BMW seria 3 2,5l

„Nu e arma ca AG-ul, nici masina ca BMW-ul“, „Vrei masina? Ia-ti Mercedes… Vrei avion? Ia-ti BMW…“ sau „Masinile se impart in doua clase: BMW si restul…“, ei bine, sunt doar cateva din maximele celebre despre automobilele BMW. In mod special, un anume automobil BMW a contribuit la realizarea acestei reputatii deosebite a modelelor bavareze: BMW 325i.

Fie ca a fost modelul poreclit „ursulet“ sau „pisicuta“, fie unul din cele recente, BMW-ul 325i a impus respect atat fanilor BMW, dar si titratilor sai adversari, Audi A4 si Mercedes clasa C. Am testat ultima creatie BMW seria 3, versiunea E 90, evident echipata cu faimosul motor „6 in linie“ de 2,5l.

Respect. Acesta e primul lucru pe care il semnaleaza masina. De fapt iti impune respect inca de la prima vedere… Aerodinamica de exceptie, jante din aliaj echipate cu pneuri late, constructie solida, vopsea metalizata Black Aspphire si …sigla BMW. Comentezi?!?

In interior ergonomia este tipica BMW, adica perfecta, sau, ma rog, aproape perfecta… Soferul este rasfatat cu servodirectie si volan reglabil mecanic pe inaltime si adancime, volan imbracat in piele si dotat cu comenzi pentru sistemul audio si telefon, scaun cu reglare pe toate directiile. O cutie de viteze automata Steptronic cu 6 trepte il ajuta sa controleze caii putere. Cati cai putere? Aflam mai incolo…

Nici pasagerii nu stau mai rau, in interiorul capitonat cu piele Dakota Beige, fiind protejati cu airbag-uri frontale, laterale si pentru protectia capului, centuri de siguranta autoreglabile pentru toate locurile; in plus, sunt rasfatati cu aer conditionat (climatronic cu doua zone de reglaj), sistem audio BMW Business, cu CD player si 6 incinte acustice si ornamente interioare Titanium mat.

Apar primele impresii mai putin pozitive: nu prea ai locuri de depozitare pentru doze de bauturi si nici o sustinere laterala foarte buna a scaunelor. Ar fi putut fi folosit mai bine spatiul interior, care este destul de mare, insa mai incurca pasagerii spate la cap, daca sunt prea inalti. Nici consola centrala dintre scaune nu este prietana cu pasagerul din mijloc, de pe bancheta din spate: se cam incomodeaza reciproc. Sa fim seriosi, cui ii pasa de chestiile astea?

ABS, DSC (controlul dinamic al stabilitatii), DTC (controlul dinamic al tractiunii), CBC (controlul sistemului de franare in curbe), DBC (controlul dinamic al sistemului de franare), sunt echipamentele preocupate de siguranta pasiva a BMW-ului.

Dintre dotarile mai exotice amintim anvelopele cu posibilitate de rulare in caz de pana, computer de bord, instalatie de spalare a farurilor (cu xenon si autoadaptive), senzor de ploaie si control automat al farurilor, regulator automat de viteza cu functie de franare (tempomat), sistem sonor de avertizare la parcare PDC (un sistem foarte bun, sesiza si o pisica sau un caine daca stateau in spatele masinii).

Evident BMW 325i are alarma, inchidere centralizata cu telecomanda, oglinzi exterioare asferice actionate electric, geamuri fata si spate actionate electric, presemnalizarea la bord a inspectiilor tehnice si a necesitatii schimbarii uleiului de motor, sistem antifurt cu imobilizator electronic, faruri de ceata, suprafata vitrata din sticla termoizolanta (tenta verde), sistem Isofix pentru ambele locuri din spate si… multe altele.

Alte dotari? Un propulsor plin de premii, muschi si figuri… Da, figuri, pentru ca „modestul“ motor BMW cu 6 cilindri in linie propune amatorilor de senzatii tari o „panoplie“ de 218 CP la 6500 rpm! Adevarati! Nu prea imi amintesc exact ce am facut eu si BMW-ul pe soselele patriei, pentru ca eram prea preocupat sa ma tin de volan… Cred ca transpirasem un pic, desi nu ma sperii chiar usor! Dar afara cam ploua si cu un BMW nu poti sa mergi incet niciodata, ca se supara…

Nu am atins viteza maxima ca nu prea am avut loc si ploua cu galeata, dar pe la 230 tot l-am dus. Daca cineva isi face iluzii ca nu ar atinge 245 km BMW-ul 325i, il sfatuiesc sa se lase… La 230 km/h era in elementul lui si mai avea resurse… Iar suta am atins-o in mai putin de 7s!

Da, mai ramasese sa spun ceva despre consumul de combustibil. Cand am luat BMW-ul, media data de computerul de bord era de 15,7l la suta. L-am resetat si apoi l-am „fript“ cat ne-a permis vremea urata de afara. S-a multumit cu 13,7 la suta. Consuma evident mai putin condus direct (adica manual), decat daca era lasat pe automat.

Nu cred in consumul dat de constructor, oricat de mult il iubesc, dar sub 10 nu cred ca scade decat daca e oprit. Iar vine intrebarea fireasca: cui ii pasa? Ai 36 500 de euro CIP sa-l cumperi, platesti si benzina!

Nu are rost sa ma dau in spectacol si sa emit pareri malitioase despre tinuta de drum, frane si alte chestii de gen. O sa spun doar atat: e tare si isi bate rivalii usor, la demaraj, putere maxima, franare si mai ales la senzatii… Sunetul extraordinar si raspunsul motorului la accelerare sunt impresii care nu se povestesc ci se incearca. Daca ai cu ce, ai si ce… Un BMW 325i.

Caroserie
+ Design reusit al partii frontale, calitatea materialelor utilizate, finisare, aerodinamica
– Spatiu redus pe inaltime pentru locurile din spate, semnalizatoare clasice, neintegrate in oglinzile retrovizoare

Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor, dotari optionale de top, calitatea materialelor
– Lipsa capabilitate MP3 a sistemului audio, putine spatii de depozitare

Confort
+ Confort excelent la rulare pe orice suprafata
– Garda redusa la sol favorizeaza lovirea pragurilor

Motor/Transmisie
+ Ansamblu motor/cutie viteza exceptional
– Consum ridicat, datorat performantelor sportive ale propulsorului

Tinuta de drum
+ Comportament rutier de exceptie in aproape orice conditii
– –

Siguranta
+ Pachet de siguranta complet cu 6 airbag-uri, fixari ISOFIX, 5 stele EuroNCAP
– –

 BMW seria 3 2,5l 
 Motor2,5l 24V 
 Tip6 cilindri in linie 
 Capacitate cilindrica (cmc)2497 
 Putere maxima (CP/rpm)218/6500 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)250/2750 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4520/1820/1420 
 Masa proprie (kg)1510 
 Portbagaj (l)460 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)7,0 
 Viteza maxima (km/h)245 
 Consum mediu declarat (l/100 km)8,4 
 Consum mediu in test (l/100 km)13,7 
    
