Renault Megane 1,6l 16V FII

Evolutia estetica de care beneficiaza acum modelul Megane se declina in cele 6 caroserii ale gamei: Bicorp, Sedan, Coupe-Cabriolet, Megane Renault Sport – disponibile acum in Romania si Estate, disponibil ulterior. Avand in vedere cifra de vanzari realizata de Megane Sedan in Romania (70% din totalul vanzarilor gamei Megane) este de asteptat ca succesul acestuia sa se perpetueze odata cu faceliftul “faza II”.

Acesta ramane referinta in segment si isi conserva atuurile in ceea ce priveste comportamentul rutier, placerea de a conduce, siguranta activa si pasiva – 5 stele la testele Euro NCAP. De fapt, prin optiunile si tehnologia avansata oferita, este una dintre cele mai bune propuneri intre automobilele din segmentul compact, ca raport calitate-pret.

Designul inovator evolueaza, dand noului model o privire «mai patrunzatoare» si un design al partii spate ceva mai modern. Stilat si dinamic, cu un aspect al partii frontale mai rasat, linii accentuate si robuste, Noul Megane degaja o impresie de forta si dinamism, senzatie intarita de noul design al proiectoarelor, calandrul mai adancit si bara de protectie fata.

Farurile de ceata sunt pozitionate mai in afara, cam ca la Megane Renault Sport. In plus, stergatoarele de parbriz sunt tip «flat-blade» ca la Scenic, adica urmeaza tendintele. Partea din spate beneficiaza de o noua bara de protectie si, de asemenea, de blocuri optice noi. In plus, modelul primeste noi elemente de design exterioare precum si culori noi pentru caroserie.

La interior, Noul Megane propune tapiterii in culori noi si ambiante mult mai rafinate: post de conducere tip “cockpit”, o noua plansa de bord din material “slush”, grafica elaborata a tabloului de bord. Aceasta din urma este chiar o referinta in segment, remarcandu-se o grija aproape excesiva pentru detalii. Oricum, interiorul este deosebit!

Megane Sedan abunda de functii ce fac viata la bord mai simpla si mai agreabila: sistem de asistenta la parcarea cu spatele, senzor de ploaie si lumina, climatizare cu functionare optimizata, filtru de habitaclu dotat cu filtru de carbon activ.

Am notat si unele aspecte mai putin pozitive, anume asamblarea nu tocmai perfecta a unor elemente din plastic (manere usi, jaluzele – erau deja slabite), precum si tapiteria de pe plafon care nu este prinsa sub chederul parbrizului in fata si nici in spate (nu se observa oricum, dar e o chestiune de detaliu si stil), dar ochiul pacatos al jurnalistului auto le vede pe toate…

De remarcat silentiozitatea motorului, nu se aude deloc la mersul in gol, dar si pana la viteze de 100-110 este aproape imperceptibil. Peste aceasta viteza, zgomotul creste, nefiind insa anormal pentru categoria din care face parte Megane.

Noul Megane confirma experienta Renault in materie de siguranta. Dispozitivele de asistenta la conducere asigura un control perfect al vehiculului, ajutand la mentinerea traiectoriei in situatii de urgenta: ABS Bosch 8.0 de ultima generatie cu repartitor electronic al franarii (EBV) si asistenta la franarea de urgenta (AFU), sistem de supraveghere a presiunii in pneuri. In functie de caroserie, Noul Megane primeste in standard 6 airbag-uri, dubla pretensionare si limitator de efort pentru locurile din fata.

Nivelul de siguranta activa si pasiva este, de asemenea, remarcabil; inclusiv versiunile Bicorp si Coupe-Cabriolet au obtinut 5 stele la testele Euro NCAP.

In Romania, Noul Megane Sedan dispune de 3 motorizari pe benzina (1.4 16v 100 CP; 1.6 16 v 110 CP; 2.0 16v 135 CP) si 3 motorizari turbodiesel common-rail (1,5 dCi 80 CP si 100 CP; 1,9 dCi 120 CP). Megane Renault Sport beneficiaza de un motor de 2.0 16 v Turbo 225 CP.

Pretul CIP de intrare in gama al unui Megane Bicorp 1.4 16v 100 CP este de 10 919 (13 123 euro TTC), iar pentru Megane Sedan avand aceeasi motorizare, pretul CIP este de 11 342 euro (13 631 euro TTC).

