Chevrolet Epica 2,0l

Cred ca devine o optiune interesanta sa scrii impresiile pe care le ai despre o masina testata abia dupa ce vezi cateva comentarii… Special am asteptat putin mai mult inainte de a povesti de ce mi-a placut Epica, vazand ce comentarii inflacarate a starnit acest automobil. Marturisesc sincer ca nu ma asteptam la mare lucru de la un Chevrolet (altfel o masina onesta), fie el si mare cat clasa S de la Mercedes. Citind si unele comentarii mai rautacioase, as fi putut fi chiar influentat.

M-am lasat insa dus de nas de un motor cu sase cilindri in linie exceptional de silentios si destul de economic, m-am lafait intr-un interior spatios si plin de optiuni de confort, am gustat din plin invidia si privirile admirative ale celorlalti participanti la trafic, toate acestea intr-un Chevrolet Epica. O masina care chiar mi-a placut…

Ca e o masina frumoasa e clar, se vede cu ochiul liber, iar in plus a obtinut locul 2 la categoria sa, in cadrul concursului “Cel mai frumos automobil al anului 2007”, dupa Volvo S80, concurs desfasurat cu ocazia editiei 22 a Annual International Automobile Festival. Asadar nu avem ce sa comentam la acest capitol, poate doar unele asemanari pe ici pe colo, cu alte automobile foarte titrate.

Ce nu incanta peste masura este suspensia, care, desi confortabila, uneori bate destul de surprinzator la denivelari scurte, iar motorul putea fi mai puternic, pentru a sustine masa mare a caroseriei. Departe de a fi o masina lenesa, Epica nu este insa un exemplu de dinamica la clasa sa, fiind mai orientata spre confort decat spre viteza.

O problema am avut si cu climatizarea automata, care nu este calibrata corect, la 24 grade afisate facand frig, abia la 28-30 incepea sa dea cald, chestiune remarcata si la Chevrolet Captiva. Ori este un defect, ori pur si simplu computerul climatizarii reactioneaza cu intarziere. Oricum, pentru pretentiile masinii asteptam sa gasim un sistem de climatizate bi-zonal, de obicei dotare de serie la aceasta clasa.

Altfel insa, Epica te face sa te simti bine, iar in ansamblu reprezinta o oferta foarte tentanta, pentru un director de firma de exemplu, fiind o limuzina excelenta pentru un buget mediu. Chiar daca nu se compara ca imagine cu alte modele mai bine vazute, totusi Epica ramane o optiune viabila, oferind multe la relativ putini bani.

Poate ca interiorul are prea mult plastic ieftin, dar scaunele sunt bune, imbracate in piele, ergonomia este ok, consumul ramane civilizat pentru un motor destul de mare ca cilindree, asadar un automobil foarte ok pentru clasa din care face parte. Chiar cred ca e o oferta deosebita pentru cine intelege ca si Chevrolet face masini bune, nu numai germanii si japonezii.

Foarte util sistemul de pliere a oglinzilor, care impreuna cu senzorii de parcare te ajuta in multe situatii, gabaritul masinii nefiind tocmai de neglijat in ingramadeala cotidiana din oras. Servodirectia corecta isi aduce si ea contributia la placerea de a conduce o masina foarte ok dupa parerea mea, chiar as indrazni sa o cataloghez ca “Best Buy” in categoria ei.

Poate ca m-ar fi incantat o cutie de viteze cu 6 trepte sau cea automata disponibila pe modelul cu motor de 2,5l, dar trebuie sa admit ca, desi nesportiva, transmisa actuala se simte bine cu motorul de 2l. Ca fapt divers, la capatul treaptei a 4, Epica se deplaseaza cu 190 km/h, ceea ce nu-i putin deloc. Nici cu treapta a 3-a nu te poti plange, fiind perfecta pentru depasiri in zona 90-130 km/h.

Surprinde placut consumul de combustibil: condusa cu grija, Epica se multumeste cu consumul mediu declarat de constructor, in timp ce la o abordare mai sportiva computerul de bord indica o medie de 10,5l la suta de kilometri, deloc mult pentru cat de mare si grea este masina.

