Proiect “Pilot” Dacia Logan!

In sfarsit, apare primul kit mai serios de modificare a modelului Logan, de origine autohtona. De unde putea sa vina mai bine ideea si realizarea acestui kit, decat de la „mama masinilor”, adica de la Pitesti.

Aflat in lucru, kit-ul de caroserie al modelului Logan Pilot Power Tuning din imagini este, cel putin dupa parerea noastra, la fel de bun ca si cel propus de Zender in cazul proiectului AM, ba chiar pe alocuri mai bine profilat.

Pana acum, masina poate fi echipata cu un kit exterior PILOT – design, format din spoilere fata-spate si praguri, cu sau fara lacasuri de proiectoare. Nu lipseste un sistem de evacuare cat-back din inox, marca Borla ProXS, cu doua iesiri.

Suspensiile sunt de asemenea modificate si in locul rotilor originale au fost prevazute jante Rial 16″, echipate cu anvelope 205/45R16. Se pare ca vor urma jante de 17”.

Va vom tine la curent cu evolutia proiectului, ajustand acest articol pe masura ce apar noi informatii si fotografii. Ii multumim pe aceasta cale lui Cosmin, coordonator al service-ului Pilot, pentru sprijinul acordat in realizarea acestui material.

No Responses

  1. fane says:

    Special pentru mrs marius_n81@yahoo.com … cu loganu tau te invit sa ne facem:)) am Vw Golf 3 vr6 si cu alt golf:) cu motorizare mai mica tot iti omor logan:) si la orice raliu sa imi zici unde si cum si ne intalnim:) sa te fac sa iti arunci loganu la fier vechi:)

  2. logan tunning says:

    ce plm e astra h din 2004.aia e masina?loganul pe langa alte modele de masini are o forma mai apropiata de cea a unui bolid.astra e ca dacia.logan=renault.renault cea mai buna firma.asa k …..opel……….pe roti

  3. eduard says:

    pentru serban…frate respect ptr manta dar e babuta care deja nu se poate compara cu nimik cu loganul,da recunosc la motorizare 1,4l e slab “caruta”treapta 1 si treapta 2 dar apoi chiar arata ce are sub capota,si apoi optiuni care chiar nu costa mult in comparatie cu alte marci…..si ptr ala cu a8-ul,ii bagi gazolina?:))

  4. eduard says:

    bah ala cu a8-ul esti prapadit rau de tot de ce stai pe site de logan cand ai “cica a8”?…sau esti un ratat care ai venit de la cules de capsunele…go shoot your self!!!

  5. eduard says:

    super tare…am si eu logan si chiar ar arata bine cu kit-ul asta ,dar prefer sa fiu original si sa imi realizez tuningul singur…respect

  6. ghiuleaua ... says:

    auzi la prala ala cu A8 :))) fratica, cu 4.2 urci lejer la stana de la care ai coborat :)) te scot eu la o linie daca vrei … cu un Megane RS daca vrei… si are doar 225cp … ca fac pariu ca tu ai automata, ca la stana asa se poarta… gaseste si tu alt forum, unde sunt cei de tzeapa ta … “vand/schimb pereche boi cu audi A8“ :))) vai ce chef de caterinca am

  7. Wanted says:

    ma pt cei impotriva Loganului Hai sa fim seriosi Loganul arata ca un dulap dar prin elementele astea de tuning il face mai frumos plm masina a fost creata pt romani spatioasa …….nu sport ….si oricum la pret bate ffff multe masini noi nu stiu cum e calitatea (am o solenta merge bn n-am avut probleme cu ea pres ca asa e si loganu )intradevar as prefera un golf 4 da plm costa mai mult sa-l intretii taxe mai mari ……..+ ca are si nus cati ani si nus cate sute de mii de km ……..iar cei care tot comenteaza despre logan ganditiva mai intai la pret si dupa aia cip cirip

  8. Med says:

    eu nush ce aveti voi cu masina,pun pariu ca multi care comenteaza aici nici macar nu au una acasa.arata bine, macar ia schimbat lookul ala de roaba cu 4 roti. e deosebita fata de altele,degeaba ai un logan daca nu poti sa.l faci a tau.oricum fiecare cu parerea lui.hai noroc

  9. Med says:

    masina arata bine, oricum ar merge si cu un body kit alb nu neaparat rosu. am si eu o dilema.caut carti, tutoriale, despre tuning, ma refer la tot, si motor si aspect.daca ma poate ajuta cineva, va rog dati un mail la medox_bms@yahoo.com

  10. unu says:

    Serbane poate ai dreptate dar cand iesi cu Manta pe strada este ca si cum ai iesi cu bunica-ta la discoteca ! Scrie despre masini nu despre ce ti-a lasat bunicul prin testamant.