 Preturi  
 Pret CIP36 468 euro 
 Pret DDP 
    
 Dealer 

130 Responses

  1. eugen says:

    Salut nu as vrea sa va stric parerile dar cu bmw asta si mie imi plac mai ales seria 3 dar sau facut teste pe consum viteza si comfort intre mercedes audi si bmw si la toate categoriile a castigat mertzanu` asa ca mai uitatziva pe la emisiuni sa vedeti

  2. silviu says:

    Salutare,baiatul acela cu clk280 ii foarte tare,numa ca masina arata horror,am condus una si mergea ca tractorul dar fiecare ce-i place.eu mi-am luat de doua luni un bmw 320si si dupa ce am venit din germania a murit ,adica nu a mai pornit si stau de o luna juma cu ea in reprezentanta ca nu au cu ce sa desfaca motorul,cica ii un intinzator la lant dus din fabrica.foarte tare,mesterii lu peste avem si noi

  3. costin says:

    cine ma poate si pe mine am un 318d din 2006 si am ceva probleme 1se aude un zgomot cand dau drum la ac mult mai tare decat ar fi normal 2 daca merg mult in aglomeratie 1 a 2 la un momendat daca plec dupa loc trepideaza 3 pot regla ambreiaju sa intre mai usor in viteza imi intra cam greoi in viteza 1 2 ms si astept raspunsuri

  4. Raul says:

    interesati-va un pic mai bine inainte de a vb despre ceva, masina prezentata nu are i drive si sistemul profesional , acela incluzand si mp3, pt cine conteaza, pt mine personal nu ar conta mp3-ul, are magazie oricum de cd, dar vedeam zicea unu ca nu isi mai ia pt ca nu are mp3:)), normal, te rog sa nici nu iti iei, esti genul care prefera un pasat cu folii negre si cu tub de bas, nu o masina adevarata:)

  5. luca_primarul says:

    salut am intrat si eu ca si un bmw pe autostrada salut toti fanii adevarati bmw… ce? mertoilor? oferiti voi astfel de senzatii? nu.

  6. luca_primarul says:

    bmw a fabricat motoare de avion la inceput deci e un avion tare pe sosele impune respect e guru al masinilor….

  7. radulescu Marian says:

    Aveti dreptate ,BMW este super masina ,dar nu masina suprema,ce ziceti de un LEXUS IS ?,vad ca nu s-a referit nimeni la el si dintre toate masinile mentionate (alfa….) ca si adversare pt bmw ar fi cea mai de luat in calcul.

  8. Florin says:

    “mi doresc un bmw pt simplu fapt ca e mai ieftin ca second la aceeashi ani shi km decat un Mercedes” rectific ca am facut o greshala … oboseala 😛 Respect pt conducatorii de BMW si cumparatorii de Mercedes nou :))) more money in my pocket

  9. Florin says:

    Salut all BMW humzzz sportivitate shi cam atat da rupe tot e adevarat un BMW e avion shi eu tot BMW intentionez sa imi iau cu toate ca am doi ani de cand vand limuzine Mercedes-Benz… Mercedesu e peste oricum o iei pentru nishte performantze nesemnificativ de micutze la bmw in plus fatza de Mercedes optez pentru multe alte avantaje mercedes vorbind de siguranta confort si sportivitate nu in ultimul rand finisaje materiale de calitate superioara etc…. imi doresc un bmw pt simplu fapt ca e mai ieftin ca second la aceeashi ani shi km decat un bmw la aceeashi motorizare… si asta spune multe despre mercedes once again bafta all….

  10. lothar says:

    sunt masini pentru tineri care vor SENZATIE

  11. lothar says:

    am condus foarte multe masini rapide.acum am un Bmw 330i.cred ca este cea mai rapida

  12. Florin says:

    bmw sunt cele mai bune masini…motoare foarte puternice…le ador:X:X:X

  13. Dan says:

    ma scuzati ca s-a postat de 5 ori :))))

  14. Dan says:

    ce rost are sa va certati in functie de puteri si bla bla…? in fine asta depinde de constructor, oricare dintre ele poate scoate o groaza cai din ele daca e pana acolo. Nah..comparati cu Fiat Grande Punto Abarth S2000 care scoate 270 de cai din 2000ccm aspirat.deci ar trebui ca Fiat sa bata si BMW si Mercedes si toate. deci pana la urma nu are rost certurile pestru cativa cai in plus…fiindca oricare constructor poate sa-l faca cat de puternic vrea…in final depinde care reuseste sa scoata cei mai multi cai din cel mai mic consum…aici e dilema…

  15. Dan says:

    ce rost are sa va certati in functie de puteri si bla bla…? in fine asta depinde de constructor, oricare dintre ele poate scoate o groaza cai din ele daca e pana acolo. Nah..comparati cu Fiat Grande Punto Abarth S2000 care scoate 270 de cai din 2000ccm aspirat.deci ar trebui ca Fiat sa bata si BMW si Mercedes si toate. deci pana la urma nu are rost certurile pestru cativa cai in plus…fiindca oricare constructor poate sa-l faca cat de puternic vrea…in final depinde care reuseste sa scoata cei mai multi cai din cel mai mic consum…aici e dilema…

  16. Dan says:

    ce rost are sa va certati in functie de puteri si bla bla…? in fine asta depinde de constructor, oricare dintre ele poate scoate o groaza cai din ele daca e pana acolo. Nah..comparati cu Fiat Grande Punto Abarth S2000 care scoate 270 de cai din 2000ccm aspirat.deci ar trebui ca Fiat sa bata si BMW si Mercedes si toate. deci pana la urma nu are rost certurile pestru cativa cai in plus…fiindca oricare constructor poate sa-l faca cat de puternic vrea…in final depinde care reuseste sa scoata cei mai multi cai din cel mai mic consum…aici e dilema…

  17. Dan says:

    ce rost are sa va certati in functie de puteri si bla bla…? in fine asta depinde de constructor, oricare dintre ele poate scoate o groaza cai din ele daca e pana acolo. Nah..comparati cu Fiat Grande Punto Abarth S2000 care scoate 270 de cai din 2000ccm aspirat.deci ar trebui ca Fiat sa bata si BMW si Mercedes si toate. deci pana la urma nu are rost certurile pestru cativa cai in plus…fiindca oricare constructor poate sa-l faca cat de puternic vrea…in final depinde care reuseste sa scoata cei mai multi cai din cel mai mic consum…aici e dilema…

  18. Dan says:

    ce rost are sa va certati in functie de puteri si bla bla…? in fine asta depinde de constructor, oricare dintre ele poate scoate o groaza cai din ele daca e pana acolo. Nah..comparati cu Fiat Grande Punto Abarth S2000 care scoate 270 de cai din 2000ccm aspirat.deci ar trebui ca Fiat sa bata si BMW si Mercedes si toate. deci pana la urma nu are rost certurile pestru cativa cai in plus…fiindca oricare constructor poate sa-l faca cat de puternic vrea…in final depinde care reuseste sa scoata cei mai multi cai din cel mai mic consum…aici e dilema…

  19. passat says:

    Bai impresionistu` esti tare de tot, ia mai zi ceva despre astia.

