Infiniti M30d GT Premium

Un lucru e sigur. Ori m-am înmuiat eu, ori ultimele modele de automobile devin din ce în ce mai performante şi mai apetisante. Am luat o piatră în gură, cum se spune popular, la întâlnirea cu Infiniti M30d. De ce să vă mint, a fost dragoste la prima vedere…

N-o să mă pierd în amănunte, pur şi simplu Infiniti M30d este de vis. Aspect de nota 10, motor despre care poţi scrie o carte în materie de inovaţii tehnice şi performanţe, sunet perfect controlat cu un sistem SF (Active Noise Control), sistem audio Bose cu care poţi bruia liniştit un cinematograf, mai e cazul să mai adaug ceva ca să fie imaginea completă?

Practic prezentarea maşinii începe cu filmul nr.3, 1 şi 2 sunt despre sistemele electronice pe care le-am descoperit în timp ce conduceam.

Oricum, fie că vă veţi cumpăra un M30d, fie doar vreţi să vedeţi ce înseamnă un Infiniti, nu rataţi cele 10 filme HD pe care vi le-am pregătit.

4 thoughts on “Infiniti M30d GT Premium

  1. […] fapt divers, motorul il mai putem gasi si pe Infiniti M30d, EX30d si FX30d, Nissan Pathfinder, Renault Laguna si Renault Latitude, toate dupa 2010, iar cutia […]

  2. bog

    masina asa nu e facuta sa ruleze in Romania.

  3. […] Tehnologia de control activ a zgomotului din automobil Cunoscută şi verificată de foarte mult timp, totuşi reducerea activă a zgomotului din autovehicul a fost implementată foarte târziu, din motive obiective. În primul rand era nevoie de o putere mare de procesare computerizată şi de difuzoare puţin diferite de cele standard. În plus, sistemul audio al autovehiculului respectiv trebuia să aibă difuzoare separate. Mai mult decât atât, principiul de funcţionare, respectiv anularea undei zgomotului cu o undă de acelasi tip, totul computerizat şi automatizat, genera un efect secundar nedorit: absenţa zgomotului motorului. În lipsa oricărui zgomot de motor, atenţia şoferului este grav afectată, devenind obligatorie simularea tot computerizată a unui zgomot fals de motor. Tehnica a evoluat, în momentul actual există posibilitatea fizică de a se controla toţi aceşti factori, existând deja maşini de lux care folosesc această tehnologie de vârf. […]

  4. […] a fost nu numai a noastra, ci si a celor din TAB, care, la randul lor, au fost impresionati de vehiculul cu care ne deplasam […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.