VW Passat 1,9l TDI Confortline

Noul Passat a iesit la rampa. Are o infatisare complet noua, dar, in esenta, este aceeasi masina deosebita pe care o cunoastem. Echipa de dezvoltare a creat un Passat ale carui calitati rationale – cum ar fi proprietatile caroseriei si ale sasiului, sau cele de confort – tind catre perfectiune. Noua realizare a grupului Volkswagen a primit o infuzie de viata, prin utilizarea unor combinatii de forme si functii, de design si ergonomie, putin obisnuite in trecut.

A sasea generatie se caracterizeaza printr-un aspect vizual avangardist, cu impact mai puternic. Fata dinamica si fina, cu radiatorul cromat, evoca bratele unei rachete, iar “privirea” farurilor reprezinta cel mai mare progres in design, de la crearea modelului. Stopurile si semnalizatoarele folosesc LED-uri.

Passat este mare, atat la exterior, cat si la interior. Noul model are o lungime de 4,77 metri (+62 mm fata de generatia anterioara), o latime de 1,82 m (+74 mm) si o inaltime de 1,47 metri (+10 mm). Ampatamentul noii generatii masoara 2,71 metri. Rigiditatea statica la torsiune este mai mare cu 57% decat cea mai buna valoare a modelelor anterioare. Totusi, caroseria nu cantareste mai mult decât cea a versiunilor precedente.

O simpla privire asupra habitaclului dezvaluie un design placut si o vizibilitate remarcabila. Materialele de calitate cresc atractivitatea interiorului. Obiectivul este evident: parametri ergonomici si operationali. Multiple spatii de depozitare sunt prezente, inclusiv pentru sticle mari si doze de racoritoare; compartimentul central este refrigerabil. Volumul portbagajului a crescut substantial, la un maximum de 565 litri (+90 litri fata de generatia anterioara).

Pentru prima data in istoria Passat, Volkswagen ofera motoare FSI cu injectie directa omogena. Acestea dezvolta 115 CP, 150 CP si 200 CP (Turbo). In trimestrul patru 2005 va fi disponibila si versiunea de top, cu un motor de 3,2 l V6 FSI (250 CP). La baza, este disponibil un propulsor economic, 1,6 l, patru cilindri, care dezvolta 102 CP. Toate motoarele TDI ofera sistemul inovativ Piezo, cu injector de inalta presiune. Acestea au puteri de 105 CP, 140 CP, respectiv 170 CP.

Am testat, pe aproape 800 km, modelul Passat Confortline 1,9l TDI 105 CP, 5 trepte, care ne-a impresionat prin consumul redus de combustibil. Totusi, zgomotul propulsorului TDI se simte in habitaclu, in fazele de accelerare, iar masa relativ mare a caroseriei penalizeaza performantele dinamice.

Motorul 2.0 TDI – pe viitor si versiunea V6 FSI – va fi disponibil cu o cutie de viteze cu ambreiaj dublu (DSG), cu 6 rapoarte. Beneficiile principale aduse de cutia de viteze DSG sunt: schimbarea vitezei fara intreruperea fluxului de putere (trecerea intr-o alta viteza se face mai rapid decat la cutiile automate clasice), consum optim de combustibil si confort la rulare. Motoarele pe benzina ce dezvolta 115 CP, 150 CP, respectiv 200 CP, pot fi echipate si cu o cutie automata de viteze, cu 6 rapoarte (Tiptronic).

Puntea spate, cu patru brate, a fost detasata de caroserie pentru a reduce zgomotul si, impreuna cu puntea fata McPherson, care utilizeaza componente din aluminiu (greutatea a scazut cu 13,3 kilograme), garanteaza un nivel maxim de agilitate, confort si siguranta. Tehnologia sasiului a fost completata cu ESP si stabilizare a tractiunii.

Toate versiunile noului Passat au frane de 16 toli, cu “stergator”. Placutele de frana sunt actionate usor, la intervale bine definite, asigurandu-se stergerea peliculei de apa care se poate forma in momentul conducerii pe suprafete ude. Astfel, se reduce distanta de franare. Pentru prima data in clasa sa, Passat ofera standard o frana de parcare electromecanica. Sistemul functioneaza la simpla apasare a unui buton, cu realizarea mai multor functii: franarea dinamica in caz de urgenta, eliberarea dinamica a masinii (pentru plecari din panta, de exemplu) si mentinerea vehiculului (soferul nu mai trebuie sa tina pedala de frana apasata la orice oprire). Adio curbelor “ac de par” atacate cu frâna de mâna!

Sistemul de pornire/ oprire nu mai este actionat prin rotirea cheii de contact. Prin simpla introducere a modulului ID (identificare) in fanta destinata lui, se produce contactul, iar prin impingerea acestuia pana la finalul cursei si actionarea ambreiajului (in cazul cutiei de viteze manuala), respectiv pedalei de frana (cutia automata), motorul porneste automat. Daca masina a fost echipata optional cu sistemul de intrare fara cheie (Kessy), atunci pornirea motorului se face simplu, apasând doar un buton.

Passat vine cu alta noutate: controlul automat al vitezei de croaziera. Noul model are inteligenta de a frana de la o viteza stabilita electronic de sofer, in momentul in care senzorii citesc o distanta mai mica decât cea de securitate, fata de autovehiculul aflat in fata. Când drumul s-a eliberat, masina va accelera din nou, pâna la viteza setata.

Passat poate fi echipat optional cu un telefon mobil cu hands-free, ce foloseste tehnologia Bluetooth prin intermediul unei interfete usor de utilizat. Constructorul german a optat pentru un sistem audio ce dezvolta 600W, produs de firma specializata in materiale hi-fi Dynaudio. Cele zece incinte acustice stabilesc noi standarde de excelenta la nivelul acestei clase de automobile.