  20. impresionistu` says:

    bine ca n-ati comparat 325ul cu un Saleen S7 … sau macar cu un Ford GT … sau de ce nu, cu un Ferrari Enzo? ca doar voi, in banii aia, la 35000cip, va luati avioane, F18, boeing 747, sau poate va luati un iacht ca abramovich, sau de ce nu, cu banii aia cumparati pe Chelsea … reveniti-va ologilor, STI-ul si EVO-ul intra in alta clasa, CLK-ul in alta clasa, Porsche-ul in alta clasa … sau stai, voi va luati BMX si sariti de nebuni cu el si trageti si pe inca doi pe role cu el …

  21. sefu :) says:

    am condus si bmw(seria 5) si mercedes ,si bmw-ul ma dat pe spate .

  22. VL@dy says:

    dak tot vorbiti de avioane !ai bani nu da pe bmw pe mercedes !dka ai bani k la asta se rezuma totul!poti sa ti iei :aston martin, pagani zonda ,porsche,si daka esti sef un ferrari lamborghini sau ceva exclusivist! nu? eu asa cred!?!

  23. mihai says:

    da mai Madalin pentru ca designer sef la BMW a fost ales Chris Bangle care e american nu neamt.Asta e,un american care nu prea stie ce e originalitatea si traditia

  24. MADALIN says:

    PACAT, MARE PACAT. Din prestanta vehilor BMW nu mai aduce aminte decat poate seria 7 actuala….. atat si nimk mai mult….. si cand te gandesti si cu cati bani or fi platiti nenorocitii aia de designeri? Inteleg ca treb sa fie in pas cu moda, dar asta nu inseamna ca treb sa-si bata joc de masini…. de exemplu, AUDI de ce nu are aceeasi soarta? fiindca are designeri de milioane, de-asta…. nu ca BMW… pacat de motoarele de sub capota si de performante, nimic de reprosat…. dar aspectul la majoritatea seriilor noi e groaznic…parca ar adresate doar femeilor… De apreciat doar seria 6 si 7… in rest, la vale… PACAT, MARE PACAT

  25. neckbreaker says:

    BMW nu are cel mai puternic motor din F1. Au mancat rahat cacatii aia doi de comentatori, miki mitoman alexandrescu si cu bonifaciu, si astfel plebea a pus botul la chestia asta. Au fost primii care s-au apropiat, acum vreo 3 sau 4 ani de pragul de 19.000 rotatii/minut. Atata tot. Si atunci da, ei au avut motorul cel mai puternic. S-a schimbat treaba de atunci mult de tot……..

  26. Marian says:

    PT MIHAIILEA – Gata m-ai convins! e clar ca esti fan BMW dar mai ai pana ma convingi ca bmw e cea mai tare masina de serie… ar fi mai bine sa vb pe ceea ce e, nu daca mai dai turatie, mai pui turbo, mai pui cipuri… daca mai dai turatie scazi fiabilitatea, pt ca nu scoti masina sa te tina 50 000 km. Tu trebuie sa intelegi ca o masina buna e cea care are si viteza si fiabilitate si putere; sunt deacord ca poti sa faci tunning motor pe orice masina si ca ii poti mari puterea substantial, dar noi vb de masini de serie unde bmw-ul nu se incadreaza deloc la cea mai buna pe motorul de 2 l. Sorry dar asta e adevarul. Tot respectul pentru tunarul M care a facut din clasa 3 o bomba pe roti, dar motorul de 2l e pt familisti frate…320i este o limuzina de familie, nicidecum o masina sport

  27. mihaiilea says:

    uita te pe bmw.de nu pe bmw.ro sau ti greu sa intelegi mah???sau sunte ti mai prosti amandoi,normal ca honda s2000 e mai tare ca merge in 9500rpm si bmw 320si merge in 7000rpm fa diferenta,sau ti greu sa o faci,uita te pe bmw.de seria 4 tehincal daten si discutam dupa aia,si inca ceva cel mai puternic motor f1 e a lui bmw nu e cel mai rezistent da are cel mai mare out put!deci merge ti si mai da ti la coasa o zi,mai interesativa,mai solitiva si dupa aia veniti sa discuta ti,daca va doriti imi pute ti scrie pe mail va voi da primele doua consultati legate de masini pe gratis la amandoi,dupa aia pe bani!

  28. rob says:

    Cred ca astea de la bmw nu au consultat revistele tale cand au facut siteul: http://www.bmw.ro/bmwro/ro/index_narrowband.html

  29. Marian says:

    Deci tu te contrazici singur…zici ca bmw-ul e cel mai tare de pe lume dat tot tu zic ca exista o terta pate in speta care este HONDA S2000 si are cu cam 50 cp mai mult pe aceiasi cm3…. Te incurcasi in reviste cumva?!

  30. mihaiilea says:

    si inca ceva 320si vine de la sport injection si este motoru de 2000cmc inspirat din curse unde bmw castiga tot cu seria 3 de ani buni,si are si placa de ambreaj racing si se face in editie limitata,si ma ma nu mai vorbi de mercedes care i o scazut vanzarile are probleme finanicare o stie toata lumea si ii intr un declin mare,singura firma cu profit in 2005,2006 in germania a fost bmw,inclusiv marele grup vw a avut niste minusuri,dei gura mica,bmw 535d motoru anului 2006 la fel si v10 la clasa lui la fel si 335i am primit un premiu pt un motor extraodinar,motoru 320d a primit acest premiu si seria 3 este masina anului 2006 in intreaga lume,nu comparati bmw care o fost o fabrica de motoare de avion cu subaru mare fas sa pui turbo pe o masina,nu poti compara turbo su aspirat never,singura masina care ii tare cu adevarat si are perfromante honda s2000 motor de 2000cmc in line 240cp fara turbo si subaru vostru are 265cp cu turbo rusina mai pt subaru