Caroserie
+ Design reusit si dinamic, calitatea asamblarii, aerodinamica buna, stergatoare de parbriz flat blade
– Sistem de spalare a parbrizului destul de invechit conceptual

Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor, dotari optionale oferite, spatii depozitare, culori placute
– Calitatea asamblarii unor elemente de plastic din interior, culori sensibile la murdarire

Confort
+ Confort foarte bun la rulare, indiferent de teren
– –

Motor/Transmisie
+ Motor si transmisie cu 5 trepte corecte, ambele performante si silentioase
– Consum ridicat in trafic urban

Tinuta de drum
+ Comportament rutier foarte bun
– Directia asistata prea artificial

Siguranta
+ Pachet de siguranta excelent, 5 stele Euro NCAP, ABS, ESP, EBV, AFU, CSV
– –

 Renault Megane 1,6l 16V FII 
 Motor1,6l 16V 
 Tip4 cilindri in linie 
 Capacitate cilindrica (cmc)1598 
 Putere maxima (CP/rpm)110/6000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)151/4250 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4498/2026/1460 
 Masa proprie (kg)1200 
 Portbagaj (l)520 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)11,1 
 Viteza maxima (km/h)193 
 Consum mediu declarat (l/100 km)6,8 
 Consum mediu in test (l/100 km)7,3 
    
 Preturi  
 Pret CIP13 363 euro 
 Pret DDP16 061 euro 
    
 Dealer 

64 Responses

  1. ion iliescu says:

    am megane 2 , 16,16v,,125000 km,,merge brici,,in toamna face 10 ani,,

  2. Robert says:

    Am si eu un renaul megane 2 din 2004
    Are la bord 186.000 km
    Dar nu prea sunt multimit de ea ca masina…
    Orice mica groapa se simte in masina.
    Caroseria cea mai proasta din cate am vazut pana acum…
    E buna doar sa iti faci treaba cu ea…
    E buna ca nu are consumul mare nu stiu cat are consumul la motor 1.6 16 valve.
    Poate sa imi spuna si mie cineva

  3. adi says:

    am un renault megane 2 si de cand am luat-o nu a mers bine.Cei de la service m-au dus cu vorba pana a iesit din garantie apoi am scimbat aprinzatoarele (se afla in capul bujiilor)cei drept pe rand nu toate odata si un aprinzator costa 250lei fara manoperaapoi s-a defectat sistemul de recirculare a aerului in habitaclu apoi sa stricat o piesa din plastic la o macara care ridica si coboara geamul( piesa costa 1200lei)apoi am schimbat caseta de directie 3800lei fara manopera ,bieletele antiruliu ,sa stricat decalorul 8300lei sa cojit plasticul de pe manerul de care tragi sa inchizi portiera .In final spun ca oti ceilalti ca este o masina foarte buna dar sa o cumpere cei care o lauda ca eu unul nu sfatuiesc pe nimeni sa cumpere nici o masina Renault deoarece sunt foarte proaste.Nici nu uitasem bine de vechile dacii ca Renault se straduieste din rasputeri sa ne reaminteasca

  4. ady says:

    sal,sunt posesorul unui m 2 sedan din 2008,dci 85 cp,actualmente 27000 km si pot sa va spun ca este cea mai mare teapa de masina,sa nu va mai luati dupa unul si altul ca este ok ca ….. luati cea mai mare teapa.zgomot in habitacliu de te doare capul,in comparatie cu skoda sau focus testate de mine asa ca recunoasteti si ceilalti ca aspectul ne a determinat sa o luam in rest numai belele

  5. marius says:

    am megan sedan din 2007 1.6 16V 82kv si e ok. nu am avut probleme cu el am 58000km si nu am sckimbat nimic merge beton.

  6. ciprian says:

    Am megan sedan fabricat in ianuarie 2007 are 2 ani deci si 35.000 km la bord. Probleme nu am avut pana cum cu el, insa acum am inceput sa am zgomot atunci cand iau viraje.

  7. daniel says:

    poate cineva sa ma ajute cu toba sport si un filtru de megane2?cred ca mai pot obtine ceva cai.

  8. daniel says:

    am citit citeva pareri despre renault si sincer va spun ca marea majoritate sint eronate.am un megane2 pe benzina de 1,6de aproape 2 ani si am rulat cu el 85000km.masina e ok!la 83000 am schimbat amortizoarele spate si pivotii iar cu ceva timp bieletele!au aceleasi preturi ca si masinile germane!referitor la consum va pot spune ca este asa cum o`calci`!dar niciodata consumul aratat pe afisaj bate cu ceea ce bagi in rezervor!eu la 29l aratati am bagat cu 3l mai putin!acela e un consum instant!

