Logan Sport lansat in Germania!

Interesul starnit si in alte tari de “automobilul de 5.000 euro” este, in continuare, neasteptat… si increzator pentru conducerea de la Dacia-Groupe Renault. In fata avalansei de inscrieri – la un pret mediu de aproape 7.000 euro! – uzina pitesteana a anuntat ca isi va extinde ciclul de fabricatie in trei schimburi! Si sa nu ne miram daca la Pitesti se va monta LOGAN chiar in zilele de sambata si duminica…

“Nebunia” va creste dupa ce, in vara, va intra pe linia de montaj versiunea cu motorizare Diesel. Dar mai ales dupa lansarea noului model, LOGAN BREAK! Din informatiile pe care le detinem, probabil nu este prea departe aceasta premiera… La nivel de bricolaj se pare ca modele break exista totusi, nu doar… pe Internet. Oricum, modelul LOGAN BREAK, publicat in Germania, pe site-ul www.1ro.de, i-a determinat pe 53% dintre vizitatorii acestuia sa declare ca sunt gata sa-l achizitioneze, indata ce se va vinde pe piata germana!

Ce va constitui cu adevarat o surpriza (si pentru constructorul pitestean!) este faptul ca, in ziua de 20 februarie a.c., firma de tuning Wiechers Motors Sport (impreuna cu ADAC) a prezentat public un model Dacia LOGAN (1,6 MPI), pregatit pentru competitiile de club. Acesta urmeaza sa fie un automobil sport, de larga accesibilitate, pentru practicarea curselor de slalom, circuit sau V.T.M. Conceptul LOGAN CLUB SPORT are o atractiva nisa de interes, atat pentru circuitele din Germania, cat si din tarile invecinate. Modelul curselor de o singura zi, de sorginte olandeza, a proliferat fructuos, fiind transpus in practica de Dutch National Racing Team Foundation.

Decisiv si… atractiv este, desigur, pretul. Bunaoara, Dacia Logan de competitie, livrata la cheie, costa sub 10.000 de euro, iar in acest pret dotarile nu sunt de neglijat. Pentru ca Logan corespunde standardelor sportive actuale, Club-Kit-ul include in acest pret urmatoarele: carcasa interioara de protectie cu roll-bar-uri din otel; scaun de curse, model “scoica”; centura de siguranta in patru puncte; capitonari usoare pentru usi; volan sport; extinctor; tren de rulare sport; jante speciale de curse, cu anvelope 195/55/15; bara stabilizatoare rigida pentru puntea fata; carlige speciale de tractare; inchizatori exterioare pentru capota motor; intrerupator central exterior de alimentare electrica; baterie plasata in portbagaj. Motopropulsorul nu a suferit modificari: a fost adaptat doar un esapament sport si s-au efectuat usoare reglaje ale gestiunii electronice, astfel incat puterea acestuia sa se incadreze in limita a 100 CP.

In ideea crearii unei Cupe monomarca Logan, firma Wiekers Motors Sport intentioneaza sa asigure un stoc de 50 de modele “Logan Sport” pana la sfarsitul lunii mai 2005. Ceea ce este chiar extraordinar! Intentia ar fi motivata de faptul ca intretinerea usoara si costurile mici vor atrage destui clienti care si-ar putea permite cheltuieli de aproximativ 6-7.000 de euro pentru un sezon care sa cuprinda pana la 10 curse auto.

Interesul starnit i-a facut pe cei de la Wiekers Motors Sport sa dezvolte si un posibil kit special pentru raliuri, care va fi, desigur, mai pretentios atat ca dotare, cat si ca putere a motopropulsorului, ce ar putea sa depaseasca usor 150 CP.

Ce sa mai vorbim si despre existenta unei idei a unui proiect pentru un model Logan, care sa fie apt de a concura in cursa de 24 de ore de pe Nurburgring, existand piloti foarte tineri, interesati pentru asa ceva!