  31. mihaiilea says:

    iara si is dau cu parerea niste oameni care merg cu caruta,deci frate se numeste 320si are motor de 1995cmc aspirat 173cp cum vrei sa mai spun pe litere intra pe bmw.de intra pe seria 3 intra pe tehni daten si vezi si nu te contrazice cu cel mai ma mare iubitor de masini din tara asta,ca te fac la orice ora si te las cu revista in fatza si tot stiu mai multe ca tine,si pe ala lalt inteligent c32amg ii mai slab decat bmw m3 mai ales pe circuit dar si in line dreapta si daca ai dreptate si chiar l o facut era de vina soferu plus ca impreza stoc are 265cp si versiunea nou cu motor de 2500cmc wrx sti model 2006-2007 are 285cp deci pe 400 de m nu are nici o sansa daca era stock cu modificari la sistemu de admisie,evacuare,cip0 tuning,eventual niste injectoare schimbate sa mareasca randamentu motorului sa dezvolte 340cp si 440nm mai are o sansa da nici asa pentru ca tractiunea integrala il franeaza la viteze mari nu ii perimite sa atinga viteze atat de mari ca un c32amg sau m3 si dupa 140 deja pierde teren mult,audi rs4 vs m5 0-100 de abia il face m5 da dupa aia pana la 200 rs 4 ii cu mult in urma,toate masinile 4 ori 4 au niste pierderi la viteze mari,de aia masina de formula 1 nu ii 4 ori 4 si de aia dregsarele care is masini pe aceleratie nu is 4 ori 4,deci v am inchis gura si v am trimis la plimbat si sa ascultati act the fool romanesc,ca in dacie v ati nascut si in dacie ramane ti la fel de inapoia ti si primitivi,si iti zic eu ca face 300cp daca vrei iti calculez ranadamentele si iti zic si ce turbo ai nevoie,2.0r de la subaru are 160cp cu urbo modelu vechi atingea 265cp motor 2000cmc,bmw are 173cp stock cu turbo de ce nu ar putea atinge 300 exlpca mi si mie,pt ca nu iti dai seama eu iti zic ca din 335i poti scoate 800cp si nu foarte greu!motoru de 3000cmc biturbo,ca sa sti nissan skyline 2.7 v6 biturbo socate in jur de 800 pana la 1600hp+ bineinteles asta cand ii activat si sistemu de cu nitros direct port injection!!!asa ca du te la plimbare

  32. BALCANU_MB says:

    bai niki ai vazut tu liniuta intre m3 si impreza si la facut impreza?
    aratane si noua daca zici tu asta mie nu-mi prea vine sa cred aberezi tu ma baiete ai vazut printr-un fil asta creca eu iti trimit tie un filmulet daca vrei intr o IMPREZA si un C 32 AMG fratica sa vedem daca mai ai tupeu sa vb daca la facut C 32 AMG pe impreza ma cam indoiesc ca ar putea face impreza un m3.MERCEDES4EVER

  33. Rob says:

    mihaiiiiiiiilea!!! pe tine ori te-a facut mata in bmw ori il iubesti ca pe tactu. Pe langa faptul ca habar nai la motoare mai si confunzi bmw-urile intre ele; ala de 170 cp are motor de 2.2l habarnistule, iar daca prin absurd ii pui turbo nici futut nu scoate 300 cp

  34. Marian says:

    Da bmw-ul de 2 litri benzinar nu are 150 de cai?!! sau 129….slabutz!pana la evo 9 ii mai trebuie cam 3 turbine, nu una…

  35. MARIAN says:

    Bune si bmw-urile astea de ceva… se uita gagicile la fraierii care le conduc

  36. Gigi says:

    Mihaiilea esti cel mai tare, cu bmw-urile,BMW RULES. Vreau si eu un bmw sa ma dau tare la gagici

  37. mihaiilea says:

    mai omule,eu cred ca tu nu sti despre masini,deci tu compari masini turbo cu masini aspitate,evo fara turbo scoate 150-160cp cu turbo 280cp si 355nm daca nu sti bmw are 2.0si care scoate 170 fara turbo cu turbo scoate 300cp si daca vrei masini extrem perfomance honda s2000 are 2000cmc si scoate 240cp pe motor aspirat cu turbo poate ajunge la 400cp mai mult poate,deci nu compara aspirat cu turbo ca nu se compara,plus ca atea aspirate au cuplu mic daca le pui turbo au cuplu mare,la orice ora un 320si de 170cp cu turbo face evo 9 si subaru si honda s2000 de pui turbo deja ii invicibila

  38. Marian says:

    Bineinteles ca daca ai un BMW il lauzi, e o masina buna, in prezent seria 3 de la bmw da mai mult a limizina eleganta nicidecum a masina sport. Daca vrei masina sport la banii aia(poate chiar mai putin) dupa parerea mea iti iei EVO IX (2.0, 280 cp, 355 Nm), iar daca de la M3 mai iei 2 cilindri si vreo 1300 cm3 nu scoti 280 cp sub nicio forma… Asa ca lasati-o mai moale cu BMW-ul ca nu e chiar avion.

  39. coprie says:

    bmw e cel mai tare.eu am un 535i din 92.si e masina,frate

  40. mihaiilea@yahoo.com says:

    cu 330d diesel de 184 am schimbat un debitmetru de 500 euro in 100.000km,cu 330i in 60.000km am schimbat consumabile,si cu 530d nou din 2005 am 60.000 asta ii primu luat de nou si nimic nu am schimbat la el

  41. albert says:

    pt cei de mai devreme…vreau un raspuns sicer!…si nu dela aceea care doar au condus.. un bmw, ci de la aceea care detin una. De cate ori intrati in service in decurs de 1 an fata de modelele precedente?

  42. mihaiilea says:

    auzi impreza ala a tau de 265cp si 2.0 turbo putin probabil face m3 pe 200 de m are 5.5 secunde si m3 are 5.2 decii o diferenta nu vb de 2 secunde si daca il face pe 400 de m nu are nici o sansa inpreza de 265cp prinde 244cu greu m3 nelimitat 280km/h-286km/h eu il fac pe impreza pe autostrada cu bmw 530d cu cip si evacuare cu 6 viteze manual pe autostrada fac impreza tau lejer,nu ma bag la 400 de m nici 0-100 da ma bag 80-120,100-200 si ma bag si pe deal unde nu mi vede numaru!

  43. nicky says:

    35000 cip :O:O:O:O:O:O pai la acelasi pret imi iau impreza si nare sanse bmwu s ma ia…. am vazut o liniuta dintre m3 si impreza la 150 m si impreza avea 2 sec in fatza :(si era m3)

  44. mihaiilea says:

    felicitarile mele un om care se vede ca a condus bmw si eu am avut 330d,am 530d cu cip si inca un turbo si o sa l vand si imi iau x5 nou,corect cea mai mare placere de a conduce habar nu aveti mah cu alfa si audi vostru si mercedesu ii mult sub bmw!plus ca de la 160 in sus tractiunea spate ii mult mai rapida ca tractiune 4 ori 4,asa ca lasa ti o balta,BMW NR 1!FELICITARI PETRU UN CUNOSCATOR King_XXL,

  45. King_XXL says:

    degeaba incearca toti sa ridice in slavi Audi si Alfa Romeo… Pana sa ajunga din urma BMW-ul si Mercedesul mai este … dar BMW iti iei pt placerea de a conduce, nu pt altceva … eu care de cand am permis am sarit tot din BMW in BMW, din 3 in 5 si in X5,pot spune ca nu exista alta alternativa … aici e vorba de gust, deoarece nu oricine isi “permite“ sa conduca tractiunea spate… toti isi cumpara audi ca li frica sa iasa iarna cu tractiunea spate … fratilor, decuplati DSC-ul si datii talpa pe serpentinele de la Dedulesti … o adevarata placere a condusului… pe care cei cu audi si alfa nu au cum s-o inteleaga …

  46. mihaiilea says:

    felicitari pt masina esti baiat destept rares da pacat ca ti ai lua varianta xd pt ca e mai inceata semnificativ desi din performantele lor nu reiese!pe autostrada o sa ti treaca cu greu de 240 pe cand varianta normala cu cuite manuala 6 trepte si cu jenti pe 16 inchi ajunge la 260 si chiar trece de acea viteza!m packetu sunt jenti pe 17 sau 18 care sunt mai late si la viteza mare masina nu mai are forta sa le inpinga!da oricum beton masina sa ai noroc de ea!si totusi tractiunea spate e cea mai rapida din lume pe suprafata uscata si iti da placerea de a conduce suprema!asa o sa fie prea sigura nu o sa poti pierde aderenta nici daca vrei!