  11. serban ologeanu says:

    se cuvine o rectificare, pentru big2003:in loc de servodirectie a se citi servo frana.my mistake…sorry.anyway,big2003, condu intai o manta si apoi sa vorbesti:tractiune spate, diferential autoblocant(in caz ca stii cu ce se mananca), my friend :)in alta ordine de idei, la ce bate loganu manta, este of course consumul.in rest “is blowing in the wind” cum zicea un baiat intr-un cantec

  12. serban says:

    pentru big2003:ce faci tu cu loganu` tau?dai fum la mante?ha!nici nu erai nascut, copile cand manta avea servodirectie.iar faptul ca dai fum la manta, inseamna ori ca esti frustrat rau de masina pe care o conduci, ori mai ia o carte si citeste despre masini.cu Frankensteinu` tau de design la logan, poate merge de dus la piatza, duminica dimineata.

  13. Andy says:

    e super kit-ul.mi l-am pus si eu.defapt am dat comanda.peste o saptamana ma duc sa mil puna.bafta tuturor care au LOGAN

  14. kta says:

    pt toata lumea:fratilor pina acu vreo 3 ani nu atzi auzit nik de tunning si acu va dati cu jante,kituri…valve…marea majoritate nu au habar ce scriu sau iau de pe carti,reviste pertformantele masinilor ca de altfel ar fi pe la pitesti sau unde se mai fac masini,dar incet incet sa vedeti ca astia mai tineri o sa-si faca si peste 2 ani o sa stie si ficiomiu de 5 ani ce e tunning. A SI CU POZELE DE MaI SUS E BINISOR,EU AM O NOVA SI NUMA JANTELE DE GOLF 3 PE 14 IAU SCHIMBAT ASPECTU………SI PERTFORMANTELE:AM STABILITATE FRATE SI SE LIPESTE DE ASFALT.LA 130KM MERG CA ATITA POATE DA E SUFICIENT PE DRUMURILE NOASTRE…….CIND OM AVEA DRUMURI CA IN NEMTIA SE VOR MAI GINDI ASTIA SA NE FACA SI MASINI TUNNING.GATA CA MA DUC SA-MI PUN SI ELERON PE NOVA

  15. kalagura says:

    bine zis XDRAGOSX! ma refer la ultima parte. o sa mai treaca ceva timp si vom avea si noi modele calitative. sa nu uitam ca pt proiectul logan a avut prioritate pretul final al masinii deci nu se punea problema unor motoare performante si dotari de lux. si… mariane, sunt eu dispus sa te testez pe tine cu a8-ul tau. nu spun cu ce ca nu ne intrecem aici in ce avem. dar am eu o vaga banuiala ca daca ai intr-adevar un a8 te pot face si cu un cooper s stock. nu e vb doar de masina intr-o cursa. si nu vb de flat-out-uri. oricine poate sa stea cu pedala la podea! diferentele se vad altfel. o sa mai apara kit-uri optice pt logan si cred ca din ce in ce mai multi isi vor achizitiona un astfel de produs. e suficient ca ajungi sa ai un logan mai aratos. ca daca vb de tuning complex se schimba lucrurile dar si banii! nu inteleg de ce comparam dacia cu subaru… ori vb pe bune ori aberam. hai mai bine sa vb pe bune si atunci o sa ajungem la concluzia ca pt inceput lucrurile isi urmeaza cursul firesc in ceea ce priveste tuning-ul autohton. iar asta nu poate decat sa ne bucure, parerea mea…

