Audi A6 Avant 2,7 TDI

Audi A6 Avant este un amestec unic de design si dinamism, placere in conducere si functionalitate. Cu nenumarate inovatii, un standard inalt de confort si echipari luxoase, Audi A6 Avant are toate atuurile pentru a se lupta cu succes in batalia pentru pozitia de lider al segmentului din care face parte.

Masurand 4,93 metri lungime, 1.83 metri latime si 1,46 metri inaltime, noul Audi A6 Avant fixeaza in mod vizibil noi standade in clasa sa. Designul combina arhitectura simpla a liniilor, atat de tipica pentru Audi cu elemente de baza din tendinta progresiva de design a marcii.

Proportiile clasice ale siluetei modelelor Avant cu «umerii» laterali proeminenti, ce se intind din fata pana in partea din spate precum si linia de coupe a acoperisului sunt de acum completate de noi elemente care sporesc imaginea dinamica. Privit din fata, noul A6 Avant este usor de identificat ca facand parte din noua generatie de modele Audi datorita grilei frontale cu design trapezoidal.

Consola centrala de dimensiuni generoase, usor orientata spre sofer si care integreaza toate comenzile necesare amplasate foarte la indemana demonstreaza ca soferul se afla in centrul atentiei. Sportivitatea, simplitatea si ergonomia perfecta sunt caracteristice noului design al cockpit-ului lui A6 Avant.

Instrumentarul de bord cuprinde indicatoare rotunde pentru temperatura lichidului de racire si pentru nivelul de combustibil, amplasate langa vitezometrul si tahometrul de mari dimensiuni, fiind inconjurate de un ornament in forma de lacrima. Audi A6 Avant este echipat cu noua generatie de volane Audi. Ca o caracteristica principala, forma trapezoidala a grilei fata se regaseste stilizata in centrul volanului si include sigla cu patru inele Audi.

Suprafata de incarcare a noului A6 Avant prezinta si ea inovatii si elemente sofisticate. Un ingenios sistem de prindere a obiectelor din portbagaj si de departajare a spatiului util permite atingerea unui nivel fara precedent in materie de versatilitate si variabilitate. Un look sportiv, cu o ergonomie perfecta, caracterizeaza intreg habitaclul iar postul de conducere trebuie mentionat inca o data, datorita arhitecturii sale orientata catre sofer.

O dotare pe care nici unul dintre competitorii din clasa nu o ofera este interfata Multi-Media- botezata MMI – care include pe langa display-ul de 6,5 inch diametru, un sistem audio cu radio si CD-player. O alta dotare standard a tuturor modelelor A6 Avant este sistemul automat de aer conditionat, de lux, cu performante imbunatatite si functionare foarte silentioasa. Frana de stationare actionata electronic precum si senzorii de ploaie si de lumina sunt de asemenea oferite ca dotari standard.

Rigiditatea torsionala a modelului a fost crescuta cu 25 de procente fata de generatia precedenta. Noul Avant ofera avantaje semnificative in termenii reducerii vibratiilor caroseriei si imbunatatirii dinamicii la condus. Vibratiile reduse catre minim sunt in mod clar un indicativ al performantei excelente obtinute de inginerii lui Audi referitor la rigiditatea torsionala.

Layout-ul suspensiei dinamice este bazat pe experienta acumulata in competitii: suspensia fata cu patru brate, recunoscuta ca fiind o caracteristica tipica Audi precum si suspensia spate independenta, multi-link. Rezultatul este un comportament dinamic deosebit. Atat noul A6 Avant, cat si deja cunoscutul A6 limuzina, pot fi echipate optional cu suspensie pneumatica.

Precum A8, A6 Avant se vrea a fi cel mai sportiv model din clasa sa. Aceasta dorinta se bazeaza si pe directia asistata, care isi schimba raportul de demultiplicare in functie de viteza de rulare, sistem oferit standard, ce garanteaza pe langa o manevrabilitate sporita si o precizie excelenta in utilizare.

