Dacia Logan de curse… nu e un vis!

Logan de curse, Logan WRC, Logan DTM, cine mai stie ce! Iata ca totusi ceva se misca si pe frontul de vest: teste cu un Logan special pentru curse in muntii Alpi.

Fotografiile sunt reale, pilotul de test se pare ca este un francez nu tocmai necunoscut, Simon Jean-Joseph, celebru pilot de raliuri, iar dupa cum arata masina, s-ar putea ca viitorul Logan 16V sa fie mai mult decat o surpriza placuta pentru romani.

Desi se vehiculeaza pe internet ca s-ar putea numi Logan S2000 sau ca ar putea fi chiar un WRC, credem ca Logan-ul din imagine este un Logan 1,6 16V, probabil pregatit pentru curse. Tot ce se poate, stiut fiind faptul ca francezii sunt destul de experimentati in a dezvolta competitii monomarca, a se vedea Clio Cup, deci putem spera chiar si in Romania la o cursa dedicata Daciei Logan.

Ce se vede din poze? Discuri de frana mari pe fata si pe spate, jante de 18″, oglinzi modificate, materiale speciale, guri de aer masive, intr-un cuvant preocupare pentru a se scoate performanta! Deci se poate…

In urma numeroaselor critici aduse Logan-ului, se pare ca vom vedea un Logan 16V destul de nervos, gata de lupta cu modele sport consacrate. Sa nu uitam ca il are “nas” pe Clio Sport si mai mult ca sigur va avea destule elemente comune cu modelul testat in Alpi!

Dupa vizionarea filmului cu testul din Alpi, se pare ca Logan ar putea ascunde o surpriza, adica un motor de 2,0l si chiar tractiune integrala, mai bine zis exact ce se preconizeaza ca va inlocui WRC-ul peste 1-2 ani, in cursele auto.

92 Responses

  1. GHD IV hair straighteners says:

    20091218C1HYZ
    This GHD IV Styler Pure is everywhere!? It has just blown up!? Here¡¯s the video for ¡°4 Minutes¡± by Madonna, Justin Timberlake and Timbaland.? I like it Women GHD IV straighteners but I just don¡¯t want to hear it every three seconds on the radio or some hair commercial. Technorati Tags: madonna,justin timberlake,timbaland,video,watc-h,4 minutes,madonna 4 minutes video Share This

  2. George says:

    terminati-va cu loganul vostru. eu zic ca e cea mai prosta masina romaneasca pt ca a fost facuta la repezeala . nu vedeti ca arata ca o caramida cu 4 roti ??? ce naiba ???? vb unora cine ar da 30 mii de eueo pe un logan vai de mama lui care pretinde a fi sport???

  3. Gabriel says:

    da mah Super 1,6…de CURSE!!iar asta ar fi trebuit sa fie montat 2.0 16v(vezi linku).honda s2000 ce motor si cati cai are? prietene da jos motorul de calibra http://www.sodemo.com/fr/03-produits/moteurF3-00.htm si mai citeste cate ceva! 😉

  4. ionut says:

    e clar ca are alt motor,vreau si eu unul .dar dak e scump fata de ce stiu eu nu e bine.buna reclama.

  5. cristianotelea says:

    Cu filmul si pozele astea au facut o reclama frumoasa Loganului. Bravo!

  6. Scoci says:

    O fi avand si aer conditionat? :)))))
    Vorbim vorbe. Suntem in 2007 si nu am mai auzit nimic de ASTA

  7. Sergiu says:

    pana la finish ramane fara spoiler fatza dak franeaza mult:):P

  8. unu says:

    Motor de 1.6 aspirat?
    Bine, daca asa se aude un motor Renault aspirat de 1.6 si face si asa pe sosea, eu o sa-mi pun unul pe OPEL.
    Deci ala e turbo tata si are vreo doi litri dupa cum se misca.

