Kia cee’d a primit 5 stele la testele Euro NCAP

Kia cee’d a primit 5 stele la testele Euro NCAP. Ratingurile de siguranta ale modelului cee’d – 5 stele pentru ocupantii adulti, 4 stele pentru protectia copiilor si 2 stele pentru protectia pietonilor – plaseaza acest model printre cele mai sigure din segmentul C.

“Rezultatul obtinut la Euro NCAP este o mare realizare pentru Kia. Modelul cee’d este conceput si construit in Europa, pentru a atinge sau a depasi asteptarile consumatorului european pe toate planurile, inclusiv siguranta”, a declarat Yong-Hwan Kim, Senior Executive Vice President & COO, Kia Motors Corporation.

“Combinarea calitatilor acestei masini cu ratingul de 5 stele si garantia unica de 7 ani va face cee’d-ul si mai atractiv pentru clientul european, oferind siguranta si costuri scazute de intretinere. Inginerii nostri au dezvoltat cee’d-ul pentru a oferi cea mai buna protectie a pasagerilor in cazul accidentelor reale si au prevazut ca acest model va obtine 5 stele la testele Euro NCAP. Acest rezultat confirma progresul major facut de Kia in segmentul C”, a adaugat Kim.

Kia cee’d, model echipat in standard cu 6 airbaguri (frontale, laterale si cortina), a primit punctaj foarte bun si excelent la impact frontal, lateral si la protectia copiilor dupa testele Euro NCAP.

Pentru modelul fabricat la Zilina – Slovacia, inginerii de la Kia s-au concentrat sa asigure un nivel inalt de “siguranta activa” prin o buna vizibilitate, manevrabilitate impecabila si frane prompte, pentru a-l ajuta pe sofer atat sa evite accidentele, cat si sa depaseasca usor incidentele obisnuite din traficul cotidian.

Familia cee’d va fi curand completata cu modernul si spatiosul cee’d Sport Wagon si prin lansarea la Frankfurt a incitantului model in 3 usi – pro_cee’d. Potrivit dlui Jean-Charles Lievens, Senior Vice President, Kia Motors Europe, “aparitia modelului Kia cee’d a reprezentat o revolutie calitativa pentru Kia si incepe sa schimbe perceptia publicului despre Kia, la acest lucru contribuind si moderna uzina din Slovacia.

Majoritatea cumparatorilor de cee’d sunt pentru prima data posesori de Kia si au “migrat” de la alte marci. Ne asteptam ca cee’d Wagon si pro_cee’d sa accelereze acest trend.”

No Responses

  1. MIHAI says:

    si totusi…pentru consumatorii de benzina,au un motor de 1.4 -109 cai.Eu nu am vazut constructor sa fac asa motor.pana acum.FOARTE TARE!!!

  2. ionica says:

    De acord cu mihai. Aceste tipuri de motorizari(cu putini CP) au fost puse pe masini dedicate persoanelor care nu doresc viteza si performante ridicate din partea motorului. Poate ca un om cu salariu de 10 mil pe luna, nu isi permite sa bage benzina intr-un motor de 2 L, ca sa se duca la servici sau in weekend cu familia la plimbare. Poate ca omul tinde spre confortul unui VW sau KIA, si in acest sens face un efort financiar pt a-si cumpara masian dorita. Dar dak nu are nevoie de cp, la ce sa se complice cu motoare de 2L care nu fac decat sa ii scoata banii din buzunar; poate omul nu e ca tine LOU sa mearga pe autobahn, si sa depaseasca toate masinile care ii stau in cale. Poate ca omul se gandeste sa se duca si el la servici cu o masina confortabila, buna, fiabila, fara sa bage bani in beznina/motorina… On topic: Despre aceasta KIA de 90 cp, nu pot sa zic ca e “acra” pt ca eu am un logan de 75 cp, si sunt mulumit de el. Deci KIA cee`d, la 90 de cp, pt ce dotari are, cele 5 stele eroncap are un pret bun! P.S. Lou a vorbi frumos tine de cei 7 ani de acasa, dar probabil pe tine nu te interseaza acest lucru, probabil nici parintii tai nu s-au interesat de tine mai demult… opiniile si certurile se pot tine si vorbind frumos. Jignind un om care doar isi da cu pararea, si vorbind urat pe forum, pe strada, si in alte situatii, nu iti da o imagina de smecher, nu iti da o imagine de “cel mai tare” nu iti da decat o imagine de un prost crescut si la fel cum zicea si mihai de incapacitatea de a iti sustine punctul de vedere.

