Opel Astra Classic 1,7l CDTI

La mare concurenta cu Skoda Octavia Tour, Opel Astra Classic II se dovedeste un rival pe masura reputatiei pe care o are. Strazile noastre sunt pline de modele Opel Astra si si-au castigat o reputatie de invidiat in privinta fiabilitatii si a costurilor reduse de intretinere, mai ales in cadrul versiunilor diesel.

La fel ca in cazul Octaviei, s-a considerat oportuna pastrarea in productie a modelului Astra G, sub numele Classic II, chiar si dupa aparitia modelului nou, Astra H. De ce? Pentru ca este inca una dintre cele mai omogene masini din lume, cu performante verificate, pret redus si anduranta testata, dorita inca de foarte multi.

Am verificat calitatea si stilul unui Astra Classic 4 usi echipat cu motor diesel 1,7l CDTI, in cadrul unui test (ce va fi si de anduranta) iar rezultatele sunt deosebit de multumitoare.

Caroseria este fara cusur ca linie aerodinamica, desi nu are nimic special care sa atraga privirea, ci doar linii fluide si curate, ce confera un coeficient aerodinamic remarcabil, cu o valoare de numai 0,29. Aspectul clasic i-a adus dealtfel si dezavantaje in cadrul vanzarilor, fiind considerat prea cuminte in raport cu concurentii directi: VW Golf IV si Ford Focus.

Echiparea standard este modesta, oferind doar ABS, servodirectie electrohidraulica, tetiere active, imobilizator electronic pentru pornirea motorului, jante de 15”, frane cu discuri ventilate pe fata si tamburi pe spate, dublu airbag, preechipare audio. Echipamentele optionale s-au redus mult fata de ce oferea Astra G, nemaiexistand in oferta nici macar computer de bord, nu mai vorbim de piele, sistem de navigatie, comenzi pe volan sau faruri cu xenon.

Marele avantaj vine din pretul redus al masinii standard si mai ales de la pretul redus al optionalelor, oferite si sub forma de pachet. Astra testata era echipata cu Family Pack (aer conditionat, scaunul soferului reglabil in inaltime si adancime, inchidere centralizata cu telecomanda – 840 euro), Electric Pack (geamuri fata si oglinzi electrice – 292 euro), Beauty Pack (carcasele oglinzilor vopsite in culoarea caroseriei si manerele interioare cromate – 40 euro), garda la sol marita si scut metalic motor – 40 euro, precum si cu sistem audio VDO cu 8 difuzoare – circa 500 euro, upgrade aer conditionat la Climatronic cu doar 300 euro.

Echipata cu strictul necesar, Astra 1,7l CDTI devine o masina de familie perfecta, cu spatiu pentru bagaje, spatiu suficient pentru 5 adulti, consum redus si performante decente.

Desi motorul turbodiesel este doar o evolutie a mai vechiului propulsor diesel de pe Astra, de origine Isuzu, totusi beneficiaza de ultimele cuceriri ale tehnicii, avand tehnologie Fiat, la sistemul de injectie, (motorul multijet de 1,3l Fiat a fost castigator al concursului “Motorul Anului 2005”) si oferind performante corecte si chiar recorduri in ceea ce priveste consumul de combustibil. In aceeasi configuratie, dar cu o turbina cu geometrie variabila, motorul dezvolta 100 CP, fiind oferit pe noul Astra H.

Cu 82 Cp la 4400 rpm, motorul nu stabileste recorduri de putere litrica, dar se mentine economic si silentios (mai putin la rece), atuul lui verificat in timp fiind fiabilitatea, cunoscandu-se cazuri de motoare care au atins 400 000 km fara probleme.

In asociere cu aerodinamica de exceptie, motorul permite autonomii deosebite, multumindu-se cu un consum mediu in test de 5,2 l la 100 km parcursi, tot timpul cu aerul conditionat pornit. La drum intins, la viteza de 90 km/h, Astra se deplaseaza cu 3,8l de motorina la suta de km, si, in caz de nevoie, poate accelera rapid pana la 180 km/h, fara nici un fel de probleme.

Frane remarcabile, calitate germana, look elegant si consum redus, pare deja ca Astra este o masina ideala pentru Romania. Si chiar este, singurul rival ca si pret si performante fiind Skoda Octavia Tour, ce o depaseste ca performante dinamice si spatiu, beneficiind in plus si de dotari mai exotice, cum ar fi ESP si computer de bord, la preturi usor mai ridicate.

Singurele reprosuri dupa circa 750 km cu Astra Classic CDTI ar fi o indexare destul de greoaie a treptelor de viteze, ce se poate trece cu vederea dupa o perioada de acomodare, existenta unor zbarnaituri in zona centrala a bordului si scaunele cam tari. Mai regretam lipsa unor optionale ca Traction Control, ESP sau computer de bord, ce nu prea mai lipsesc de la alte masini in ziua de azi.

Ramane una din cele mai bune doua oferte de masini noi din Romania (si peste hotare) si nu e cazul sa ascundem faptul ca am si cumparat-o… Fara optionale se vinde cu 12 800 euro CIP iar cu optionalele pe care le avea, Astra Classic 1,7l CDTI 16V a costat circa 14 500 euro DDP.

Caroserie
+ Design reusit, calitatea materialelor utilizate, finisare, aerodinamica deosebita Cx – 0,29, portbagaj mare
– Model de generatie mai veche, a aparut deja inlocuitorul sau

Habitaclu
+ Dotari decente, calitatea materialelor, ergonomia comenzilor
– Destul de putine spatii de depozitare

Confort
+ Confort excelent la rulare pe orice suprafata, nivel de zgomot redus la viteza mare
– Zgomote diverse de mica intensitate in interiorul bordului, scaune tari

Motor/Transmisie
+ Ansamblu motor/cutie viteze foarte reusit, consum exceptional
– Indexare imprecisa a treptelor de viteza, zgomot motor la rece

Tinuta de drum
+ Comportament rutier foarte bun
– –

Siguranta
+ Pachet de siguranta standard compus din dublu airbag, 4 stele la crash-test EuroNcap
– Grad de siguranta configurabil doar prin adaugarea de optiuni: airbag-uri laterale, fixari Isofix

Constatari dupa 15 000 km:
S-a lasat motorul, masina merge foarte bine, consum mediu 5%, cu mentiunea ca mai mult in trafic urban a fost folosita, cu trasee scurte si porniri la rece numeroase.

Motorul se incalzeste destul de greu (desi Climatronicul baga caldura relativ repede), mai ales cand este rece afara (sub 5 grade Celsius). Am remediat problema prin montarea unei masti subtiri de aluminiu ce impiedica aerul rece sa intre prin grila capotei (s-a prevazut doar o fanta pentru admisia de aer). Acum se incalzeste repede, dar nu trece de 85 grade Celsius, nici dupa un traseu foarte lung.