No Responses

  1. GHD IV hair straighteners says:

    20091218C1HYZ
    This GHD IV Styler Pure is everywhere!? It has just blown up!? Here¡¯s the video for ¡°4 Minutes¡± by Madonna, Justin Timberlake and Timbaland.? I like it Women GHD IV straighteners but I just don¡¯t want to hear it every three seconds on the radio or some hair commercial. Technorati Tags: madonna,justin timberlake,timbaland,video,watc-h,4 minutes,madonna 4 minutes video Share This

  2. zorro says:

    {pt AMC
    apollo@eltim.ro} Taica-tau, care si-a imprastiat uleiul la 90/h in centrul Aradului o fi condus Loganul in treapta 2, la 90/h :))))) Eu merg cu al meu (1,6 MPI, AMBITION) pe autostrada in Ungaria cu 180, si nu are nici pe dracu`. Ma, sigur n-o dat taica-tau intr-un stalp din centrul Aradului? :))))

  3. zorro says:

    Nu stiu de unde scoateti voi 14% si 11% urban. Eu am 1,6 MPI si nu am avut niciodata consum mai mare de 7,8%. NU MAI CONFUNDATI INDICATORII DE LA COMPUTERUL DE BORD. UNUL ARATA CONSUMUL LA 100 DE KM, (ADICA O MEDIE ARITMETICA), ALT INDICATOR ARATA CONSUMUL INSTANTANEU, ADICA ATAT CAT CONSUMA MOTORUL LA TURATIA AIA, IN MOMENTUL ALA. CAND AI AVUT 14% INSEAMNA CA ERAI UNDEVA IN TREAPTA 2-a. CINE E NEBUN SA CIRCULE ASA PRIN TOT ORASUL????

  4. passat says:

    Bai ,,unu“ masinile in Germania sunt intretinute nu ca la noi acolo daca nu se duc la service cand le spune computerul de la masina sau cand scrie in service plan isi pierd garantia iar acolo au si unde sa le ,,forjeze“ pt ca toata Germania e plina de autostrazi cu 3 sau 4 benzi si largi nu ca la noi cu 2 benzi si alea stramte pline de gropi si de denivelari.Si nu numai in Germania sunt foarte bine intretinute masinile ci in toata Europa de vest iar nemtii nu iti dau kilometri inapoi cum fac romanii care ti le aduc de acolo.Loganul este pe nicaieri sper sa nu-l mai fabrice deoarece doar prosteste prostii care sunt fraieri sa-l cumpere.

  5. robyn3tzu says:

    fratylor dc mai traia ceausescu cred ca tuna trabantu si facea loganu pe 1000000……..km!sa moara mortu la 10000 de coco am luat un bmw m5 din germania si chit k arunc cu galeata benzina in el ,am facut in oras pe ad. minune cu tuategul lui de 110000 de coco!o cacanarie vor si astya sa faca dar nu prea le yese!poate yi cumpar unu lu vecinamiu N3A MITYCA ca e comunist inrayt!sallll to alll si pedala la podea!DRIVE CAREFULY id de mess pentru schimbarea unor impresii:tunez_cosciuge

  6. unu says:

    Bai fratilor,cine compara Logan-ul cu BMW ,cu OPEL , cu MERCEDES este un mare bou. Sa-l compare cu masini care au acelasi motor, acelasi cuplu , aceiasi cai putere , acelasi numar de supape. Normal ca nu-l poti compara cu aceste masini.Altii dintre ei snt mandri cu masini iesite din fabricatie ca Cielo.Sunt niste mari tampiti cei care fac comparatiile astea.Corect si eu as vrea un BMW sau un OPEL, dar nou nu sh. Decat sh omorat de un neamt mai bine un Logan. Oricum ei nu mai au unde folosi caii putere pe care- i au .Se baga si ei in seama pentru ca despre masinile lor nu au unde scrie( eu despre BMW nu am gasit pagina). Stiti vorba cu lauda prostului……..

  7. FreeeMan says:

    In orice caz… Loganul, ca s-o spunem p-aia dreapta, fie ca e bun, fie ca e prost, e cumparat… Nu degeaba in Rusia o fabrica de autoturisme Logan este in stadiul de deschidere, cel putin asa stiam…

  8. gogojap says:

    am poze cu loganul meu la 182 kmh vitezometrul nu e dereglat l-am testat pt ca mi se parea ciudat dar sa dovedit adevarat ca e in regula ,sunt interesat sa la postez pe site si as vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva….