  9. Daniel says:

    Tocmai mi-am luat un Megane Sedan 1,5 dci-85 cp… varianta expresion… sper sa fiu mai multumit decat de Opelul Astra caravan pe care l-am condus pana acum…si care se tot strica la cateva luni…ba cadea un senzor…ba altul…

  10. Dragos says:

    Salut!Si eu mi-am luat in ianuarie un Renault Megane sedane 1,6 Manager.Dupa 2 luni si 2.100 km nu am ce sa ii reprosez deocamdata.Consum oras 9-9.5 iar extraurban 6,2-6,7.

  11. mihai says:

    shtie cineva cati cai putere are renault megane 19 dci break din 2003 ii modelu ceva mai rotunjor

  12. Marius says:

    Salut! vreau sa achizitionez si eu un renault megane sedane 1,5 dci de 85 cp si ma intereseaza daca se merita. ce pica mai des la ea? din cate am auzit cica au probleme mari la directie.

  13. mihai says:

    salut!am si eu un megane manager 1,6-110 cp-benzina-4000 km.de la inceput se aude zgomot la prima pornire cind este este rece afara.s-a verificat uleiul la cutie-ok.la service -nimeni nu aude,nimeni nu vede-,sunt rugat sa mai circul ca doar sunt in garantie !!cind apas ambreajul zgomotul dispare.la cald zgomotul nu se mai aude iar daca vine vara…aveti vreo idee ?

  14. gigi says:

    sal. am si eu megane estate din ian. 2006 si este OK.
    Cconsum cam mare 13.1/100
    in rest fara probleme doar revizii la 15.000 km si 30.000 km am o mica problema
    stiti cumva cat costa un amortizor.

  15. gigi says:

    sal. am si eu megane estate din ian. 2006 si este OK.
    Cconsum cam mare 13.1/100
    in rest fara probleme doar revizii la 15.000 km si 30.000 km am o mica problema
    stiti cumva cat costa un amortizor.

  16. sebastian says:

    sal all!!! am si io un megane 2 luxe privilege 1.9 130 CP si spun k masina asta e o Bomboana.o am din mai 2006 si sunt foarte multumit de ea. n-am renumitii “greieri”. mah… astia va apar dak dati prin gropii….asha k…
    am mers pe autostrada din germnania cu ea cu 220 km/h.
    dupaia am duso la service si navea nimik. era OK. si pt cei kre JIGNITI aceasta masina vedeti cum o conduceti! salut.

  17. nae says:

    Sunt de acord cu opinia celor care spun sa vorb despre Renault doar cei care au si au cat de cat idee despre stiinta numita mecanica.Ce pot spune in primul rind este ca am un R Megan Break 2003 50000km si pot spune ca sunt de a dreptul incantat de aceasta masina.Consider ca mecani ca intre masinile germane si cele frantuzesti nu sunt diferente decat mai ales de pret si de firma in rest…

  18. Viorel says:

    Salut! Am luat un M. Sedan 1,5 DCI de 100 C.P. in ianuarie 2006.Am avut mari retineri, avand o parere preconceputa proasta, despre masinile frantuzesti. Avand in vedere dotarile standard la pretul de vanzare, m-am decis. La cca 29.000 km actuali, ma declar extrem de multumit, cu 0 probleme. In iunie 2006 am facut un drum H, O, D, Ch, I si retur, de cca 6500 km, cu clima (dotare optionala), fara depasirea vitezei legale pe autostrada si viteze mici pana in frontiera Ro, cu un consum incredibil, mediu de 4,8 l%. Totusi am prieteni care au avut probleme si este adevarat ca unele componente sunt exagerat de scumpe. Astfel la cca 25.000 km nu a mai functionat cremaliera (geamul nu s-a mai ridicat la usa dreapta fata), tot ansamblul costa 13 mil.
    La fel, zgomot la caseta de directie la bracarea la limita dreapta stanga).
    Alt aspect constatat este ca la umplere rezervor intra cu 3-4 l mai mult decat indica computerul de bord ca s-a consumat(ex.dat este la cca. 30 l indicati pe computer). A propos de un mesaj anterior, pe pagina producatorului R, pe raportul de activitate 2005, se mentioneaza ca R. sedan se fabrica si in Portugalia.
    Pareri?