  47. rares says:

    gata l-ammmm luuuuaaaaat o minunatie de 330xd cu pachet m,optiunile exact ca in revista plun cateva dotari personale.in decembrie ajunge.o intrebare mai am ce stitzi de sistemul hi fi bose nu ala dolby sorround ala mai ieftin putin astept? pa pa

  48. rares says:

    mersi

  49. mihaiilea says:

    pt bogdan mai intai cumpara-ti masina bmw,apoi invata sa conduci,apoi invata sa fi civilizat si apoi invata sa mai citesti un pic reviste de masini ca in acest domeniu esti mai varza ca si bunica mea,eu am cam 100kg de reviste si imi iau minim 4 reviste pe luna de la varsta de 7 ani asa ca calculeaza,plus ca din reviste de masini am invatat sa citesc cand stiam de lsd,ecu,kompresor,turbo si cum functioneaza motoru de la a la z tu te jucai cu ceva in nisip!!

  50. rares says:

    m-ati omorat cu opiniile voastre.de 2 saptamani tot vreau sa imi iau masina noua.nu stiu ce sa aleg.prima data am zis alfa 159 2.4jtd,acum tind spre bmw 320 d cu pachetul m caci fara acest pachet masina vazuta din spate e nashpa.ce d-zeu sa fac?pe langa opiniile voastre m-au zapacit si preturile care cu leasing pe 3 ani au iesit identice.astept niste sfaturi nu numai legate de aceste masini ci si de altele cu pret intre 0 si 35000 cip

  51. Robert says:

    Dragii mei, mai documentati-va. IN DTM PARTICIPA DOAR MERCEDES SI AUDI. VOI POATE VA REFERITI LA WTCC! Chiar si asa, uitati-va la WTCC sa vedeti cine e pe primul loc. Va spun eu: este SEAT! Apoi, cel mai titrat constructor este Alfa Romeo in acest campionat. La naul cand vor baga noua 159 vor castiga la pas. Dar sa nu anticipam. In F1 cel mai puternic motor e Ferrari. Chiar insa daca ar fi BMW cel mai puternic, desi nu este, tot n-ar avea nici o scuza ca li se bulesc motoarele! Atat cu sporturile motorizate.
    mihaiilea, eu nu vorbesc de cine e mai rapid. Tu stii sa citesti? Cand am dat exemplul Lexus m-am referit la fiabilitate! Cand m-am referit la Audi cu tractiunea integrala m-am referit ca e mai sigura, nicidecum mai rapida. Chiar nu poti sa intelegi? Ce IQ ai?

  52. bogdan says:

    da ma, stiu de SI, chiar eu am amintit cu cateva commenturi mai sus de masina asta care e si in DTM…….da ce sa-i fac, am uitat de Si.

    mihailea tu esti cam prost asa din cate vad eu.
    prea vb urat si te iei de toti ma papagalule

  53. mihaiilea says:

    ma o scos pe motor turbo,daca pui pe bmw 320si de 170 cp turbo o sa aiba in jur de 310cp si nu comparam bine ca nu comparati un bmw de 2.0si aspirat cu un subaru impreza modificat cu biturbo sau 3 turbine!da o dracu daca nu stiti care e diferenta dintre turbo si aspirat nu mai intrati pe situ acesta plus ca robert asta vb prosti,ma masina anului 2006 in lume este bmw seria 3 baga ti in cur audi si dupa aia da ii foc la lexusu ala bine!ca sa sti ca pe viraje tractiunea spate e mai rapida decat 4 ori 4 de aia masina de formula unu e tractiune spate si ca sa sti de vreo 2 ani bmw castiga in dtm cu bmw 320si si bate alfa si alte masini si in formula 1 cel mai puternic motor e cel bmw dar nu e fiabil,bubuie tot timpu da are 60cp in plus fata de concurenta!!!!idiot esti tu!

  54. bogdan says:

    pentru Marius: alfa ca in comparatie cu subaru impreza daca bmw nu a scos inca 260cp dintr-un motor de 2 litrii, a reusit performanta asta tot neamtu……..pe audi s3 este un motor de 2.0 care dezvolta 265 de cai.

  55. bogdan says:

    daaaa, Porsche Carrera sau TARGA asta nou. Chiar am vazut comparatie intre M6 si Carrera pe TopGear, Carrera a iesit pe 1. Dar daca ne uitam la preturi asemenatoare mai avem Aston Martin Vantage, Ferrari, Maserati…si mai sunt cateva.

    Daca ii dai cuiva 150 de mii de euro ii trebuie cam o luna pana se hotaraste ce masina sa isi cumpere(nu da banii la tigan ca isi ia S Classe)

    PENTRU ROBERT: SE POATE SCOATE LIMITATORUL DE 250KM LA ORICE MODEL M. SEMNEZI UN CONTRACT PE PROPRIE RASPUNDERE CA ESTI DE ACORD SI MAI DAI CAM 300 EURO TAXA SI MANOPERA.
    CEI DE LA TOPGEAR AU DUS UN M5 DE 507 CAI CU LIMITATORUL SCOS PANA LA 312KM ORA

  56. Tudor says:

    pai mai Robert un la un M6 dak ii scoti limitatorul prinzi 320…fara vrajeala…oricum nici cu un carrera nu t faci d ras….dar e mai scumpa(la pret dak nu gresesc)….ce vreau sa zic e k ii faci fata la un porche si ink lejer;)

  57. Robert says:

    Nu te contrazic, ci doar imi dau cu parerea: Porsche Carrera. Ce spui?

    Daca nu gresesc, M6, ca si alte BMW -uri, au viteza maxima limitata la 250 kmh. Daca e asa, este singurul minus pe care-l gasesc unei masini, intr-adevar, exceptionale!