  9. andrei87 says:

    bah, eu am un logan si vreau sa va spun ca sunt multumit de el. n-am avut nici o problema pana acum cu el si am deja 50 000km pe bord. am mers si cu alte masini BMW,VW PASSAT si GOLF, OPEL VECTRA.nu se compara cu loganu, dar sa fim seriosi>> vorbim aici de marci cu experienta si renume, vorbim de marci care se respecta si kre iti si cer bani pe masinile lor.in final, LOGANU este o bun din punct de vederea calitate-pret. la bani nostrii, ai romanilor de rand, este perfect. si in plus e o masina pt drumurile noastre. la ce dracu va trebuie 180cp sau 250 pe bord? ce sa faceti cu viteza asta prin gropile din tara? ce dracu? nu mai comparati soselele noastre cu Autobahnu de la nemti. potoliti-va ca muriti ca prostii

  10. lucian says:

    pana la urma asa e mihaie

  11. mihai says:

    Pai ba Daniele Logan nici nu a fost conceput ca sa poata fi comparat cu masinile nemtesti si nici cu legantza.Nici macar nu au urmarit asta cei care au proiectat Loganul(uitati-va la pret in primul rand).Ca la urma urmei si Hyundai Accent e depasit de legantza sau de masinile nemtesti,dar asta nu inseamna ca nu mai trebuie sa il cumpere nimeni.
    Terminati naibii odata cu vorbaria ieftina ca m-am plictisit de comparatii de genul asta

  12. Lucian says:

    parerea mea e ca dacia logan e o masina destul de reusita ..Eu adik tata ca eu am dabia 15 ani are o legantza din 2000 si unchimio are un logan din 2005.Am fost cu ei pe la tara unde amandoi mi-au dat sa conduc masinile..am ramas uimit cat de mare e legantza pe atat de usor se conduce.loganu e depasit clar fata de o legantza nu se poate compara la nici un capitol.in leg cu viteza legantza a prins 180 kmh dar sigur putea si mai mult…oricum nush care e parerea voastra dar loganul e clar depasit de legantza….faceti si voi o comp si fiti seriosi doar la consum are legantza un minus atat :D.

  13. eugen says:

    pentru RIMMON renault a castigat de nu stiu cate campionate in FORMULA 1

  14. danny says:

    Mi se pare ca ceea ce au facut cei de la Logan este ceva extraordinar shi speram sa mai faca shi alte mashini de masura unui Logan shi ce spun altii ca Loganurile pe motorina sunt lenese shi consuma mult,din contra consuma foarte putin (5.0 pe suta)

  15. daniel says:

    dupa parerea mea loganul nul poti compara cu nici o masina nemteasca,la pret,insa ca fiabilitate le-am cam atras atentia.cu consumul sa nu exageram,lucrez la un servis dacia si va pot spune multe despre logan

  16. AMC says:

    Mah fratilor vorbiti despre LOGAN nu despre masini, numai masinile se pot inscrie intr-un concurs pt. masini……..sa fim seriosi. in domeniul auto nu suntem prostii europei suntem TAMPITII Europei.
    Am mai zis si o repet atata timp cand in Romania exista fraza “Merge si asa” noi nu o sa fim in stare sa facem o bicicleta pt copii de caliate dar mai masini si pe deasupra si de curse, tatal meu si-a luat vestitul Logan si cand a ajuns la 90 km pe bord si-a imprastiat tot uleiul in centru Aradului cica a sarit un semering……….sa vedem cand se va intampla asa ceva la Citroen BMW sau Reanultu facut de frantzuz asa ceva……..pana va lucra si romanu nemtzeste va las sa visati loganu intr-o curba la 160 la ora………dont try :))

  17. dudu VL3 says:

    Zicea cineva de promovarea marcii, pai concurarea in raliuri e cea mai buna promovare. Asa aude lumea de romania, asa afla lumea ca nu suntem chiar prostii europei. La raliu cu ea. Eu am o berlina mai veche tunata, motor R5 turbo, am fost cu ea la raliuri locale dar daca ii ajuta uzina au ceva sanse, sa bage bani in Logan, PE EI SI PE MAMA LOR CU CITROEN XARA ALA CARE ARATA CA UN R A H A T!!!

