Hyundai Accent 1,4l 16V GL STD

“Cati bani, atata peste!”. Asa spun bunicii nostrii cand evalueaza ceva. Fara discutie, zicala se poate aplica perfect noului Hyundai Accent 1,4l 16V GL STD. Frumos, cam micut, dar modern si atragator, ne-a sedus intr-un scurt test.

Cum sa nu fii atras de noul Accent? Are 95 CP la 1,4l cilindree, accelereaza bine, desi merge relativ turat, consuma normal pentru clasa lui si costa in jur de 10 000 de euro. Si, in plus, vine destul de bine accesorizat.

Varianta testata avea standard geamuri fata-spate cu actionare electrica, inchidere centralizata, aer conditionat, faruri de ceata, ABS+EBD, servodirectie electrica, oglinzi electrice cu degivrare. Nu era oferit in schimb sistem audio, ceea ce nu e un lucru tocmai rau, intrucat se poate monta orice aparat din comert, dupa dorinta.

Se remarca imediat grija cu care este asamblat interiorul, precum si calitatea buna a materialelor, desi culoarea este destul de pretentioasa la murdarie, insa da un aer luminos si chiar de lux. Spatii de depozitare bine gandite si numeroase suporturi de bauturi sunt amplasate corect in habitaclu.

Surprinde placut nivelul de zgomot al motorului, mai ales in traficul urban, insa pe autostrada la viteze mari, peste 130 km/h zgomotul devine suparator, asociat cu un suierat al oglinzilor retrovizoare (cam mari in raport cu caroseria).

Cu 95 CP, dinamica este privilegiata, alegerea treptelor de viteza se dovedeste foarte inspirata, iar plaja larga de turatie ofera valente de alergator. Se simte totusi la rulare clasa modelului: nu este nici la nivelul compactelor, ci undeva pe la mijlocul clasei mici, dar portbagajul marisor compenseaza aceste detalii: e totusi o masina de familie destul de ieftina.

Sigur asteptati o comparatie cu Dacia Logan asa ca iat-o: spatiu interior mult mai mic decat Logan, portbagaj la fel, tinuta de drum si feeling comparabil, look exterior mai bun la Accent. Interiorul este peste Logan atat la calitate cat si la ergonomie si spatii depozitare, inclusiv la scaune. Se vede cu ochiul liber ca aerodinamica e mai buna la Accent, franele sunt mai precise la Accent, dotarile de securitate ceva mai multe tot la Accent. Confortul la rulare este superior la Logan.

Avantajul vine din nou catre Logan la plaja de turatie si cuplu, mai mica decat la Accent, deci avem un plus la fiabilitate pentru Logan, in utilizarea normala. Si aici se poate aplica zicala de la inceput: Logan e mult mai ieftin, asadar nu prea poate fi vorba de o concurenta acerba intre cele doua modele.

Ai in jur de 7000 de euro iei un Logan bine echipat, ai 10000 vei lua Accent, fara indoiala. Concurenta intre cele doua masini (si Chevrolet Aveo e cam in aceiasi situatie) exista intre 7000 si 8500 euro, unde Logan vine cu dotari aproape complete, iar ceilalti ofera mai putine dotari, dar un stil mai modern si optiuni exotice fata de modelul autohton.

Daca tinem cont si de pretul pieselor sau reteaua de service, Accent si Aveo nu reprezinta o concurenta reala pentru Logan, ci o nisa, o posibilitate de a accede la un nivel usor superior. In acelasi timp, insa, aparitia acestor modele e un semnal ca Logan si-a atins scopul si ca foarte curand, vom avea o lupta stransa la nivelul de 10000 euro, nu numai cu concurenti made in Coreea, ci din toata lumea. Aceasta este economia de piata si cei ce vor avea de castigat sunt cumparatorii…

Back to Accent: modelul anterior de Accent a lasat o impresie foarte buna, dovada ca se vinde foarte bine in continuare, rezulta logic ca multi din cei care erau clienti de Accent vor ramane clienti de Accent. Nu vor fi prea curand plangeri legate de rugina, garantia e de 3 ani, asa ca merita cercetat si daca va place, chiar cumparat.