Caroserie
+ Design reusit si dinamic, aerodinamica buna, Cx – 0,31, aspect modern
Elemente intrucatva similare cu modele consacrate (faruri gen BMW seria 5, amprenta stopuri Ford Mondeo, etc)

Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor, dotari optionale oferite, spatiu interior, scaune bine profilate
Persoanele mai inalte pot atinge plafonul pe locurile din spate

Confort
+ Confort excelent la rulare, silentiozitate deosebita a propulsorului
Climatronic cu reactii intarziate si indicatii eronate (lucru intalnit si la Chevrolet Captiva)

Motor/Transmisie
+ Motor si transmisie cu 5 trepte performante, consum foarte bun, insonorizare de exceptie
Motorul raspunde prompt dupa 4000 rpm

Tinuta de drum
+ Comportament rutier foarte bun
Zgomote neplacute ale suspensiei pe drumuri “cariate”

Siguranta
+ Pachet de siguranta excelent, 8 airbaguri, sistem Isofix, TCS decuplabil

 Chevrolet Epica 2,0l 
 Motor2,0l 24 V 
 Tip6 cilindri in linie, 24 V, DOHC 
 Capacitate cilindrica (cmc)1993 
 Putere maxima (CP/rpm)144/6400 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)195/4600 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4805/1810/1450 
 Masa proprie (kg)1460 
 Portbagaj (l)480 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)9,9 
 Viteza maxima (km/h)207 
 Consum mediu declarat (l/100 km)8,2 
 Consum mediu in test (l/100 km)8,2 
    
 Preturi  
 Pret CIP16 102 euro 
 Pret DDP 
    
 Dealer 

40 Responses

  1. Vali says:

    Stiu ca este vechi postul, dar cautam impresii despre masina si m-a amuzat domnul Dan.
    Parca spuneai pe un alt site ca s-a defectat din cauza filtrului de particule. Cred ca primul pas ar fi fost sa citesti manualul utilizatorului, aceasta ar fi “scoala” de care ai nevoie cand cumperi orice masina. Altfel apar tot felul de destepti care dau vina pe masini cand problema lor este ca nu stiu sa foloseasca masina si ce inseamna indicatoarele din bord.
    In particular, la masina asta cand vezi ca regenerarea filtrului incepe, nu trebuie sa oprest motorul. Partea proasta, si aici poate este vina Chevrolet, este ca nu te anunta prin martor de bord decat dupa 3 regenerari nereusite, altfel, se vede doar prin cresterea consumului afisat pe computerul de brod si prin cresterea turatiei de relanti. Daca ai gornit-o cu filtrul infundat (a se citi dop pe evacuare) cu 190km/h, atunci normal ca a crapat motorul.

  2. dan says:

    03-06-2010 in sfrsit am reparat masina cei care sunt pasionati de chevrolet epica 150cp ma pot contacta ramanan aceleasi conditii de vanzare mentionate mai sus, dar cu 1500euro in plus reprezentand reparatia masinii practic are motor nou,ratele sunt platite la zi.

  3. dan says:

    care este pasionat de epica o dau pe 9500euro,atatia bani mai sunt de achitat sau preia ratele fara nici un comision din partea mea,vb pe acest forum sau mail direct.stima!

  4. dan says:

    sal!prieteni suntem in 18-04-2010 si eu inca nu am gasit motor la jaful asta de epica mai mult de atat am fost informat ca baietii de la service au mutat camera de filmat intr-un alt unghi pt a nu se vedea cum se dezechipeaza masina,oare de ce?cea mai panarama maisna pe care am avuto in viata mea cu serviciile lor de rahat,paltesc rate de la craciun la o masina care sta in curte,fugiti de ele fratilor ca nu sunt primul care a luato in gura cu astia mai sunt cazuri,mari motoare fiabile cum zicea cineva,si din hartie igenica daca le faceau tineau mai mult.care auziti de un motor dati un semn sa o fac si sa o vand dracului sa scap de ea.

  5. dan says:

    inca caut motor,va rog sa ma ajutati daca auziti ceva,ma intereseaza achizitionarea unui motor sh chevrolet epica sau captiva de 2000cmc si 150cp.va multumesc!

