Nicoleta Luciu si… Seat Altea

Ce-si poate dori o tanara vedeta, fashion addicted? Evident, o masina care sa atraga atentia pe strada. Rapida, usor de manevrat. Neaparat cu un design inovator si un portbagaj suficient de mare pentru toate sacosele de cumparaturi. Si cu o culoare care sa exprime pasiune. Rosul.

Putem vorbi asadar in deplina cunostinta de cauza despre cea mai recenta pasiune a Nicoletei Luciu; SEAT Altea. Una dintre cele mai recente creatii ale lui Walter de Silva, faimosul designer de masini.

Chiar daca designerul n-a spus-o explicit, se stie: SEAT Altea este masina ideala pentru femei. Iar pentru Nicoleta Luciu se potriveste ca o manusa. De ce s-a indragostit Nicoleta de SEAT Altea?

1. Pentru ca este cea mai frumoasa. Si asta a spus-o la Milano (exista un loc mai potrivit pentru decernarea unui permiu de frumusete?) un juriul format din designeri si jurnalisti de specialitate, din istorici si critici de arta, decernandu-i premiul „Il automobile piu bello del mondo 2004”. In afara de asta, se mai poate mandri cu inca doua premii de design: Best Concept Car 2003, prezentat de Organizatia Europeana a Designerilor de Automobile si Red Dot: Best of the Best, acordat de Centrul de Design Rhineland-Vestfalia (Germania).

2. Pentru ca are o vizibilitate foarte mare la condus (nu de alta, dar rasucitul stinga-dreapta sa vezi cui trebuie sa acorzi prioritate poate duce la sifonarea grava a hainelor). Altea are un parbriz foarte lat, luminos (de pe care stergatoarele se string cuminti in stilpii frontali – o inovatie in domeniul automobilistic – si se opresc instantaneu daca intilnesc vreun obstacol cum ar fi gheta, pentru a nu strica lamelele de cauciuc) si geamuri laterale cu o vizibilitate extrem de buna.

3. Pentru ca are cite un loc special pentru manusi, pentru umbrela, pentru geanta Fendi, pentru cana de cafea, pentru servetele, pentru beautycase, pentru guma de mestecat…si sa nu uitam de ruj! Walter de Silva a proiectat la SEAT Altea 30 de compartimente de depozitare, iar in compartimentul situat pe portiera masinii poti pune chiar o sticla de 1,5 litri.

4. Pentru ca pedala de acceleratie este prinsa de podea. Nu zimbiti! In afara de siguranta, acest mic detaliu te va face sa te simti „foarte la moda”: aceasta metoda de fixare a pedalei este caracteristica masinilor sport din anii ’60-’70 (va amintiti ce rochii v-am spus ca se poarta in acest sezon?).

5. Bonus: un plus de sportivitate. Altea are un volan cu trei spite, reglabil pe inaltime si adincime, designul lui amintind de masinile de curse si o maneta de viteze scurta, ergonomica.

6. Pentru ca spatiul din interior este extrem de generos. In spate pot sta foarte comod trei persoane care, datorita designului deosebit al scaunelor din fata, au loc suficient sa stea si picior peste picior.

7. O bila alba: aerul conditionat automat bi-zonal, care poate fi reglat individual pentru sofer si pasagerul din dreapta. Acum fiecare poate sa-si alega temeparatura care o doreste si nu ne mai ramane sa ne certam decat pentru cine sa stea la volan (si daca acasa o sa ne uitam la meci sau la film).

8. Pentru ca scaunele extrem de confortabile sint fabricate din spuma poliuretanica de calitate, care atenueaza vibratiile si reduce oboseala.

9. Pentru ca are un standard de securitate foarte ridicat: SEAT Altea are patru airbaguri in dotarea standard si a obtinut cinci stele la testul de siguranta EuroNCAP.

10. Si, in cele din urma, de ce iubeste Nicoleta SEAT Altea? Pentru ca are un portbagaj de 400 de litri, numai bun pentru o sesiune de shoping intens si pentru depozitarea echipamentului de sport – vezi tenis – pentru timpul liber. Si, daca rabatezi si bancheta din spate, poti pune cumparaturi in volum total de 1.320 de litri.