Modelul nou nu ofera un acces tocmai confortabil la locurile din spate, datorita liniei caroseriei, dar se poate trai cu asta. De fapt, in ciuda faptului ca sunt considerat un jurnalist destul de incomod, totusi nu am gasit foarte multe neajunsuri noului Accent.

E o masina normala, cu look normal, performante decente, imagine buna si aer simpatic, o excelenta optiune fata de modelele hatchback din clasa mica, care desi de marci mai bine cotate, sufera din cauza unui portbagaj mic si a pretului mai mare.

Caroserie
+ Design reusit si dinamic, calitate buna a asamblarii si finisarii, linie moderna
– Oglinzile retrovizoare cam mari in raport cu caroseria

Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor, materiale de calitate, dotari standard, spatii de depozitare
– –

Confort
+ Confort bun la rulare, indiferent de teren
– Se simt unele zgomote de lucru ale suspensiei

Motor/Transmisie
+ Motor si transmisie corecte, chiar dinamic, consum de combustibil normal pentru clasa sa, motor silentios la turatii mici
– Motorul e destul de zgomotos la turatii inalte (peste 4000)

Tinuta de drum
+ Comportament rutier corect pentru clasa sa
– Sensibil la vant lateral, la viteze mari, precum si la franarile violente

Siguranta
+ Pachet de siguranta standard, ABS+EBD
– Grad de siguranta configurabil optional

Alte opinii: Hyundai Accent

 Hyundai Accent 1,4l 16V 
 Motor1,4l 16V 
 Tip4 cilindri in linie 
 Capacitate cilindrica (cmc)1399 
 Putere maxima (CP/rpm)95/6000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)124,5/4700 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4280/1695/1470 
 Masa proprie (kg)1240 
 Portbagaj (l)390 
 Garda la sol (mm)155 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)12,3 
 Viteza maxima (km/h)177 
 Consum mediu declarat (l/100 km)6,2 
 Consum mediu in test (l/100 km)7,0 
    
 Preturi  
 Pret CIP8 990 euro 
 Pret DDP 
    
 Dealer 

52 Responses

  1. Ionuț says:

    Eu nu știu cum de vi se par bune mașinile astea pentru ca am întrebat 3 persoane și mi-au zis același lucru fugi de ele, servodirectia electrica schimbata de 3 ori, amortizoarele cele originale cedau la 30 mii km, de problemele astea nu zice nimeni? Am vrut sa îmi cumpăr și eu o mașină și am renunțat la
    Hyundai, după cele auzite cunoscuților mei
    .

    • turatiimaster says:

      Hyundai nu mai are probleme la coloana de directie din 2009, adica de acum 10 ani, intre timp au aparut 2 generatii noi de casete de directie, asta de pe facelift Tucson ar fi a 3-a (cu o demultiplicare mai precisa).

  2. Gaby says:

    Salutare lume…
    Doresc si eu informatii despre un hyundai accent…imi trebuie neaparat la scoala…am de facut un proiect…si in prima faza am nevoie de :
    – ecartament
    – ampatament
    – raza rotii
    Daca ma poate ajuta cineva…ii multumesc mult
    V-am pupat

  3. bogdan says:

    Buna ziua. Am citit opiniile dumneavoastra si sunt foarte interesante.Acum am un logan diesel din 2007, dar vreu sa-l schimb cu un accent.Motivul?Nu-i place sotiei loganul.Am de curind un accent de la munca,cit de cit am vazut ce poate, totusi nu se compara cu un logan.Este aceeasi diferenta intre dacia 1300 si logan

  4. bogdan says:

    Buna ziua. Am citit opiniile dumneavoastra si sunt foarte interesante.Acum am un logan diesel din 2007, dar vreu sa-l schimb cu un accent.Motivul?Nu-i place sotiei loganul.Am de curind un accent de la munca,cit de cit am vazut ce poate, totusi nu se compara cu un logan.Este aceeasi diferenta intre dacia 1300 si logan

  5. bogdan p. says:

