Dacia Logan 1,6l 16V Prestige

Indelung asteptat si comentat, motorul cu 16 supape a fost, in sfarsit, montat pe Dacia Logan. Varianta, denumita Prestige, prezinta si alte modificari, pe langa propulsorul de 105 CP, insa nu esentiale, putand fi incluse fara teama in cadrul unui face-lift.

Dupa 600 km cu Logan 1,6l 16V, mi-am format deja o parere foarte clara despre atuurile si neajunsurile acestui model. Cu siguranta e o masina mai “europenizata”, cel putin ca look, dar si ca performante, pe autostrada “soarelui” atingandu-se o viteza maxima destul de ok, de 200 km/h pe ceas, adica probabil cei 183 km/h reali.

Atentia pentru detalii modifica destul de radical aspectul exterior al masinii, de remarcat fiind stopurile noi si farurile cu o rama fumurie, precum si noile jante din aliaj usor, manerele usilor vopsite in culoarea caroseriei, grila radiatorului si oglinzile retrovizoare.

Barele parasoc sunt vopsite integral in culoarea caroseriei iar pe ramele geamurilor laterale a aparut un autocolant negru de mare efect. Portbagajul are o “umflatura” de efect, ce atenuaza din masivitatea portbagajului, dar care nu are rol de eleron aerodinamic, cel mult putand contribui la o reducere a efectului de murdarire al spatelui.

Apare tot la portbagaj o inestetica dar utila modificare, o piesa din plastic negru ce permite deshiderea si inchiderea comoda. In plus, portbagajul se poate deschide acum si fara cheie.

Modificari substantiale gasim la interior: o noua tapiterie mult mai buna calitativ, precum si detalii ce schimba mult aspectul bordului. Astfel, aeratoarele si clantele interioare ale usilor sunt vopsite gri deschis, in ton cu consola centrala, ceasurile de bord sunt albe si inconjurate de inele cromate, in plus sistemul audio Blaupunkt are fata detasabila si capabilitate MP3.

Volanul imbracat in piele si schimbatorul de viteze dau o nota de rafinament, insa cursa schimbatorului ramane lunga si pozitia sa in treptele 1-3-5 obtureaza vizibilitatea si modul de actionare al comenzilor climatizarii. Ca si la celelalte modele Logan… Un spatiu de depozitare util si asteptat si-a facut aparitia in locul inestetic dintre consola inferioara si bord. Foarte bine, dar de ce este facut din plastic negru? Restul bordului e gri…

Ajungem la motor: silentios la relanti, cei 15 cai putere in plus se simt dar nu atat de tare pe cat ne-am fi asteptat, acceleratiile si reprizele sunt bune, dar liniare, nimic violent pana in 4500 rpm, deci sport se poate pretinde decat la turatii ridicate. Oricum e bine. O mentiune interesanta: Loganul 16V pe care l-am condus in prima zi a testului a fost neasteptat de silentios chiar si la 140-150 km/h, insa a doua zi un al doilea Logan 16V ne-a asurzit pe drumul de intoarcere, condus in acelasi regim.

Consumul mediu obtinut pe traseul Bucuresti-Mamaia retur a fost putin peste 8l, indicat de computerul de bord, cu 10-12,1 in regim urban si 6-6,3 la 90 km/h, rezultatul fiind identic pe doua masini testate. Nu este foarte rau pentru 105 CP, o greutate la gol de peste 1100 kg si o aerodinamica nu tocmai fruntasa, Cx – 0,36.

Am notat si pneurile Continental EcoContact 185/65 R15, de buna calitate (desi made in Romania), dar sincer pentru aceasta motorizare am fi asteptat un 195/60 R15, tocmai pentru a sustine imaginea “varf de gama” a Logan-ului Prestige. In plus (sau in minus…) sistemul de franare si trenul de rulare au ramas nemodificate. Nu am simtit ca trenul de rulare nu poate stapani cei 105 CP, dar cu siguranta am fi vrut frane cu disc ventilat pe fata, macar…

De mentionat ar mai fi faptul ca, din septembrie, toate motoarele de pe Dacia Logan, deci nu doar cel 1,6l 16V, se incadreaza in normele de poluare Euro IV. De asemenea, nu este prevazuta in program o varianta mai sportiva pentru Logan, decat cea deja prezentata aici, asadar Logan 1,6l 16V are cel mai puternic motor ce va fi montat pe actuala gama.

Caroserie
+ Design reusit si dinamic, linie usor mai moderna, detalii noi
– Oglinzile retrovizoare cam mari in raport cu caroseria

Habitaclu
+ Volan si maner schimbator imbracate in piele, materiale de calitate mai buna, dotari in plus fata de celelalte versiuni, spatiu de depozitare nou
– Tetiera centrala spate obstructioneaza vizibilitatea, ergonomia comenzilor nemodificata

Confort
+ Confort bun la rulare, indiferent de teren
– Se simt unele zgomote de lucru ale suspensiei spate

Motor/Transmisie
+ Motor si transmisie corecte, consum de combustibil normal pentru clasa si puterea sa, motor silentios la turatii mici (pana in 3000 rpm)
– Motorul e destul de zgomotos la turatii inalte (peste 3000)

Tinuta de drum
+ Comportament rutier corect pentru clasa sa
– Sensibil la vant lateral, la viteze mari, precum si la franarile violente

Siguranta
+ Pachet de siguranta standard, dublu airbag, ABS
– doar 3 stele la testele Euro NCAP

 Dacia Logan 1,6l 16V Prestige 
 Motor1,6l 16V 
 Tip4 cilindri in linie (K4M 690) 
 Capacitate cilindrica (cmc)1598 
 Putere maxima (CP/rpm)105/5750 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)148/3750 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4250/1735/1525 
 Masa proprie (kg)1115 
 Portbagaj (l)510 
 Garda la sol (mm)155 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)10,2 
 Viteza maxima (km/h)183 
 Consum mediu declarat (l/100 km)7,1 
 Consum mediu in test (l/100 km)8,2 
    
 Preturi  
 Pret CIP 
 Pret DDP9 900 euro 
    
 Dealer 

No Responses

  1. Dani says:

    Doresc de mult sa imi cumpar o masina noua romaneasca cu piese ieftine. Daca ar mai fii Dacie clasica noua pe injectie mi-as lua. LOGAN nou= SCUMP,PIESE SCUMPE si e mai urat si ca Dacia 1310. PREA INALT,STAI IN EL COCOTAT CA IN TRACTOR,IN OGLINDA PESTE TETIERE ITI VEZI DOAR CURUL MASINII RIDICAT SI ALA SA INCAPA SACII CU CAROFIIN PORTBAGAJUL IMENS. aU LUAT FRANCEZII UN DULAP,I-AU PUS ROTI.AU CIOPLIT CU TOPORUL LOC PENTRU PARBRIZ SI LUNETA,AU PUS 4 SCAUNE SI O COCARLA SI L-AU DAT LA TARANI

  2. poli timisoara says:

    salve…am un logan 1,6 16 v de 2 ani si 6 luni …126000 km revizile facute la timp…nu am avut probleme bravo celor de la mioveni pitesti pt ca au reusit sa castige mai ales in germnia o piata auto unde nu visam noi sa vindem dacia…sa fim corecti noroc cu francezi….astept criticile,asa santem noi romani…salutari.

  3. Marius says:

    salutare…stie careva daca este vreo diferenta intre motorul de pe noul logan si cel de pe megane 1?
    ma refer la cel de 1.6 16v
    vreau sa schimb distributia si ma gandeam daca este vreo problema sa pun una de logan pe un megane 🙂

  4. liviu says:

    Fara jigniri ar fi mai bine pe acest forum. Am avut si dacii(noi si sh) si straine sh(vw-uri, chevrolet, frontera, mitsubishi, renault-uri, ford-uri, lada, matiz, hyundai etc -acum am un passat 2005 tdi). Am condus si logan. Adevarul este ca siguranta, confortul, fiabilitatea unei masini germane nu pot fi atinse nici peste 50 de ani de logan. Dar, de pe la 150000 Km sh se mai si strica cate o piesa, care costa binisor (usturator de bine). Dar dupa ce ai inlocuit-o poti fi linistit (cu conditia sa nu iei decat piese originale, chiar daca sunt mai scumpe). Nu e adevarat ca la logan gasesti usor piese: un prieten sta de vreo 4 luni sa-i aduca din franta fete de usi interioare la logan-ul acela mai vechi (a avut un accident). Deci, pana voi avea bani sa-mi iau un mercedes nou, ma voi multumi si cu un sh, cat mai tanar si cu cat mai putini km. Iar cine vrea sa-si ia logan, e ok, eu cu siguranta nu voi rade de el pe sosea. Oricum, va sfatuiesc sa faceti cate un test drive cu cateva tipuri de masini (inclusiv un logan mai vechi de 2 ani) si apoi sa luati decizia inteleapta sau cea permisa de buzunar. Bafta si conduceti cu grija fata de voi si ceilalti, orice aveti. Sa fim noi sanatosi!

  5. liviu says:

    Fara jigniri ar fi mai bine pe acest forum. Am avut si dacii(noi si sh) si straine sh(vw-uri, chevrolet, frontera, mitsubishi, renault-uri, ford-uri, lada, matiz, hyundai etc -acum am un passat 2005 tdi). Am condus si logan. Adevarul este ca siguranta, confortul, fiabilitatea unei masini germane nu pot fi atinse nici peste 50 de ani de logan. Dar, de pe la 150000 Km sh se mai si strica cate o piesa, care costa binisor (usturator de bine). Dar dupa ce ai inlocuit-o poti fi linistit (cu conditia sa nu iei decat piese originale, chiar daca sunt mai scumpe). Nu e adevarat ca la logan gasesti usor piese: un prieten sta de vreo 4 luni sa-i aduca din franta fete de usi interioare la logan-ul acela mai vechi (a avut un accident). Deci, pana voi avea bani sa-mi iau un mercedes nou, ma voi multumi si cu un sh, cat mai tanar si cu cat mai putini km. Iar cine vrea sa-si ia logan, e ok, eu cu siguranta nu voi rade de el pe sosea. Oricum, va sfatuiesc sa faceti cate un test drive cu cateva tipuri de masini (inclusiv un logan mai vechi de 2 ani) si apoi sa luati decizia inteleapta sau cea permisa de buzunar. Bafta si conduceti cu grija fata de voi si ceilalti, orice aveti. Sa fim noi sanatosi!

  6. mocu says:

    Eu am Logan 1,6 16 v + 120 cp si sunt f. multumit fratilor…fiecare crede ce vrea+l-am tunat, arata “beton“.Am avut tot felul de masini dar am luat una noua.Sunt multumit.

  7. nicks1000 says:

    pai ce skoda era masina pana sa investeasca nemtii acolo?ce masina era skoda, apoi sa ne amintim si de primul model de skoda dupa 89, iar despre fabia, este o masina asa deosebita, chiar merita aproximativ 10.000 euro?

