Lansare Dacia Logan 1,6l 16V

Cu Noua Colectie Logan, Dacia isi reafirma modernitatea gamei si isi consolideaza oferta. Printre elementele de noutate prezente pe Noua Colectie Logan se afla atat nuante de vopsea si materiale de interior inedite, cat si detalii de design, cum ar fi capota portbagajului redesenata, care dispune de acum de un buton de deschidere exterioara sau stopurile tip «cristal» integrate in blocurile optice spate.

Lansarea Noii Colectii este insotita de introducerea versiunii varf de gama Prestige, cu prezentare exterioara specifica si dotata in exclusivitate cu motorizarea 1.6 16v. Dezvoltand o putere de 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min, acest motor de origine Renault confera Logan performante inedite.

Noua Colectie Logan poate fi inca de acum comandata in reteaua Dacia. Preturile variaza intre 6.400 si 10.000 de euro, confirmand raportul pret/prestatii inegalabil al Logan.

O gama si mai atractiva la interior…

Inca de la lansare, Logan a inregistrat un puternic succes comercial prin faptul ca reprezinta o oferta inedita pe piata auto. Unele evolutii punctuale au acum darul de a face modelul si mai atractiv. La interior, Noua Colectie Logan beneficiaza de tapiterii noi cu modele originale si cu finisare ingrijita, precum si de noi covorase. Un maner nou, ergonomic, pentru maneta schimbatorului de viteze, prezent de acum pe toate versiunile, aduce o tusa de modernitate suplimentara habitaclului.

In materie de echipamente, Noua Colectie Logan primeste in dotare o noua gama de aparate radio Blaupunkt cu fata detasabila si functie RDS, disponibile cu lector de casete, CD sau CD cu MP3. Un nou spatiu de depozitare in partea inferioara a consolei centrale isi face aparitia pe versiunile Lauréate, Lauréate Plus, Ambition si Prestige ca o confirmare a vocatiei practice a modelului Logan.

… dar si la exterior

Noua Colectie Logan primeste cateva retusuri exteriore care vin sa dea o nota mai dinamica designului sau. Astfel, incepand cu versiunea Ambiance, blocurile optice spate integreaza de acum stopuri tip « cristal ». Pe versiunile Lauréate, Lauréate Plus, Ambition si Prestige portbagajul dispune de un eleron incorporat, care confera designului masinii o tusa de dinamism. In plus, ca un detaliu practic deloc de neglijat, accesul la portbagaj este posibil cu ajutorul unui buton, eliminandu-se astfel obligativitatea folosirii cheii.

In partea din fata, pentru versiunile mai sus mentionate, grila calandrului este de acum vopsita in intregime in culoarea caroseriei. Aceste evolutii sunt insotite de aparitia unei game noi de jante din aliaj usor, de 15 toli. De asemenea, sunt disponibile patru noi nuante de vopsea metalizata: Albastru Mineral, Gri Platine, Gri Comete si Bej Toundra. In ton cu noile tendinte de pe piata, aceste nuante reafirma modernitatea modelului Logan.

Versiunea Logan Prestige : un plus de rafinament si un nou motor

Versiunea Prestige vine sa completeze varful de gama Logan. Tapiterie «Trial», ornamente specifice pentru pragurile portierelor, manere interioare de deschidere cu aspect «aluminiu satinat», consola centrala si contur al aeratoarelor «tip aluminiu», constituie tot atatea mici detalii rafinate prin care Logan Prestige se demarca de restul versiunilor.

Soferul nu este nici el uitat: la dispozitia sa se afla un volan imbracat in piele si un maner al manetei de viteze imbracat de asemenea in piele.
Pe tabloul de bord, fondul cadranelor este argintiu cu zona rosie pentru turometru.

Exteriorul versiunii Prestige beneficiaza si el de elemente distinctive. Atat bara de protectie fata cat si cea spate sunt vopsite integral in culoarea caroseriei, la fel ca manerele portierelor si bandourile de protectie laterala.