Ambianta este asigurata de aerul conditionat Climatronic, cu reglaj pe 2 zone si ventilatie indirecta (serie la Highline); in scopul utilizarii aparaturii electronice in timpul calatoriei, se ofera si o priza de 230V (optional). Farurile adaptive Bi-Xenon asigura o mai buna iluminare a drumului. Luminile dinamice urmaresc traseul, cu o schimbare a unghiului de pana la 15 grade, pentru o vizibilitate optima.

Pretul noului Passat porneste de la 16230 euro CIP; modelul testat avea pretul de 17600 euro CIP.

Caroserie
+ Design reusit, calitate buna a realizarii si asamblarii, aerodinamica de exceptie
– –

Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor, materiale de calitate, dotari optionale de top
– Vibratii minore in bord sau usi la unele din modelele testate, reglaj limitat al volanului pe verticala

Confort
+ Confort excelent la rulare, indiferent de teren
– Garda redusa la sol favorizeaza lovirea pragurilor

Motor/Transmisie
+ Consum de combustibil redus
– Motorul e zgomotos si nu se „intelege“ prea bine cu masa mare a masinii

Tinuta de drum
+ Comportament rutier de exceptie la viteze mari
– –

Siguranta
+ Pachet de siguranta complet, 5 stele EuroNCAP
– –

 VW Passat 1,9l TDI Confortline 
 Motor1,9l TDI 
 Tip4 cilindri in linie, Diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)1896 
 Putere maxima (CP/rpm)105/4000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)250/1900 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4770/1820/1470 
 Masa proprie (kg)1350 
 Portbagaj (l)565 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)12,3 
 Viteza maxima (km/h)188 
 Consum mediu declarat (l/100 km)5,6-5,8 
 Consum mediu in test (l/100 km)7,5 
    
 Preturi  
 Pret CIP17 600 euro 
 Pret DDP 
    
 Dealer 

90 Responses

  1. play says:

    sal e lent passatu` raport calitate/pret nu prea buna frate mai bine iti iei ford mondeo 2.2 tdci 155 cai sau opel vectra 1.9cdti 150 cai sau 2.2 155 cai e drept din 2005 2006 eu stiu ca am condus ford mondeo varianta 2.0 diesel 116 cai si merge de rupe treapta a-2-80 km/h am vrut sa vad ce poate varianta cealalta merge 200 pe putin eu oricum ma orientez intre mondeo si audi a6 2.5 tdi 180 cai din 2002 2003 max sau ford mondeo din 2004 2005 cu 17000 euro le iau pe aman2 din start de pe germania si am 2 nu 1 adica passat e drept e nou dar ce conteaza cand mai sunt masini extraordinar de bune pe langa passat si sunt convins ca ama2 lasa passatu` in retrovizoare mai ales audiu il baga in chiloti pe passat nici cu CC nu prea are ce discuta la intins dar sa fie impecabil audiu deci cu 17000 ori iau 2 ori 1 si raman cu 10000 in buzunar poate si mai bine in plus sunt si niste probleme cum am auzit cu motoru ca vibreaza usa bordu si plm alte porcarii de genu asta :)) oricand se poate lua o hotarare buna numa minte sa ai vam pupat :*

  2. ionut says:

    Vezi ca ai turbina infundata.Acum trebuie doar sa ocureti la un atelier bun.Si nu mai merge cu masina subturata,schimba vit numai peste 3000 daca vrei sa mearga bine.

  3. Marius says:

    Am un passat de 1,9 131CP si nu stiu de ce mi-l limiteaza la o anumita turatie, in general cand trec de 2800-3000 rot/min, si dupa ce opresc motorul si pornesc merge ca la inceput. Cand o limiteaza parca mai trag pe unu dupa mine, nu mai trageee…

  4. DHJFY says:

    BAI ABOVE esti retardat complet cu fordurile tale

  5. above says:

    Fordul face masini de 100 de ani si a aici se opreste ca va da faliment;)))

    Si nu bagati in aceasi oala toate vw ca sunt mai slabe decat mondeo=)))

    Zici ca Mondeo e avion pe langa passat? Scuze atunci dar Phaetonu meu e nava spatiala pe langa orice

    Found On Rubbish Dump
    Fix Or Repair Daily
    Fails On Rainy Days
    Fails On Race Day
    Found On Roadside Dead
    Failure Of Research & Development
    Found On Road Deserted
    Fast Only Running Downhill
    Factory Ordered Road Disaster
    Factory Ordered Rebuilt Datsun
    Flip Over Read Directions
    Four Old Rusted Doors
    Ford Owner Really Dumb
    For Only Retarded Drivers
    Ford Owners Recommend Datsun (Dodge)
    Flipped Over Russian Dunebuggy
    For Off Road Death
    Fords Only Run Downhill
    Fat Old Rusted Dog
    Freaking Old Rusted Dodge (Datsun)
    Forget Out Running Datsuns
    For Old Retarded Drivers –

  6. above says:

    Fordul face masini de 100 de ani si a aici se opreste ca va da faliment;)))

    Si nu bagati in aceasi oala toate vw ca sunt mai slabe decat mondeo=)))

    Zici ca Mondeo e avion pe langa passat? Scuze atunci dar Phaetonu meu e nava spatiala pe langa orice