  3. mihai says:

    OOOOFFF Doamne iar disputa asta fara rost legat de performante.Ziceam acelasi lucru la articolul despre Hyundai Accent si o sa il zic din nou si aici…cine stie poate o folosi cuiva…si Lou poate va incepe sa gandeasca mai flexibil.
    De ce au pus pe cee`d motor de 90 cp si pe Golf motor sdi de 75?Spun inca o data : PENTRU CA ATUNCI CAND S-AU HOTARAT SA PUNA MOTORIZARILE ASTEA ATAT CEI DE LA KIA CAT SI CEI DE LA VW S-AU GANDIT CA EXISTA CLIENTI CARE NU SUNT INNEBUNITI DUPA CAI PUTERE SI VITEZA,CA EXISTA CLIENTI CARE NU AU NEVOIE DE VITEZE PESTE 140 SI ACCELERATII FULGER SAU TATA MARE DE ALTE PERFORMANTE PE RAMPA CI VOR UN PRET MAI MIC LA ACHIZITIONARE SI PERFORMANTE SUFICIENT DE BUNE PENTRU A TE DEPLASA DE LA ORASUL X LA ORASUL Y IN CONDITII ECONOMICE.REPET NU TOATA LUMEA E MOARTA DUPA PERFORMANTE INALTE PE AUTOBAHN SAU PE RAMPA…..EXISTA SI OAMENI CARE SE UITA LA NEVOI SI NU LA NFS.LA OAMENII ASTIA S-AU GANDIT CEI DE LA KIA CAND AU PUS MOTORUL ASTA PE CEE`D.IAR FELUL CUM VORBESTI LOU MA FACE SA CRED CA FACI PARTE SI TU DIN CATEGORIA MASCARICILOR FRUSTRATI CARE ATUNCI CAND SE VAD INCAPABILI DE A-SI SUSTINE PUNCTUL DE VEDERE DAU DRUMUL LA INJURATURI.AI GRIJA PE SOSEA CU GOLFUL ALA….SA RESPECTI LIMITELE DE VITEZA….CA POTI SA IEI AMENDA:-)))))))))))

  4. mircea_wrc says:

    Prietne usor sa nu pleznesti…ai facut aceasta motorizare ridocola…eu nu ti-am spus decat ca “prapadita” asta de kia,dupa cum o numeai tu, are cea mai slaba motorizare disel de 90 cp,in comparatie cu golf V!Am vrut sa spun ca pt cea mai slaba varianta diesel e ok!Si vb frumos… nu iti trebuie prea multa minte sa jignesti 😉

  5. Lou says:

    bey coane mircea de supt deal esti lovit la cap sau nu citesti ce am scris sau pur si simplu iti lipsesc ceva perfuzii neuronale? nu am zis in repetate randuri ca cei 105cp de pe golf sint insuficienti? cu atat mai mult cei 90 de pe unele versiuni ceed si evident dezastrul 1.9sdi de 75cp.
    m-am legat de modelul ceed de 90cp penca asta e prezentat aici pe site.
    baga o benoclare si in topicul dedicat ceed 1.6crdi ca de acolo o pornit totul. te infingi situ ca musca la k-k.
    da citeste in piula mea ce am scris si dupa aia dai cu mucii-n fasole.
    bag pedala ce de retardo misuna pe aici.

  6. gigel says:

    Masina cred ca e f.f. misto. Faruri cu xenon are ca optiune?

  7. mircea says:

    Lou,de ce tot critici tu ceed-ul ca are motor de 90 cp!E cea mai slaba varianta diesel,dupa cum zicea si robert mai exista si 1,6 crdi 115 cp si 2.0 de 140 cp!Atuci ce sa mai zicem de golf 5 1,9 SDI 75 cp???sau de asta nu putem sa zicem nimic ca na…e golf!Si nu uita …ca e cea mai slaba motorizare diesel de la ceed… 90 cp nu 75 ;)!

  8. Lou says:

    nu sint fan vw desi am avut un vw. am facut doar comparatie cu un model similar. si daca as fi fan vw nu as avea voi sa-mi dau cu parea? nu e un site orientat spre un brand anume asa ca nu vad ce te turezi acolo in gol. zica cine ce o vrea 90cp e putin. opel corsa are 90cp. kia rio are 110. modelu asta de ceed de 90cp e un anacronism. noroc ca au si alte motorizari.
    in final pot constata ca esti evident sinple minded intrucat disputa nu se purta in jurul tipului de motor tdi sau crdi sau dci ci strict pe numaru de cp.

  9. Sorin says:

    Lou e jmecher. El se da cu Golfu pe autobahn. Ce e sub 100CP in clasa C e kk, iar masina mai buna ca VW nu mai exista. Nu inteleg ce ne mai onorezi cu prezenta pe acest forum. Ramai la TDI tau si nu te mai incurca cu masini “inferioare”.

  10. Lou says:

    motoare sub 110cp vroiam sa zic mai sus nu 90. deci nai ce cauta cu motoare sub 110cp pe masini de gabaritu asta. altfel compromoti mult performantele dinamice. paote ca masina goala face fata dar iti zic eu ca cu 4 oameni si bagaje nu mai faci nimic cu ea pe autobahn.