Retrovizoarele exterioare dispun de un design specific si sunt de asemenea vopsite in culoarea caroseriei. In plus, bandoul din partea superioara a calandrului prezinta un motiv ornamental. Totodata, aceasta versiune beneficiaza de jante din aliaj specifice.

Logan Prestige este disponibil numai in culorile metalizate Gri Platine, Gri Comete, Albastru Mineral si Rosu Toreador, precum si in nuanta opaca Bleu Marine. Ca motorizare, versiunea Prestige beneficiaza, in exclusivitate in gama Logan, de motorul pe benzina 1.6 16v.

1.6 16v: performante inedite in universul preturilor Logan

Provenind din gama de motoare a grupului Renault, propulsorul 1.6 16v confera modelului Logan performante inedite. Motorul dezvolta 105 CP (77 kW) la 5 750 rot/min si un cuplu maxim de 148 Nm la 3 750 rot/min, ceea ce ii permite versiunii Logan Prestige sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 10,2 s si sa atinga o viteza maxima de 183 km/h.

Aceste valori plaseaza Logan Prestige 1.6 16v intr-o pozitie fruntasa in materie de performante dinamice printre modelele din gama sa de preturi. Insa principalul motiv pentru care motorul 1.6 16v a fost ales pentru a echipa Logan Prestige il constituie supletea sa si placerea de a conduce pe care o procura.

No Responses

  1. GHD IV hair straighteners says:

    20091218C1HYZ
    This GHD IV Styler Pure is everywhere!? It has just blown up!? Here¡¯s the video for ¡°4 Minutes¡± by Madonna, Justin Timberlake and Timbaland.? I like it Women GHD IV straighteners but I just don¡¯t want to hear it every three seconds on the radio or some hair commercial. Technorati Tags: madonna,justin timberlake,timbaland,video,watc-h,4 minutes,madonna 4 minutes video Share This

  2. valentin says:

    am o intrebare detin un logan din 2006 1.4 mpi doresc sa-l inapoiez la reprezentanta si doresc sa-mi achizitionez unul nou dar diesel.ma poate ajuta cineva in aceasta problema.

  3. oly says:

    in legatura cu sandero al de 6890 euro atit miam permis si iam facut placerea sotiei ca altfel mai bine luam un polo sau fabia de 2 ani la bani astia si aviam mai multe dotari……daca varianta simpla chiar nu este echipata cu scumiera ,bricheta plus tetiere spate..sunt niste nesimtiti

  4. oly says:

    sa faca un motor economic….sa consume putin nu sa facem vinzare lu taricianu la combustibil

  5. oly says:

    consuma mult si numi pria merita bani.am facut comanda de un sandero de 6890si sa aflu ca nu are scumiera,bricheta sau lumina in porbagaj.dupa ce ca nu au respectat pretul nu respecta nici promisiunia ca toate variantele vor avia 3 tetiere spate….sa le fie rusine…

  6. Cristi says:

    Inca ceva…(m refer l Loganul kre-l am:Ambition,full options,1.6…restul gamei,no comment).Normal k nu poti compara Loganul k marcile consacrate din occident.Are destule minusuri dar si plusuri,k s zic asa, fata de ceea ce putem gasi pe piata autohtona.S incep k minusurile:tot ceea ce au spus baietii mai sus-design,izolatie,cutie de viteze etc…plusuri:o ai noua,simti`mirosul praospat al vopselei`(cei kre au avut masini noi stiu despre ce vorbesc),posibilitate de achizitie prin credit extins adik putin de plata,fiabila,costuri mici l intretinere/reparatii,cam atat…Cine are 10000E cash?putini…Loganul e una din rarele masini kre le poti lua prin credit direct BRD in tara asata.Restu-leasing,iar leasingul e sapa de lemn pt pers.fizice(Ex.pt o Octavia standard de 13000 platesti l leasing 18000,se merita?Ideea e k…dak vrei s-ti cumperi Logan,ia-ti unul full…e masina perfecta pt banii si soselele noastre.

