“Sportage 2011 este un CUV atragator care place unei categorii largi de public, prin combinaţia unică de design, valoare, calitate, tehnologie şi dotari de siguranţă”, a declarat Michael Sprague, vicepreşedinte de Marketing & Communications la Kia Motors America (KMA). “Încă de la debutul pe piaţa americană, vara trecută, popularitatea şi atractivitatea modelului Sportage au depăşit aprovizionarea showroomurilor noastre”.
Pentru a fi eligibil la premiile ICOTY, vehiculele trebuie să fie vândute în SUA şi să fie modele noi sau cu schimbări importante faţă de generaţia anterioară în design şi/sau tehnologie.
Juriul ICOTY este format din 12 ziarişti şi editori, care reprezintă publicaţii auto importante din SUA, inclusiv Kelley Blue Book, AutoWeek, Consumer Guide® Automotive, MSN Autos, Truck Trend, NewCarTestDrive.com şi Cars.com. Buletinele de vot completate sunt trimise către J.D. Power and Associates pentru numărătoarea finală a voturilor şi confirmarea rezultatelor.