Nissan Pathfinder 2,5l dCi

Adevarat tanc pe roti, Nissan Pathfinder si-a gasit numerosi adepti in Romania, devenind deja o prezenta obisnuita pe soselele noastre. Atuurile cu care si-a cucerit admiratorii sunt simple: robustete, 7 locuri, performante bune, aspect de “buldozer” off road, dotari si, nu in ultimul rand, renumele marcii.

In ciuda gabaritului se misca agil ca o pantera, pe orice teren, se scoate fara probleme din noroi sau situatii dificile, sigur fara sa il punem in ipostaze exagerate. Vremea masinilor “de teren” adevarate a cam apus, insa Pathfinder se zbate sa se mentina undeva sus in preferintele amatorilor de munte.

In ciuda gabaritului demn de un microbuz, Pathfinder se conduce relativ usor in mediul urban, mai ales odata ce te obisnuiesti cu dimensiunile. Totusi, manevrele trebuiesc analizate cu atentie, mai ales la mersul inapoi vizibilitatea avand de suferit datorita unor unghiuri moarte.

Nu este un automobil de oras, ci mai degraba un automobil de aventura, permitand incarcarea unui volum mare de bagaje (insa nu atat de mare pe cat am avut impresia prima data cand l-am vazut), putand cara fara probleme 5 sau 7 pasageri, in conditii bune de confort.

Are abilitati bune si pe autostrada, unde poate rula la viteze mari cu o turatie destul de redusa a motorului, insa zgomotul aerodinamic si sunetul motorului raman prezente in habitaclu. De fapt suspensia complexa contribuie la calitatile rutiere, fiind departe de sistemele arhaice ce se intalnesc in mod curent pe automobilele de teren. In cazul de fata, suspensia spate este multilink, un adevarat rafinament in clasa masinii.

Sistemul “All-mode 4×4” este destul de interesant, folosind inteligent valorile acceleratiei laterale si ale altor senzori, pentru a livra cuplul corect, in functie de situatia in care se gasesc rotile, mai ales in teren accidentat. Totusi, garda la sol de doar 21 cm nu va face fata unor cerinte de off-road adevarat.

Motorul se impaca bine cu transmisia dar si cu masa deloc de neglijat a masinii, ce sare de 2,2 tone la gol. Poate remorca la nevoie 3 tone, cu o remorca adecvata, ca un adevarat tractor (cam asa se aude motorul in afara – in interior ramane in limite normale sunetul).

Interiorul e luxos, imbracat in piele cam peste tot, in combinatie cu materiale de calitate, insa bordul are o portiune destul de ciudat asamblata (partea cu airbag-ul soferului). Pe ansamblu se poate considera un interior de calitate, iar dotarile si echipamentele subliniaza acest lucru.

Farurile se aprind automat, climatizarea este electronica cu reglare in doua zone separate, sistemul audio dispune de comenzi pe volan, scaunele fata sunt reglabile electric si incalzite, comenzi electrice pentru geamuri si oglinzi, inclusiv plierea oglinzilor laterale, sunt elemente suficiente pentru a indica pretentiile noului Nissan Pathfinder.

Cu 6 suporturi de sticle si 12 compartimente de depozitare, nu se poate spune ca Pathfinder nu ofera spatii pentru maruntisurile utile. Nu mai putin de 64 de posibilitati de configurare a interiorului sunt disponibile datorita mobilitatii extreme a elementelor ce compun interiorul, astfel chiar si un caiac intreg poate fi transportat, cu hayonul inchis complet!