  16. kalagura says:

    bine zis XDRAGOSX! ma refer la ultima parte. o sa mai treaca ceva timp si vom avea si noi modele calitative. sa nu uitam ca pt proiectul logan a avut prioritate pretul final al masinii deci nu se punea problema unor motoare performante si dotari de lux. si… mariane, sunt eu dispus sa te testez pe tine cu a8-ul tau. nu spun cu ce ca nu ne intrecem aici in ce avem. dar am eu o vaga banuiala ca daca ai intr-adevar un a8 te pot face si cu un cooper s stock. nu e vb doar de masina intr-o cursa. si nu vb de flat-out-uri. oricine poate sa stea cu pedala la podea! diferentele se vad altfel. o sa mai apara kit-uri optice pt logan si cred ca din ce in ce mai multi isi vor achizitiona un astfel de produs. e suficient ca ajungi sa ai un logan mai aratos. ca daca vb de tuning complex se schimba lucrurile dar si banii! nu inteleg de ce comparam dacia cu subaru… ori vb pe bune ori aberam. hai mai bine sa vb pe bune si atunci o sa ajungem la concluzia ca pt inceput lucrurile isi urmeaza cursul firesc in ceea ce priveste tuning-ul autohton. iar asta nu poate decat sa ne bucure, parerea mea…

  17. Daniel says:

    Dupa parerea mea loganu e buna pentru ce a fost facuta…eu am 1.6 si sincer sa fiu n-am avut probleme cu el.Daca e cum ziceti ca se rupe masina luati-va masini sport sa le alergati nu masini de familie…frumos kitu masinii eu il am pe cel de la AM

  18. Alex says:

    hmmmmm….. frumusica.Dar daca stam sa ne gandim cum arata modelul de baza, aceasta moificare este chiar reusita!frumos…..!

  19. XDRAGOSX says:

    Credeti ca degeaba obositi aia de nemti s-au facut de cacao cand au zis ca au rasturnat un Logan la 60kmh? Cititi si voi si vedeti cu cat le-a scazut vanzarea de masini secon-hand.De ce oare aparitia modelului Logan a deranjat asa multa lume???? Toate au un inceput, poate o sa apara un model mai bun si mai aspectuos.Nu se poate asa din prima si cu bani putini.Incercati sa fiti romani chiar daca majoritatea ascultati manele si folositi vocabularul limbi romane in varianta Guta and company.

  20. XDRAGOSX says:

    Nu inteleg de ce toti terminati care au dat 10000 de euro pe un jaf de cielo(10 mii de euro:))))) vin si se ataca pe forum?Cat de prost sa fii?Si pe terminatul ala cu a8 lui nu il inteleg cand el rupe scaunele de la metrou.Mai bine ii lasam pe chinezoi aia de la Deawoo sa ne faca masini,ca nu putem sa ne multumim cu masina asta care de altfel este mai ieftina decat janghina aia de cielo.Pt ala care a zis ca nu stiu ce i s-a stricat la ea:FRATE AM VAZUT AUDIA6 MODEL 2005 CARE NU MAI PLECA DIN INTERSECTIE SI IMI SPUI MIE CA O MASINA DE 8000 DE EURO NU TREBUIE SA MAI AIBA SI PROBLEME(DACA TE RAPORTEZI LA UN NR DE MASINI). Vedeti ce faceti cu abonamentele la RATB si dupa veniti sa vb de logan. Incercati o Octavia de 1,9 tdi cu un Logan 1,6 stas amndoua.Sa vezi bani aruncati!!!!!BRAVO PILOT, toate au un inceput,nimeni nu s-a nascut invatat.

  21. alyana says:

    draguta masina !!! cred k mi-ar sta bine la volan prin serpentine la munte , sau mai bine la o cursa mika pe DN 1 la Ciolpani

  22. Cristinel arad. says:

    Ma fratilor eu ma dau cu un logan d 1.6 inchiriat evident îi arat bokncul des am mers cu el la turatie maxima pana in a 4a la 6000 d ture avea 150km/h si se reducea nu mergea peste 6mi e limitat iam dat a 5a pana la 5mi d ture 180 n-am mai avut drum ki mai dadeam pan la 6mi blana.In curbe va sugerez sa nu va hazardati peste 100km/h dak nu vreti sa zburati d pe asfalt.Eu l-am inchiriat la 20 mi km acum am 40 d mi se aud cva troncaneli pe la directie da e cva firesc pt k nu reduc la nici o groapa nu e al meu si nu degeaba dau 40eur pe zi chiria. In rest merge binisor la design se mai putea lucra e beton pt românul sarak.Hai pa!

