VW Polo 1,4l TDI Attractive

In timp util pentru aniversarea zilei de nastere cu numarul 30, Polo este mai dinamic si mai proaspat ca niciodata. Partea frontala redesenata si, in special, grila radiatorului in forma de V imprima modelului Polo un aer evident mai provocator. Este cea mai recenta generatie a acestui talent recunoscut, are valoare durabila, care se regaseste in fiecare detaliu si nu omite nimic din ceea ce ne dorim in timpul utilizarii cotidiene.

Spatiul este generos, comenzile sunt inteligente, postul de conducere este bine organizat si scaunele asigura tot confortul pasagerilor din Polo.

Mai presus de toate, alura atractiva a modelului Polo a fost pastrata, chiar daca exteriorul acestuia pare mai matur si modern. O surprinzatoare linie curba pleaca de la stalpii fata peste capota, catre grila radiatorului. Aceasta linie este o componenta a formei puternic tridimensionale a partii din fata.

Partea frontala a noului Polo este marcata puternic si de designul farurilor. Definitorie este forma trapezoidala, la care se adauga un element circular al farurilor principale ce atrage privirea. Designerii au fost extrem de creativi in experimentul cu emblema circulara caracteristica.

De exemplu, din modul in care marginea inferioara a farurilor se prelungeste catre bara de protectie din fata prin forma arcuita. Aceasta linie arcuita inglobeaza semnalizatoarele fata. Semnalizatoarele laterale au fost integrate in oglinzile exterioare.

Gratie designului partii frontale, Polo isi pastreaza caracterul atractiv, iar stilul modern il plaseaza intr-o clasa superioara. Cu o lungime de 3,916 milimetri, noul Polo depaseste cu 19 milimetri modelul precedent, datorita partii frontale reproiectate. Latimea (1.650 milimetri) si inaltimea (1.465 milimetri) sunt aceleasi cu cele ale modelului anterior.

Dinamismul este evident si in partea din spate a masinii. Luneta se termina in forma de V in partea inferioara a caroseriei. Lampile spate sunt redesenate, cu elementele rotunde ale partii frontale.

Privit din lateral, Polo iese in evidenta gratie unui design deopotriva curat si convingator. Accentuarea clara a celor doua versiuni de caroserie disponibile este tipica pentru Polo.

Aceasta noua generatie de Polo este disponibila in trei variante de echipare: „Trendline“, „Comfortline“ si „Sportline“. Pe langa dotarile de confort si de siguranta foarte bune, asigurate de aceste niveluri de echipare, noul Polo are in dotare un plus de echipamente noi.

Acestea includ asistenta la franare, ParkPilot, un sistem de monitorizare a presiunii pneurilor precum si functia coming home/leaving home. Prin intermediul acestor echipamente, Polo impune noi standarde, iar combinatia dintre calitate superioara, design modern si echipamente inovatoare raspunde cerintelor unor clienti avantgardisti.

Noul Polo dispune in dotarea standard de airbag-uri frontale pentru ambele scaune din fata. Sistemul airbag pentru protectia capului este disponibil optional, permitand umflarea airbag-urilor perdea pentru a asigura o perna protectoare pentru intreaga zona laterala la nivelul geamului.

In premiera, Polo este echipat cu servofrana pe doua cai. Parte integranta a sistemului ABS, aceasta indeplineste functia de asistenta la franare. Aceasta dotare mecanica mareste presiunea din circuitul de franare si asigura in consecinta o asistenta eficienta in situatiile periculoase.

O alta dotare de siguranta in premiera pentru Polo este sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri. Aceasta optiune avertizeaza conducatorul daca presiunea dintr-un pneu scade si daca exista riscul de avariere a pneului. Functia de iluminat coming home/ leaving home este disponibila in premiera pentru Polo, ce va ilumina drumul soferului dupa ce acesta paraseste masina.