Ce trebuie sa stim despre SEAT Altea
* Motorizari: benzina, cu versiunile 2.0 FSI de 150 CP si 1.6 de 102 CP, in timp ce gama diesel ofera versiunile 2.0 TDI de 140 CP si 1.9 TDI de 105 CP;
* Gama variata de dotari: Reference, Sport, Stylance, Sport-up;
* Consum mixt: variantele pe benzina, intre 7,6 l/100 km si 8,4 l/100 km; variantele diesel, intre 5,4 l/100 km si 6 l/100 km;
* Cutie de viteze automata DSG cu schimb instantaneu al treptelor de viteza;
* Sistem de aer conditionat automat, cu reglaj individual pentru sofer si pasager;
* Toate anvelopele din gama Altea au jante din otel sau aliaj usor;
* Materialul din care este facuta Altea este 85% reciclabil;
* Masinile au 2 ani garantie si 12 ani garantie impotriva perforarii prin coroziune provocate de rugina;
* Preturi CIP: incepind de la 13.012 EURO.

No Responses

  1. passat says:

    Ce manelist bekali ii un tigan care proaspat venit de la oi vrea sa conduca si el tara asta de 2 bani Bekali analfabetu` asa trebuia sa-i zika astia.

  2. BALCANU_MB says:

    daca isi lua bekli seat altea ar fi plina tara de seaturi da asa sia luat maybach si au auzit si toti inculti de aceasta marca
    exact ca bekli stie doar cum arata masina si ce fel e inauntru dar sub capota habar nare
    si tu jik-bkl esti un manelist prost care nu are ce face si ai auzit si tu de maybach.

  3. bogdan mihai says:

    Bai desteptule de jik_BKL,ce tot compari ma SEAT-ul cu MAYBACH-ul,nu vezi ca-s masini din clase diferite?MAYBACH-U-i limuzina si-i pentru oameni cu venituri mari,pe cand SEAT-ul e masina de serie,ca si WOLKSWAGEN si SKODA si se adreseaza claselor sociale cu venituri medii care nu-si pot permite un MAYBACH!Si.intre noi fie vorba,tu stii cat costa intretinerea unui MAYBACH daca se strica?8000 de euro numai planetarele pe fata,asa ca nu cred ca-ti poti permite sa intretii asa ceva!Iata sfatul meu:mai invata cate ceva despre masini, si dupa aia vino si da-ti cu parerea,si fa astfel de comparatii!Si pana atunci fa-ti tu laba in cadavrul de DACIE pe care probabil il ai si gandeste-te ca faci sex cu NICOLETA LUCIU,tatoasa de pe Altea!

  4. Marian says:

    Domnilor, din ceea ce se observa in pozele din articol, masina asta ar fi trebuit sa se numeasca : Seat s_Altea

  5. mihai says:

    Mai astia de la redactie,…….bravo ma!ati stricat tot articolul incluzand-o si pe Luciu.si pacat de masina superba pe care ati prezentat-o

  6. ady_tuning says:

    piesa….masina sau femeia?amandoua is la 13 mii?ca at se merita:D

  7. jik_BKL says:

    roaga`te, roaga`te ca stii ca daca imi da maybach acu cand am si permis te scot sa mai vezi si tu lumea…hm

  8. al3cs says:

    hahahah…=)))
    ajuta`l doamne si pe el cu un maybach

  9. jik_BKL says:

    acolo trebuia sa scrie c@c@t da tot cenzureaza astia

  10. jik_BKL says:

    bai george, eu, cand am sa cresc mare, am sa-mi iau maybach frate. da stii de ce?
    ca sa faca tac`to laba in seatu` ala de kkt cand ma vede la semafor cum ii trag m^*e lu tzatzoasa asta cu abonament la solar…hm

  11. george says:

    tata detine un altea.e belea.a fost 20 de mii de euroi

  12. Schet says:

    Pizdoasa masina!!!

  13. alecs says:

    Ce mashina baaaa!!!Imi place

  14. robert says:

    Da, mai exista din tabla.

  15. horia says:

    citez: “Toate anvelopele din gama Altea au jante din otel sau aliaj usor” – nu va su[parati domnilor, dar exista altfel de jante decat otel sau aliaj???

  16. spartakus says:

    ce nu poti mishu-le, mashina sau femeia?! mashina o poti avea cu 13 mii de coco (1.6 benz 106 CP). mashina n-am incercat… nu stiu cit o fi costind

  17. mishuklan says:

    super!!!dar nu-mi pot permite asa ceva.

  18. andrei says:

    he he he!!! frumoasa…masina,ce credeatzi?! :))

Leave a Reply to BALCANU_MB Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.