 
    
 Preturi  
 Pret CIP 
 Pret DDP 
    
 Dealer 

68 Responses

  1. calin says:

    am un megane 2 bicorp…adus din franta. are trapa cu deschidere+trapa panoramic, roti de 17″, faruri bi-xenon, pornire cu card cu sistem hand-free, tempomat, 8 airbaguri, senzor de ploaie+lumina,stabilitate excelenta in curbe, si multe altele…eu zic k la 19000 de euro cat costa de noua e cea mai buna alegere. va provoc sa gasiti o masina nemteasca care sa aiba la dotarile astea acelasi pret;)

  2. calin says:

    vad o gramada de pareri “pertinente” aici…k la masinile franceze intr-un an-doi partea electrica e varza, ca sunt puturoase si urate…sunteti varza…nemtii fac masini bune,nu zic nu. Dar majoritatea sunt la fel…aceleasi motoare, acelasi design,….plictisitor(excludem din discutie audi,bmw,mercedes care sunt adevarate opere de arta)

  3. SOLO says:

    Am si eu un clio3, benzina, 98cp. super! l-am cumparat in XI.2007. de sarbatori am fost cu el in austria. tinuta de drum este excelenta. pe autostrada i-am dat 190 si cred ca urca la 200, dar ma temeam de radare. la 2800 km parcursi cu aceasta ocazie am avut un consum mediu de 8L/100km. Referitor la izolare fonica, foarte buna. pana la 130-140 km/h nici nu-i auzi motorul. pe autostrada este enervant pentru ca ai impresia ca stai pe loc. la 130km/h se simte o vibratie usoara in pedala de acceleratie, dar care dispare dupa 140km/h. spatiu interior, lejer 4 persoane. a cincea deja are ceva probleme. spatiu-l din portbagaj, suficient pentru bagajele unei familii care pleaca in concediu. merita toti banii!

  4. mihai says:

    renault…peugeot..citroen.. masini franceze scumpe la intrtinere, slabe la motorizari ; finisaj la renault??? seamana cu logan , slab tare vai de mama lor de masini franceze, nemtii detin suprematia

  5. topi says:

    Grija mare cu preturile “accesibile” de la Renault, ca urmeaza intretinerea care e foarte piperata. Ex. filtru motorina = 250 ron.

  6. topi says:

    Grija mare cu preturile “accesibile” de la Renault, ca urmeaza intretinerea care e foarte piperata. Ex. filtru motorina = 250 ron.

  7. pedro says:

    `gura lumii nu o astupa decat pamantul` sa fim seriosi daca nu a-ti condus un clio 3 nu mai vorbiti , am clio 3 si in afara faptului ca nu e deloc puturoasa mai seamana izbitor cu peugeot 207,opel corsa , mai mult este o masina de oras de ce trebuie sa aiba 200 cp , daca vrei masina de curse alternative sunt multe ex. ferari 200000euro. si referitor la comparatie logan -renault consultati standardele la care sunt facute , daca erau la fel toate loganurile se numeau renault si nu dacia

  8. adi says:

    eu am masina asta de citeva luni si sunt super multumit de ea Astept intrebari.

  9. adi says:

    vreau sa vorbesc cu cineva care are intradevar clio 3

  10. Liviu says:

    Masina nu e rea, dar parca-i lipseste ceva. Parca mai expresiv e clio 2. Stau si ma intreb pana cand vor mai mari astia masinile? Le vor face cat americanii?

  11. BALCANU_MB says:

    is bani aruncati daca cumperi masina asta sincer performante foasrte slabe design urat degeaba a luat masina anului prefer opel corsa sau seat ibiza din clasa ei sincer

  12. grecu says:

    Am auzit ca cica clio III in afara de design interior, exterior, cateva dotari ( si materiale superioare si finisaje zic eu) si sigla nu difera de logan. Fiti seriosi, pai toate astea, design interior, exterior etc sunt multi bani in plus, nu se compara cele 2 masini.Dar si loganu e o masina ok pt pretul ei