  19. vali marian says:

    salut posesorii de megane 2 estate(break) 1.6 16v, nu am auzit nici o parere despre acest model.Eu am cumparat unul la sf.lunii iulie si sunt foarte multumit.Pareri?

  20. crisg says:

    Salutare! am un megane 1.6 16v din octombrie 2006
    Masina se comporta super bine, atat la viteze mari cat si la viteze mari. Am aproximativ 6000 de km. si inca astept sa apara greierasii! in ceea ce priveste consumul am obtinut 6l/100 km pe traseul Bucuresti-Predeal-Bran-Campulung Muscel-Pitesti-Bucuresti, cu 4 persoane la bord, condus alternativ, si sportiv si linistit, consum rezonabil pt. o masina cu 1335 kg. in ceea ce priveste costurile de intretinere am impresia ca o parte dintre voi bateti campii! Reviziile nu sunt mai mari la Renault decat la alte masini. Concret revizia de an la Megane pe benzina aproximativ 4,5 mil., iar la Skoda Fabia 1.2htp 4,8 mil. Ca manopera Renault 20 E, Skoda, Opel, VW intre 25/30 E. La piese la fel, de unde mitul acesta cu piese f. scumpe la Renault? Probabil va referiti la piese ieftine pt. masini nemtesti luate de la dezmembrari! Poate la fiabilitate stau mai prost, ma refer la trenul de rulare sau la valoarea la revanzare, unde Renault pierde. Oricum la Skoda garantia oferita de constructor pt. subansamble este, s-ar putea sa gresesc, de 20.000 km, iar la Renault 50.000!

  21. cleo says:

    dane mersi pt informatie ! dar tot nu m-am linistit catusi de putin , asa cum am scris si prima data am schimbat decalolul in garantie la 6000 kg apoi iarasi l-am schimbat la 6 luni deci de 2 ori in 12 luni ceace ma speriat tare rau ca nu imi permit sa platesc cate 20 milioane la fiecare 6 luni. am vb si eu cu mecanicii si mi-au spus acelas lucru ca e defect de fabricatie si nu au ce sa faca decat sa schimbe piesa . in cazul asta eu recomand la toata lumea sa nu isi cumpere megane ca este o porcarie cu toate ca mie imi place cum merge in rest , mecanicii mi-au spus ca nu conteaza ca este asamblat la turci si ca toate piesele sunt de import si nu fabricate la turci si motorul e acelas ca ala asamblat in spania numai ca eu am o serie de motor de 1.6 cu 16 valve dar are 115 cai acelas motor se gaseste si pe modelele mai mari de la renault.ideea este cum o rezolv sa nu se mai strice fulia aia blestemata .mersi .

  22. dan says:

    Salutare Cleo! fulia decalor de care vb. este conceputa prost din fabricatie. Am discutat cu un mecanic de la reprezentanta Renault din Suceava si mi-a explicat ca aceasta fulie de pe unul din cele 2 axe cu came (motoarele in 16 supape renault) are o gaura prea mica pt. a intra uleiul la o anumita turatie. fulia decalor ii da motorului un plus de 5 CP, iar atunci cand motorul face zgomot dimineata, trage greu la deal sau apare vreun martor in bord trebuie schimbata. Rezolvarea poate o au cei de la Renault; sper ca fulia nu se fabrica in Turcia, unde se face megane sedan-ul! De altfel a fost o perioada in care flansele la amortizoarele pe fata se stricau foarte repede, iar la viraje sau denivelari trancaneau. Intreaba pe cei de la service-uri care sunt in tema. 115 cai? stiam 110 CP!

  23. cleo says:

    buna la toti !! eu am un megan sedaun 2 cunparat de nou cu motor 1.6 de 115 cai si am o problema la el , la 6.000 kg cand era motorul rece dimineta facea un zgomot ca si cum faceau daciile vechi cand bendixul nu cupla bine , am fost cu ea la servis si acolo mi-au spus ca este o piesa din motor care se cheama (decalol) , mi-au schimbat piesa respectiva fiind in garantie si am zis ca am scapt , dar dupa inca vre-o 6 luni acea piesa sa stricat iarasi ,si am fost cu masina la servis (tot in garantie)schimbandu-mi iarasi acel decalol care mi-a facut viata un cosmar , acum masina nu mai face nici un zgomot la pornire dar mereu stau cu frica ca oricand poate sa-mi faca iarsi aceasi problema la pornire. daca mai este cineva cu aceasta problema va rog sa ma contactati ca sa facem o sesizare in franta la firma renault ! in rest nu am nici o nemultumire cu privire la aceasta masina . pecizez ca acel decalol cu care am avut eu probleme costa cam 15 milioane sau chiar mai mult cu manopera daca este sa o platesti:(