    Sunt fost posesor de Accent 2006.Am avut masina cam 1 an jumatate si sunt foarte multumit de achizitie, tinand cont ca atunci cand am luat-o firmele mari nu aveau discount de nici un fel la clasa compacta.Si-a meritat banii (10.800 E varianta 1.4 95 CP cu abs, aer si altele – fara mp3 si airbag-uri multe), nu a avut probleme tehnice in 22.000 Km, a functionat si 25 h non-stop.Ca si spatiu e aproape cat astra H la interior – lucru masurat de mine.Nu comparati cu logan (am avut asa ceva la munca), alt comfort, alte performante la motor etc – de aceea e si mai scump.Cine a scris review-ul sufera de boala BMW,Mertan – habar nu are ca Hyundai e pe locul 1 la fiabilitate motor (adik la un parc colosal de masini vandute – in procente – are cel mai mic nr. de defectiuni la grup propulsor: ii mai da si 5 ani garantie).E si peste astra clasic 2 – model mai nou, design fresh, mai spatios, motoare mai performante.Acum pretul a cam crescut si s-a apropiat periculos de astra H, Cee`d, Lacetti, Megane 2 – deci in aceeasi bani puteti lua alta clasa.Deci, dak vreti accentul nou, sunt multe chilipiruri SH.

  6. b70cav says:

    am un accent din 2007 , 1,6 benzina; totul e super cu exceptia consumului in oras (12-13% – am abia 3000 km cu ea)si a zgomotului motorului la turatii peste 3000 (in a 5-a , la 110 km/h) se aude ca intr-o masina sport si te face sa simti viteza! in rest e super , fasneatza, spatioasa, bine gandita si daca motorul ar fi fost prost nu ar mai fi dat garantie de 6 ani… ar fi dat 18 luni …ca la logan… :)) :)) :))

  7. mihai says:

    cu alte cuvinte Accent,Aveo,Kia Cee`d,Logan,Albea etc. nu sunt cumparate doar de cei care nu au bani pentru ceva mai bun.Sper ca esti de acord cu mine

  8. mihai says:

    Si inca ceva legat de ce ziceai mai sus.Oamenii isi iau masinile pentru care au bani.Uite aici nu sunt de acord cu tine.Ar fi trebuit sa zici ca UNII oameni isi iau masinile pt care au bani.Poate ca tu si altii daca aveati bani mai multi v-ati fi luat masini mai cu pretentii.Insa asta e o chestie la care se gandesc mai mult cei din Est.E o chestie de cultura.Sunt aici prin vest oameni care au bani mai multi decat noi romanii dar nu viseaza la supermasini.Unii oameni isi cumpara masini nu in functie de bani ci in functie de nevoi.Robert scria intr-un articol ca s-a intalnit cu un grec mare proprietar de hoteluri etc. etc. care conducea o… Toyota Yaris.Eu aici in Norvegia cunosc oameni al caror salariu nu il stiu precis dar il banuiesc (undeva pe la 4000-5000 de euro) care conduc Buddy sau Think (spurcaciunile alea mici de 2 metri cu 2 locuri, motor electric si caroserie din plastic).Crezi ca n-au bani de alde BMW sau Mercedes?Nu-i intereseaza.NU toata lumea e nebuna dupa cai putere si NU toata lumea viseaza la masini premium.Mai sunt si oameni care se uita la NEVOI si nu la bani…

  9. mihai says:

    Mariane Chevrolet Aveo si Hyundai Accent,la fel ca si Kia cee`d sunt proiectate in Coreea intr-adevar.Dar modelele destinate pietei europene nu au cum sa fie fabricate acolo.Imagineaza-ti ce taxe mari ar avea la import.Sunt facute in U.E. de aia nu au taxe vamale.

