Renault Megane Estate 1,9l dCi

Versiunea break a modelului de succes Megane II va avea, cu siguranta, forta de a patrunde puternic si rapid pe piata auto din Romania, unde a fost lansat recent. Renault Megane II Estate este varianta break a marii familii Megane, ce contine nu mai putin de sapte caroserii, construite pe aceeasi platforma. In Romania, varianta break a familiei Megane I a fost modelul de import cel mai vandut din categorie, fiind comercializat in peste 2.400 exemplare.

Cel mai puternic motor diesel, binecunoscutul dCi de 120 CP, echipa si modelul oferit de catre Renault Romania pentru drive-test. Nu mai e cazul sa il prezentam foarte succint, performantele si agrementul in conducere fiind intrucatva similare cu ale versiunii Sedan. Acest lucru ne indreptateste sa credem ca si Megane Estate, beneficiind de toate inovatiile Renault in materie de siguranta si confort, va fi la fel de bine primit de cumparatorul autohton, amator de performante si spatiu, la un pret modic.

Megane Estate se remarca atat prin calitatea design-ului, cat si prin generozitatea si functionalitatea spatiului interior. Aceste calitati sunt completate de cel mai bun nivel de siguranta din categorie, gratie sistemului Renault de protectie de a 3-a generatie, ce previne, corecteaza si protejeaza toti ocupantii masinii.

Ca si celelalte modele ale familiei Megane, Megane Estate beneficiaza de echipamente inteligente, de ultima generatie, cum ar fi: cardul Renault pentru deschidere si demaraj, faruri tip Xenon cu inaltime adaptabila si sistem de spalare, sistem de supraveghere a presiunii in pneuri, stergatoare de parbriz cu senzori de ploaie, senzori de lumina pentru aprinderea automata a farurilor, functia ” Follow me home “.

De asemena, fiind dezvoltat pe baza platformei comune a programului Megane II, Megane Estate dispune de aceleasi echipamente de siguranta activa si pasiva, prezente deja pe modelul Megane Bicorp (5 stele la testele de siguranta Euro NCAP). Vehiculul dispune, printre altele, de ABS cu repartitor electronic de franare EBV, AFU (Asistenta la Franarea de Urgenta), airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager, airbag-uri laterale tip torace, pentru locurile din fata si airbag-uri laterale tip cap, pentru locurile din fata si spate, directie asistata electric variabila.

Sistemul de supraveghere a pneurilor este o premiera pentru clasa compacta, fiind deosebit de util atat pentru siguranta, dar si pentru protectia pneurilor. La plecarea de pe loc, usile, portbagajul si trapa pentru carburant sunt inchise automat.

Printre atuurile acestui model ce are alura unui vehicul din segmentul superior, se inscriu: ampatamentul (printre cele mai mari din categorie), un spatiu marit pentru genunchi, de care beneficiaza si pasagerii din spate – cel mai mare din segment, usile din spate sunt prelungite semnificativ fata de cele ale berlinei si favorizeaza si mai mult accesul la bord.

Dintre autovehiculele clasei compacte pe care le-am testat, seria Megane II (deci si Estate…), dispune de cele mai multe spatii de depozitare, excelent proiectate si amplasate. La prima vedere se observa torpedoul urias (17l), cu sistem de racire, pentru documente de tip bloc-notes si o sticla mare, de 2l.

Cotiera dintre scaunele din spate include spatii de depozitare foarte utile, in timp ce sub podeaua din fata sunt amplasate trape pentru obiecte mici; de asemenea, compartimentul ce adaposteste frana de mana contine si un spatiu de depozitare. Megane Estate ofera un volum de incarcare remarcabil, de 520 litri, mai mult cu 35 litri decat versiunea precedenta, volum ce poate fi extins prin rabatarea banchetei din spate.

Disponibil pe piata romaneasca cu doua motorizari pe benzina (1.6 16V 115 CP; 2.0 16 V 136 CP) si doua turbo diesel Common rail (1.5 dCi 80 CP ; 1.9 dCi 120 CP), Megane Estate are un pret de pornire CIP (fara taxe), de la 11.926 euro.