  23. Cristinel arad. says:

    Ma fratilor eu ma dau cu un logan d 1.6 inchiriat evident îi arat bokncul des am mers cu el la turatie maxima pana in a 4a la 6000 d ture avea 150km/h si se reducea nu mergea peste 6mi e limitat iam dat a 5a pana la 5mi d ture 180 n-am mai avut drum ki mai dadeam pan la 6mi blana.In curbe va sugerez sa nu va hazardati peste 100km/h dak nu vreti sa zburati d pe asfalt.Eu l-am inchiriat la 20 mi km acum am 40 d mi se aud cva troncaneli pe la directie da e cva firesc pt k nu reduc la nici o groapa nu e al meu si nu degeaba dau 40eur pe zi chiria. In rest merge binisor la design se mai putea lucra e beton pt românul sarak.Hai pa!

  24. Ada says:

    Este super tare!!!!!!!!

  25. Ada says:

    Este super tare!!!!!!!!

  26. Daedalus says:

    Ba Electro inchide gura ca pute rau frate. In primul rand esti un mare dobitoc daca tu imi scoti din motorul de 1.6, 275 de cai minim (auzi la el, minim) eu te pun in masina si te arunc cu ea cu tot in Dunare. Si de unde plm 850 Kg visezi tu la Logan ? Fa tu modificari grave la Audi-ul ala asa cum pretinzi ca ai face la Logan si daca nu ii dai foc la Logan, ii dau eu primu. Oricum la viteze mari nu compara tu A8 cu Logan, ca cel din urma o sa zboare de pe sosea, orice i-ai face tu. Plus de asta la ce aerodinamica are daca treci de 230 cu ea esti tatic. Dar s-o vedem si p-asta si mai vorbim.

  27. derek says:

    Mariane tata / trezestete la realitate cu tot cu A8-ul tau… ne plictisesti sa sti / fitze din astea le fumez de multzi ani tinere… ! hai pa !

  28. derek says:

    E FAINA !!! insa FOR THE MOMENT ! Vor da faliment curand…

  29. Electro says:

    si inca o chestie daca erai baiat destept spuneai ca aveai si tu A8 ci 6 litri motoru si 450 Cp ca asta are vreo 120Cp in plus si oricum fraiere nu cred ca ai bani tu si nici neamu tau la un loc de masina asta ca costa 120.000 euro + costuri vamale si altele iesi usor lraiere pe la 200.000 de euro.Cine naibi esti becaly ca sa ai atatia bani asa ca lastae ca esti prost

  30. Electro says:

    Pt agariciu ala cu A8 lui se crede un zeu al soselelor cu masina ala doar pt ca are 4.2 litri si 335 Cp,doamne da prost esti ,asa ca fapt divers masina aia cantareste 1800 kg si are raportul KGCP de 5.373 (adika 1 Cp tre sa traga 5.373 Kg dupa el in mers)pe cand Loganul de 1.6 cu un turbo frumusel(clasa T3,ca sa nu zic T4 ca porma era vai de Audiu ala),o evacuare sport ,un chip tuning ,scaune ultra usoare ,jenti din aliaj usor si chesti dinastea o scoti la minim 275 Cp si vreo 850 Kg Loganu, si porma etee loganuuu face Audi ala si il face pt ca are raportul de 3.09(adika 1 Cp tre sa traga 3 Kg dupa el in mers fata de audiu lu ala 5.373 KG).Asa ca cred ca toata lumea a inteles tot ce am spus.Un sfat pt agariciu ala Cu Audi A8 ,dute de te impusca ca esti prost rau da tot si nici da cum un rege pe sosea

  31. Mauritzio says:

    Am uitat sa precizez ca jantele Elia ar trebui sa fie cele de pe primul Logan de la Elia, cele spitzate…