Sistemul ParkPilot este de asemenea util — in special in traficul urban. Sistemul ParkPilot cu senzori inglobati in bara din spate usureaza parcarea in spatii inguste si manevrarea in timpul parcarii.

Noul Polo a fost de asemenea modernizat la interior. Materialele de calitate buna cu un design elegant si proaspat adauga nuante noi. Toate materialele folosite sunt de inalta calitate, asa cum va asteptati deja de la Volkswagen.

Volanul imbracat in piele are un design modern, cu trei spite. Polo demonstreaza progrese si uz practic cu un alt detaliu de echipament disponibil in premiera. Un spatiu de depozitare a fost integrat in partea dreapta a plansei de bord, in apropierea instrumentelor si poate fi accesat prin urmare extrem de usor de catre sofer. Poate fi utilizat, de exemplu, pentru pastrarea tichetelor de parcare.

Standardul inalt al modelului Polo este reflectat si de sistemul audio „RCD 200” disponibil care poate fi combinat cu patru sau opt difuzoare. Sistemul radio este echipat cu un CD player in format 2-DIN mare si se potriveste perfect ca forma si design cu plansa de bord.

Sunt disponibile cinci motoare pe benzina cu puteri intre 55 CP si 100 CP si patru motoare TDI cu puteri intre 70 CP si 130 CP. Fie ca este vorba de un motor de baza deosebit de economic, un motor alternativ dinamic sau unul diesel economic ce dezvolta un cuplu mare – noul Polo dispune de motorul potrivit pentru toate necesitatile.

Atunci cand vine vorba de motoarele diesel, din ce in ce mai populare, Polo dispune de o gama moderna alcatuita exclusiv din grupuri motopropulsoare TDI ce folosesc tehnologia moderna cu injectoare pompa. Toate motoarele noului Polo indeplinesc norma de emisii Euro 4.

Gama de motoare diesel ce echipeaza Polo incepe cu un nou motor TDI in trei cilindri de 1.4 litri si 70CP si inlocuieste popularul 1.9 SDI. Un alt motor TDI de 1.4 litri in trei cilindri este disponibil pentru cei ce solicita o putere mai mare.

Acesta din urma, cu 80 CP, a fost si “subiectul” testului. Agil si economic, impresioneaza pozitiv prin dinamica si consum, dar nu pot fi omise vibratiile si zgomotul caracteristic, pe care le trecem la minus. Consumul urban, in regim “neeconomic” a fost de 6,2l la 100 km parcursi.

Oferta de pret

Noul Polo dispune de o oferta senzationala de pret. In dotarea Attractive, clientul primeste gratuit varianta de caroserie in patru usi, culoarea metalizata sau pearleffect si ABS, pe langa CD-player, aer conditionat ‘Climatic’ si bandouri laterale in culoarea masinii.

Pentru aniversarea celor 30 de ani Polo, orice linie de echipare a noului model are in oferta standard CD player.

Caroserie
+ Calitate buna a realizarii si asamblarii, spatiu util generos
– Evolutie timida ca design fata de vechiul model

Habitaclu
+ Ergonomie buna a comenzilor, finisare de calitate
– –

Confort
+ Confort deosebit la rulare, in orice conditii de drum
– –

Motor/Transmisie
+ Excelent ansamblul motor/transmisie ca dinamica si consum
– Nivel de zgomot ridicat la mersul in gol, din exterior se sesizeaza vibratiile motorului in trei cilindri

Tinuta de drum
+ Comportament bun la viteze mari, in linie dreapta si pe viraje
– –

Siguranta
+ Pachet standard de siguranta
– Gradul de siguranta se configureaza prin adaugare de optiuni

 VW Polo 1,4l TDI 
 Motor1,4l TDI 
 Tip3 cilindri in linie, Diesel 
 Capacitate cilindrica (cmc)1422 
 Putere maxima (CP/rpm)80/4000 
 Cuplu maxim (Nm/rpm)195/2200 
    