Caroserie
+ Design reusit, calitatea asamblarii, aerodinamica buna, spatiu mare in interior
Unghiuri moarte ce deranjeaza manevrele la mersul cu spatele

Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor postului de conducere, dotari optionale oferite, scaune bine concepute
Calitatea asamblarii bordului

Confort
+ Confort foarte bun la rulare, indiferent de teren

Motor/Transmisie
+ Motorul si transmisia se completeaza foarte bine, consum relativ redus de combustibil, insonorizare buna pentru clasa masinii

Tinuta de drum
+ Comportament rutier bun, directie corecta

Siguranta
+ Pachet de siguranta excelent, ABS, Isofix, multiple airbaguri

 Nissan Pathfinder 2,5l dCi LE 
 Motor2,5l dCi 
 Tip4 cilindri in linie, Diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)2488 
 Putere maxima (CP/rpm)171/4000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)403/2000 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4740/1850/1860 
 Masa proprie (kg)2230 
 Portbagaj (l)515 / 2091 
 Garda la sol (mm)211 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)11,1 
 Viteza maxima (km/h)174 
 Consum mediu declarat (l/100 km)10,1 
 Consum mediu in test (l/100 km)12,7 
    
 Preturi  
 Pret CIPde la 38 330 euro 
 Pret DDPde la 47 893 euro 
    
 Dealer 

47 Responses

  1. V V says:

    Salut, ma poate ajuta cineva cu cateva raspunsuri? Am cumparat un pathfinder 2.5 manual,an 2008 si nu prea il folosesc pt ca mai am si un passat diesel…dar de curand am intalnit cateva probleme,cum ar fi :
    * daca las motorul la relanti cateva minute si apoi vreau sa plec motorul numai trage,nu se mai tureaza…aceasta problema a inceput sa fie si in timp ce ruleaza pe sosea…trebuie oprit si repornit,apoi alte cateva ore ruleaza perfect…dar tot exista posibilitatea sa se intample chiar si de 10 ori pe zi…la service au spus ca este posibil sa fie clapeta de la egr sau senzorul de presiune a motorinei (daca ar exista asa ceva)…mentionez ca nu scoate fum,nu bate motorul,nu galopeaza pompa de injectie.
    * de curand a inceput ambreiajul sa patineze,dar doar in mers, la plecarea de pe loc si in treapta a 2_a este ok, trage bine si are forta, dar in a3_a sau treptele de sus,incepe sa patineze,in special daca accerelez pt a schimba treapta sau fac depasire…in concluzie nu ma pot baza pe ea la drum lung.
    * zilele trecute a inceput sa se auda un sunet urat sub masina,in zona cutiei de viteza / cutiei de transfer si se infraneaza singura (cel putin asa am simtit la viteza de 20km/h sau chiar mai putin. In timp ce se aude sunetul acela ce seamana a placite de frana defecte, se mai aude si trosnind,in acel moment tremura roata sau rotile pe fata (am vazut doar la una). Mentionez ca aceasta problema se intampla in toate modurile setate ale cutiei, tractiunea rotilor din spate, 4×4 automat,4×4 hi, 4×4 lo cu sau fara reductor…dar cutia de viteze schimba perfect,la rece fara a apasa ambreiajul, cu ambreiajul apasat, cu motorul oprit / pornit sau in timp ce ruleaza pe sosea, chiar daca are problema de patineaza. Nu ii gasesc buba,sa fie cutia de transfer, sa fie planetarele,cardanul pe fata? Mentionez ca masina nu a fost condusa offroad,nu a fost condusa mai tare de 140-150km/h maxim,in rest doar 110km/h…din cauza ca sare de 14% consumul:))
    In rest imi place masina,este mare,serioasa si iti da sentimentul de siguranta, dar trebuie reparata sa ma pot bucura de ea:)
    Daca ma puteti ajuta cu ceva raspunsuri si remedii va multumesc anticipat.

    • Ramona says:

      Buna. Si nissanul meu are aceiași problema nu se mai accelerează mai mult de 3000 după ce stau cu ea la semafor o opresc si o repornesc si merge bine.

    • Ramona says:

      Ai rezolvat problema cu relantiul. Dacă poți să mă ajuți am si eu aceiași problema. Si nu-i dau nici cum de cap.