  24. Dan says:

    Mai fratilor o fi megane sedan asta bun da la noi nu prea tine! din febr. a.c. am luat masina nou nouta si dupa 2 luni a inceput sa scartie panoul(sper!) la usa soferului la denivelari. De facut raliu prin gropi n-am facut si am impresia ca si usa din stanga incepe sa cante! E clar ca la 2200 de km m-a tinut de discountul aferent de 2200 euro la achizitionare. Asamblata in Turcia! Cred ca pe turcaletii ori ii doare in spit de controlul calitatii ori n-au muschi sa stranga cum trebuie niste panouri! Impartasim aceleasi probleme? sau ma insel eu.

  25. marius says:

    multumesc mult.pana la urma mi-am luat un astra hatchback din 2002. ca am gasit-o bine. carte service, de la proprietar din germania.

  26. Mihai says:

    Renault Megane 2 sedan 1,6/16V gri beige din decembrie 2006 e super… Am luat-o de la dealer Renault. Inainte am avut Renault Megane 1 (Classic) 1,6/16V argintie din aprilie 2003, tot noua si tot de la acelasi dealer Renault Romania. Este grozava !

  27. XXL says:

    foarte tare masina, da` Robert, daca se poate, fa un test cu meganu` 2.0 dCi de 150 CP, ca-s curios sa vad reactiile copiilor anti-renault, care il compara cu dacia… ca daca au logan se cred in Renault :)))

  28. radu says:

    Eu am un Megane Sedane de 1,4 16v 100CP din martie 2005, am cu el 32.000 km, si nu am ce sa ii reprosez. consum in oras (stau in brasov) 7,8 – 8, mediu 6,4 – 6,5, iar de greierasi nu am auzit pina acum. cu alte cuvinte, este masina perfecta pentru familia mea. Evident, pentru fanii masinilor nemtesti orice masina care nu e made VW, Skoda, Seat, AUdi, BMW sau Mercedes nu face doi bani. Este parerea lor. Pe care o respect. Dar eu ma uit doar la statisticile cu rechemarile in service, unde, din nefericire pentru ele, conduc detasat masinile nemtesti. Iar problema a aparut ca urmare a incercarilor disperate ale producatorilor germani de a face masini mai ieftine, pentru a contracara expansiunea masinilor franceze. Si, asa cum spune romanul, graba strica treaba. ASa si cu nemtii: ei stiu sa faca ori masini bune dar scumpe, ori masini ieftine, dar nu foarte fiabile. Eu nu sunt un fan al maasinilor frantuzesti, dar Renault Megane Sedan m-a atras din toate punctele de vedere: calitate, dotari, pret, spatiu. Dar, evident, asta e punctul meu de vedere. Cu care nu ma astept sa fie de acord fanii masinilor nemtesti.

  29. marius says:

    am o MARE PROBLEMĂ!!!!!!!!
    Vreau sa+mi cumpar o masina si nush ce sa fac. am in jur de 7500 euro. la banii astia as putea sa+mi iau un megane 2 de 1,5dci de prin 2002/2003 sau altele cum ar fi un opel astra, focus..etc. CE SA FAC…am auzit şi citit fel de fel de pareri…ca sunt scumpe la piese….ba ca pica suspensia sau injectia.SINCER nu prea mi-as mai permite sa investesc milioane in ea. AST RASPUNS. VA MULTUMESC!

  30. marius says:

    am o MARE PROBLEMĂ!!!!!!!!
    Vreau sa+mi cumpar o masina si nush ce sa fac. am in jur de 7500 euro. la banii astia as putea sa+mi iau un megane 2 de 1,5dci de prin 2002/2003 sau altele cum ar fi un opel astra, focus..etc. CE SA FAC…am auzit şi citit fel de fel de pareri…ca sunt scumpe la piese….ba ca pica suspensia sau injectia.SINCER nu prea mi-as mai permite sa investesc milioane in ea. AST RASPUNS. VA MULTUMESC!

