Criteriile de eligibilitate pentru Programul Business Superbrands sunt „reputatie si prestigiu, incredere, calitate si diferentiere pe piata”. Incepand din 1994, Automobile Bavaria a reprezentat marcile BMW Group pe piata romaneasca. Pornind de la un prim an cu vanzari de 11 unitati si sediul intr-o cladire de birouri din centru, compania a ajuns pe primul loc in vanzarile segmentului premium, cu 1.754 de automobile livrate in 2006, si detine unul dintre cele mai impresionante showroom-uri din Europa, Centrul BMW din Baneasa.
Din 2007 Automobile Bavaria este partener strategic al concernului BMW pentru piata romaneasca. Aceasta calitate ofera in afara de atributiile unui dealer obisnuit, conforme legislatiei europene, si responsabilitati suplimentare, incluzand vanzari de flote, vanzari catre corporatii internationale, vanzari catre diplomati si autoritati.
MINI isi pastreaza caracterul exclusiv prin concentrarea intr-un singur centru de distributie in Romania, la sediul Automobile Bavaria din Baneasa. In ceea ce priveste segmentul Moto, Automobile Bavaria isi mentine statutul de importator general pentru Romania.
Grupul Automobile Bavaria include 13 din cele 14 locatii de reprezentare BMW in Romania, ca si un dealership langa Munchen. MHS Motors, un nou dealer din Bucuresti, isi va deschide curand portile in Bucuresti, in cartierul Militari.