  18. cristy says:

    lume de ce nu va place loganu`. e masina penala

  19. valewriu tabare says:

    RECUNOSC… SUNT UN PROST, VA ROG SA MA SCUZATI…MA DUC SA S*G P**A

  20. kta says:

    tm 04 kdd ..vorbesti de curse de parca esti leu greu 🙂 du-te la plimbare (smechere)

  21. kta says:

    tm 04 kdd …te stiu si numai gura ce-i de tine …nu sti nici macar sa faci o garare laterala… esti DEGEABA

  22. KTA says:

    LOGAN NU face toti banii…

  23. spayuk_2005 says:

    va tot certati pe tema asta e o masina pentru noi romani reusita noi, nar trebui sa o commparam cu altele; sa va spun eu ce ii trebue la masina asta, pai sa inep cu articulatia ;(toata articulatia) problema cu rasturnatul ea find omasina inalt un semi jeep ii trebue roti mai lat simaimari janta mai mare …etc am mers cu ea eu sunt mecanic cu cate masini am mers sa stiti ca merge bine dar e am rigina nu lanseaza. ,dar sa stiti dragi prieteni ca nu conteaza aspectu inca noi romani nu am avum o masina asa pana acum stiti bine asta.

  24. marius says:

    Se discuta prin forum ca Renault nu are experientza in sportul cu motor… bla-bla HA… dar ca sunt #1 in formula cu acelash numar… Ce zicetzi? …eu zic ca sunt inca scumpe mashinile pentru amaratzii de romani invidioshi si necunoscatori … shi sa zici saru`mana nene RENAULT ca ne scoti din r…., ca n-am fost in stare 30d`ani sa schimbam ceva la mashina aia pe care o shtim cu tontzii “Renault 12”

  25. ikar says:

    ma intreb cati dintre voi aveti ce ati enumerat mai sus,am inpresia ca sunteti niste copii sarmani,ba tu ala cu citroneul tau cati cai ai ma?iti spuns eu (o gramada dar daia imaginari),cati NM? si o masina usoara de 10kg de iei 100 in 0.0s

  26. matei says:

    sunt un dur matei si am citit ce ai scris mai sus rubidubidubi nu fi nesimtit eu te fac cu dacia mea din 1965 de pe vreme lu hitler va fac pe totiiii
    si tu tm04kdd

  27. valewriu tabare says:

    sunt rubidubidubi si am citroen ax gti si va fac pe toti ne vedem pe strazi tm 04 kdd nr meu de telefon in caz ca vreti sa va faceti masinile de ras:0721922019 va fac pe toti sunteti niste looserii

  28. valewriu tabare says:

    ba sunteti voi maestri …………. ca fordu nu comparati nimic sasiu de sierra la nascar motor de 145CP stoc ce mai vret dacia cacat salutare fetelor

  29. andrei says:

    thermal…uite care e treaba:abia mi-am luat Corolla T-Sport si am 250cp pe ea,deci astept o invitatzie oricand…numai sa fiu in tara…cat despre logan…nu merita sa mai dau in tastatura…

  30. DanF says:

    Cred ca ar trebui deschisa o rubrica pe forum pt. amatorii de SH, cu comparatii si oferte din aceasta categorie……..ca sa facem ceva constructiv din exp.si pasiunea fiecaruia pt masini. Astfel cei care posteaza aici, pt. Logan sa putem shimba informatzii specifice acestei marci….. P.S. “Parerea mea..” :))))

  31. thermal says:

    ANDREI :asta e pt tine , tu cu ce faci curse cu loganul sau cu portbagajul , daca vrei o liniuta si nunumai am un mitsubisi eclipse vrei sa ne incingem nitel ?

  32. thermal says:

    Ma frate aku` parerile sunt impartite nu ai kum sa compari loganul cu golful IV sau V asta e cea mai mare stupizenie de pe pamant ,cine vrea golf la mana a 11-a care a fost rupt pe taxi in Germania sa-si ia frate ca sunt o gramada de gascani pe Pamantul asta , dar va mai repet inca o data MASINA NOUA E MASINA NOUA si cu atatea dotari pe ea ……..Sanatate si atentie in trafic :)))

  33. ikar says:

    Normal ca nu o sa gasesti o masina cu 112Nm si 150cp,cel mai important factor al demarajului este raportul greutate/Nm

  34. andrei says:

    valeeeooo Doamne!!! jalnic!! cum sa te duci cu o masina care nici nu e vopsita ca lumea in portbagaj?! si i-au pus bateria in locul rotzii de rezerva!!! :)))) si dak fac pana in timpu cursei cum rezolv problema?! printr-un abandon sigur!!! 😀 f**k logan

  35. liony says:

    da ikar, e adev ce spui,dar legatura exista si intre cai putere si Nm.ca doar n-o sa-mi gasesti tu o masina care are 112Nm si dezvolta 150 cai putere… 🙂 recunosc ca m-am exprimat cam incorect, dar performanta unei masini nu e data numai de motor ci si de caroserie si alte elemente…

  36. Cozmyn says:

    mah dak nu v-a place masina si tot o cliticatzi dc intratzi mah pe forum la logan intratzi la alte masini tot asa de ieftine si totusi bune pe langa trabatele voastre !!!!!!