 Dimensiuni  
 Lxlxi (mm)3916/1650/1467 
 Masa proprie (kg)1091-1267 
 Portbagaj (l)270/1357 
 Garda la sol (mm) 
    
 Performante  
 Acceleratia 0-100 km/h (s)12,8 
 Viteza maxima (km/h)174 
 Consum mediu declarat (l/100 km)4,6 
 Consum mediu in test (l/100 km)5,5 
    
 Preturi  
 Pret CIP11 845 euro 
 Pret DDP14 213 euro 
    
 Dealer 

45 Responses

  1. Ciprian says:

    Specific ca am schimbat și un injector care avea valoare mare și după ce l-am pus pe cel nou tot asa îmi dădea valoare mare injector ul unu

  2. Ciprian says:

    Bună seara! Am un wv polo 1.4 tdi 2006 euro4 și nu mai știu ce sa fac în sensul ca dimineața cind îl pornesc îmi scote fum ca și cum nu ar arde motorina și merge întrerupt… După ce sa încălzit motorul merge normal fără probleme…. Mulțumesc

  3. Cleon says:

    Buna ziua

    Faci o treaba foarte buna si prezinti foarte bine!
    Aici vad in schimb ca nu este nici un film video.De ce?

    Intrebare:care este diferenta dintre Putere maxima (CP/rpm) 80/4000 si Cuplu maxim (Nm/rpm) 195/2200 .

    Nu inseamna acelasi lucru?
    Te rog sa dai un exemplu practic ,ca sa inteleg corect.

    Multumesc frumos

  4. dani says:

    veti ramane surprinsi skoda fabia brek 1422 anul 2005 consum orastie -mamaia (+ toate statiunile de la mare tim p de 9 zile )mamaia -iasi (plimbari in tot jud .) apoi iasi -orastie . 2000 km consum 3.8 si sa stiti ca nu sunt povesti , 4 persoane,porbagaj plin de bagaje ,

  5. dani says:

    daca nu sunteti multumiti de polo luativa o skoda fabia 1422 tdi

  6. yulicos says:

    LUATIVA SLK DACA NU VA PLACE POLO BAFTA

  7. justme says:

    Nu voi repeta, ceea ce a spus stef mai sus este absolut real si ca sa nu fie dubii conduc una de firma noua, de cateva luni, deci nu am motive sa fiu rautacios sau subiectiv. Este pacat de marca aia…

  8. ion says:

    Am luat un polo happy in august 2008 si vreau sa va spun ca sunt foarte nemultumit de el.La o saptamana dupa ce l-am luat am observat ca la pornire cand motorul este rece tinde sa se opreasca , il accelerez iar dupa cateva secunde se accelereaza singur timp de cateva secunde pana la 3000 de ture.Cu motorul cald nu am nici un fel de problema la pornire.La service a pus testerul si nu a dat nici o eroare , motorul era cald dupa 150 de km. au zis sa schimb carburantul ,sa alimentez de la rompetrol. Tot persista la pornire aceasta problema. Stie cineva care ar fi cauza?

  9. Marius says:

    Ma bucur ca acest forum functioneaza atat de bine. Vreau sa revin cu cateva referiri vis-a-vis de consumul lui polo happy, consumul mixt e de 5,4 (pt polo 1,2 70 CP, nu cred sa se ajunga in oras la 10%, poate daca se circula cu viteza I la turatii de 4000, cum mai aud prin intersectiile romanesti cate o duduie. Daca stiti cum sa gestionati trecerea dintr-o treapta in alta si sa folositi cat mai lin frana si pornirea de pe loc, veti fi surprinsi de consumul unui polo in oras. Dau dreptate celor care au probleme cu vizibilitatea la curbele inspre stanga, dar acelasi lucru se intampla si la Golf, nu particularizati doar la polo, vizibilitatea in ansamblu este buna, la fel si amortizarea gropilor. Ii felicit pe cei care au ales o asemenea masina. Ma uit de multa vreme pe forumurile referitoare la polo, si am constatat ca doar 5% sunt nemultumiti de comportamentul acestei masini. Oare de ce?