  58. Tudor says:

    Sincer nu as da nici o mashina din lume (fie ea si F45 sau Murcielago)pe un M6(mashina visurilor oricarui barbat adevarat…nu pensionar).pun punct care are a ma contrazice ii astept opinia

  59. Robert says:

    Mihaiilea, esti idiot rau de tot. Nu ma refer doar la demaraje, viteza maxima, ci ma refer si la imagine, confort, prestanta etc. Iar Audi A4 e peste BMW Seria3. Scoate-ti barna aia din ochi, boule care esti. Fraiere, nu critica nimeni BMW -ul. Ci doar lumea spune ca exista si alte alternative pe langa BMW, alternative care se ridica la nivelul bavarezilor sau chiar ii depasesc. Un Lexus spre exemplu e mult mai fiabil decat BMW, Audi, Mercedes si ce mai vrei tu. E adevarat, nu ofera aceleasi senzatii ca un BMW sau Audi, insa totul tine de alegerea fiecaruia. Si de banii pe care ii are in buzunare…. Si mai e o chestie. Uita-te si in sporturile motorizate. BMW e la baie. Si sa nu uitam ce probleme de design au avut bavarezii cu Chris Bangle.
    Audi e quattro. BMW are tractiune spate. Ce e mai sigura? Quattro, evident… Mai gandeste-te……..

  60. mihaiilea says:

    tu esti nebun mah,bolnav mintal mah,320d 8.3 0-100 si maxim 223 audi 2.0tdi 9.9 maxim 207
    audi 2.0 benzina 10.1 maxim 208
    bmw 320i 9 si maxim 220
    audi 2.0tfsi care ii turbo 7.6 235,bmw 325i7.0 245 maxim
    audi 3.2fsi 7.0 245 bmw 330i are 6.3 250
    s4 5.8 si 335i are 5.5 si 250 si nou m3 nu stiu contra rs 4 nu exista date mah!
    si daca mai iei ca o aparut audi 2.0tdi de 170 te anunt ca bmw o socs 320d de 177cp si 350nm si e si mai usor si mai echilibrat 3 decat audi si 330d bate la curu gol audi care de fapt are 225cp nu 233 si are 450 nm si bmw 500 care e enborm diferenta,audi e si quattro si si cuti de viteza mai slabe si mai grea si cx mai mic nici o sana idiotule

  61. Robert says:

    Marius, nu-ti lua Subaru daca vrei sa te compari cu BMW din punct de vedere al motoarelor. Subaru face motoare supraalimentate, BMW le face normal aspirate. Ia-ti in schimb Audi si cu siguranta bati la fund BMW -urile. Audi A4 da clasa oricarui BMW Seria 3. Sau daca vrei sa nu dai pe la service decat pentru revizii, ia-ti Lexus IS 300.

  62. mihaiillea says:

    ma tu esti prost!ii motor aspirat,idiotule,bmw face numai motoare aspirate,vrei masina sa fuga i ati bmw m3,m3 csl,m5,m6,550i si 335i si iti manca subarelu mai ales pe autostrada,sa ma suni cand subaru face motor aspirat,subaru e turbo inbecilule si nu se poate compara un bmw 535 modelu nou de 286 cp si 580nm daca pui si un cip zboara pe langa subaru si e diesel mah

  63. Marius says:

    …referitor la textu de mai sus `vrei avion ia-ti bmw` ar trebui un pic modificat `vrei avion ia-ti Subaru Impreza Sti` nicidecum bmw cand o sa scoata bmw dintr-nu motor de 2000 260cp mai povestim

  64. bogdan says:

    sa vedeti ce fuge 320 SI.
    nu l-am condus, dar am auzit 🙂
    cica e editie limitata

  65. mihai tgv says:

    bai mihai mai uita-te si u frate pe la emisiunile auto dc te intereseaza subiectu asta..dc nu lasa-ne frate ca aici e cu pasiune cu alea cu sentimente 😛

  66. Mihai says:

    nu am auzit ca BMW sa faca recall din cauza sistemului de franare.Si nu in ultimul rand bmw nu a avut probleme cu softul.Cand ai sa dovedesti tu, ca BMW a facut recall din cauza sistemului de franare si are probleme cu softul atunci te cred.Pe cuvant eu nu te cred.

  67. mihai tgv says:

    ba fratilor nu mai laudati frate marca asta BMW..astia si-au chemat x5-urile pt probleme la sist d franare..lasati-o dreaq d treaba..mai au probleme si cu softu dreaq..la computeru ala d bord..arata roti desumflate..poate aia de rezerva..:))

  68. sioux says:

    hai s laudam bmw`ul….e o masina buna,dar sa nu uitam k mai exista masinute jmechere…motoare de 2litri 5,5 suta si …deci daca lampiile nu ar fi fost asemanatoare k cele de la hyundai totul ar fi fost super ok.

  69. RAOUL says:

    Asta da masina isi merita toti banii !!!

  70. Robert says:

    SAAB -ul a fost o masina pe care nu prea am dorit-o; am ajuns sa fiu proprietarul ei printr-un complex de imprejurari. Imi place ca marca si mi-a placut masina, insa as fi vrut ca altcineva sa plateasca intretinerea ei. Asa ca am dat-o si am luat ceea ce mi-a placut: Citroen C4 Coupe 1.6 HDi 16V 110 CP. Nu este la fel de sportiva ca SAAB -ul, dar poti face “poezie” si cu ea.

  71. bogdan says:

    De la saab 93 turbo, la C4 coupee, pai asta e un regres mare sau cumva ai VTS de 180CP 🙂

    pentru restul: nu va mai contraziceti aiurea, motoarele pe aspiratie de la BMW sunt cele mai sport, klar.
    Pacat ca s-au prostit cu designul asta.
    O Alfa 159 facuta in uzina BMW cu motorul de 330i cred ca e ideala 🙂

  72. Mihai says:

    Nu e pentru tine pe tine nu am de ce sa te ofensez.Este vorba de TUDORel

  73. Robert says:

    “mai taci in ………… matii doamne iartama.jur ca habar nu ai ce e un BMW.Robert te rog frumos nu ma bana dar nu m-am putut abtine sa nu scot ceva urat de data asta a intrecut orice masura.E un magar si un ipocrit care ajuta oamenii sa vulcanizeze rotile la bicicleta” – e numele meu in mesajul asta sau nu? Am avut un SAAB 9-3 Turbo iar acum am un Citroen C4 Coupe. Ai inteles gresit. Imi plac masinile germane, insa ma legam de imaginea lor in Romania. Atat! Citeste mai atent ca nu am comentat calitatea lor sau alte lucruri ci doar imaginea lor in Romania! Si nu cred ca poti sa spui ca gresesc cand afirm asta.

  74. Mircea Busuioc says:

    Cred ca are bicicleta Pegas Robert :)))

  75. Mihai says:

    in primul rand nu am avut nici o treaba cu tine.Ok ?.Si acuma ce vrei sa afirmi ca eu am furat si acuma mi-am luat masina ?.Ce masina din occident crezi ca le vine bine oamenilor ?.Oltcit,Trabant,Dacia.
    In al doilea rand eu nu te`am ofensat..nu te`am facut cioara si nici idiot (dar cred ca incepi sa fii).Sa stii mai prietene ca daca tie nu iti plac masinile germane e cu totul problema ta.Ia`ti si tu masina din America si de pe alte continente daca chiar te deranjeaza.Mie mi se rupe ca tu si celalalt gogoman nu va plac BMW`urile.Daca toti noi din Romania suntem idioti si numai tu nu esti ia zi dragule ce masina ai tu de nu ai intrat in categoria de idioti care isi cumpara masini germane

  76. Robert says:

    Draga Mihai, toti idiotii cumpara masini germane in ziua de azi in Romania. In universul lor mic, ratatii si copii de bani gata, n-au auzit decat de masini germane. Prostia si fitele sunt omniprezente in Romania. Iar tu faci parte din cei idioti. Pacat, repet, de ceea ce reprezinta marcile germane. Aici in Romania imaginea lor e deformata din cauza ciorilor si a fitosilor din care categorie faci si tu parte.