  8. uve says:

    nu am nimic personal cu proprietari de dacia logan dar am cu noi romani de rind pentru ca suntem obisnuiti cu ce se ofera
    comparativ cu skoda noi suntem jalnici(ei): adica RENAULT din 69 pina in 2002-2003 am stiut numai 1100:1300:1310:1410:etc daca renault scotea pe piata romaneasca si internatinala cam 4 modele diferite in 5 ani va rog sa ma credeti ca multi eram de alta parere
    in final cu regret va spun ca in urmatori 10 ani renault va scoate pe piata LOGAN acelas tip de auto : dar cu 2 sau 3 faruri mici modificari care pe noi cumparatori ne costa: imi este ciuda cind vad ce poate face SKODA(WV) SINCER

  9. unamed says:

    da, parerile sunt impartite, nu vad insa rostul unor vorbe spuse cu mult naduf de unii fandositi, ca nu mi/as lua logan nici de ar fi ultima masina din lume. intrebarea este de ce? pai singurul lucru care nu va convine unora este plasticul de pe bord, de fapt unul a spus/o la inceput si toti il copie. k, ce nu va mai convine, forma de frigider, eu cred ca logan prestige este destul de aspectuos, parerea mea, iar la 10.000 cu AC, ABS, EBV, jenti, volan si maneta invelite in piele, geamuri electrice fata/spate si multe altele ce vrei sa iti iei, ce alta masina cu optiunuile si motorizarea asta este 10.000 noua? cat despre sh sa va spun o intamplare, un coleg si/a cumparat un passat din 2004, are tot ce/i trebuie dar si 150.000km, a facut credit si da vreo 7 mil pe 10 ani, pe masina a dat aproape 14.500 euro. s/a dus sa/i faca si casco……….surpriza……casco ptr ea este 107 euro/luna, deci rata de 7 mil si casco de 3 fac 10 mil pe luna, el castiga 16 mil. spunet/mi si mie daca se stica ceva cu ce o repara omul? pai de la 150.000km incep sa cada unele piese, altfel nemtii nu le/ar vinde sa/si cumpere noi, nu? asadar ptr cei carora le place riscul recomand sh……din inima, ptr cei modesti( ca mine) recomand tot din inima logan prestige. fara sa jignesc pe nimeni mi/am spus punctul de vedere. ce as dori din suflet ar fi ca unii dintre noi sa nu mai dea cu bata in balta si sa jigneasca cateva sute de mii de romani carer conduc logan. doar de asta au avut bani si doresc sa o conduca cel putin 5 ani fara probleme. sper ca nu am scris prea mult si ca nu am jignit pe nimeni

  10. uve says:

    nici eu nu prea inteleg cum de vind asti-a loganul cu 10000, cind pe piata din romania cam toate marcile auto au masina de 10000 si sunt cu mult mai bune si dotate decit loganul si pe deasupra la revinzare iei mai bine decit pe logan
    dar probabil cred ca majoritatea sunt inhibati cu ideea ca e masina romaneasca si e mai ieftin de itretinut si gasesti piese pe toate gardurile

  11. ady says:

    Stiuca nu e topicul potrivit dar va rog foarte mult ajutati-ma nu mai pot sa mai conduc am un DAEWOO ESPERO din 1998 150 000 km. la bord motor de 1,8L 95cp benzina. PROBLEMA: in primele 3 trepte de viteza merge tot in suturi adica ma scutura de ma da cu capu de parbriz nu raspunde corect la acceleratie. Am dus-o la service DAEWOO am schimbat computerul de bord, cica ala era problema ziceau cei de la service, am schimbat tot esapamentul, am schimbat filtru de aer, am scimbat bujiile, am schimbat ceva senzor de la bobina si parca zvacnirile la aceleratie s-au mai ameliorat dar inainte de a o duce la service nu puteai sa o conduci de fel de depasiri nici nu mai vorbesc. Nu pot sa o conduc peste 90kmh, am verificat toate nivelele la lichide si sunt OK , mentionez ca masina a fost accidentata pe partea dreapta si a decedat o persoana, m-am uitat si pe forum la DAEWOO unde am mai citit despre aceasta problema dar nu am gasit nici o solutie pt. a rezolva aceasta dilema cu zvacnirea la aceleratie. VA ROG SPUNETI-MI O REZOLVARE DACA STITI, NU STIU CE SA-I MAI FAC!!!!

  12. NoName says:

    ma tot uita la purceii astia care tot lauda sh-urile, pai tata o masina care are 150000-200000 km cu tot respectu aia nu mai e masina e o caruta si nu ma intereseaza ce marca e, la alea vorba cuiva mai mergi 20000 daca ai noroc si incep sa cada de toate si se uita purceii prin buzunare ca nu ma au bani nici de hartie igienica ca s-o repare,ce nu au priceput purceii este ca Loganul nu e masina de facut linuta cu ea e masina de FAMILIE,intradevar daca vrei sa-ti omori nevasta si copii iti iei un sh de 200000km te dai rotund cu el eventual depasesti cativa loganisti si te simti foarte bine avand un zambet de om prost pe fata (mama ce tare sunt am depasit loganu cu masina mea de 200000km),eu personal am un logan dar am si Hundai Tucson si as putea sa ma pun cu toti prostii cu masini de 200000km nu o fac eu vreau sa imi duc familia acasa intreaga dar se intampla ca alti retarzi care au vandut casa lu mamaie ca sa-si ia masina sh de 200000 sa te omoare,loganul a fost facut sa te duca din punctul A in punctul B si isi face foarte bine treaba cine nu vrea nu il cumpara iar la 10000 euro nu mi se pare asa de mult la dotarile pe care le are si inca nu am priceput care-i faza cu plasticul de pe bord cu ce va deranjeaza calitatea lui va inteapa sau ce,stati cu limba pe el sunt si eu curios sau ati vazut un prost zicand asta si toti lati copiat,aduceti macar argumente cand spuneti ceva nu doar mancati rahat,imi cer scuze ca am aberat atat dar ma tot uit la unii nu au ce manca dar se duc in germania sa le ia rebuturile alora si apoi se dau jmecheri pe strada cand vorba cuiva ei nici macar WC nu au in casa.

  13. comunistu says:

    Smecher este ala care ajunge cu bine la destinatie si reuseste sa duca si eventualii pasageri in aceleasi conditii.Credeti ca daca aveti masini de renume si cu preturi pe masura,sinteti tari?

  14. comunistu says:

    Smecherasi din-astia ca voi,cu masini bengoase fac sute de morti pe soselele din tara,prima data ar trebui sa invatati sa conduceti si sa stapiniti o masina in situatii limita si pe urma sa va laudati cu masinile voastre ultrasmechere .La ce bun sa ai o masina de masina si in iresponsabilitatea si inconstienta ta sa te trezesti intre patru scinduri?Asta in cel mai fericit caz!

  15. comunistu says:

    Vorba proverbului:Prostul daca nu-i fudul,parca nu-i prost destul

  16. passat says:

    Marius imi pare rau de accident dar in acelasi timp ma apuca si rasu sa te rastorni cu o masina la 70km/h NU POT SA CRED CA E O MASINA ASA DE SLABA, DEPASITA SI PROASTA!!!!! Atunci asta se mai poate numi masina io cred ca nu merita nici titlu de carutza..

  17. marius says:

    scz de greseli….tastatura e de vina…:Dciao si bafta 22ror

  18. marius says:

    scz de greseli….tastatura e de vina…:Dciao si bafta 22ror

  19. marius says:

    scz de greseli….tastatura e de vina…:Dciao si bafta 22ror

  20. marius says:

    aol am citi mai sau parerea ta despre logan k nu sare de pe jante k nu se rastoarna si altele…uite yo cu nijte prieteni neam tasturnat cu un loga 1.4 la 70 km/h …..cauza…cauciucul dreapta fata sa desprins de janta…deci nu e chiar fff sigur mai trebuie lucrat la el….vam pupat si multa bafta tuturor

  21. juan says:

    Este caro no es mui buena en my pays son mui pocas porque se a demostrado que no tiene estabilidad mui buena nosotros los espanioles ne esta miedo de este caro es mas es mui cara en el vesto a este presio son caros mui buenos y la seguridad es mui baja por este precio este caro es un verdadero engano para los compradores i tambien el disano le falta mucio. Los espero a Espana con esos caros si diegan asta aqui.

  22. mihai says:

    Motorul acesta Liviule provine de la Laguna 1,n-are treaba cu Laguna 2.Cat despre pret am zis si cu alta ocazie…se putea mai mult la banii astia

  23. Liviu says:

    Motorul acesta este montat cumva si pe Laguna 2?
    Cred ca e o masina reusita dar era bine daca ar fi costat cel mult 8000E. Sincer nu as da banii pe asa ceva, desi am avut numai dacii. In prezent am SLZ 1,9 D de care sunt foarte multumit, si pe toti cei pe care-i stiu sunt multumiti. Cunosc insa multi posesori de lgn. nemultumiti. Poate asteptau prea mult de la aceasta masina. Oricum cu 5000-6000E iti iei un Lgn. putin rulat si e o afacere mai buna decat sa-l iei de nou.

  24. ikar says:

    zicea cineva mai sus ca se tine bine cu 195km/h,eu de la firma am 1.4 cu 13mii in bord,i-am dat max 162-163km pe A2,sincer cand trecam pe langa tiruri fugea masina de sub mine,spre parapeti,mai trebuie imbunatatita tinuta de drum degaba 148Nm si 104cp la 1.1tone,consum 8.3 in oras….huh cans s-o inventa masina care sa consume in Buc mai putin ca in carte,uite eu la 1.4 am consum de 8.4 nopatea si ziua 9.8-12L.acu depinde in ce oras stai

  25. deiu says:

    Bravo ma…esti destept…compari BMW cu DACIA… Pentru veniturile si drumurile noastre loganul se incadreaza perfect…ca sa nu uitam de consum si nevoile noastre. Cat te costa un service la BMW??? cat consuma???

  26. un individ dubios says:

    fratilor, fiti traditionalisti, luati-va Logan si fiti mandri ca sunteti partrioti… ajutati la ridicarea economiei Romaniei si la imbunatatirea parcului auto romanesc … GLUMESC binentzeles, ca am baut 3 beri si am chef de caterinca … cum sa-ti placa ma loganu? e ca o cutie de pantofi, break-ul zici ca-i dric, si VAN-ul … no comment… macar i-au pastrat usile pe spate, pt ce? pt o mai buna folosire a spatiului interior? eu zic sa luati credit din banca, vreo 20.000E, luati-va o masina straina (frantzuzeasca, germana, italieneasca, japoneza, coreeana), si platiti 10 ani la ea 😉 Nu stiu ce am vrut sa zic cu asta … doar ca LOGAN-ul mi se pare o bataie de joc (app, ma dau si eu mare, ca vad ca se poarta, am un BMW 530d in 2006 … cand ai asa masina ce poti zice de un Logan? pardon …. O Daca Ai Cap I-ati Altceva Logan?)sa fiti sanitari si ce sa zic, linie dreapta? v-am pupat!