  6. dan says:

    sal mai domn inginer sau profesor cam cum ar trebuie condusa o astfel de masina? trebuie sa faci vreo scoala speciala,cand sa oprit masina asta aveam 190km/h,nu am simtit nimic la acest motor delicat,sa oprit pur si simplu,iar treaba cu crapatul a fost vestea cea mare care a venit de la service unde mi-am facut reviziile de rigoare si m-am bucurat enorm dar am s-o repar si pana atunci trimite-mi te rog ceva video sau vreo carte cu lectii de condus o astfel de masina sau da-mi te rog adresa scolii pe care ai facut-o dta inainte sa-ti iei o astfel de masina,trebuia sa raman la masinile nemtesti ca la alea ma pricepeam mai bine ca tot romanul de altfel

  7. DAN says:

    Nu cred ca tia crapat motoru si cred ca daca lai strica e findca nu sti sa conduci un motor delicat

  8. dan says:

    are cineva vreun motor de vanzare de la epica ca al meu sa crapat la 44000 si imi trebuie neaparat unul deci va rog aveti grija cu achizitionatul unei astfel de masini si nu glumesc cand spun ca imi trebuie un motor cine poate da relatii va rog sa-mi trimiteti mail

  9. DAN says:

    Eu am epica si sunt foarte multumit de ea in 22000 de km nam avut probleme are un interior confortabil un motor de 150 cai care poate duce aceasta masina grea la viteza de 210km/h . consuma in medie 5-6 . Are comenzi accesibile pe volan rezumand la viteza sau casetofonul . casetofonul are o cutie in care incp 6 sd-uri . Are si un dezavantaj casetofonul nu citeste dvd-uri si cred ca ar fi mers si a 6 treapta de viteza. masina este foarte sigura avand 8 airbaguri si centuri si in spate . Geamurile se activeaza electric . In general cred ca a meritat toti bani .

  10. Cristi says:

    Salve!nici nu am ce comenta…daca ati incept(unii dinte voi) sa faceti comparatie intre honda si alte marci de masini fie ele europene sau americane eu zic ca nu are rost sa mai spun altceva!nu uitati ca japonezele au traditie!stau mai mult pe strada decat in service!cand cei de la Toyota faceau motoare Diesel de inalta presiune.. nemtii nici nu auzisera!motorul honda este cel mai fiabil motor(fara moarte)!au aproape 200 de titluri mondiale castigate numai in motociclism!mama robotilor la ei sa nascut!folosesc tehnologie pe care ceilalti producatori de masini o so foloseasca probabil peste zeci de ani!nu uitati de peste zece ani japonezele sunt in top !aviz amatorilor…m-ai discutam!

  11. picu says:

    kalos este o masinuta mai slaba dar aveo,lacetti,epica,captiva sant masini foarte bune,eu am lacetti si nu am avut probleme pana acum sant destul de rezistente la gropile noastre din marile orase,epica este o masina fiabila si confortabila merita toti bani,uitativa la matiz care este o masina mica si destul de fiabila facuta in corea

  12. papi says:

    am un aveo cu 29000km si de la 22000km am probleme cu el,trepideaza,moare la ralanti,mi s-a spus ca imi schimba supapele pt. ca sunt depuneri de calamina de la benzina dar eu folosesc de 98 sau 99.ce trebuie sa fac?

  13. bogdan says:

    auzi ma! daca mai mergi cu Z4, cand ajungi la 250 km/h, dai racheta, vezi ca e un R pe schimbator. Sa vezi atunci talpaaa

  14. sweex says:

    fratilor!!am mers cu BMW Z4 .la 250km/h mai avea talpa!!!!! are 100 in 5 sec asa ca nu vb de trompetele jap sau coreene

    • Alexandru Agape says:

      Ce relevanta are? Z4 face parte dintr-o clasa…Epica face parte din cu totul si cu totul alta clasa…Cum mama naibii poti compara o asemenea racheta cum e Z4 cu Epica? Sau tu te refereai la masinile japoneze ca nu sunt in stare sa ajunga la 250 km/h? Gandeste-te mai intai…si adu-ti aminte de Nissan GT-R…si exemple sunt la aproape toti producatorii japonezi/coreeni:) Bafta cu talpa

  15. Andrei D says:

    eu am un matiz care pana la 50 000 nu a cerut nimic in afara de saboti de frana in spate, ulei si filtre, deci nu are cum sa nu fie bun epica. Chiar m-am mirat si eu cum tine o masina facuta de daewoo asa bine. Oricum, la km multi sunt mai bune ca peugeot sau renault

  16. Pachumba says:

    sincer, la design arata foarte bine masina …dar ca fiabilitate ? da` sincer mi-as luat-o … parca ?!?!?!