  10. Marius says:

    As vrea sa-i raspund lui Claudiu, am avut si eu aceeasi problema cu turarea motorului, dar am rezolvat-o schimband tipul carburantului. Foloseste e-fix de la Rompetrol, care este o benzina aditivata de 95, aditivii curatand calamina de pe injectoare, si vei vedea ca nu vei mai avea probleme cu accelerarea la rece. Cat despre polo happy, nu ma pot abtine, cei care nu stiu ce e aia o masina nemteasca, sa nici nu urce in vreo una. Cumparati-va fratilor Sandero, aia e masina pentru voi!

  11. claudiu says:

    Am luat un POLO HAPPY nou si dupa 6 luni la pornire se accelereaza singur pana la 2000 ture si dupa 2 minute isi revine. Aveti vreo idee ce ar putea sa aiba? La service au zis ca e OK dar nu mai merge ca inainte…

  12. stef says:

    O sa ma refer strict la polo happy. Masina este o mare deziluzie pentru multi. Cea mai mare problema este motorul care este o pacaleala. Sa misti o masina de 1100 de kg cu 64 de cp este o nerozie , consumul este exagerat de mare in oras depaseste 10 % lejer.In ceea ce priveste dotarile este la pamant fata de tot ce e la acelasi pret, in 10200 de euro ai doar aer conditionat , servodirectie si un amarat de rcd care pierde frecventele f usor. Daca vrei inchidere, geamuri, mai dai inca 600 de euro. Nu are nici macar bec in portbagaj sau torpedou, abs-nu, reglare scaune pe inaltime -nu. Are franele f slabe. Zgomotul motorului devine insuportabil daca treci de 80 la ora. Practic cumperi o benzinara care face zgomot de motor diesel. In ceea ce priveste stabilitatea , dac vrei senzatii tari intri in curbe cu o viteza de peste 50 la ora si o sa ai impresia ca iesi de pe sosea. vb de curbe pe care cu orice masina le iei lejer cu 70-80 la h. Apoi vizibilitatea-este o masina cu probleme f mari si in ceea ce priveste vizibilitatea-montantii fata sunt enormi si impiedica soferul sa vada pietonii care se angajeaza in traversare.Eu unul recomand aceasta masina femeilor care merg incet , numai prin oras si nu au mai avut nici o alta masina inainte.Abia astept sa o vand , sa scap de ea este o porcarie pe roti….si nu e numai parerea mea ci si a unora care au vrut sa o cumpere de la mine si dupa ce au condus-o s-au lasat pagubasi …

  13. stef says:

    O sa ma refer strict la polo happy. Masina este o mare deziluzie pentru multi. Cea mai mare problema este motorul care este o pacaleala. Sa misti o masina de 1100 de kg cu 64 de cp este o nerozie , consumul este exagerat de mare in oras depaseste 10 % lejer.In ceea ce priveste dotarile este la pamant fata de tot ce e la acelasi pret, in 10200 de euro ai doar aer conditionat , servodirectie si un amarat de rcd care pierde frecventele f usor. Daca vrei inchidere, geamuri, mai dai inca 600 de euro. Nu are nici macar bec in portbagaj sau torpedou, abs-nu, reglare scaune pe inaltime -nu. Are franele f slabe. Zgomotul motorului devine insuportabil daca treci de 80 la ora. Practic cumperi o benzinara care face zgomot de motor diesel. In ceea ce priveste stabilitatea , dac vrei senzatii tari intri in curbe cu o viteza de peste 50 la ora si o sa ai impresia ca iesi de pe sosea. vb de curbe pe care cu orice masina le iei lejer cu 70-80 la h. Apoi vizibilitatea-este o masina cu probleme f mari si in ceea ce priveste vizibilitatea-montantii fata sunt enormi si impiedica soferul sa vada pietonii care se angajeaza in traversare.Eu unul recomand aceasta masina femeilor care merg incet , numai prin oras si nu au mai avut nici o alta masina inainte.Abia astept sa o vand , sa scap de ea este o porcarie pe roti….si nu e numai parerea mea ci si a unora care au vrut sa o cumpere de la mine si dupa ce au condus-o s-au lasat pagubasi …