    Found On Rubbish Dump
    Fix Or Repair Daily
    Fails On Rainy Days
    Fails On Race Day
    Found On Roadside Dead
    Failure Of Research & Development
    Found On Road Deserted
    Fast Only Running Downhill
    Factory Ordered Road Disaster
    Factory Ordered Rebuilt Datsun
    Flip Over Read Directions
    Four Old Rusted Doors
    Ford Owner Really Dumb
    For Only Retarded Drivers
    Ford Owners Recommend Datsun (Dodge)
    Flipped Over Russian Dunebuggy
    For Off Road Death
    Fords Only Run Downhill
    Fat Old Rusted Dog
    Freaking Old Rusted Dodge (Datsun)
    Forget Out Running Datsuns
    For Old Retarded Drivers –

  7. ALEXANDRU39 says:

    asa mai merge .eu am un passat 1.9 tdi e ok ok,imi apare martorul cu motorul,la tester azis ca sistem recirculare gaze prea mic ,stie cineva ce sa fac?

  8. bogdan says:

    ok,vad ca nu ziceti nimic de 2.0 FSI,150 CP?puneti l la incercare pe vreun mondeo si vei vedea fiabilitate,apoi o sa imi ziceti sarumana…nu e de laudat,sau care s a dat cu germane,dar e criminal de puternic si fibil asta,face pe tdi cu jet,nu te bruscheaza,marseaza continuu,eu am unu de 3 ani si nu l as da,dar trebuie sa imi iau un break pt familie sau suv,pt portbagaj mai mare,in rest nu m-a dezamagit in depasiri niciodata,sau la stopuri,sunt motoar caare daca se pun in miscare nu se lasa,consuma,stiu,insa isi merita banii pe langa zgomotoasele dieseluri,care la relantiu fac ca tractoarele,cine vrea sa testeze sau sa cumpere cautati ma …bafta..numai bine

  9. Adrian Sofonea says:

    Intrebarea este daca pentru folosirea injectoarelor piezo este necesara modificare sau adaptare deoarece in unele cazuri consumul a crescut.

  10. Daniel says:

    Ca la romai!……Cate case atatea obiceiuri!
    E foarte simplu!In zilele noastre masinile se bazeaza pe partea electronica, computere!
    Toate sunt la fel!Difera gusturile fiecaruia!Insa de remarcat sunt masinile japoneze! Cu un microcip instalat dezvolta o putere mult mai mare, la un consum optim!…..In ce priveste mecanica, cred ca-i in fct de cum iti intreti masina!
    Apropo, mai nou se pare ca cele mai reusite masini sunt NO NAME-urile. Ati auzit de vre-un kia ceed la vanzare sau in service? Interesant, nu?

  11. ioan says:

    sa-mi spuna cineva unde este filtrul de polen la noul passat

  12. buzz says:

    Ce teorii puteti avea , 🙂 incredibil …mai cititi si voi forumurile si dupa dati-va cu parerea . Cine cumpara o masina sa mearga 2 milioane de kilometrii ??? Haide sa vorbim sa nu adormim , ce legatura are tranzitu care trasnporta marfa cu mondeo sau alte masini care au cu totul si cu totul alta destinatie , de ce nu compari cu tiruri Roman care au 10 milioane de km ?? Ciudati sunteti unii … Iar opel am si am avut si sunt super multumit de el , in afara de revizii nu am facut altceva la el …

  13. Mascarada says:

    Eu am un prieten patron de parc auto Second-Hand.Si mi-a spus ca masinile cu cele mai putine probleme de ordin tehnic sunt Ford-urile ,atentie propietar de parc auto sh.Iar masinile cu cele mai multe probleme sunt OPEL-urile (o mare parte din piese fiind fabricate la Turci)Iar aceasta comparatie intre Mondeo si Passat o gasesc absurda Datorita suspensiei rigide a cuplului motor Passat-ul tinde spre sport iar Mondeo avand o suspensie ferme si o antifonare reusita tinde spre confort ea fiind destinata calatoriilor lungi in afara orasului.Cineva spunea mai sus ca e mecanic si ca ford-urile stau mai mult prin service asta n-a condus Ford si nu cred sa fi desfacut un motor de ford vreodata va zic eu sunt Ford-uri Tranzitcu aproape 2.000.000 de Km la bord si inca mai merg fara probleme.(nici sprinter-ul sau LT-ul nu au auzit de kilometrajul asta)

  14. Crisa says:

    mie una i-mi plac VW-urile dar totusi cred ca noul Mondeo a depasit orice vw construit pana acum .E o masina pe care o remarci oriunde in trafic .Iar cele mai proaste masini nu-s nici Ford-urile, nici VW-urile ci Opel-urile, tot timpul le vad in parcare , in trafic cu cate o pata de rugina si un fum negru gros iesind de la esapamentsi ii mai aud pe propietari ca nu pot scapa de ele.P.S Nu cumparati OPEL veti fi innecati in datorii.

  15. Corey Ford says:

    nu se pot compara aceste 2 sedan-uri Mondeo e avion, iar Passat-ul e tractor de curse.Iar la capitolul fiabilitate vw sta mai prost ca Ford-ul avand in vedere faptul ca Ford construieste masini de circa 100 de ani iar vw doar de 60 ani. si motorul de 1.9 TDI are probleme cu ungerea (pierde ulei , mai ales vara).Sincer sa fiu nu cred ca se poate compara ceva la aceste berline Passat-ul in ciuda problemelor de ordin tehnic e o sportiva de familie, iar Mondeo e o masina comfortabila, destinata celor de la birou.Sa nu uitam ca totusi orice masina se strica dar conteaza km pe care ii faci cu ea un TDI rezista in jur de 500-600.000 de Km pe cand un Tdci duce lejer vreo 700.000

  16. Manu says:

    Vreau sa va intreb si eu am un Passat 1.9 TDI , 131 cai , 6 trepte , la cate turatii trebuie schimbata viteza ? Ca sa fie totul ok ` si pt turbina si pt motor …. astept raspuns.. ms

  17. kinder says:

    Dani,cu siguranta tu ai dreptate si multi vorbesc din auzite …hai sa nu ne mai ascundem dupa deget si sa recunoastem ca neamtu` e dat dracu`cand vine vorba de masini..si implicit Passat e o masina aproape perfecta.