Continua sa zbarnaie ceva in bord si altceva in usa dreapta. Farurile sunt cea mai mare dezamagire: faza scurta este practic inexistenta; se impune inlocuirea de urgenta a becurilor cu unele mai performante, probabil Philips Silverstar. Calitatea capacului de pe volan este discutabila, a inceput deja sa se toceasca intr-un ritm accelerat.

Revizia 1: cost 520 RON, nu s-au constatat probleme la masina

Constatari dupa 30 000 km:
In continuare masina merge perfect, consumul mediu in cele mai grele conditii nu depaseste 6l la suta de km, uzual fiind 5-5,5%, trafic preponderent urban.

Am remediat si zbarnaielile din bord, asadar ambianta interioara este ok acum. La capitolul “mici neplaceri” pot remarca faptul ca lumina interioara a plafonierei se aprinde automat odata cu deschiderea usilor din fata, neexistand posibilitatea de a opta pentru neactionare la deschiderea usii. In plus, usile din spate nu au microintrerupatoare (!), deci in eventualitatea montarii unei alarme, trebuie achizitionate separat (35 ron). Logic, nici plafoniera nu se aprinde la deschiderea usilor spate.

Revizia 2: cost 540 RON, nu s-au constatat probleme la masina

 Opel Astra Classic 1,7l CDTI 
 Motor1,7l CDTI 16V 
 Tip4 cilindri in linie, Diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)1686 
 Putere maxima (CP/rpm)82/4400 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)170/1800-2800 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4252/1709/1425 
 Masa proprie (kg)1300 
 Portbagaj (l)460/1230 
 Garda la sol (mm)150 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)14 
 Viteza maxima (km/h)175 
 Consum mediu declarat (l/100 km)4,6 
 Consum mediu in test (l/100 km)6,0 
    
 Preturi  
 Pret CIP10 597 euro (fara optionale) 
 Pret DDP12 800 euro (fara optionale) 
    
 Dealer 

132 Responses

  1. bogdan laurentiu says:

    am un opel astra classic2 twinport 1,4 benzina cine stie din ce motiv la o viteza de 140-145km indicatorul de combustibil se ridica ca si cum ai face plinul in conditiile in care rezervorul era umplut la jumatate si masina destul de incarcata !

  2. razvan says:

    Am un astra 1.7 dti 2001 si sunt foarte multumit de masina,consum mic,fiabilitate dar as vrea sa-mi spuna cineva care are masina cu motor la fel ce turatie are la 100km/h in viteza a5-a,a mea are in jur de 2800rpm si vreau sa stiu daca e normal sau nu,daca nu de ce?

  3. razvan says:

    Am un astra 1.7 dti 2001 si sunt foarte multumit de masina,consum mic,fiabilitate dar as vrea sa-mi spuna cineva care are masina cu motor la fel ce turatie are la 100km/h in viteza a5-a,a mea are in jur de 2800rpm si vreau sa stiu daca e normal sau nu,daca nu de ce?

  4. mihai says:

    am cumparat de curand un opel astra g 1,7 cdti an 2007 si am o intrebare,acum cand a nins la pornire dupa cca 5 min sa turat la 1000 rpma apxm 3-4min dupa care a revenit la turatia de 930-950 rpm e normal va multumesc.

  5. Mihai says:

    Opel astra G (este una din cele mai reusite masini fabricate in ultimul timp) masina nu este destinata fitzosilor ci persoanelor care doresc un automobil sa mearga f. bine pe strada (lucru mult mai important la un automobil decat luminitele de la bord, nu stiu ce computetr sau comenzi in plus sau etc…)

  6. Gabi says:

    Buna siua la toti!!, ma ajutati? am opel CLASIC ASTRA II si vreau sa cumpar set de becuri…ce fel si de unde ..nu ma tr. la reprezentanta! Multumesc

  7. Gabi says:

    Buna siua la toti!!, ma ajutati? am opel CLASIC ASTRA II si vreau sa cumpar set de becuri…ce fel si de unde ..nu ma tr. la reprezentanta! Multumesc

  8. alina stoianof says:

    Am si eu o intrebare la cunoscatori. Cum se regleaza frana de mana la opel astra caravan 2000 dti? Multumesc. Astept ajutor

  9. ruxandra says:

    I s-a intamplat cuiva sa i se strice rabatarea scaunului de la sofer la un Opel Astra 1,7, 2001, evident cu 2 usi? Se poate repara?

  10. micky says:

    sal…am si eu un astra H 1.6twinport, 105cp….are cam 80.000km, n-am schimbat decat distributia o data si ulei, benzina si cam atat….super incantata de ea…problema MARE e ca mai avem nevoie de o masina, asta va ramane sotului si nu stiu ce sa aleg peugeot 206cc sau astra g in 2 usi (ambele din 2002, motoare de 1.6)….206 e mai sexi, atrage priviri…astra e mai fiabil, mai ieftin si ca pret, si ca intretinere….sotul puncteaza pt astra coupe….incep sa cred ca si eu la fel…..eu o vreau doar pt oras (tot craiova) plimbari de acasa la munca si cumparaturi! mersi

  11. Anca Radu Dorin says:

    am si eu un ASTRA CLASIC II 1,7 CDTI full,(mai putin Beauty Pack) din martie 2007, am rulat pina acum 21000Km.si sunt f. multumit de el! se preteaza atit la drum lung dar si la neveta pe distanta scurta (de 100 Km./zi dus intors)mai ales datorita consumului mic imposibil de realizat cu o alta marca de masina di aceeasi clasa! Prima revizie la 15 000 Km.m-a costat 610RON, in ianuarie 2008.Vreau sa dau un sfat prietenesc iubitorilor acestui model sa foloseasca numai motorina de la statiile MOL sau OMW daca vor sa cunoasca performantele adevarate ale motorului de 1,7 CDTI! La asa consum este pacat sa puneta carburant de proasta calitate!

  12. cezarutz says:

    vreau sa va spun k am un opel astra caravan din 2000,o am de 4 ani si are 105.000km acum,dintre care 60.000facutzi de mine!vreau sa va zik k este o masina super,nu am avut nici o problema cu ea pana acuma!!!inafara de consumabile am sckimbat la ea carbunii si un releu,atat!este de apreciat faptul k nu trancane deloc,avand in vedere drumurile noastre!si consumul e mai mult decat ok….bafta tuturor si pt viitorii propietari…se merita!