  13. ionut says:

    eu sa fiu in locul vostru nu m_am lua absolut deloc dupa tot felul de teste si articole din diferite reviste ;m_as interesa in primul rand lapersoanele car eau demult timp aceste modele de masini si in primul rand la acele persoane care au avut” ghinionul de avea accidente”si o sa vedeti atunci cate stele are fiecare model la NCAP .zic asta pt ca am vazut cateva clio_uri accidentate si …mau pus serios^pe ganduri apropo de NCAP .iar in legatura cu logan eu unul nici nu breau sa aud de asa ceva pt mine este tot dacia ramane si ..stit cum se spune :exista doua genuri de autoturisme :dacia….si masinile .am preferat si am sa prefer in continuare ceva S.H. dar stii ca nu umbli cu un sicriu cu patru roti!!!dar fiecare face ce vrea si…guturile nu se comenteaza!!

  14. ionut says:

    eu sa fiu in locul vostru nu m_am lua absolut deloc dupa tot felul de teste si articole din diferite reviste ;m_as interesa in primul rand lapersoanele car eau demult timp aceste modele de masini si in primul rand la acele persoane care au avut” ghinionul de avea accidente”si o sa vedeti atunci cate stele are fiecare model la NCAP .zic asta pt ca am vazut cateva clio_uri accidentate si …mau pus serios^pe ganduri apropo de NCAP .iar in legatura cu logan eu unul nici nu breau sa aud de asa ceva pt mine este tot dacia ramane si ..stit cum se spune :exista doua genuri de autoturisme :dacia….si masinile .am preferat si am sa prefer in continuare ceva S.H. dar stii ca nu umbli cu un sicriu cu patru roti!!!dar fiecare face ce vrea si…guturile nu se comenteaza!!

  15. ikar says:

    @valer exista carte service te uiti la ultima revizie (la cati km a fost facuta si la ce data)apoi analizezi sau mai sigur te duci la un service autorizat pt marca respectiva si te interesezi de istoricul masinii….iar daca nu figureaza acolo cu reviziile este simplu nu o cumperi….toata treaba este sa te duci unde trebuie si sa stii sa cauti,sunt si in “de” masini din 03`04`05 cu <50mii km(unele si-n garantie)garla,dar romanii cand cumpara o masina sh de acolo se uita sa aiba piele,xenon,navigatie,tv,dvd,eventual si un pic lovita ca o repara nea gogu dar sa fie ieftina si sa o poata revinde in profit in ro

  16. valer says:

    Dragi prieteni!Daca cineva crede ca poate cumpara o masina second hand la pretul de 8-9 mii euro cu 70-80 mii km la bord ,inseamna ca este copil.Toata lumea stie ca de la 200 mii km se poate “aranja” la cat vreti voi.Asa ca …

  17. BauBau says:

    Comparand loganul cu clio e ca si cum ati compara polo cu fabia..

  18. bogdan says:

    nu va lasati influentati de pretul la Clio III, este pretul care il au acum la lansare. In cel putin 6 luni vor face discounturi de cel putin 5-6 sute de euro. Aviz si amatorilor de 207 care are un pret de lansare asemanator cu cel de la 307, iar masina nu difera prea mult fata de 307

  19. ciocolata says:

    oameni buni…daca vreti sa vb despre alte masini,vorbiti in alte rubrici!! eu am nevoie de incurajari saa stiu daca fac pasul decisiv in cumpararea acestui model!! zilele astea termin dosarul cu actele si merg la reprezentantza!!
    vreau sa aud sfaturi adevatrate de la baieri care au clio symbol 2 cat si acest model!cel putin astea sunt la mine in oras la reprezentanta
    !
    multumesc pt. sfaturi!

  20. sakad says:

    mda… frumoasa masina ! raport pretz calitate e OK !

  21. Ko5m1n says:

    :))Asculta radio Radio Star77

    Pentru dedicati si informati intrati pe mess id:radio_star77 .Multumesc pentru ca ne asculti.