  32. Mauritzio says:

    Aaaaa, era sa uit. Pentru Marian (ala cu A8), du-te da-ti foc. Ceea ce ai facut tu e ceva in genul bacului aluia: “Blonda, ochi albastri, 90-60-90, 1.85 inaltime, 50 de kilograme, vand camion/ sau alta varianta: nu vreau nimik, doar ma laud.” Asa ca du-te tu la plimbare cu A8-ul ala a tau si nu mai sta tu pe forumuri de Logan daca chiar ai A8 si bani de combustibil… Da? hai, valea!!! Ca te mananc cu tot cu jaful tau de masina…

  33. Mauritzio says:

    Nu va mai certati pe forumul acesta. Nu are rost, e un forum al parerilor despre acest kit tunning pentru Logan. Eu cred ca nu se potriveste deloc, in primul rand, jantele care sunt pe masina prezentata sunt de rahat, nu merg deloc cu masina, dar si cu spoilerele si pragurile? Nuuu… Deloc. In primul rand ar trebui un model mult mai mare (de 19″ ar fi perfect), si apoi, alt model (cele de la Elia ar fi perfecte, sau un model Oz Racing pentru WRC, albe, ar fi mers). Alta problema, la “spatele umflat” pe care il are Loganul nu i se prea potriveste spoilerul asa mare, sau macar niste gauri mari cu plasa metalica, cromata (pentru jantele Elia) si neagra (pentru jante Oz WRC). Oricum, si eu zic, toata stima pentru cei de la Pilot, insa sa isi caute alta masina sa se promoveze.

  34. raptor says:

    lithim si apropo daca nu-ti convine ia-ti frate mobra80 pe bune …dar cand va aud cu texte dastea ca nu e buna ca nu stiu ce mama drac are ….ba nene nu va convine nu va luati …..luati-va sh din germanika ….

  35. raptor says:

    lithium: pai bai pitigoiule…daca mergi ca cizma cum mama draqu mah sa nu se farame …presupun ca niciodata nu te-ai urcat intr-un logan sa mergi cu el
    si vb aiureli pe aici ….ca si ala cu audi A8 …ba fratilor lasati-o mai subtire ca macana …majoritatea nici nu aveti permise de conducere

  36. lithium says:

    …rectific bieleta fata dreapta….

  37. lithium says:

    fratilor sunt in posesia unui logan 1.4 mpi am cu el 11000km.doua mari probleme mari si late am avut cu el.1)la 5000km eram in iasi iar la un simplu viraj la dreapta am auzit sub masina o bubuitura ca m am kkat pe mine…am mers mai departe iar la cea mai mica gropicica troznea..metal pe metal…m am dus la service(doar am garantie) ca sa imi spuna aia ca mi au inlocuit bieleta fata stanga (slava domnului ca nu aveam 120 la ora)…2)la 10000km incepe iar trancaneala tot pe roata dreapta fata nervos ma indrapt catre service suceava, il iau pe mistretz in masina..mdaaaa eee pivotul…mi l schimba….nu mai spun ca am prieteni care au schimbat casete de directie…punte spate …curele…etc…NU sunt multumit din pct de vedere al calitatii DELOC…ca masina imi place chiar daca e mai lenta …stau si ma gandesc acum cu oroare oare care va fi urmatoarea problema !? ca sa inchei…vitezomanii care vor sa manance asfaltul nu isi iau DACIA LOGAN … si pozele prezentate de pilot sunt najpa..bafta pe sosele

  38. snake says:

    multi incearca sa faca din dacia asta ceva super tare da` tot o dau in bara!tunning nu inseamna numai praguri eleron si o culoare sa-ti sara inochi!la suspensie sa bage bani,la motor,evacuare frane si altele!ca la noi sunt putini care si-o pot permite mai nervoasa!si de aia isi fac ei damblaua cu imaginatia lor!poate n-ar fi rau sa organizeze astia d la arges un concurs si sa trimita cine se pricepe schite!da` sa le ia in seama,nu sa faca tot cum iy taie capu`.bafta Golan-ule

  39. Estoril says:

    Si eu am un Logan 1,4 MPI Preference de circa 1 an. 15 000 Km rulati si pana acum nu am avut probleme cu masina
    Eu sunt multumit de ea. Adevarul este ca la un asemenea pret si tinand cont ca este o masina noua nu poti avea pretentii la performante remarcabile.
    Atinge cu usurinta 145 -150 km/h.
    Este parerea unui Inginer de Material Rulant( parearea mea ). Imi puteti trimite poze…..