  37. ikar says:

    liony,caii putere nu au nici o legatura cu demarajul,ci Nm,legantza are 182Nm la x mii de ture si logan 1.6 128/Nm la x mii de ture

  38. liony says:

    io cred ca leganza cantareste mai mult decat un logan si ca atare demarajul de la 0 la 100 km nu e cu mult prea mare decat al loganului chiar daca are cu peste 30-40 cai putere peste logan.increcati sa faceti o corelatie intre greutatea masinii si caii de care dispune…

  39. viperNOS says:

    Shi eu am DACIA SOLENZA SCALA pe motorina dar sa stiti ca sunt foarte multumit de ea.Am facut peste o suta de mii de km cu ea si nu am schimbat la ea decat bucsile de fata,pivotii,capetele de bara si placutele de frana.La motor nu am schimbat nimic decat uleiul si filtrul de ulei.In rest Motorina buna si DRUM BUN!LOGAN-ul mi se pare O.K!

  40. Dromamobilu says:

    Amu sa va zic sincer ca stiu subaru din `87 care are geamuri electrice si aer conditionat si scaune incalzite si servodirectie si de toate da` masina aia are 17 ani , are motor de 1.8 si 100 cp. si face orice logan

  41. mihai says:

    mai ikar tu zici k megane 2 are motor de 2 litri si 136 cp dar poate nu stii k acelasi megane2 are in oferta un motor tot de 2 litri dar de 180 cp FARA TURBO!
    ALTA CHESTIE TU ZICI K EU NU STIU CE I AIA CLIMA….ei bine eu iti zic k exista 2 tipuri de climatizari pt. automobile:climatizare manuala(din aia de care are loganu`…dar si clio symbol)si climatizare automata sau climatronic(pe masinile cu pretentii…adica de la 10000-15000 de euro in sus nu cele intre 5700-8200eur. leganza noua costa daca imi aduc eu bine aminte 17000-19000$ destul de mult pt. o marca ce nu are cine stie ce imagine pe piata europeana APROPO CAT COSTA UN PASSAT NOU IN `98 SAU O OCTAVIA???)
    IAR FAZA CU TESTUL DIN GERMANIA LOGAN VS GOLF4 MI SE PARE O NESIMTIRE TIPIC NEMTEASCA…SI ASTA DIN 2 MOTIVE:
    LOGAN A FOST DUS LA TESTUL ALA IN VERSIUNEA FARA ABS(VERSIUNEA DE 5700EUR.)VRESIUNE CARE NICI NU VA FI COMERCIALIZATA IN EUROPA OCCIDENTALA PT CA IN UE SE INTERZICE INMATRICULAREA MASINILOR NOI FARA ABS
    -AL DOILEA MOTIV E K GOLFUL S-A VANDUT NOU CU UN ALT PRET(15000EUR APROX.)DECI SI MODELUL CUPRINDE ALTA TEHNOLOGIE DE FABRICATIE ALTE DOTARI SI…ALTE PRETENTII.
    UNA E SA IEI 5700EUR. SI DE BANII ASTIA SA FACI O MASINA SI ALTA E SA IEI 15000EUR. SI DE BANII ASTIA SA FACI O ALTA MASINA (CARE ORICUM VIZEAZA ALT SEGMENT DE CLIENTI DECAT GOLFUL)IATA DE CE TESTUL EFECTUAT IN GERMANIA MI SE PARE UN PIC…DUBIOS…:(

  42. ikar says:

    apropo,motanelul nu o stii el ce-i ala EBD(asa crezi tu,fara a fi sigur),dar eu sunt sigur ca tu nu stii ce-i aia clima,tu la Logan ai aer conditionat manual,nu clima(dala de dai la robinet in stanga si in dreapta pt a regla temperatura),clima`i aia de apesi buton (“<" sau ">“) pt a obtine temperaturii cuprinse intre 18C-32C,temperaturii ce ti le afiseaza pe display temperatura,viteza ventilatorului,iar cand apesi `auto”selecteaza ea automat si temp si vit ventilatorului,si nu o mai tine tu cu EDB-ul tau ca am vaz pe un site nemtesc,cica ar fi fost si pe “RTL” acu cateva zile test golf4 vs logan,loganu a franat in 52.3m(praf pt o masina din 2004) o nubira 1 sx(model cu abs,varianta fara discuri pe spate) si break franeaza in 45.9m…

