Cel mai rapid sedan din lume!

Cu 362.4 km/h, Brabus Rocket, produs intr-o mica serie de renumitul tuner Brabus pe baza Mercedes-ului CLS, este cel mai rapid sedan din lume in acest moment. In cadrul testelor desfasurate pe circuitul de mare viteza din sudul Italiei, langa Nardo, limuzina de mare performanta de 348.000 euro a imbunatatit recordul precedent de 350,2 km/h, detinut tot de Brabus, cu modelul E V12 Biturbo.

Inima noii masini este motorul V12 twin-turbo, ce provine de la ultima generatie de Mercedes 600. A fost introdus cu precizie chirurgicala in compartimentul motor al CLS-ului, i-a fost marita cilindreea la 6,233 ccm, a primit un arbore cotit special, cilindrii au fost alezati si pistoanele forjate. Circulatia aerului catre si din cilindrii este optimizata si axe cu came sport au fost instalate.

Specialistii au echipat motorul cu turbo suflante special create, un sistem intercooling mult mai eficient si o evacuare sport inoxidabila, de mare performanta, cu patru tevi si catalizatoare cu presiune scazuta. Managementul electronic nou face ca toate elementele introduse sa interactioneze perfect si contribuie nu numai la un maxim de putere ci si la satisfacerea ultimelor norme EURO IV de emisii poluante.

Dupa conversia motorului, care este disponibila si pentru toate modelele curente Mercedes-Benz 600 si 65 dotate cu twin-turbo V12, Brabus S V12 S Biturbo este cel mai puternic motor testat de origine germana, certificat TUV: puterea maxima de 730 CP / 537 kW este produsa la 5,100 rpm iar cuplul maxim impresionant de 1,320 Nm, este limitat electronic la 1,100 Nm, pentru a proteja transmisia, si disponibil de la 2,100 rpm.

In plus, fata de viteza maxima de 362,4 km/h, limitata electronic din motive legale la 350 km/h, Brabus Rocket ofera acceleratii fulminante: 0-100 km/h in 4.0 secunde, 0-200 km/h in 10,5 secunde si 0-300 km/h in 29,5 secunde. Intreaga putere este transmisa la trenul spate prin intermediul unei transmisii in 5 trepte automate modificate si diferentialului special. Motorul si intregul sistem este lubrifiat cu Aral – partenerul tehnologic traditional Brabus.

In mod normal ca aceste performante unice ale celui mai rapid sedan din lume trebuie tinute sub control si in deplina siguranta in orice moment. Astfel, Brabus, in stransa cooperare cu Bilstein, au dezvoltat un sistem de suspensie bazat pe amortizoare cu gaz speciale. Amortizoarele permit sase nivele de setare a garzii la sol a automobilului Brabus Rocket.

Marimi XXL si materiale exceptionale caracterizeaza sistemul de franare de mare performanta. Axa fata beneficiaza de discuri ceramice ventilate si perforate cu dimensiunile de 375×36 mm si etriere cu cate 12 (!!!) pistonase din aluminiu. Discuri de otel ventilate si perforate pentru axa spate in dimensiuni de 355×28 mm dotate cu etriere cu 6 pistonase de aluminiu completeaza sistemul puternic si eficient de franare.

Marimile gigant ale componentelor sistemului de franare si performantele enorme ale automobilului necesita folosirea jantelor Brabus Monoblock VI sau Monoblock S cu dimensiunile de 19 “. Partenerul tehnologic Yokohama a facut ca acest nou record sa fie posibil cu ajutorul anvelopelor de mare performanata Advan. Combinatia ideala janta – cauciuc presupune 8,5Jx19 – 255/35 ZR 19 pentru axa fata si 10Jx19 – 285/30 ZR 19 pentru axa spate.

Special pentru Brabus Rocket, designerii au creat un spoiler fata cu guri mari de admisie, pentru o optima circulatie a aerului catre radiatoarele de aer si ulei, precum si catre sistemul de franare. Ca toate celelalte componente de caroserie, si spoilerul a suferit ultimele retusuri in tunelul aerodinamic. Nu doar reduce portanta pe axa fata, dar ajuta semnificativ la scaderea coeficientului de frecare.

Eleronul special creat de Brabus este in perfecta concordanta cu designul in forma de arc al masinii si impreuna cu spoilerul fata imbunatateste stabilitatea si directia. Luminile integrate in praguri si in spoilerul spate sunt elemente de personalizare Brabus. Apasand orice buton de pe telecomanda fara cheie sau deschizand doar o usa, se aprind 5 leduri sub pragurile laterale si sub spoilerul spate. Acestea ilumineaza solul pe ambele parti si in spate, facilitand deplasarea catre si de la autoturism a pasagerilor noaptea.

Brabus Rrocket indeplineste asteptarile celor mai exigenti clienti cand vine vorba de interiorul uneia dintre cele mai exclusiviste masini din lume. Piele speciala moale si Alcantara fac parte din exclusivista ambianta, impreuna cu un volan ergonomic sport BRABUS si un vitezometru gradat pana la 400 km/h. 3, 2, 1, start!