  13. Stefan says:

    Opel Astra Classic 1.7 CDTI cumparat in august 2006.
    Astazi (aprilie 2008) are 36.000 km parcursi fara nici o problema (doar un bec faza scurta ars).
    Consum mediu 5.2%. Este o masina foarte buna raportat la pretul de achizitie.
    Ce trebuie remediat:
    – zgomotul din bord (partea centrala, chiar la baza parbrizului)
    – antifonat capota la motor

  14. mihai says:

    de unde se achitioneaza cipul pt cei 15 cai putere inj plus sa ajunga la 100.va multumesc

  15. Adrian Morarasu says:

    Am si eu din aug.2007 un 1.7 CDTI. Intr-adevar motor silentios (mai putin la rece, intr-adevar), consum bun, dar care creste iarna. Eu merg mult in oras (Craiova) si pe distante scurte. Am citit ca asta poate mari consumul. La voi cum e? Cred ca sar de 7%, mai ales cat a nins aici si am pus si pneuri Nokian de iarna.
    Numai bine.

  16. Adrian Morarasu says:

    Am si eu din aug.2007 un 1.7 CDTI. Intr-adevar motor silentios (mai putin la rece, intr-adevar), consum bun, dar care creste iarna. Eu merg mult in oras (Craiova) si pe distante scurte. Am citit ca asta poate mari consumul. La voi cum e? Cred ca sar de 7%, mai ales cat a nins aici si am pus si pneuri Nokian de iarna.
    Numai bine.

  17. robert says:

    4 ore dureaza, costa 350 ron si mai vorbim dupa ce trece vremea asta rece. Cel mai bine trimite un mail in februarie si o facem.

  18. gherasimd says:

    Ma interseaza in perioada imediat urmatoare o insonorizare la astra classic cdti. Cat trebiue sa platesc (in lei) cum ma programez si cat dureaza? Va multumesc.

  19. mihaii says:

    salut am si eu o intrebare,nu sunt cunoscator dar vreau s ami cumpar un astra classic din 2001 si are motor de 2.0 diesel,imi puteti spune si mie cati cai putere are?multumesc anticipat

  20. gherasimd says:

    Ce imi puteti spune despre un tunning motor la stra classic cdti 17 de la 80 la 109 cp? Afecteaza negativ motorul?

  21. catalin says:

    Doresc sa cumpar un opel astra 1.7 de la un coleg, dar nu-i functioneaza display-ul cu kilometrajul. Cam cat costa o astfel de reparatie?
    Multumesc!

  22. gherasimd says:

    Insonorizarea care apare in foto este cea despre care spunti ca e confectionata manual. De asemenea afirmati ca puteti efectua d-voastra manopera. Eu ajung destul de greu in Bucuresti, iar un drum numai pentru asta nu as prea face. In conditiile in care montajul nu e f complicat cum pot cumpara ceea ce este necesar si cat ma costa? multumesc

  23. ciupa _cip says:

    am un astra clasic 2 ,in 5 usi motor 1,4 90 cp ..a inplinit 6 luni si am 11000 km am mers destul si in romania si afara ,masina e super nu vreau sa ma laud da inainte sa o iau am avut 3-4 saptamani de cautari .am trecut de la skoda fabia sedan la hiundai accent de la polo la aveo si tot asa ,pana la urma mam oprit la astra clasic si numi pare rau cine zice ca e masina proasta inseamna ca se pricepe la masini mai bine ca nemti .parerea mea e ca daca ar fi fost o masina zlabuta nu mai continuau sa o fabrice dupa 11 ani !! si cred ca au avut timp suficient sa elimine defectele ..si inca ceva iam dat 200 km /h si nu o data si merge, e clasica duar prin nume atat are motor bun si fiabil nu am zgomote in bord si nici in usi

  24. alex says:

    pt 1.7 cdti costa 300 euro chiptuning-ul si se creste de la 80 la 109 destul de bine zic eu… se face prin mufa de diagnoza fara nici un fel de modificari sau demontari. cauta pe astraclub pt mai multe detalii… respect

  25. ionut says:

    am gasit o astra la 6000 p buletinulauto.ro si d banii ramasi poti s faci ceva frumos cu ea

  26. cristi says:

    salut!am un astra g 1.7 cdti si doresc si eu un cip pentru cresterea puterii motorului,pretul,si cat de mult se poate ridica puterea motorului.cu respect cristi_alfa_38

  27. robert says:

    Insonorizarea este artizanala dar perfect functionala – o facem noi. Contacteaza-ma.

  28. lenzi says:

    Modelul prezentat prezinta izolatie capota (blana motor). Mai nou, aceasta nu mai apare in dotarea standard a masinii. Ma poate lamuri cineva de unde se poate lua sau cum se realizeaza (cea din poze pare artizanala). Multumesc

  29. lenzi says:

    Modelul prezentat prezinta izolatie capota (blana motor). Mai nou, aceasta nu mai apare in dotarea standard a masinii. Ma poate lamuri cineva de unde se poate lua sau cum se realizeaza (cea din poze pare artizanala). Multumesc

  30. Razvanx says:

    Sunt proprietar de astra, 180.000 km fara probeleme majore, apropo de aprinderea luminii in habitaclu, incearca sa tragi de buton de lumini

  31. Marius says:

    Salut! Masinuta galbena cu cheie indica o problema la bujii (cel putin la una din ele). Verifica-le, este posibil ca una sa fie arsa sau sa nu mai functioneze. Succes

  32. jon says:

    poate sa-mi spuna si mie cineva posesor de opel astra classic motor de 1,4 twinport daca motorul este de pe isuzu.

  33. dan says:

    Am cumparat acest Opel Astra clasic de 1700 si vad ca la inscriere trebuie sa mai platesc 0,35 euro pe cilindree deci 1700×0,35 la o reducere de 15% , jecmaneala la Euro IV asa se pare inca n-am ajuns la inscriere …..In rest sunt incantat de masina si in special motor privind consumul .

  34. dan says:

    cine poate sa ma ajute si pe mine….Am achizitionat un Opel Astra Clasic 4 usi 1,7 motorina . Care sunt turatiile indicate pe diferite trepte de viteza?

  35. RYCY says:

    Am si eu un Astra Clasic din 2000 si se comporta exceptional din toate punctele de vedere la 126000 km. O recomand cu caldura tuturor!Dieselul de 1,7 este foarte reusit,iar caroseria complet zincata e un vis si din punct de vedere al aerodinamicii si din punct de vedere al calitatii.Supermasina!

  36. robert says:

    Da, depinde de constructia masinii. De obicei ecartamentul spate este mai mic pentru o stabilitate mai buna, ajuta la combaterea fenomenului de subvirare tipic masinilor cu tractiune fata.

