Turatii

Automobile Bavaria s-a mutat in noul sediu din Baneasa

Automobile Bavaria, importatorul general al automobilelor BMW, MINI, Rolls Royce si MAN va inaugura pe data de 7-8 octombrie 2006 noul sediu din Baneasa. Evenimentul va fi dedicat tuturor celor care sunt dornici sa viziteze noul Centru BMW.

Evenimentul se adreseaza atat clientilor BMW si familiilor acestora, cat si iubitorilor marcii BMW. Cine doreste sa aiba parte de un weekend cu multa adrenalina si plin de surprize este asteptat la noul Centru BMW din Baneasa. Pentru clientii pasionati am pregatit un drive test cu BMW 330xi si BMW 330xd pe Aeroportul Baneasa si demonstratii xDrive cu BMW X3 si BMW X5. Persoanele dornice sa afle cat mai multe informatii despre noile inovatii BMW ii asteptam la BMW Innovation Center. Cand vine vorba de adrenalina si 300 de km la ora avem pregatit un Simulator de Formula 1 – BMW Sauber.

In acest cadru trebuie sa includem si copiii care vor avea programe special organizate pentru ei (curse cu masinute radio-ghidate, intreceri cu biciclete BMW, picturi pe fata si tombole)in Kid’s corner. Toti cei care ne vor trece pragul vor putea gusta traditionala mancare si bautura bavareza. Va asteptam la deschidere, pe 7 – 8 octombrie cu multe alte surprize.

Noul Centru BMW reprezinta nu numai cartea de vizita a firmei noastre, ci si unul din cele mai reprezentative showroom-uri BMW din Europa. Cea mai importanta investitie din 2006 pentru Automobile Bavaria este Centrul BMW din Baneasa care totalizeaza peste 10 milioane de euro.

Noul sediu are o suprafata de 12.500 de metri patrati. Suprafata construita este de aproximativ 10.000 metri patrati. Centrul gazduieste in afara de birouri showroom BMW, MINI, Rolls Royce, showroom de motociclete, service, depozitul central de piese de schimb si magazinul de accesorii.

Noul Centru BMW din Romania este amplasat in cartierul Baneasa pe Soseaua Bucuresti – Ploiesti. Constructia este compusa din corpul principal care impresioneaza prin constructia futurista si este compus din trei etaje si demisol. Cladirea secundara reprezinta zona de service care se remarca prin dotarile de ultima ora realizate la cele mai inalte standarde BMW.

Parterul gazduieste un showroom pentru marcile BMW, MINI si motocicletele BMW, proiectat conform cerintelor “Corporate Identity”, atat din punct de vedere al volumetriei cat si al materialelor folosite. Tot la parter, se afla spatiul de relatii cu publicul. Etajul 1 contine spatii de birouri, concepute si compartimentate in functie de diferitele departamente si un showroom BMW. De asemenea tot la etajul 1 clientii pot vizita primul showroom din Romania dedicat exclusiv marcii Rolls Royce.

Michael Schmidt, Directorul General Automobile Bavaria a declarat: “Prin acest sediu, vom reusi sa oferim clientilor nostri consultanta si sprijinul necesar la cele mai inalte standarde BMW. Automobile Bavaria s-a dezvoltat atat de mult in ultimii doi ani, incat a devenit absolut necesar sa extindem spatiul in care ne desfasuram activitatea. Mai mult, datorita strategiei noastre de a ne imbunatati permanent oferta catre clienti, construirea acestui sediu
s-a impus ca o necesitate”.

Succesul Automobile Bavaria se datoreaza gradului de acoperire la nivel national a retelei de dealeri, ajunsa in prezent la un numar de 12 locatii in toata tara. Prin aceasta extindere, Automobile Bavaria a creat pana in prezent 293 de locuri de munca, iar in acest an estimam ca numarul angajatilor va depasi 320 doar in Bucuresti. Astfel, numarul total de angajati din capitala si din teritoriu este in prezent de 456. Evolutia numarului de angajati Automobile Bavaria a cunoscut un trend ascendent in perioada 1994 – 2006. Media de varsta a acestora este de 35 de ani, ceea ce reflecta spiritul tanar al companiei.

Automobile Bavaria a reusit in cei peste 12 ani de existenta pe piata sa castige increderea si aprecierea clientilor sai. Acest lucru este reflectat si de volumul de vanzari al companiei. Pe parcursul acestei perioade, vanzarile Automobile Bavaria au crescut semnificativ. Rezultatele de exceptie inregistrate de BMW in Romania in ultimii 2 ani au plasat tara noastra pe locul 2 in Regiune, inaintea unor tari ca Israel, Croatia, Ucraina etc.

Evolutia anuala a cunoscut o crestere semnificativa, de la 11 unitati vandute in 1994, la peste 1.051 de unitati in 2004, inregistrandu-se un volum record pentru 2005 de 1.474 astfel Automobile Bavaria a devenit leader de piata pe segmentul premium. “Analizand evolutia vanzarilor de autoturisme noi din ultimii doi ani, precum si prognozele referitoare la dezvoltarea generala a pietei in 2006 consideram ca vanzarea a 1.700 de masini reprezinta un obiectiv realist pentru noi si reteaua de dealeri avand in vedere gradul de dezvoltare a infrastructurii logistice din acest moment” a declarat Georg Pfeffer, Director de vanzari Automobile Bavaria.

Automobile Bavaria si-a manifestat increderea sa in piata din tara noastra inca din 1994, de la inceputul activitatii sale in Romania, subliniata de volumul investitiilor care s-au ridicat la peste 50 de milioane de euro.

Exit mobile version