  9. Gabriel says:

    mah..cik nu ar fi d fapt motorul d 2.0 L,era ink motorul d 1,6 d p clio!am citit ceva p net la francezi park.apropo e vb d Aspirat,nu TURBO cum tot zic unii mai sus…in fine,hay sa n bucuram ca s`a lansat si logan 1.6 16v 🙂

  10. mihaiilea says:

    masina are 272 de cp si tractiune integrala,se hotaraste daca la wrc va fi dacia sau renault clio 3,oricum am filmu din alpi si mere masina mai mult decat tare,da pula mea tot logan ramane tot nu o sa scoata de serie asa ceva

  11. Marian says:

    Salut la toti fanii Dacia. Eu sincer as vrea sa vad mai multa lume care tine cu Dacia cu toate ca nu e ea prea grozava dar sa vazut ca se poate scoate o masina de curse din ea si tunata poate arata bine. Iar daca vreti sa vedeti masina cu adevarat puternica si ieftina va rog contactati-ma sa va dau adresa unui site doar sa va uitati si sa-mi spuneti pe urma daca se compara subaru sau mitsubishi evo 10,11 sau 3.000.000 care o mai apare in continuare ( yahoo messenger marian_m86 )

  12. Martin says:

    Domnilor, va inteleg si impartasesc si eu acelasi sentiment de exuberantza si mandrie vis-a-vis de idea ca o masina Romaneasca, poate arata din punct de vedere estetic si poate evolua la modul in care video-clipul demonstreaza.

    Bazat insa pe datele technice ale acestei masini, personal, imi pare ca aceasta nu este Dacia Logan ci masina hibrid denuimita aleatoriu “Logan”

    Asadar, sasiul este un Nissan, motor de Renault Clio, suspensii aftermarket H&R, interior Sparco, bari stabilizatoare Neuspeed si banuiesc ceva Brembo frane.
    Pe langa acestea, caroseria, farurile, stopurile, fantele de aerisire total necaracteristice Daciei, etc.
    Tinand asadar cont de toate aceste aspecte technice, mai poate fi vorba una si aceeasi masina “Dacia Logan” produs la Dacia Pitesti? Pararea mea personala este ca nu. Iar daca da, care parte a fost construita de fabrica?

  13. Martin says:

    Urmariti acest link sa vedeti si sa nu credeti. La linia de start un Mercedes 500SL cu un Logan 1.6. Rezultatul cursei este de neanchipuit…
    http://www.mcthongs.com/mercedesLogan/

  14. RAOUL says:

    VIITORUL SUNA BINE !!!

  15. xxdragosxx says:

    Cosmin si Serban Apucati-
    va de ciclism,aveti sanse reale!!!!!

  16. ionut says:

    nu stiu ce sa zic am vazut filmuletul si prima parere este buna se prezinta foartye bine la drum imi place dar sa ne gandim si la cei care nu poate sa isi permita un bmw sau ceva mai bun cred ca pt romanii este foarte buna daca iese pe piata

  17. Kobee says:

    Fratzilor mie imi place mashinutza. Poate pana ajung eu pe acasa v-a aparea pe piatza sa imi cumpar una, e chiar dragutza. Bafta tututor, shi datzi ture la motor 😉

  18. sergiu says:

    haideti oameni, putina activitate si entuziasm pe forumul asta . e vb doar de o masina cum nu a avut dacia veci

  19. STF says:

    Voi sunteti nesanatosi daca ati ajuns sa comparati Loganul cu BMW-u…!:))

  20. sergiu says:

    am vzt-o de un an, am vb de ea tot de atunci, dar ce se mai intimpla cu acest logan s2000? fiat are deja masina omoloaga si participa cu ea la raliuri, peugeot cu 207 e in curs de omologare, toyota si vw participa cu aceste masini s2000 deja la raliuri de anul asta. numai de logan nu s-a mai zis nimik ofocial, desi la aparatia lui a facut mare tam-tam. ceva vesti aveti?

  21. Paul says:

    am vazut filmul cu logan de raliu,e smecher rau,daca ar scoate pe piata ar fi ceva

  22. pixule says:

    exact, maseratti barchetta biturbo, 2L v6, 306 HP parca.. si nu e facuta in `60, ci in anii `90.. deh, mari specialisti atotstiutori pe aici..

  23. derek says:

    a condus varami-o masina mai baietzi , si in primul rand NU are tractiune spate , numai fatza ///.

  24. GyoN says:

    Motoru` e de Clio Sport din ce am auzit, adik 4 in linie 2000 cmc 180 HP, si 4×4 nu dupa “cum urca” ci se vede dupa cum se inscrie in viraje si cum iese din ele. 🙂

  25. sergiu says:

    polemica asta cu 2l v6 nu isi are locul aici . am o alta intrebare in schimb: ce se mai aude de aceasta noua grupa s2000 care va intra in wrc? anul acesta wrc-ul are doar doua echipe de uzina asa ca pe roze nu sint raliurile. am citit ca fiat are un nou model s2000 prin noul punto, iar italienii l-au invitat pe colin mcrae sa il testeze pt a intra cu el in campionat din 2007. aveti vesti si despre alti constructori care pregatesc astfel de modele? stiti mai multe detalii referitoare la grupa si masini?