  22. ikar says:

    cipriane hyundai accent are 1.5crdi si 110cp,motorul nu tremura,mie mi se pare mai silentios fata de logan,treaba cu C.V poate era o intamplare,iar treaba cu sh-uri de 575000km in 2ani si ceva las-o balta,sunt destule sh-uri si in Ro,in parcuri auto incepand cu 3-4000km si pana la jdemii de km sau sunt destule sh-uri la diverse pers. fizice din 2005 cu 6-7000km la bani putintei,garantie,prim proprietar,etc………una peste alta,parerea mea este ca logan dci full(incls vopsea si garantie extinsa) nu merita 10140e

  23. Ciprian says:

    Am condus ieri un Hyundai Accent model nou cu 1.5D – 100CP – la oprirea motorului tremura groaznic motorul si se auzea un zgomot suspect din C.V. Prefer Dacia Logan. De fapt asta si am!

  24. Ciprian says:

    Referitor la SH pana in 9600-10000 euro: gushteri sunt peste tot; ei pot inghiti minciuni de genul “are 3 ani vechime si 100.000 km” :)) in Benelux nici o masina de doi ani nu are mai putin de 250.000-300.000 km. Am gasit Mercedes 2003 ci 575.000 kmm. Ceva comentarii?

  25. Dan says:

    ce am remarcat la ClioIII pe care l-am vazut la un salon auto, tapiteria cam de 2 lei si acel capac de carton din porbagaj care iti da senzatia de ieftiniciune; design super, jos palaria, per total cam scump la ce ofera, Megane II facelift e pe aproape la pret!

  26. mircea says:

    are dreptate cristyyy…

  27. cristyyy says:

    Ma scuzi robert. am gresit dar nu in totalitate. Citez din Auto motor si sport: “Din pacate pentru piata din Romania, Clio nu este oferit cu sistem ESP, ce ar fi putut reduce subvirarea …” Ca sa ma conving am intrat si pe siteul http://www.renault.ro iar la datele tehnice ale masinii nu am gasit nimic despre esp. Deci degeaba are esp, daca noi nu putem sa o cumparam cu asa ceva in dotare.

  28. robert says:

    Ha, ha, esti foarte tare frate!!! Clio III fara ESP? Daca nu ai unde sa te documentezi Cristyyy, iti dau citat din fisa tehnica a lui Clio III: “Clio III is neutrally balanced, easy to drive and boasts outstanding braking performance. It is delivered as standard with Generation 8 Bosch ABS plus electronic brakeforce distribution (EBD) and emergency brake assist (EBA). The new car is also available with the electronic stability programme (ESP) incorporating ASR traction control, UCL understeer control and MSR engine torque overrun regulation.”

  29. cristyyy says:

    “Evident sunt prezente toate optiunile devenite clasice la Renault: ABS, AFU, BAS, ESP…”
    Daca tu reusesti sa cumperi un clio 3 cu ESP, esti tare atunci
    Din cunostintele mele, la acest model de ranault nu exista optiunea de ESP, indifernet de nivelul de echipare
    Mai documentati-va!!!

  30. luciano says:

    sal!!fratilor nu judecati o masina daca nu stiti, ati mers cu ea si daca vreti sa faceti comparatii trebuie sa acordati atentie mare multor lucruri care nu exista pe logan si ma rever de la faruri,stergatoare ,teste euro ncap finisajele interioare…air bag-uri etc toate lucrurile astea contribuie la siguranta activa si pasivan a masini ,confort si asa mai departe deci vb de masina in sine nu numai de motor ca nu dati bani numai pe motor chiar daca este identic.

  31. john says:

    intre asta si noul polo c ati alege????????

  32. bubu says:

    Nu contest faptul ca Clio 3 nu e o masina peste Logan ca dotari, insa si pretul reflecta diferenta.In plus, platesti in plus ptr dotari care probabil nu vor fi folosite prea putin sau chiar deloc.Unele prezinta si dezavantaje(citeodata) si aici ma refer la climatizarea electronica.Ptr mine, minim necesar de dotari se poate gasi la Skoda fabia, Volkswagen Polo,posibil si Skoda Octavia Tour unde fiecare dotare in parte creste pretul dotarii standard.Si probabil ca de aici alte si alte comentarii…mai mult sau mai putin utile.

  33. rue says:

    da domne acasa.ro, are multe peste logan, parerea mea, de om care isi va lua poate logan, din alte motive, doar ca imi pare ok (am dubii la tabla numai, in rest e o masina cunoscuta, aproape reno). asa ca totusi pot sa recunosc un bord care nu e de plastic, designul mult diferit (as vrea sa fie in viitor si pe logan un asa bord) si apoi te rog consulta listele cu dotari. recunosc ca loganul are un minim necesar, iar clio 3 nu e cap de tara ca si conceptie. e doar ok. fara oftica!