  27. deiu says:

    Ai dreptate… Si eu vreau sa-mi iau unul pe 16v…..Oare de ce nu este si rosu passion ?????

  28. bmw 30 says:

    Bai pustilor,astia care sunte-ti contra “log”,voi nu aveti minte nici cat un “vierme”sunte-ti cu totul deplasati mintal,genetic,etc,samd.Decand voi astia mari si tari in vorbe comparati Loganul cu BMW,si altele cand el este defapt inlocuitorul berline 1310,si mai scutitima voi cu expresia ca nu ma urc nici mort in log ca parca mama-ta te-a facut in BMW sau mertan.Inainte de `89 era-i goanga mare daca aveai o “1310”iar acauma ti sa ridicat europa la cap,mergeti la medic ca suferiti cumplit,dece?pai voi vorb numai de viteze de 150-180-200km/h,unde va credeti in Germania,noi abia avem unde merge cu “100”si voi vreti sa depasiti viteza legala,probabil ca stati bine cu malaiul.Deci astia conta LOGAN nu uitati ca parinti vostri daca au avut masina cu 1310 a dus-o tata pe mama la spital sa va nasca pe voi mariiii geni in ale comparatiilor asa ca CIOCUL mic si mai bagati capul in cartea de istorie.sa nu ma intelegeti gresit nu spun ca log e o masina perfecta dar in comp cu 1310 este AUR asa ca cinste celor ce poseda un Logan,este bun . Iar celor contra Logan va doresc sa aveti numai BMW in garaje bineinteles pe perti in postere ca s mai ieftine nu,asta e. Imi pare rau dar nu inteleg dece in toate comparatiile pe care le faceti il puneti pe Logan intro clasa unde nu a ajuns inca,aveti rabdare nitel voi astia cu gura mare si cu “haremul” de masini straine in curte.Deci voi astia triiiii in “clanta”sa va intre bine la “dovlecel”ca LOGAN este o masina de familie care isi face foarte bine treaba,ca va place sau nu asta e.Si in cele din urma in 2006 sau vandut aproape 200.000 mii de LOGAN iar voi astia o mana de oameni faceti atata gargare,reveniti cu picioarele pe pamant ca doar eu nu am intalnit un produs “prost”sa aibe succes,probabil voi ati vazut,eu nu.Eu sunt fan convins BMW,dar asta numi intuneca gandirea si-mi place si LOGAN.Toate cele bune,ne mai auzim.

  29. rusu says:

    Salut.am un logan 1.6 16 v si nu sunt deloc un taran.uni spuneau ca ,consumul in oras este de 12 litri.sunt acei oameni care strang din buci si scot 1000 de euro si isi iau un bmw din 92.masina asta are un consum mediu de 6.5 si in oras ia 8.3. am incercato si la viteza,stabilitate etc.am mers cu ea pe un national cu 195 si se tine super bine pe drum.in plus e un full. deci voi tarani care nu a-ti vazut mai mult de 1000 de euro in viata voastra si va-ti carat doar cu loganul ala simplu de pe majoritatea taxiurilor,incetati cu tampenile si nu mai defaimati loganul ,findca chiar e o masina care isi merita bani.pe langa jafurle voastre de 6,8,11,14,ani din germania noi astia care avem loganuri ,mai ales prestige 1.6 16v suntem cu mult inaintea voastra.cand o sa va permiteti si o sa stiti ce inseamna o masina noua si pret mic la intretinere eu va recomand loganul de 16v cu cea mai mare caldura.

  30. rusu says:

    Salut.am un logan 1.6 16 v si nu sunt deloc un taran.uni spuneau ca ,consumul in oras este de 12 litri.sunt acei oameni care strang din buci si scot 1000 de euro si isi iau un bmw din 92.masina asta are un consum mediu de 6.5 si in oras ia 8.3. am incercato si la viteza,stabilitate etc.am mers cu ea pe un national cu 195 si se tine super bine pe drum.in plus e un full. deci voi tarani care nu a-ti vazut mai mult de 1000 de euro in viata voastra si va-ti carat doar cu loganul ala simplu de pe majoritatea taxiurilor,incetati cu tampenile si nu mai defaimati loganul ,findca chiar e o masina care isi merita bani.pe langa jafurle voastre de 6,8,11,14,ani din germania noi astia care avem loganuri ,mai ales prestige 1.6 16v suntem cu mult inaintea voastra.cand o sa va permiteti si o sa stiti ce inseamna o masina noua si pret mic la intretinere eu va recomand loganul de 16v cu cea mai mare caldura.

  31. tata says:

    pai cum sa nu aiba, e varza pe curbe, si mai ales cu caseta de directie care aveti mergeti si schimbati-o cat mai e in garantie, va descurcati voi cumva la service

  32. deiu says:

    mie imi place… nu stiu daca mai are probleme cu intrarea in curbe cu viteza…

  33. mihai says:

    Iar referitor la masina prezentata aici as spune ca tinand cont de motorul pe care l-au montat ar fi fost mai de dorit o garda la sol mai joasa si o aerodinamica mai buna decat volan imbracat in piele,grila radiatorului vopsita in culoarea caroseriei,umflatura de pe capacul portbagajului si alte chitibusarii din astea ,ba mai degraba interiorul cu toate artificiile astea noi arata aiurea(bord din plastic?uitati-va la noul Astra care are bordul tot din plastic,si nu are volanul imbracat in piele:)))Altfel arata nu?)Dar… ma rog nu sunt specialist auto…nu comentez.Ceea ce observ la Dacia este faptul ca grupul Renault nu are inca o strategie de piata clara pentru aceasta marca.Daca Dacia Logan a fost inca de la proiectare destinata a fi o masina ieftina,acceptabila,destinata clientilor fara pretentii atunci de ce se strofoaca acum sa ii introduca artificii ce tin de business class???Nu cumva exista pe piata alti producatori care satisfac mai bine si de mai mult timp nevoile clientilor cu pretentii???Dvs ce credeti?

  34. mihai says:

    Domnilor Horia Trifa si Inginerul…am citit parerile dvs. si desi pareti a fi niste oameni educati se pare ca amandurora v-a scapat o chestie:nici unul dintre dvs(ca dealtfel multi altii care posteaza aici) nu este dispus sa inteleaga si sa accepte ideea de diversitate.Ma refer aici la diversitatea ofertei pe piata auto.Ca Dacia nu se ridica la nivelul calitativ al anumitor marci din vest nu ma deranjeaza cu nimic…poate nici nu trebuie sa se ridice. Fiecare producator auto are o anumita strategie de piata si vizeaza un anumit segment de clienti.Clienti care, fiind diferiti ca si oameni¨,au nevoi diferite si percep in mod diferit notiunea de “bun” sau “necesar”.Tocmai de aceea si producatorii auto isi adapteaza produsele conform cu nevoile clientilor.Producatorii auto(cei mai multi dintre ei)nu incearca SA GASEASCA clienti pentru masina lor ci mai degraba SA FACA o masina pentru clientii lor.De aceea avem pe piata autoturisme atat de diferite ca si calitate ,dotari ,performante ,pret….. sper ca m-am facut inteles.Daca m-am exprimat prea greoi imi cer scuze

  35. scoci says:

    @ INGINERUL
    Doua aspecte cu privire la ce spunea-ti. 1) Pentru unii posesori de loganuri strugurii nu sunt acrii ci din contra chiar mai dulci.Sunt posesor de Logan 1.6 16V(4 Airbag)10553Euro. Chiar crezi ca la banii astia nu gaseam ceva vw? Nu sunt teribilist dar va asigur domnule Inginer ca voi “face” multi posesori de “nemtoaice” cu cei 105 cai si 10.2 0-100m. 2)Voi posesorii astia de wc-uri sunteti prea buni pt. a vb civilizat despre loganuri, asa ca va invit pe forumurile de VW.
    TI-am scris cu toate ca ai spus ca nu vei mai scrie aici, dar merg pe ideea ca criminalul intotdeauna se intoarce la locul crimei.
    Va multumesc anticipat

  36. Inginerul says:

    Multumesc la fel. Asta e ultimul meu post aici. Noi posesorii de vw ne-am reunit pe un forum special. Voi posta numai acolo de-acum incolo renuntand la polemici fara sens. Nu-i pot da adresa deoarece nu stiu daca am voie sa-i fac reclama. Bafta in trafic si drumuri insorite va doresc tuturor. Pentru sfaturi/intrebari raspund pe mail. Numai bine !

  37. Horia Trifa says:

    Era sa uit, domnule inginer! Am remarcat si eu acel comportament primitiv din partea unor posesori de Logan. Chiar daca in anumite momente par afon din punct de vedere tehnic, sunt cititor infocat al revistei AMS, pe care am citit-o inca de la aparitie, din 1994. Imi aduc si acum aminte senzatia pe care am avut-o cand am citit-o prima data: parca am intrat intr-o alta lume! La inceput se numea Auto Pro si era Dan Vardie redactor-sef, iar apoi a trecut printr-o faza scurta de Auto Motor und Sport si a revenit la AMS (cu si), redactor-sef fiind Razvan Magureanu. Dar, deviez de la subiect. In concluzie, ca cititor de AMS, stiam foarte bine ca un Logan este orice numai o masina de la care sa astepti sport, nu. Cand vedeam posesori de Logan 1,4 MPI, adica 75 de cai putere, ca incearca sa depaseasca VW dotate cu motoare TDI, in rampa, ma cruceam si gandeam cat de primitivi sunt unii. Or fi mai vechi si zgomotoase TDI-urile (motoare foarte populare la noi, in Ardeal), dar au un cuplu care te nauceste si… mai ales in rampa… Dar de unde nu-i, nici D-zeu nu cere. Probabil ca socul trecerii de la vechea Dacie a fost prea mare, era unul din gandurile care imi treceau prin minte cand observam comportamentul in cauza. Mai avem mult pana la civilizatie, domnule inginer. Va doresc toate cele bune.
    Horia Trifa

  38. Horia Trifa says:

    Va salut, domnule inginer. In privinta seriozitatii celor care se ocupa de reparatii la Dacia, sunt perfect de acord cu ce spuneti dvs. Nu am avut probleme la revizii, este adevarat, dar la accidentul pe care l-am avut… a fost de groaza. A durat o saptamana pana au lansat o comanda de urgenta (asa au numit-o ei) pt. un tampon de cauciuc la un amortizor spate. I-am intrebat cat ar fi durat daca era o comanda normala?! N-am asteptat raspunsul, evident. In schimb, am fost servit prompt la revizii. Chiar nu am avut probleme. Din pacate, modernizarea marcii DACIA nu a ajuns si in service-urile acreditate de producator. Sa fiu sincer, nu m-am lovit de probleme legate de garantii, cu exceptia amortizoarelor. Aici nu am avut necazuri, mi le-au schimbat fara prea multe comentarii, dar este la fel de adevarat ca am auzit ca incep sa apara ciudatenii cu garantiile. Spre exemplu, verificarea directiei era gratuita si se efectua la fiecare 60.000 de km. Acum, au eliminat verificarea si ma intreb de ce. Nu ca nu as intelege… Sunt curios sa vad daca e doar o politica temporara sau se reiau niste vechi naravuri. Nu ca m-ar interesa prea mult, fiind decis, dupa cum v-am spus, sa optez pentru o marca straina. Imi face cu ochiul Toyota pt. fabialitate, siguranta si calitate, chiar daca la partea de rigoare a tinutei de drum etc. se situeaza sub masinile germane. Dar eu nu vreau sa fac sport cu masina, ci doar sa simt ca familia mea este in siguranta atunci cand sunt alaturi de mine. Daca sunteti amabil, imi puteti da cateva sugestii (ma refer in special la Avensis) si chiar sa-mi enumerati cateva din punctele slabe ale japonezelor? Va multumesc anticipat, domnule inginer. O zi buna
    Horia Trifa

  39. Inginerul says:

    E clar ca domnu` Horia Trifa e vrajit de dulapul lui cu roti asa ca ma abtin de la alte comentarii. Cat despre Scoci, degeaba te simti razbunat ma prietene ca nu te-a batut nimeni. Oricum domnu` Horia Trifa, vulpea cand nu ajungea la struguri zicea ca sunt acri. La fel si dumneavoastra, daca dulapul nu merge mai tare de 120 ziceti ca cei care va fac flash-uri sunt subiectul stirilor de la ora 5. Sa fim seriosi si sa ne comportam ca atare daca tot ne dam maturi. Nu lucrez la volkswagen, conduc un service auto.