  18. Dani says:

    Bineinteles…..multi vorbesc din auzite…altii se dau mari ce masini shi-au achizitionat sau nu(nu-i verifica nimeni).dar ce va pot spune, passatul highline tdi 140 e cel mai potrivit pt Romania! Se comporta f bine la drum iar ce tine de comfort numai vorbesc!

  19. oltu says:

    am un passat highline din 2006 si a inceput sa mi se aprinda lampa de fault de la frana electromecanica de parcare, dimineata de aiurea fara s-o fi actionat seara. Dupa ce actionez butonul ii trece. Am mai avut o problema cu o lampa de la bujii care se aprindea cand luam curbe mai stranse, dar s-a rezolvat in service. O fii tehnologia prea noua??

  20. vv says:

    25500 euro DDP,pt 2 tdi, comfort line,tempomat,climatronic,face toti banii.

  21. alx says:

    1,9 tdi, slabut motor pentru greutatea ei , si vechi, 2 supape pe cilindru.
    2 tdi aproape suficient,dar suficient pentru Romania.
    La 2 tdi la viteze >60 km/h, <150 km/h,motorul aproape ca nu se mai aude.
    Probleme la 2tdi:la viteze cuprinse intre 80 km/h si 120 km/h se simte o usoara trepidatie a volanului, cu toate ca rotile sunt bine echilibrate.Cauza : la pneurile 215 latime, in rizurile pneurilor intra pietricele care dezechilibreaza cauciucul.

  22. alex says:

    Am passat 2tdi,140cp,comfortline,tempomat,jante aliaj, 53000km.Am schimbat numai consumabile.Fuge de rupe.In 2005 nu stateau multe masini in fata pe autostrada.Avensis e marfa dar nu are stabilitatea passatului.

  23. gura spurcata says:

    In primul rand bai passat ca sa iti dai cu parerea despre masini nu tre sa te documentezi prin reviste unde nemtii isi fac reclama de te enerveaza ci tre sa le conduci.Nu imi spune mie ce ai citit despre masinile nemtesti,suedeze sau japoneze ci spune-mi daca le-ai condus.Eu nu ma refeream la cai putere ma ci ma refeream la fiabilitate cand vb de japoneze si la calitatea si soliditatea caroseriei cand vb de suedeze.La care nemtii mai au de lucru.Nus cine tre sa ajunga din urma pe cine da makar zi unde ai citit tu ca masinile nemtesti sunt rezistente in orice conditii de exploatare:->>>>si k s testate in cele mai dure conditii:->>>>si ca toata lumea asteapta verdictul german:->>>>>>>>>>>>>Prin AMS?Prin AutoBild?Daca n-ai masina japoneza macar intereseaza-te pe la proprietari sa iti zica de cate ori merg cu ele pe la service si pentru ce probleme.Eu nu scriu aici din ce citesc

  24. passat says:

    Bai gura spurcata da acuma sincer cum draku poti tu sa compari sau sa spui ca-s mai bune suedezele sau japonezele decat masinile adevarate adica cele germane bai la masinile germane totul este asezat la locul lui toate materialele sunt de calitate sunt niste masini rezistente in orice conditie de exploatare si robuste, fac suedezii si japonezii masini peste 350cp. si cu tehnologia si robustetea germana niciodata, nemtii ar trebui sa stea in loc cateva zeci bune de ani daca nu sute ca sa-i ajunga astialati. Toate masinile sunt testate in cele mai dure conditii in Germania iar la o masina abia aparuta pe piata toata lumea asteapta verdictul german daca este buna sau nu este buna. Asa ca mai documenteaza-te vere gura spurcata.

  25. gura spurcata says:

    robert probabil a condus la viata lui doar nemtoaice.Mai condu si altceva.Ai mers vreodata cu o japoneza?Sau cu o suedeza?Mergi de curiozitate pe la un service si intreaba-i cat de des primesc japoneze cu probleme.Sau la o tinichigerie sa iti spuna cat de des dreg suedeze ruginite.Mai rar
    Inteleg ca esti proprietar de VW dar ca sa te pisi la modu asta pe restul marcilor aduce a aroganta nu crezi?

  26. robert says:

    bai fiti seriosi toti,masinile germane sunt numaru 1 iar toate celelalte sunt o “mare de masini la gramada”sa le zicem asa,nici o masina japoneza americana sau alte tampenii nu se compara cu o masina germana,tinand cont de modelele passat 19tdi130 si 20tdi 140 fug de rup daca sti cum sa le alergi,eu am 1.9tdi130 cu chip dat la 170 de cai si 410Nm si rupe tot face in 7 secunde si putin 100km/h da cand ii dai tare si consuma 18 da asta e ,vrei adrenalina nu mai conteaza consumu,oricum motoarele tdi rup sunt cele mai bune diesele!eu o sa imi iau a5 30tdi sa vedem ce poate,numai bine!german carz rullez

  27. dd says:

    Am uitat ceva: Toate reviziile facute la timp, numai consumabile originale, motorina OMV Euro5 sau Petrom Euro4(Alpine).
    Niciodata trecut peste 4000rpm, la 4000 are cam 200km/h pe drum drept.
    Brasov-Bucuresti 1h40 fara amenzi.
    Schimbat placute de frana de doua ori in cei peste 60.000 km 🙂

  28. dd says:

    Am Passat fabricat Dec 2004, cumparat in Feb 2005, 1.9 TDI, 130 CP, Highline, climatronic, bi-xenon, piele, toata electronica ciudata – ASR, ESP, blah blah.