  26. robert says:

    Draga Serban, ma bucur ca te pricepi. Ma rog, asa o fi fost in anii 60, dar acum recent sunt extrem de rare motoarele V6 de 2l. Suzuki Vitara are 2,5l V6, iar Jaguarul X are un V6 de 2099 cmc.

  27. serban says:

    domnu`Robert prin anii `60 fiat producea impreuna cu ferari motorul Dino care avea arhitectura V6 si 2l.S-a montat pe Fiat Dino Coupe,Fiat Dino Spider si Dino (Ferari) 206 gt.Sigur ca daca nu s-a fabricat in nemtzia dvs. nu aveati cum sa auziti.Alte exemple istorice :Lancia Aurelia B20 (anii 50),alfa romeo alfa 6,75,90 ,maseratti biturbo…

  28. sergiu says:

    jag x-type are v6 de 2L mai exact 2.1 L sau nu?

  29. sergiu says:

    suzuki avea cu ceva ani in urma un v6 de 2l pe vitara daca nu ma insel. fara legatura cu acest subiect, ca tot nu se mai respecta topica

  30. robert says:

    Si dupa ce m-am oprit din ras, mi-am amintit, sau ma rog, m-am gandit ca n-am auzit in viata mea de un V6 de 2l. S-o fi inventat acu recent. Iar rad…

  31. robert says:

    Pai tembelizatule, care informatii sunt gresite, ca astea care le-ai gasit cu Google la 5 luni dupa ce am dat masina pe site, cam seamana cu ce am zis noi doar vazand filmul. Apropo, Renault Clio RS nu e V6, ci Renault Clio Sport V6 e V6…

  32. TEMBELIZAT says:

    DACA AVETI CEVA DE COMENTAT/ADAUGAT LA AFIRMATIA MEA, AVETI E-MAIL`u MEU. MS PT INTELEGERE

  33. TEMBELIZAT says:

    die_hart: stiu ca esti roman 100% (inebunit dupa masini nemtesti) dar las-o-n mama ei de treaba, nu se scrie “WV” se scrie VW (VOLKS WAGEN) si nuci un model inclusiv Golf R32 fiind cel mai puternic model, n`are nici o sansa in fata nici unei masini de WRC inclusiv LOGAN S2000. Da tot raman ca toti romanii ramai cu masinile voastre nemtesti de kkt

  34. TEMBELIZAT says:

    in primul rand este o caroserie de Logan, sasiu de Nissan Micra modificat in latime. Motor ce echipeaza si actuala gama Renault Clio RS: (V6) intre 260 si 280 cp cu o capacitate de 2 litri. Transmisie in 6 rapoarte/integrala. Amortizoare si arcuri Bilsten si H&R. Interior redecorat cu niste Kg bune in minus de la Sparco. Bare stabilizatoare din aluminiu spate si otel fata. toate aceste componente au un singur nume “LOGAN S2000” denumirea fiind preluata de la noua grupa ce-si va face debutul in campionatul mondial de raliuri (WRC) in 2006. Aceasta grupa urmeaza sa inlocuiasca in decurs de cativa ani traditionala grupa “N”. informatile pe care le-ati publicat pe site sunt total gresite

  35. die_hart says:

    LOGANU SA INTREACA WV SAU BMW DOAR IN VISELE FIRMEI RENAUL SAU DACIA ( ALEX LASA NETU SI INTRA PE STRADA SA VEZI PE UNDE STA LOGANUL ) IN SCHIMB IN POZE ARATA BINE LOGANUL

  36. danila p. says:

    motorul este de 2.0 l aspirat produs de Sodemo -model RENAULT F3. punctul de plecare este motorul de 4 cil. cu 16V F4R RENAULT(Clio Renault Sport), cu carter sec, scoate peste 210CP, regim maxim de turatie 7500 rpm, greutate 98kg fara colectorul de evacuare si o fiabilitate de ~2500 km.
    http://www.sodemo.com/fr/03-produits/moteurF3-00.htm

  37. barosanu says:

    nu credeam k o sa vad loganu`nostru sa mearga asa dar… l-am vazut! Sunt curios dak o sa se fabrice versiunea asta d 2.0 L. as vrea sa-l vad p strada la mine cum “zboara”

  38. Tudor says:

    DECI ACUM CA TOATA LUMEA SI-A DAT CU PAREREA

    LOGANUL S2000 ARE MOTOR ASPIRAT DE 2.0 LITRI CE DEZVOLTA 280 DE CAI PRIN SUPRA ALIMENTARE SI ESTE 4WD
    E CHIAR ASA DE GREU SA FOLOSITI GOOGLE
    SI APROPO NU ESTE O EVOLUTIE A 2000 16V DE LA CLIO…INFORMATIVA CATI CAI ARE SI O SA VEDETI DE CE

  39. costelinno says:

    bai fratilor, care stie un site de tunning pt. logan, caci tb sa-mi vina masina in curand, si as vrea sa o prepar!!!