  7. Cristi says:

    Mai flacai,eu am un Ambition,1.6,8v…sunt multumit,am mers k 160 maxim…k n-am av unde s-i dau ma tare…la banii astia,eu zic k se merita…

  8. cristi says:

    Detin masina si e O.K.
    Eu zic ca face banii si cred ca am fost inspirat cand am cumparat-o.

  9. cristi says:

    Detin masina si e O.K.
    Eu zic ca face banii si cred ca am fost inspirat cand am cumparat-o.

  10. Sergiu says:

    parerea mea ..ca este sau va fi o mashina ff scumpa si multa lumne zice ca decat sa dea 10 mii de euro pe o mahsina romaneasca mai bine isi cumpara mashina straina cu 10 mii de euro

  11. sorin_gss says:

    Loganul de 105cp trebuie sa fie o masina nervoasa ,dar cred ca plusul de putere si implicit perfomante a va afectat siguranta pasagerilor

  12. mihaiilea says:

    ma uni nici asta nu aveti bani sa v-o luati,nu stiu cum sa spun logan e o masinuta buna,daca ar primi antifonare mai buna,un pic calitate mai mare ar fi foarte bine,deci mah eu zic sa mereti sa va lauti opel astra si n ustiu ce de 10 ani ca sigur mere mai tare adica nici vorba.logan asta are 10.2 la suta pui un chip are 10 secunde,passat 2001 are 10.1 cel de 130cp real,deci tot pe acolo,atat ca te ai la viteze mari,si costa 9000euro si ii nou nouta nu fututa de nu stiu ce neamt!dacie esti u ncretin toata ii renault,si nu stiu ce vb familia mea detine bmw 530d modificat 2005 si hyundai tucson si vreau sa ti zic ca loganu nu ii rau absolut de loc!!

  13. BALCANU_MB says:

    tot dacie ramane avem o masina de kk.pe timpu lu ceausescu trebuia ca mercedes sa cumpere uzina dacia de la pitesti da ceausescu fiind putin idiot nu a vrut. aveam si noi o masina mai tare…. dar asta este

  14. andrei says:

    vaaaaleeeuuuu :))))) asta e masina? Doamne fereste!!! cine dracu da` banii pe asa ceva? pai la 8.000-9.000euro iti iei Golf4 sau Astra sau cine stie ce,dar in nici un caz asa ceva. Nu-mi place si nici nu mi-a placut Logan. pt mine e tot aceeasi masina. in primul rand nu-mi plac deloc panourile usilor … unde naiba e cotiera de la portiera?! e JALNIC!!!

  15. mihai says:

    Asa e Mariane…..e motorul care a fost folosit pe Laguna 1.Ce naiba…doar n-o sa concureze Dacia cu Renault.1,6 16v de pe Megane II??Deja ceri prea mult.Poate o sa il bage si pe ala dar prin 2010 incolo.Recent am citit intr-un comunicat dat de Francois Fourmont (presedintele Dacia) ca Logan nu va vi produs timp de 5-7 ani cat e media la ceilalti producatori europeni ci timp de 12 ani.Deci e de asteptat viata lunga pentru Logan la fel cum a fost si cu Berlina 1310…… 🙁

  16. marian says:

    Daca tot au vrut sa faca o treaba, de ce n-au pus motorul de 1.6 de pe Megane II. Au pus iar o vechitura ca de altfel toata tehnologia de pe Logan. Motorul asta parca si-a facut sepuku, uitati-va cum i se vad toate matele. Cum arata motoarele 16 16V de la concurenta si cum arata acesta? De fapt cea mai mare problema e pretul . Cred ca pretul acestei masini ar trebui ar trebui sa fie jumatate din pretul unui Megane 16 16V, avand in vedere diferenta de calitate a execuiei, materialelor si a tehnologiei dintre cele doua – adica intre 7-8000 euro