  40. sergiu says:

    tocmai am citit si eu diverse pareri si pro si contra Loganului. Insusi faptul ca exista diverse pareri si opinii e o dovada ca exista concurenta pe piata auto. Nu ma pot abtine sa nu zambesc cand ii vad pe cei cu masini straine( in general nemtesti) cum fac vorba aia “spume” la gura cand spun cat de prost e Loganul. Un lucru cred ca e clar pt. tot omul care are cat de cat habar de costuri, de valoarea lucrurilor in general, LOGANUL este proiectat si construit pt piata romaneasca, pt veniturile Românilor de conditie medie( sau in devenire). Dovada că raspunde cerintelor pietii sunt cele peste 100000 de bucati care le poti vedea pe soselele noastre.Nu cotesta nimeni ca o masina ,germana de ex. si implicit motoarele germane sunt superioare ca performante dar aceste performante se cer platite. Am uitat sa va spun ca sunt posesor de Logan 1.4 pref.(20000 km) si in general ma declar foarte multumit de el. Am si prieteni care au masini nemtesti second si pot sa va spun ca si masinile nemtesti au probleme, probleme care costa… nu putin. Passat urile daca nu stiati au probleme cu puntea fata, ce probleme, ei bine ,Passat-urile scârţâie. Cost aprox. punte fata Passat 1000 Euro. Zilele trecute am aflat de la cineva care a lucrat la reprezentanta VW preturile la piese de schimb. De ex pt. motoarele TDI,kit de distributie 7-13 mil,turbo 1000-1500 euro.Deci e clar , cel putin pt cei care stiu cum se intretine o masina(ca la carte) ca performantele si imaginea de marca se cer platite. Ca sa inchei, in definitiv asta e foarte bine e o tara libera si fiecare poate sa aiba ce masina doreste si isi permite.

  41. Scoci says:

    @ Horia Trifa
    Bine gandit, bine spus. Dupa ce am citit cele spuse de tine, m-am simtit razbunat. Prea ridicau “astia” masinile nemtesti in slavi.
    AI PERFECTA DREPTATE

  42. Horia Trifa says:

    Recunosc, m-a enervat faza cu fiabilitatea exemplara a masinilor nemtesti si am uitat sa relatez si cazul nasului fetitei mele. Omul si-a cumoarat un Touareg V10 TDI, cu o gramada de optionale, pret final undeva pe la 75.000 de euro, CIP, de la D&C Oradea. L-a luat in leasing. Pataniile lui sunt de groaza: ba s-a defectat Servotronicul, ba climatizarea a luat-o razna etc. Picatura care a umplut paharul a fost exfolierea vopselei. La VW! Nu credeti, dom inginer? Dati un telefon la prietenii de la D&C Oradea. Nu la patron, la baietii de la service! A amenintat omul cu tribunalul si i-au schimbat masina in cele din urma. Nasul s-a folost de o anume prevedere legislativa, nu mai retin exact numarul, conform careia la trei defecte majore in perioada de garantie, produsul se schimba integral. Stiti ce au spus “specialistii” de la VW cand s-a exfoliat vopseaua aia scumpa si metalizata? Ca masina facea parte dintr-un lot pentru SUA, cu probleme tehnice! Halal explicatie. Apropos de caracterul german al masinilor pe care scrie Made in Germany, cum naiba, scuzati-mi expresia, mai poti numi germana o masina fabricata in Cehia, cu motoare produse la Gyor, in Ungaria, amortizoare facute in Italia si vopsea fabricata in Polonia?! Am inteles, maretul popor german fabrica cele mai bune masini, numai ca idiotii astia din est sau macaronarii sau mai stiu eu cine nu au habar sa lucreze dupa specificatii. De-aia se strica! Revenind la ratiune, dom inginer, nu mai sunt masinile nemtesti ce au fost pe vremuri. Au si ele probleme de calitate, fiabilitate etc. Indicele J.D. Power spune totul: cele mai apreciate masini sunt japonezele. Globalizarea, dom inginer, afecteaza si Germania. Va doresc o zi buna

  43. Horia Trifa says:

    Era sa-mi scape faza cu planetarele, care la Logan cica pica dupa 80-100.000 de km. Ati uitat un mic amanunt, dom inginer. Pica dupa 80-100.000 de km pe drumurile noastre, nu pe drumurile lor. Sunt curioas sa citesc estimarea dvs. de specialist: daca se merge cu Loganul doar pe drumuri nemtesti, dupa cat timp pica planetarele? Dati-va cu parerea: dupa 200.000 de km? Dupa 300.000?! Si, in compensatie, spuneti-ne din istoricul service-urilor nemtesti din Romania, dupa cat timp pica planetarele la un VW sau Audi pe drumurile autohtone. Nu de alta, dar am avut un coleg care si-a schimbat planetara pe stanga la Golf dupa circa 50.000 de km. Dar, desigur, este o exceptie, regula fiind ca masinile germane rezista cel putin 250.000 de km doar cu schimbul de ulei si filtre. Lucrati in vanzari la VW, dom inginer?! Toate cele bune

  44. Inginerul says:

    Apropo, stiati ca la logan dupa cca. 80-100.000 km pica planetarele? Cunoasteti cumva pretul uneia? Sa nu mai fac referire la sistemul de inchidere centralizata, sau motoarele electrice de actionare a electroventilatorului care dupa una sau doua ierni isi dau duhul. Informati-va sa vedeti ca pivotii la logan nu se pot schimba decat cu tot cu bascula, iar pretul unei bascule este…..(vedeti dumneavoastra cat). Ce va pot spune cu certitudine este ca renault nici daca ar fi vrut n-ar fi putut sa faca o masina de 5 stele la toate capitolele pentru ca n-ar fi cumparat-o nimeni datorita pretului, si sincer nici nu cred ca sunt in stare.

  45. Inginerul says:

    Acum realizez ca sunteti cam afon in materio de automobile. Sincer in toata activitatea mea desfasurata pana acum ca inginer auto n-am auzit de turbocompresor. Poate ati vrut sa spuneti turbosuflanta. Este cu totul altceva. Este adevarat ca poate sa “pice” dar asta nu e o problema. Problema apare cand nu se schimba filtrele de aer la timp iar turbosuflanta se imbacseste practic. Avand diverse orificii a caror inchidere si deschidere este comandata electronic de catre computerul de bord, este posibil ca din cauza depunerilor acestea sa nu se maai deschida si inchida corect, dar se poate remedia problema foarte rapid printr-o demontare si curatare atenta a tuturor suprafetelor, operatie ce nu dureaza foarte mult, turbosuflanta putand fi montata la loc in aceeasi zi, motorul furnizand maximum de putere, conform cu specificatiile fabricantului. Chiar credeti ca faceau nemtii o masina care sa se defecteze atat de usor? Pompa de apa este ce-l de-al doilea subansablu de care v-ati legat. Domnule, evident ca nu stiati ca aceasta se schimba odata cu distributia, asta la masinile care se respecta. Este foarte normal sa “pice”, pretul uneia nefiind unul care sa justifice temerile dumneavoastra. Pentru orice alte nedumeriri va stau la dispozitie. 😉

  46. Inginerul says:

    In legatura cu subiectul principal, si anume loganul cu motorul ala de 1,6 cu 16 valve. Pai daca consuma 12l/100km in oras n-as lua-o nici gratis. Pentru doar 105 CP consum atat de mare? Eu nu inteleg cum se pot lauda janantii astia de la renaul cu un motor care consuma atat de mult si dezvolta doar 105 CP. Mie mi-ar fi jena. Poate ati auzit de tehnologia TSI dezvoltata de VW, care combina aproape perfect consumul redus de carburant cu puterea mare dezvoltata de motor. Asta da progres tehnologic. 2 valve in plus pe fiecare cilindru de fapt fac admisia si evacuarea mai rapide. Admisie mai rapida inseamna consum mai mare. Mare descoperire. Pai masina mea dezvolta lejer 101 CP si consuma doar 6,5l/100km urban. Ce ziceti? e cam la jumate consumul nu? Consum mare=poluare mare. Oare cati romani vor mai fi pacaliti de “smecherii” de la renault? Culmea e ca unii se mai si mandresc cu frigiderul cu roti achizitionat.