  2. MS says:

    Lucrez in Emirate am un Pathfinder cu 223.000 km l bord, din 2006 si se descurca admirabil, dar conform paradigmei celebre, motorul este sensational, in rest o gramada de probleme , in primul rind cu tablaria ca deh, de ani de zile japonezii fac masini cu motoare superbe dar la tablarie sint cei mai slabi din lume. Consumul e de 17 l / 100 km in oras , ” iarna” (adica 12-20 grade Celsius) , fara AC si PESTE 22 l / 100 km in oras vara la calduri cu MULT PESTE 55 grade cu AC pornit, cine va spune altfel minte. Cu 7 oameni la bord si cam 200 kg de material (aparate de sudura si cabluri) , la caldura de peste 50 grade a consumat pe ruta Abu Dhabi – Dubai – Hamryiah (circa 200 km) 28 litri / 100 km , la viteza medie de 100-110 km / ora . Nu ma deranjeaza consumul din moment ce benzina costa aici – in bani Romanesti – 1.70 RON/litru . Cu salariul de aici , nu e mare scofala sa o intretii , caci Nissan e cea mai ierftina firma din Emirate in service-urile proprii , dar cu salariul din Romania , nu vad cum as putea-o intretine. Masina e buna pt carat si atit , in rest este extrem de periculoasa si greu de condus pe autostrada , unde , daca nu are rotile perfect echilibrate , risti sa ajungi in décor . Nu-s nici pro , nici contra ei , eu am luat-o din necesitate dar in Romania nu as cumpara asa ceva , nici daca mi-as permite sa o intrertin. Concluziile le trageti Dv.Va salut cu respect. MS

    • MS says:

      Tot eu :
      Am uitat sa precizez ca masina (Nissan Pathfinder) de care am facut vorbire , are motor de 4 litri , 6V, si cutie automata , caci cutii manuale nu prea exista in Emirate , de vreme ce tara e plata ca in palma !

    • Gaby says:

      In romania nu ai autostrazi deci e foarte recomandata pentru gropile noastre !!!

  3. Cata says:

    Salut băieți sunt Cătălin am un Nissan pathfinder din recuperare de credite mașina este din 2005 luată de un fost asociat o stiu din prima zi de când a fost luată ,o singura problema a avut la 70.000 km a schimbat ambreiajul in garanție si apoi la 200,000 km sa aprins becul in bord de la airbag in rest nici un fel de problema si acum are 300,000 km , merge foarte bine nu a fost schimbat nimic in afara de consumabile chiar foarte mulțumit , am venit cu ea din Italia cu o viteza de 150/160 km cu un consum de 8,5 l/100km iar in oraș nu am sărit de 13 l/ 100 km este model r51 cutie manuala 6 +1 trepte motor 2,5l .
    Acum cred ca am sa ii fac distribuția pe lanț si am sa fac verificare totala , in rest ce sa zic este un tanc care nu ma lăsat pe nici unde deși eu nu am fost pe trasee de munte grele ci normale așa de damblaua mea si nu ma lăsat niciunde balta nu sunt un expert de Off-rod .

  4. dani400 says:

    provocare !!! am un nissan pathfinder din2008 de serviciu : cum pot sa ii dau din cand in cand kilometrajul inainte cate 100-200 km ? sa traiesc si eu….? :))))) cine ma ajuta ?..ca in rest vad ca le stiti cam pe toate…..va multumesc !!

  5. song says:

    Am un Pathfinder 2oo7 si sunt foarte multumit de el.=nsum mixt 9,8/100km.Este cu adevarat un tanc.Am reusit asta iarna sa trec cu brio prin zapada de 80-90 cm. Pneuri Continental winter contact.Este un off road autentic nu fake gen Q7 ori X5.Iti da un sentiment teribil de libertate, poti merge cam pe ude iti trece prin cap.Ma repet, asta iarna a fost demential.Am reusit sa ajung in locuri in care mai ajungeau drumarii cu utilajele de dezapezire.