  10. Silviu says:

    Eu am un Hyundai Accent din decembrie 2005 si merge brici! Pana acum nici nu am stiut ca am masina, doar bentina si solutia de spalat parbrizul. Pleaca la prima cheie indiferent de cat de frig e afara sau cat a stat nefolosit. Toarce baiatu´ la 2500 ture pe minut de nu-ti vine sa crezi…Din pacate as fi vrut ceva mai mare, pentru familie, de aceea am si decis sa-l dau. Fiind in leasing o sa iau doar vre-o 6000 euroi pe el insa o sa ma doara inima cand o sa-l vad plecand de la mine din curte. Sunt scule adevarate, fara mari pretentii, pe care poti sa te bazezi. Pana acum am fost foarte multumit, as fi vrut o Sonata pentru ca e mai mare dar nu sunt bani…Oricum, cine doreste o masina compacta, fiabila si la un pret acceptabil nu are o alta oferta mai buna pe piata decat Accentul…

  11. smoks says:

    lume..noul accent e mult mai bun ca loganul…dotarile pe care la are accent sunt superioare fata de cele de pe logan..in logan gasesti,cei adebarat,multe dotari dar sunt de calitate inferioara..eu am accent si nu se compara cu logand si nici cu renault clio..e stabila la viteze mari si are un demaraj impresionant

  12. robert says:

    Eu am scris articolul, nu am cunostinta de reglementarile de care spui Nicky si nu cred ca sunt reale. Te rog sa studiezi ultimele modele lansate de marci adevarate ca Mercedes, BMW, Audi, etc, o sa vezi ca nici ei nu stiu de reglementarile astea. Oglinzile sunt mari in raport cu caroseria. Ce ar fi daca pe o Toyota Aygo s-ar pune niste oglinzi asa?

  13. Nicky says:

    Cel care a scris articolul ar trebui sa realizeze ca daca oglinzile sunt mari, sunt cu un scop anume. Acela de a respecta noile reglementari europene in legatura cu oglinzile retrovizoare, care vor intra in vigoare din ianuarie 2007. Sunt sigur ca nu stie nici faptul ca Logan va fi echipat cu o pereche de oglinzi la fel de mari si mult mai urate decat cele pe care le are acum. Ce-i drept vor fi si mai utile.

  14. VooN says:

    Fiat Albea Star este dpdv calitativ mult peste Logan si nu e o vechitura asa cum spunea cineva mai sus. Cat despre Accent nu pot sa zic decat ca o revizie de 10k sau 15k este in jur de 200E(din cate stiu eu). Dc aveti voi informatii mai sigure astept raspuns.

  15. Marian says:

    scuze pentru gresala din ultima propozitie de mai sus

  16. Marian says:

    Chevrolet Aveo este proiectat si fabricat in Coreea si nu cred ca se poate numi masina americana. Accent este asamlat in Turcia . Mai putin conteaza aceste lucruri. Intradevar Accentul nu se compara cu masinile de care ai zis si e normal . Problema este ca unii din presa de specialitate si altii prin forum-uri baga in aceeasi ola Accentul, Aveo, Rio, Albeea cu Loganul nu doar pentru ca sunt din aceeasi clasa ci ca ar avea si aceeasi calitate , iar eu zic ca nu-i adevarat. Diferenta de calitate a acelor masini fata de Logan este mai mare decat diferenta lor de pret.Bogdane , tu zici: Accentul nu-si marita banii. Dar Loganul isi merita banii? Oamenii isi iau masinile pentru care au bani.Tu crezi ca daca aveam bani nu-mi luam Focus, sau cei care au Focus daca aveau bani nu-si luau Mercedes. Majoritatea oamenilor isi fac calcule peste calcule , merg pe la dealeri, compara oferte , fac teste si apoi se decid in functie de banii si nevoile lor. Tu zici : calitatea Accentului lasa de dorit . Eu l-am studiat doar la dealer ce-i drept si m-i s-a parut asemanator cu Aveo , Rio dar nu si cu Logan. Totul e sa fie intr-o limita a bunului simt si sa se inscrie in pret. Vrei sa-ti spun cate ceva despre calitatea Loganului? Loganul meu nu avea un opritor de amortizare pentru geamul de la sofer. Cand il coboram pina jos se lovea dur de ceva in interior. Odata cand am sters bordul cu carpa am atins capitonajul stalpului fata stanga si s-a desprins de bord reusind cu mare greutate sa il pun la loc. Geamul fata dreapta nu avea sustinere laterala buna. Daca era putin coborat si inchideai usa parea ca se sparge… si multe altele. La Aveo nu am aceste probleme si cred ca nici la Accent nu sunt. Pana la urma nu e nici o rusine sa ai nici Logan nici Aveo daca nu ai avut bani mai multi.