 Renaul Megane Estate 1,9l dCi 
 Motor1,9l 16V 
 Tip4 cilindri in linie, Diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)1870 
 Putere maxima (CP/rpm)120/4000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)300/2000 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4500/1777/1467 
 Masa proprie (kg)1310 
 Portbagaj (l)520 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)10,8 
 Viteza maxima (km/h)194 
 Consum mediu declarat (l/100 km)5,8 
 Consum mediu in test (l/100 km)6,4 
    
 Preturi  
 Pret CIP 
 Pret DDP 
    
 Dealer 

No Responses

  1. baronu` says:

    sall !
    este o masina exceptionala la condus…am deja 120.000 km.motor de 1.9 dci.o am de cv vreme;))…

  2. cornel65 says:

    am solicitat daca ma poate ajuta cineva cu o carte tehnica pentru un megan 1 1.9dci an 2oo3 . sa stiti caeu sunt multumit de masina. amfacut 14500 km din februarie pana acum si nu am pus nimic pe ea numai gaz, si am forjato si pe drum de tara si pe autostrada si pe D.N – eu sunt multumit de ea

  3. cornel65 says:

    am solicitat daca ma poate ajuta cineva cu o carte tehnica pentru un megan 1 1.9dci an 2oo3 . sa stiti caeu sunt multumit de masina. amfacut 14500 km din februarie pana acum si nu am pus nimic pe ea numai gaz, si am forjato si pe drum de tara si pe autostrada si pe D.N – eu sunt multumit de ea

  4. daniel says:

    renault mnegane 2 1.5 dci,2004 80 cai,problema mare si pe acare am auzito si la alti turbo compresor,debitmetru aer si captator presiune,valoare reparati 7300 lei,deci asta e mi-am luat teapa este o masina fiabila la conduita de drum dar…,doar atat,nu mi-as mai lua megane nici in ruptul capului.

  5. cornel65 says:

    Salutare . numele meu este Cornel si sunt proprietarul unui autoturism marca Reneult Megane Break Ka 05 – 1,9 dCi anul 2003. Daca ma poate ajuta cineva cu o carte tehnica . As dori sa primesc o adresa a membrilor fan club renault. Astept raspuns.

  6. dragos says:

    renault estate 105cp 6 trepte,sunt foarte multumit.

  7. Catalin says:

    E o masina relativ buna pentru cati bani dam pe ea. Eu daca as fi stiut ca va cadea asa de tare nu as fi luat-o. Repet pentru banii pe care ii dam pe ea e OK. Confort, siguranta, chiar si consumul nu este exagerat dar…… mai bine cautam altceva. Si mai e un lucru, Renault-ul le dau la preturi relativ mici dar te rup la piese si service. Bafta multa.

  8. robert says:

    salutare
    am si eu o intrebare:am un megane 1,6 16v si cand pornesc face un zgomot urat ca un horcait dupa care dispare.cineva mi-a spus ca e pinionu defazor.daca asta ar fi am inteles ca e scump tare la reprezentanta in constanta unde stau.nu stiti de unde sa cumpar mai ieftin?

  9. mihai says:

    am un renault megane break modelul 1 din 2003 1,9dci ash fi multumit dak miati spune cv despre el

  10. sorin says:

    am un megane sedan 1,6 16 valve/ din 2007/la 15000 km/confort si lejeritafi in condus nota 10/o placere sa-l conduci/a-r fi fost super daca avea un motor mai puternic/ce nu-mi place este claxonul pe care vreau sa-l inlocuiesc – daca stiti ceva accept sfaturi

  11. KOH says:

    Am MEgane 2 1.5 dci 80cp estate de 2 ani si este ireprosabil. Consum micro, sub 6% in oras, rulare exceptionala, stabilitate, spatiu din plin. De dotari ce sa mai spun, are pana si senzori de lumina care aprin farurile, clima, reglaje, de toate. O masina impecabila. La 35000 km am schimbat un bec la numar. In prezent trebuie sa fac a treia revizie si ma costa 300k, dar nu la reprezent. Super masina, nu se poate un mai buna in banii astia. Normal ca vreau Toyota sau VW dar nu imi permit iar MEganu este exact ce imi trebuie. Merita banii.