  11. Lou says:

    nare cum sami placa robert. e chestie matematica. nu pui motoare sub 90cp pe masini de clasa asta de cat din considerente de ieftinosag. da de placut nare ce sati placa. cand ai de depasit in panta si ai si 4 oameni si bagaje se k k pe ea. e pura matematica. ca si golanu 1.4mpi, se k k pe el la orice efort.

  12. robert says:

    Stai bre, ca Ceed are si 115 CP la 1,6l, dar au facut un soft special ca sa dea o varianta mai ieftina, de 90 CP, cum era la Passat pe vremuri… Mergi cu masina sa vedem daca iti place.

  13. Lou says:

    si buninteles ca ceedu consuma mai mult si are sfungu mai mic. 13s fata de 11 la rio. dezastru. dealtfel normal cum ziceam 90cp se pune pe clasa mica peugeot206, corsa, polo.
    punind doar 90cp e ca si cum ai merge cu o corsa tot timpul incarcata cu cateva sute de kile. e normal ca si sfungu si consumu sa fie de k k o. aceeasi ineotie or facuto meseriasii de la reno punind 1.4mpi pe ditamai loganu. si ala baga 9l in oras mai mult decat golanu de 1.6mpi.
    regula e simpla punind motor slab pe caroserie grea e ca si cum ai merge cu o masina de clasa inferioara ca si gabarit dar tot timpul incarcata cu cateva sute de kile. rezultatul se vede. toate cliourile si golanurile de 1.4 consuma in oras 9l cat un gipan adica.

  14. Lou says:

    uite acu ma uitai la kia rio din 2006. adica cum mai onorabile aia are 110cp scosi din 1.5crdi si japitza asta ceed mai noua scoate un kk de 90cp din 1.6crdi. super de kko.

  15. Lou says:

    ce sa zic ma bucur ca va place aia de 90cp. dar ma bucur ca au si motor de 2l. cred ca o sa incerc una de aia.

  16. robert says:

    Lou, am mers in weekend cu un Ceed 1,6 90 CP Pack sport XR, la Ranca la o etapa de VTM, ca oficial. Pot sa iti spun ca merge masina de rupe efectiv, desi am avut cateva momente cand as fi vrut mai multi cai. Alergata la blana a consumat 7,6 la suta. Tinuta de drum, feeling si comportament absolut ireprosabil. La intoarcere am venit cam la 110 km/h, noaptea, tot drumul, cu AC pornit. Consum 4,4%, care in Bucuresti, pana la Mit Motors s-a facut 4,6 la suta. Sunt absolut incantat de acest Kia si ma felicit ca m-a dus mintea si am comandat unul, desi ma tragea ata la Corsa 6 trepte Sport. Nici nu exista termen de comparatie intre ele. Daca vrei 6 trepte, vezi ca Ceed are 140 CP si 6 trepte la 2,0l CRDI, nu am mers cu asta inca, dar sunt sigur ca rupe norma.

  17. Lou says:

    nu sint acri nene iancule, acuma calaresc o masina de 2 ori mai scumpa deci nu as avea de ce sa ma acresc cu o prapadita de kia. dar mam dat cu golfu 5 pe autobahn care are 105cp si mi so parut ca gafaie. asadar ce pot astepta de la un motor mai mic pe caroserie la fel de grea. iar faptu ca are doar 5 viteze spune clar ca e sub golf la capitolul performante dinamice.

  18. Viz says:

    Felicitari KIA!
    lou chiar nu vad de ce esti pornit pe acest motor de numai 90 Cp, banuiesc ca nu ai facut un drive test cu aceasta motorizare. Sau sunt prea acri strugurii…

  19. lou says:

    buniteles pt mine conteaza doar variantele dizel, benzinarele nu exista pt mine, nici nu pricep cu criza asta a petrolului si a climei de ce omenirea mai fabrica atricitati de motoare pe benzina care la o cilindree de 1000-1400 consuma cat un gipan si dau la iesire un cuplu de kk.

  20. lou says:

    oameni buni, cinstita lume tin sa va reamintesc ca 90cp e putin pt clasa c. si kktu de reno 1.5dci are 105cp. 90cp au corsa, pejo 206. si fiat linea sufera de aceeasi problema, motor prea slab pt caroseria aia.

  21. Jane says:

    Era de asteptat. La cat au investit in fabrica de la Zilina era si pacat sa scoata o masina mediocra. Acum dupa ce si-a luat toate 5 stele chiar ca este un concurent serios in clasa C. Este cea mai buna oferta calitate -pret – garantie de pe piata segmentului C.

  22. ionut says:

    bravo lor…o merita, au investit si au muncit mult pentru masina asta.
    am inceput sa am icredere din ce in ce mai mare in masinile produse in asia.
    iar asta e tare…7 ani garantie,acum 5 stele la ncap..pret si dotari super.
    inca o data bravo lor.

Leave a Reply to Lou Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.