  17. bogdan says:

    Marian, din cate stiu chevrolet nu este marca coreana.
    Crede-ma ca daca as avea bani mi-as cumpara un SantaFe modelul nou, e super masina si in comparatie cu concurenta are un pret foarte bun.
    Nu o poti compara cu un Accent care este fabricat in turcia si la finisaj lasa de dorit.Accent este o masina care nu isi merita banii, doar atata am avut de spus.
    Si Sonata este o masina foarte frumoasa de altfel, asta ca sa vezi ca nu am nimic cu masinile asiatice si implicit cu cele coreene.

  18. mihai says:

    Pentru cei cu buget la nivelul 9000-10000eur aruncati o privire si la Astra II sedan 1,4 16v.(nou nouta)Daca nu ai pretentii la dotari aia e o masina ok.Nu sunt fan Opel, nici adversar Accent,dar pentru mine Opel suna mai frumos decat Hyundai.Ceea ce nu inseamna ca nu apreciez noul Accent.

  19. marius says:

    bogdan la 12-13 mii iti cumperi o masina din alta clasa la …. MANA A DOUA

  20. Marian says:

    Mie imi place Accentul. Am optat insa pentru Aveo intrucat avea CIP-ul mai mic si avea si reducere de 500 euro pana in luna martie. Deci chestiune de bani.
    Va dati seama ca nu ma puteam gandi la Ford Focus, Citroen C4 sau Megane. Cat despre Clio Simbol si Albeea nu putea fi vorba caci sunt niste vechituri. Dorinta mea a fost sa schimb Loganul cu o masina din ultima generatie, moderna, fara sa platesc o rata mult mai mare.
    Noul Hyundai Accent este in ceea ce priveste finisajele interioare si exterioare cu mult peste Logan, dar si peste Clio Simbol si Albeea. Are in interior o atmosfera de masina moderna. Loganul fata de Accent dar si fata de alte masini din ultima generatie este absolut rudimentar.
    Un lucru care nu place la Accent este lipsa airbag pasager la variantele de sub cea de top.

  21. Marian says:

    Oameni buni, Bogdan are o problema : nu poate suferi masinile coreene. Intrati si la Chevrolet Aveo si va veti convinge.

  22. bogdan says:

    Renault Megane, Opel Astra, Citroen C4 Coupe, Seat Leon(ala vechi au o promotie super), Ford Focus, Skoda Octavia Tour, Golf V……si mai sunt o gramada, trebuie doar sa stii sa cauti prin piata. Tot ce ti-am enumerat mai sus nu se compara niciodata cu un Accent care acum 5 ani a luat premiul de cea mai proasta masina la fiabilitate(chek, daca nu crezi).

    Du-te sa cauti accentul pe pietele din vest, ca nu dai de el.
    Nu critic masina asta cu nimik.
    Este buna, dar acolo in clasa de care am amintit alaturi de Logan la un pret de pana in 9.000

  23. georol says:

    vino pe hyundaiclub.ro sa vezi de ce sunt asa multi fraieri.
    care e MASINA aia care ti-o iei la 13.000eur ca eu nu am gasit ! fara SH !

  24. bogdan says:

    Fiat Albea, Dacia Logan, Renault Clio Symbol, masini din clasa Accent, aceleasi finsaje, aceeasi calitate a materialelor, aceeasi fiabilitate.
    Nu inteleg totusi de ce posesorii de Accent dau banii aia in plus pe o masina care nu face mai mult de 8.500 de euro.
    S-a umplut de Hyundai Accent si asta numai din cauza eudcarii proaste a clientului roman cumparator de automobile.
    La 12-13 mii de euro cat ajung unii sa dea pe un Accent iti poti cumpara intr-adevar o masina.

  25. OPetru says:

    Mda aici depinde de gusturile fiecaruia. Daca nu esti prea pretentios atunci Loganul este alegerea ideala. Oricum eu inca astept versiunea Break. Iar daca nu ma insel pe la anul adika prin 2007 cei de la Daci-Renault stiam ca au de gand un facelift ptr. Logan. Deci aici depinde de fiecare. Oricum este o masina cu dotari ceva mi bune decat la Logan dar totusi ptr. o masina Coreeana este un pic cam piperata la pretz. Ramane de vazut cum vor evolua lucrurile oricum este intradevar un concurent ptr Logan.