    Nu am greieri in bord/usi, singura problema cu un senzor de proximitate montat prost de cei care au instalat alarma, si care se mai balangane din cand in cand.

    Motorul merge uns, parca din ce in ce mai bine (am 64.000 km), insa nu pot sa spun acelasi lucru despre suspensii. Totusi, toti km au fost facuti in Ro, pe drumuri de kko, deci ma asteptam la asa ceva. Probabil inca vreo 30.000 si trebuie umblat aici.

    Fata de celelalte masini pe cfare le-am avut, Passatul este clar cel mai bun. Atat referitor la confort cat si ca fiabilitate.

    In ceea ce priveste liniutele, daca schimbi in reprize scurte (imediat ce ajungi in 2500rpm, sau pana acolo), o sa fii uimit de ce poate masina asta, chiar si cu ditamai huiduma asta de caroserie.
    Este totusi vorba de o limuzina indreptata spre confort, nu este o masina sport.

    Un eventual upgrade valoric este reprezentat de un Audi A6 sau un BMW5.

    Referitor la masinile din “aceeasi” clasa:
    Avensis? poate, asa de amorul artei, sa pot spune ca am “avut” si o japoneza, insa nu prea sunt convins.
    Mondeo? In nici un caz, nici nu vreau sa comentez.
    Audi A4? Doar daca sunt de acord cu o scadere a habitaclului, deci a confortului.
    Mazda? Da, insa nu se compara ca pret.

    Per total, sunt foarte multumit de alegerea pe care am facut-o. Recomand tuturor care isi permit >20.000Eur CIP.

  29. res says:

    Pentru mine la o masina conteaza aspectul. Ineriorul de la Mondeo (si crede-ma sunt satul de Ford)-firma e dotat-a cu asa ceva- are un aspect ieftin fata de Pasat sau Audi, Bmw sau Volvo.
    iar ca si fiabilitae Ford-ul e varza. Masini cumparate de 1 an stau in service pentru conducte sparte si alte lucruri. Mai nou la un transporter Ford cumparat de 3 luni s-a rupt stiftul ce tine pedala de ambreiaj – DA DA – nu va mirati. CALITATE VE VREI

  30. LARRY78 says:

    bai fratilor eu cred ca voi vb din ziare despre masini . ca aia are asta ca aia nu merge de passat ca nus ca kkt are da eu am cu noul passat 78000 km si va spun ca doar consumabile am schimbat la el si nu am nici greieri in el nici alte lighioane si culmea mai e si motorul de 1.9 tdi 105 cp ” ala prost” deci sda lasam vrajeala vb si noi pe net ca nu ne stie nimeni si ne umflam ca avem si stim stiti un kkt mare de tot

  31. albert says:

    passat-ul?…la ce pret are si cum merge”…iarta-ma, dar sunt si alte masini. Si VLAD…nu compara un passat cu MONDEO ca nu sunt de comparat….net superior mondeo-ul….ai condus un MONDEO?…daca nu incearca si vb dupa

  32. mihaiilea says:

    am zis ca il compar cu seria 3,ii concurent direct,nu am zis de bmw 5 sau audi a6

  33. BALCANU_MB says:

    bai se bi nu mai vb ca nu stii nimic passat nu concureaza cu nici un seria 5 si nici un A6 concureaza cu mondeo si il face varza la orce.passat este o masina tare

  34. mihai says:

    nu fi fericit ca bmw 320d are 177cp acuma si 350nm ,cx are mai bun bmw si distributia pe axe 50 fata 50 spate e perfecta,plus ca tractiunea spate e mult mai rapida ca tractiunea fata chiar si decat 4 ori 4 la viteze de peste 160km/h de aia masian de formula 1 ii tractiune spate intelegi tu,pasatu are 1532 bmw 1490 si passatu stie 8.7 0-100 si 223,bmw 320d stie 8.3 si 225 cat de asta de 177cp si 350nm nu s-o anuntat inca probabil 8.1 si 230,deci oricum te face stai flex!!a tau are 6.1 cel de 163 are 5.7 probabil asta de 177 o sa aiba 6l la suta,deci e mai tare si pe curbe chiar ca e mai rapid,plus ca motorul e mai elastic deci are reprize mai bune,tot bw e baza in motoare diesel,

  35. Streo Cezar says:

    kirita adrian mai..eu am 407 2.0 hdi si passat cu noul motor de 2.0 tdi 170 cp dsg…si vreau sa=ti spun ca e mult mai tare passatu la motor … si destul de silentios in schimb 407 era susupensi mult mai marfa. oricum cand iti vine 407 cu 2.2 hai cu 2 turbine de 170 de cai poate facem o intrecere eu cu passatu tu cu 407 ca la ce lag au turbinele de la astia de la psa nu cred ca ai sanse…crede-ma e senzational de puternic tdi-ul de 170 cp.bafta

  36. budala says:

    merita sa im-i cumpar masina

  37. budala says:

    merita sa im-i cumpar masina

  38. Marius says:

    ….printre cele mai naspa masini la pretul asta.Nici consumu nu este real indicat la bord.Proprieter de Golf IV 19 tdi 90cp in treapta I pedala in podea consum de 31 imi indica la bord in II pedala in podea 30 in regim un pic mai sportiv consumul in medie este intre 13 – 15.Golfu ii din 2004 dar nu cred ca o sa aiba o viata prea lunga au inceput bataile pe la roti si in interior.