  40. BoGdAnEL says:

    bai ionescu cezar esti un mare inapoiat in timp esti un ratat dute si fati o l*** poate iti vei reveni mah vai si amar de capul tau tu nuti permiti nici macar un trabant si tii ciuda ca altii si-l permit esti un rahat

  41. CIPRIAN says:

    SALUT LA TOATA LUMEA.DUPA CUM VAD MAI SUNT INCA MULTI OAMENI CARE CRED CA UN VW E MAI BUN CA UN RENAUL DOAR PT CA E FACUT DE NEMTZI…AMINTITI-VA DE MOTORUL 1,8 T DE LA VAG…SCOATE 180 DE CAI,VINE O MARCA CARE “NU VINDE MASINI SPORT” CUM ZICEA TIPU` CU MASTER IN AERONAUTICA ,M-A REFER LA RENAUL,FACE UN MOTOR ATMOSFERIC CU 200 DE CMC MAI MARE SHI…SURPRIZA,SCOATE 200 DE CAI,NU O FI LA FEL DE FIABIL UN MEGANE CUM ESTE UN GOLF…INSA HAIDETZI SA RECUNOASTEM,STIM CU TOTZII CA O MASINA CU MULTZI CAI NU ARE CA ATRIBUT FIABILITATE,DURATA DE VIATZA,ETC.AM VAZUT LOGANUL NORMAL,E URATZEL,RECUNOSC,INSA ARE DESTUL DE MULTE ATUURI FATZA DE CONCURENTA…E ABSURD SA COMPARAM LOGANUL CU SUBARU,AIA AU MULTZI ANI DE CAND FAC MASINI PUTERNICE,PE CAND ROMANII PANA ACUM 2 ANI NU REUSEAU”SA SPARGA”100 DE CAI.DE MULTE ORI M-A GANDESC CA POATE ERA MAI BINE DACA VENEAU NEMTZII LA COLIBASI INSA SE PARE CA NICI CU FRANCEZII NU A FOST O MUTARE REA…

  42. CIPRIAN says:

    SALUT LA TOATA LUMEA.DUPA CUM VAD MAI SUNT INCA MULTI OAMENI CARE CRED CA UN VW E MAI BUN CA UN RENAUL DOAR PT CA E FACUT DE NEMTZI…AMINTITI-VA DE MOTORUL 1,8 T DE LA VAG…SCOATE 180 DE CAI,VINE O MARCA CARE “NU VINDE MASINI SPORT” CUM ZICEA TIPU` CU MASTER IN AERONAUTICA ,M-A REFER LA RENAUL,FACE UN MOTOR ATMOSFERIC CU 200 DE CMC MAI MARE SHI…SURPRIZA,SCOATE 200 DE CAI,NU O FI LA FEL DE FIABIL UN MEGANE CUM ESTE UN GOLF…INSA HAIDETZI SA RECUNOASTEM,STIM CU TOTZII CA O MASINA CU MULTZI CAI NU ARE CA ATRIBUT FIABILITATE,DURATA DE VIATZA,ETC.AM VAZUT LOGANUL NORMAL,E URATZEL,RECUNOSC,INSA ARE DESTUL DE MULTE ATUURI FATZA DE CONCURENTA…E ABSURD SA COMPARAM LOGANUL CU SUBARU,AIA AU MULTZI ANI DE CAND FAC MASINI PUTERNICE,PE CAND ROMANII PANA ACUM 2 ANI NU REUSEAU”SA SPARGA”100 DE CAI.DE MULTE ORI M-A GANDESC CA POATE ERA MAI BINE DACA VENEAU NEMTZII LA COLIBASI INSA SE PARE CA NICI CU FRANCEZII NU A FOST O MUTARE REA…

  43. Hollow Man says:

    Poate ar insemna ceva daca 16v ar simboliza cilindri si nu supapele … Atunci chiar ar fi o performanta pt. Logan !Dar sa stiti ca pt. ce a fost creat e destul de bun! E omasina pt. tara noastra si nimic mai mult! Nu poti cere mai mult de la ea avand in vedere ca noi am cerut o masina ieftina, spatioasa, si care sa consume putin !Este exact ce am cerut ! Asa ca aveti grija ce va doriti …ca s-ar putea indeplini ….

