Renault Megane RS 2,0l Turbo 16V

Meganemaipomenit! Asa suna un slogan publicitar cu ceva vreme in urma… Sa fie oare si Megane RS tot asa de magnetic? Cu siguranta ca stie sa isi faca o intrare in scena deosebita!

Jante de 17″, spoiler fata agresiv, culoare “turbata”, peste 200 de CP, sase trepte de viteza, frana de mana tip avion… sunt doar cateva din atuurile versiunii RS a modeului Megane.

Standard, Megane RS are ABS cu repartitor electronic de franare EBV, control dinamic al traiectoriei ESP + sistem antipatinaj ASR + control al subvirarii CSV, sistem de supraveghere a presiunii in pneuri, aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta, airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitatea de deconectare manuala a airbag-ului pasager), airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata si airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate.

Desi eminamente sportiv, RS are si sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si pentru cele laterale spate, precum si o ergonomie a spatiului interior de invidiat. Nu cred ca gresesc cand spun ca la spatii de depozitare e primul din segment: multe, bine gandite si functionale.

Aer conditionat automat cu filtru de habitaclu, C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj), directie asistata electric variabila, computer de bord cu 6 functii, proiectoare de ceata si faruri cu sistem de spalare, senzor de ploaie, stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele, inchidere centralizata si demaraj cu card, sunt alte cateva elemente standard la Megane RS.

Pentru ambianta este disponibil un radio cu mono CD 4X15 W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda, din pacate fara capabilitate de redare MP3.

In plus, pe langa geamurile electrice cu impuls, oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, rabatabile electric, exista si tempomat si limitator de viteza. Si ar mai fi cateva dotari, de care nu ne legam, ca oricum sunt standard pe toate modelele Megane…

Caroserie
+ Design reusit si dinamic, calitatea asamblarii, aerodinamica buna
– Nu are semnalizatoarele integrate in oglinzile retrovizoare, stergatoare de parbriz clasice, sistem de spalare a parbrizului destul de invechit conceptual

Habitaclu
+ Ergonomia comenzilor, dotari optionale oferite, spatii depozitare
– Pedalele de acceleratie si frana sunt prea apropiate intre ele, acces dificil la centurile de siguranta (tipic la coupe)

Confort
+ Confort bun la rulare, indiferent de teren
– –

Motor/Transmisie
+ Motor si transmisie cu 6 trepte performante, caracter sportiv dar se poate conduce si docil, cu consum redus de combustibil
– Consum ridicat in trafic urban

Tinuta de drum
+ Comportament rutier foarte bun
– –

Siguranta
+ Pachet de siguranta excelent, 5 stele Euro NCAP, ABS, ESP, EBV, AFU, CSV
– –

 Renault Megane RS 2,0l Turbo 16V 
 Motor2,0l 16V 
 Tip4 cilindri in linie, Turbo 
 Capacitate cilindrica (cmc)1998 
 Putere maxima (CP/rpm)225/5500 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)300/3000 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)4228/2026/1437 
 Masa proprie (kg)1355 
 Portbagaj (l)330/1190 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)6,5 
 Viteza maxima (km/h)236 
 Consum mediu declarat (l/100 km)11,5 
 Consum mediu in test (l/100 km)14,7 
    
 Preturi  
 Pret CIP17 863 euro (pret de baza) 
 Pret DDP22 108 euro (pret de baza) 
    
 Dealer 

No Responses

  1. superfast says:

    ma baieti,trezitiva.daca vrei cu adevarat sa sti ce poate o masina indiferent ca are doua litere RS dupa care vad ca mai toti santeti inebuniti aflati ca mai ai nevoie si de nM pe langa cp ca altfel nema demaraj asta pentru cei care vorbesc din auzite si citite. eu am mers cu n marci de masini ce putin cele germane sant din ce in ce cu mai multe probleme de asta am si scapat de passat 2003 acum am trecut la frantzuzoaice.in ce priveste pretul masini il alegi si in functie de buget, si ce vrei in interiorul masini ca si optiuni.mondeo din 2001ghia,golf iv trendline,iar passatul full cu piele.astea sant masinile pe care le am avut in decurs de 6 ani,iar acum am laguna3 dynamic si am mai luat muzica 230w,faruri bi xenon bi directionale si senzori de parcare si stiti totul la ce pret? 22846 euro ddp.dar acum imi pare rau nu ca masina nu este buna dar am un amic care a mai astepta si acum si a luat un citroen c5 marfa la 31600 euro 2.2 173cp dar este full si nu mai vreau piele,dar in rest motorul si cutia sant perfecte.cat despre rs megan va fac cu laguna3 si la pret,confort,si la liniutza,paaa sa ne vedem in trafic

  2. costi says:

    Mult prea aberant pretul la golf gti, de altfel ca la toate masinile germane si pentru ce, nu stiu…Sincer as alege Megane si asta pentru ca au segmentul sport foarte bine dezvoltat de multi ani de zile, aici sa nu mai spun ce fac in formula 1, ceea ce la wv nu prea intilnim…

  3. costi says:

    Mult prea aberant pretul la golf gti, de altfel ca la toate masinile germane si pentru ce, nu stiu…Sincer as alege Megane si asta pentru ca au segmentul sport foarte bine dezvoltat de multi ani de zile, aici sa nu mai spun ce fac in formula 1, ceea ce la wv nu prea intilnim…

  4. george says:

    VOI STATI SI VA CERTATI AICI ASA AIUREA…MACAR AVETI BANI DE MASINIILE ASTEA??????

  5. Marian says:

    vreau si eu un test la vw golf V GTI..

  6. alex says:

    adevarul e ca gti-ul arata mai bine ca megan-ul rs dar sa fim seriosi….la performante e mai bun megan-ul rs asa ca nu mai ridicati in slavi gti-ul!a si apropo comparati si cupra cu aceste 2 masini…?

  7. cristi says:

    parerea mea este ca maganu RS este o masina deosebita ce tine piept la un GTI ce costa foarte mult pt niste cacaturi de optiuni .. eu am ce-a mai mare sadisfactie cand un megan RS sta aliniat pe pista langa un GTI …oricum rezultatu il stiti toti .. atat am avut de spus

  8. edy says:

    Megane RS este o masina corecta in categoria ei. La 18000 fara taxe masina este bine echipata si cu performante sport deosebite. Evident, la un “Hot Hatch” conteaza mult si pedigreeul; de aceea pe masura ce marca creste in prestigiu va creste si pretul masinii. Suprematia clasei o detine Civic TypeR `07(si cred ca NU este numai parerea mea) dar si pretul este pe masura adica depaseste 22000 de euro fara taxe varianta cu un aer conditionat amarat. Parerea mea ca atunci cand cumperi un Hot Hatch, il iei cu inima si nu cu bani. Nu il iei pentru dotari sau performante ci pentru personalitate si sentiment. Alegerea va fi mereu grea pentru ca sunt oferte si oferte. In concluzie RS-ul este o alegere buna pentru RS-ishti, GTI-ul pentru gti-shti si TypeR-ul pentru purishti!