No Responses

  1. gigel says:

    as vrea sa va arat doar atat celor care cred ca Mercedes si BMW sunt cele mai puternice masini din lume http://www.youtube.com/watch?v=ESluRK3kdM8&feature=related (aceasta varianta a fost testata pe drum si a ajuns undeva pe la 375 kmh, fara sa ajunga la 10000RPM)

  2. Pitbull says:

    Bai baieti dc va certati fara rost,Mercedesul este o masina puternica dar prefer Bmw-ul…am avut de toate si am putut sa le compar…acum mi-am facut rost de un e30,si senzatia pe care o traiesc in el nu pote fi traita nici intr-un mercedes sau alte firme rivale…eu pot spune ca e30-ul cum e el vechi inca mai poate fi comparat cu masinile noi si chiar face multe dintre ele…mai ales daca ai un motor modificat m5 cu 900cp.

  3. lori says:

    Tudor…tu nu ai auzit povestile cu ursuletii E30 care inca rup soselele Europei tunate in fel si chip?jucarie nefiabila?de unde ai scos o pe asta?Se observa clar pe piata….?ce?Faptul ca BMW are fabrici in India,America… atentie!!..Africa de Sud si mai fac una in China?in nici unul din aceste state nu vei gasii golanasi si pusti ridicoli.Sportivitate?In 1983 existau 325i E30 ce aveau 172hp… care calcau acele pe 245km/h modele de serie atentie!!!.Traditie?Stii ca navigatia a fost inventata de BMW ca si XENOANELE?Stii cine a pus primul telefon mobil in masina si cine a inventat parktronik? BMW….Stii ca injectia multi punct asistata de calculator e inventie BMW din anul 1982?stii ce inseamna TURBO?sa bei RED BULL si sa te crezi CAMPION.Acum stii.

    dute vezi de treaba ta…citeste un pic pe net despre volvo si apoi sa vorbesti

  4. radu says:

    #957; e nici un administrator pe aici?
    scuza ma dar tu despre ce vorbesti…? care “noi” ?
    asteptam o replica din partea lui tudor…nu vad unde e rostul tau pe aici…

  5. muje varzelor nimic nu stiti de mashini says:

    u esti ultimul retard ma esti paralel cu ce vb noi aici e vb de mertzan nu de bmw ba vorzo….muje pustime

  6. radu says:

    Tudor…tu nu ai auzit povestile cu ursuletii E30 care inca rup soselele Europei tunate in fel si chip?jucarie nefiabila?de unde ai scos o pe asta?Se observa clar pe piata….?ce?Faptul ca BMW are fabrici in India,America… atentie!!..Africa de Sud si mai fac una in China?in nici unul din aceste state nu vei gasii golanasi si pusti ridicoli.Sportivitate?In 1983 existau 325i E30 ce aveau 172hp… care calcau acele pe 245km/h modele de serie atentie!!!.Traditie?Stii ca navigatia a fost inventata de BMW ca si XENOANELE?Stii cine a pus primul telefon mobil in masina si cine a inventat parktronik? BMW….Stii ca injectia multi punct asistata de calculator e inventie BMW din anul 1982?stii ce inseamna TURBO?sa bei RED BULL si sa te crezi CAMPION.Acum stii.

  7. Tudor says:

    Sunte-ti ridicoli cu acest BMW. Se observa clar pe piata ca au pierdut teren nu in fata lui mercedes `dusmanul` clasic ci in fata audi. si sa fim seriosi..M..a vazut cineva C63AMG? unde e locul lui M? nu e in top ..nu are ce cauta..si vanzari? doar golanasi si pusti ridicoli sincer…vb de traditie de seriozitate si sportivitate nu masini care seamana cu jucariile si sunt nefiabile.

  8. BK_540_YY says:

    …mdea.. cica brabus rocket nu mai stiu nici ei saracii ce sa mai scoata, probabil vor sa ajunga pe luna cu el.

  9. priki liki says:

    pai daca pune un sistem bi-turbo pe M5 … sare de 700-800CP … si garantat trece de 370-380 … SA VA INTRE BINE IN CAP RETARZILOR CA BMW-ul NU ARE MOTOARE TURBO

  10. mihai says:

    Mai Balcanu-mb…..nu sunt fan BMW dar hai sa punem totusi lucrurile la punct : TOATE VERSIUNILE M ALE LUI BMW SUNT DE COMPARAT CU VERSIUNILE AMG ALE LUI MERCEDES IAR CAT DESPRE VERSIUNILE BRABUS RESPECTIV KLEEMAN ALE LUI MERCEDES ASTEA SUNT DE COMPARAT CU VERSIUNILE ALPINA ALE LUI BMW!!!!!Sau tu numai acum auzi de Alpina?Mai invata sa faci comparatii si dupa aia vino sa postezi aici

  11. Bujie says:

    E prea marfa Mercedes-Benz CLS Brabus V12 ! cel mai rapid sedan din lume ! contactati-ma astia inebuniti dupa masini pe mess pls : raz14_tdi

  12. florin says:

    mama ma lasat cu gura cascata astia de la brabus ma-i detin un record mondial de viteza puntru un suv cu mercedes ml55 de 280kmh (din pacate nu cunosc val exacta asa ca daca am gresit nu ma injurati)

  13. BALCANU_MB says:

    si din pacate in curand BRABUS va deveni firma de tuning personala a uzinei mercedes:)) urmand ca mercedes sa fie unele din cele mai puternice masini din lume chiar daca deja sunt cor fi si mai puternice

  14. BALCANU_MB says:

    HAI MAI COMENTATI CEVA CEI CARE SUNT FANI BMW.ASTA E MASINA PERFECTA,PT TOTI FANII M5 NU O SA AJUNGA M5 LA ASA PERFORMANTE NICIODATA ASA CA MAI LASATI CIOCU MAI MIC MERCEDES-BENZ RULZ

Leave a Reply to Tudor Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.