  14. lulu says:

    Andrei are dreptate.Am un polo 1,2 si e praf masina.Geamurile electrice nu mai merg din primele 5 luni am fost la reprezentanta mi-au pus masina pe calculator si mi-au zis ca este ok in conditiile in care le-am aratat ca nu merg.A doua zi dupa ce am luat-o (noua) ploua si am intrat cu ea intr-o baltoaca de pe sosea normala si nu am mai avut servo si frane.Am mers la reprezentanta cu ea si mi-au zis ca-i normal pt ca are scutul *scurt* si sa nu mai trec prin apa cu ea.Nu mi-a venit sa cred!!! La 30000 de km a inceput sa manance ulei. Farul din spate se umple cu apa cand ploua de la inceput si cum toate astea n-ar fi de ajuns consuma cam 9-10 in oras.Cica asa e normal, mi-au spus,este motorul prea mic pentru greutatea masinii.Nu merita investitia!

  15. gogu says:

    singurul labagiu in toata povestea esti tu.polo hapy cu geamuri electrice nu exista.daca ai optat pentru pachetul ,,confort ,,si probabil si pentru oglinzi electrice sau calculator,varianta de polo se transforma in polo trendline dar cu varianta incompleta(lipsa abs).nici nu sti ce ai cumparat.priveste eticheta din portbagaj.am facut 21000 intr-un singur an .zilnic pe drumuri de placi s-au piatra .nu se aude nimic.masina e asamblata la bratislava in uzina unde ,,labagii,,de la vw asambleaza tuareg si audi Q7(vezi site lor).piesele sunt f.ieftine in magazin.pe timpul iernii consum mediu in oras 7.5.fac naveta la buzau cu un consum de 5.5.daca merg cu 140 pe autostrada consumul mediu pe aceeasi dist creste la 6.in rest nimic ,apa paie si bataie.foarte stabila in viraje ,e o placere sa o conduci.cei 70 cp.imi sunt indeajuns la varsta mea.suspensia este dura la toate modelele vw,este un avantaj la viteze mari,viraje etc.dar sunt pentru drumurile din romania.te-as mai invata multe ,ca am mai avut masini si lucrez si in domeniu ,dar probabil nici nu sti sa schimbi vitezele.apropo,huruitul de la motor e numai in capul tau,la pariu.pa

  16. Osiacd says:

    Salut.Eu am un Polo 2001 1.4 tdi si pe ruta Torino-Craiova aproximativ 1.500 de km consum de 3.8L-4L/100 km mers 120-150 km/h.In schimb in oras am avut surpriza si de un consum de 10L/100 km in aglomeratie…Am si unele probleme cu ambreajul dar sper ca dupa ce o sa-l schimb consumu va scadea.

  17. Aurel says:

    Am achizitionat un polo din 2002, ma sperie gandul ca voi plati cei 900 de Euro, masina a fost cumparata din Franta, voiam sa stiu daca a fost lovita, am dat ceva pe ea ………. dar nu mai conteaza, am facut testul dupa ce am platit-o si am ramas cam surprins.
    – in partea dreapta sunt ceva probleme la centura de siguranta.
    – la test mi s-a spus ca airbag-ul a fost sarit, si in acelasi timp mi s-a spus ca se poate repara, dar acest lucru ma surprinde daca a fost sarit oare mai poate fi folosit?
    – in bord ramane mereu aprins beculetul care simbolizeaza airbag-ul. Intrebare oare e posibil sa fi fost lovita? daca da, de ce nu se vede?, daca nu inseamna ca este din alta cauza, daca ma puteti ajuta cu un raspuns va rog scrieti-mi pe adresa de e-mail ,,yo4gbm@yahoo.com””
    in rest sunt foarte multumit de ea, merge ok. si astept un raspuns din partea dvs.