  26. Adrian Scurtu says:

    Parerea mea: Nu va mai ambalati asa cu Hyundai ca nu e masina de top! E comparabila cu Logan, si daca nu faci mofturi la finisaje, Logan e alegerea perfecta, ca spatiu si dotari versus pret. Dupa mine hyundai e muult prea scump pentru o masina coreeana si Nu MERITA DIFERENTA DE PRET FATA DE LOGAN! Mai bine mai pui ceva si iei o masina din clasa compacta!

  27. Ionut says:

    Deci dupa cum am zis … dupa ce am asezat scaunul la sofer pt marimea mea m`am dus in spatele scaunului(la sofer desigur) sa vad daca mai este loc si loc la greu pot sa spun … pt o masina asa mica cel putin asa ti se pare la prima vedere are f mult loc si are si un porbagaj impresionant.tai tai

  28. OPetru says:

    Poate ca tu ai avut loc la greu dar ti-ai pus problema daca nu sumva ai strivit picioarele alora din spate?

  29. Ionut says:

    am stat in noul hyundai tin sa mentionez ca am 1.90 si mi`am reglat scaunul dupa inaltimea mea si apoi m`am dus in spate si … loc la greu 🙂

  30. Ionut says:

    ce pot sa zic … noul Hyundai arata mai bine ca logan sau ca un aveo si consum mai mic si e mult mai bine finisata

  31. dan says:

    Indraznesc sa intreb si eu pe autorul articolului daca chiar are impresia ca Accentul e sub Logan in unele privinte. Nu de alta dar nu pot face drive-test pentru ca nu au masina de test la dealer-ul local.
    Chiar m-a pus pe ganduri. La pret e perfect, era si noutate, mai asteptam un pic sa mai apara eventual si sa se rezolve bug-uri , etc. Si la urma mai mult ca sigur o luam.
    Sau intreb eventual cine a mai condus-o sau a cumparat-o.
    Merge ca masina de familie? O rupe un drum de tara ori o gasesc in regula dupa doi ani ca pe actuala Solenza (mai putin bucse bara stabilizatoare)? Si totusi Accentul nu are scut metalic!
    Si e stupida chestia aia cu airbag pasager doar pe varianta de top. Ma arunca la pret aiurea spre compacte ieftine. Sper sa le vina mintea la cap.
    Mersi anticipat.

  32. mihai says:

    asa ziceam si eu

  33. spyder says:

    accent e fabricat in cehia.

  34. sergiu says:

    mihai, ca turcia e sau nu in ue e detaliu nesemnificativ. ceea ce conteaza e ca masina asta chiar nu are taxe. a mentionat cineva ca a obtinut 5 stele ncap? preferabil sa nu fie folosite niciodata , dar e bine de stiu ca sint acolo la nevoie

  35. mihai says:

    Ok Robert dar mai sus atat Vicht cat si Sergiu ziceau ca Turcia e membra U.E.De cand???Eu stiam ca Turcia e in proces de aderare dar nu a fost acceptata ca membru…..Sau sunt eu prost informat…………

  36. Ko5m1n says:

    :))Asculta radio Radio Star77

    Pentru dedicati si informati intrati pe mess id:radio_star77 .Multumesc pentru ca ne asculti.

  37. robert says:

    Merci Mihai pentru aprecieri. Nu are taxe vamale intrucat e facut in UE, pretul e destul de bun zic eu…

  38. mihai says:

    Vicht comparatia facuta de cei de la redactie e cea mai reusita si mai obiectiva cred eu.Nu stiu cine a scris articolul dar…tot respectul
    Iar legat de taxe vamale ii intreb pe cei de la redactie…chiar asa e?nu are taxe vamale?