  44. Alin says:

    Aici nu mai comentez absolut nimic. gata cu mitu ca dacia e masina din fam flinstones. vedeti ca nu trebe neaparat mana de neamt ca sa faca un lucru klumea.Toata stima si respectu pt francezi. acum e momentu sa arate la toata lumea ca in romania se fac si masini adevarate nu numai carute.

  45. Mictian8811 says:

    Prefer un bmw ursulet vechi de cand lumea decat un logan tunat ganditi-va la turbina pt ca e posibil sa aiba una o sa fie un dezastru se v-a strica zilnic decat daca v-a fii facuta in franta si atunci v-a fii super scumpa

  46. otniel says:

    e tare de tot reconosc dar tot masina romaneasca ramane … totusi ce vreau sa spun e ca,dragii mei romani, progreseaza incetu cu incetu,dar …prea incet
    (parere personala)

  47. Calin says:

    am si eu logan cu “de toate” si nu sunt multumit de el deloc.cumosc multe persoane si am multi prieteni care detin masina asta si nici ei nu sunt multumiti de ea….Ce atata vrajeala pe capul vostru?doar stiti ca Loganu` e proiect neterminat…sau….daca nu stiti, va spun eu..pentru mai multe informatii aveti mailul meu…

  48. anonimu` says:

    mai asta da dacie logan…dar de sofer ce mai zicetzi???cand soferul este bun este shi mashina buna…NORMAL!!!dar loganu` asta este super super!!!imi place uite unu` de asta nu putea sa isi ia shi tata … :)))P
    astept sa vad ce face dupa ce vede shi filmuletzu“` LOL :))) salut

  49. liviu 7 anisori says:

    mie imi place dacia 1300 este supur misto

  50. DjDvr_de says:

    Un lucru e sigur .. serie sigur nu e si chiar daca mie nu-mi place deloc loganul din cauza curului ala gras pe care il are, aici chiar imi place cum arata aceasta varianta de Logan. Apropo de performante etc tre sa le dau dreptate celor de mai sus … si eu zic probabil un 2,0 Turbo la cat de bine suna motoru oricum nu cred k va aparea si pe piata de vanzare prea curand.Daca apare sincer mi-as lua una ca arata super bine si pare a si fi super in rest.

  51. sergiu says:

    masina din poze si din film nu e de serie ci f probabil e un prototip sport. deci chiar si cind va fi fabricata va fi scumpa avind in vedere ca e destinata competitiilor.o intrebare mai interesanta e cum va arata si ce va putea varianta de serie pe baza careia se omologheaza masina de raliu din film?

  52. Andrei says:

    si cam cat ar costa asa ceva.
    oricum pret de dacie nu cred ca mai are
    Cine naiba isi permite s dea 13 mii de euro si isi dacie
    Baiatu desptept se duce in
    Frankfurt si isi ia Passat si golf cu 8-9 mii nu?

  53. importtuningspania says:

    in primul rand este clar ca aceasta masina are montat un turbo nu vedeti cum se aude valvula cand schimba de viteze. nu stiu cati cp are dar motorul este modificat complet.oricum mie imi pare bine ca exista colo o dacie si din cate se vede va lupta .

  54. robert says:

    E inutil sa polemizam pe tema asta la infinit: cum sa fii mandru ca esti roman cand traiesti in UK? Felicitari pentru MSc, insa nu e suficient ca sa iti uiti originile si sa uiti ca Dacia e o masina romaneasca. Imi pare sincer rau ca nu mai postezi aici si o vad ca o dovada de slabiciune din partea ta: ce simplu e sa iti iei jucariile si sa pleci… In acelasi timp, te asigur ca vom supravietui, asa cum si Romania va supravietui fara cei plecati in UK sau altundeva, si, probabil, la fel cum Logan va merge mai departe in ciuda unora. Regret sincer daca te-am ofensat, insa nu asta a fost intentia mea. Daca citeai cu atentie articolul si posturile ce au urmat, ai fi vazut ca nu a spus nimeni ca are 270 CP Logan, ci s-a aratat doar de catre Alecs ce inseamna S2000, care este o clasa competitionala ce va inlocui WRC. Tu ai venit si ne-ai pus la punct pe toti din patru cuvinte (iti respect masterul in avioane) dar vinzi castraveti la gradinar, daca intelegi ce vreau sa zic… Sa traim bine!