  37. alex olteanu says:

    ecartamentul spate mai mic decat cel fata? scuze

  38. alex olteanu says:

    salut!imi poate spune cineva daca ecartamentul spate mai mic decat cel spate influenteaza cumva stabilitatea masinii in curbe?

  39. robert says:

    Ridici de inelul de sub maneta si bagi in R.

  40. JIJI says:

    Imi poate spune cineva cum bag in marsalier la opelastra classic??Abia l-am cumparat iar pana acum am condus numai Dacii!

  41. pt. Bogan Morariu says:

    Intamplarea face sa-l cunosc pe Bogdan Morariu, un bagator de seama, si are un jaf de BMW din 89…nici vorba de Opel Astra

  42. dgherasim says:

    Am revenit cu un mesaj dupa un timp, mai exact dupa ce am facut 25 000 km. cu astra clasic cdti. Totul este mai mult decat in regula d. p. d. v. al consumului si fiabilitatii numai ca mi-as dori foarte mult un computer de bord. Ma poate ajuta cineva cu vreo informatie legata de acest subiect? Multumesc

  43. Inginerul says:

    cristi
    neeghar@yahoo.com
    Io mananc supapa aia de evacuare daca din cauza ei mananca atat. Eu nu inteleg de ce esti atat de surprins de consum. Un motot de 1600 care echipeaza o masina nu tocmai usoara e normal sa consume 8-9 in regim mixt. Nu-ti mai fa probleme, in afara de motoarele pe benzina dotate cu tehnologia TSI, toate celelalte consuma mult raportat la cele pe motorina. Eficienta motoarelor pe benzina este mai mica din pacate, dar sunt populare pentru silentiozitate si fiabiliate.

  44. George says:

    @robert
    In specificatii motorul are 59Kw / 80HP , in articol este trecut 82 HP , cum este corect?
    Am observat ca singurele “probleme” care apar cam la mai toti sunt zbarnaielile din bord, voi cum le-ati rezolvat?

  45. robert says:

    Faptul ca eu am luat u G Classic motorina spune totul. Este o masina excelenta pentru Romania. Sigur, urmatoarea mea masina va fi cel mai probabil un H sedan motorina 6 trepte, dar pana atunci, nu cred ca un H benzina va putea fi peste un G motorina, ca raport calitate pret.

  46. George says:

    @robert
    office@turatii.ro
    Multa lume este interesata de aceasta comparatie intre cele doua modele, Clasic II si Astra H, in afara de designul mai reusit la H, eu sunt interesat mai mult de comapartie intre stabilitate, servodirectie ,pedalier ,antifonare ,cei de la turatii.ro sigur le-au condus pe amandoua cat sa isi formeze o parere obiectiva
    Astra G este un model clasic dar parca interiorul este un pic depasit , iar materialele nu mai sunt ce erau
    Eu doresc sa cumpar Astra Clasic motorina, dar pe zi ce trece sunt mai atras de Astra H(benzina) ,se merita oare un design mai nou? ce avantaje si dezavantaje au cele 2 modele?
    Multumesc mult

  47. George says:

    Citeste si forumul http://www.astraclub.ro
    Diferentele sunt destul de mari intre H si Clasic, de peste 3000 EUR la diesel
    Parerea mea este sa faci test drive cu ambele modele si sa alegi ce iti place mai mult,si in ce bani te inadrezi, o alta problema este ca la Astra Clasic II nu ai foarte multe optionale la alegere

  48. gaby_dan says:

    eu am o dilema….:D cred ca in curand o sa-mi pot permite achizitionarea unei mashini noi…shi mai mult ca sigur o sa-mi iau un opel…acu nush ce sa aleg…un clasic cu mai multe optiuni sau un H cu mai putine…oricum sa fie disel…datsimi nishte pareri…:) mc

  49. George says:

    Ceva comparatii intre modelul Astra Clasic II(G) si Astra NEW(H)?
    Cu noul discount(1250EUR) aplicat la modelul nou ,varinta 1.4-90 HP ajunge aproximativ la acelasi pret cu Astra G Motorina
    Ce parere aveti?

  50. romeo says:

    am un opel astra 1,7 diesel an 2001.
    cand este rece afara acul de pe bord care indica temperatura nu se ridica deloc.este normal?

  51. romeo says:

    caut o antena pentru un opel astra 1,7 diesel an 2001 caravan.
    vorbesc de antena de pe plafon .merci

  52. romeo says:

    am un opel astra 1,7 diesel an 2001 .
    cine poate sa-mi spuna de ce acul de la ceasul de pe bord care arata cata motorina am a inceput sa fluctueze .ba-mi arata mai putin ba mai mult .am observat asta dupa ce am dat cu “burta” de pamant pe un teren accidentat.(cred )

  53. dan says:

    salut RELU.am si eu o astra 1.7 si la fel se intampla si la mine ,ramane aprinsa masinuta cu cheia pe ea.nu stiu ce ar putea fi.

  54. adi says:

    Posed o Astra G 1.4 twinport de ceva vreme…M-as fi “aruncat“ la un 1.7, dar, din considerente financiare, n-am facut-o. Am preferat sa iau aproape toate optionalele pentru ea (pachetul de drumuri grele, proiectoare, packetul family si beauty…). Sunt foarte multumit de ea. Singurul inconvenient e un zbarnait elegant si iritant aparut in consola centrala a bordului. In rest, numai oloi, gaz si zeama de spalat parbrizul. La Radacini am fost numai pentru revizii. Raman la parerea ca Opelul inca stie sa faca masini (inainte am “calarit“ o Vectra A, model 1992 pana la 280.00 km…fara griji si probleme)..Salutare tuturor!

  55. iulian says:

    Garda la sol (mm) 15
    cred ca mai corect este 15 cm

  56. ikar says:

    banuiesc ca ai luat caravanul,sa-l stapanesti sanatos,mie sincer mi se pare un pic cam mare pretul,pt o astra 1.7cdti as da undeva la 12500e max,totusi de la 14000e in sus puteai arunca o privire si la octavia,megane…..