  34. rue says:

    da domne acasa.ro, are multe peste logan, parerea mea, de om care isi va lua poate logan, din alte motive, doar ca imi pare ok (am dubii la tabla numai, in rest e o masina cunoscuta, aproape reno). asa ca totusi pot sa recunosc un bord care nu e de plastic, designul mult diferit (as vrea sa fie in viitor si pe logan un asa bord) si apoi te rog consulta listele cu dotari. recunosc ca loganul are un minim necesar, iar clio 3 nu e cap de tara ca si conceptie. e doar ok. fara oftica!

  35. laur says:

    ma abtin detest renaulturile sunt tare puturoase si nu arata bine delok.

  36. Gigi says:

    Degeaba!!!
    Tot urata si vai mama ei !!!!
    Si mai ziceau ca este masina anului!
    Pentru toti cunoscatorii de masini (Ramane aceiasi masina frantuzeasca),nu!!!!

  37. florea says:

    Da frate m-ati convins, imi iau….logan diesel.Si stiti dece?? pentru ca mie imi place logan, orice ar zice altii de el.Nu-mi trebuie jdemii de CP, nici cartela la pornire si nici alte fitze d-astea.Gata, mi-am varsat of-ul, voi puteti continua discutia.

  38. ikar says:

    bubu,da clio 3 are dotari peste orice logan(vezi daca iti spun ceva cele 6ayrbag-uri,asistenta la franare de urgenta,servo asistata electronic,pornirea cu cartela,lista poate continua…..PT CINE DORESTE O MASINA NOU-NOUTA 0km,sa arunce o privire la NOUL ACCENT dieselul de 1.5L are 110cp,iar rata pe 48luni cu avans 50% este mai mare doar cu 31e/luna si vei avea o masina cu un desing mult mai reusit cu ABS+EBD+discuri pe spate,ayrbag,aer c,servo asistata electronic,geamuri electrice fata/spate,cotiera,oglinzi electrice,vopsea metalizata,un motor cu 45cp in plus ce consuma mai putin+5ani GARANTIE!!!!

  39. vali says:

    oameni buni…daca vreti sa vb despre logan ,vorbiti la rubrica LOGAN!!!si nu mai comparati LOGAN cu CLIO 3 pt k cele 2 sunt in clase diferite in primul rand.CLIO 3 se compara cu POLO, C3, GRANDE PUNTO etc…

  40. bubu says:

    Salut Rue, afirmi ca “clio 3 are dotari peste orice logan”. Banuiesc ca te referi la modelul cu motor diesel.Poate ne spui si care sint acele dotari sa verificam daca intr-adevar ele lipsesc de pe Logan Ambition.Altfel afirmatia ta va fi catalogata ca incompleta si nu va fi luata in considerare.Asteptam.

  41. rue says:

    1. cine zice ca la 8-9000 euro isi ia mondeo sau golf sau altele frumoase sub 100 000 km se inseala dramatic si se uita cu incredere in gura samsarilor de import sau chiar mucosilor care te intreaba prin oras daca nu iti vinzi masina ca sa aiba ei ce revinde.
    2. clio 3 la 11 800 cred are 1,2 motorul, bordul nu e de plastic, are dotari peste orice logan si executie la nivel de masina anului 2006 (dar unde am mai auzit eu de o masina ce e masina anului 2006?, oare reno clio 3 este la nivel european?)
    intre 9600 si 11600 (daca nu 12 800 cate parca este clio 3 1,4 sunt 2000 euro, de aceea eu nu as da pe un logan mai mult de 7000 euro si cam asa cred ca o sa fac.

    PASTE FERICIT!