  77. Mihai says:

    2 modele ha ha ha.Mai ipocritu lu mama esti varza din toate punctele de vedere.BMW produce masini din cca. anul 1929 daca chiar ai vrut sa stii.Ce mama dracu ai ma copile ca ma scoti din orice dispozitie.Mai informeazate si stai pe picioarele tale dac esti asa tampit

  78. Mihai says:

    mai taci in pizda matii doamne iartama.jur ca habar nu ai ce e un BMW.Robert te rog frumos nu ma bana dar nu m-am putut abtine sa nu scot ceva urat de data asta a intrecut orice masura.E un magar si un ipocrit care ajuta oamenii sa vulcanizeze rotile la bicicleta

  79. TUDOR says:

    ha ….ha…ha…imagine in seria 3? ce imagine sa ai? de golanas fraier care a auzit el ca bmw e masina tare…au avut vreo 2 modele si atat.s-au dus. e mercedes e audi ect. nu bmw.fiabilitate redusa…consum mare ..imagine stearsa

  80. Robert says:

    Super marca, la fel ca si Mercedes, Audi si VW. Pacat ca sunt cumparate de toate ciorile si toti obositii imbogatitit peste noapte!

  81. laur says:

    mashina asta manank asfaltul am mers si eu cu 3 bmw cu toate am ramas bagat in scaun cand s-a apasat pe pedala de acceleratie

  82. Mihai says:

    Ca performante BMW 320d e mai tare decat Audi 2.0TDi,ca si comfort nu stiu ca nu am reusit inca sa probez noul A4.BMW 320d noul model are 163CP si Audi 2.0TDi are 140

  83. geo says:

    in 36 000 imi iau audi a4 sau bmw asta!!!!!!!!!!!!!!!shtiu k nu le bag in service dekt peste vreo 6-7 ani da ….slabe sanse

  84. mihai says:

    ma eu ma in curte bmw 535 d din 2005 si stiu ce inseamna bmw,pe autostrada ma trecut de 260 cat scrie pe bord cu mult,de fapt tatal meubmw e cea mai tare masina crede ma!!!am avut si bmw 325i cu m packet sport modelul 2003 deci stiu ce masina e bmw,si nu am volovo!!!!!!

  85. Mihai says:

    Mie imi plac masinile suedeze mai ales Volvo.Am condus si eu un S40 dar parca tot un BMW mi-as lua.Cred ca spun asta ca am si eu unul din 2003 dar sunt supermultumit de el.

  86. mihai says:

    Pentru Bogdan:respect si eu Alfa 159.Alfa Romeo-cuore sportivo

  87. mihai says:

    acelasi lucru am incercat sa fac si eu Diana,am comparat bugetul nu motoarele si nici imaginea marcilor(asta pentru geo)dar vad ca sunt prost inteles.Respect pentru nemtzoaice dar trebuie sa stii ce vrei atunci cand iti iei o masina.AI IN BUZUNAR 36000EUR:ce vrei? :avion?ia-ti S60 sau passat3,2V6 sau CLK etc. Vrei nume,imagine si personalitate?Ia-ti BMW seria3 2,5i Dar voi toti astia care vb ca sa nu adormiti stiti ce vreti cand va decideti sa va luati o masina??????

  88. GEO says:

    DICUTA PARDON

  89. geo says:

    diana da marca nici nu se descurk;)VOLVO E MASINA BUNA DA……..BMW E UNA DIN CELE MAI TARI MASINI DIN LUME SI LA UN MOTOR DE 2 500 SI MASINA ARE APROAPE 1T DAK NU MA INSEL E IDEAL 218 CP NU GASESTI DECAT COUPE LA MOTORUL ASTA NU MASINA DE FAMILIE

  90. diana says:

    mihai, tu nu vezi ca eu am comparat bugetul?
    in nici un caz motoarele.
    Am zis doar ca la acei bani ai tractiune integrala 258 CP si tiptronic. Un 330 e 42.000 DDP, daca mai e si 330Xi mai punem 3.ooo si inca 2.500 cutie automata, 4 jante mai de doamne ajuta si ajungem la 50.000

  91. mihai says:

    Mai mihaiilea fii tu sigur ca stiu sa fac deosebirea intre un motor supraalimentat si unul aspirat dar parca se vorbea mai sus despre decolari:))))si am vrut sa pun in evidenta faptul ca la aproximativ acelasi pret gasesti avioane cel putin tot atat de periculoase(daca nu cumva si mai periculoase)care au altfel de motoare si alt nivel de performante.

  92. Alex says:

    Alfa 159 ? fi serios ca nu merita comparatia.BMW rulz

  93. Mihai says:

    Ionut BMW 318d e 23.900CIP.
    mihaillea te inteleg ca ai Volvo nu mai trebe sa te straduiesti

  94. ionut says:

    aveti idee kt costa acceiasi masina din imagine p disel cel mai mic propulsor va rog sami raspundeti dak stiti da masina sa fie identica numa motorul sa fie p motorina(evident cel MAI MIC)

  95. mihai says:

    ma desteptilor volvo ala are motor cu turbina,tu stii ce ii aia>>bmw ii motor aspirat pe benzina,asa hai ca vb si eu de subaru care pe 2000cmc are 265cp si vb de honda s2000 care pe motor de 2000cmc are 240 cp fara turbo,motor aspirat dar honda are puterea pe la turatii mari de tot,rosu incepe de la 9000rpm

  96. Mihai says:

    Diana te asigur ca un BMW 330i e de 10 ori mai tare ca passat`u tau si nu e nici motor in V si nici nu are sistem de tractiune integrala.Tu compari motor de 2.5 cu unu de 3.2.Sa fac si eu o comparatie stupida ?Passat V6 258 CP 4MOTION cu un BMW M5 (E39) sa nu zic modelul nou (E60) de 500 CP

  97. mihai says:

    Laudati asa tare BMW-ul asta???????????????????Ia intrati va rog pe http://www.volvocars.ro/Showroom/S60/Specifications/Technical Specifications/ pentru a vedea modelul si performantele unui S60 2,4 T5 de 260CP si un cuplu de 350NM!!!!!!!Astept reactii

  98. diana says:

    asta e 36.000 CIP, pai daca vreti sa decolati cu o masina va recomand Passat 3,2 V6 258 CP 4MOTION cutie DSG, aia costa 36.000 DDP.
    Oare care decoleaza mai repede

  99. alyn says:

    va spun ca bmw-ul decoleaza de la sol la plecarea de pe loc asa ca merita sa incercati si voi

  100. ady says:

    poate ca mertzanu arata mai bine ,da nu poti sa iei o masina doar dupa aspect

  101. ady says:

    numai cine a condus un bmw si un mercedes isi da seama ca mercedesu e masina si bmw-ul e avion

  102. Mihai says:

    Lasa mai figurantule condu un BMW si apoi rescrie pe forum cum a fost.OK ?