  57. Stefan Doru says:

    Am un Astra Classic 1.7 CDTI cumparat de 3 saptamani, adika 1 august 2006. Sunt foarte multumit de ea pana acum.
    Aspecte pozitive:
    – consumul ( 3.9% la drum intins, 5.7% in oras), mai ales ca inainte aveam o benzinara care imi lua lejer 10-12L/100km
    – confortul la condus; scaunul reglabil in toate directiile, volan reglabil ( poate ceva cam tari scaunele)
    – masina e stabila, motorul la nevoie trage, zgomot ok la viteze de 110-120 km/h
    Mai bine enumar aspectele negative, si tot ce nu e prin aici e bun.
    Deci, aspecte negative:
    – un zgomot in bord, aparut cel mai probabil dupa ce mi-u montat cd-playerul
    – un zmogot mic in portiera dreapa ( dar nu stiu exact de unde vine)
    – lipsa optionalelor gen computer bord, cotiera
    – mentalitatea dealerilor care dupa ce ti-au vandut un produs, ii doare in cot de tine ( dar tine de romani si nu de masina)

    Per total sunt multumit de masina luata ( am dat 13.800 euro DDP pe ea, are aer conditionat, dublu airbag, abs, pachet electric, pachet Beauty, etc). Daca mai doriti si alte informatii puteti sa-mi scrieti pe mail.

  58. sorin stafie says:

    Vreau sa-mi cumpar o masina de circa 8000 euro si nu reusesc sa ma hotarasc,as vrea o masina de familie,cu dotari medii si cu o fiabilitate ridicata .Ma gandeam la un Ford Focus,un Opel Astra Caravan,Peugeot 307sw.Astept si accept cat mai multe informatii si sfaturi.Va multumesc

  59. Catalin says:

    George, motorul de 1.7 diesel este motorul luat de la Isuzu. Ce probleme de fiabilitate? E am vandut masina la 168.000 km si nu am avut nici o problema cu motorul.

  60. Catalin says:

    Am fost fericitul posesor al unei Astra G motor 1.7. Am si pus un kit irmscher exterior.
    Dupa parerea mea e cea mai stabila masina din clasa compacta. Acuma am un Astra H dar dupa 3000 de km nu pot sa spun ca m-am acomodat cu masina.
    Motorul diesel este rentabil doar pentru mai mult de 25.000 km/an.
    Pentru Astra G motorul de 1.6 benzina este suficient. Iar daca vrei mai multe putere ambele (1.6 si 1.7)pot fi modificate.
    Pe clasa compacta Astra H ofera cel mai bun raport pret dotari calitate. Iar intretinerea e cea mai ieftina.

  61. Cristian says:

    …si am uitat sa mai spun: consider ca ar fi FOARTE util un review si pentru Astra Classic II de 1.4 Tineti cont ca este o oferta foarte tentanata lunile astea (11080euro pt 1.4) si nu toata lumea se afla la nivelul de a mai plusa 1000-2000 de euro cu atata usurinta si nici nu exista un articol care sa spuna trateze cu obiectivitate aceasta masina, sa lasam “moda”…in favoarea obiectivitatii. Sigur, eu nu am precizat de la inceput CUM va fi folosita DAR spun acum 10000km/an, cel mult!

  62. Cristian says:

    Sa dai 1000-2000 in plus daca mergi NUMAI de 2 ori/sapt la cumparaturi si 1 data/an in concediu (Europa), parca nu mi se pare economic…

  63. bogda says:

    CRISTI IN ZIUA DE AZI LA MODA SUNT DISELURILE SI ITI DAU SI NISTE ARGUMENTE 1-LA VANZARE SUNT NUMARUL 1 2-LA FIABILITATE SUNT TOT NUMARUL 1 3-LA CONSUM TOT LA FEL(SI KND FACI O ASTFEL DE INVESTITIE MERITA SA DAI 1000 2000EURO IN PLUS);) PAREREA MEA

  64. Cristian says:

    Vad opinii FOARTE bune despre motorul diesel DAR nimic despre 1.4 Twinport(Astra Classic II), pe benzina. De ex. cine fabrica motorul, fiabilitate. Are cineva? Sa inteleg ca numai diesel-ul e premiant…?

  65. Cristian says:

    Vad opinii FOARTE bune despre motorul diesel DAR nimic despre 1.4 Twinport(Astra Classic II), pe benzina. De ex. cine fabrica motorul, fiabilitate. Are cineva? Sa inteleg ca numai diesel-ul e premiant…?

  66. robert says:

    Era Megane si cand am luat eu Opel Astra. E OK si Megane II, insa eu am preferat un clasic fara probleme, stiut ca foarte fiabil din multe puncte de vedere, in dauna unor accesorii sau optiuni nu intotdeauna utile. Nu neg ca sunt putin invidios cand ma uit la Megane, dar dupa un minut imi iubesc Opelul mai mult decat la inceput. Cine are stie de ce spun asta…

  67. bogda says:

    Cu 15.000 euro gasesti un Megane II Sedan 1.5 dCi – 82 CP super accesoriat (climatizare automata, computer de bord, oglinzi electrice, incalzite si rabatabile electric, proiectoare ceata, aprindere automata a farurilor, senzor de ploaie, volan si scaun sofer reglabile pe inaltime si adancime, 8 airbag-uri, radio cu CD cu 4 boxe si 2 tweetere, comenzi radio la volan, ABS+EBD+AFU, etc., etc.
    e adevarat c a spus floppy????megane e 15 000 ddp???

  68. bogda says:

    robert pana la urma esti multumit de aceasta masina sau nu?????merita sa-mi cumpar una p motorina sau nu!!

  69. bogda says:

    andrei c optiuni are tatal tau p masina si cat la ajuns pretul final

  70. lpeti says:

    va salut deranjati-ma linistit pentru accesorii opel,sa fie cotiera,paravint …mai bine http://www.auto-accesorii.ro

  71. andrei says:

    salut! taica-miu si-a luat acu un an un opel classic II pe motorina. masina mi se pare tare. sincer daca as avea bani mi-as lua si eu unul. mi se pare o masina foarte buna. raport pret-calitate e extraordinar de bun.

  72. bogda says:

    hmmmmmm da mersi 😀 e pentru maikmea!da consumul la 1.4 1.6 ai idee!??

  73. mihai says:

    Pai mai Bogdane tu stii cati km. faci…..oricum daca nu faci mai mult de 10000 si o vrei doar pentru tine( nu pentru toata familia)atunci orienteaza te spre versiunile pe benzina.Un alt lucru important de care sa tii cont e cat de mult calatoresti in trafic interurban(pentru ca la drum lung motoarele diesel au intotdeauna un consum redus si o autonomie mare cu un plin).Oricum daca te intereseaza Astra pe benzina eu unul iti recomand motorul de 1,4 16v.

  74. bogda says:

    o intrebare!!!!!!!merita sa mio iau p motorina sau nu???nu faq mai mult d 10 000/an nici nu kredd k faq atata

  75. mihai says:

    Ai facut treaba buna Bogdane.Masina asta isi face totii banii pana la ultimul euro.Daca as avea 12800 de euro in buzunar asta ar fi masina pe care mi as lua-o fara sa stau pe ganduri.Aveo?Accent?Clio Symbol?Fabia?????Nu,multumesc!