  55. Johnny_B says:

    Robert: sincer sa fiu ma surprinde oarecum reactia ta. Nu trebuia sa o iei personal.
    Cred ca mi-am sustinut comentariile cu date clare in spiritul realitatii dar mai ales spre informarea unora care nu au access la date si nu am crezut ca trebuie sa imi postez si CV-ul ca sa am dreptul la o parere diferita de a unora de aici.

    Nu am afirmat ca am o supermasina (cu toate ca fost pusa de suficiente ori in clasamente) pentru ca nu despre asta era vorba.

    Nu sint nici expert nici analist auto; eu imi fac meseria de 25 de ani, am un MSc in Aeronautics obtinut in UK, asta ca sa lamurim problema cu avioanele cu motoarele, cu turbinele si cu alte elemente de aerodinamica.

    Iti multumesc pt. grija care o porti jantelor mele dar te asigur ca “autostrazile patriei” sint impecabile si fara gauri, nu ca cele din Romania.

    Asta fiind ultimul meu post pe site-ul tau iti doresc success si in activitatea jurnalistica si cea competitionala tie si/sau tuturor celor ca tine. Sa traiti bine !

  56. Johnny_B says:

    Sergiule calul a tacut pentru ca era de lemn.

  57. sergiu says:

    johny, cine ii mai cistigat? ala care sta pe margine si critica, sau ala care participa chiar daca iese pe ultimul loc? si sint unii care chiar isi dau seama ce motor e sub capota dupa sunet sau dupa orice alt detaliu poate pt ca doar stiu sau poate pt ca lucreaza in domeniu.
    si apropo sti ce o zis kalu`? tacea pt ca nu avea nimik interesant de zis.

  58. robert says:

    Johny_B: O sa fii mirat dar iti spun sigur ca sunt printre noi si oameni care conduc WRC-uri in CNR si VTM si care isi dau cu parerea oricum mai avizat decat altii care au jante de 18″ la masina din fabrica. Nu imi place sa fiu caustic, dar astept mereu sa gasesc pe cineva care sa ma ajute la acest site, intrucat fac meseria de jurnalist auto doar de 9 ani si am obosit de cati experti auto si analisti auto si mai stiu eu ce altceva am intalnit in acest timp. Te intereseaza? Trebuie sa vii insa cu ceva mai concret decat aprecieri gratuite din spatele anonimatului… Dupa cum vezi aici scrie clar “Opinii”. Noi, cei care citim si scriem pe Turatii.ro te rugam sa ne permiti si noua sa avem dreptul la opinii fata de masina asta numita Logan. Si te mai rugam sa ne spui si noua ce supermasina conduci (desi eu cam realizez…) ca sa ti-o pun eu intr-un clasament, si o sa vezi ca nu tot ce zboara e avion… Mult succes si ai grija cu jantele alea sa nu le strici pe autostrazile patriei.

  59. sergiu says:

    ia ziceti-mi si mie: fia in afara de SUPER 1600, GRUPA N si WRC ce alte clase de masini de raliu mai omologheaza? din cite stiu eu nici una. atunci din care din aceste clase face parte LOGAN S2000 ?

  60. X5 says:

    Logan S2000 e belea,se vede clar cum trage motorul de 2L turbo care cred ca echipeaza masina,oricum sper sa apara si o varianta de strada asa in viitor.

  61. robert says:

    Pentru mine e clar: 2,0l aspirat, probabil identic cu cel de pe Clio Sport sau mai mic ca putere, iar tractiunea e fata, nu 4×4.

  62. sergiu says:

    robert, ma uit la pozele in care masina e sub cort si nu are rotile puse. supensia nu mi se pare deloc cea standard la puntea spate, ci mai degraba suspensie independenta. o masina de super 1600 are suspensia spate de serie (in ceea ce priveste configuratia ei , nu?), iar suspensia de serie semi-independenta spate se schimba in independenta doar daca masina devine integrala. suspensia asta spate + cum ii fuge fundul in acele acelea de par , + faptul ca renault a anuntat ca e posibil sa faca un wrc pe baza lui logan ma face sa cred (si sa sper) ca e vorba de aceea masina , adica wrc-ul.
    loco, te deranjeaza 4 usi? in primul rind e singura caroserie disponibila momentan, si apoi nici pe subaru sau mitsubishi nu ii deranjeaza 4 usi si 3 volume. mai mult , asta ar fi caroseria optima pt raliuri, nu hatch-urile.