  18. andrei says:

    VW Polo Happy e o mizerie.
    L-am luat de nou.
    Dupa vreo 6 luni: stupiza stupiza! au aparut problemele la motor. huruit inacceptabil pentru un motor de 1.2. consum de 1.6 pentru o masina “usoara” din multe puncte de vedere. suspensiile proaste si-au dat arama pe fata. zdrong prin cea mai mica groapa. cat despre alte asa zise “dotari”: geamul electric din stanga s-a stricat dupa doar 3 luni. m-am dus la atelier sa reclam: raspunsul: “asta nu e VW. asta e pentru labagii care vor sa-si vada sigla VW pe caroserie. VW vinde firma nu calitatea”. unde mai pui ca am auzit ceva discutii despre calitatea caroseriei. rugina se pare ca nu e straina de modele noi de polo.

    sper sa fie invatati din greseala mea si a altora. a trecut doar un an de la promotiile Polo si deja sunt pline forumurile de clienti nemultumiti.

  19. raluca says:

    inca ceva, tdi sau benzina?? va rog frumos sa ma ajutati, sunt intr-un mare impas

  20. raluca says:

    ce ati alege intre peugeot 206, polo happy/attractive, seat ibiza,si noul opel corsa?mentionez ca eu inca fac scoala de soferi, deci nu am carnet ca sa pot face un drive test. astept raspuns pe draguta16@yahoo.com

  21. ciprian says:

    am de ales intre un POLO din 2003 si un GOLF din 2000. pretul este acelasi. va rog sa ma ajutati sa fac o alegere buna . MULTUMESC !!!

  22. myrikalz says:

    Am un polo Attractive 1.4, 75CP. De curand am facut revizia de 30000 km la porrche leasing, si am fost anuntata ca trebuie sa schimb placutele de frana. Sper marea mea uimire, am facut 3 accidente intr-o saptamana, din cauza sistemului de franare. Asa ca nu va sfatuiesc sa va faceti reviziile acolo. Ca sa nu mai zic ca am dat aproape 14 milioane.
    In rest sunt f multumita de masina. Se infige f bine si consuma foarte putin:)

  23. andrei says:

    * am uitat sa mentionez suspensia sport (parca e mai ieftina decat instalatia de Klimatizare) si Klimatronicul.

  24. andrei says:

    am fost si inca sunt tentat sa cumpar un polo,dar cu motorul de 1.6L benzina – 105cp. configurat pe site la vw fara piele,jante si alte chestii de lux (mentionez ca am optat pentru caroseria in 3 usi,volan in 3 spite imbracat in piele,schimbator imbracat in piele,radio cd + magazie,inchidere centralizata pe cheie si alte cateva chestii) s-a dus la 14.500euro CIP*!!! ceea ce mi se pare cam mult…avand in vedere ca la 18.000DDP iei Polo GTi de 150cp full full.

  25. adrian says:

    Am si eu o intrebare : ce ati alege intre un ford focus si un wv polo happy 1.2 ?
    Va rog daca se poate sa-mi trimiteti si mie raspunsurile voastre pe adresa adrian_bolohan2001@yahoo.com
    Multumesc !

  26. andrei says:

    sincer mi se pare foarte reusit noul model de Polo. dar de un test cu un Polo GTI 2006 se aude ceva? tare as fi interesat. 😀 va multumesc

  27. BauBau says:

    VW Polo Happy?Are cineva vreo parere despre el, am vazut ca mai e in oferta celor de la VW RO.