  39. kirita adrian says:

    apropo de audi si vw cu motor de 2.5 tdi V6.eu cu mercedesul e-klasse 220 cdi (doar 2148 cm3) si 150 de cai am ras de multe audi si vw cu motor de 163 si respectiv 180 de cai pe autostrada.si nu vb din auzite.

  40. kirita adrian says:

    am vazut si eu comentariile voastre si observ k majoritatea vorbiti din auzite.am avut un vw nout achizitionat de la porsche si vreau sa spun k sint niste gunoaie de masinicu cu o groaza de defecte.sa fiu ghinionist?nu cred,pt k am numai putin de 5 prieteni care au vw si au aceleasi probleme.apropo,motoarele de pe vw se fac in belgia.in 2004 mi-am cumparat nou un mercedes E-KLASSE 220CDI,k design interior e cel mai tare,si pretul vorbeste de la sine.ce-i drept era cam puturos la acceleratie de la 0-100km (doar in 10.1 sec)dar la viteza rupea norma.e dat 216km/h in carte iar eu am fugit cu el 241.am avut si eu probleme cu el.de ex la 53000km s-a defectat turbina care m-a costat numai putin de 1200€.dupa care am aflat k turbinele se fac la turbomecanica.k design e bestial.am facut un test drive cu un peugeot 407 (2.0hdi-136cp)si vreau sa spun k motorul e f performat si silentios iar franele sint de exceptie.acum astept sa-mi soseasca masina (407) cu noul motor de 2.2 hdi si 170.sper sa fie la fel de fiabil k cel de 2 L.ORICUM IN PREZENT MAI AM UN 206 1.4 HDI DE CARE SINT F MUltumit.are unul dintre cele mai silentioase motoare diesel si este f fiabil de aceea va recomand peugeot.

  41. bogdan says:

    Ce tot aveti cu masinile facute pentru Est.
    Voi nu va dati seama ce vorbiti.
    Pai aia au doua linii de fabricatie, nu stiati??

    Au o hala separata in spatele fabricii unde lucreaza muncitori necalificati cu robotii aia vechi care au memoria data peste cap si asambleaza passaturi pentru Romania.
    Cica folosesc tabla zincata de la sidex galati si vopsea d-aia ieftina facuta la Braila, nu mai zic de cauciucul Montana de la chederele usilor.

    Sa fim seriosi.
    Fabricile WV au un parc auto si nimeni nu stie unde pleaca masina cu numarul 6754364 etc, ori ca pleaca la Paris, ori ca pleaca la Caldarusani manca-ti-as pentru marele bashtan Cioaba.

    Sunt profesionisti cei de la WV si nu cred ca s-au gandit niciodata la asa ceva.

    totusi eu am auzit ca loganul pentru romania e la fel de prost ca cel pentru europa :)) asa e?

  42. dan says:

    Si totusi nu e real zvonul cum ca masinile pentru est sunt facute ca pentru est. Mai putin fiabile, se cojeste vopseaua, cohorte de greieri prin plastice. Si cu chestia asta nu arunca potentialii cumparatori inspre SH-uri? SH-uri facute pentru vestici adica? Intreb si eu, nu dau cu parul.

  43. laur says:

    e mashina frumoasa si nu costa mult fratilor breakul imi place mai mult. oricum park e mai frumos vechuiul passat cu motor 160cp 4motion

  44. dorian says:

    e cineva acum aici????as avea si eu o serie de intrebari legate de o probelma a motorului….dak e cineva sa dea un semn in special dak e mecanic…..VA ROG FRUMOS!!!!!!!!multumesc

  45. dorian says:

    tata este posesor de passat si se comporta foarte bine…shi la drum intins si la acceleratie …un consum redus…un sistem audio de exceptie si preetul este mic in comparatie cu alte masini.
    merge cu o viteza de 180km/h peste 500km fara oprire

  46. mihai says:

    Inca un lucru,Ador interiorul lui Avensis.Bordul arata extraordinar,finut lucrat si nu iti da nici un fel de senzatie de “ieftin“Materiale de o calitate excelenta

  47. mihai says:

    R@dule nu stiu ce fel de test au facut cei de la autocar dar eu unul nu m-as apuca sa compar Honda Accord i-ctdi cu Passat.Consider Honda mult mai buna din toate punctele de vedere.Intr-adevar japonezii au inceput sa faca masini in Europa(mai ales Toyota)insa nu modelul Accord.Fara taxe costa vreo24000eur iar cu taxe vreo 37000.De unde diferenta asta?Pentru ca e facuta prin Ungaria,Cehia,Polonia sau UK?Nici poveste.E facuta in Japonia si face Passatul cel putin in ceea ce priveste fiabilitatea

  48. Andrei says:

    Feriti-va de Ford Rover si Opel( e facuta de GM)!!! si alte masini Anericane!!!! sunt PENALE!!!!!