  43. ikar says:

    mihai,eu stiam ca legantza are 136cp,conform http://www.autoindex.org/model.plt?no=627&ass= are 98kw deci 133cp,In afara de EBD,si comp bord,logan nu are nimic in plus fata de leganza,minusuri da(tapiserie piele,ornamente lemn,cotiere,discuri spate la care logan nici nu viseaza,ps legantza e fabricata in 98 cand nici nu exista EBD)ce ti se pare asa putin 133cp pt un motor de 2.0L din 98` al`de la megane2 de 2.0L e de 136cp si asta in 2002/3,de 1.6L si 90cp ce parere ai nu-i cam putin pt o cilindree de 1.6,megane a fol ac motor din 95 pan 99 cannd i-au facut update.

  44. Mihai says:

    motaneleeeee esti putin cam arogant…ca de fapt legantza are motoru de 129 CP de unde scoti tu 140??? si oricum e putin pt. o cilindree de 2 litri iar faza ca leganza are mai multe dotari ca loganu ala de 8000 de euro mi se pare un pic rasuflata ma indoiesc ca leganza are si EBD (sper ca stii ce-i ala)pe langa abs pe care il are si loganu ne mai vorbind de clima oglinzi electrice,motor euro 4 etc. etc. Da` ma rog …fiecare incearca sa-si laude masina….

  45. motanelul says:

    eu nu sunt de acord cu voi ca loganul ar fii o masina reusita ci din contra isi merita din plin numele date in scarba (masina portbagaj sau mai stiu eu ce ) si nu sunt nici de acord cu cei care zic ca masinile sh sunt proaste !eu am luat o legantza din 2001-2002 la 7 mii de euro si are clima abs piele ma rog mai multe decat loganul de varf,si sunt tare multumit de ea !si ca tot era vorba de loganul de curse sa zic si ce motor ale legantza 2 litri 16 valve 140 cp din fabrica fara nici un fel de modificari !si sa nu imi spune-ti voi mie ca o face un logan tunat .ala isi pierde motorul daca pleaca mai tare .sa zicem ca vrei sa faci un tunning m-am interesat galeriile si un chip de motor fac in jur de 500 de euro si puterea creste cu cel putin 20 de cai,deci ajungi la o masina de lux (nu se compara la confort cu loganu )la 160 cp din 2002 care lasa in urma orice logan oricat de tunat ar fi el !!!
    si ma rog sunt mai multe exemple de masini care pot face lucru asta cu bani mai putini si cu mai mult stil !!

  46. andrei says:

    Este o masina super

  47. Danutz says:

    Loganul mi se pare un pas considerabil pt. Dacia, dar mai au de muncit. Eu sunt un fan Logan si sunt impresionat de ce dotari are la un pret asa de mic. Romanul are nevoie de o astfel de masina deoarece sunt multi care nu isi permit o masina moderna. Nu ca Loganul ar fi cinestie ce, dar totusi este destul de buna. Daca o mai si tunezi faci din ea o masina ok. “Loganul este un pas mare pt Dacia, un pas mic pt. Renault”, nu? :))

  48. cipi says:

    CE E ATAT DE COMIC IN A FI DE CURSE,SE FACEAU CANDVA CUSE DE CITROEN 2CV,VW BEETLE,IN ANGLIA SE FAC CURSE PT AMATORI…SUNT PARTICIPANTI CU NISSAN MICRA,OPEL CORSA…NU O FI ASA GRAV.SA NU CREADA CINEVA CA RENAULT ARE ECHIPA DE F1 DE DRAGUL ARTEI,E TOT RECLAMA,CINE A VAZUT O MASINA DE F1 STIE CA NU ARE NIMIC DE VAZUT CU UN CLIO SIMBOL…CU BANII DE PE UN DISC DE FRANA DE-AL LUI ALONSO CUMPERI DOUA CLIO ,MI-SE PARE CORECT O LOGAN DE CURSE.APROPOS…CINE VREA SA FACA ECONOMIE LA GAZ SA URCE INTR-UN TAXI,EI SUNT MAESTRII IN ECONOMIE,NU M-A REFER LA OPRITUL MOTOARELOR SI ALTELE.EU AM UN CITROEN BERLINGO 1,9 D…VREAU O MASINA ECONOMICA,DACA VROIAM SA ALERG IMI LUAM MACAR UN VW GOLF 1,8T.DE CE UNII VRETZI SA ALERGATZI CU MOTORASHE DE 1400 DE PARCA AR FI DE 2000!?REALISM SEÑORES 🙂