  76. Relu says:

    Salut.
    Mi-am luat si eu un Opel seccond-hand. Sunt foarte multumit de el. Am o problmea sa intreb? La pornirea motorului ramane un led aprins in culoare galbena cca 4-5 minute cu semnul “masina+cheie” apoi se stinge. Cine ar putea ca sa imi explice si mie ce este asta. Va multumesc foarte mult!
    Cu stima Relu!

  77. BOGDAN says:

    in data de 11.05.2006 dupa ce a-ti laudat opel astra clasic 2 am cumparat si eu una 1,4 benzina motor eco 66kw, 90 cp,5 usi,servodirectie, abs, geamuri electrice, oglinzi electrice, fara proiectoare si cd mp3.CONCLUZI: TINUTA DE DRUM 10,ZGOMOT INTERIOR 10,MOTORUL NERVOS 9, PORTBAGAJ MARE (BUN PTR FAMILIE)CONSUM O SA VA ANUNT DUPA 100 KM, E FIABILA PTR RO PRET DE ACHIZITIE 11420 EUR CU 1000 EUR OPTIONALE, CULOARE ALBASTRU METRO METALIZAT, SPECIFIC PENTRU OPEL ANUL 2006,ASA SPUNEAU CEI DE OPEL ;;;;;;;; PS: AM VRUT SA CUMPAR UN C3 DAR AM ALES OPEL NU I-MI PARE RAU FABRICATA IN POLONIA CA ROMANI NU ISI VIND TARA CA AU DEVENIT CIRCOTASI !!!!CALITATE INTERIOARA BUNA NU SE AUDE NIMIC DEOCAMDATA IN REST NUMAI BINE, VA ROG IMPRESI DESPRE BESTIE

  78. bobo says:

    intre asta si octavia2 ambiente c miati sugera sa aleg?????????ambiente este cu dotarile standard care le are si…1.6mpi.asta p motorina :dastept rs kt mai multe

  79. dorel says:

    Ce parere aveti de motorul pe benzina 1.4 L si 90 cp ?

  80. ratza says:

    I love this car!!!!!!!!!

  81. george says:

    Se poate face upgrade de la AC la Climatronic ? Mentionez ca am achizitionat masina in leasing .Din cate am citit mai sus , costa doar 300 eur??? Mi se pare extrem de putin

  82. yo says:

    da alin e normal yo am luat un sorento(prin bcr)si pana termin leasingul bank are o cheie shi yo o cheie e normal 🙂

  83. alin says:

    Tocmai mi am achizitionat o asemenea masina in leasing.Dar , dealerul local mi-a dat decat o cheie.E normal sa se opreasca cea de-a doua ? I s-a mai intamplat cuiva asta ? PS : nu sunt la prima masina noua cumparata , si la niciuna nu mi s-a mai oprit cheia) Ms.

  84. Mihai says:

    Felicitari pt achizitioanare.Sa o porti sanatos si sa te poarte si ea sanatos.Daca chiar nu simti gropile vezi sa nu dai in ele 🙂

  85. Antonio says:

    Am achizitionat de curand un opel astra1,7DTI,cu exceptia AC,care avea compresorul blocat(si l-am schimbat-SH)sunt extrem de multumit..practic zici ca mergi cu un jeep.Gropile parca nu mai sunt atat de urate..

  86. seby says:

    Daca poate cineva sa imi dea cat mai multe informatii despre cum se comporta un opel astra la drum il rog sa imi trimita un mail.Multumesc

  87. seby says:

    Mersi Mihai pt ajutor.As mai avea o curiozitate.Cam cat e consumul la un opel astra diesel?si cat e la un benzinar?Mersi

  88. mihai says:

    Pentru Sebastian.masina e foarte buna si merita sa o iei.si cred ca varianta diesel iti va fi cea mai utila si cea mai buna.Puterea e corecta pentru nivelul de cilindree pe care il are(si pentru pret)si crede-ma ca nu ai in mod real nevoie de puteri extraordinare.Personal cred ca in practica cei 82CP sunt mai mult decat suficienti

  89. mihai says:

    Respect pentru masina asta.Design clasic,pe gustul meu,motor bun,aerodinamica exemplara,performante excelente si cu adevarat isi face banii.cei care va permiteti luati-o,merita.:)

  90. drimbe sebastian says:

    Salut pe toata lumea.Am si eu nevoie de un sfat.Vreau sa imi cumpar un opel astra clasic II de afara si nu ma pot hotara de care sa fie.pe benzina sau un diesel.as vrea si consum mic dar si putere cat de cat mare.Va rog sa imi dati un sfat.Multumesc

  91. bogdan says:

    Am si eu modelul acesta deja de aproape doi ani( in octombrie fac 2 ani), luata de la un dealer local.Pot sa spun ca inafara de niste zgomote ciudate in bord si mai ales in zona portbagajului nu am avut nici o problema…se comporta f bine la drum lung…tin sa spun ca pe autostrada Bucuresti-Pitesi am mers constant cu 180 km/h si nu am auzit motorul urland sau alte probleme…in concluzie o masina perfecta pt drumurile noastre si pt un buget de nivel mediu.

  92. Mihai says:

    facuta* scuzati gresala 🙂

  93. Mihai says:

    Daca e cotiera originala Opel facita pt. Opel Astra Classic 1,7l CDTI nu cred ca se va vedea

  94. alin says:

    Tocmai am facut un leasing la o asemenea masina…si am constatat cu stupoare ca nu are cotiera…Am vorbit la reprezentanta si au zis ca pot baietii din service sa monteze una…Intrebarea mea este : se va cunoaste ca este pusa ulterior ? A facut cineva asa ceva ? Multumesc

  95. Alex says:

    Tempomatul e pilot automat.De exemplu esti la 100 km/h apesi butonul si iei picioru de pe gaz.Masina va merge cu 100 pana cand tu decuplezi

  96. Corneliu says:

    La ce ajuta un tempomat? Am gasit o oferta de Astra/2001 cu motor 2.0 D si 74kw (adica are 74*1,36=100 CP?)

  97. Corneliu says:

    La ce ajuta un tempomat? Am gasit o oferta de Astra/2001 cu motor 2.0 D si 74kw (adica are 74*1,36=100 CP?)

  98. dgherasim says:

    Pentru un astra classic din 2006 ar putea fi adaptat (instalat)computer de bord? Display-ul actual poate fi astfel modificat?