  42. george says:

    Cu permisiunea autorului am sa copiez o fraza dintr-un articol chiar de pe acest site: “Masini noi vs. masini second hand”. Inainte sa incerci o astfel de analiza trebuie sa te documentezi consistent si sa ai o baza solida de cunostinte in domeniul auto..Asadar, nu mai scrieti doar de dragul ratingului sau al traficului, incercati sa ii invatati si pe ceilalti, din experienta voastra daca o aveti, iar daca nu va pricepeti, nu mai scrieti articole cu tema auto sau macar puneti mana pe carte inainte…”

  43. Mihai says:

    ii dau dreptate lui bogda.La 9600 euro iti poti lua un ford mondeo sau focus cu rulaj pana in 100.000 km full option.Nu sunt fan ford dar e parerea mea.O masina romaneasca tot asa ramane cu 1001 probleme.In plus masinile franceze dupa 1-2 ani partea electronica e varza,deci pericolul creste

  44. bubu says:

    Bogdane, a fost optiunea ta.Eu nu am gasit nici o justificare obiectiva ca sa-mi pot lua o masina cu 100CP.Si ca sa si glumesc: cum ar fi sa stai la munte si sa-ti cumperi un cal pur-singe sa-l pui la caruta, inlocuind magarul care, desi merge mai incet, isi face treaba.Traduc ptr cei ce nu au inteles:drumurile de munte sint cele din Bucuresti, pline de gropi, santuri, etc, magarul este motorul de 65CP, iar calul pur-singe cel de 100CP.Concluzia o trage fiecare.

  45. bubu says:

    Bogdane, a fost optiunea ta.Eu nu am gasit nici o justificare obiectiva ca sa-mi pot lua o masina cu 100CP.Si ca sa si glumesc: cum ar fi sa stai la munte si sa-ti cumperi un cal pur-singe sa-l pui la caruta, inlocuind magarul care, desi merge mai incet, isi face treaba.Traduc ptr cei ce nu au inteles:drumurile de munte sint cele din Bucuresti, pline de gropi, santuri, etc, magarul este motorul de 65CP, iar calul pur-singe cel de 100CP.Concluzia o trage fiecare.

  46. bogda says:

    nu merita renault…mai bine mai pui 2-3mii d euro si iei un golf 1.9ti mai slab dotat da….calitativ adek in 2,5 ani nu ai probleme cu el la bielete sau cva d gen asta amortiyoare motor

  47. Bogdan says:

    Bubu, la Logan i-ar prinde bine si un motor adevarat, de exemplu dieselul de 1.5 si 100cp care era acum 2 ani pe Clio.
    Eu unul asteptam Logan-ul diesel cu banii pregatiti, dar cand am vazut ce motor i-au pus am cunparat altceva. (si am si economisit 300 Eur cu ocazia asta 🙂

  48. bubu says:

    1.Oare cit te mai poate tine o masina nemtzeasca pe care ai dat 8-9mii euro si care a rulat deja min 70-80mii km???
    2.Va spun eu ce-i lipseste Loganului Diesel ca sa fie “the best”: semnalizare in oglinzile laterale,faruri cu xenon pseudo-adaptive, stergatoare cu senzori de ploaie si sistem climatronic.Parerea mea…

  49. jimi says:

    Raspuns pentru “Generalul7” cit si pentru altii : se dau urmatoarele dotari standard ptr o masina cu motor diesel: ABS Bosch,EBD,2 air-bag frontale, geamuri electrice fata/spate,oglinzi electrice si incalzite,aer conditionat,computer de bord,servo-directie asistata hidraulic,ambreiaj hidraulic,radio-CD+ 4 boxe, scaun sofer reglabil fata/spate, pe inaltime si lombar,jenti aliaj-aluminiu si roti 185/15 si costa 9600euro NOUA !!! DA, e vorba de Logan Ambition cu motor diesel de 65CP.Am spus-o si o mai spun odata: Eu unu prefer o masina noua indiferent de marca si tip in detrimentul unui SH.PS:daca cineva doreste detalii despre cum se comporta Logan Diesel il rog sa-mi dea un mail.

  50. Mihai says:

    Nu prea Cristii.Pe 8-9 mii euro iti iei o masina nemtzeasca care si tine

  51. cristi says:

    ce stiti despre Logan diesel? e o masina fiabila? merita banii?