  12. emil says:

    Megane Estate 1.6 16v 110cp(vad ca aici scrie ca are 115cp)din ian05. L-am luat sh la 39000km in oct06. Masina este aproape ireprosabila. Aproape din 2 motive: greierii specifici Renault sunt omniprezenti din pacate, iar rularea pe suprafete denivelate mi se pare un pic cam zgomotoasa (in comparatie cu opel vectra sau cu ford mondeo). Am facut o verificare in garantie si nu au gasit nimic, deci banuiesc ca amortizoarele sunt in regula si este o problema din constructie.

  13. Catalin Floroiu says:

    am Megane Estate 1.5 dci 80 CP, achizitionat in aug 2005, 40 mii km parcursi pana in prezent ABSOLUT FARA NICI O VIZITA IN SERVICE, cu exceptia celor obligatorii.

  14. bebe says:

    draga robert, cum ti se pare ca aceasta masina de 5stele sta in parcare si nu pot sa o folosesc pentru ca s-a stricat pinionul defazor la doar 37000 de km, adica la 4 zile de la terminarea garantiei, ghinion, nu dar problema este ca nu este singura cu aceasta problema, mai stiu de cel putin 3 masini in aceasta situatie.

  15. bebe says:

    doresc ca toti cei care au probleme cu RENAULT sa-mi scrie pentru a ne constitui intr-o grupare pentru a-i da in judecata. Astept si multumesc.

  16. GEORGE says:

    VAND RENAULT MEGANE 2 12 500 EUR NEG!!!!!!!!!!FULL OPTION AN 2003 LUNA 12 45 000 KM

  17. 66 says:

    MEGANE CABRIOLET E SUPER ATRE PAKT K E RENAULT

  18. bogdan says:

    ovidiu crek iti ia bine a mea consuma 9 shi cva da e 1.6

  19. ovidiu says:

    am si eu un renault megan sedan 1.5 dci, 80 cai si am 3000 km pana acum facuti.sunt curios cat va consuma voua in oras.Mie acum imi ia 7% in bucuresti.

  20. george says:

    corect is cele mai proaste masini care leam vazut in viatza mea p cuvant

  21. bogdan says:

    corect is varza ca m asini yo am 1,6 motorul shi ii varza nu dati banii pe ea pretul e mic da luativa o masina buna(vw )cva nemtesc yo vr so vand luna viitoare k termin leasingul

  22. bebe says:

    Nu am gasit nici un articol despre var. 1.6 16. Am una si este de rahat. Bielete, flanse amortizoare, bobina de la pistoane,semnalizare,claxon, mai spun ? SFAT:nu aruncati banii pe ea

  23. Marius says:

    Am avut un Meg II, 1.5 dci, 80 cai, 50000 km; probleme mari amortizoare, bieleta, coloana directie! Ma bucur ca am reusit sa-l vand!

  24. Marius says:

    Am avut un Meg II, 1.5 dci, 80 cai, 50000 km; probleme mari amortizoare, bieleta, coloana directie! Ma bucur ca am reusit sa-l vand!

  25. Max says:

    Megan sedan II Confort Expression 1,5 dCi:
    – o singura remarca, EXCEPTIONAL!

  26. ShK_gangsta says:

    e o masina frumoasa, si motorul e chiar puternic. am condus Megane-ul si mi-a placut… cu toate ca eu am un BMW, trebuie sa zic ca Megane 2 a intrat intre preferintele mele

  27. lucian says:

    as vrea sa mai stiu si alta parere despre masina daca mai are careva?

  28. lucian says:

    am cumparat si eu unul 1,5 dCI,si sunt foarte multumit de el

Leave a Reply to 66 Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.