  40. Chinezu says:

    inca nu e ceva reusit spoilarul spate e prea simplu pentru o masina sport, la fel si pragurile laterale, ar mai trebui un eleron micut, cu bun gust, stopuri clare, oglinzile ar trebui shimbate , mai trebuie retusat. !!!!

  41. iliuka says:

    Natiune astia vor sa ne pacaleasca,tot Dacie ramane.

  42. alexis says:

    am si eu o parere. uitati va la pozele 4 si 5.cum arata (cea cu nr. de arges). de la tablita cu numar in sus ,parca seamana cu vechea dacie.nu i de ajuns

  43. all-x says:

    am citit de sus in jos si …devine mai interesant spre sfarsit…e un forum pur romanesc…plin de cuvinte dulci…eu personal am bicicleta…nu e tunata da e portocalie.Kitul asta de logan poate usor sa fie subiect de dezbateri la teo…ca inversunare este

  44. andy says:

    arata binisor, dar se putea si mai bine. O suspensie mai joasa ar fi rezolvat si problema spatelui prea mare deoarece dimensiunile barii de protectie ar fi fost mai mici! La fel si inaltimea masinii ar fi fost una mai mult decat acceptabila, la fel si cu niste jante spitate ceva gen ELIA ar fi aratat mai k-umea. eu cred k designul partii frontale ar trebuii schimbat pt k nu se prea potriveste cu designul masinii, cu niste aerisiri mai mari si mai in tema cu masina ar arata…mai misto (asa chiar k arata cam k o berlina cu bari de cielo). oricum arata acceptabil insa mai e mult de lucrat! totusi pt un tuning mai ieftin eu zic k merita!!!

  45. kukuknock says:

    fraiere cu a 8… ne s..i p..a ca eu am a 10 adica o iei de 10 ori (si dc aveai tu banii de un a8 nu stateai amaratule pe un forum al loganului)

  46. Alin says:

    e dragut. is curios ce are sub capota ca dak e motoru de serie tot degeaba. Arata bine da…….. parca ii liseste ceva

  47. pulea says:

    uite ala, Audi a8 pula mea, mai dute ma dreaq de rahat cu Audiul tau! Scavule!

  48. dudu VL3 says:

    salut, sunt din dragasani valcea. ma luati cu faptul ca nu-i bine sa bagi bani in dacie ca nu sunt bune spoilerele ca nu directioneaza aerul ca pula mea. Pai si daca arata bine ce conteaza asa mult? Vreti masina de raliu? pai luati-va in pula mea Impretza…. asa ca in pula mea din nou vorbitzi de masini si nu aveti dupa ce bea apa? bravo tuturor care realizeaza kituri auto, bravo again. best regards!

  49. sebi says:

    pt. uni oameni sunt bune decat tot feleu de daci ale romanilor care mai de care,arata bine.

  50. marian says:

    Poti sa modifici tu Loganu tau cat vrei…… k sigur nu ma faci… am Audi A8 de 4.2 litri cu 340 limitat in bord hai s veedem care e mai tare???unde ne intalnim anonimul????sa facem intrecere……te tine???

  51. anonimul says:

    salut pe totzi cei care si-au spus opiniile despre proiectul celor de la PILOT!!!parerea mea este ca proiectul acesta este unul acceptabil cu toate ca daca ne uitam mai bine la spoilerul fata ne cam ducem cu gandul la un daewoo cielo putzin modificat…dar sa lasam asemanarile!nu imi place inaltzimea lui!tata are shi ma simt destul de bine in LOGAN dar nu imi place!e prea inalt!astept sa imi cumpar un permis de conducere shi sa vedetzi atunci ce inseamna un LOGAN modifikt!NE VDM PE STRAZI!i`m sorry dacia…you sucks!!!:(((

  52. Sir Nenea says:

    mult mai bine arata logan wrc si este mai mult pe placul meu acest gen de tuning decat cel de fata

  53. Sir Nenea says:

    eu zic ca proiectul AM e net superior acestuia pt ca daca va uitati mai bine nici macar nu se prea potriveste nu e fixat cum trebuie si mai multe si cel mai bine baietii de la pilot mai bine se lasa pagubasi

  54. floryn says:

    ce aveti ma cu masina asta??este ca orice altfel de masina si este noua

  55. mrs says:

    draga krisztian
    e normal ca nu putem compara masina ta cu a mea, dar la un raliu iti spun sincer ca nu ai sanse; nu stiu ce motor ai pe ea dar daca ai pana in 1.6 sau dti esti varza!!!

