Site icon Turatii

SEAT Leon castiga la Internetics

Campania SEAT Leon a fost marele castigator la Internetics 2006. Alataturi de nominalizarea la cel mai bun site la categoria auto si premiul pentru cel mai bun banner on-line, marca iberica a primit cea mai importanta distinctie a festivalului – “Cea mai buna campanie interactiva”.

Festivalul de Comunicare Digitala Internetics a ajuns la cea de-a sasea editie in acest an si este cel mai important eveniment de new media autohton. Intr-un nou format, cu premiile grupate pe trei categorii (WebPromo, WebSpace si WebGraphics) competitia de anul acesta se remarcat printr-un juriu de exceptie format din reprezentanti consacrati ai industriei de publicitate si media (printre care Bogdan Naumovici – Leo Burnett, Eric Jordan – 2advanced.com sau Daniel Schutzsmith – The Chopping Block).

Campania de comunicare on-line SEAT Leon a avut ca punct central inspirat din spotului TV de prezentare al modelului. A existat intai o perioada de teasing, in care adresele folosite erau www.episodul1.ro, www.episodul2.ro si www.episodul3.ro. In ziua lansarii modelului, odata cu inceperea difuzarii spotului TV a fost activat si site-ul propriu-zis, www.seatleon.ro, si dezvaluit subiectul campaniei. A fost o actiunie care a impresionat printr-o grafica de exceptie, animatii flash de calitate si rezultate foarte bune – aproximativ 500 de teste generate in prima luna si 1200 inscrieri la newsletter.

“2fresh a construit o solutie completa, valoroasa pentru ca se integra perfect in intreaga campanie de lansare. In momentul in care spotul TV a fost perceput ca o explicatie a site-ului de teasing, atunci am inteles ca totul a functionat cum a trebuit. A fost de parca acestea au fost realizate impreuna, desi doar campania on-line a fost pregatita de noi. Pe langa rezultatele excelente obtinute prin campanie sunt impresionat ca fiecare componenta a ei a fost premiata la Internetics”, a declarat Alex Seremet, PR Executive si Internet Comunication Porsche Romania.

“Provocarea a fost foarte mare, pentru ca trebuia sa integram campania on-line in restul comunicarii. Am gasit insa solutia intr-o abordare speciala si pentru a reusi a trebui sa largim echipa. Am angajat doi desenatori, un specialist pentru sunet si un copyrighter pentru scenariu. Este cel mai amplu proiect al nostru si cel care a inregistrat cel mai mare succes. Victoria la Internetics a fost una asteptata,” a declarat Marius Dascalu, managing director 2fresh.

Colaborarea 2fresh (www.2fresh.ro) si Porsche Romania insumeaza in total trei trofee Internetics dupa ce anul trecut un alt site a castigat premiul la categoria “Prezentare de produs”. Tot in 2005 agentia 2fresh a primit titlul de “Agentia anului” la Internetics.

Exit mobile version