  28. Alex says:

    Suuperincintat de Polo.Am facut cu ea concediul asta 5500km prin Europa:Austria-Italia-Ungaria….4 persoane adulte+bagaje pina la plafon in spate (ma ajutam doar de retrovizoarele laterale) motor 1.4 tdi de 80 cp. Am calculat exact-> 5500km=5,6L/100km consum mediu facut 80% pe autostrada mers cu 130-150kmh !!!!! Cred ca este super bine. Eu unul m-am indragostit de masina asta!!

  29. bogdan says:

    VEZI VARIANTA DIESEL, OCTAVIA TOUR 1.9 TDI LA ACEEASI BANI

  30. ioa says:

    john
    -dute la dealeri urcate in masinile mai sus amintite si date cu ele (drive-test) si vezi atunci .

  31. john says:

    am si eu o intrebare si as dori un raspuns cat mai rapid maine fiind 1mai cred ca mai vizitati si siteul si….as dori raspunsuri~!!!!!!!!!!!!!!intre noul polo si skoda fabia citroen c3 c ati alege din punct de vedere al designului calitatii si fiabilitatii???????toate motorizarile sunt de 1.2
    astept raspunsuri cat mai multe!!!!!!
    mersi anticipat

  32. derek says:

    INTRADEVAR ANDREY / AI DREPTATE / este cel mai tare shi va ramane … am un golf 4 shi este bestial…130 c … te baga-n perne… “:)

  33. andrey says:

    tot ce e wolsvagen e bun .deci si polo a sa fie bun

  34. nedumeritul says:

    Am o nedumerire POLO are portbagajul mai mare decat GOLF V ?? POLO 370 l vs GOLF V 350 l …… nu cred

  35. Doru says:

    Vezi ca lou spunea de Polo din 2001 vizavi de calitatea plasticului.

    Sotia mea are un Polo Attractive 1.4 tdi/80 cp pe care-l conduc si eu cind si cind. Masina e superba ca si calitate / confort / condus in oras. Ca si consum insa la viteze mai mari in afara orasului imediat se duce la 5.5-6 consum mediu Constanta/Bucuresti, doar calcata un pic pe autostrada… Si motorul se cam aude (destul de normal in clasa ei) si aici depinde de gusturi, mie de pilda imi place sa aud mai bine motorul. Ca si bani nu e chiar asa aproape de Golf, mai exact varianta Attraction cu ceva extra ajunge aproape de Golful cel mai ieftin ca asa exista de ex si Polo Happy dar incepem sa taiem ABS-ul, alea-alea..

  36. cristyyy says:

    Am testat si eu personal noul polo. Era in 4 usi, si echipat cu un motor pe benzina de 1,4 si 75CP. Pe mine nu m-a impresionat deloc masina. Arata bine, dar ce m-a dezamagit total au fost:
    – plasticul de pe bord (despre care vb si lou)
    – sunetele pe care le scotea cutia de viteza, cand stateam pe loc (in mers nu se mai sesizau asa de tare)
    – si la cei 75CP masina nu se infingea mai deloc (am uitat sa inchid climatronic-ul, o fi fost de la asta sper)

    Eu chiar nu mi-as lua o astfel de masina, nu cred ca face banii pe care ii dai

  37. dani says:

    masina cu staif, chiar si pt. clasa ei. cine-si permite sa dea un ban bun, adevarat pe dotarile ei. si pe intretinerea ei, mai ales. OBS. pe toate forumurile se foloseste cuvantul “tapiserie” in loc de “tapitzerie”. din cate stim tapiseria este (cf. DEX 1998 Univers Enciclopedic) o tzesatura din lana sau matase infatisand subiecte diverse sau teme alegorice, lucrata manual sau la razboi si folosita mai ales la impodobirea peretilor sau a unor mobile. tapitzeria, insa, este procedeul de a imbraca o mobila cu panza, matase, piele etc., peste materialul de umplutura, elementele elastice si de rezistenta.