  17. Alex says:

    De acord cu anonimul….Acesta nu e un chevi veritabil…e un produs de piatza..Daewoo..cu sigla Chevrolet…,dar…Renault-urile…sunt masini destul de bune…Cat despre Passat-uri impinse..si Fiat-uri nefilabile..si toate..acestea…E foarte usor de criticat….Nu exista masina fara probleme…Masina..o cumperi k sa o folosesti…Se uzeaza..se mai strica ceva..Asa e firesc..Poti sa ai noroc..sa mearga bine…Un amic..care are un Clio Symbol….Nu a avut probleme..am mers si eu cu masina..e super silentioasa..si o plimba..nu gluma..dar are si grija pe unde o plimba….Asta e problema…Passat-ul..este o masina..f buna…Daca era asa de proasta nu o mai cumpara lumea…Cat despre Fiat-uri…Pretzul este avantajul..

  18. anonimul says:

    scuze de sciere si ton..nu vreau sa jicnesc pe nimeni care ar fi o persoana rezonabila aici si oricum am vazut multe pareri pertinente.

  19. anonimul says:

    as putea cataloga fiind boala romaneaqsca sau romanism…..afirmatiilede genu:”sunt recunoscute ca fiind nefiabile”…..oare?sau tot romanul se pricepe la masini?:D-in mod special cei acre nu au!!!!!sau avut??sa nu uitam ca epica este a doua generatie a lui daewoo leganza-evanda fiind intre ele-epica fiind tot facuta in coreea.daca nu imi vevea accordul in timp util cred ca epica era categoric optiunea de back up pt noua masina.am inca o leganza care la 191.000 mii nu am pus nici macar o bucsa sau pivot…sunt masini extrem de fiabile si cum am citit in articol care are o omisiune..tara de productie este koreea,masina este o excelenta la clasa ei.am testat….acum ca am honda nimic nu ma intereseaza….si pot spune ca mai am o elanrea si alfa 156 de 1.8 ts……ps.pai daca chevrolet fac maisini nefiabile la frantuzesti le punem interdictie de import?:Dsau la germane recalibram stare de normalitate auto cu acele consumuri de ulei ale tdi-ului de 131 cp????:Ddar tara asta poate exporta inca 50 mii specialisti…din 2000?ps.daca coreienii fac masini nefabile italienii ce fac?paste fainoase in loc de bratele alfei romeo????bafta la toti.

  20. ikar says:

    si eu sunt mare cititor de forum-uri,este adev,atat golf 5 cat si new passat au probleme,spre ex tata are golf 4 variant din 2003 cumparata de noua tdi 101cp si are 127mii km si merge ca si noua,eu am megane2 care se apropie de 50mii km si nu merge ca si golful in ce sens (trancane,mai pica cate o flansa,amortiozr si km atat) in germania cand am fost la 18-20000e gas 525d din 2004 (vechiul model) si cu 18mii km,erau multe cu pana in 40mii km,iar daca as vrea musai masina noua m-as orienta catre avensis sau accord,saab 9-3,nu stiu mazda 6 ce pret are…astea pe la pragul de 20mii

  21. SHvsNEW says:

    -nu am nimica cu masinile nemtesti sa nu se inteleaga aiurea , DAR cand vad conceptii CA DOMNE E MASINA NEMTEASCA – innebunesc , fratilor mai citit si voi forumurile , masinile nu se mai fac sa tine anii de zile , sunt “consumabile” , si ei (de ex vw ) profita de chestia asta , nu te mai tin sute de mii de km masinile , nici un producator nu-si mai da interesul ptr asa ceva , la 2 ani maxim se schimba (uitate in germania ) ca la 2-3 ani neamtul isi schimba masina …. poate va intrebati DE CE ?? ptr ca incep sa “cada” ; DAR nu-i nimica ca vine romanul si le cumpara , CA E plina tara de snobi !!

  22. SHvsNEW says:

    ikar , da mai dar eu de 20.000 euro imi iau o masina full option dintr-un brand mult mai slab , si vorba ta , la 2omii mi-as lua super audi cu 100k , DAR nu-mi iau , prefer noua !!! Iar sa sustii ca DA e normal ca sunt probleme ca s-au vandut multe E O ABERATIE , sunt un mare cititor al forumurilor si sa stii ca sunt masini care nu au atatea probleme ca golf 5 -DAR nu-i nimica ca romanul isi va cumpara ca E masina nemteasca !!