  47. Inginerul says:

    Foarte prost v-ati investit banii domnule Horia Trifa. Faptu ca la revizia de 60 de mii ati platit 10 milioane si ca ati schimbat amortizoarele la doar 48 de mii de km asta dovedeste ca masina nu este deloc fiabila. Pentru simplul fapt ca o masina germana este mai dotata, are sisteme electronice foarte avansate tehnologi, deci foarte scumpe si consumabile de calitate superioara, asta nu va indreptateste sa afirmati ca “Pt. fanii masinilor germane, ar fi bine daca ne-ar spune o singura marca Made in Germany la care o revizie la 60.000 de km macar se apropie de acest pret.”. Faptu ca n-ati patit mare lucru in acel accident nu s-a datorat faptului ca masina este sigura ci faptului ca respectiva sau respectivul care v-a lovit nu avea decat 50-60 km/ora. Fara airbaguri laterale cortina si airbaguri in scaune sunt curios cum ati arata dupa in accident lateral chiar si la 50-60 km/ora. Eu sunt “mare smecher” posesor de golf 4 cu abs, asr, esp si 10 airbaguri. Masina are 120.000 de km reali si nu am nici un “greieras” in masina. Nu scartaie nici centurile si nici scaunele din fata. De fapt masina merge impecabil pentru kilometri pe care ii are. Dau eu dovada de proasta crestere cand spun un adevar argumentat corect? Dumneavoastra si toti posesorii de logan care au frustrari serioase din cauza ca nu s-au gandit prea mult in momentul cand si-au achizitionat o masina ati face bine sa va dati la o parte cand vedeti in oglinda retrovizoare o masina “made in germany” care face flash-uri. Si nu intentionez sa va jignesc cand spun ca marea majoritate a posesorilor de logan sunt pensionari. Ati face bine sa va ganditi mai bine la siguranta dumneavoastra, a sotiei si copilului, data viitoare cand va veti achizitiona o masina. Nu de alta dar accidentele se mai produc si prin impacturi laterale.
    Nu uitati ca unele masini au motoare adevarate si pot atinge viteze maxime mult mai mari decat cea a loganului. Asadar atentie la flash-urile facute de masinile “made in germany”. “Salutari cordiale”

  48. Otelea Cristian says:

    Domnilor! Am citit tot ce s-a discutat mai sus. Fiecare are dreptul sa-si spuna parerea. Dar intrebarea mea este una simpla si sper ca e de bun gust: Merita Dacia Logan banii? Argumente pro si contra nu am nevoie. Eu detin un Opel Omega 2.3D din 1992. L-am cumparat in 1997 din Germania
    si circul si in momentul de fata cu el. Am facut cu masina asta peste 200.000 km in Romania. Am schimbat la ea telescoape, placute de frana, garniturile si bucsele la pompa de injectie, consumabile (filtre, etc.). Vreau sa spun ca am o masina SH destul de veche de care sunt multumit. Asta pentru cei care considera un SH ca fiind o prostie. Am mers cu ea cu 170km/h fara sa simt vreo vibratie sau sa aud vreun zgomot ciudat. Pentru un motor de 2260 cmc are un consum de 7 la 100. Confort si tot ce vrei pentru un SH. Am mers cu Logan-uri Diesel si MPI si 16V si nu am avut cum sa compar SH-ul meu cu prospatura de la Renault. Veti spune ca e diferenta de clasa.
    Dar eu va spun ca e diferenta la raportul pret/calitate. Ce masina poti sa ai la 7000 EUR cu maxim de confort si siguranta la nivelul asta? Vreau sa zic ca SH-ul nemtesc este mai bun decat o noutate romaneasca chiar ea si sub licenta Reanult.

  49. ikar says:

    @dani cielo crede-ma nu mai e ce a fost si sincer e depasita,am av cielo din 2002 16v 90cp,motoru bun dar treb turat ca sa simti ca trage,consuma 11L/oras schimbat la 3000rpm,franele slabute,sing problema amortizoarele,picau la 4500-5000km,cielo e mai confortabil ca loganu si mai usor de intretinut dar nu are abs si ayrbag,daca-i pui GPL puterea scade cu 10% iar consumu creste cu 10% asa ziceau mecanicii de la daewoo,practic la actualul cielo de 80cp,cand esti pe GPL ai 72cp disp pt o caroserie de 1.1t

  50. Spionu` says:

    Taran esti daca nu stii sa scrii si sa citesti corect in primul rand si dupa aia sa crapi geamurile masinii (indiferent ca-i vw-masina saracului din germania- sau un renault romanesc) cu manele, nu daca gusturile tale difera de ale altcuiva. Iar gusturile nu se discuta chiar daca unora nu le vine sa creada. E o evolutie pentru Romania desi toate masinile au “sange” francez. Iar voi nemtilor luati-va in continuare masini germane (warburg,vw) ca “e multe si bune” 😀

  51. dani says:

    intre logan si cielo ce ati zice sa aleg???la design cielo imi separe peste logan(chiar daca unii zic ca nu mie asa mi se pare…)ala executive !!!de specificat ambele masini noi….!!!!:Dsi cu full option!!!=)))

  52. aninim says:

    =)))taikmeu are cielo!!!am spus daca as mai avea vreo 2000e as da avans pentru un logan(meganul nu las vinde oricte probleme are)noua a costat 18000 acuma se da cu 8-11mii e !!!ca a2-a masina mias lualogan disel(am p benzina)credema cam 10-11 imi ia in oras!!:(:(:(

  53. ikar says:

    @ionut nu stiu cum iei tu curbele cele mai stranse cu 60km,mai ales alea dintre Timisul de jos si Brasov,in schimb alea dintre Comarnic si Campina puteai sa le iei linijtit si cu Logan stock la 60km………….anonimule sunt sigur ca taticul tau are Logan,oricum tu ai grija sa-ti buletinul………..sincer nu am auzit posesor de megane2 sa treaca pe logan si nici nu o sa aud,uff numai orgoliul ala

  54. anonim says:

    bwa tot atata va kktzi pe voix(((!!!!ca e p[roasta ca zdrangane ca aia e cealalta……yo stiu persoane care au logan si nu au nimica …sji unele din ele au depasit 74 000km;)!!!yo am un megane sedan 2004 si am la probleme cu el…..nici nu va imaginati….!!!!depinde de noroc..nu neg ce spuneti voi da nici in halul asta..dak asb mai avea vreo 2000e as lua un logan sincer(leasing):D

  55. Ionut says:

    Chestia e ca nu am nimic cu loganu ci doar am auzit f multa lume zicand ca pe la 30 de mii de km incep problemele … mi`o zis un taximetrist ca la 120km/h ii joaca volanu , se aude o bataie la motor si nu mai zic de greierasi , o fost la reprezentanti si nu io facut nimic o zis ca totu e in regula …. concluzie ? e o masina slaba … se strica rpd … dai 10 mii de euro si la 30 de mii de km incep problemele ..

  56. Dragos Panait says:

    Si inca o chestie… ca tocmai am citit unele posturi despre scirtiit si alte alea… al meu are aproape 15000 de km alergati si n-are frate nici un zgomot anormal nici la suspensii nici la caroserie nici la plasticele di-nauntru.
    Recunosc ca nu e usor 🙂 dar mai ocoliti si voi gropile… la mine vad ca functioneaza smecheria asta.

    Ultima ca v-am plictisit:
    Vreti stabilitate? Mergeti si schimbati amortizoarele si arcurile si coboriti garda cu vreo 4-5 cm (asa facui io)si nu ma mai bate vintul de pe sosea si la curbe (unde se poate) nici nu ridic piciorul de pe acceleratie (60 km/h in cele mai strinse curbe pe valea Prahovei). Va costa undeva la 10 mil cu montaj (si pe celelalte originale le tineti de rezerva)… nu e o afacere proasta!!!

  57. Dragos Panait says:

    Bai baieti!!! Citesc, citesc si ma minunez… fratilor toti aveti dreptate si totusi nu aveti dreptate.
    Am un Logan, deci dupa unii sint un taran prost… dar lasati-ma sa scot citeva chestiuni in evidenta:
    1. de la lansarea Loganului, masina a fost prezentata ca o masina pentru familie, pentru cei cu nu foarte multi bani in buzunar (platitorii de rate)…
    2. Ce dreq mah? Vreti sa faceti din prashtie tun?!!! daca va luati Logan sa faceti liniute cu el… lasati-o balta… lauti-va dracia aia de golf GTi si gata…
    3. Va spun sincer… in Romania nu sint decit citeva sosele pe care iti poti permite sa mergi cu o masina de peste 15000 de Eur si asta o stie toata lumea… pur si simplu mergind cu masinile astea pe la noi nu faci altceva decit sa te pishi pe ei de bani…D-AIA LOGANUL ESTE BUN!!!!
    4. Si o tara de optimism nu v-ar strica… nu poate nimeni sa nege ca este o imbunatatire vizibila… cu timpul eu zic ca o sa se ajunga la ceva mai bun…
    5. Se pot face finisaje de 5 stele si la Logan fiti siguri.Dar masina ar ajunge sa coste cit un 307, sau Clio sau orice alceva frantzuzesc… si iedeea este sal cumpere “taranii prosti” aia care muncesc pe 4-500 de eurache pe luna;
    6. Ultima chestie si am terminat: feritiva sa mai jigniti!!! Eu am in total vreo 18 ani de scoala si vreau sa cred ca nu sint tocmai un dobitoc… si da mi-am luat Loganul si pentru spatiul pe care il ofera si nu am carat porci si griu in portbagaj si lucrurile fetitei mele de un an cind am facut turul Transilvaniei, Olteniei si Banatului acum o luna.

    Judecati si voi!!! Aveti bani de spart luativa sh sau noi deafara… daca nu… Loganul isi merita banii!!!

  58. XXL says:

    E DACIE COAIE !!!!!!!

  59. sergrgiu says:

    pt ca au vopsit si ei manere la usa si cadranele la bord si nus ce inca ..au pus si ei 16V sa aiba pe cere bani si gentile alea din aliaj cu ce is mai bune ca actualele ca de vrei si asa le schimbi si iti pui tu de care vrei si cer cu 2 3 mi de euro mai mult decat loganul actual nu se merita ca merg si eu si vopsesc toate la el ca la Prestije de exemplu si gata zic ca ii Prestije :))

  60. mihaiilea says:

    urch die Zwangsbeatmung steigt die Leistung des serienmäßig 87 PS starken 1,6-Liter-Vierzylinders um 49 PS. Damit das Fahrwerk des Dacia die satte Mehrleistung verkraftet setzt Elia auf ein Gewindefahrwerk, 17 Zoll-Leichtmetallfelgen mit Breitreifen und eine breitere Spur. So gerüstet bleibt der knapp 1.000 Kilogramm schwere Logan auch bei über 200 km/h Top-Speed gelassen. Angepasst an die deutlich gewachsenen Fahrleistungen zeigen sich auch die gleichfalls gewachsenen Bremsen.

    Aber auch außen und innen wird das Conceptcar deutlich attraktiver durch Spoiler, Chromgrill, Sportauspuff und Ledersitze, Sitzheizung und ein Navigationssystem.

    Insgesamt sollen vom Logan RS 100 nur ben 100 fahrzeuge aufgelegt werden. Je nach Basisfahrzeug beginnen die Preise bei 17.500 Euro und enden bei 23.000 Euro, dann natürlich als Logan “de Luxe” unter anderem mit ABS, Klima, vier elektrischen Fensterhebern, Bordcomputer, Funkfernbedienung, Nebelscheinwerfern und elektrischen, beheizbaren Aussenspiegeln.inseamna ca motoru e derivat din cel de 1.6mpi pentru aol.du te si da ti foc si vezi pe cine jignesti ca poate iti va parea rau!

  61. costy says:

    ce conteaza dak ai sa nu garantie la logan???k oricum dak te duci la service trebuie sa platesti aproape tot.tot timpul gasesc motive k se scoata ei.posesor de logan 1,4mpi laureate din 2005.am mers 9000 de km si deja a inceput sa troncane ceva pe la usa din dreapta.cand am fost la service sa fac revizia pe 1 an m-au pus sa platesc si vaselina pe care au pus-o la planetara.asa k mai bine un sh sau orice altceva strain.