  39. sergiu says:

    prima revizie la accent, adika schimbul de ulei e cca 200-250 ron, dar asta depinde si de dealerul unde se face revizia. interesant la accent e si motorul pe benzina de 1.6 care are controlul variabil al supapelor, asta inseamna putere la turatii joase, si consum mai mik decit un motor 1.6 conventional. masinutza asta are atuurile sale

  40. Vicht says:

    Noul Accent este facut in Turcia si nu are taxe vamale. La fel ca Renault dealtfel. Eu am facut o comparatie intre Noul accent si Logan, ambele variante full dotari, versiunile cu motorizari Diesel. Rezultatele le gasiti aici: http://www.geocities.com/vicht/logan_accent.html
    Tratati totusi comparatia ca un punct de vedere al unui amator.
    Toate bune,

  41. andrei says:

    da mia mihai nu are taxe vamale, deoarece este fabricat in turcia si ca atare turcia este membra a uniuni europene asa ca nu are taxe vamale, iar comparatiza intre logan si hyundai accent nu se poate face deoarece motorul de pe hyundai este net suprior si celui pe benzina de la logan 110 cp si un cuplu de 235Nm ceea ce l-a greutatea ei zboara .

  42. mihai says:

    cum adica nu are taxe vamale Sergiule?E facuta in tara?Stiu ca inainte ca Renault sa ia Dacia cei de la Dacia au avut un contract cu Hyundai in vederea asamblarii modelului Accent la Pitesti.Asta se petrecea prin `98 si chiar s-au produs ceva modele Accent in Romania.Dar repet … in `98.Nu cred ca mai e valabil contractul ala.Deci pana la urma.. de ce zici ca nu are taxe vamale?

  43. john says:

    =)))cum sa faca un megane maj un hyundai ce ai???laguna nici clio nul face itzi zik yo 100% asta …e bun da nu se compara la finisaje si tehnologie cu renaultul

  44. mircea says:

    E frumos noul Accent si are un pret atragator+garantie 5 ani dar ma intreb cat te costa o revizie ?

  45. loganu says:

    mai, eu zic ca si daca scoate facelift la anu, o sa fie mai scump ca si medie fata de loganul actual. asta face reno la toate modelele.

  46. sergiu says:

    alyn, tu compari o benzina cu un diesel? atunci ia accent 1.5 diesel care are 110 cp nu 65 , si o sa vezi diferenta cit de la cer la pamint intre cele doua modele. in rest masina e ok , spatiul e acceptabil, dotarile sint super ok la pretul pe care il cere, siguranta de top ( 5 stele ) iar designul f placut. asa ca e o varianta de bagat in seama. si nici nu are taxe vamale

  47. Gerge says:

    alyn- iti respect parerea ,dar nu poti fi chiar asa , 185 cu dci nu ajungi decat sa`l rupi , masinuta asta are 5 stele , fata de logan , iar ca finisaje e MULT peste logan , ca sisteme de siguranta de asemeni E MULT peste logan !!

  48. ikar says:

    taticul tau are logan???????

  49. alyn says:

    mai bine unlogan dci viteza maxima 185km dacat hyundaiul asta si nu ii mare diferenta inrte ele.si asta ii fainut da nu imi place.asta e parerea mea.

  50. Opetru says:

    Arata mai bine ca loganul ce sa zic. En motor care mi-ar place sa fie si pe Logan cu un interior parerea mea mult mai reusit ca al Loganului.

    Om trai si om vedea. Oricum citisem pe undeva acum ceva vreme cum ca prin 2007 cei de la Dacia vor sa fac un fel de facelift la Logan dar pana atunci mai este oleaca. Daca pretul asat se mentine atunci chiar ca este un concurent serios ptr. Logan. Dar deh sa vedem cum sta treaba si dupa ce avem pretul cu toate taxele incluse.

    Desi cred ca un atu pe care loganul il are este spatiul interior mult mai mare parerea mea. Am pe cineva care si-a luat recent noul Accent si e frumusel ce pot sa zic. E o masina mai tinereasca decat Loganul parerea mea care se adreseaza in rpincipal familistilor aceasta din urm pare mai degraba adreasta cel mai tineri caer nu o folosesc ptr familie.

  51. IKAR says:

    cel ami de temut concurent pt Logan!!!!5***** la capitolul siguranta,putere mai multa,consum mai mic,desing reusit,garantie 5ani.PRETURI F APROPIATE!!!!!

Leave a Reply to john Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.