  49. robert says:

    Deci pana la urma imi iau Opel…

  50. unu says:

    rimmon, esti slab rau nene, zici ca logan nu e revolutie pe piata romaneasca si ca renault nu e o firma cunoscuta in sporturile cu motor… renault e singurul constructor de masini de serie mare care are si echipa proprie de formula 1

  51. Mihai says:

    Eu sunt de acord cu opinia ca: 8.000 Euro, dar e noua. Si inca ceva: acum 10 ani a aparut in Romania Daewoo. Toti au sarit ca e o porcarie, etc. A fost prima masina fabricata in Romania care nu cerea pana la 100.000 KM set motor nou. Acum se face la fel cu Logan: e o porcarie, consuma 14%, etc. Eu va demonstrez ca poate consuma si 20% daca soferul se crede pe aleea lui tata-su la slalom (blana, frana brusca, volan dreapta, blana, …).

  52. andrei says:

    scoatetil de pe piata.nu are nici un pic de calitate si tinuta de drum.bagati dacia 1310 in productie.eu am una din 88 din germania cu motor de 1.6 standard. I-am tunarit motorul(210cp) si e cel mai tare motor de pe drum.nimeni nu ma poate depasii , iar in cursele de strada este cea mai tare

  53. xbax says:

    ce as putea sa mai spun dupa tot ce sa scris aici decit ca imi place ideea de masina romaneasca pe bani putini si care poate intrece din mai multe puncte de vedere marea majoritate a masinilor din clasa ei.cit despre ce se poate cumpara la mana a 2 3 4….,da am putea spune ca sunt masini mult mai tari DAR eu unul m-am plictisit de masini pe care le-au rupt altii prefer una noua in care nu s-au mai urcat sau cine stie ce au mai facut alte 1000 de persoane ………

  54. zev says:

    gata! au facut-o si p-asta. duamneeeeeee logan de curse. bah ce dreaq ma?!? de ce nu i-au pus si folie pe geamuri ca ar fi prins 300 cu ele! logan de curse?! :)))))))))) ah….

  55. an_d_rey says:

    M-au spart frate astia cu golfurile si ursuletii si io mai stiu ce alte masini la mana a 9-a.Bai baietii loganu la 8.000 de euroi nu e SH ci e nou si de bine da rau ai si garantie la el ceva ce masinile voastre la mana a 9-a din 96 nu mai au de mult si implinesc aproape 10 ani.
    Spunea cineva mai sus ca iti iei golf 4 cu 10.000 de euro cu cu 110 CP si cu 6 trepte.Pai ia fa un calcul cam la ce bani te-ar duce un Logan la fel de vechi ca golful ala al tau si tunat ca sa aiba si el 110 CP cred ca maxim 7.000.
    Oricum dupa cum v-ati dat seama eu sunt un fan logan deoarece la banii astia nu ai ce alta masina sa iti iei si care sa aiba aceleasi dotari

  56. crys says:

    Salutare!! Mishto masina asta, dar cred ca inca nu merita investiti atatia bani intr-un tunning la Logan. parerea mea.
    In legatura cu consumul Loganului, in oras consuma pana in 8%. nu stiu voi de unde ati auzit de 14%. Zic asta pentru ca si eu am un Logan de 1.6 varianta de 8.000 si consumul mediu este de 6,8 – 7% in ultimii 2000Km. In oras consuma maxim 8% iar in afara 5.5-6% la o viteza constanta de 100-120km/h.
    Cam asta am avut de zis.
    Bafta tuturor.

  57. cristyyy says:

    Robert sa sti ca am mers eu cu un Logan care consuma 14% in regim urban, si avea doar 500km. Dar pot sa spun in acelas timp ca am mai mers cu unu de 1.6 care a consumat la drum intins 6.2 (impresionant). Deci cred ca lotul din care face parte conteaza foarte mult, altfel nu imi explic diferenta.