  6. VORK says:

    REVIN CU O CONTINUARE LA CE AM SCRIS MAI SUS…

    PROBLEMA CU AMBREAJUL A FOST REMEDIATA… L-AM SCHIMBAT LA 10.000KM!! M-A LASAT PE DEALU NEGRU 🙁
    INSA AM FOST MULTUMIT DE TRATAMENT… A DURAT 2 ORE PANA M-AU RIDICAT DE ACOLO +1 SAPT PANA AU REPARAT AMBREAJUL,. ACUM AM 30.000KM SI N-AM MAI AVUT NICIO PROBLEMA DE ATUNCI. SUNT F MULTUMIT DE EA 🙂

  7. Kala says:

    eu am pathfinderul din ianuarie , aproape un an , am cumparat o masina noua. Este adevarat , finisajele nu sunt reusite in interior (prea mult plastic), dar este un SUV nu o limuzina …, si apoi dupa anul 2000 incoace toate macile (inclusiv mercedes), nu mai au finisajele care erau inainte . Este o masina cu un ambreaj subdimensionat pentru un asemenea motor , dar locuiesc intr-o zona de munte si am umblat cu el pe toate rutele posibile (am si un ATV), si nu m-a lasat balta (echipat cu cauciucuri corespunzatoare). Dar am lucrat cu ambreajul usor si cu bun simt , nu am avut nici o problema. Am 42000 km. De cand am cumparat masina pana la 10.000 km de cate ori intram pe un drum accidentat auzeam un zgomot ca o bataie , am umblat pe la reprezentante si nimeni nu gasea nimic , la un moment dat un posesor de pathfinder mai vechi mi-a spun sa pun niste vaselina la mecanismul de inchidere al capotei ca zgomotul de acolo este , desi sceptic l-am ascultat si am pus vaselina de atunci zgomotul a disparut . Consumul sare puternic in sus dupa ce iesi de pe asfalt . Eu sunt multumit . Noroc

  8. Mike09 says:

    bai BALCANU_MB! bah frate dak nu-ti place masina nu mai comenta! eu am pathfinder de 2 ani si n-am cuvinte: e de nota 20. nu mai comenta aiurea k vai k e urata cu draci si multe altele! cred k dak ti l-ar da cineva iti spun eu k nu l-ai refuza! asa k ciocu mic

  9. vork says:

    pathfinder, 1 luna vechime, sofer amator. am urcat pe drumul dintre cota 1400 si 2000 iar dupa 5 minute a inceput sa miroasa f puternic a ambreiaj incins (presupun) sau a ceva ars… toate bune dar… mirosul persista si dupa 1 saptamana. se simte mai ales cand merg la viteza redusa. ESTE NORMAL??; intrerupatorul (lumina fata) din interior nu mai raspunde la nicio comanda; nu mai trece de pe 4WD LOW – 4WD HI decat daca opresc/repornesc motorul…

  10. George says:

    Prieteni .. mi-am cumparat cu entuziasm masina dorita ..Pathfinder/aug. 2007. Trebuie sa aflati adevaratele probleme ale acestei masini ..
    27.000 Km – prima revizie – service`ul este o nenorocire (Badsi Nissan): am reclamat troncanit pe stg. fata pe care l-au diagnosticat cu surubelnita !! (n`are nimic dom`le) .. a trebuit sa duc auto la o firma de diagnosticare (sunt probleme). Nu au piese de schim in stoc ! va sugerez sa aveti inca o masina de rezerva ! altfel stati pe dreapta mai bine de o luna ! Am reclamat (in garantie) zgomot la inchiderea portierelor (au fost reglate in final) – reglarea usilor mi-a fost adaugata pe factura !! Directia – vibratii semnificative la directie (nu sunt date de echilibrarea rotilor ci de probleme tehnice); cuplaje defecte etc. (nu s-a rezolvat inca de mai bine de o luna). Motorul: a devenit mai zgomotos (.. chiar bate !) dupa numai 27.000 Km pe autostrazi ! PIERDE ULEI pe la GARNITURA CAPACULUI DE LA DISTRIBUTIE ! Caroseria – lasa f. f. mult de dorit. Apoi s-a defectat sistemul electromagnetic de inchidere a clapetei de la rezervorul de combustibil .. etc. Multe alte defecte marunte ..Cei de la service TOT incearca sa ma convinga ca anumite BUBE sunt NORMALE !! Am sa-i dau in judecata imediat ce-i voi agata ferm cu ocaua mica &alaturi de unii dintre voi care intampinati aceleasi dificultati.