  31. ikar says:

    @dan masina are stoc 6ayrbaguri,2 frontale,2 torace sofer+pasager,2tip cortina,perdea,se intind cat tin geamurile laterale,poti folosi in oras si a4a,nu este subturata,astfel consumul iti va scadea,masina are 1.77 fara oglinzi……@sandu consumul tau este ff bun(depinde in ce oras stai) eu spre ex in Buc pe timp de zi 10-12(depinde de aglomeratie) iar noaptea 7.6L,extra urban 140-170km 7.7L,8.2L 150-180km,la 90 constant 4.7-4.8L,consumul este ok,mai am un logan 1.4 de la firma 13000km,oras zi 9.8L-12L,nopatea 8.4l,extra urban 140-160km 8.4L,80 constant 4.2L,deci eu zic ca iti consuma normal,mai ales ca esti in rodaj…………eu detin megane 2,fara facelift,singurele probleme: greierasii,flansele(se slbesc si trebuie stranse,iar la 15-20mii km un rand de amortizoare,in rest parfum)

  32. gabriel says:

    intr-adevar un megane sedan de 1,5 dci 85 cp euro 4 costa 14000 euro. abia astept sa vina peste 3 saptamani! singurul criteriu pt care am cumparat-o este spatiul pt sofer ( am 1,95 m). am incercat inainte focus sedan si octavia 2. pe langa cele 2 se sta boiereste in megane! meganul le bate pe cele 2 si la spatiul pt pasagerii din spate.

  33. Florin says:

    momentan exista o oferta foarte buna la renault….noul megan sedan manager…..consider k face totzi banii…..as dori sa mai stiu si alte opinii referitor la aceasta oferta

  34. sandu says:

    am de o luna de zile in megane bicorp 1,6 115CP si consumul in oras si in afara deocamdata este mai mare decat scrie in cartea tehnica, adica in oras este de 9,3 iar in afara de 7,3
    Cand mai coboara?
    Am cu masina de abia 1400 km!
    Ma cam sperie consumul asta mare!

  35. Silviu says:

    Vreau sa achizitionez un Megane Sedan 2 de 1,6 benzina versiunea de top insa sunt un pic indecis datorita celor ce am citit pe diferite forumuri despre aceasta masina. Va rog sa-mi spuneti cateva pareri reale, ale detinatorilor, referitor la fiabilitate si la functionalitatea acestei masini. actualmente folosesc un hyundai accent 2005 care merge brici dar vreau ceva mai mare pentru familie. Rog seriozitate si comentarii reale sustinute de experienta proprie. apreciez efortul, multumiri anticipate. adresa mea e-mail este: Silviu_C@yahoo.com
    Numai bine
    Silviu

  36. Dan says:

    As avea 2 intrebari (pt. noul megan sedan 2006 – 2007):
    De unde airbag-uri laterale cap pt. locurile din fata si spate caci eu n-am vazut decat pe stalpul din spate sigla eliptica?
    De ce nu prezinta motorul capac de protectie peste bobinele din capatul bujiilor la tipul pe care il am de 1.6 16V? – poate si la altele
    Pachetul de dr. dificile e super, dat fiind scutul metalic de sub motor, blindajul a tot ce e pe dedesubt si suspensia inaltata!(uitati-va la o Skoda sa vedeti cum ii atarna cablul la frana de mana pe dedesubt!)cu treapta I-a, a II-a, max a III-a consumul urban in rodaj e undeva pe la 12% – asta depinde si de trafic!
    Ar fi trebuit sa lipeasca o pasla si pe prinderea de jos dinspre portiera a centurilor fata, asta ca sa nu mai bata in plasticul panoului la denivelari.
    latimea masinii este de 1.77 m, cu 5 mm > ca la A4; 2.026 m poate ca are cu tot cu oglinzi!

  37. stefan says:

    Pai daca te`ai interesa la un dealler autorizat versiunea megane 2 Manager cu motor diesel 1.5 dci 85 cp euro4 costa undeva in jur de 14000 de euro. Asta daca nu mai negociezi cu dealerul ceva discount…….Nu vad unde in 13 mii de euro poti sa`ti cumperi golf 5/mondeo/octavia 2 care sa aiba dotarile meganului :
    Airbag frontal adaptabil sofer+pasager
    Airbag lateral torace pentru locurile din fata
    Airbaguri laterale cap epntru locuri fata+spate
    Aer conditionat
    Radio cd
    Torpedou cu racire
    Geamuri ful electrice
    Computer Bord
    Volan reglabil in inaltime si profunzime
    si lista poate continua……

