Caravana care a parcurs 7 din marile orase ale tarii si a oferit fanilor fotbalului din Romania posibilitatea de a participa la programe interactive si actiuni fotbalistice si de a castiga fabuloasele premii oficiale ale Campionatului Mondial de Fotbal Germania 2006.
Gazda tragerii la sorti din cupoanele completate si trimise de clientii care au achizitionat un autovehicul Hyundai in perioada 24 martie- 9 iulie a fost nimeni altul decat Marius Vintila. Comisia de validare a tragerii la sorti a fost formata din dl. Narcis Ghita – Director General Hyundai Auto Romania, dna. Simona Stoicescu – Director Financiar Hyundai Auto Romania, dna. Nicoleta Duta – Controlor Financiar Hyundai Auto Romania, dna. Andreea Zidaru – reprezentant al agentiei de publicitate Team Advertising si . dna. Draga Baldan – Notar Public.
Emotiile tragerii la sorti au fost mari si la ora 11:30 s-a anuntat castigatorul campaniei Hyundai Goodwill Ball Romania 2006 : dl. Alin Diculoiu din Bucuresti. Castigatorul marelui premiu, noul Hyundai Accent, este proaspatul proprietar al unui Hyundai Accent, achizitionat in luna iunie, prilej cu care s-a si inscris la tragerea la sorti din 19 iulie.
Participarea in numar mare a clientilor la aceasta tragere la sorti se datoreaza vanzarilor masive din ultimele 6 luni – au fost comercializate nu mai putin de 3.348 unitati, dintre care 1.896 Hyundai Accent, in crestere fata de vanzarile din primele 6 luni ale anului trecut cu 182,1%.
Noul Hyundai Accent, model pe care Hyundai Auto Romania a inceput sa-l comercializeze incepand cu luna februarie a acestui an, reprezinta un autoturism de referinta pentru familia Hyundai. Noul Accent este primul model fara taxe vamale comercializat in Romania. Din acest punct de vedere, noul Hyundai Accent reprezinta un punct de maxima importanta in istoria companiei, avand un design exterior si interior complet noi dar si performante tehnice mult imbunatatite fata de versiunea anterioara. In Romania Noul Hyundai Accent este comercializat in toate variantele de motorizare: 1.4 benzina – 95CP, 1.6 benzina– 112CP si 1.5 CRDI VGT – 110CP.
Rezultatele extraordinare inregistrate de Hyundai Auto Romania in primele 6 luni din 2006 s-au reflectat si in pozitia de lider absolut detinuta in segmentul autoturismelor de teren ( o cota de piata de peste 35.3% in luna iunie ), cu vanzari record de 1.081 autoturisme Hyundai: 468 Tucson, 553 Santa Fe si 60 Terracan.
Luna iunie 2006 a adus si un record absolut la vanzarile noului Santa Fe – proaspatul castigator al premiului Cel mai 4×4 SUV 2006 – cu nu mai putin de 227 unitati comercializate, devenind astfel cel mai bine vandut autoturism de teren din Romania in 2006, preluand stafeta de la Noul Tucson, un alt best-seller de la Hyundai.
Toate acestea reprezinta premise pentru indeplinirea obiectivelor propuse pe 2006, targetul volumic al vanzarilor stabilit pe anul in curs fiind dublarea vanzarilor fata de anul precedent. Hyundai Auto Romania este printre singurele companii de pe piata auto locala care a crescut cu peste 100% timp de 3 ani consecutivi, o evolutie unica pentru piata auto din Romania.
Locul 7 in segmentul autoturismelor de import in perioada Ian-Iunie 2006 precum si cota de piata de 2.5% din piata totala de autoturisme pe 2006 reprezinta suficiente argumente pentru continuarea dezvoltarii spectaculoase a marcii Hyundai in Romania.