  56. dooku says:

    Inca nu am auzit nici o shoapta din directia uzinei mama. Se pare ca deocamdata au lasat-o mai moale cu aparitia Loganului cu motor de 1.6 16v, pentru ca sunt prea ocupati cu testele la versiunea break ce se va lansa cam pe la mijlocul lui 2006.
    Totusi, nu cred ca vor face nici o schimbare importanta fata de echiparea actuala. Sincer, as fi vazut binevenite discuri de frana pline pe spate, si unele ventilate pe fata. Astfel, vara cu masina ceva mai incarcata – sa zicem ca pleci cu familionul in vacanta – efectul de fading al franelor va fi sensibil diminuat.
    Sper doar ca, macar la Logan II, Logan facelift, sau cum se va mai numi peste vreo cinci ani (cand este preconizata intinerirea actualului model), sa se gandeasca cineva de la Dacia si la cele cateva modificari dorite de multi, fie posesori, fie simpli fani ai Loganului.
    Masina este extraordinar de versatila si merita mult mai multa implicare din partea conducerii Dacia decat am vazut ca se manifesta pana acum.

  57. sergiu says:

    good point dooku
    ce se aude cu tuningul la frine , motor si suspensie? de la uzina evident

  58. dooku says:

    Cred ca, dincolo de formele rotunjite si destul de armonioase ale noului kit de la Pilot, rezultatul nu poate fi decat un exercitiu de stil. Deoarece nu vad ca cel ce a proiectat bara fata sa fi luat in calcul dirijarea unui flux de aer spre discurile fata pentru a imbunatati racirea acestora, sau ghidarea restului de aer pe sub masina in scopul de a obtine efectul de “lipire” a masinii de sosea la o anumita viteza. La bara spate era mai bine venit un difuzor de aer, (daca vreti in genul Nascar – sa zicem). Si iar nu s-a gandit nimeni la coborarea REALA a masinii cu aprox. 5 cm, adica un set de amortizoare si arcuri sport, plus o bara de rigidizare intre capetele amortizoarelor.
    Masina este si asa mult prea inalta, daca ii mai punem niste praguri groase si bare fata-spate masive va tinde sa arate ca o cetate pe roti.
    Si mai cred ca nu orice incercare de “tuning” este sortita succesului. Scopul modificarilor aduse unei masini de serie este de a-i spori performantele: un Cx mai bun, o distanta de franare mai scurta, o priza mai buna cu asfaltul, etc.
    La noi nu se prea vede nici un interes pentru performante, doar pentru un succes comercial imediat.
    Spunand acestea nu vreau in nici un caz sa spun ca munca celor de la Pilot este dubioasa, ci doar ca nu s-au gandit suficient de profesional la ceea ce urmeaza sa realizeze.
    Sper sincer ca nu am suparat pe nimeni cu cele de mai sus. Loganul mi se pare un proiect reusit. Din punct de vedere economic, este masina perfecta pentru Romania. Si spun asta in cunostinta de cauza, am condus Loganul, si doresc sa-mi cumpar unul, chiar daca in prezent am un VW Vento TDI mai batranel.
    Astept sa apara varianta cu motor cu 16 supape si atunci voi face pasul.
    Toate cele bune.

  59. cosmin says:

    pana la urma ca sa tunezi o dacie calumea tre sa pui flexu pe ea. urmeaza si varianta mai exotica pana la SIAB, dar pana atunci cine vrea sa simta performantele loganului tunat e asteptat la Pit.