  52. Dan Stan says:

    Eu cred ca sunt diferente destul de mari intre Logan Dci si Clio III Dci. In primul rand Clio III are 5 stele NCAP iar Logan 3 stele.
    Se mai poate observa si diferenta intre finisaje si dotari.
    Oricum mult respect pentru cei care au Logan si fac aceste comparatii !

  53. Jimi says:

    Din acelasi motiv pentru care unii prefera brunetele in locul blondelor…sau grasele in schimbul celor slabe…

  54. eu says:

    Daca o luam asa dupa motoare uita-te la vw si skoda…de ce in loc de octavia2 1,9tdi 105cp lumea isi cumpara golf 5 1,9tdi k doar e acelasi motor…

  55. mihai says:

    Clio Symbol are si o varianta dci de 65CP si costa cu tot cu taxe cam 10500-11000eur(nu versiunea de echipare de baza)

  56. jimi says:

    Ai dreptate, Logan ptr Germania are 68CP.Eu spuneam ca nu am observat absolut nici o diferenta intre Loganul nostru si Clio 3.Exista o diferenta intre Logan si Clio Symbol ( 65 vs 80 CP ).Si totusi…daca Clio 3 este “masina anului” in Europa, DECE nu ar fi si Logan DCI??

  57. mihai says:

    si restul specificatiilor este identic pe fisa tehnica prezentata de revista germana

  58. mihai says:

    #925; stii ce vb Jimi.Logan pe piata germana in versiunea Dci are exact 68 CP(am citit recent un articol al revistei AutoBild)Tot 68 de cai are si Clio 3 prezentat mai sus.Nu inteleg ce vrei sa zici

  59. jimi says:

    Luciane, clio symbol este dotat cu acelasi motor ca si logan 1,5dci, numai ca are 80CP.Sper ca nu iti spun o noutate.Merita sa faci un drive-test cu clio sa vezi diferenta intre el si logan cu 65CP.Daca observi vreuna( cu exceptia faptului ca e mai galagios), spune-mi si mie.De curind conduc cu deosebita placere loganul 1,5dci si nu am ce sa-i reprosez.Nu incerc sa conving pe nimeni sa-si cumpere logan, imi spun doar parerea.Pina la urma e chestie de gusturi.Eu unu prefer o masina noua indiferent de marca si tip in detrimentul unui SH.

  60. ionutz says:

    Sincer, in afara caroseriei…si a siglei producatorului, intre logan si clio 3 nu vad nici o diferenta.Eu astept versiunea diesel de 1,5 si 80 cp de pe logan si imi iau fara doar si poate!Va asigur eu, revizia si piesele in general, va costa mai putin la logan, decat la orice model de masina straina,inclusiv clio, si motorul diesel de la renault, de 1,5 dci si 80 cp se spune ca e unul…aproape perfect ca fiabilitate si consum!Eu cred ca la logan este cel mai bun raport calitate/pretz…la celelalte marci,platim mult “firma”.Punct

  61. jimi says:

    Am fost la show-room IPSO si am vazut noul model Renault Clio III.De fapt am facut si un drive test cu amabilitatea celor de acolo.Nu am observat nici o diferenta notabila intre Clio III si Logan Diesel.Motorul e acelasi, acelasi sunet specific diesel-ului(adica placut),tinuta la drum e foarte placuta.Alte asemanari cu Logan : tapiteria, ceasurile de la bord, alte maruntisuri.Si atunci care ar fi diferentele dintre Clio III si Logan??? Numai designul interior, exterior si logo-ul??

  62. mihai says:

    Care este diferenta intre motorul 1,5dci de pe clio3 si cel 1,5 dci de pe logan?

  63. mircea says:

    mai degraba seamana cu volanul de la modus decat cu cel de la megane…

  64. neXus says:

    Un pret ceva, nu spune nimeni?

  65. bogdan says:

    #957; am zis ca este acelasi volan.
    am spus doar ca seamana foarte mult.

    Si nu te lasa de meserie, dal in colo de volan.

  66. robert says:

    Bogdan, mai uita-te o data. Daca seamana unul cu altul ma las de meserie. Ma rog, ambele au sigla Renault, dar altfel e cu totul altceva.

  67. bogdan says:

    uite si asa zisul volan sport de pe megane RS, de care ii spuneam lui Robert.

Leave a Reply to Gigi Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.