  23. ikar says:

    lool eu vb de masini noi,daca vb de sh la 20mii….iese d un seria 5 2003-2004 full audi a6 2003-2004 full,eu sincer la 20mii daca as vrea maisna noua m-as indrepta spre avensis sau accord……….si e normal sa vezi p forum kte probleme au passatu-rile,golf-urile,megane-urile pt ca s-au vandut in numar fff mare fata de chevi-uri

  24. SHvsNEW says:

    Cumparati-va mai nene masini SH din germania , cu 100k CA nu se vede nicaieri cati km aveti , in schimb aveti audi , vw …. creste pipota in voi , lasa ca imi cumpar eu masina cu 20.000 EURO noua ( nu super brend ) dar macar stiu ca e noua !!! VW – mama masina nemteasca , intrati oamenilor pe vw.forum.ro si cititi acolo ce probleme au oamenii aia : PASAT , GOLF V , si dupa aia vorbiti , au o groaza de probleme !!!

  25. wiki says:

    Ikar, poate vrei sa stii de Passat-uri sub 1000 KM impinse, sau cu consumuri mult peste ceea ce scriu in cartea tehnica. Sincer sa fiu consider Chevrolet, Daewoo, Toyota, Dacia, Skoda si inca cateva marci de masini(exceptand unele modele) destul de corecte in ceea ce priveste pretul/calitate, spre deosebire de Passat(o mizerie, apropo am avut un prieten care si la luat nou si dupa 1 luna cineva l-a lovit, a mers la reprezentanta si i-au comandat o masca care a mai trebuit ajustata bine ca sa se potriveasca, taita cred cu flexul), deci masini germane = bani aruncati pe geam pentru rebuturile lor, ceea ce arunca ei noi le platim cu bani buni(noi sau sh), asa ca cine mai compara o masina Europeana cu cele americane, coreene sau japoneze, ii doresc doar un singur lucru in urmatorii 2 ani, sa-si ia una :), iar la revanzare, doar noi ne putem gandi la chestii de astea(sa stii ca o sa-mi iau masina noua ca sa ma gandesc cat o sa coste cand o sa o revand, plus am mai vazut niste ciudati care-si iau masini de 30 K Euro si se uita la consum, dupa parerea mea PERSONALA asta se face cand i-ti iei Golf II din 86 diesel sau benzina si ai o viata cam grea, nu ne luam masina sa o tinem in garaj ca sa nu consume)

  26. ikar says:

    …..si cand ma gandesc ca o nubira sau un lacetti din 2004 full o gas la 7000e in germania imi dau seama ce masina buna este si ce pret bun de revanzare are si sincer chevrolet-urile au preturi f mari…..si sincer care-s dotarile ale asa de multe????eu cred ca este doar strictul necesar…wiki fiat sunt recunoscute pt nefiabilitatea lor,insa un passat,masina de buticari ce-i drept,este mult mai fiabila ca orice chevi,iar intre accord si epica e dif de la cer la pamant

  27. wiki says:

    Chevrolet e o masina ok pt romania. Nu cred ca poate fi comparata cu marcile europene, care nu prea ofera multe la preturile astronomice. Apropo de marcile europene am 2 comentarii:
    1) Am avut fiat si e mai prost la capitolul fiabilitate ca un Logan.
    2) Passat e o masina de buticari,oameni care aspira la un statut social peste posibilitatile lor intelectuale si financiare=>nu o sa-mi iau Passat in urmatorii 10 ani decat daca e pe gratis si si atunci ca sa-l vand urgent.

  28. Cretzu says:

    am si eu un chevrolet lacetti,sincer sa fiu sunt super multumit de masina,cei care nu aveti un chevrolet sau nu ati condus unul cel putin 1000 de km nu va mai bagati nasu atata,si nu va considerati asa destepti in categoria masini,sincer eu m`as duce tot pe chevrolet de acum,am 15 000 de km cu ea si nici o problema,ce pot sa zic de ea,e ca de abia acuma incepe sa`si dea drumu motoru si incepe sa traga cu adevarat bine,e un motor de 1.6 16v 109 cp.suficient.dar epica e …fara cuvinte,e exceptionala ca masina ca dotari ca pret ca aspect.

  29. mihai says:

    Scz ikar da nu te am ironizat,am inteles bine ce ai zis mai sus dar e aiurea si sa te gandesti sa pui Accord langa Epica.Ai zis bine ce ai zis mai sus

  30. maREan says:

    Honda super masina , am merss cu una de 2 litri 150 CP ,220km/h , sta impecabil pe carosabil !! super impresionat de ea . Honda sta foarte prost la partea cu serviceurile. in cativa ani cand o sa vina honda “mama” sa vezi atunci ….