Sistemele de siguranta activa beneficiaza de ultima generatie a sistemului de asistare a stabilitatii ESP, care include functii de ultima ora: controlul accentuat al tendintei de subvirare, al functiei franarii de urgenta precum si un program care permite vegherea asupra stabilitatii rulotei.

Cea mai buna dovada a eficientei sistemelor de securitate ale lui A6 Avant este rezultatul obtinut de limuzina A6 la testele de impact Euro NCAP, unde a primit calificativul maxim de cinci stele. In cazul unui impact, pasagerii vor fi protejati de structura robusta a caroseriei care include zone deformabile predefinite si o celula de siguranta a habitaclului foarte stabila. Airbagurile frontale se deschid in doua etape, in functie de severitatea accidentului. |n plus, scaunele fata sunt echipate in standard cu tetiere active pentru a proteja ocupantii in cazul unui impact din spate.

Motorul este senzational, practic primul motor de care nu am fost sigur daca e pe benzina sau diesel. Nici la pornire, nici in mers nu iti dai seama ca e diesel… Urca in ture mai rapid decat majoritatea motoarelor pe benzina, incat schimbi vitezele ca in F1. Pe Bucuresti-Pitesti am atin 230 km/h fara nici un efort, in conditii ideale de confort si stabilitate.

Fara indoiala este printre cele mai „tari“ motoare diesel, dar, inginerii de la Audi au si variante mai „suparate“. Consumul s-a mentinut civilizat, fata de ritmul pe care l-am impus masinii, cu o medie de 9,9l. Cred ca ramane cea mai buna oferta in gama A6, cu performante excelente, agrement in conducere si un pret cat de cat „civilizat“.

Caroserie
+ Calitate foarte buna a realizarii si asamblarii
– Semnalizatoare clasice, neintegrate in oglinzile retrovizoare

Habitaclu
+ Ergonomie buna a comenzilor, nivel inalt de dotare cu echipamente de ultima ora
– –

Confort
+ Confort exceptional la rulare, in conditii de drum civilizate, chiar la viteza mare
– Comportament rigid la contactul cu denivelarile mici, datorat suspensiei sport

Motor/Transmisie
+ Excelent ansamblul motor/transmisie. Compromis intre performante si consum redus
– –

Tinuta de drum
+ Comportament ireprosabil la viteze mari, inclusiv pe virajele abordate rapid
– Garda la sol redusa favorizeaza lovirea pragurilor

Siguranta
+ Pachet complet de siguranta, sistem Isofix, 5 stele Euro NCAP
– –

 Audi A6 Avant 2,7l TDI 
 Motor2,7l TDI 
 Tip6 cilindri in V, diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)2698 
 Putere maxima (CP/rpm)180/3300-4250 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)340/1400-3300 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4933/1855/1463 
 Masa proprie (kg)1695 
 Portbagaj (l)565 – 1660 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)8,3 
 Viteza maxima (km/h)225 
 Consum mediu declarat (l/100 km)7,1 
 Consum mediu in test (l/100 km)9,9 
    
 Preturi  
 Pret CIPde la 35 651 euro 
 Pret DDPde la 45154 euro 
    
 Dealer 

22 Responses

  1. catalin says:

    Daca inca nu vati hotarat -luativa Mercedes —-la el gasesti ce vrei

  2. Florin says:

    Posesor A6 2,7 TDI MT6 Avant , fost posesor E60 525d Steptronic.
    Audi
    Plusuri(+)- mai elegant,sistem audio MMI,consum mai mic,spatii de depozitare mai multe,mai fiabila,franare foarte buna,costuri de intretinere mai mici.Minusuri (-) sistemul de iluminare(xenon cu iluminare destul de slaba),tractiunea fata,destul de grea(1.939kg).
    BMW
    Plusuri(+) tractiunea spate,repartitia greutati pe punti,mai usoara (1.670 kg),idrive-ul mai util.
    Minusuri(-) consum mare,fiabilitate mai scazuta fata de Audi,putine spatii de depozitare-suportul de pahare in fata este o dotare optionala,consola centrala destul de “seaca”.
    Cam asta ar fi parerea mea personala, BMW-ul l-am avut de 1 an iar Audi il am in prezent de 6 luni.
    Ca concluzie generala as alege oricand Audi.BMW-ul este vazut mai bine ca imagine de brand.