  9. b&b tunning says:

    bara spate de rs se potriveste la un megane 2 normal?dar cea din fata ?
    cum e posibil ca nici o reprezentnta din tara renault sa nu stie daca se potriveste sau nu….

  10. b&b tunning says:

    bara spate de rs se potriveste la un megane 2 normal?dar cea din fata ?
    cum e posibil ca nici o reprezentnta din tara renault sa nu stie daca se potriveste sau nu….

  11. crisg says:

    Din punct de vedere al aspectului Golf GTI arata mult mai bine decat Megane RS, dar din punct de vedere al performantelor si al pretului Renault nu are concurenti. Cred totusi ca diferentele dintre fabricanti sunt din ce in ce mai mici, ceea ce ma face sa cred ca aceia care ridica in slavi marcile germane se insala amarnic. Parerea mea / posesor de Megane Sedan facut la TURCI

  12. bogdan says:

    RS = Renault Sport, asa cum bine a spus cineva pe aici. Altfel spus este alta mancare de peste. Problemele de fiabilitate invocate pe aici sunt nule in cazul masinii personale, dar oftica acestora va fi probabil ca la fel sta situatia si in cazul unui lot de cateva ZECI (50 bucati) de masini marca Renault, masini folosite in interes de servici care alearga mai mult decat ar visa cei care comenteaza, pentru ca nu-i asa… condusul este o placere, asa ca sa-i lasam pe baieti sa viseze. Personal adun in fiecare an cel putin 120k km, iar cu cea personala am fost afara in fiecare an, si nu o data pe an!
    Vad comparatii cu masini care NU SE INCADREAZA IN ACEST SEGMENT DE PRET. Daca este sa nu se tina cont de pret, il las pe om sa vina cu comentarii ca m5, sau 130i etc. si-i arunc si eu pastila cu Gallardo, Murcielago, s.a.m.d.
    Deci sunt replici care nu-si au rost daca: pretul difera suficient de mult, daca se spune ca masina face nu stiu cum prin gropi (cred ca cine vine si spune ca Meganul RS sau GTI-ul face urat cand merge cu masina la tara, ar trebui sa se intoarca la caruta si la mezozoic); deasemenea pentru terenul accidentat mentionat anterior, au fost create masini off-road.
    Si multe alte chestii. In fine va las sa savurati un filmulet si sa-mi spuneti cati dintre voi sunt in stare sa jongleze asa din picioare, pentru a tine motorul in toratii si pentru a nu pierde timp pretios pe traseu 😉
    http://videos.streetfire.net/video/4680123B-9526-44A5-B757-2203B6605EDE.htm
    P.S. – Felicitari celor cu RS-ul, pentru ca aveti o masina sportiva, frumoasa, si pe deasupra aparte, mai rari vazuti, si nu-i asa… marele plus o masina facuta de o divizie aparte, Divizia Sport 🙂

  13. bogdan says:

    RS = Renault Sport, asa cum bine a spus cineva pe aici. Altfel spus este alta mancare de peste. Problemele de fiabilitate invocate pe aici sunt nule in cazul masinii personale, dar oftica acestora va fi probabil ca la fel sta situatia si in cazul unui lot de cateva ZECI (50 bucati) de masini marca Renault, masini folosite in interes de servici care alearga mai mult decat ar visa cei care comenteaza, pentru ca nu-i asa… condusul este o placere, asa ca sa-i lasam pe baieti sa viseze. Personal adun in fiecare an cel putin 120k km, iar cu cea personala am fost afara in fiecare an, si nu o data pe an!
    Vad comparatii cu masini care NU SE INCADREAZA IN ACEST SEGMENT DE PRET. Daca este sa nu se tina cont de pret, il las pe om sa vina cu comentarii ca m5, sau 130i etc. si-i arunc si eu pastila cu Gallardo, Murcielago, s.a.m.d.
    Deci sunt replici care nu-si au rost daca: pretul difera suficient de mult, daca se spune ca masina face nu stiu cum prin gropi (cred ca cine vine si spune ca Meganul RS sau GTI-ul face urat cand merge cu masina la tara, ar trebui sa se intoarca la caruta si la mezozoic); deasemenea pentru terenul accidentat mentionat anterior, au fost create masini off-road.
    Si multe alte chestii. In fine va las sa savurati un filmulet si sa-mi spuneti cati dintre voi sunt in stare sa jongleze asa din picioare, pentru a tine motorul in toratii si pentru a nu pierde timp pretios pe traseu 😉
    http://videos.streetfire.net/video/4680123B-9526-44A5-B757-2203B6605EDE.htm
    P.S. – Felicitari celor cu RS-ul, pentru ca aveti o masina sportiva, frumoasa, si pe deasupra aparte, mai rari vazuti, si nu-i asa… marele plus o masina facuta de o divizie aparte, Divizia Sport 🙂

  14. BadabimBadabum says:

    si normal ca in romania lumea isi ia GTI, ca doar e masina de fitze, cum toti taranii isi iau BMW si nu stiu cu ce se mananca, doar ca sa fi vazut ca vai mama ce masina tare ai … ca nu se urca fata intr-un renault, ca vai doamne nu e VW… si oricum, voi muritori de rand, sau soareci de net, care nu aveti permis sau conduceti Loganu` 1.4 a lu` tata sau Passatu` diesel a lu` mama, lasa-ti textele, si criticile, si asteptati cu limba scoasa momentu` in care o sa conduceti macar o masina de 150 CP, nu mai vorbiti prostii despre o masina, pardon ghiulea de 225CP… care la clasa ei, cam toarna toata concurentza …. Wake up logan drivers si VW lovers, puneti mana pe o carte si cititi si nu mai vorbiti doar sa va aflati in treaba …

  15. priki liki says:

    faceti un test RS vs GTI vs celelalte masini concurente gen Focus ST, VTS, OPC, Cupra, 147 GTA, daca tot vorbim de spirturi de categorie compacta.. oricum tot cu RS-ul tin 😀

  16. stevey says:

    @mihaiilea
    In primul rand nu ma vreau sa ma ard in discutii cu fani vw bmw etc pt. ca personal nu sunt fan la nici o marca,masina preferata e aia care-ti place cand o vezi si cand o conduci.Personal ma comving dupa ce o conduc.Revista auto-motor si sport este…nemteasca.Daca dv va luati dupa o amarata de revista imi pare rau…Cel mai bine mergeti si faceti un test cu RS si dupaia cu golf gti si mai vorbim.Megane Rs este o masina dedicata sportului si preparata special pt. asa ceva.Nu are nimic in comun(excluzand designul) cu varianta normala nici finisajele macar.Uitati-va si la testele de la TopGear sau multe alte teste comparative pe net sau unde vreti.Multi vorbesc fara sa aiba habar.Daca aveti bani de mai mult nu aveti decat sa va luati si M10 dar din categoria asta personal prefer RS-ul.