  31. ikar says:

    ….hmm ori nu inteleg eu ironia,ori tu nu ai inteles ceea ce am scris eu mai sus…..ca in banii de epica iese accord,da accord poate sta linistita langa apropae orice nemtoaica

  32. mihai says:

    Bai ikar da multa imaginatie ai….Honda Accord s-o compari cu…chestia asta?.Zau ca nu merita comparatia….Accord e masina clasa 1 ce poate sa stea fara rusine langa oricare nemtzoaica .Tu ce crezi?

  33. ikar says:

    pai epica la 14313e cip 2.0L 143cp 195NM 207km/h 9.9s 0-100km/h 8.2L consum mixt dotari 6ayrbag,ABS,servo,oglinzi electrice,tempomat,6difuzoare,aer conditionat manual,proiectoare,jante aliaj,(sunt optionale radio-cd,geamurile electrice)…..honda accord 15480 cip,reducere 2500e pt accord sedan,2.0L 155cp 217km/h 8.4s 0-100km/h 7.9L consum mixt 8ayrbag+srs,ABS,EBD,asistenta la franare de urgenta,servo,climatizare automata pe 2 zone,geamuri electrice,oglinzi electrice,radio cd 6 difuzoare……..sa nu uitam de fiabilitate si imaginea hondei,aceasta avand un pret de revanzare f bun…….cat priveste megane-ul chiar nu stiu ce pretentii sa ai de la o masina cu preturi de la 12100E DDP in sus+ca ai dotari si 5stele,oricum meganeurile cu probleme la suspensii,flanse erau cele din 2003 si inceputul lui 2004,la cele 2004-2005(printre care se numara si a mea),singura problema -greierasii si in functie de stilul de condus amortiozarele,la megane cu facelift cica s-ar fi remediat prin adaptarea suspensiei cu drumuri grele…….oricum megane este peste kalos si aveo din toate punctuele de vedere,iar daca configurezi un aveo ca sa aiba dotari asemanatoare cu ale meganeului standard aj la un DDP de te doare capul si primesti bonus mai putin de 3stele la capitolul siguranta,iar la revanzare cu dumnezeu inainte

  34. maREan says:

    ikar , honda stiai ca nici ea nu e scutita de taxe , epica cu super optiuni ajunge la 17500 CIP , o honda cu super optiuni trece usor de 20000 CIP , , Toyota avensis (da sunt de acord cu tine e superioara lu epica si cam la acelasi pret) .Eu am un kalos si sunt foarte multumit de el , iar despre parte cu serviceul sunt SUPER SUPER multumit (+garantia de 3 ani oferita de chevrolet ) .Nu sunt de acord cu consumul , nu consuma mult , consuma normal ptr conditiile din Bucuresti , iar reanult megane nu mi-as cumpara nici in ruptul caputul , am peste 10 prieteni care nu mai stiu cum sa scape de el !!!

  35. ikar says:

    eller,chevroleturile sunt recunsocute ca fiind nefiabile si ca masini ce consuma mult,spre exemplu un aveo 1.2L consuma cam 11L in oras(consum pe care-l scot si eu cu megane-ul 1.6L)iar pana in 15mii kim nush ce probleme apar la motor….epica nu este un cilipr preturile cip variaza intre 14130e si 18560e CIP +30% vama+19% TVA+1.5-2.5% acciza …la 15480e cip iti iei honda accord,care e masina,19300 cip saab 9-3,la 17500e DDP toyota avensis,ca sa nu mai vb de passat,superb,mondeo,407,C5,asa ca mai lasati-ne cu masina asta extrem de scumpa,imi dau seama ce suces va avea pe piata fara o motorizare diesel

  36. eller says:

    mai bogdane..cred k nu ai condus vreun chevrolet..sunt masina bune tati..sau preferi k tot romanu logan:)))am un aveo si fac ceata prin oras..si parca ar consuma aer>

  37. kissme says:

    -bogdan , toate masinile seamana intre ele mai nou , ninemi nu mai vine cu o masina originala , la orice model gasesc macar un colt al masinii care sa se mene cu alta

  38. asa says:

    -bogdan , am un chevrolet si sunt foarte mandru de el , are garantie de 3 ani , si orice problema ai avea iti este rezolvata fara stres si nervi la dealerii chevrolet

  39. bogdan says:

    dupa ce ca fac masini proaste mai si copiaza alte marci…….fata de citroen C4 , spate de passat……motoare de rahat.

Leave a Reply to bogdan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.