  63. loco says:

    De ce 4 usi?!

  64. robert says:

    Am pus toate pozele acum. Inca sunt in dubiu daca e 4×4, cred mai degraba ca nu e. Omu vine in forta, pisca frana de mana si o arunca pe viraj, apoi o scoate prin gaz la maxim. Totusi, rotile se invart tot timpul si accelereaza foarte bine, deci… mister inca.

  65. sergiu says:

    merci robert. mi-ai confirmat banuielile. sper sa ni le confirme si cei de la uzina. cum am putea (sau as putea) sa vad si eu pozele de care vorbesti ?
    stiti vorba aceea: si kalu` ce a zis?- raspunsul e : tacea, pt ca nu avea nimik interesant de zis.

  66. kkkk says:

    AleXXX-si marmota ce facea??

  67. Andrei says:

    Singurul lucru care il demonstreaza pozele si filmuletzu e ca avem deaface cu o masina destul de puternica , in rest putem doar sa presupunem atata timp cat nu apare o declaratie oficiala a celor de la dacia sau renault prin care sa ne mai lamureasca un pic.

  68. robert says:

    Pai sa nu te dezamagesc Sergiu: cred ca e un motor 2,0l 16V, iar dupa cum se catara pe viraje s-ar putea sa fie si 4×4. Mai am un rand de poze pe acasa si vreau sa studiez pe dedesubt, sa vad daca are diferentiale, ceva…

  69. sergiu says:

    robert , inca astept parerea ta despre loganul asta si despre masina din filmulet.

  70. ionescu cezar says:

    asta e mashina ma?asta e caruta cu mototor cum p*** mea se scoate asa ceva pe piata se rastoarna ca o cutie de chibrit si ramane desculta dao dreaq scoateti-o de aici …loganu nu e mashina va strik firma sa mor:)

  71. AleXXX says:

    Ai dreptate sergiu:P

  72. sergiu says:

    din nou se scrie despre alte lucruri decit subiectul pt care a fost alocat acest spatiu. lasati injuriile la o parte si vorbiti despre loganul de curse si posibila sa varianta de strada

  73. AleXXX says:

    Bah …….k mai bine zis u esti un pusti care sta in fata calc toata ziua.mai iesi si un in lume si fati niste prieteni adevarati.daca teai uitat pe situ acesta la articolu despre loganu de 12000 de euro sa stii ca e al unui tov.daca vrei intra pe messenger si o sati demonstrez cu filmulete terminatule ca am fost la curse.

  74. Alecs says:

    Asa cum se observa din poze si din filmul testului Loganul s2000 are ceva in comun cu versiunea de strada, dar deosebirile sunt esntiale… acelasi lucru e valabil si pentru celebrele SUBARU si LAN EVO. Ceea ce creeaza diferenta esentiala intre Logan si acestea din urma e faptul ca versiunea comerciala a Loganului este una foarte ieftina si care pune accentul pe aceasta, pe cand versiunile comerciale ale altor firme pun accentul pe caracterul sportiv.
    De ce credeti ca o companie ca RENAULT nu ar putea realiza la 20,000$ ceea ce ofera SUBARU WRX?!
    Iar cat despre raportul dintre costul versiunilor de strada si cel al versiunilor de curse va rog sa ii intrebati pe cei care participa la astfel de competitii…prietenii stiu de ce…

  75. Johnny_B says:

    Indiscutabil avem nevoie si de visatori…ce ar fi viata fara ei ?!?!?! Insa nu uitati ca avem o vorba romaneasca: nu se poate face din rahat bici si sa si pocneasca !!! BTW… Ultima versiune al EVO IX are 2.0l si 340BHP, 0-100 4.3s. Sa traitzi bine si… sa visatzi mult :-))

  76. Joe says:

    Mirelo esti tare tata!!! Imi place parerea ta ! :)))

  77. kkkk says:

    AleXXX e ata de tampit incat sa isi ia logan in loc de subaru sau altceva

  78. kkk says:

    Bai AleXXX ce tot minti atata,pun pariu ca nu ai fost la nici o cursa pana acu.
    Stai in fata calculatorului toata ziua si joci cs si mai intri din can in cand pe aici si mai minti un pic.

  79. nepenthe says:

    Au mai fost nove de 300 cai prin anii 90 (parca Marisca alerga pe asa ceva), mare brinza nu au facut. Oricum nu se va scoate pe piata asa zisul s2000 (apropo s2000= o noua clasa ce va inlocui de la anul wrc)pentru ca ar costa vreo 30.000 minim si cine-i timpit sa ia Dacia cind poate lua Subaru sau Mitsu???!!!!