  17. BALCANU_MB says:

    surprinzatoare masina si nici pretul nu arde dar din aceasta clasa raman la audi rs3(300 cp) mai rapida si ca astra opc si ca mama lu seria 1(o masina de kkt)

  18. coprie says:

    renault megane rs…..bleah..mai bine un bmw 130i k de aia sunt fan bmw!

  19. ovidiu r says:

    va salut pe toti! sunt nou pe site si as vrea sa dau dreptate celor care ritica interiorul.posed un megane bicorp 1.9 dci 2003 si volanul e 90 % similar cu cel de pe acest megane sport. la fel si interiorul cu exceptia scaunelor super frumoase din piele.

  20. mihaiilea says:

    domnul meu nu totul ii calcul matematic in lumea asta iar cand vine vorba de masini nimic nu este liniar nu are nici un 6.5 0-100 revista auto motor si sport care este revista germane a masurat 7.4 si la golf 7.3 deci este vorba de aderenta,de transmisie,de cauciucuri,de cutie si cum ii etajata,de aerodinamica si in al doilea rand motivul principal este are 300nm la 3000rpm si golfu are 280 da la 1800 cea ce inseamna ca la reprize este mult mai bun cea ce a constatat si revista respectiva,vreau sa te anunt ca si pe circuit este mai rapid cu 0,75 secunde golfu da cel mai rapid este oricum opel astra opc de 240cp

  21. stevey says:

    Vad ca aici s-a stranit un fel de comflict.In primul rand megane RS nici nu discuta cu Golf 5 ,in primul rand ca are cu 25 cp mai mult, in al doilea rand motorul este Mitsubishi TD04 (1 bars).0-100 il face in mai putin de 6.5 sec megane-ul.Nu cred ca e cazul sa se mai intre in detalii.Poate mai discuta cu un R32 dar in nici un caz cu gti.Cat despre fiabilitate sorry dar pe drumurile noastre toate au probleme si avand in vedere ca sunt facute pt noi nici nu mai pune discutie.Daca nu credeti intrati pe siteu de la vw sa vedeti acolo probleme(cei obsedati de mitul “nemtesc=fiabil”.

  22. Andrei says:

    Wv nici macar nu exista in F1 pe cand RENAULT este in frunte.RENAULT a reusit in privinta sportivitatii motoarelor sale sa devanseze constructori de masini mai mari si mai renumiti decat constructorii GERMANI!

  23. mihaiilea says:

    Mini Cooper S Works 200 240 226 6,6 6 1.21,8
    Renault Mégane Sport 224 300 236 6,7 5,3 1.19,9,sa nu zici ca mint deci e diferenta de 1.9 secunde intre megan si s works,in favoare meganului!mini are 6.6 meganu numa 6.7 da reprize 80-120 care conteaza pe circuit meganu are 5.3 si s works are 6 secunde mare diferenta tata!deci care e mai tare??

  24. mihaiilea says:

    diferenta de pe circuit dinte mini s si mini s works este de 1.4 secunde,pe un circuit iar meganu are timp cu 1 secunda mai buna ca mini s works de 210cp si 260nm pt ca meganu nu ii mult mai greu are 225cp si cuplu de 300nm!!are vit maxima 236 si mini s works de 210cp are vit maxima 230!!oriucm il ia si la reprize si la tot is apropiate da ii un pic mai tare meganu!

  25. Bogdan says:

    Domnu` mihaiilea … stii care e diferenta intre MINI Cooper S si MINI Cooper S Works ??? Am impresia ca te dai mare expert da` nu stii ce vorbesti. MINI Cooper S Works (JCW) are acelasi motor 1.6 (!!!)si 210 cp/ 6950 rpm, 245 Nm/4500 rpm si cand este folosit overboost-ul are 260 Nm. Meganezul castiga pe autostrada pentru ca are viteza maxima mai mare si motorul mai mare. Insa… pe un circuit de curse, nu are sanse. Am condus un Works… este extraordinar,cei care admirau masina de pe margine au spus ca aveau impresia ca decoleaza un avion. FUN-tastic !!! Let`s MINI !!!

  26. Smiley31 says:

    Ma poate ajuta cineva cu un sfat?Cum se poate reseta comp. de bord la megane?

  27. mircea says:

    Bogdane ma uimesti:)Mai rar ca un fan al masinilor germane sa racunoasca asta!

  28. bogdan says:

    imi retrag cuvintele grele care le-am spus in legatura cu aceasta masina.

    sunt un fan al masinilor germane.

    am reusit sa conduc un asemenea megane RS si pot sa spun ca am fost foarte impresionat.

    cred ca este totusi o masina construita de nemti 🙂

    dupa ce am mers si cu Golf V GTI pot spune ca Renault Megane RS este cu mult peste GTI, atat la tinuta de drum cat si la motor.

    Bravo Reno`, dar felicitarile se opresc la acest model.

  29. mihaiilea says:

    te anunt ca o scos meganu cu 2 secunde mai bun timp pe un tur in germania,mica diferenta intre minis works si mini normal desi puterea e mai mare vizibil,deci ii mai tare meganu si decat s works

  30. mihaiilea says:

    mini cooper s este o masina de 175 de nm!ma bucur ca ai observat exista un site track-challenge care iti da dreptate dar e la fel de rapida ca acest megane,da 80-120km/h te face meganu,0-100 la fel si maxim mini are 225 si meganu 236,discutam de modele de serie mini si megane.da pe circuit scot aceasi timp mini cooper s modelu nou si megane rs da pe autostrada clar ca castiga meganu!

  31. Bogdan says:

    Frumoasa masina… motor bun, spatioasa, nu e cea mai performanta dar e in top. Totusi nu cred ca ar sta in fata unui MINI Cooper S Works de 210 CP, ca de altfel nici celelalte masini amintite pe aici. In curbe este extraordinar de stabila. Astept pareri.