    ARE SI PARTI BUNE: `mi place mie !; consumul mediu 10,6% motorina; spatioasa & un adevarat tanc pe roti pe care te poti baza in situatii dificile (munte, zapada, sleauri, gropi, drumuri romanesti etc.). tractiunea este f. f. buna.

    Sunt doar unul dintre cei care a investit prea mult in prea putin !

  11. raliu says:

    1. nu stiu de unde sunteti voi dar in bucuresti consumul cu aerul pornit si in conditii de vacanta (circulatie redusa) NU ESTE SUB 14.4. afara, pe buc-rm valea, la o viteza de cca 130-140 cu aerul pornit consumul e de cca 12 l/100 km
    2. sunt in consens talex in tot ce a spus

  12. dr.x says:

    Sal…bai fratilor va tot rupeti in figuri…nissan in sus nissan in jos…e doar un suv bine facut si la un pret rezonabil…daca vreti off road luati-va o niva ca e 5000 una buna si le face pe toate…sau daca nu va sperie putin noroi pe fata un atv 4×4 cu diferentiale blocabile si suspensie independenta ajustabila!!!

  13. AURELIAN says:

    Salut la toti.Cu ceva vreme in urma ceream un sfat la oricine vis a vis de cumpararea unui nisan PATHFINDER….ei bine m-i l-am luat prin decembrie am vre-o 15000 de km cu el mers prin oras si pe drumurile din cartierele rezidentiale….ale Timisoarei.L-AM DORIT DE CIND A APARUT……dar nu este ceea ce pare a fi .NU MA ASTEPTAM CA LA NICI 3 LUNI INPLINITE DE LA CUMPARARE SA APARA TOT FELUL DE PROBLEME,1.PE fata dreapta bate ceva eu cred ca plastic e foarte deranjant.2.pe la diversele puncte de sudura de la sasiu apare rugina …la 3 luni? ce fac cu ea peste 3 ani daca o tine in ritmul asta.la bord apare un indicator de defectiune si ulterior dispare.Plasticul folosit la finisajele interioare este de proasta calitate.Nu am umblat cu el nici prin paduri nici peste ceva obstacole si zilele trecute vad sub el ceva atarnind ma aplec crezind ca e ceva planta sau sirma agatata cind ce sa vezi un fir ce banuiesc ca e ceva masa a caroseriei imi atirna .NU STIU CE SA ZIC AM SA MERG ZILELE ASTEA CU EL LA REPREZENTANTA CA NU MERGE ASA.EU AM AVUT INAINTE DE ASTA UN MERCEDES 123D O COBRA VREAU SA ZIC CA LA AIA CIND I-AM FACUT DIRECTI CEL PUTIN 1 AN NU AUZIAI NICI UN ZGOMOT SI TOT ASA CA PE PATHF. IL EXPLOATAM.MA ASTEPTAM LA ALTCEVA..MOTORUL CRED CA E OK ,PINA ACUM NU AM NIMIC SA REPROSEZ PE PARTEA ASTA DAR RESTUL SINT DESTUL DE SUPARAT .GRIJA MARE CEI CARE DORESC SA-L ACHIZITIONEZE CA NU E CEEA CEVREA SA PARA .TRIST DAR ADEVARAT

  14. sorin says:

    Dragii mei eu vb ca am pathfinder din 2005 si am vrut sa-l schimb cu una noua,banii nu sunt o pb. Nu este pe piata un4x4 mai bun ,mai incapator si mai durabil,am si o Lada Niva nepornita de 2 ani cu care ma duceam la vanatoare.Nu puteti vb de lucruri la care nu va pricepeti,am testat Jeep Grand Cherokee,motor diesel superb dar tractiune varza,ce quadraII,am ramas in noroi de unde Pathfinder-ul pleaca fara efort,Range Rover am testat si va spun ca in teren nu e mai bun ca all mode de la nissan,am teren in Suceava pe varf de munte si in Vrancea unde sunt ursi, nimic amenajat si am ajuns pe ploaie si zapada.De ce aveti scarbe cu Pathfinder-ul? Este echipat din fabrica cu pneuri ieftine si proaste….Probleme?Da ,am atins de cateva ori carligul (ca am si barca pe care o trag fara pb)dar nimic spectaculos.Pathfinder 135000 fara reparatii, full fara navigatie.