  99. savian says:

    Pentru cei interesati ii astept cu intrebari si cu banii la unul din dealerii OPEL din Bucuresti: RADACINI MOTORS ,bd Timisoara nr.18, tel 413.81.83

  100. daniel says:

    am un astra 1,7dti, 2001 si la 70-80km/h apare un zgomot care dispare la viteze superioare;ar putea fi un rulment de la alternator sau vreo pompa?

  101. Marian says:

    Buna.M-ar inteteresa si pe mine un sfat din partea cunoscatorilor.Parintii mei vor sa faca o investitie intr-un opel astra classic II.Credeti ca se merita investitia,sau ce alta algere ar putea sa faca in comparatie cu modelul acesta (ca pret,putere,calitate).mersi mult

  102. sica says:

    am cumparat un Astra 1.7 an 2003 si sànt incàntat de masina. eu parcurg cam 30.000 km pe an.

  103. dan says:

    Teoretic da, versiunile Enjoy aveau asa ceva.

  104. dgherasim says:

    Am vazut un classic cu geamuri fumurii la faruri si triple spate fumurii. Arata super. Se pot monta?

  105. robert says:

    #925; e normal sa faca asa, a mea a pornit perfect la -23 grade si nu sare de 6 in oras nici acum, la -20 grade, desi merg numai cu motorul rece. Huruitul e mai mult ca sigur de la gheata care atinge pe undeva rotile.

  106. dgherasim says:

    Multumesc pentru informatie. ar mai fi ceva: In zilele astea foarte friguroase (sub20-25 gr.)desi e aproape noua (sfarsitul lui noiembrie – 4000 km)masina a pornit foarte greu, cu toate ca e circulata, iar consumul ajunge cred la mai mult de 8 (numai in oras). Este normal asa ceva? Si parca se aude si un huruit atunci cand prind zapada sau gheata, fara sa franez, ca sa fie abs-ul.

  107. dan says:

    Poti sa pui, dar nu se merita investitia. Mai bine cauti pe la dezmembrari si cand ai ocazia le schimbi.

  108. dgherasim says:

    cand mi-am cumparat astra classic, din cauza pliantelor cu informatii nu foarte clare nu am pus la optionale pachetul beauty. As mai putea acum sa montez manere usi cromate in interior?

  109. dgherasim says:

    Cine mi-ar putea spune unde as putea gasi cotiera pentru astra classic 2? Am vazut niste fotografii si par sa arate foarte bine.

  110. lpeti says:

    pentru marius de obicei,adica in general nu ma pun cu nimeni daca ritmul de conducere este asemanator,de ce am avut problema cu golful sau cu passatul,pentru ca daca vroiam sa depasesc de multe ori sa intimplat ca si ei au inceput sa mareasca viteza,cu gindul ca doar nu o sa se lase depasiti de un opel, si sa precizez nu este vorba doar de aceste masini, crezi nu crezi,acuma sotia umbla cu el astra f nu a necesitet service ,nu vorbesc de schimburile obligatorii frina ,filtre,curele de ce asi mintii? habar nu am cine citeste acest text .

  111. ikar says:

    chip la 2.5mil????esti sigur???spune-ne si noua unde?

  112. bogdi says:

    Am si eu un astra 1.7 nu am avut probleme prea mari cu ea. Adevarul e ca are 2 ani si face figuri mai mari decat BMW 325i din 1989 pe care-l am de 3 ani si nu am bagat nici un ban in el decat ulei benzina si o duzina de cauciucuri. Dar in mare la opel reparatiile nu sunt chiar asa de costisitoare si sunt foarte multumit de ea…aaaa, va dau un pont: schimbatii filtrul de aer sii tragetii un cip va costa vre-o 2.500.000…si v-a ajunge la peste 100 de cai…eu vreu sa incerc ,,sa ce o sa iasa“si o sa pun rezultatul cat mai rpd pe site….bineinteles dak intereseaza pe cineva.

  113. vichy says:

    Am decuplat MAF si masina(opel astra g 1.7dti)merge grozav.Se poate intimpla ceva la motor?

  114. Floppy says:

    Cu 15.000 euro gasesti un Megane II Sedan 1.5 dCi – 82 CP super accesoriat (climatizare automata, computer de bord, oglinzi electrice, incalzite si rabatabile electric, proiectoare ceata, aprindere automata a farurilor, senzor de ploaie, volan si scaun sofer reglabile pe inaltime si adancime, 8 airbag-uri, radio cu CD cu 4 boxe si 2 tweetere, comenzi radio la volan, ABS+EBD+AFU, etc., etc.

  115. d.g. says:

    Ma bucur sa va anunt ca am gasit la reprezentanta, pe stoc, un classic cdti, iar dupa un drive-test am ramas foarte placut impresionat, inclusi de luminozitatea farurilor. Commonrail-ul face minuni cu dieselul(chiar la 80 cai) . Am mers in ultimul timp cu dieseluri de calibru A6 de2,5 si mondeo de 2l, insa exceptand dotarile si spatiul nu am sesizat nici o diferenta notabila. Am devenit un fan declarat opel. Ar fi si un neajuns, lipsa comenzilor pe volan pentru sistemul audio, la care nu inteleg de ce s-a renuntat.

  116. robert says:

    Vezi pe http://www.clubopel.com, s-a discutat subiectul asta. Ca o parere personala, nu cred ca merita… Mai bine iti cumperi becuri mai performante la faruri si proiectoare. Si inca ceva, legislatia prevede in mod expres (cel putin in Europa) ca la faruri cu xenon sa ai si spalator de faruri.
    Ca fapt divers, pe Nova GT am avut becuri Rally 100/90 W, cu lumina galbena. Nu am intalnit inca xenon care sa bata ca farurile alea si nici alte faruri (dar era si 500 de mii un bec!). De aia sunt ca orbetele acuma cu Opelul asta… Masina pentru care am un mare respect. Pe zici ce trece imi demonstreaza ca e o masina adevarata, un clasic in viata!

  117. dgherasim says:

    Cine poate sa imi spuna cat ar costa faruri xenon pentru astra classic?(nu mai figureaza la dotari, nici macar la optionale).

  118. robert says:

    Pai cam 14 500 euro te duce, cu dotari decente. Daca vrei mai multe pe ea, sare de 16 000.