  103. bogdan says:

    normal ca intre A4 si seria 3 as alege alfa 159

  104. Mihai says:

    E un diesel sau benzina ?

  105. Mihai says:

    Normal ca seria 3 mai intrebi? (asta ar fi alegerea mea)Eu am un 520d din 2003 e o bijuterie

  106. ionut says:

    intre asta si audi a4 ce ati alege??????

  107. mihai says:

    va informez ca 7 secunde si 7,4 e o diferenta tinand cont ca bmw are 2500cmc ci mercedesu desi se numeste 280 are motor de 3000cmc.bmw e mult mai tare.mercedesu are cuplu de 300nm mai mare dect bmw 250 dar se datoreaza cilindreiei,pt 500cmc mercedesu ofera doar 50 nm si 13cp,foarte putin,iar 0-100 mai tare bmw

  108. Mike says:

    Poate tu crezi ca CP e tot ce conteaza? Conteaza mai mult ,Cuplul, transmisie, etc…daca esti “martalog” si vrei masina de Beshini, iatzi Mercedes…dar se stie cine e tata lor…BWM

  109. bogdan says:

    BMW are 7 s/100km, iar CLK 7.4…..nu cumperi o masina numai pentru demaraj…..si iti spun eu ca astea sunt datele din carte…la un duel pe pista nu se stie 0.4 este o diferenta mica, nesemnificativa..poate doar pe un circuit de formula 1 se simte 0.4….mercedes are motor de 2800 si 231 de cp, nu 2500 si 218 , e limitata electronic la 250….nu pot sa zic ca zburda pe langa 325i dar il face, asta e klar……..incercati sa folositi masinile si dupa cele 7 secunde in care prindeti suta, de abia dupa aceea isi arata ele adevarata forta a motoarelor, demarajele sunt numai pentru semafoare……
    respect all

  110. bogdan says:

    dane…..mercedes benz CLK 280 Coupe 36.295 CIP 231 de CP…..crede-ma ca mi-as doriiii din tot sufletul sa fiu martalog si sa imi iau o masina ca aia, eu zic ca e peste BMW, atat la performante cat si la design, nu imi place noua seria 3 decat din fata si la interior, e prea bland spatele ala, urat ce mai

  111. robert says:

    Datele sunt corecte. pretul CIP include si optionalele, de aia e 35 000, iar despre MP3 noi am comentat ca nu era pe masina asta. Optional sigur ca iti poti pune.

  112. dan says:

    ce draq ai vorbit tu mah bogdane cu clk tau de 2800 .bai prietene 2800 e 2800 nu 2500 asa ca masinutza asta e glont dak vrei masina de martalog ..da i ati mertz

  113. mihai says:

    iar pretul ci te anunt ca este de 29000 euro pret cip

  114. mihai says:

    bmw e mama masini sport de serie.bmw 325i ii super tare din toate punctele de vedere.are mp3 geniilor daca iei radio profesional.in plus are 7,7 secunde la 0-100km.h nu 7 secunde ca bmw 325i care are motor fiuke de doar 2500cmc nu 3000cmc ca mercedesu.uita te in date le tehnice te rog eu!!!!!si dupa aia sa vb!!

  115. Alex says:

    Tare masina.Merita toti banii

  116. Jiji Bee K Lee says:

    Comercializam embleme auto pentru orice marca si model de autoturism.preturi reale,convenabile.pentru detalii scrieti-ne pe adresa de mail mentionata.in curand si nr GSM.Oferim seriozitate.

    OFERTA SPECIALA DE PASTI!!!…

  117. Mauritzio says:

    Si eu am aceeasi parere, ca BMW-ul e tatal lor, al tuturor. :)) Am avut si eu placerea de a circula si de a conduce multe BMW-uri. Seria 5 penultimul si ultimul model cu face lift, seria 3 ultimul si X5. Toate m-au impresionat putin cate putin, pana am ajuns sa fiu un fan BMW foarte mare. Chiar daca un model nu intregeste asteptarile unui sofer (eu zic ca da, oricum), la toate seriile la un loc nu mai poti avea comentarii. BMW e cel mai tare…

  118. bogdan says:

    hai sa fim seriosi…35.000 cip….la bani astia iti iei CLK
    280 la 231 CP…care nu se compara niciodata cu un 3.

  119. faragau ioan says:

    nu arma ca ag nici bmw ca m3 -MEU

  120. mircea says:

    s-a stricat bmw-ul!!!nu mai e ce a fost!!!cel putin serie 3 din punct de vedere al aspectului!

  121. ewyng says:

    o masina super tare,are si fratele meu si este super meltumit de ea este o masina super reusita

  122. Costy Marin says:

    Stiu tata,toata lumea lauda marca BMW..si le dau si dreptate!!!Am avut posibilitatea sa merg cu multe modele si tre sa recunosc ca nu i-am gasit adversare pe mesura!!De 100 de ori nota10!!!!!

  123. gogu says:

    BMW e BMW ………….daca vrei avion ia-ti BMW frumos comentariu………..
    am un 318 din `99 si inca se comporta bine de tot are 167.000 rulati si nu am scimbat macar un pivot…………(cred ca o sa-mi scimb masina o sa-mi iau logan ha) peste 1000 de ani ………..cu sanatate

  124. Cristi Mihai says:

    Stiu frate ca BMW-ul e tata lor, am si eu un 320i face-lift din 2003, e o masina tare din toate punctele de vedere. cat despre ultimul 3…e periculos!

  125. rogo says:

    as dori mai multe informatii privitoare la drive testul la care a fost supus noul LOGAN.

  126. andrei says:

    aaaaa nu are mp3??!?!?!gata nu mai imi iau

  127. andrei says:

    aaaaa nu are mp3??!?!?!gata nu mai imi iau

  128. alex-wkr@personal.ro says:

    Eu zic ca e o masina foarte buna cu performante foarte mari
    BMw-urile au fost dintotdeauna remarcate

  129. sergiu says:

    o alta maxima zice ca bmw (si vw) iti iei nu pentru design ci pt ceea ce este sub capota.

  130. mihai says:

    ca performante si dotari e ok.insa noua linie de design propusa de bmw(sau mai precis de Chris Bangle designerul sef de la bmw)imi displace profund.Unde e designul ala nemtesc,clasic,simplu,fara extravagante?Parerea mea e ca Chris Bangle s-a jucat cam prea usor cu personalitatea lui bmw nepastrand nimic sau aproape nimic din ceea ce facea odata specific un bmw.Nu sunt de altfel singurul care critic noua linie de design a lui bmw,indiferent ca e vorba de seria 1,3,5,6,7(e interesant insa faceliftul)sau z4

Leave a Reply to mihai Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.