    • misone says:

      la comparatia cu Grand Cherooke-le m-ai pierdut! Am avut un X trail de 173 de cai pe care l-am facut pe comanda in Japonia. Un SUV adevarat . 7 consum, 200 la ora si 10 secunde la suta. pe teren soft se misca OK iar masina a fost foarte fiabila la ce omor si-a luat de la mine. Apoi am trecut intr-o alta etapa a vietii in care am luat un grand Cherokee, desi inca ma mai gandeam la pathfinder. Sa nu-mi spuna nimenu ca 220 cp/510nm =172 cp/403 nm ca asa ceva mathematic este imposibil. Iar in conditiile in care consumul este cam la fel( 11-12l/100) raman la grand. Macar am 3000 cmc si V6 care nu suna a tractor. Cat despre off road, am folosit un pathfinder intr-o balastiera si s-a descurcat buinisor. Dar nu discutam de grand si de quadra drive II ca deja suntem la alta liga… Sanatate multa!

  15. talex says:

    Ba nene, o gramada de baieti destepti pe aici. Hai sa dau si eu cu parerea ca unii mascoateti din sarite si altii sunteti neinformati sau nedrepti.
    Pe Path l-am dorit, l-am testat si mi l-am luat dupa vreo 5 luni de balosheala. Sa va zic parerea mea:
    – e tot ce am putut sa cumpar
    – am avut o vectra 2,2 D inainte si diferenta este mare pe sosea, DAR la inaltimea la care te afli te doare in cot de toti smecherii cu bemveuri si mertzane, credeti-ma. Te simti psihic in siguranta !
    -vezi cu mult mai bine si te descurci cu ea prin niste parcari incredibil de aglomerate…
    – offroad este si prin oras si chiar nu-ti mai faci griji.
    – m-am bagat prin niste noroaie de am zis ca nu mai ies si SURPRIZA, n-a tras nici o bashina !
    – m-am dus la munte, si pe o pista de schi cu zapada mica si sub ea noroi am urcat vreo 20 metri( din panta de vreo 100)si la o inclinatie de aprox 25-30 grade. Dupa aia am bagat cu masina plina cu 4 pers pe niste drumuri desfindate in panta, de munte cu noroi si zapada de n-a avut aer. Intr-adevar singura problema apare cand sunt sleauri prea mari ca sa nu atinga. asta e frate, totul are o limita. Pe de alta parte sa stiti ca aceste cauciucuri din fabrica sunt belea: eu am good year Wrangler si bubuie. Toti cunoscatorii mi-au zis ca le voi tine bine minte….In rest gusturile nu se discuta: aspectul masinii este tocmai ceea ce m-a cucerit: E barbateasca fratilor si emana lucrul acesta. Si pentru mine ( poate o fi eu defect, asta ramane sa stabiliti voi…) nu exista alta masina care sa exprime acest sentiment,in afara de Hummer si alea magaoile alea americane…gen ford F500, parca…
    DECI: la banii astia face fara discutie ! inca un amanunt important: revizia la 30.000 va spune ceva ?
    Astept injuraturi de la fanii de corcituri( Q7, tuareg,x5, XC90, santa fe…etc)