  119. dgherasim says:

    Hi, m-ar interesa, ca masina de familie un astra classic 2 cu clima, radio cd, centralizata / alarma, cdti. Cat ar ajunge ddp -ul (vreau masina noua)? Classic -ul este fabricat in Polonia, dar am auzit numai lucruri bune despre el de la proprietari cu conditii materiale bune, care si-ar fi permis oricand o masina mult mai scumpa. Multumesc

  120. ikar says:

    1peti,este normal sa nu tii pasu cu un golf de 90cp,fiind ca tu ai 100cp,ai un cuplu,mai bun,dar dc nu te dai cu unul de aceeasi marime,sau dc nu incerci cu cel de 130cp,vorbind strict de golf 4 pt ca el corespunde astrei G,iar 320.000 km fara service e deplasat rau

  121. l.peti says:

    salut,am si eu un cdti de un an,am cumparat din germania cu echipare enjoy cu 36000km la bord,la pretul de 9200 cip cu o vechime de 6 luni,am acuma 106000km si nu ca lauda spun,in afara de un semering de la pompa de ulei nimica nu am facut( a costat 2400000 lei la servisul opel west oradea)pot sa ofer aceasta masina ca si calitate – pret orcind fara sa pacalesc pe nimeni,si inainte am avut astra f dar pe benzina cu care am facut 320000km fara sevice ,si acest fapt m-a convins sa cumpar tot astra.totusi am tinut sa cumpar cu acest motor cdti,ca si consum indiferent iarna vara clima fara oras sau autostada ma intercalez intre 5 si 5.2 litri dar cu aditiv de motorina,fara consuma 5.4 (caravan),si de cind am marit puterea la 100 cai(chip bosch) nu mai sint pasaturile sau golfurile (1.9 dti) o aventura de depasit ori in ce conditii(totusi sa nu fie 1.9 dti-pd 140 cai)si sa stiti poate ca este putin galagios motorul,dar este un sunet cald,eu im-i iubesc masina,asa simt ca se lasa iubita…

  122. cristi says:

    Am un Opel Astra Classic II an fabricatie 2001, motor 1,6 benzina. Se conduce foarte bine dar consumul de combustibil este foarte ridicat: 6,5 litri la 100 km in afara orasului si 11,7 in oras la suta de km. Cam prea mult. De la ce ar putea fi? UN mecanic de Opel imi spunea ca ar putea fi de la o supapa de la galeria de evacuare.

  123. dragos says:

    am mers si eu cu aceasta masina si ma gandesc serios sa o achitionez deoarece implementarea sistemulu de injectie cu rampa comuna face uitat vechiul 1.7 dti puturos si zgomotos. Am dorit un Astra H dar pretul m-a impins catre un Classic pt ca la H nu te poti atinge de diesel sub 15 000 DDP (decat la oferta). Problemele de fiabilitate la opel CDTI sunt rare si se pot rezolva in garantie. Per total motorul este unul dintre cele care si-au dovedit valoare dovada folosirea sa pana acum si pe H(de la anu va veni un 1.9 CDTI -multijet de 100 cp in baza). Masina e un pic prea clasica dar un diesel serios la acesti bani greu mai gasesti. pacat de echiparea standard penibila dupa parerea mea.Am remarca si tinuta de drum excelenta.(de mentionat ca am mai testat la drive test si 1.4 tdci pe fiesta si 1.3 cdti pe corsa)

  124. Marius says:

    salut mai fratilor faceti si voi un test cu o masina din marca Lada in afara de Lada niva va astept sa vad

  125. robert says:

    Testul cu Logan Diesel va fi pe 21 septembrie, pe 22 o sa fie pe site.

  126. mihai gabrov says:

    fa un test cu loganu` diesel si vino de ne zi si noua.

  127. george says:

    linkul cu forumul: http://www.masini.ro
    forum/viewforum.php?f=41&sid=3d7a160cba4108585c0cc97f81189413

    Te rog sa ma crezi ca nu este nimic partinitor in ceaa ce spun. Am fost foarte tentat sa-mi iau un opel astra classic pe motorina datorita pretului. Asa ca am inceput sa ma interesez de problemele de fiabilitate , intreband in stanga si in dreapta si uitandu-ma pe forumuri.
    Am fost destul de dezamagit sa constat aceste probleme deoarece earm foarte pornit sa o iau. Oricum, as sa astept rezultatele testului de anduranta pe care il faceti. Sunt deschis oricarei opinii.

  128. robert says:

    george, vorbesti prostii… Probleme de fiabilitate la dieselul Isuzu de pe Opel?!? Pe care forum frate? Este recunoscut ca fiind unul dintre cele mai fiabile motoare diesel. Masina am cumparat-o, deci daca vor fi probleme cu ea, le veti gasi aici pe toate. Km va avea destui, pana cand o vindem, cu titlu informativ fac cam 40 000 km pe an, deci o sa o vad destul de bine cum merge… De altfel, apropo de fiabilitate, de ce crezi ca Romania e plina de Opel Astra G? Pentru ca e o masina proasta? Habar nu ai prietene, dar sunt de acord cu tine ca japonezii sunt mai tari. Dar si mai scumpi. Iar piesele si service-ul la japoneze costa de 5 ori mai mult. Cu reclama, cred ca ai gresit site-ul prietene, aici avem reclama la VW Passat in home-page, platita de cei de la VW, insa uita-te prin drive-test la VW sa vezi daca suntem sau nu obiectivi… Cand am zis ca zbarnaie bordul la Passat-ul nou si altele si mai rele, crezi ca faceam reclama la VW? Nu. Eram obiectiv. Cred si sper in continuare ca Turatii.ro are vizitatorii pe care ii are pentru ca suntem obiectivi.

  129. george says:

    toata lumea stie ca problemele fiabilitatii la opel astra classic, mai ales versiunea pe motorina sunt destul de mari si ca sunt cunoscute de producator dar nu a miscat un deget sa le remedieze. Sunt pline forumurile de mesaje cu aceleasi probleme. De asemeni masina este grea iar motorul trage greu in treptele inferioare. Asa ca lasati reclama si daca vreti fiabilitate luati-va o japoneza.
    Apropo : sunt curios cati km va avea testul de anduranta si daca vor spune adevarul despre problemele aparute. Binenteles, nu vor fi decat unele marunte 🙂

  130. Loco says:

    Sa o stapanesti sanatos! 😉

  131. andrei says:

    hmmzzz…ce sa zic? destul de interesant,dar totusi cred ca pretul ddp (fara optionale) e mult prea ridicat. un + dar si un – are motorul care scoate cei 82cp la doar 4400rpm,lucru destul de bun (zic eu). dezavantajul e ca la 1.7L puteau scoate ceva mai mult,iar un alt – tot al motorului e ca la versiunea DIESEL despre care vorbim motorul e mult prea galagios. alt mic dezavantaj il constituie lipsa comenzilor de pe volan pt radio-cd. in plus,masina la pretul ddp fara optionale,nici cd-player nu are…iar cu 14.500,parerea mea e ca mergea o corolla cu 1.4L si 100cp si o gramada de dotari standard incluse!

Leave a Reply to Stefan Doru Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.