Site icon Turatii

BMW – cel mai valoros brand german

BMW s-a dovedit a fi cel mai valoros brand german in studiul BrandZ Top 100 publicat de compania de cercetare Millward Brown’s. Valoarea estimata a marcii este de 28 miliarde $.

Conform studiului Google este cel mai valoros brand cu o valoare de 86 miliarde $. Aceasta a insemnat o crestere de 30% comparat cu anul precedent, când gigantul internet a ocupat tot primul loc. Cel mai valoros brand german in BrandZ Top 100 este BMW, pe pozitia 17, cu o valoare de 28 miliarde $ (+ 9%).

Top 5 nu a suferit schimbari fata de anul precedent. Concernul american General Electric (GE) a ocupat pozitia a doua cu o valoare de 71,4 miliarde $ (+ 15%). Microsoft s-a clasat pe pozitia a 3-a cu 70,9 miliarde $ (+ 29%). Clasamentul a fost completat de Coca-Cola si China Mobile. Malboro a cazut de pe pozitia a 6-a ocupata anul trecut pe 10, cu o valoare a marcii de 37,3 miliarde $.

Noua marci germane sunt intre primele 100 de marci in topul Milward Brown. Porsche este pe pozitia a 28-a cu 21,7 miliarde, urmat de SAP (21,67 miliarde $). Mercedes ocupa pozitia 36 cu 18 miliarde $. In top au mai intrat Bank (42), Siemens (47), T-Mobile (83), Esprit (90) si Volkswagen (96).

Producatorul de smartphones Blackberry a inregistrat cea mai puternica crestere, crescându-si de aproape 4 ori valoarea marcii (+390%, 13,7 miliarde $). Apple a profitat pe deplin de lansarea IPhone, crescându-si valoarea marcii cu 123% la 55,2 miliarde $, ceea ce a urcat compania din California de pe pozitia 16 pe 7.

Exit mobile version