  32. Florin says:

    Dintre Golf GTi si Megane RS.
    Renault-ul e mult mai bun la performante. Am un prieten cu Golf 5 GTi si a fost umilit rau de un Megane RS pe vreo 800 de m. Soferul din GTi “le are”. Deci nu se pune problema soferului, ci doar ca Megane-ul e mai performant.In fine dintre RS si GTi, as alege tot GTi , are un look mai sportiv , mult mai rafinat…

  33. bogdan says:

    ai grija cu vecinul ala al tau!! daca afla porsche ca completeaza el cu ulei ramane fara garantia masinii.

    de cate ori vrei sa iti spun ca nu motoarele sunt problema la renault.

  34. mircea says:

    Bogdane,toate motoarele de ultima generatie de la vw mananca ulei si de aceea le vor schimba in curad,si vor scoate passat facelif si golf VI!Am o cunostinta care si-a laut un passat 2.0 tdi si la 5000 de km i s-a aprins martorul de ulei si cand s-a dus la service i-au zis ca motorul nu are nimic!Un vecin cu golf plus 1,9 tdi 105 cp la 8000 de km completeaza cu ulei! inca o chestie la passat daca ti se arde un bec ti se aprinde martoru care iti indica ca ai probleme cu bujiile!Parerea mea este ca fieru e fier, indiferent de marca toate se strica si sa stii ca depinde si foarte mult cum este exploatata masina si cat de priceput in ale condusului este soferul!La cati soferi “priceputi” am vazut nu ma mir sa se strice saracile masini!Eu am observat ca fug mult mai bine Renaulturile decat VW!

  35. bogdan says:

    acuma sincer, megane RS vorbesc din auzite, nu m-am dat cu el.
    in schimb am un prieten la un dealer in bucuresti care s-a dat exact cu masina asta care e pe site si a fost dezamagit.
    omul a spus ca din masina asta singurul lucru sport este motorul, IN VIRAJE, SCHIMBAREA TREPTELOR DE VITEZA SI LA TURATIE MARE DE LA VITEZA A IV A IN SUS MASINA NU PREA MAI ARE CINE STIE CE CUPLU(NU ARE SPORTIVITATE IN VITEZELE 5 SI 6)……PROMIT CA O SA INCERC SA CONDUC SI EU UN ASEMENEA MODEL SI VEI FI PRIMUL(CRISTI MANIAK) CARE VEI AFLA PAREREA MEA DESPRE ACEASTA MASINA, IN COMPARATIE CU GTI, FOCUS ST SI ASTRA OPC PE CARE LE-AM CONDUS. CRISTI SA STII CA NU SUNT UN FAN INRAIT AL MASINILOR GERMANE, AM CONDUS LEON FR CARE ARE ACELASI MOTOR DE PE GTI SI VREAU SA SPUN CA MASINA STA MULT MAI BINE PE SOSEA SI ESTE MULT MAI SPORTIVA LA CONDUS DECAT GOLF GTI, ASADAR SPANIOLUL A LUCRAT MAI BINE DE DATA ASTA.

    consum de ulei este intr-adevar la VW dar numai pe motoarele noi 2.0 TDI de 140 CP. si nu e un consum exagerat cum te exprimi tu.

  36. eu says:

    Si inca o chestie,nu degeaba se cheama masina Megane RS,RS= Renault sport;) nu e doar de frumusete

  37. cristi says:

    BOGDANE SI MIHAIILEA VREAU SA VA INTREB DACA VOI VORBITI DESPRE MASINI DIN AUZITE SAU MAI SI INCERCATI MASINILE. EU NU AM SPUS CA MEGANE ARE IN COMUN LUCRURI CU FORMULA 1 NUMAI CA TU BOGDANELE IN INTENTIA TA MAREATA DE A PAREA PRICEPUT VII SA-MI EXPLICI NISTE LUCRURI FALSE CUM AR FI SUPREMATIA INDISCUTABILA A MARCILOR NEMTESTI. EXEMPLUL CU FORMULA 1 TI L-AM DAT CA SA VEZI CA RENAULT CA MARCA ESTE UN NUME GREU SI ESTE O FIRMA CAPABILA SA SE BATA CU TOTI MARII RIVALI PE CARE II BATE SI LA VANZARI SI LA FORMULA 1 SI IN DOMENIUL SIGURANTEI. SAU POATE SE LASA EI INVINSI. DE RAS AR TREBUI LUMEA SA RADA DE TINE CAND SPUNEAI CA O SECUNDA E INSESIZABIL. LA 100 LA ORA FACI 30 M INTR-O SECUNDA. E PUTIN?! TESTELE DIN AUTO MOTOR SI SPORT NU LE POT LUA IN SEAMA CAND VAD ACOLO CA SCRIE NEGRU PE ALB CA MEGANE FACE SUTA IN 7.3 SECUNDE CEEA CE ESTE TOTAL ERONAT, FACE IN 6.5 SECUNDE. SI CREDE-MA CA DACA AS MAI AVEA INCA 25 MII EURO NU I-AS DA PE UN VW CARE SA IMI CONSUME ULEI CU GALEATA. DAR ASTA TINE DE INTELIGENTA FIECARUIA.

  38. mihaiilea says:

    eu cred ca golfu ar trebui ales din aceasta comparatie si bine ti o zis bogdan bine ca nu ne zici de dragstere si bine ca nu ne zici de masini de pista de sare,golfu e locu 1 gti locu 2 megane rs si locul 3 astra

  39. mircea says:

    M-am lamurit cu masinile nemtesti si mai ales cu vw!Cum este posibil ca un passat de 35 de mii de euro nou nout 2.0 tdi sa manace 1 litru de ulei la 4000 de km si cand te duci cu ea la service sa-ti spuna ca motorul nu are nimic si ca e normal sa consume ulei!!!S-a dus de mult mentalitatea masinilor nemtesti si glofu v e pe departe o masina reusita fata de celelate generatii de aceea trebuie sa apara golfu VI!

  40. bogdan says:

    Cristi, nu ai nici o treaba m ai omule.

    te rog sa te interesezi sa vezi ce motor are alonso pe renault, sa vezi ca nu e motor renault.

    ce naiba imi bat capul sa iti trimit tie replici pe mail cand vad ca tu bati campii cu formula 1.
    unde naiba ai vazut tu ca am criticat eu motoarele renault si ca am spus ca nu ar fi bune.