  38. Vlad says:

    Sunt posesorul unui Megane SedanII de 1.5 Dci 80CP.Sunt foarte multumit de el din toate punctele de vedere. Am 62000 km, masina e din iulie 2005 si nu am avut nici o problema cu ea.Singurul lucru care poate reprezenta un inpediment e costul relativ ridicat al pieselor. In rest e de bine.
    Pt “SGG” baiatul cu “epava” pe care nu o are.Lasa pe altii sa vorbeasca, pe cei care cu adevarat sunt posesorii unui Megane.Nu vorbi din carti si ce ai mai auzit si tu pe la coltul strazii.Vad ca te pricepi la firma asta.Cumpara si tu o masina o Dacie daca nu-ti permiti epave ca sa putem vorbi.In rest doar vorbe simple vorbe.
    Cristi se vede ca esti detinatorul unei astfel de masini. Ai zis bine, foarte multe optiuni sunt standard la Renault …ca sa nu mai vorbim de siguranta. Se bate din ac punct de vedere cu Volvo

  39. mircea says:

    Sedanu e fabricat in turcia,brack-ul in spania iar megane bicorp in franta!

  40. Popa Sebastian says:

    as vrea sa achizitonez si eu un megan sedan 1.6 110 cp si as vrea sa aflu si eu niste pareri despre aceasta masina.Pentru cei care au acest model mai am o intrebare: in ce tara e fabricat ,franta sau turcia?

  41. bgd says:

    …este deranjant ca la o asa masina, nu pot sa adapteze sistemul ESP!(din cauza pachetului de drumuri grele!)….e chiar hilara explicatia lor!

  42. Andrei says:

    Salut.Opinia mea este ca masinile germane nu sunt cu nimic mai bune decat cele frantuzesti.Probleme tehnice sunt intalnite atat la unele cat si la altele.Afost posesorul mai multor masini germane(WW,OPEL) si va spun cu

  43. LUCI says:

    O masina buna dar din pacate trebuie sa recunosc costurile la intretinere sunt cam mari,la piese ma refer dar in rest e o masina super un design avantgardist consumuri mici si silentiozitate inainte de toate…dar daca drumrile noatre toate ar fi ca masinile astea…nu cred ca ar fi atatea probleme

  44. bogdan says:

    cristi, nu faci nici o reclama la masina asta. la banii astia iti iei skoda octavia 2, golf 5, mondeo, focus+ multe altele mult mai bune……chiar cu aceleasi dotari, binenteles motoare de 1.6 benzina.

    nu stiu ce te-a atras asa mult la pretul asta de 16.000 de euro la o masina la care ai garantie la fel ca la logan.
    testeaza piata si nu te pripii ca toti romanii care dau banii pe masina asta care nu merita mai mult de 10-11 mii de euro.

    un singur exemplu iti dau: seat leon, 1.6 110 cp motor de vw, sasiu sport + jante aliaj, scaune sport, full electric, climatronic, radio concert aura mp3,…….pret ddp 14.000 euro si e un seat, gama audi de la vw, 12 ani garantie caroserie, 3 ani vopsea, 3 ani motor.

  45. cristi says:

    De ce sunteti carcotasi,ce masina credeti ca puteti sa luati la pretul acesta{ noua fiind },plus optiunile standard pe care le are.Daca va duceti sa luati alta masina din acelasi segment,cu acelasi pret o sa aveti o mare surpriza sa vedeti cat dati in plus pentru optiuni pe care renaultul le are deja standard.Se vede ca uni dintre voi nu prea se pricep {imi cer scuze pentru jignire}la masini si la a face difirenta dintre ceva de calitate si ceva ce alti incearca sa scpe de ele{S.H}.Nu fac reclama la aceasta marca ,dar eu cred ca isi merita pretul daca este noua.Iar cei care nu isi permit sa nu mai deschida gura degeaba ca se fac de rusine.Iar referitor la consum 1.5dci80cp urban5,4 verificat.

  46. george says:

    greierasi=diverse sunete ce sunt provocate de gropi,denivelari,etc,apar la bord,usi,scaune

  47. vali says:

    Salut! Am un Megane II de 2 luni (3000 km) si sunt super incantat de el…

  48. sorin says:

    Salut!Am si eu o intrebare ,ce sunt greierasii din bord,la ce va referiti ca si eu am un megane sedane de 1 an si nu am avut probleme cu el,e ok!Multumesc

  49. adrian says:

    Eu cred ca la banii acestia este OK. Consumul urban este cam mare (mai ales cu aerul pornit), dar probleme serioase nu sunt. Am 9000 km cu aceasta masina.