  62. ikar says:

    scz pt greseala…masini din 2005-2006 cu mai….

  63. ikar says:

    …nu stiu cat ati umblat in germania,sau in alte tari,dar se gasesc si masini din – cu mai putin de 20miii km,cei drept la un pret mai ridicat,dar romanul cand se duce se aduca sh din afara se uita sa fie cea mai ieftina din “targ” neaprat full(piele,xenon,”bizonica”)cu euro 3 si apoi sa gas pe nush cine sa dea km jos si SA O POATA REVINDE IN PROFIT dar nu conteaza cati proprietari si cate sunte de mii de km are,daca a fost lovita,daca are carte service,etc….oricum la 10000e nu as lua logan din cauza plasticelor ieftine care produc asa zisii greieras si mai ales din cauza franelor..detin megane 2 care la aprox 45mii km troncane si e plin de greieras de mama focului,o duc la service dupa 1000km apar iar greierasii,insa am s-o schimb cu un a6 sh….repet daca ai 10000e mai fa un mic efort financiar si incearca noul accent,astra classic,fabia apoi symbol cu facelift sau logan

  64. horia says:

    Tipic romanesc.In loc sa va spuneti parerea despre masina,pareri din care altii sa poata trage o concluzie voi ati deviat subiectul si ce a iesit e clar ptr toata lumea.Nu am inteles si nici nu cred ca voi intelege vreodata dece unii recomanda SHurile in locul masinilor noi.Una e una, alta e alta si sa fie clar ptr toata lumea : neamtul nu e prost si NU da masina de 2-3 ani ca i s-a pus pata s-o marite.Deci, daca vanzatorul nu e prost, cumparatorul cum o fi?? Si totusi, daca neamtul e prost,oare dece vanzarile la logan sint mai mari decit la VW?? Uite la intrebarea asta n-am gasit raspuns…

  65. ikar says:

    @viva,inainte de a da banii pe logan arunca o privire la noul accent,la clio symbol cu facelift,astra classic sau fabia,iar daca nu este nevoie de atat portbagaj incearca ceva dintr-o clasa mai mica(gen noul opel corsa,mitshubishi colt).La 10000e o sa ai ac zdranganeli,probleme ca la o masina romaneasca dar nu in ultim rand frane mai slabe ca la un logan vers 1.4L datorita greutatii marite,incearca sa te mai documentezi pe diverse forumu-ri si nu in ultim rand sa faci un drive-test,bafta!

  66. viva_en3rgie says:

    citi msg tuturor….dar….nush ce sa zic.unii zic ca nu tre sa iti iei logan prestije,altii ca da…in fine… vreau sa iau o masina(nu neaparat noua),dar care sa merite banii(cca 10000euro).Merita Prestije sa dai 10000 de euro pe el sau nu?si apropo,,,nu ma intereseaza de tunning,pt ca nu multi isi permit acest lucru.

  67. aol says:

    in primu rand ai un scris de taran in ultimu stadiu ,in al doilea rand tu nu faci decat sa citesti reviste si sa stai cu nasu in calculator si in ultimu rand nu ma chinui sa mai va explic.si apropo prost esti tu si lafel vei ramane ca elia are 1.4 136 cp ,stiu ca mai era o varianta de 1.6 dar cu 160 cp asa ca esti cam varza.si spor la citit reviste si frectii la greu ,bafta .

  68. mihai says:

    Ba ia gata cu cearta!

  69. mihaiilea says:

    si inca ceva tu realizezi ca la 140 loganu in curba se rastoarna la 200cp cum zici tu prinde extrem de lejer 160 deci mori in prima curba si daca obtii 200cp sa ma suni mah ca iti platesc eu bani si merem in germania la un dyno t est sa vezi si tu cum ii cu cp si cuplul!eu cred ca nu sti nimic despre masini!e bunicel loganu da sa nu exageram prea mult oki!!105cp si asa ii destul ce sa vb de 200cp din pix si eu pot zice ca scot 400cp din 1.6 dar nu se poate imi pare rau pt tine!mai citeste reviste de tuning si masini

  70. savel says:

    logan ambizion

  71. savel says:

    ma mariene .dami exemplu de o masina la lungimea loganului pe care ai intorso tu eu troaca de golf pe care o am nu reusesc sa o intorc cum vrei tu decat cu scartaieli de roti.si cred ca golful e mai scurt ca loganu.HAIDE SA FIM SERIOSI.PENULTIMA MASINA A MEA A FOST DACIA SOLENZA SCALA .SI VA SPUN CA PLANG CA AM DATO 2ANI NU AM AVUT NICI-O PROBLEMA.DAR AM GOLFUL ASTA MI-A FACUT PAR ALB IN CAP. TOTI CARE SCRIU SI LE PLAC MASINILE STRAINE SI APRECIAZA CA E MAI BUN CA LOGANU ? VA ROG DATI-MI UN LOGAN NOU SI VA DAU WV GOLF F.O. DIN 12/2004 PLUS 2000€ ASTEPT OFERTELE VOASTRE CEI CARE LE PLAC SH

  72. marian says:

    pe soseaua c-ta valu lui traian se testeaza dacia logan.sosea cu 2 benzi pe sens,logan break nu intoarce din o singura miscare cind se afla pe banda de langa axul drumului

  73. marian says:

    pe soseaua c-ta valu lui traian se testeaza dacia logan.sosea cu 2 benzi pe sens,logan break nu intoarce din o singura miscare cind se afla pe banda de langa axul

  74. hype says:

    mihaiilea , ai foarte multa dreptate in tot ce zici 🙂 cei nou e nou, ai garantie, iar daca ceva se strica din cauza lor pana in 100.000 km, e gratis! si normal cei nou tine si mai mult, loganu e ieftin pt k are materiale naspa in el, la banii astia nu prea mai luati voi masina noua 🙂 ce nu`mi place la logan e calitatea fabricatiei in rest la motoare sa nu va aud.

  75. mihaiilea says:

    no hai sa povestim bine ca nu imi zici de un nissan skyline cu pistoane forjate din titaniu,6 supape pe cilindru,4 turbine cu geometrie variabila,motor de 12000rpm,cu chiuloasa tot din titan,sistem evacuare fortata cu sistem de evacuare a gazelor la o presiune de 100 de bari,cu nitros oxide cu ecu,pt tine engien control unite si cu bloc motor refacut tot din titan cu magneziu,si cu injector pe fiecare piston supradimensionat,si fara absolut nici o limitare care in orice moment poate bubui!!hai sa nu discutam de asa ceva!si stiu si despre mistusbishi evo 9 care cu un kit are 610cp si ce tu vb de logan,du te i ati o toba din piata pe logan si spune ca 20cp in plus,ma eu de la 7 ani citest reviste cu masini,si lasa ca am vazut cum ii loganu ii destul de stabil da la 200cp te rastorni in prima viteza,si elia are motor de 1.6mpi cu turbo nu 1.4mpi cu turbo,prostule,si oricum nu scoti 200cp si daca ii scoti tot te fac bmw si mercedesurile plus ca daca vrei poti scoate 400cp da vine de ti apartamentul si mai scoate u ncredit de 100,000 de euro si paote atunci iti ajung cu logansu tau!

  76. aol says:

    si frate mihaiilea ,trebuie sa intelegi inca un lucru ca masinile gen logan nu sunt asa de usor de rasturnat,fratilor!!va intrat naibi in ca ca cica aia din germania au rasturnat loganu,a fost o facatura a fost data peste cap special ,ca sa nu se vanda in germania ,au facut testu elanului din nou in romania si nu sa dat peste cap nu s-a desfacut cauciucu de pe janta nu nimik!!!credema ca si io am incercat masina sa vad cum sta pe sosea ,si sta binisor
    m-am dus prin parcare la Carrefour si de adracu nu a vrut sa se rastoarne,dao naibi de treaba ,ce naiba crezi ca e Matiz sau Tico sa se rastoarne?

  77. aol says:

    pardon ,,ca putini de pe acest forum sunte-ti instare sa dati sfaturi,,

  78. aol says:

    si aoropo ,varog ca toti care nu va simtiti in stare sa dati sfaturi ,nu mai dati sfaturi,dativa cu parerea atat nu sfaturi ca putini de pe acest forum sunte-ti instare sa va dati cu parerea.

  79. aol says:

    sti ce cred io mihaiilea ,io cred ca tu nu esti cunoscator nu mai vb prosti ,sti macar ce inseamna o turbo suflanta de clasa T4?iti spun io ca nu sti ,ai sa iti arat cat de cunoscator esti ,in primul rand elia a modificat un motor de 1.4 litri de 75 de cai.si a ajuns la 136 cai ,dar io garantez cu casa mea daca vrei ,ca daca ii schimbi chiulasa si ce mai e de schimbat in ordine sa il faci cu 4 supape pe cilindru(16v) inloc de 2 (8v) iti garantez ca puterea motorului cu aceeleasi piese inafara de modificarea mai sus mentionata ajunge in jurul valorii de 160 cp ,dece pt ca printr-o supapa intra mai putin amestec benzina-aer decat prin 2 supape ,defapt find 2 supape intra de 2 ori mai usor,bine,variaza de diametrul supapelor ,sti cumva ca o masina de raliuri ford ,prin anii 90 ,a reusit sa scoata dintr-un motor de 2 litri 600 de cp ,deci se poate,si a sscos aia 600 de cp putere pt ca avea un sistem turbo foarte performant care dadea presiune de aer undeva in jurul a 3 atm adica de 3 ori presiunea atmosferica ,adica de 3 ori cantitatea de combustibil intr-o camera de ardere cu volumul X,fata de presiunea atmosferica,am uitat sa precizez motoru era in 4 cilindri

  80. mircea says:

    Stiati ca Loganu e pe drum cu denivelari la fel de confortabil ca un Bentley!!!Asa ca atunci cand mergeti cu Loganu prin Bucuresti sa stiti ca mergeti la fel de confortabil ca Irinel in Bentley-ul lui!

  81. max says:

    domnu cu loganu lu tata. cine te pune sa-ti cumperi masina cu 400 km la bord?