  16. iasi-ro says:

    garda la sol e alta 236mm/ XE cu 254mm/ SE…

  17. iasi-ro says:

    am un nissan de 2 ani cu 100.000 la bord deja
    am avut si am citeva probleme: zgomot la o pompa de ulei de la cutia de viteze, la aerul conditionat, vopsea sterasa la aripi, abs defect. Partea proasta e ca defectele semnalate , in garantie, unele sau rezolvat altele Nissan prin dealarul sau sustinind ca sunt normale. vreauv sa-i dau in judecta ca sa inteleaga ce inseamna client. Pe de alta parte cauciucurile “all-season” good year nu fac 2 lei pe zapada. Avertisment – nu va aventurati -ramine si patinati!!!. Se gasesc foarte greu dimensiunea acestor cauciucuri: Michelin nu fabrice de exemplu!!, In rest este agila, am un model cu transmisie automata si am urcat in virful muntelui fara sa se opreasca motorul. Consumul creste proportional cu viteza ajungind pe loc drept pe autostrada la 170km/h la 18% litri.
    este f deformabil: in urma unui accident cu o dacie s-a deformat capota fata pina la parbriz iar dacia nici nu s-a cunoscut. Personal n-as cumpara a doua oara avind in vedere modul in care defectele sunt tratate de catre dealer sau nissan-ro.Acum mai recent dupa ce o introduc pe 4WD LOW nu mai iese din angrenaj!!

  18. aurelian says:

    salut tuturor vreau sa-mi iau si eu un nisan pathfinder si am nevoie de un sfat serios daca merita banii si daca cineva a avut ceva probleme tehnice deosebite cu el.pentru drumurile noastre din tara ,cred ca este ok

  19. path says:

    citesc si ma amuz:”e usor a scrie versuri cind nimic nu ai a spune”…pareri a tot felul de tipi care sint pe dinafara.pe scurt: motorul de pathfinder nu e renault,are o lunga istorie nissan, singurul imprumut si nu este neaparat de la renault, este tehnologia common rail ori turbo cu geometrie variabila.este suficient ca ochiul avizat sa vada burta masinii, sasiu, suspensie multilink rafinata, tractiune 4×4 asistata electronic,robusta, ca sa-si spuna- asta da masina pt. nenorocita asta de tara.despre tinuta pe sosea si/sau off, feelingul la volan, e inutil sa va spun ceva, nu va ajuta chibitilor, voua ca spectatori de pe trotuar,va las sa-i injurati spatele, ori designul patrat de masina militara, ori plasticul care va pute, desi n-o sa aveti bani sa-l mirositi vreodata. ah, imi pierd timpul

    • A says:

      Mai imbecililor…. unii poaesori spun ce probl au intampinat si voi ziceti ca au ciuda pe masina.
      Mari cretini in tara asta…

  20. vlad says:

    am bagat masina asta p drumuri forestiere p unde unu cu un touareg care avea si supensie pneumatica(ridicata)nu a reusit sa treaca…diferentialu e perfect.nu are cel mai frumos spate da` tot e bestiala

  21. cristi says:

    salut…mi`am luat pathfinderu de o luna jumate ..consumu sta in 11.5 media(pe computer).cam rigid si plastic mult dar in rest sunt super multumit de el..si pe autostrada si pe off road unde nu`i sta nmk in cale(in limita bunului simt)

  22. sancred says:

    cristi consumul e f bun din cauza cuitei manuale…ii stabilizat la 10% ,si credema 140 e viteza de croaziera 🙂 de obicei ma plimb cu 180 unde imi permite drumul. din cauza consumul nu-ti face griji!

  23. cristi says:

    Sancred…vreau si eu sa`mi cumpar un pathfinder..dar am rezerve la consum pt ca eu merg cam cu 130 140 mediu..si passatul care il am akm imi ia 6..nissan`ul cat ia 15?la viteza asta..astept raspuns…ms

  24. micutzu says:

    mai fratilor nu va mai certati ca pathfinder e un suv nu un tot teren asa ca nu poti emite sa se descurce excelent in off road

  25. emy says:

    E o masina f buna…..si la un pret bunn

  26. BALCANU_MB says:

    CRECA AR FI CEA MAI PROASTA ALEGERE MASINA ASTA E URATA CU DRACII PARCA E O CUTIE PE PATRU ROTI NASPA RAU

  27. alx99 says:

    Nissan nu mai e de mult ce a fost, o stiu toti pasionatii de off road(nu de schi).
    Motorul ala de Renault care e pe Pathfinder si Navara, e un motor prea fortat la cilindreea care o are.Fiabilitatea si rezistenta in timp nu a contat pt. Nissan pt ca au tintit clienti ca cei de mai sus pt. care conteaza demarajul , climatizarea, sau sa-i “faca” pe aia cu Loganu.Auzi frate da ce are Loganu, ca doar e frate cu Nissanu, by Renault.Si Logan are tot motorizari de Renault.Nu?

  28. alx99 says:

    Sancred a pus degetul pe rana.Are climatizare pt locurile din spate….Asta da off roader adevarat.Nu mai conteaza garada la sol, fiabilitatea varza sau alte caracteristici tehnice.Daca ai climatizare bizona inseamna ca ai 4×4.
    Acum, problema cu fiabilitatea e ca dac mergi cu ea pe autostrada sau la schi n-are ce sa aiba, dar daca o bagi pe coclauri Pathfinderul o sa-si arate limitele imediat.Si eu am avut Navara , dar nu am tupeul sa spun ca am avut 4×4 adevarat.A.. si nu am logan.

  29. Lou says:

    Nu stiu ce ar face loganul meu prin padurile matale, caci nu ma pot inchipui conducand logan. Insa stiu ce de rahat era navara pe care o aveam, care e totuna cu pathfinderu dpdv al platformei si performantelor off road. Dar pot sa zic ca Defenderul meu 110 actual iti da fum la orice ora in off road. Or Pathfinderu asta ar trebui sa fie un offroader nu altceva. Pentru spart figuri pe sosele exista x5 care nu e declarat off roader.

  30. sancred says:

    Am un Pathfinder 2.5 dci ,din decembrie si sint foarte multumit de ea, consumul e la 10,3 litri momentan ,ceea ce pentru o masina de 2,2 tonme mi se pare f.bun. In rest am umblat cu ea pe teren ,prin padure ,la schi,unde vrei tu si se descurca foarte bine si offroad, ai uitat sa mentionezi ca al doilea rind de scaune are climatizare separata, si ca la mersul cu spatele esti ajutat de o camera!! Inainte sa critici masina ar trebui sa o incerci,nu domnu` LOU ??? cred ca loganul tau se descurca mai bine pe teren….sau inca ai penalul de 1310 in garaj??? asta in cazul in care ai bani de garaj!!!

  31. Lou says:

    Pathfinder e de fapt un mini-autobuz personal. Aidoma nu mai putin ridicolului Q7. Poate ca un autobuz adevarat s-ar descurca chiar mai bine decat kkturile astea in off road. Cel putin la capitolul garda la sol and ground clearance sigur un obosit de troleu s-ar descurca mai bine pe dealuri. Luati kktu din ochii mei penalilor de la Nissan! Fireati ai dreku nu va ajungea jucaria aia penala de xtrail o trebuit sa va kktzi si pe terrano sa-l violati pana l-ati adus la stadiul de Pathfinder. Dezgustator!

    • dan says:

      amice, ai fost la un control psihiatric in ultima vreme? nu ti-ar strica

    • dam says:

      prietene, hai sa te duc la un psihiatru. Este patologic ce ai tu, sigur trebuie medicatie. Nu te ingrijora, exista tratament.

  32. Lou says:

    “Vremea masinilor de teren adevarate a cam apus, insa Pathfinder se zbate sa se mentina undeva sus in preferintele amatorilor de munte.”
    Bravo fratioare, induioasatoare sinceritate. Cu fraza asta ai zis totu despre acest rahat de masina din care nu poti aprecia absolut nimic decat motorul. In rest e un zero barat in off road fata de un Patrol. Poti sa stergi linistit chestia cu “work in progress” ca fraza citata mai sus e mai mult decat suficienta.

Leave a Reply to iasi-ro Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.