    OMULE NU MAI COMPARA FORMULA 1 CU CE DISCUTAM NOI AICI, CA RADE LUMEA DE TINE.
    UN MOTOR DE FORMULA 1 COSTA CATEVA MILIOANE DE EURO SI ESTE GARANTAT SA REZISTE O CURSA, DUPA CARE INCEP MECANICII SI IL FAC DIN NOU.
    LA FIECARE IESIRE PE PISTA MOTORUL ALA INTRA LA STANDURI SI ESTE REGLAT.

    CITROEN XSARA TI SE PARE O MASINA BUNA?? A CASTIGAT SEBASTIEN LEOB DE 3 ORI CAMPIONATUL MONDIAL DE RALIURI LA CONSTRUCTORI, SI MERGE CU EA CEL PUTIN 10 CURSE PE MACADAM(CUM TI SE PARE AVAND IN VEDERE CA CITROEN STA CEL MAI PROST LA AMORTIZOARE?) DECI SA LASAM LA O PARTE CAMPIONATUL WRC SI FORMULA 1 SI SA VEDEM DE CE POATE ACEST RENAULT MEGANE.

    RENAULT VINDE MASINI IEFTINE SI PROASTE.
    DACA VREI MASINA BUNA CUMPARA UNA NEMTEASCA SAU JAPONEZA.

    SI NU MAI FII INTERESANT ASA CA DACA TI-AS DA ACUM 25 DE MII DE EURO AI FUGII LA DEALERUL VW SI AI CUMPARA UN GTI, TE SIMT

  41. mihaiilea says:

    cristi aici nu vorbim de f1,dar golfu e mai rapid in acest caz decat renault megane rs,care ii problema,am datele de la o revista in treapta a-6-a de la 80-120 golfu 9.5 secunde,megane 12.5 secunde,alea is 3 secunde intelegi!ii mult,dar si eu zic ca meganu arata mai bine si in timp ii mai bun,dar la performante bate golfu desi are 30nm si 25 de cp in minus,dar e vorba la turatiile la care se obtin puterea si cuplul celor doua masini.

  42. cristi says:

    Bogdanel tu faci eforturi in a fi penibil? De cate ori ai vazut motorul lui Alonso sa cedeze in cursa? Dar VW macar participa la Formula 1?Nu spun de castigat campionatul cum a facut Renault in 2005.Iar daca ma uit bine si in 2006 tot Renault e pe primul loc. Oare are marca asta ceva habar despre sporturile cu motor.Destept baiat mai esti daca compari Fiat care de ani buni este in faliment cu Renault care a intrat in luna iulie la negocieri pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni la GM!! Mai citeste si tu comunicate de presa. Referitor la garantia la caroserie, 6 ani e garantie integrala nu ca la multe marci care iti dau 10 sau 12 ani la coroziunea prin gaurire adica stai matale si vezi rugina pe caroserie dar astepti sa faca gaura. Nici sa nu te aud ca vii cu prostii despre motoare VW care consuma ulei de rup iar cei de la VW spun ca asa este normal, ca asa sunt proiectate. Stii vreun motor de Renault care sa consume ulei? Sa ne uitam si la traditia celor 2 marci un pic? Doar vreo 50 de ani de experienta in plus pentru Renault. Nu mai spun de inovatiile pe care le-a adus Renault in timp cum ar fi motorul turbo sau prima masina cu 5 stele in siguranta din lume. Daca vrei sa te cultivi putin intra pe Renault.fr sa vezi ce pret are Megane in Vest nu cum spui tu ca se vinde bine in Europa pentru ca e ieftin. Cu Golf GTI m-am dat pe o distanta de 1000 m. Sa iti spun ca aveam cca. 30 metri in fata sau poate vrei sa iti demonstrez si tie. Oricand. Respect pentru “EU” care analizeaza la rece lucrurile nu ca un copil care saliveaza cand aude cuvantul “nemtesc”. Daca vii si cu argumente clare astept replica pe mail.

  43. dan says:

    Stie cineva diferentele dintre motorul F4Rt de pe megane rs si cel de pe laguna 2.0T de 170cp?

  44. eu says:

    Bogadane atletii care alearga pe distanta de 100 de m ,fac 10 m intr-o sec!La viteza de 100 de km/h faci in jur de 27 de m!Asta ar trebui sa-ti dea de gandit…

  45. bogdan says:

    sunteti nebuni ma??? scuzati expresia. pai era vorba 1 secunda la plecarea de pe loc.
    Nu vorbim de trafic. Poate singurii care sunt ajutati de o secunda sunt piloti de formula 1 care circula cu viteze de peste 300km la ora.
    Cu ce dracu te ajuta un demaraj cu o secunda mai bun la evitarea unui accident.
    Numa balarii vorbiti, pe bune!
    Auzi la `eu` ca ce mult conteaza 1 secunda, ca faci o gramada de metri. Adevarul ca secunda aia conteaza numai la demarajul masini, dup+aceea lucrurile se regleaza si amandoua masini merg cu aceeasi viteza. `eu` cu cine ai facut mecanica?

  46. mihai says:

    mai omule ai dreptate da ii vb ca la golf totul e perfect e nemtesc,pe langa asta uneori 1 secunda te ajuta intr-o depasire face diferenta intre moarte si viata,dar deobicei ii insesizabila,si cum sa iti zic 80-120 in a-6a golfu 9.5 secunde megande rs 12.5 aia ii 3 secunde deci daca intr-o depasire intri cu a-6a cu golfu ai 3 secunde castig si daca aia inseamna 3 m in fata treci de camion daca nu mori!deci daca esti nebun conteaza

  47. eu says:

    Prierete nu stii cat inseamna 1 sec pe sosea… fa si tu un calcul cati metri faci intr-o secunda cand rulezi cu viteza mai mare

  48. bogdan says:

    ne tiganim la o secunda?? insesizabil.
    Renault Megane este cea mai vanduta masina din clasa ei pentru ca este ieftina.
    Golf GTI este cea mai vanduta masina sport din clasa asta.
    http://www.apia.ro
    intra pe statistici ca vezi ca nu a cumparat nimeni pana acuma la noi in tara megane RS.
    Numai luna trecuta s-au vandut 6 GTI pe tara.
    Apropo, intra daca ai timp si pe http://www.mobile.de sa vezi ce `prost` se vinde GTI in europa si ce `bine` se vinde megane RS

  49. eu says:

    Top gear comparatie intre opel astra opc,megane rs si golf!La performante locul 1 opel astra gtc 2 megane rs 3,golf v gti 😉