  82. ady_bmw says:

    ce ma deranjaza cel mai mult este ca pe acest forum isi dau cu parerea multi care nici macar habar nu au de tuning,vb din auzite si spun ca tata are……va zic eu nu mai visati logan la 200cp doar dintr-un kit form din turbo,chip,evacuare,si un plapand 1.6L(sunt posesor de x3 3.0d+evacuare sport(evacuarea mi-a dat 5-6cp,nu am pus-o pt putere ci pt zgomot)asa ca nu mai visati 100de cai putere,ca sa nu mai vorbesc ca un chip+evacuare si filtru sport pt logan fac mai bine de 700e si duc la pierderea garantiei,mai bine va-ti face probleme ca este nesigura si scumpa…..dar asa este romanul…stie sa dea numai talpa….iar pt cine doreste sh rnu as recomanda un passat din 98` full,mai bine ceva mai nou(cel putin 2003) si mai putin dotat

  83. savel says:

    ba fratilor (mai domnu rusu); nu stiu ce varsta ai si nici nu ma intrreseaza dar retardatii care asteapta sa ia un passat de 8 ani birjarit de nustiu cine? TE LAS PE TINE SA JUDECI CIN E RITARDAT.
    Am avut dacie sh din 86 .Am cumparat dacie noua in 96.apoi am luat solenza in 2004 tot noua acum am golf din decembrie 2004.Am vandut solenza acum 5 luni de zile si i-mi musc mainele.e a doua greseala tampita pe care am facuto (prima a fost ca nu mi-am luat masina noua pe prima.asa ca masina la mana a doua e ca femeia f…de altul si oiei tu ne spalata.dati-mi un client so vand sa scap draculi de ea si sa-mi iau logan .am depasit destui cu masini straine pe autostrada cu dacia (ma refeream la troace la mana a doua95/96/97/98/98/99/01..)va spun sincer ca plang dupa solenza.daca vind troaca ori imi iau logan nou ori megan gran tur sw tot nou dar la mana a doua nici sa nu aud.

  84. aol says:

    scz am gresit,,sunt fan,,

  85. aol says:

    eu unul sunt foarte multumit de ia ,mai ales de motor ,trage foarte bine ,ajunge lejer la 175 duce si mai sus ,max a fost 185,dar chitrosi astia de la renault nu au putut sa puna motorul actual din gama renault de 1.6 16v care are 115 cp lau pus pe ala vechi de 107 de pe megane 1 care pana la urma vad ca a ajuns la 105:( ,oricum sunt fac logan asa ca o sa bag niste bani in ia,am comandat un kit turbo turboNetics T4 care ar trebui sa urce puterea pe la 200 de cai cu tot cu chip si evacuare.Sper sa iasa bine:D

  86. aol says:

    Apropo si ai dreptate la viteza mare se aseaza foarte bune pe asfalt pt ca are ditai geamu si actioneaza ca un eleron te impinge in jos,in asfalt,o spun in cunostinta de cauza ,ca am unul ,asta nou 1.6 16v

  87. aol says:

    cam asa e mihai,daca inginerii astia renault ar fi facut msina un pic mai mica ,rotile scoase mai inafara,si mai putin colturoasa ,ar fi prins mult mai bine ,ar fi aratat mai misto,chiar ma gandesc ce au avut in cap ce au facuto asa de colturoasa si inalta ,ai spatiu interior ca spatiu interior da e e destul,nu de alta dar strica aerodinamica

  88. Mihai says:

    Am un Logan Laureate 2005 1.4.Sunt multumit de tot mai putin de demaraj dar tinand cont ca-i bag numai top99 premium se compenseaza. Se duce lejer la 140-150 si cu cat ii dau mai mult cu atat se aseaza mai bine pe sosea. Despre noul Logan este super. Chiar o sa o dau pe asta si o sa mi-l iau pe cel mai tare. Nicio masina straina second-hand nu se compara cu un Logan nou. Pentru ca eu ma urc primul in ea cum o ingrijesc asa o am. Super tot inainte

  89. max says:

    mor de ras cand ii aud pe desteptii ca ce e nou e nou si ca garantie. si ce faci nene cu garantia aia? poti sa o pui in rama ca si asa nimeni nu o respecta. pe mine nu ma intereseaza, sa ia cine ce vrea dar de ce ma opreste pe mine sa-mi duc masina de dincolo doar platind taxe aberante si mari? de ce? sa vanda la toti taranii logan si sa-si protejeze frantuzii asti de 2 lei prostia de masina. de ce dincolo nu se platesc taxe cand iti duci masina? asa destepti suntem noi intodeauna. eu poate nu vreau sa iau logan canu-mi place si in plus e o masina proasta.dac ati umbla cu masini straine chiar si sh nu ati mai vb prostii. pana pica de pe ea mergi cu loganul de 10 ori la service. si apoi 10000 e ? sa fim seriosi

  90. ikar says:

    _pt mircea:da ce este nou,nou ramane,dar degeaba este nou daca este de proasta calitate,o spun in cunostinta de cauza,la al meu megane2 la nici 45mii km e plin de greieras si zbarnaieli,la service mi-au zis ca am nimerit o masina buna,am mers si cu fabia si cu passat,avensis si la alea greierasii lipseau,asa ca mai ganditi-va,daca ar fi sa dispun de 11500e as alege un sh,daca as avea doar banii de avans as alege un sh cu garantie 12luni din parcurile auto din RO sau accent sau astra (noi) dar nu as da nici in ruptul capului atatia bani pe logan,logan e ok pt o masina de 7000e,7 si un pic………..treaba cu garantia la sh este valabila,ma greu este cand cumperi masina din alta tara(pt cine intreba)

  91. Ionut says:

    e posibil sassot … dar cine stie … poate sa mai tina inca vreo 100 de mii … la logan la 30 de mii de km deja incep problemele … deci …

  92. Daniel Rusu says:

    Numai prostii si retardatii isi iau Logan , la bani astia poti cumpara un Passat dupa `98 full option si nu exista termen de comparatie. VALOAREA UNUI LOGAN NU DEPASESTE 5000 euro.

  93. nrg12345 says:

    mah,voi va certati de zor aici,nu va inteleg,care vrea, isi ia logan, care vrea, isi ia golf4, numai ca la ce nu va ganditi voi e ca la golfu ala romanasu tre sa dea toata pungutza cu bani odata, pe cand la logan face rate, ca doar asa sau invatat nu? io am un escort din `98 si merge bine…..16V, 102CP, touring(break), si face loganu ala de 90 de cai la demaraj(e probat deja de mai multe ori), pt k la dacie sar putea sa nu reziste motoru cu turometrul prea mult in zona rosie, si ei cumpara dacia in rate, sau leasing de 90, sau 105CP acum, si folosesc 60de cai, consuma 7-8 % cat naiba o fi si sunt multumiti…pentru unii asta ajunge, piese ieftine, masina autohtona, fara batai de cap prin germania, da banutzu putin cate putin, cat are din fiecare leafa(vb aia:banii la leafa hahaha) si gata, mai lasatii frate k va scoateti ochii degeaba 😛

  94. savel says:

    marius ori mai pui ceva anila km care ii are, oriceva km la ani care ii are sau ceva euro.consum ori mai pui ceva motorinasau mai reduci viteza sau dai jos o persoana sau doua. Posesor ds golf sh 12/2004

  95. mititelu says:

    ma marius vine neamtul cu genta de scule din germania sa iti repare vw ?

  96. mircea says:

    Copilasi ce e NOU tot NOU ramane.Cand vre-o data ai garanzie la SH. Haideti sa fim seriosi. Sa nu ma-i vorbim ca cei care scriu aici .au mers saraci doar cu RATA sau microbuzul.

  97. gica says:

    copilasi

  98. max says:

    asa mai mariuse. da-le ex sa vada cat costa o masina adevarata. nu sa tot indruge bazaconii

  99. marius says:

    Sassot,eu luni am adus un vw golf 4 variant TDI 101cp 2003 97mii km cu abs,esp,asr,8ayrbag.pilot automat,computer,clima,scaune sport si incalzite,xenon,jante 16″,trapa,metalizata+4 roti iarna+suport schiuri am dat 10000e pe masina in Germ,2200e vama,400e drum dus intors si 1600e TVa pe care l-am recuperat+100e un mp3 JVC,per total 11100e in care a intrat revizie generala in Germ -(filtre,distributie,placute,tester,amortizoare,freon,ulei)si am garantie 12luni la cutie si motor……la 90km 4 pers si bagaje consuma 3.3L iar la 130km/h 4.8L…..200km vit max,la reprize,consum,frane,stabilitate,confort nu are ce discuta cu 1.6L de pe Logan si nu troncane absolut nimic

  100. marius says:

    Sassot,eu luni am adus un vw golf 4 variant TDI 101cp 2003 97mii km cu abs,esp,asr,8ayrbag.pilot automat,computer,clima,scaune sport si incalzite,xenon,jante 16″,trapa,metalizata+4 roti iarna+suport schiuri am dat 10000e pe masina in Germ,2200e vama,400e drum dus intors si 1600e TVa pe care l-am recuperat+100e un mp3 JVC,per total 11100e in care a intrat revizie generala in Germ -(filtre,distributie,placute,tester,amortizoare,freon,ulei)si am garantie 12luni la cutie si motor……la 90km 4 pers si bagaje consuma 3.3L iar la 130km/h 4.8L…..200km vit max,la reprize,consum,frane,stabilitate,confort nu are ce discuta cu 1.6L de pe Logan si nu troncane absolut nimic

  101. marius says:

    Sassot,eu luni am adus un vw golf 4 variant TDI 101cp 2003 97mii km cu abs,esp,asr,8ayrbag.pilot automat,computer,clima,scaune sport si incalzite,xenon,jante 16″,trapa,metalizata+4 roti iarna+suport schiuri am dat 10000e pe masina in Germ,2200e vama,400e drum dus intors si 1600e TVa pe care l-am recuperat+100e un mp3 JVC,per total 11100e in care a intrat revizie generala in Germ -(filtre,distributie,placute,tester,amortizoare,freon,ulei)si am garantie 12luni la cutie si motor……la 90km 4 pers si bagaje consuma 3.3L iar la 130km/h 4.8L…..200km vit max,la reprize,consum,frane,stabilitate,confort nu are ce discuta cu 1.6L de pe Logan si nu troncane absolut nimic

  102. Sassot says:

    masina noua e masina noua ,explica-mi si mie ionut pretenu ala al tau o sa aiba bani cand peste vro 20.000 si ceva de km cand o sa nceapa sa cada pe masina aia pompa de injectie injectoare ambeiaj amortizoare si o groaza ,nu ai ce sa zici nene masina noua e masina, mai bine vb de performantele noului motor , ia sa vad ,ar fi penibil acum sa mai compara-ti performantele cielo cu loganu prestige,cielo acum e depasit aproape din orice capitol mai putin look si poate pret.

  103. X5 says:

    Totusi in articolul asta care e scris aici e o greseala…se zice ca nu are discuri ventilate pe fata si totusi are(de curiozitate mergeti la un dealer dacia s i o sa vedeti ca are discuri ventilate pe fata)…nu inteleg de ce pot sa minta in halul asta.

  104. Ionut says:

    Zicea cineva mai sus ca ii dezagreaza pe cei care isi iau Sh … sa fim seriosi nene un audi din 2000 arata si merge mult mai bine decat un logan nou … am un preten are un audi din 2000 si 150.000 km cam asa ceva si nu ii troncane nik si functioneaza impecabil … dar na … fiecare cu conceptiile lui.

  105. mihai says:

    Interiorul e varza…volan imbracat in piele si acelasi plastic ordinar si ieftin pe bord….finisari aiurea.Ar fi redus din aspectul ala de ieftin chiar si numai daca ar fi facut bordul din plastic negru…nu gri-ul ala naspa…….ma rog…aia e.