  58. Tzitzi says:

    variantele break sunt foarte apreciate in strainatate … Sunt asa numitele “masini de familie” iar la pretul la care se vinde loganul … sigur o sa vedem multe Logan Break pe strazile din afara. Go Logan !

  59. mosu says:

    am o rugaminte… nu stiu germana… dati niste poze de pe situl german, ca am intrat acolo si n-am vazut decat una mititica cu logan break, si n-am nimerit altceva.

    Multam.

  60. szabo andrei says:

    Este un pas destul de mare pentru Logan,chiar a inaintat Loganul cum a fost inainte tinetio tot asa.Hai LOGAN

  61. Alex says:

    Este un pas inainte! Si asta pentru ca acum cativa ani Dacia era o necunoscuta in Europa! Intentiile Grupului Renault sunt dintre cele mai bune! Parerea mea este ca Dacia de azi (Loganul) nu mai poate sa fie pus langa “renumele” stamosilor de pe vremea alor nostri. Asa ca tot inainte!!!

  62. robert says:

    Myth, si pe tine te-a pacalit cineva ca Loganu de 1,6 consuma 14 la suta? Cred ca 11 la suta urban e mai apropiat de realitate…

  63. Myth says:

    Intrebare: daca loganul actual consuma (la un amarat de motor 1.6 90cp) undeva in jur de 14%, minunatul motor tuning de (WOW 100CP) va consuma 20%? :))) Dacia sucks!

  64. robert says:

    Da, de aia nici nu am pus poza pe site, ca pare destul de amator cel care a a facut-o…

  65. George says:

    Ce jenant!
    Se vede clar ca imaginea cu break-ul e facuta de un amator in Photoshop. Oricum, ea circula pe Internet cand s-a lansat Logan-ul. Deci, nu exista Logan break… sau cel putin daca exista vreun priect, nu e aia din poza…

  66. capota says:

    DA E MARFA

  67. rimmon says:

    Daca tot veni vorba de pareri personale, eu pot sa zic ca Loganul si in special Dacia inca nu sunt inca pregatiti pentru a intra pe circuitul de curse. Momentan eu zic ca mai degraba ar lucra la reputatia firmei si sa incerce sa castige increderea clientilor pentru ca stim cu totii ce parere are multa lume despre Dacia. Loganul nu pot sa zic ca este o “revolutie pentru masina romaneasca” asa cum zicea FreeeMan ci mai mult o evolutie a masinii romanesti. Renault nu e o firma cu renume in domeniul sporturilor cu motor, dar oricum e destul de buna pentru evolutia Daciei. Problema principala cu care se confrunta momentan Renault la Dacia e mentalitatea si harnicia muncitorilor romani, care lucreaza cum lucreaza. In ceea ce priveste modelul sport Logan de 100CP la 10.000 de euro am dubii mari ca e alegerea potrivita. Cu banii astia iti iei un Golf IV la SH de 1.9TDI si 110CP in 6 trepte care mai mult ca sigur nu prea o sa steie bara la bara cu Loganul in curse. Variante de astea sunt multe deci nu va pripiti la Logan. Nu zic ca nu e buna, dar momentan nu e de curse…poate peste cativa ani o sa fie.

  68. FreeeMan says:

    Parerea mea… Cei care sunt nemultumiti de masina sa fie sanatosi. Parerea mea, si nimeni nu poate contesta, este faptul ca masina asta este o revoluti pe piata automobilelor romanesti. Si apropo… de atatea ori romanul a fost obisnuit cu Dacia lui slaba. Dak stiti cum sunt stramosii Loganului de ce sunteti nemultumiti in continuare ?! Oricum masina este o revolutie pt masina romaneasca…

  69. robert says:

    Elia Tuning face din 1,5 dCi 65 CP un motor mai destept, cu 100 CP. Pacat ca nu are decat 5 trepte cutia de viteze.

  70. ionut says:

    eu am inteles ca logan dci va primi motorul de 1.5L 65cp de la Clio,deci cu un chip va ajunge la 71.5-72cp,nu vad ce sportivitate sa aiba acest model

  71. sergiu says:

    era si timpul! ce ziceti de logan dci cu chip tuning ?cred ca ar fi mai sportiva decit 1.6 90cp

  72. nicu constantin says:

    Beton tot inaine

  73. Cioboata Victor says:

    Daca modelul Logan break isi face aparitia chiar maine depun actele sa o achizitionez

Leave a Reply to KTA Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.