  50. mihaiilea@yahoo.com says:

    revista auto motor si sport!megane rs vs golf 5 gti!teste,0-80km/h renault 5.2 secunde,golf 5 secunde!0-100km/h renault 7.4,golf 7.3 secunde,0-120km/h renault 10.3 golf 9.8,0-140km/h renault 14.4,golf 13.6 secunde.reprizele masinilor 60-100 treapta a 4-a renault 6.4 golf 5.4,in treapta a 5-a renault 9.4 golfu 7 secunde,reprizxe 80-120km/h treapta a-5-a 8.9 renault,golfu 7.4 iar in treapta a -6-a renault 12.5 golfu 9.5!!consum mediu in test renault 10.7 golfu 10.3!citez specialisti ,,La nemti fiecare detaliu e impecabil,comportamentul dovedeste o rigoare impresionanta,favorizand exploatare potentialului ridicat oferrit de grupul motorpropulsor!renault este subvirator mult mai mult decat golful,motorul obtine performante la turatii mult mai inalte,nu te tenteaza sa obtii maxim de performante din grupul motorpropulsor!!locu 1 golf locul 2 renault megane rs

  51. eu says:

    Bogdane golf gti are vit max 235 iar meganu rs 236(in talon) deci tot nu-l faci pe cristi,cat de fiabilitate nici vw nu sta prea bine!Daca meganu tot concureaza la premiul de cea mai slaba masina ca fiabilitate de ce este cea mai vanduta masina din clasa ei ??

  52. bogdan says:

    Citroen a castigat 4 ani la rand campionatul mondial de raliuri, chiar e o masina excelenta????

    Lauzi atat de mult o masina care are garantie de Logan.
    6 ani la tabla(toti au 12) 2 ani la motor sau 100.000(toti au 4 sau 3 ani) si 2 ani la vopsea(restu au 3)
    Oare de ce nu isi permite Renault sa dea mai mult, o fi din cauza ca se bat cu Fiat pentru ultimul loc la fiabilitate.

    Cat are Alonso garantie la motor, sper ca nu are cat motorul asta laudat de tine, ca i-ar fi frica sa iasa de la boxe(comparatiile care le faci nu isi au rostul, fii profesionist).

    Nu provoca pe nimeni la duel, crezi ca te ajuta asa de mult cei 25 de cai in plus??? Sau poate esti un sofer foarte bun si stii sa pleci super de pe loc.

    PERFORMANTELE MEGANE RS SUNT PESTE CELE ALE GOLFULUI GTI DECAT LA PLECAREA DE PE LOC, VITEZA MAXIMA ESTE MAI MICA ASA CA TOT TE FAC

  53. cristi says:

    Pentru toti cei care se uita la masinile germane ca la niste zei, le transmit un mesaj: Prima marca in Europa la vanzari de cativa ani buni este Renault. Provoc pe orice posesor de GTI sau Octavia RS sau Focus sa se dea cu mine cu Megane RS. Reveniti-va oameni buni! Renault este o marca tare in sporturile cu motor de la care Ford, Opel, Skoda sau VW au multe de invatat.

  54. cristi says:

    Bai baieti voi chiar nu stiti nimic despre masini?! Unde gasiti voi frate Golf GTI la 22000 Euro DDP sau Octavia RS?
    Si in plus sunt mai slabe ca performante decat Megane RS. Asa ca mai uitati-va pe la Formula 1 sa vedeti ce face Renault si mai studiati si problemele pe care le au posesorii de Golf 5 GTI.

  55. alex says:

    Baieti dc vreti o masina direct full tunning iesita din fabrica at cumparati-va un Subaru Impresa WRC,si acolo se vede clar diferenta de modelul normal.Astea sunt masini scoase pentru adevarati iubitori ai gamei si ptr cei care isi permit sa-si schimbe masina la 4-5 ani si vor ceva sport dar acelasi model credeti ca le-au scos doar asa ca sa se afle intreaba???au avut cereri ca doar nu sunt societate non-profit…sa fim seriosi acuma

  56. laur says:

    au comparat mashina asta cu un GOLF 5 GTI si cik megane rs e mai tare hai frate ca ast achiar e kkt. nu de lata da am si eu un golf 5 :))

  57. bogdan says:

    Robert, vezi cu ABS-ul ala

    `Este foarte greu pentru mine, ca profesionist, sa ma fac inteles, intrucat ma lupt cu marea masa. Cum sa explic cuiva ca ABS nu franeaza mai scurt? Toti au impresia ca e invers`

  58. mircea says:

    Eu nu inteleg de c spuneti ca pretul este nejustificat de scump cand cel mai ieftin golf gti este cip 18 882 de euro si nu ai piele si nici macar cotira fata la banii astia!!!Motorul e unul din cele mai reusite motoare de 2.0T(225cp)alaturi de noul focus st(225cp) si opel opc(240cp) fata de golf(200cp)!La design nu e foarte mult schimbat(intr-adevar e aparut in vest de vreo 2 ani modelul rs..cam invechit) dar in rest este diferit de masina de serie!Oricum mie unu imi place cel mai mult focus st,arata mai bine ca toate si la exterior cat si la interior…parerea mea

  59. robert says:

    O sa facem si cu GTi un test, iar despre implicare, ar fi multe de spus. Este foarte greu sa influentezi opiniile deja formate ale oamenilor. Daca nu stiai, in Romania toti sunt experti in autovehicule… Realitatea e ca de cele mai multe ori se folosesc in practica doar idei si concepte total gresite. Este foarte greu pentru mine, ca profesionist, sa ma fac inteles, intrucat ma lupt cu marea masa. Cum sa explic cuiva ca ABS nu franeaza mai scurt? Toti au impresia ca e invers. Noi ne implicam destul de discret in discutii, tocmai pentru a nu creea polemici inutile. Insa incercam sa formam oamenilor opinii cat mai corecte. De aceea incerc sa prezint sistemele existente pe auto, cat mai simplu cu putinta, ca sa inteleaga toti. Este o ignoranta totala la noi, chiar si la schimbatul uleiurilor, nimeni nu e sigur pe ce trebuie pus si se merge doar pe ce spun prietenii sau pe auzite. Asta vrem, sa crestem gradul de cunoastere al posesorului si pasionatului de automobil. Si da, ma deranjeaza sa fiu criticat, atunci cand nu sunt criticat obiectiv. Criticile constructive le recunosc (dupa cum ai vazut) si nu le sterg niciodata. E o dovada de respect pentru cei ce intra pe Turatii.ro. Am gresit, ne primim pedeapsa public, si pe viitor incercam sa ne corectam.