  106. anca says:

    loganul mi se pare o masina foarte buna si confortabila

  107. ionut says:

    Penibili astia 11600e pe logan break,11600 pe ce?….va dati seama ca asta e mai “obosita” si troncane mai mult,ca doar e mai multa………….rusine se apropie serios de concuretnta,a zis cinva bine sus,ca peste 2ani va intrece concurenta doar cu preturile

  108. Daramus Bogdan says:

    Eu am un logan diesel 1.5 dCi, si dupa 32.000 km facuti in 7 luni pot spune ca lipseste foarte mult calitatea fabricatiei la logan. ma refer la faptul ca pe rulare pe drumuri mai rele, zgomotul interior este foarte mare, dat fiind faptul ca a inceput sa “troncane” o gramada de elemente din bord si usi, precum si un sunet de caroserie ciudat pe care nu il pot identifica, ce mai, e un infern pe roti, am fost cu el la service, la alba, si nu au reusit sa faca mai nimica, pana la urma cred ca am sa il vand altceva nu prea se poate face, in rest numai bine despre diesel 😀

  109. marian says:

    Iar ne-au batjocorit frantujii. De data aceasta cu zilele francofoniei adica francoprostiei. Dupa ce ne-au luat banii pe Loganuri, acum ne-au luat si libertatea de a merge cu ele inchizand circulatia in Bucuresti.

  110. Fox says:

    multi nu au ce manca dar au telefon mobil ,asa si cu SH astea . chestia asta nu e valabila ptr toti ,DAR 80% asa sunt , isi aud un audi sau vw cu multe zeci de km si cu multe optiuni . EU as prefera un audi sau vw cu mai putine optiuni dar sa fie NOU

  111. Fox says:

    nu mi-as lua logan m-as mai strange de “cur” vorba cuiva de mai sus , in schimb NU mi-as lua SH in ruptul capului ,si sunt de acord cu mircea !!! ii dezagreez pe cei care isi cumpara un SH si zici ca sunt buricul pamantului uita ca masina aia are sute de mii de km , si ca nu stiu cand urmeaza sa cada ceva dupa ea . La una noua macar ai garantie !!

  112. Marian says:

    Desteapta-te romane din somnul cel de moarte…

  113. marius says:

    taranii isi iau passat? cred ca isi iau logan ca e nou si platesc 8 ani rate la el

  114. mircea says:

    Parerea mea este ca pretul este prea ridicat,pe un logan nu merita sa dai mai mult de 7500 de euro!Pt adeptii sh-urilor decat sa-mi iau ca toti “taranii” passat variant cu multe mii de km(care pe urma sunt plini de ei ca “frate sunt smecher am passat” dar el nici wc in casa nu are”) mai bine imi iau o masina noua din clasa inferiora!Masina noua e masina noua ,nu se compara cu un sh!

  115. marius says:

    bogdane, lasa-i tata sa-si logan prestije. sa-si duca purceii cu ea sau papornitele de la camp. ce sa faci daca renault face ce vrea in romania. barem sa mai vanda astia si uzina de la craiova ca ne-am scos. o sa avem si biciclete renault. si pt liviu. tata tu unde traiesti? la 10000 e duci un passat din 2003. iar loganul sprintena si ieftina? ma prabusesc de ras

  116. bogdan says:

    stiti de ce nu au pus motorul de pe megane II si ne-au amagit cu asta vechi??
    1. ca n-avem fatza, d-aia.
    2. ca mai aveau pe stoc , au ramas de la vechiul megane :))…………..mai avem de asteptat inca 3 ani sa dispara megane II, atunci vom primii acest motor.

    suntem neste papagali, ne face francezu cum vrea el(ca doar la el se duc toti banii).
    sa va fie rusine,DIN 2007 SE TRECE LA EURO 5 SI VOI VA LAUDATI CU LANSAREA MOTORULUI DE PE LOGAN EURO 3.

    NU MIA ZIC NIMIC CA M-AU LUAT NERVII. de la ultimul articol postat de mine si pana acu s-au dat deja 320 de comenzi pentru PRESTIJE. taranu tot taran.

    pana nu fac o campanie nationala anti-logan, tot nu ma las. care te bagi??

  117. liviu says:

    La 10 mii nu gasesti o masina full option. Logan prestige e pentru cei care vor o masina cu toate pe ea, sprintena si ieftina.

  118. marius says:

    ha,ha.logan de 10000 de euro?astia nu sunt normali? mai pot oare prosti pe romani mult timp? din germania cu 7500 e duci un focus din 2002, cu tot cu vama asta cretina si care zboara pe langa logan. plus ca la consum nu se compara iar interiorul ce sa mai vb. de ce de la anu sa mai platim taxe pe masinile duse de dincolo daca europa nu e de acord cu asta? sa vanda astia dulpurile de logan?

  119. marian says:

    Cred ca pretul acestei masini ar trebui ar trebui sa fie jumatate din pretul unui Megane 16 16V, avand in vedere diferenta de calitate a execuiei, materialelor si a tehnologiei dintre cele doua – adica intre 7-8000 euro

  120. Ionut says:

    10 mii de euro ? pfuaii … eu zic ca nu se merita … prea mult … plus ca si consumu e f ridicat … cica in orash consuma 12 % asa ziceau astia de pe protv

  121. bogdan says:

    suntem un popor de logani.

    romani care dati 9000 de euro pe un logan, mai strangeti din fund o luna doua si mai puneti o mie de euro. luati accenturi, albee, C3-uri, Symboluri, ibize, fieste si polouri 🙂

    da nu ii poate convinge nimeni, ca romanu are nevoie de PORTBAGAJ, pentru cumparaturile care le face la Carrefour. CEL MAI TARE E CA MA UIT LA MAJORITATEA POSESORILOR DE LOGAN CA NICI NU MAI DESCHID PORTBAGAJUL, PUN PLASELE PE BANCHETA DIN SPATE.
    DA LASA SA FIE ACOLO PORTBAGAJ, CE DACA NU IL FOLOSESC.

    TOT NU MA LAS PANA NU IMI VINDE SI MIE DOMNUL DIRECTOR DE LA DACIA, LOGAN CU 5 MII DE EURO CA ASA NE-A PROMIS SI ACUMA IL DA DUBLU 🙂

    LA SALONUL AUTO DE LA GENEVA LOGAN ATACA CLASA DE LUX, AVETI GRIJA.

  122. mihai says:

    andrei,eu zic ca IKAR are dreptate,asa cum au putut sa scoata loganu 1.6L 90cp la lansare cu 8000e,la fel de bine puteau sa-i mentina pretul mai ales ca euro a tot scazut in ultima perioada iar materialele folosite au ramas aceleasi,detin un logan 1.4L mpi varianta laureate am dat 7200e in 2004,eu cred ca logan merita 7-8000e,mai mult nu,la nici 16mii km masina mea troncane(suportabil)are un joc ciudat in acceleratie care scariae,scaunul dreapta scoate zgomote ciudate la fiecare groapa(cu toate ca e strans),pana acu i-am schimbat amortizorul,spate dreapta,inchiderea centralizata si-n rest numai consumabile….nu prea mai am de ce sa ma plang,poate doar de demaraj(lenta rau cu A.C. pornit) si cam atat,una peste alta eu zic ca merita banii,dar sa dai 10520e eu zic ca nu merita deoarece pun pariu ca nu scapi de acele zgomote din interior si esti intampinat de ac plastic ieftin…..totusi este cu 1000e sub accent 1.6L STD cu ABS,AC si cu 1400e sub Astra 1.6L

  123. geo says:

    Ma nu va place nu cumparati da ? E economie de piata ptr asta au murit unii in dec 98. Nici mie nu-mi place X5 deci nu-mi cumpar da ? 🙂

  124. Andrei says:

    mie unu imi place.eu cred ca merita sa dai 10.000 pe un loogan decat sa iei un sh la 10.000.

  125. andrei21us says:

    sincer ma asteptam la mai mult din partea celor de la Renault….ma asteptam la mai multa putere si mai putina greutate….mai multa calitate…mai mult joie de vivre..pacat …daca era mai sportiva(mult mai sportiva) isi merita pretul

  126. ikar says:

    nesimtit de mari noile preturi la Logan http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/dacia/cu m-cumpar/preturi,58 oare de ce varianta care trebuia sa fie 5000e la lansare a fost 5700e,acum 6400e,la lansare 1.6L cu ABS era 8000e,acum 9100e,pai de 1100e in plus dotarea standard trebuia sa sa se imbogateasca cu ceva genu:discuri fata/spate,ESP,cel putin 2ayrbag-uri laterale,anvelope mai de calitate si atunci era pe deplin justificata cresterea de pret.Acum pt un diesel full+metalizata+garantie extinsa treb scoasa din buzunar suma de 10520e…si ce primesti….65cp!!!Deja cei de la Dacia se apropie cu preturile serios de concurenta,unde-i Dacia aia ieftina?????Daca o tin tot asa peste 2ani vor intrece concurenta…..doar cu preturile

  127. Gigi says:

    Se contrazic singuri autorii articolului.
    Mai intai spun ca au mers pe autostrada cu 140-150 km/h, apoi spun despre consum ca a fost 6-6,3 la 90 km/h.
    Se pare ca au mers cu 90 km/h doar in oras, sau pana au accelerat la 140-150, caz in care consumul de 8,2 nu e un consum de regim normal, ca in cartea tehnica. Cred si eu ca daca mergi cu 140-150 si mai faci si demaraje cu pedala la podea nu vei obtine niciodata cei 7,1% consum ca in carte, si asta nici cu Mercedes, VW sau orice alta masina.

  128. 72b says:

    Toti criticam masina asta , dar daca ne uitam pe strazile Romaniei vedem milioane de dacii logan . Mai bine o rotunjeau si ei putin , liniile astea drepte nu se mai poarta , ce le asa greu de inteles , pana si BMW a renuntat la liniile drepte care le care caracterizau masiniile !!

  129. eugen says:

    stiti cand o sa avem si noi masini bune cind astia de la dacia nu o sa mai fabrice ,nu e normal sa platesti niste bani la vama de speriat ca ai avut curajul sa iti cumperi vreun BMW ,mercedes sau audisi nu ai luat un frigider de logan .e ca seamana cu un frigider de la artic pus culcat ,daca mai e si alb…

  130. mustaru says:

    Super marca Dacia! Penru butonul de la pobagaj,geamul de la stopuri si “nuca” de la schimbator au scumpit ambiance-ul cu 700 de euro. probabil ca impreuna cu tipla neagra de pe montanti, cu vopsitul aeratoarelor si al barelor sa ceara 1000 de euro in plus la pretul masinii ca sunt destui prosti care sa o cumpere

  131. mustaru says:

    Iar o fi inventat un inginer de la dacia un eleron de 20 de milioane de euro ?

Leave a Reply to Inginerul Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.