  38. lou says:

    am un polo 1.4tdi/75cp/3 cilindri generatia 2001 (faruri patrate). consumul e sub 4 inafara (3.8l am scos in medie pe cluj-constanta). in oras e 5.5-6. in carte zice 3.6/4.3/5.6 iar in practica e cam la fel. masina e exceptionala. are motor puternic in raport cu greutatea ei ceea ce ii da un comportament sportiv. uleiul e f scump, nu-i voie bagat orice. plasticu de pe bord e cam penal, in rest e misto. e f buna pt oras (mica si economica) si pt drumuri lungi.

  39. Cristi Mihai says:

    E draguta masinuta.
    dar pana la urma ce consum are?
    ma intereseaza si pe mine una, dar modelul vechi, cel cu faruri ovale, tot 1.4 TDi.
    sa-mi scrie cineva care are o astfel de masina la e-mail pe dr_crysty@yahoo.com si sa-mi zica ce parere are despre acesta masina.

  40. octavian says:

    Roberto: pentru tine ce inseamna medie de 3.6 l/ 100 km?.Adik in jur de 4.5 l in oras si 2.0-2.9 in afara (50 % urban -extraurban).
    Nici in cele mai frumoase visuri.Decat Vw Lupo 1,2 l Tdi a reusit performanta de 3 l /100 km si e echipat cu anvelope cu latimea de 145 iar masina are vreo 800 kg.
    Polo nu va reusi niciodata asemenea performanta decat in mainile unui specialist si in mers extra-urban.

  41. octavian says:

    Eu personal am un Polo Attractive de 1,4 l tdi si 75 cp (l-am luat anul trecut).Asa ca oferta pentru Polo 9n fara face-lift o stiu foarte bine.
    Ceea ce scrie autorul articolului ca sunt o gramada de noutati ..de fapt sunt doua :senzorul de presiune din pneuri si radio-cd in format Din2 cu 8 difuzoare.Restul:sistemul de asistenta la franare (integrat in ABS),functia Coming/Leaving home si sistemul de asistenta la parcare erau optionale si pentru generatia trecuta de Polo, cel cu farurile rotunde.
    Ce nu precizeaza este urmatorul aspect:pentru a pastra acelasi nivel de pret VW a introdus elemente noi,mai scumpe,probabil (blocuri optice fata-spate noi,luneta cu alt format,etc) si a renuntat la altele care maresc confortul.Un exemplu:s-a renuntat la amortizorul care sustine capota si s-a revenit la sistemul cu parghie (ca la Dacie,Oltcit,etc).
    In rest masina e Ok si intr-adevar noile materiale folosite la tapiserie pentru variantele mai scumpe sunt intr-adevar deosebite.
    PS:Daca nu ma insel sistemul de monitorizare a presiunii in pneuri era disponibil si anul trecut,fiind adoptat de la VW Golf V.

  42. baiatu cu fiatu says:

    ptiuuu! multe se skimba cand nu esti in tzara… IF=ilfov, deci toate auto din comunele din fostul SAI au IF? cele din oras pp ca ramn cu B…

  43. robert says:

    Ilfov inseamna IF. Acum e tratat ca judet. Cat despre pret, ce sa zic, masina mi-a placut, are calitati pentru clasa ei, ma deranjeaza un pic motorul, putea sa fie mai rafinat. Cred ca poti scoate o medie de 3,6l la suta cu el daca mergi mai economic.

  44. baiatu cu fiatu says:

    Ce inseamna IF (IF 40 POR)? e prima data cand vad nr asta-n romania…
    la 12 mii de euro, nu cred ca-i oferta senzationala; mai pui ceva si iese de-un Golf, fie el si 1.4 trendline.
    oricum, arata binisor, cred ca va face impresii in segmentul feminin de public.
    consumul, hmmm come-ci comme-ca…

Leave a Reply to justme Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.