  60. bogdan says:

    nu sunt jurnalist Robert, nici nu o sa ma fac..
    Problema care ma deranjeaza la aceasta masina este vechimea ei si aspectul.
    Chiar iti dau dreptate cu rivalele GTI, Astra si Focus, dar sa nu uitam ca sunt modele nou aparute.
    Megane se fabrica de mult timp iar dupa 4 ani au venit cu un RS, asta numai pentru imagine.
    Au lansat recent, daca un ma insel in Franta megane Face lift, nu difera mult de RS si aspectul interior este la fel ca si la RS….o sa il vezi pe piata in curand chiar si la motoarele de 1.4……de aceea am spus ca aspectul sport este indoielnic…..iar volanul RS-ului este cel de pe noul clio…si nu il vad sport deloc….la un GTI de ce nu faceti un drive test, este cea mai vanduta masina sport(ma refer la puterea motorului) de la noi….nu ca as cumpara-o neaparat dar am vazut multe pe sosele….

    Ce m-a deranjat a fost ca nu prea va implicati in discutii, numai atunci cand sunteti criticati….

  61. dan says:

    Sa zic si eu ceva: daca baietii sunt asa meseriasi (Ursa si Bogdan), sa scrie ei, dar fara bani, asa voluntar, ca le publicam daca sunt valabile opiniile lor… Si pentru bossu Robert: eu nu am detectat rautate in comentarii. Poate un pic de invidie, dar nu multa. Adica, vezi doamne, fraierii astia de la Turatii, pun o fisa tehnica, trei vorbe, si se inghesuie lumea. Asa o fi? Vom vedea cine are dreptate. Incercati si site-uri mai mediatizate decat noi (stiri auto), din care se citeaza la greu in presa si hotnews si care gem de aberatii. ABERATII!!!

  62. Ursa Mare says:

    Am citit si prezentarea si opiniile voastre. Opiniile – impartite. Unii mai informati, altii mai priceputi etc. Firesc.
    Dar prezentare nici nu merita sa fie deschisa, nu mai spun citita. Mai bine puneau numai titlul si va lasau pe voi sa comentati.
    Cand vorbesti de un model sportiv (mai mult sau mai putin reusit, nu asta conteaza) si te referi la casetofon, la semnalizatoarele din oglinzi (sau la lipsa lor) si la forma manerului franei de mana, mai bine renunti.
    Daca tot a remarcat manerul franei de mana, trebuia macar sa fi comentat ca, pentru sport, acel maner este de nefolosit.
    Sunt situatii – viraje foarte stranse si la care vii cu viteza mica, pe aderenta scazuta etc. – unde iti trebuie. Asta daca folosesti modelul respectiv pentru putin sport.
    Daca nu, ramane o masina… care merge repede. Nu mai vorbim de model sportiv. Si airbus-ul e sportiv? Ca si el merge repede.
    Daca vorbim de un model sportiv sa vorbim in acest sens, nu despre sistemul Isofix si comenzile casetofonului. (Sunt bune si aceste precizari, dar aprecierile celelalte trebuie sa fie baza. Ori aici “baza” nu exista.)
    Ca si la Nissan 350Z. “Viteza maxima pe circuit”… Da` ce pe sosea n-o prinde? “Ia virajele cu siguranta si aplomb” Par citate din mapa de presa.
    Cum spuneam la inceput: Mai bine pun numai titlul si va lasa pe voi.

  63. boby says:

    ALPHA…..un golf V GTI costa 23.000 de euro cu toate taxele……afara sunt mai scumpe masinile decat la noi……pe ce meleaguri traiesti?

  64. LUIZA says:

    ADICA SA NU VA CULCATI CU MINE

  65. LUIZA says:

    E CA DRACU MASINA BA DA AICI NUMAI FETE CARE SE DAU MARI GASESTI IN FRUNTE CU BOMBONICA DE MINE SUNT MAI DULCE DECAT MIEREA DACA-MI DAI GURITA TA!!!BAIETILOR SCUMPIILOR SI PROSTILOR SA NU-MI SCRIETIPE ADRESA ASTA SI SA NU CUMVA SA MA GUSTATI!!!ATI AUZIT BOILOR????

  66. LUIZA says:

    E CA DRACU MASINA BA DA AICI NUMAI FETE CARE SE DAU MARI GASESTI IN FRUNTE CU BOMBONICA DE MINE SUNT MAI DULCE DECAT MIEREA DACA-MI DAI GURITA TA!!! BAIRTILOR SCUMPIILOR SI PROSTILOR SA NU-MI SCRIETIPE ADRESA ASTA SI SA NU CUMVA SA MA GUSTATI!!!ATI AUZIT BOILOR????

  67. LUIZA says:

    E CA DRACU MASINA BA DA AICI NUMAI FETE CARE SE DAU MARI GASESTI IN FRUNTE CU BOBONICA DE MINE SUNT MAI DULCE DECAT MIEREA DACA-MI DAI GURITA TA!!! BAIRTILOR SCUMPIILOR SI PROSTILOR SA NU-MI SCRIETIPE ADRESA ASTA SI SA NU CUMVA SA MA GUSTATI!!!ATI AUZIT BOILOR????

  68. AlphaOne says:

    Auzi boby laso maorta nene in papousoi ca incepe sa miroasa…! Bai nene un GOLF V GTi este peste 26 de mii de euro in Spania stiu sigur ca stiu pe cineva care si l-a cumparat..iar in romania cu siguranta e si mai scump..asa ca nu incerca sa le compari cel putin din punct de vedere al preturilor. Apropo tu ce vrei ba masina de 400 de ca putere cu finisaje de Rols si pret de Logan??? Trezestete. Am avut placerea sa merg cu un RS odata si am ramas impresionat!

  69. TM says:

    Mie unele discutii de aici imi aduc aminte de filmul White men can`t jump, cand are loc discutia “un alb prefera sa arate prost si sa castige, iar un negru prefera sa piarda dar sa arate bine”.
    Mie mi se pare ca sunt cam multi “negri” pe aici. Lasati fitele.

  70. TM says:

    Masina e ok pentru pretul ei, si performantele pe circuit sunt bune, pt cine stie s-o conduca. Faptul ca nu poti dezactiva electronica nu e dragut. Domnului Alex care recomanda BMW seria M ii recomand sa verifice pretul si sa revina apoi pt o discutie (e cel putin 2x). Pt ca asa decat BMW M iei Mitsubishi Lancer (ah, seria MR nu se vinde aici ce nasol), care deja nu mai e masina de baieti, ci de barbati.