  60. mike says:

    Deck, Cocorico..daca nea Nelu ar putea sa faca tuning in garaj..atunci cu sigurantza ca cei de la Pilot ar tuna avioane de vanatoare.Cat despre cei de la Pilot.am intrat in contact cu ei si pot spune ca sunt profesionisti cu adevarat..asta intr-o tara in e greu sa razbesti cu proiecte de genu asta pt k e la moda carpeala inca.Tare-s curios cum v-ati tunat voi masinile baieti.

  61. krisztian says:

    marius_n81
    Nu cred ca ai vrea sa vi al un raliu cu mine.
    1.Am o Astra H din 2004
    2.Loganu e Dacie….si e un kkt pe roti_mai incearca si altceva
    Normal ca daca treci de la Oltcit sau Dacie veche ti se pare extraordianr Logan-u.

  62. mrs says:

    krisztian
    momentan are 98 de cai..
    in curand sar de suta si apoi se opreste pe la 130 hp
    taty tu ce masina ai?
    te invit la un raliu (depinde ce masina ai… totusi :D)

  63. mrs says:

    log-out-ul de jos, da` ala albastru e al meu… dap… 😀
    si inca nu e gata, mai dureaza, oricum opel astra!!! pa si pusy!!! si altele din categoria ta! ha ha

  64. mrs says:

    log-out-ul de jos, da` ala albastru e al meu… dap… 😀
    si inca nu e gata, mai dureaza, oricum opel astra!!! pa si pusy!!! si altele din categoria ta! ha ha

  65. Gabi says:

    are dreptate liviu trebuia un V stil audi si legat de roti modelul de janta ales e oribil :)spoilerul spate arata super dar pe alta masina 🙂

  66. BIG2003 says:

    Sa nu exageram cu MANTE si alte masini de KKo. Am Logan si dau fum EURO3 la Mante cand vor ele .

  67. krisztian says:

    tot Dacie e…degeaba tot tunati (si fulgerati)
    exteriorul…..unde sunt performantele.Nu cred ca e misto
    ca masina arata relativ bine si pe strada ma depaseste o Manta de 20 de ani….tuningul se leaga mai mult de performante…..asta e numai BRICOLAJ

  68. krisztian says:

    tot Dacie e…degeaba tot tunati (si fulgerati)
    exteriorul…..unde sunt performantele.Nu cred ca e misto
    ca masina arata relativ bine si pe strada ma depaseste o Manta de 20 de ani….tuningul se leaga mai mult de performante…..asta e numai BRICOLAJ

  69. razvan says:

    si cu 10 spoilere..in plus sau in minus, tot a dacie “tunata” in garajul din spatele blocului arata…mult noroc in continuare.

  70. andinho says:

    Arata ok.ar mai fi fost bine un spoiler pe spate in stil mitsu lancer evo si jante albe (pentru kitul alb – rosu). si era ok daca providerii de jante, amortizoare etc sa fie si ei mentionatzi pe montante ca in nfs underground.

  71. andinho says:

    Arata ok.ar mai fi fost bine un spoiler pe spate in stil mitsu lancer evo si jante albe (pentru kitul alb – rosu). si era ok daca providerii de jante, amortizoare etc sa fie si ei mentionatzi pe montante ca in nfs underground.

  72. cocorico says:

    Arata cumplit. Parca e o Dacia 1300 cu bara de Cielo, cum se vad pe toate strazile. Iar fundul urias al Loganului exact de un spoiler care sa-l ingroase mai tare avea nevoie. Next!

  73. Deck says:

    Parerea mea? arata dezlanat. Uitati-va la poza laterala in mod special. Daca stiti sa faceti deosebirea intre un “tuning” facut in garajul lui nea Nicu si un tuning de fabrica, o sa fiti de acord cu mine.

  74. Liviu (alt liviu) says:

    parerea mea ca arata frumos fata.

  75. Liviu says:

    Si poate sa-l scoata putn mai in fata sa o mai “lungeasca” (masina that is)

  76. LIviu says:

    Nu-mi place arata ca un cielo. Trebuia sa faca mai mare V-ul ala “zambitor” – sa mearga gen audi—dar sa fie un v suparat si pronuntat.

  77. razna says:

    arata bine ;], poate mai bine decat cea facuta de cei de la AM ;]

Leave a Reply to Sir Nenea Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.