• Cinci stele Euro NCAP pentru Juke, modelul reprezentant al unui nou segment
• 32.000 de unităţi vândute din septembrie 2010 până la sfârşitul lui ianuarie
• 66.300 de cereri ferme în cinci luni de la lansare
• Cotă pe piaţă în creştere
• Rezultate excelente la vânzări pentru versiunile vârf de gamă
• Procentaj ridicat de vânzări către clienţi noi şi disputaţi de constructorii de autovehicule
În doar cinci luni, Nissan Juke a obţinut cinci stele la testele de siguranţă Euro NCAP şi a ocupat o cotă importantă pe piaţa autovehiculelor de mici dimensiuni.
De la startul din septembrie 2010, Juke, un model inovator şi cu un design distinctiv, a accelerat până la o cifră de vânzări de 32.000 de unităţi în Europa, obţinând astfel 2% din segmentul B.
Având în vedere că aproape un sfert din maşinile noi din Europa aparţin segmentului B, succesul modelului Juke este cu atât mai semnificativ pentru dezvoltarea continuă a Nissan.
Succesul iniţial la vânzare va fi amplificat în continuare de rezultatele obţinute la ultimele teste Euro NCAP, Juke primind cinci stele.
Ca dovadă a integrităţii designului şi a construcţiei modelului, a calităţii generale şi a nivelului ridicat al echipării standard de siguranţă, Juke a obţinut un rezultat de 87% pentru protecţia adulţilor şi 81% pentru protecţia pasagerilor copii, acordându-i-se punctaj maxim pentru protecţia manechinului ce reprezenta un copil în vârstă de trei ani.
Stabilitatea habitaclului la impact frontal şi performanţele autovehiculului la protecţia pietonilor copii au contribuit, de asemenea, la clasificarea obţinută de Juke.
Echiparea standard de siguranţă pentru toate modelele Juke include sistemul electronic de control al stabilităţii (ESP) şi şase airbaguri.
Prin dezvoltarea modelului Juke, Nissan a creat un nou segment de piaţă: crossover-ul de mici dimensiuni. La fel ca modelul care l-a precedat şi care s-a bucurat de o uriaşă popularitate, QASHQAI, Juke a arătat că Nissan, având capacitatea de a combina inovaţia cu entuziasmul la crearea modelelor sale, a captivat imaginaţia cumpărătorilor de maşini aducând ceva nou şi deosebit pe piaţă.
„Nissan îndrăzneşte să fie diferit. Cu lansarea crossover-ului QASHQAI în urmă cu patru ani, Nissan a spart tiparele oferind o alternativă captivantă la hatchback… iar clienţii s-au înghesuit la showroom-urile Nissan. Acum, fratele mai mic al acestuia, Juke, are acelaşi succes” a declarat Simon Thomas, Vicepreşedinte Senior, Vânzări şi Marketing, Nissan International SA.
Dintre cele 32.000 de unităţi deja vândute, până în momentul prezent cele mai multe s-au vândut în Regatul Unit, Franţa şi Italia. Asemenea modelului QASHQAI, Juke cucereşte noi clienţi pentru Nissan, 80% din vânzări fiind clienţi disputaţi de constructorii de automobile.
In Romania s-au comercializat peste 160 de exemplare in ultimul trimestru al anului 2010 si peste 200 de exemplare de la lansare (octombrie 2010) pana in prezent.
„Interesul pentru Juke este foarte puternic, încât avem încredere că vom obţine un total al vânzărilor de 120.000 de unităţi în primul an complet” a afirmat Thomas, adăugând: „Audi şi Mini trebuie să aibă grijă!”
În ciuda faptului că producţia a început doar la jumătatea anului 2010, până la sfârşitul anului fuseseră produse peste 44.000 de modele Juke la uzina Nissan din Sunderland, Regatul Unit. Astfel, uzina a înregistrat o cifră totală anuală record de 423.262 unităţi produse.
Aflându-se în cel de-al 25-lea an de funcţionare, uzina din Sunderland a produs autovehiculul cu numărul 6.000.000 la data de 18 ianuarie – un Force Red Nissan Juke.