  17. ikar says:

    nesimtit de mari noile preturi la Logan http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/dacia/cum-cumpar/preturi,58 oare de ce varianta care trebuia sa fie 5000e la lansare a fost 5700e,acum 6400e,la lansare 1.6L cu ABS era 8000e,acum 9100e,pai de 1100e in plus dotarea standard trebuia sa sa se imbogateasca cu ceva genu:discuri fata/spate,ESP,cel putin 2ayrbag-uri laterale,anvelope mai de calitate si atunci era pe deplin justificata cresterea de pret.Acum pt un diesel full+metalizata+garantie extinsa treb scoasa din buzunar suma de 10520e…si ce primesti….65cp!!!Deja cei de la Dacia se apropie cu preturile serios de concurenta,unde-i Dacia aia ieftina?????Daca o tin tot asa peste 2ani vor intrece concurenta…..doar cu preturile……….@mustaru cutia cica e dif fata de celelalte variante pe benzina,dar franele nu,asa ca 1.6L 16v va frana mai greu fata de “restu”

  18. mustaru says:

    din cate vad in fisa tehnica bara antiruliu are acelasi diametru,deci varianta asta e chiar mai instabila decat celelate, avind in vedere plusul de 135 de kg

  19. mustaru says:

    In sfarsit un motor modern si pe logan ,cu injectie directa ca la golf sau astra (dar cu acceleratie pe cablu ca la 1300).Partea buna e ca au remediat unele detalii practice ca deschiderea porbagajului,schimbatorul care batea in consola centrala in treapta a treia,panourile gri-deschis de pe usi care se murdaresc si nu se mai curata si casetofonul mai de “firma” ; partea proasta ,insa,este ca franele sunt aceleasi de pe 1.6(90),aceiasi cutie de c…t ca pe celalalte versiuni pe benzina si ,nu stiu, dar cred ca nici la suspensie n-au schimbat nimic…Mai are mult de lucru Dacia pana sa faca o masina care sa merite banii aia!

  20. alexx says:

    Din seria “Pe-afara-i vopsit gardul, sub capota-i leopardul” va prezentam noul Golan…pardon, Logan. Cam asa ar trebui sa sune noua reclama la Logan..in afara de noul motor(prea puternic pt sasiul fragil si contestat al Daciei), mici ornamente de detaliu menite sa “ia ochii” publicului satul de dacii 1310 si Supernove strangatoare de apa si prea increzator in fortele romanasilor sfrijiti de la pitesti, carora francezii le fac respiratie “bouchon au bouchon” (de la rezervor:P)sperand la vreun miracol. Rusine!! La banii astia mergeti pe nemtoaice sh….;)

  21. alexx says:

    Din seria “Pe-afara-i vopsit gardul, sub capota-i leopardul” va prezentam noul Golan…pardon, Logan. Cam asa ar trebui sa sune noua reclama la Logan..in afara de noul motor(prea puternic pt sasiul fragil si contestat al Daciei), mici ornamente de detaliu menite sa “ia ochii” publicului satul de dacii 1310 si Supernove strangatoare de apa si prea increzator in fortele romanasilor sfrijiti de la pitesti, carora francezii le fac respiratie “bouchon au bouchon” (de la rezervor:P)sperand la vreun miracol. Rusine!! La banii astia mergeti pe nemtoaice sh….;)

  22. alexx says:

    Din seria “Pe-afara-i vopsit gardul, sub capota-i leopardul” va prezentam noul Golan…pardon, Logan. Cam asa ar trebui sa sune noua reclama la Logan..in afara de noul motor(prea puternic pt sasiul fragil si contestat al Daciei), mici ornamente de detaliu menite sa “ia ochii” publicului satul de dacii 1310 si Supernove strangatoare de apa si prea increzator in fortele romanasilor sfrijiti de la pitesti, carora francezii le fac respiratie “bouchon au bouchon” (de la rezervor:P)sperand la vreun miracol. Rusine!! La banii astia mergeti pe nemtoaice sh….;)

  23. alexx says:

    Din seria “Pe-afara-i vopsit gardul, sub capota-i leopardul” va prezentam noul Golan…pardon, Logan. Cam asa ar trebui sa sune noua reclama la Logan..in afara de noul motor(prea puternic pt sasiul fragil si contestat al Daciei), mici ornamente de detaliu menite sa “ia ochii” publicului satul de dacii 1310 si Supernove strangatoare de apa si prea increzator in fortele romanasilor sfrijiti de la pitesti, carora francezii le fac respiratie “bouchon au bouchon” (de la rezervor:P)sperand la vreun miracol. Rusine!! La banii astia mergeti pe nemtoaice sh….;)

  24. marius says:

    initial se vorbea de o masina de 5000 de euro-viitoarea dacie(acum vreo 2 ani jumate);s-a numit Logan la un pret de 5700 euro cel standard,acum s-a ajuns la un pret de 6400 euro pt cel standard.Dar mai intram si in UE si trebuie sa punem si noi un ABS si niste airbaguri incepand cu modelul standard adica Ambiance(caci ne obliga normele comunitare)_=concluzia–Dacia Logan Ambiance intre 7000 si 7500 euro? In Franta loganul cel standard se vinde la un pret de 7600 de euro avand ABS si airbaguri! Oare mai este DACIA MASINA ROMANULUI ???

  25. robert says:

    Pretul unui Logan Prestige este de 9900 euro.

  26. mihaiilea says:

    nu stiu ce sa spun intre 6400 si 10.000 adica daca iei o varianta la 8500 ii dotata si nu stiu ce sa spun 10.2 0-100 face multe golfuri si skode octavia si alte masini si tot felu de opel astra vechi si multe alte masini!nu ii rau bv lor!!

  27. geo says:

    Va rog sa-l scuzati tocmai s-a trezit dintr-o betie crunta si inca nu gandeste/vorbeste articulat. Inca o data mii e scuze… 🙂

  28. bogdan says:

    chiar nu ne intereseaza motorul. masina asta are un motor prea puternic pentru tehnologia care este pe ea SI GRADUL DE SIGURANTA CARE IL OFERA.

    umblati fratilor la siguranta masinii, nu prostiti lumea cu lucruri ieftine(au vopsit deschizatoarele de la usi cat si clapetele din interior, au schimbat capacul portbagajului si au vopsit bandourile si spoilerele in culoarea masini).

    SUNT PLINE SOSELELE DE LOGANURI RASTURNATE(ACUM SE VEDE CA NEMTII NU AU ARANJAT ACEL TEST IN CARE S-A RASTURNAT MASINA). ALTII INTRAT IN COPACI DIN CAUZA ACELUI ABS FOARTE PERFOMANT FARA EBD SI AFU, CRED CA E PRIMUL ABS APARUT CEL DIN ANII 90 CARE EI IL VAND CU 400 DE EURO DAR EL NU FACE NICI 50

    MASINA COSTA 10200 CU TOATE TAXELE FARA ABS, AER, JANTE SI VOPSEA METALIZATA.
    CONCLUZIA E CA CU TOATE CELE O FACETI DE 12 MII.

    VA ROG ECHIPATI LOGAN CU MOTOR DE 1.2 LITRI, ASA MASINA POATE FI MAI SIGURA(NU IA VITEZA)

  29. andrei21us says:

    Ma scuzati dar…daca va costa 10.000 de euro..atunci nu va fii chiar fruntasa in gama sa de pret/perfomanta

  30. marius says:

    o masina de 10 000 euro–care sper ca merita banii!

  31. DMX says:

    ->105 CP , bravo lor trebuia sa scoatem si noi o versiune ceva mai puterncia (versiune de serie ) ; -> arata ceva mai bine decat varinata mai “veche” a loganului .->s-o stina tot asa

  32. robert says:

    S-a lansat, dar testele incep duminica. Exista poze, uite chiar acum pun…

  33. George says:

    S-a lansat sau nu? Nimeni, nici o revista nu s-a sinchizit sa faca poze la modelul asta?

Leave a Reply to geo Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.