  71. boby says:

    Lol Andyfox…….eu nu am marit imaginea la pozele astea de pe site si se vede monitorul meu mai inchis……din ce se vede acolo par neshte jante negre fara capace……dupa ce am vazut ce a zis mircea m-am uitat…..
    app; daca nu stiai foarte multi dealeri cand dau masinile la drive test le dau fara jantele de aliaj, mai ales daca sunt de 18…..pentru ca stim noi cum conduce presa masinile la drive test…….

  72. AndyFoX says:

    Boby tata daca tu nu stii sa distingi jenti de tabla de alea de aliaj ce darc` mai cauti aici ma…mie unu`mi place masina…pretu e o leaca piperat oricum…Golf RuLLZ !

  73. Alex says:

    Luativa un M3 M5 sau M6 daca vreti performante nu MEGANE RS

  74. mikey says:

    ….sau ce face invidia din om.n-am avut ce face,asa ca am cautat poze cu megane rs, dar si comentarii la adresa lui.nu de alta, dar sunt fericitul posesor al unui model…da mah:nu arat la fel de bine ca golf gti; servodirectoa este destul de rigida si acceleratia este prea aproape de frana.consumul in oras este urias:13-15/1000,ce v-ati astepta de la 225 cp?pentru “connoisseuer-ul”:get a life baby:e model 2005.lasa dacia,ca aia nu-i masina.astra vrx este mai aratoasa si putin mai nervoasa la demaraj si in curbe,avand stabilitate mai mare,dar uitati un pont:autostrada soarelui-18 min, vit. maxima 247 km/h!de-asta ne luam masini tari,nu?bafta la gumball:D

  75. mircea says:

    Are tot motor de 2 litri!dar nu stiu daca este pus in vanzare si la noi!

  76. mihai says:

    Astra opc are 240 cp la ce nivel de cilindree?Daca tot 2,0 litri e ok dar daca e mai mult……atunci comparatia cu megane cel putin din punctul asta de vedere devine discutabila

  77. boby says:

    da mah…acum am vaz ca nu sunt de tabla…io nu am mai marit imaginea si din pozele alea mici asa pare…
    degeaba….e tot un renault vechi dupa parerea mea

  78. dragosh says:

    Renault ar mai trebui sa lucreze la fiabilitate daca vrea ca masinile sale sa nu stea mai mult prin service decat pe strada. Jantele acelea nu sunt de “tabla” sunt model de jante fumurii care sunt foarte scumpe si vin foarte bine pe masina. Insa mi-e teama ca acel cuplu repartizat doar pe rotile din fata ii cam joaca feste. La top gear a iesit pe locul 2 la liniutza dupa ASTRA VRX (adica OPC turbo de 240 cai)si inaintea Golfului 5. Si la proba de circuit a scos cel mai bun timp. Deci masina nu e rea. Insa interiorul e prea putin personalizat pt o masina super sport. Nu-i va deranja pe jucatorii importanti ai clasei.

  79. mircea says:

    Da cam asa e,dar nu cred k meganu rs o sa-l schimbe acum,oricum clio rs o sa aiba 200 de cai din cate am auzit!Actualul clio sport are 182cp si e 14 500 de euro 🙂

  80. boby says:

    e aiurea sa dai banii pe RS, mai ales acum cand s-a lansat noul Megane II, ma rog e un facelift..care face diferenta la prima vedere intre ele….e mult mai agresiv cel care va aparea acum….si e mai bine finisat…in plus de asta au mai bagat motorizari noi….sunt curios cat e Megan-ul de 2 litri de 165 de cai…care va aparea acum.
    New clio e scum al naibi, acum de cand e si masina anului in europa nici ca ma lasa la pret…iar RS-ul pe clio asta nou, mai ai de asteptat, nu cred ca o sa depaseasca 170 de cp….si cred ca o sa fie la pretul de megane(cel de 2 litri/165 cp)

  81. mircea says:

    modelul rs este aparut de aproape 2 ani in vest si nu a fost facut sa se vanda in nr impresionant la fel si golf gti sau opel opc.Nu doar renault ci si vw s.a. pornesc cu masina de baza apoi dupa o perioda intra si cu varianta de top!Avand in vedere si echiparea foarte buna pretul e atractiv pt o masina de acest gen.Iar cu jantele de aluminiu din cate stiu eu la rs sunt standard cele 18 iar optionale sunt anvelope mai late cu 10 mm.Meganu rs e schimbat destul de mult fata de cel de serie.In primul rand are un sasiu sport cu rigiditate mai mare,alte frane,un motor renault sport care este diferit de cel folosit pe laguna 2.0T de 170 si ceva de cai etc.Eu astept noul clio rs si sper sa fie la fel de ieftin ca actualul madel… 🙂

  82. boby says:

    este pe locul doi dupa clio la masina de serie…eu vorbesc de RS….care cel putin in romania la pretul care il are nu o sa prinda delok la clienti. app: Renault Megane e pe piata in europa de la jumatatea lui 2002, deci are cam 3 ani jumate. singurul lucru buncare este pe masina asta e motoru, acesta nu il contest cu nimik.

  83. mircea says:

    modelu asta e aparut de aproape 2 ani pe piata din vest…si desi e de conceptie mai veche decat golfu are performante mai bune la un pret mai mic si cu c4 vts nici nu sta la discutii din punct de vedere al performantelor!o alta varianta ar fii opel astra opc care are 240 de cai si e la un pret mai bun decat golf! cat de vanzari pot sa-ti zic k e pe locu 2 in top dupa clio…si este asa de cand a aparut!!!

  84. boby says:

    astia de la Renault chiat nu au pic de bun simt…..kiar nu se uita deloc la concurenta. au modelul asta de 3 ani si acum vezi doamne l-au facut turbo ca nu se mai vindea si vor sa ii mai creASCA imaginea putin….asa nu o sa se vanda nici atat……la bani astia iti poti cumpara: Golf V GTI,Citroen C4 VTS si mai nou Skoda Octavia II RS sau Ford Focus II Turbo, …toate sunt masini aparute recent pe piata, au max un an (deci nu vechituri) si au intre 180 CP si 225 CP.au alta tehnologie, alte finisaje ….si nu in ultimul rand ALTA INCREDERE.
    DACA KIAR VOR SA VANDA MASINA ASTA RENAULT SA MAI SCADA VR-O 4.000 DE EURO DE LA EA…SI TOT E CAM SCUMPA 🙂
    ps: CE URATA E CU JANTELE ALEA DE TABLA, DE CE NU LE-ATI LASAT PE ALEA DE ALIAJ..?…DE FAPT ALEA SUNT PE 18″ DIN CATE STIU SI LA CUM SE FAC DRIVE TESTELE IN ZIUA DE AZI…SE DUCEAU REPEDE 🙂

Leave a Reply to TM Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.