  49. Andrei says:

    Eu am luctat mecanic la un alelier auto…cine compara un VW cu un Ford, Renault, Peugeot, e total necunoscator!!!!! Ford face masini foarte proaste!!! fara exceptie!!! Renault si Peugeot le fac proaste. Japonezi de la Toyota, Mazda, Honda se descurca foatre bine cu masinile, desi au inceput sa le faca in Europa. Eu va recomand o Toyota Avensis sau VW Passat

  50. Cosmin says:

    17.600 euro varianta highline?? pai este cat golful. cea mai slab echipata varianta pe motorina are pretul cip de 17200 si ceva.. varianta Highline este 20.000 CIP

  51. Jiji Bee K Lee says:

    Comercializam orice tip de embleme auto la preturi convenabile.contact la adresa de mail mentionata si in curand un nr de telefon.ofer seriozitate

  52. bobby says:

    iti iei la pretul cip SUV-urile alea mah……dar vezi ca sunt fabricate in afara europei si mai au 30% taxe…DDP-ul te duce la mult mai mult decat passat

  53. anonim says:

    in baNII ASTIA ITI IEI SUV ORI HYUNDAI TUCSON FARA PIELA TRAPA AIRBAGURI LATERALE ESP SAU KAI SPORTAGE CU FULL P EA SI PRETUL……CAM PIPERAT PT O MASINA D CLASA MEDIE ZIC YO

  54. bogdan says:

    ma refer la renault desigur

  55. bogdan says:

    ia masini la pret f mic si d aia se vand da au un pret corect da fiabile nu sunt

  56. seba says:

    –>eu as merge pe vectra .. imi plac vw ..dar acest model …inca nu ma convins …sorry .
    –>renault …multi se plang de ele….acuma cum tie norocul …dar multi au avut ghinion ?. …cred ca e masina …slaba ..

  57. bogdan says:

    xxyyzz
    blackbanana33@yahoo.com
    fii atent:yo am un renaut megan sedan din 2003 si am 43 000km shi am stat cu ea numai in service
    acuma in feb dupa c termin leasingul imi iau passat adik renaulturile is varza ascultatma nus fiabile ca masini

  58. george says:

    intre passat si vectra c m ati sfatui sa aleg(la passat e hightline piele )numai k motorizarea e 1,9tdi si opelul acesta prezentat de robert??????astept rs multumesc anticipat

  59. mihai says:

    care stie sami zik si mie!!!!!!!!asigurarea p an este 5000eur????sau mia scris baiatul d la vw gresit!!!!!!!!!!!!!ast rs

  60. boby says:

    poate nu m-am lasat inteles…..nu e mai bun passat decat A4….nici macar la nimnik …aia era fraza lu Ionut si poate ati inteles gresit

  61. boby says:

    deja aberezi ionut….e mai bun passat decat A4
    si referitor la motor, iti spun eu ca e cel mai prost de la vw 2.0 tdi/140 cp…d-aia au si coborat garantia motoarelor la 2 ani, din cauza lui, cel de 105 cp e mai bun de o mie de ori.
    fi serios cu zgomotul ca am facut drive test cu 2.0 tdi si nu e asa de silentios.

  62. serban says:

    debitmetrul masoara volumul de aer aspirat de motor/are rolul de a determina cantitatea de carburant ce trebuie injectata pt. formarea unui amestec corect, care depinde si de temperatura motorului,turatie,pozitia clapetei de acceleratie etc.

  63. ovi says:

    Imi poate spune cineva si mie ce este un debitmetru si cum functioneaza(ce rol are)?

  64. Ionut says:

    Masina e super tare fratilor: confort, manevrabilitate, tot ce vrei. A pasit cu dreptul in segmentul Premium. Cat despre greierii din bord si usi trebuie spus ca ei sunt prezenti doar la modelul diesel de 105 CP datorita intrarii in rezonanta a caroseriei la o anumita frecventa componenta, prezenta doar la acest motor(105CP-TDI). Motorul de 140CP-TDI este ultra reusit si insonorizarea este aproape perfecta,la “rece” auzindu-se chiar mai putin decat motorul 140CP-TDI de pe noul Audi A4(sunt posesor al ambelor masini). Are intr-adevar o platforma noua, mai buna decat cea a lui A4.

  65. cosma tudorel says:

    Atentie! Se impune o corectie esentiala in ceea ce priveste afirmatia din prezentare precum ca:”Toate motoarele TDI ofera sistemul inovativ Piezo, cu injector de inalta presiune”. Si anume injectoarele piezo sunt parte componenta a motoarelor TDI(si a altor tipuri de motoare Diesel) echipate cu sistem common-rail si sunt montate in prezent doar pe modelele urmatoare : VW Touareg TDI, Audi A4 3.0 TDI, A6 si A8 (toate variantele de TDI). Nu intra in discutie si alte marci pe care de asemenea este montat acest sistem common-rail de generatia a III-a (ex: Noul BMW seria 7,etc).
    Motoarele TDI de 105 si 140CP aflate pe Audi A4, VW Passat, Golf, Skoda Octavia folosesc inca sistemul pompa-injector corp comun.
    Aceste ultime tipuri de sisteme de injectie sunt mai zgomotoase decat primele, cele cu common-rail si injectoare piezo, care intr-adevar reprezinta o revolutie a motoarelor Diesel.

  66. vasy says:

    masina i buna dar mai ales cu motoarele de top.in afara de “greierasi” totul e OK

  67. George says:

    hmm . sunt pe cale sa cumpar un passat model highline cel de 140CP.momentan am vechiul passat( 1.9TDI) care nu mia facut probleme am cheltuit cu ea doar consumabilele dar avui si aici un “greieras”. cele 2 cleme care tine bordul in partea de sus langa parbriz, dar cu putina banda de izoler (pe clema) sa rezolvat problema.(poate si aici este la fel).Sunt convins ca si acest model este o masina reusita. intradevar modelul testat nu este Higline ci Comfortline. iar pentru flavius: daca ar fi sa ne luam dupa vechiul motor 1.9 TDI actualul motor va merge mult si bine pana sa se defecteze ceva, masina nu este grea, dar pt performante mai bune alegem motorul de 2.0 .diferenta de pret este mica. Toate cele bune.