  3. alex audi says:

    salut am condus si bmw 525d si audi a6 2.7 tdi berlina amandoua imi plac dar audi mise pare mai spatioasa si sta mult mai bine pe viraje din cauza tractiunii fata,daca am avea numai autostrazi in romania as lua bmw dar nu avem ,avem multe sosele cu drumuri cu multe curbe viraje etc,

  4. Labagiu` Fericit says:

    2.7 TDI – 180 CP
    si BMW 320d, la 2.0D are 177 … las-on plm … macar de bagati la test 3.0 TDI…

  5. vali says:

    Baieti, ca posesor de a6 tunat. Bmw 520 are mai mult nerv la doar 136CP.la interior mercedes bate la fund orice bmw sau audi.daca vrei nerv in bmw il gasesti din plin, daca vrei lux ia-ti mercedes. audi INCA mai are de mers sa prinda din spate bmw la tinuta de drum si mercedes la eleganta din interior. repet am a6 dar am condus si serie 5 bmw si e 220 merc

  6. kpoos says:

    Nici odata nu o sa se poata compara audi cu BMW dintr-un siplu motiv…masinile marca audi nu au CUTIE DE VITEZE, le mai trebuie mult timp sa poata sa ajung la performantele cutiei de viteze de la BMW! Si un exemplu pt asta e comparatia dintre 530d(218hp) si audi A6(231hp), motorul are cai mai multi dar pana ajung la roata este un drum destul de lung si sunt unii care se “pierd de herghelie”(cautati date tehnice si o sa va lamuriti). Comparatie de mai sus este inutila si ma face sa afirm ca in cazul asta audi o sa se compare cu BMM si cand incep sa faca motoare adica aici se compara un motor cu 6 cilindrii in linie cu un motor V6 si de capacitate mai mare doar ca la performate e mai bun cel de la BMW incepand de la consumul de carburant si pana la numarul de caii putere!!! In ceea ce priveste consola de bord este mai “frumoasa” la audi (pt ca are multe butoane si butonase) iar la BMW este mai simplificat pt ca “iDrive”….in cea ce priveste varfurile de gama de la BMW nu se pot compara cu cele de la audi pt ca masinile alea care poarta nume cu “S”,”R” sau “RS” au motoare care nu sunt facute de ei, sunt de lamborghini!!! Va salut cu respec si nu uitati “Only MPower”

  7. passat says:

    Bai al3x Mercedes este considerata de catre nemti REGINA masinilor in GERMANIA iar BMW este pe locul 2

  8. Al3x says:

    Mai, gusturile nu se discuta, dar asha e … bmw are cele mai fiabile masini nemtzeshti… pai a aratat pe discovery shi am cautat putzin pe net unde am aflat k , de fapt, bmw are robotica kawasaki una din cele mai bune la ora actuala (si cum nimeni nu se pune cu robotik japoneza)…exista o explicatzie. Eu nu sunt fan made in germany dar in cazul asta trebuie sa recuinosc faptul k bmw are nishte ashi in maneca (ex:de ce bmw a reintrat anu asta cu motorete la le mans…shi multe altele). BFT!

  9. raul says:

    Tu ce ai baut mah? In primu rand nu stii nimik drespe istoria audi. In 1932 s-a format auto union (dkw+wanderer+horsch + audi), care apoi a preluat numele audi.Motocicletele nazistilor treceau prin mlastini ? Pe asta nu am mai auzit-o , dar afla si tu ca audi a produs 3 tipuri de masini pt armata germana intimpul razboiului. orice masina pe camp avea motor produs de audi. de cate ori a castigat BMW cursa de la Le MAns de 24 ore???? Hai sa te vad la asta. In 2006 audi a castigat detasat cu primul motor diesel , in ALMS(nici nu stii de la ce vine) este neinvins de la Sebring.Din 2000 pana in 2005 audi a castigat 4 titluri la LE MANS.A si nici p-asta nu o stii, da lamborghini este cumparat de audi,!! Si eu tot te salut , nush dupa ce imni pun mintea cu oamenii prosti, chiar nu stiu , cititi si voi o carte , nu vb numa cu BMW ca vai ce buna ii masina , ati vazut si voi ca arata bine , si noah va place si voua , nu stii ce inseamna calitatea.