  50. george says:

    am aceasta masina de aprox 1an,are 8600km,ce imi place la aceasta masina:franele nervoase,masina destul de vioaie dupa 4000rpm,accelereaza fff bine intre 140-170km/h,desingul,multe dotari,stabilitate,pretul de achizitie mai mic in raport cu concurenta,cost revizii destul de scazut si nu in ultim rand cele 5***** la capitolul siguranta.Ce nu-mi place greieras in bord,piese scumpe,pret la revanzare scazut si km atat.Poate ca era mai bun un Passat sh de un an sau poate ca trebuia sa mai fac un imprumut de vr`o 3500-4000e pt o skoda octavia 2……am inteles ca la megane 2(facelift) s-ar fi rezolvat problema greierasiilor iar suspensia este mult mai adaptata pt drumurile din ro(pachet drumuri grele)………@Dane unde ai vazut tu garda joasa la un megane?cel putin facelift…..sau poate tu vrei garda suv adaptata la o berlina…….de vw bora/golf4 ce mai zici ca atrna scutu pe jos sau de botul lui 407 sau de pragurile unui vectra

  51. SGG says:

    Aceasta “epava” cum am numita mai sus imi place la nebunie cum arata , pacat de multi greieri si de ansamblarea precara a componentelor din interior 🙁 (daca citesc pe reno.ro gasesc suficiente motive sa nu`mi cumpar aceasta masina )

  52. SGG says:

    Unkas_28 : sa nu ai parte de servisuri in .RO , isi bat joc de oamenii !! Intr`adervar gasesti si oameni care sunt super ok la service-uri DAR mai rar .

  53. Unkas_28 says:

    Eu unul sunt f.multumit de el.Am un Megane Sedane 1.6 16v;Ma refer la aspect,la tinuta de drum+siguranta;
    In schimb ma nemultumeste atitudinea si comportamentul personalului de la service-ul din Craiova!Am avut ghinionul sa o accidentez,nu f.rau si mi-au tinut-o o luna jumatate la ei!Niste nesimtiti din toate p.d.vedere!

  54. robert says:

    Se poate, dar la renault pe site sunt aceleasi dimensiuni. Poate au gresit ei si eu am verificat la ei pe site. O sa verific si in mapa de presa.

  55. bogdan says:

    robert kred ca ai gresit meganul nu are 2026 latime si passatul 1820!!!!!!!scuze da kred ca undeva e o greseala passatul e mai mare k meganul !!!!astept raspuns

  56. dodo says:

    Pt alex :Vitezometrul arata la viteza asta cam 15 km peste viteza reala .Asta ca sa nu mergi peste limitele legale.

  57. bogdan says:

    ai mey o un megane din nov 2003 si nu au nici o problema am 45 si cva d km si e 1.6:D!!!!!e mijto nush ce probleme sau scris da yo nam nici 1

  58. ysab86 says:

    eu tind sa cred k e o defectiune a vitezometrului. poti oricand sa verifici la service.

  59. alex says:

    ve rog sami raspundeti si mie la o intrebare: pe autostrada am prins ku renault megane-ul dupa vitezometru 215km/h(drum drept,inclinatia 0%) dat in brosura scrie k prinde doar 193km/h!!! e de la vitezometru sau chiar poate prinda viteza asta? va rog ku stima sami raspunditi la intrebare!!!!

  60. SGG says:

    robert
    -faci e treaba super aici, si nici o clipa nu te`am acuzat ca ai fi facut`o intentionat ..asta e se mai intampla …

  61. robert says:

    Repet, nu s-au sters intentionat posturile: studiati si celelalte masini Renault si mai sunt pareri foarte negative despre Renault pe site care nu au fost sterse. Ce s-a sters s-a sters din cauza unor roboti de spam si tipul care se ocupa de site a testat solutia antispam exact pe articolul cu Megane. Daca sunt nemultumiri, scuze, va rog sa postati din nou impresiile voastre. Nu le sterge nimeni intentionat.

  62. SGG says:

    aiurea a ramas doar parerea buna a lui dan , in rest celelalte 100 de posturi care denigrau aceasta “epava” de masina s`au sters … foarte suspect

  63. robert says:

    Scuze pentru stergerea comentariilor anterioare, problema a fost cauzata de upgradarea site-ului cu un sistem antispam.

  64. dan says:

    Masina e ok , pentru un om care coboara din Dacia.
    Pret de achizitie foarte bun.
    Garda la sol foarte joasa.
    Cheltuieli de intretinere foarte piperate.
    Arata bine.

Leave a Reply to radu Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.