  68. robert says:

    Asa era fisa din masina, scria Highline acolo…

  69. r@du says:

    Am mai observat ceva la masina voastra . Modelul testat nu este Highline . Nu are piele Alcantra/Nappa , senzor de lumina si computer de bord .

  70. robert says:

    Radu, cand a fost scris articolul Passat nu fusese testat EuroNCAP, am corectat acum.

  71. r@du says:

    Robert , vreau sa-ti spun insa nu cu rautate ca ai gresit la articolul despre testul euro ncap . Passat-ul a luat 5 stele la testul euro NCAP .

  72. robert says:

    Radu, banuiesc ca daca as fi spus ca Passat este cea mai buna masina din clasa ei, as fi fost huiduit ca am reclama Passat pe site si de aia il laud. Nu am nevoie sa ma documentez, am scris pur si simplu ce am simtit despre modelul testat (si realitatea, nu vrajeli…), deci nu generaliza, motorul de 105 CP a mai fost criticat si in alte reviste. Passat e o masina buna, insa nimeni nu e perfect…

  73. r@du says:

    Daca v-ati documenta mai mult probabil ati afla ca passat-ul este incomparabil de bun fata de
    celelalte masini din clasa ei .
    La un test facut de o revista engleza “Autocar”(www.autocar.co.uk) intre VW passat 2,0 TDI , Ford
    Mondeo TDCI , Honda Accord i-CDTi si Peugeot 407 2,0 HDI
    Passat-ul a cashtigat la toate
    categoriile . Shi nu exista chestia cu greierashii din bord . Doar daca ai ghinion

  74. nicu says:

    Passatul e excelent si in 2005 a obtinut 5 stele la testul euroncap. Vezi http://www.euroncap.com.
    Recomand motorul de 140CP TDI

  75. marius says:

    1.9 tdi e cel mai bun motor diesel din toate timpurile, eu am un megane 1.5 dci 100cp si merge exceptional pt dotari si pretul de achzitie 16000e, climatronic, 6airbag, piele, jante aluminiu, consum 5.3mediu

  76. Flavius says:

    si eu vreau sa imi cumpar noul passat dar nu prea imi convine ca au putine culori daca puteti sa imi trimiteti si mie pe email niste poze cu mai multe culori ca nici nu stiu cum arata pe masina culorile din catalog.In legatura cu vibratile din bord poate cu timpu se aprofundeaza ne e cam normal dar poate nu au toate vibratii depinde de noroc.As vrea motoru de 1,9 tdi dar am auzit cai cam slab se poate defecta in timp

  77. Sebi says:

    Naspa masina… generatie de generatie o tot mareste, dar aceleasi motorizari raman… mai pun 10-20 de cai si un motor nou la o generatie… acum putem spune ca e concurent la seria 5 si A6, peste 2-3 generatii o sa concureze Maybach-ul ?!?!? fi-ti serios, mai bine alegeti o Mazda 6 sau o Toyota Avensis… sau chiar un Ford Mondeo… motorizari comparabile si design mult mai frumos…

  78. Vasi says:

    incercati sa testati Mazda 6 la motor si performante. uitati-va numai la comentariile de pe site de la Mazda6 si comparati

  79. Vasi says:

    parerea mea este ca poate greierii vor muri din bord sau din usa. poate

  80. xxyyzz says:

    documentati-va mai bine in legatura cu renaulturile…si veti vedea ca nu e deloc asa cum ne mint astia in reclame…abia asta e cea mai proasta masina!!sau..poate fiat..in orice caz, ultimul sau penultimul loc..mi-e totuna..

  81. nicu says:

    sunt masini care merita sa te plimbi cu ele sunt fiabile si acceptabile la pret sunt adevarate

  82. pula says:

    Nasparliilor

  83. robert says:

    TDCI-ul de pe Ford e mai silentios.

  84. giani says:

    Care motor e mai silentios:
    TDI 2.0 140 CP de pe Passat sau TDCI 2.2 155 CP de pe Ford Mondeo

  85. Constantin Ovidiu says:

    Motorul e zgomotos si nu se „intelege“ prea bine cu masa mare a masinii
    —– ce inseamna nu prea se intelege?
    mai multe detalii daca se poate?

  86. robert says:

    Cred ca sunt identice motoarele de pe Passat si Octavia. Motorul de 140 CP este mai putin zgomotos decat cel de 105 (care are tehnologie OHC, cu 2 supape pwe cilindru). Motorul se aude in interior, in faza de accelerare, mai puternic decat in Vectra sau Mondeo.

  87. florin says:

    Motorul noului Passat e mai zgomotos decat cel aflat pe noua Skoda Octavia???
    E vreo diferenta intre zgomotul noului Passat si cel al vechiului Passat?

  88. robert says:

    Avea doi “greieri”: unul canta tot timpul in bord, celelalt ocazional, in usa din stanga. Alt exemplar avea aceeasi vibratie in bord. Nu pot spune ca nu se poate trai cu vibratiile alea… Cand dai drumul la muzica nu se mai aud; pentru un Passat nu e in regula insa. Masina avea fix 58 km la bord si, dupa ce am facut circa 750 km, tot asa facea… Nu stiu daca toate fac asa. Altfel, Passat e destul de tare, dar …cu un motor mai mare.

  89. ramses says:

    Vibratii in bord? Am comandat aceasta masina si deja imi pare rau. Naspa

Leave a Reply to mihai Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.