  10. Vio says:

    domnii mei, pe când audi se zbãtea în faliment ºi nu avea somn pentru cã fiscul de atunci, de prin anii 1930, bãtea la porþile de placaj ale firmei ºi de care oricum n-a scãpat decât prin fuziunea a 4 firme(atenþie:4 firme) BMW-ul bãtea recorduri de înãlþime ºi anduranþã cu motoarele lor super care funcþionau pe avioane.Când motocicletele BMW ale naziºtilor treceau prin mlaºtinile de un metru firma voastrã, Audi, era inexistentã. Inima BMW-urilor, motoarele, sunt imbatabile.Sunt ca niºte ceasuri elveþiene…A propos, de ce a trebuit dragii mei sã fie cumpãratã de VW celebra firmã Audi, din pragul falimentului, prin anii 80? Îmi puteþi spune? Singura firmã de familie BMW rezistã de 100 de ani fãrã fuziuni ºi falimente.Ba nu, a cumpãrat Rolls Royce, pardon!Voi chiar nu sunteþi normali? Eu tot vã salut…

  11. mihaiilea says:

    nu e o jignire,dar in primu rand atata vreau sa sti ca singura firma de masini cu profit din germania este bmw nu audi sau grupu vw!intelegi!asta dovedeste calitatea!plus ca bmw seria 5 ii cel mai echilibrat bmw din istorie are distributia greutati egala fata spate si multe altele

  12. je says:

    mihaiilea
    dupa cum vb dovedeste k ejti un dracalete de pana in 16 ani!!vitezele is apropiate nu maam legat de viteza ci de design!!mihaiilea
    sa nu t superi sau sa o iei ca o jignire asta e parerea mea

  13. Mihai says:

    Lasa TUDOR ca esti tu desteptu vacilor.Am vorbit cu cineva si mi-a spus ca areti ca un cãcat intr`un BMW si de aceea nu iti place :).BMW e numai pt barosani care se respecta nu pt cacati ca tine.Ramai la fotbalu tau

  14. TUDOR says:

    mah.sunteti jalnici cu bmw asta. e un rahat de masina..pt fraieri si tigani analfabeti..sunt 2 nume :mercedes si audi. asta e tehnologie

  15. Mihai says:

    Mie mi se pare destul de invechit designul la bord.

  16. Mihai says:

    BMW e in top si la performante si la confort si la toate.am pus niste caracteristici la 525d (E60)

    Motor

    Cilindri / dispunere 6 in linie

    Capacitate cilindrica 2497 cmc

    Alezaj x cursa 75.1/ 84.0 mm

    Putere 177/ 4000 cp/rpm

    Cuplu 400/ 2000 Nm/rpm

  17. mihaiilea says:

    ma te tine sa vedem care e mai buna a6 2.7tdi sau bmw 525d,auzi ma o revista de specialitate a dat bmw castigator lejer,iar in cataogul auto 20006 bmw are nota 2.1 pe cand audi are 2.9

  18. je says:

    aaaaaaaa(nu au nici o legatura treningosii)da………..majoritatea au masini aduse din germania belgia si se sparg in figuri cu ele p knd audi nu prea sunt aduse k nus asa apreciate ei vor masini d fugareala

  19. je says:

    gresit d 3 miliarde de ori!!!!!!!!!!finisajele oferite de audi nici nu se compara:Doar pt motor sa alegi 525d da daca as avea bani sa intretin o asemenea masina audi as alege, e mai eleganta nu vad prin buc asa multi treningosi cum vad p bmw

  20. mihai says:

    mai bine bmw 525 de 3 milioane sau miliarde de ori!!!!

  21. je says:

    da zii masina din imagini kt costa:D

  22. Ionut says:

    Arata bine masina numa ca spatele e prea .. nu stiu … parca nu e complet si parca e prea lung

Leave a Reply to Labagiu` Fericit Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.