  80. AleXXX says:

    cosmin sa stii ca am fost la multe curse pana acum.da am vazut ce pateste loganu dar sa ziceam ca daca ar scoate loganu s2000 pe piata o sa vedem la curse ce patesc bmw si vw de la Logan>:))

  81. cosmin says:

    Pot sa zic ca este mai frumoasa si poate fuge si mai tare dar pe alexx il contrazic total”Logan pe strada ca sa-i lase pe toti pusti care au bmw si golf cu gura cascata si sa ” hmm cred ca nu ai fost la curse sa vezi ce pateste logaunl de la bmw-uri

  82. AleXXX says:

    Am vazut poze si cu motoru de pe acest Logan si pot sa zic ca am ramas uimit la cum arata.Ce asta da sa vad un astfel de Logan pe strada ca sa-i lase pe toti pusti care au bmw si golf cu gura cascata si sa numai aduca atatea critici Loganului.

  83. mirela says:

    e mai nervoasa putin dar pana nu o `calc`nu ma convinge.mi-as pune-o putin pe scaunul copilotului!!!

  84. sergiu says:

    alexx you are the man
    am vzt filmuletul lui alexx si imi vine sa cred ca e vb de un motor turbo dupa sunetul pe care il scoate , iar dupa cum ia curbele cu frina de mina imi pare ca e integrala . iar suspensia spate pare a fi independenta ( vezi poza ) ceea ce logan de baza sau super 1600 nu are sau ar avea , ci numai integralele . robert da-ne si parerea ta dupa ce vezi filmul. imi place ca desi e mina lui renault au ramas siglele dacia si chia e inscriptionata DACIA.

  85. AleXXX says:

    Ai dreptate Alecs esti vb despre un motor f puternic.Am in calc si un filmulet cu aceasta masina.Cine doreste sal vada sa ma contacteze

  86. Alecs says:

    S2000=Super 2000 tractiune integrala, 2000 cmc aspirat(aprox. 270 CP), fara diferentiale active.

  87. sergiu says:

    dupa fanta de pe capota mie mi se pare ca e un motor turbo. iar fanta de aerisire de pe plafon imi spune ca e vorba de o masina de raliu, impreuna cu zona de testare. atunci motorul nu poate fi decit un 2l turbo. sa fie oare wrc-ul pe care l-au sugerat cei de la renault la lansarea loganului?

  88. Vlad Carstea says:

    Ma bucur ca exista initiative de acest gen, si ca Dacia se afla pe un drum de succes. Insa am si eu cateva comentarii de facut la articolul de mai sus.
    Prima se refera la faptul ca motorizarea ce echipeaza modelul prezentat este de 1.6 16V. As vrea sa spun ca nu este posibil, deoarece Loganul va fi echipat cu aceasta motorizare de abia din 2006. Deci este oarecum imposibil ca acest model sa aibe aceasta motorizare din fabrica.
    Cel de-al doilea comentariu se refera la denumirea pe care o primi acest model. Se spunea in articol ca pe internet circula diferite variante precum si cea de S2000. Din pacate aceasta denumire nu cred ca se va regasi vreodata pe vreun model Dacia, pentru simplu motiv ca cei de la Honda ofera un model sport ce poarta aceasta denumire. Si in consecinta nu se poate sa existe doua autoturisme cu aceeasi denumirea. Si in plus, Honda probabil ca si-a protejat aceasta denumire ca ea sa nu mai poata fi folosita si de alt constructor.

  89. eddy says:

    Sa mai zica cineva ca Dacia tot Dacia e si asa va ramane. Sa vad acum ce o sa mai zica. Cred ca arata mai bine decat celalat Logan de curse.

  90. uzzy says:

    soooper frate…nu am cuvinte…masina noastra “autohtona” sa o vezi aja…ati ia ochii….deci se poate

  91. bibicu says:

    Prima chestie: Loganul arata bine cu toate ca din anumite unghiuri e cam mare. Putin tunning nu strica nici unei masina deci ce sa mai vorbim de Dacia.

  92. DigitalScribe says:

    Si uite asa s-a spart mitul cum ca Dacia e tot Dacie. Se pare ca e mai mult Renault pe zi ce trece. Cei de la Renault au adoptat se pare complet marca Dacia. Directia este cea buna. Go go Dacia – Renault !

Leave a Reply to Vlad Carstea Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.